< Tilbake til oversikten

1000 tråden!!!

Musti sa for siden:

Ja, mannfolk ja, det kunne vi vel sikkert diskutere de neste 50 inlegga eller noe sånt.:confused: Er bare litt vanskelig å tenke her jeg sitter midt i mellom et tv på full spiker og en cd-spiller som spyr ut tekno på høyeste lydnivå. Ikke rart det går i surr for meg. :wacko: Når skal de unga gå å legge seg!!? Men, de er det kjæreste jeg har da. Nudligene mine.

Mannfolka var det ja.- kjekke å ha innimellom. Når jeg ikke får opp rødvinsflaska, når det er 20 kalde blå ute og jeg ikke gidder å gå i boden for å hente ved .. da er de go'e da. Men, pokker ta dem, ikke sant Fido, når du legger deg å fryser på beina,- jo hvor er de da..... preker i telefon med kameraten sin om racing. Jammen sa jeg smør,- eller olivenolje, kaldpressa sådann. Nei, vi bytter dem ut med ei varmeflaske eller noe sånt, i alle fall for vinteren.

På torsdag kommer gubben min hjem, og han er ikke som alle andre menn,- trur eg ...... :D :D :D

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Marianne sa for siden:

Ååh, ikke skriv noe mer interessant og morsomt nå. Jeg MÅ gå å legge meg, har jeg sagt. Eller ikke legge meg, da. Jeg må slå av pc'n snart (sånn at mannen min ikke skjønner at jeg har sittet jevnt ved pc'n i dag når han kommer hjem fra skolen. Rar skole, gitt - oppe seint den skolen. Han har sikkert lært MYYYE!). Mannen min og jeg må da konversere (hva synes du om det uttrykket, MHM?) og ta et glass rødvin sammen. Guud - tenk om jeg ikke har rødvin, da - etter alt dette! Ja, i hvert fall så skall jeg ennå ikke legge meg egentlig.

[quote=MHM]Men Musti da! Nå har jeg en høne eller to å plukke med deg! (Var det også gammeldags å si eller Marianne? Tør snart ikke skrive noe her jeg, i tilfelle det står på lista di over utdaterte ting...:p )
[color=#000080][/color]
En høne å plukke...hmm! Kanskje som nr. 5 på en skala fra en til ti (og nå var jeg snill) for utdaterte uttrykk. Nei, når jeg tenker meg om er "en høne å plukke" skikkelig kult. Det tror jeg at jeg skal si mere!
[color=#000080][/color]

Ha en XXX kveld! (Nå lurer dere fælt nå!)
:D marianne

MHM sa for siden:

Okei, nå skal jeg ikke plukke ei høne med deg Musti, men jeg er grådig nysgjerrig:

1. Hvor gamle unger i huleste har du som er oppe NÅ?!?
    [color=navy][/color]
  2. "Jammen sa jeg olivenolje". Det MÅ da bli en slager?
    [color=navy][/color]
  3. Hvordan er gubben din a'?
    [color=navy][/color]
    Jeg skriver også bla-bla-bla for å få femti ord.

Fedonisten sa for siden:

Marianne! Nå går du og drikker den hersens rødvinen før den blir sur - og så legger du deg! Jeg orker snart ikke mer latter og knising, og det tror jeg snart ikke mannen min orker heller. Han tror nemlig at jeg sitter og leser Anatomi, fysiologi og sykdomslære - og læren om kroppen er da virkelig ikke SÅ morsom at man må sitte å "tenåringsfnise" i flere timer.

Håper bare ikke han forteller til "alle" hvor flink og iherdig student jeg er..... :cool:

Musti sa for siden:

Skjønte du ikke det da HMH??!![font=Verdana][/font]

Sa jo det bare for at du liksom skulle forbarme (ert, ert Marianne, flott ord ikke sant) deg over Marianne da vet du. Regna jo med at du ville ta din del, du er jo en av dem som kan te seg. (Å jeg kan mange FOTTE ord gett) . Kommer nok flere som vil dele på den 5'ern der skal du se. (Roper høyt på Nille, Nalana ........og alle sammen)[font=Verdana][/font]

Vi kan godt plukke høner sammen vi,- på vorspillet om du vil!![font=Verdana][/font]

Plukk, plukk,[font=Verdana][/font]

Sa høna på haugen….. Klukk, klukk var det

Musti svarer på spørsmål:

• De er alt for små til å være oppe nå (15, 13), vil du prøve å få dem i seng for meg snille du
  • Kult, jepp
  • Sukk, skal vi sitte oppe i hele natt :kanin:
    [color=blue]
  1. Bla, bla, bla, bla-blabla, klukk, klukk, (må ha egg til omeletten i morgen)

[/color]Musti: er overtrøtt, hyperaktiv og fnisete som en 14'is

guro sa for siden:

Jeg vil ha en ny aksje i det julebordet men har ikke tid til å skrive akkurat nå. Dere tåler en dårlig vits eller?

En morsom start på en mandag:

En sjetteklasselærer, fru Haugen, spurte klassen sin, "Hvilken mennekelige

kroppsdel blir 10 ganger større enn sin opprinnelige størrelse, når den blir

stimulert?"

Ingen i klassen svarte, inntil Mari reiste seg opp, ganske sinna, og sier;

"Du skal vel ikke spørre 6. klassinger sånne slags spørsmål! Jeg skal sladre

til foreldrene mine, og dem kommer til å snakke med rektor og da får du

sparken!" Så satte hun seg ned igjen.

Læreren, fru Haugen, ignorerte henne og spurte klassen igjen, det samme

spørsmålet, "HVilken del på kroppen blir 10 ganger større enn sin egen

størrelse når den blir stimulert?"

Lille Mari fikk hakeslepp, og sa til sine klassekamerater, "HERREGUD! Hun

kommer til å få store problemer altså, bare vent!" Læreren fortsatte å

ignorere Mari, og henvendte seg til resten av klassen, "Hallo, er det noen,

i det hele tatt, som vet dette?"

Endelig reiste Håkon seg opp og så rundt seg, ganske nervøst, han sier: "Den

kroppsdelen som blir 10 ganger større enn sin egen størrelse når den blir

stimulert, er pupillen i øyet."

Fru Haugen sier: "Veldig bra, Håkon." Så snudde hun seg til Mari og

fortsetter, "Når det gjelder deg, unge dame, har jeg tre ting jeg ønsker å

si:

1. Du har en "skitten" fantasi

2. Du har ikke lest på leksene til i dag

3. En dag, kommer du til å bli VELDIG skuffet....

Anne sa for siden:

Her var det jammen noen som hadde vorspiel til julebordet i går.:D Endelig var det noen som tok litt ansvar for denne tråden igjen. Jeg bare lurer det er vel ingen betingelse at vi skal skrive 1000 innlegg for å ha julebord? Det var grillfest vi skulle ha ved 1000. Vi må ikke miste grillenfesten av syne:D "Julebord" kan vi vel ha uansett....

Hvor var det vi skulle ha julebordet?

Fedonisten sa for siden:

Jeg vil også fortelle vits! :) Denne har jeg fått på SMS av en av mine "dårlige venninner" selvfølgelig - ville ALDRI ha skrevet noe sånt selv....

[color=seagreen][/color]
Kona kommer hjem etter å ha vært på dildoparty, og mannen hennes spør i en smart tone: "Nåh - var det noen på min størrelse?"
[color=seagreen][/color]
"Ja, men de ble solgt som ørepropper..."

Musti sa for siden:

Må ha missa stygt jeg nå.

Var det grillfest, hmmmm,- må vi vente så lenge da?:rolleyes:

Og grilling rundt juletider ????:eek:

Jeg bare spør jeg?

Og jeg å lurer på hvor det julebordet skal være, Anne?:confused:

Må bare fortelle dere at jeg er kjempestøl i dag,- i alle lattermusklene min.:stortsmil

Og Guro og Fedo – nå ser det ut som det er ”På’an igjen”.

Forresten så har jeg har omdøpt MHM til HMH!
Hennes Majestet Høneplukker

Apropos ”øreplugger” :

Kona sier til den amorøse mannen sin:

Jeg setter ikke i gang et helt treskeverk for et lite halmstråd sin skyld!”

Fedonisten sa for siden:

SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO SLUTT Å KALL MEG FEDO JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN JEG HETER FEDONISTEN!!!

KAN DU FÅ DET INN I DET LILLE MUSE-TASTATURET DITT - ELLER MÅ JEG KOMME Å PLUKKE EN HØNE MED DEG??? :p

Musti sa for siden:

Jammen, jammen ….. du er jo blitt min lille Fedo! :)

Ok,

jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo, jeg skal slutte å kalle deg Fedo,

[center]TRUR EG :D [/center]

Høneplukker jobben er dessverre besatt, av HMH. Så det så!!

Anne sa for siden:

Jeg liker heller ikke at du kaller snille, gode, omsorgsfulle, morsomme, energiske, flotte Fedonisten vår for Fedo....Bare så du vet det :(

Hun er nemlig Fedonisten og kan aldri bli noe annet. Vi kommer ikke til å skjønne hvem du mener hvis du ikke kaller henne Fedonisten, skjønner du. VI VIL IKKE SKJØNNE DET!!! Så det så...

Musti sa for siden:

ROLIG NÅ ANNE, TENK PÅ STRESSHORMONENE!

Heretter skal Fedonisten baaare hete Fednoisten.
Lover på tro og ære (bare for din skyld!):_punk:
Betyr det også at MHM ikke kan hete HMH (Hennes Majestet Høneplukker) lenger ? :uskyldig:

Siden jeg kom inn på stresshormoner:

Når jeg har en telefon som kimer, to-tre stykker som snakker til meg samtidig og alle vil ha kjappe svar,- da blir jeg stressa da.
Prøver å puste rolig med magen - men greier ikke å roe ned situasjonen.
Hva gjør dere andre?
Prøver jo å roe meg ned og ta en ting av gangen men skuldrene kryper "to trappetrinn opp", magen knyter seg og jeg kjenner at hodepinnen murrer og det tar ganske lang til før kroppen faller til ro.

Sikkert feil forum å nevne stresshormoner i men ...

Fedonisten sa for siden:

Datt liksom litt sammen jeg nå. Også vet jeg ikke helt hvorfor... Har jo ikke gjort noe galt - bare dusja? DET kan vel ikke virke inn på formen i negativ retning vel :eek: Eller er det kanskje fordi MHM erter meg i journalen til Ryli? Eller at Ryli liksom skal gå på måneskinnstur med MHM - og så kan plutselig jeg også være med? Hva slags mann ER DENNE RYLI egentlig???? :p

Eller er det rett og slett fordi jeg ikke kan utsette å finne fram skolebøkene lenger? HMPFR! Misliker de studiene så sterkt atte - blir stressa av det! Særlig fordi Aetat er inne i bildet! Dobbelt-hmpfr! :mad:

Musti sa for siden:

Så godt å høre at vi er flere som ikke får gjort det vi skal. Det står oppgaver i kø her hos meg som bare MÅÅ gjøres NÅ! Enda sitter jeg bare her og surrer rundt på forumet,- og koser meg glugg i hjel.:o

Lurer på om jeg blir stressa om jeg finner fram bøtte og kluter.:confused:

Tror jeg må tenke litt på om jeg tørr å ta sjansen på at det går bra. :rolleyes: Stresshormoner,- fysj a mei. Fæle greier.

Hva er egentlig verst? Stresshormoner eller rot? Blir stressa bare å måtte bestemme meg for det ene eller andre her. Det blir jo som å velge mellom pest eller kolera, ikke sant!

Forresten, så er veldig misunnelig på den løpende musa i avataren din, FedoNISTEN!

Ønsker meg en mus med tykk mage som ligger på ryggen og spiser ost i avataren min. :)

Ha en stressfri dag (fritt sitert etter Marianne)

Husmusa sa for siden:

Vil være med jeg og =)

En værbitt landsens gubbe rusler inn i banken og sier til damen i skranken:

• Jeg skal ha åpna en sånn derre jevla konto.Damen skvetter litt - Unnskyld, jeg tror jeg misforsto. hva er det egentlig De sa?
  • Hælvete, har'u møkk i øra eller? Jeg skal ha åpna en sånn derre jevla konto!- Min gode mann, vi tolererer ikke den slags språk her i banken!
    Hun reiser seg forferdet og går inn til filialsjefen, og forteller ham on den ubehøvlede fyren. Filialsjefen går straks for å irettesette mannen.
  • Hva er egentlig problemet Deres?
  • Jeg har vel faen ikke noe problem jeg,vel? Jeg har vinni femti millioner i noe sånn derre Lotto-greier, og jeg vil ha åpna en jevla konto i denne fordømmade banken!
  • Faen så klart! Og denna snerpete megga lager kødd for deg?

:syklubb:

Marianne sa for siden:

Herlig å være igang igjen! Ha...ha..ha...husmusa!

Dere har vel vært i Syden, jenter? Hvor er dette Syden hen, egentlig?

På Alcudia på Mallorca var det mange turister, de fleste norske, men også endel svenske.
Svensken la merke til at nordmennene hadde så godt drag på damene, mens svensken ikke visste hvordan han skulle tè seg for å oppnå damenes gunst.
En dag går svensken bort til den ene nordmannen og spør:

• Jeg har sett at dere nordmenn har så godt drag på damene, hvordan bærer dere dere ad for å oppnå draget?
  • Å, det er lett, svarte nordmannen. Jeg putter bare 4 poteter nedi badebuksa, og når damene ser det, så bare lengter de etter å være sammen med meg.
    Svensken takker for rådet.
    Noen dager etterpå, kom svensken til nordmannen igjen, og sa:
  • Jeg gjorde som du sa, men da flyktet damene i vill fart fra meg! Hvorfor tror du de gjorde det?
  • Det er sannelig ikke rart det. Jeg sa jo du skulle potetene ned foran i buksa, mens du har jo puttet dem nedi bak i buksa... svarte nordmannen.

Ehh...:rolleyes:

Ha en solskinnsrik dag!
marrianne

Anne sa for siden:

Vi hadde styremøte på jobben i går.

Jeg var ute og shoppet inn litt å tygge på. Det skulle bare være noe småtteri, for møtet skulle være kl 1500. Nå pleier jeg å kjøpe frukt til møtet, så det var ikke noe nytt. Litt kjeks får de som vil ha også, og kaffe og mineralvann. Denne gangen kjøpte jeg i tillegg masse nøtter, tørkete aprikoser og svisker. ( Misjonerer i det små:D ) Gjett om det slo an. Sjefen fikk skikkelig positiv tilbakemelding på godisene... og kjeksen var knapt rørt. Han ville det skulle bli standard på møtene. Masse frukt og nøtter, og Farris eller vann:D
[color=purple][/color]
Yes, styremøter..here we come. With love from Lavkarbo

Fedonisten sa for siden:

Åh - jeg digger de lotto-reklamene altså! Har dere sett den om landinga på Mars som går på TV nå? Så den i sta mens jeg venta på at reprisen på Tabloid skulle begynne, og lo høyt for meg selv!!! :stortsmil RAI RAI!!

Ny vits i stafetten:

Brudeparet skal til å legge seg bryllupsnatten i huset til hans foreldre. Det er et gammelt hus og det er veldig lytt. De går til sengs, og i det han skal til å slukke lyset ser han bort på gavebordet og sier: "Fy flate! Her var det mye dritt!!" Sekundet etter hører de fra det andre soverommet: "SNU HENNE!!!"

Marianne sa for siden:

Bare En vits før maten! :

I barnehagen lekte lille Ole og lille Kari sammen i sandkassa. Plutselig steg Ole ut av sandkassen og halte frem tissetassen sin for å tisse. Lille Kari, som var enebarn og aldri hadde sett en naken gutt før, stirret på Oles tissetass, og sa:

• Men Ole da, kan du tisse med en sånn en?
  • Å ja da, svarte Ole. Nå for tida kan du pisse med hva du vil, mamman min pisser med ei gammel skinnlue!

Ha en fortreffelig ettermiddag!
marianne;)

nalana sa for siden:

Dette var slitsomt! Skulle egentlig vært meldeplikt når det gode selskap forflytter seg til 1000-tråden, sånn etter en lang dvale mener jeg. Har jo tatt meg nesten hele dagen å komme i kapp med dere.
Endelig har jeg fått lest siste innlegg, og da er det jo på sin plass at jeg også gjør en innsats.
Det er stort sett for trivelig her inne, og dette hjalp ikke på gitt. Man har jo et liv å leve ved siden av karbo-junkie også. Jeg er blitt en dårligere mor og husmor og mindre effektiv i jobben min her jeg sitter alt for lenge hver kveld og dag og koser meg med alle innlegg og innfall.

Må ikke glemme det positive da. Denne siden har så stor betydning for min nye suksess på helse-fronten, at det oppveier for det negative. Det nærmeste året har nemlig min vekt og min helse 1. prioritet:D

Marianne sa for siden:

Endelig noen som var inne her! Da er det klart for mitt innlegg nr. 100:
[color=magenta][/color]
Mannen kommer hjem fra jobben, og ved middagsbordet sier han til sin kone:

- Det fortelles at vaktmesteren i blokka har ligget med all fruene her i huset, unntatt en. Vet du hvem det er?
– Å, det må være hun der sure fru Olsen oppe i 4. etasje, svarte kona.
[color=magenta][/color]
Oops!
[color=magenta][/color]
Ha en glad kveld! Nå skal jeg lage mat av ingenting...

marianne ;)

Fedonisten sa for siden:

Jeg er her jeg - men jeg er skrekkelig redd for å bli oppdaga altså.... Derfor må jeg sørge for at det blir femti ord i dette innlegget, for da kanskje HP ikke oppdager de andre 7-8 som bare har noen få. For du vet vel det? At innleggene dine er for korte? Jeg teller alltid jeg - for å sjekke... Selv om jeg har skrevet en "hel side" på PC'n - så teller jeg. I tilfelle det skulle mangle et ord. Vil ikke bli tatt for no' vettu. Men - har ikke du lagt deg da? Du sa det i sta....

Huldr sa for siden:

Hei Guro! (Er det lov å si hei i denne tråden mon tro? :D )

Du kan se programmet i reprise vet du, tror det går lørdag, kanskje?

Har hatt fryktlig "datatrøbbel" i dag, dvs. routeren på maskina skrur seg av mens jeg skriver innlegg og så trykker jeg på send-knappen og da blir de borte... :mad:

TO lange innlegg jeg skrev i dagboka mi bl. a.... så jeg ga opp inntil videre.

Nå får jeg huske å koble meg på igjen før jeg prøver å sende dette innlegget...

Musti sa for siden:

Heisann :D

Her kommer jeg, seint men godt ..... har nemlig sloss med en diger haug med sokker,- der ingen ser ut til å passe sammen. Har en diger kurv med "enslige" som bare venter på en partner. Hmmmm. Noen som er interresert i en byttehandel :rolleyes:

Tørketrommelen min spiser sikringer i dag, jammen godt gubben kommer i morgen så han får tatt en kikk. Liker ikke tull med sånne strøm-greier, skummelt det :hjelp:

Ellers, hvordan går det med dere andre,- jeg sitter her å koser meg med litt nylaget Heistad jordbærmousse ..... om dere stikker innom en tur så kan dere få smake :syklubb:

Nille sa for siden:

Hah !! Dere visste ikke dere at jeg er vikar for HP når han "sover" !!!! :p
Var på jobb til 22.15, så jeg var litt treig i avtrekket !!

Hehe :D kan tro det var kjempekjekt å slette og slette og slette alle sammen Guro !! Tusen takk for at du gjorde det mulig for meg. Jeg fikk ENDELlG lov til å slette istedenfor å bli sletta sjøl !!

Ja, da var det 50 ord ja !!:)

Musti sa for siden:

Oj, der kom bestemor Nille med sletter'n sin :eek:
og nå som Guro var så godt i gang her.
Kan jeg friste med litt jordbærmousse, Nille? :hungry:
Det sies at en blir så glad, snill og ser litt gjennom fingrene med fillesaker når en bare får en liiiten smak.

Lurer bare på, er det Manpower som leier deg ut som natte-vikar for HP?

50 ord kan jammen være mange :SPAM:

Marianne sa for siden:

Min ti-på-topp liste over web-sider med bra design: (brukervennligheten er ikke sjekket ut):

1. [url]www.karbojunkie.com[/url] (off course)

2 www.rettelinjer.no

3 www.gfxvision.net/index2.php

4 www.ifi.no

5 www.hilmershus.no

6 www.bbc.co.uk/food

7 www.klikk.no

8 www.husfliden.no

9 www.brostecopenhagen.com

10 www.ballerina.dk (søtt, da!)

Disse er raskt tatt fra mine favourites, så det finnes veldig mye mer bra der ute. Neste liste må bli ti-verste! (Sjekk ut enkelte amerikanske sider, ikke mye dust der, nei!)

Ha en ti-på-topp aften!

marianne

Summer sa for siden:

En mann i 40 årene fortalte sin kone en dag at han ikke lenger elsket
henne og at han hadde funnet seg en ny. Han gav bare sin kone 3 dager på å
flytteut av deres store hus.

Hun brukte den første dagen til å pakke ned sakene sine i store flyttekartonger. Andre dagen kom flyttefirmaet og flyttet hennes ting.
Tredje dagen satte hun seg ned, for siste gang, ved deres vakre spisebord,
med levende lys. Hun satte på litt rolig bakgrunnsmusikk og serverte seg
selv 1 kilo reker, en boks med svart kaviar og en god flaske Chardonnay.

Når hun var ferdig å spise gikk hun rundt i hvert rom og la rekerestene og
kaviar fint i foldene i de store gardinlengdene. Etter dette ryddet hun av
spisebordet, og gjorde oppvasken. Og deretter gikk hun derifra.

Når mannen kom hjem, med sin nye unge kjæreste var det en ren fryd de
førstedagene. Men, sakte men sikkert, begynte huset å lukte. De prøvde alt,
vasket og skuret. De undersøkte ventilasjonen etter døde mus og rotter og de
bestilte inn tepperens. De hengte opp "Air Fresheners" over alt. Et vaskefirma kom for å gjøre stor rengjøring, så de fikk flytte ut i noen dager. De betalte til og med for å bytte ut vegg til vegg teppet. Men dessverre, ingenting fungerte.

Folk sluttet å komme på besøk. Håndverkere nektet å jobbe i huset, og hjemmehjelpen sa opp...

Til slutt var det så galt at de ikke orket mer og bestemte seg for å
flytte.
En måned senere, selv etter å ha halvert prisen, hadde de ikke klart å
finne noen som var interessert i å kjøpe deres stinkende hus.

Ryktet spredde seg, meglerfirmaene ringte aldri tilbake til dem. Til slutt
lånte de penger fra banken og kjøpte et nytt hus.

Ekskona ringte sin tidligere mann og spurte om hvordan alt sto til. Han
forklarte henne så klart hele historien om det stinkende huset. Hun satt
stille og hørte på alle hans klager. Og når han hadde forklart historien
sa hun at hun savnet sitt gamle hjem så utrolig mye og at hun kunne tenke seg å redusere skillsmisseoppgjøret i utbytte av å få det gamle huset tilbake.

Klar over at hans ekskone ikke hadde noen anelse om hvor forferdelig huset
luktet, gikk han med på en pris som var en tiendel av den takserte verdien
-bare hun signerte papirene samme dag. Hun gikk med på det og innen en time hadde hans advokat levert papirene.

En uke senere sto mannen og hans nye kjæreste og flirte når de så flyttefirmaet pakke ned deres ting for å flytte til deres nye hjem, alt sammen,-inkludert gardinene... :D

seagirl sa for siden:

Den var bare rå Lise :) :D ;) :eek:

Mitt første innlegg på 1000 tråden - får håpe denne får bli her;)
Tema: Hvordan gjøre dagens begynnelse fin for andre???
Musti, heretter kalt Sunshine av meg - gjorde min dag fortreffelig i går :) Derfor tenkte jeg - :snill: at jeg skulle gjøre dagen fin for noen - i dag ;)
[color=#ff00ff][/color]
Jeg hoppet opp av sengen i morges, skrev et lite brev til min datter på 11 år, jeg skrev at jeg er glad i henne, at hun er snill, flink fin osv....:D Jeg bruker å si disse tingene til henne, men nå var de skrevet ned - med små hjerter :love: Og så skrev jeg at jeg er stolt av henne, fordi hun er den hun er:) Da frøkna kom på badet - var brevet klistret på speilet - og hun brukte eeeennnddddaaa lengere tid der enn vanlig:rolleyes: Da jeg gikk på badet etterpå var brevet snudd, og hengt opp på speilet igjen - med masse fine ord og hjerter til mamman:love: Sukk, så deilig følelse i hjertet da :) Og for en koselig og harmonisk morgen :) Nå skal jeg pønske ut noe for mannen og minstejenta - og reservesønnen til han kommer hit igjen:) Og mamma, og pappa, og vennene mine og.......
[color=#ff8c00][/color]
Jeg oppfordrer alle til å komme med forslag til å gjøre dagen god for andre:) :D ;)
[color=#ff00ff][/color]
:klem: fra meg, håper alle får en strålende dag - og fokuserer på de positive tingene i livet:)

guro sa for siden:

Fokusere postitiv! Jada!!

Jeg synes det er morsomt at jeg har rekord i slettede meldinger etterhverdandre i 1000-tråden. Tror egentlig at jeg har en rekord til. Jeg er den eneste som har fått slettet et gyldig innlegg også. Men jeg trenger å få bekreftet det. Altså, når man først skriver et innlegg som blir for kort (fordi man har det litt travelt), og så etterpå skriver et som er langt nok - men som i er ugyldig når det blir lagt inn pga 2 etterhverandre regelen, også blir det ugyldige slettet - da blir vel nummer 2 gyldig? Eller?
[color=#a0522d][/color]
Jeg krangler ikke! Jeg er bare positiv og har det egentlig litt morsomt ...

Anne sa for siden:

Oi Guro...noen har slettet i feil rekkefølge helt klart. Dette kan bli morsomt. Nå lager vi litt bråk:D

Jeg så begge innleggene dine jeg og tror noen hadde det veeeeldig gøy når den store slettedagen pågikk.
[color=purple][/color]
Kanskje det forsvant noen som var kritiske også:D eller avslørende eller elller. Litt sensur her tydeligvis:cool: Jeg lurer forresten på om smilys teller?
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

guro sa for siden:

Jeg er helt sikker på at smilies teller som ord. 'Bilder' seier jo mer en tusen ord! - Oj - da kan jeg ... Nå tester vi det, Anne!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
:stuart: :stuart: :stuart: :stuart: :stuart: :stuart: :stuart: :stuart: :stuart: :stuart:
:full: :full: :full: :full: :full:
:detektiv: :detektiv: :detektiv: :detektiv: :detektiv: :detektiv: :detektiv: :detektiv: :detektiv: :detektiv:
:geip: :geip: :geip: :geip: :geip:

Nå?

Anne sa for siden:

Bildet sier mer enn ord, helt klart, for dette forteller meg at du er :

Kjempeblid i dag , men at du er litt sjenert/brydd over hva du skriver, men skitt au..la det stå til. Så synger vi litt karaoke sammen istedet og rekker tunge til de som sletter innleggene våre.

Stemte et eller?
:D :eek: :cool: :confused: :D ;) :( :mad: :o :)
Oi jeg glemte at vi tok en skål på alt sammen......

guro sa for siden:

:_oy: :w00t: :rodme: :o

Kunne du lese ut alt det? Så avslørende ...

Prøv denne da, Anne! Du er :engel_ikk :smile: :love: :boxing: :stortsmil :blomster: :_online2l , er du nemlig!

Men i og med at vi ikke har fått testet om smilies gjelder enda så får jeg legge på noen ord her til slutt slik at dette inlegget ikke blir slettet i hvertfall for slettede inlegg blir det hverken grillfest eller julebord av. Så!

Anne sa for siden:

Å Guro du er vel :uskyldig: :love: i deg jeg. Jo da jeg kan nok være både bli og tøff. Tror nok jeg har litt humoristisk sans også, og liker å gi bort en "blomst" i ny og ne. Og er nok ganske mye på nettet ja . Det har du helt rett i i hvertfall:_plystre: Og denne tråden har i hvertfall vi gjort vårt beste for å holde liv i. Bare for å få oss en fest....:p

guro sa for siden:

Denne er ordentlig med bare og nok ordentlige ord!

To nonner er ute og går en ettermiddag. Den ene kalles

Søster Matematikk på grunn av hennes skarpe matematiske

sans, og den andre kalles for Søster Logikk, fordi hun er

så logisk. Det begynner å bli mørkt, og de er fortsatt

langt borte fra klosteret.

Søster Matematikk, - Har du lagt merke til den mannen bak

oss, han følger etter oss? Gud vite hva han vil.

Søster Logikk, - Det er da logisk - han vil voldta oss.

Søster Matematikk, - Å nei - med denne avstanden kommer

han til å ta oss igjen innen et kvarter. Hva skal vi

gjøre?

Søster Logikk, - Det eneste logiske vi kan gjøre - vi går

fortere.

Søster Matematikk, - Det virker ikke.

Søster Logikk, - Selvfølgelig virker det ikke! Han gjør jo

det eneste logiske - han går også fortere!

Søster Matematikk, - Så hva gjør vi nå? Med denne

avstanden vil han ta oss igjen i løpet av ti minutter.

Søster Logikk, - Det eneste logiske vi kan gjøre er å

skille lag. Du går den veien, og jeg går den veien. Han

kan ikke følge etter begge to av oss. Mannen valgte å

forfølge Søster Logikk, mens Søster Matematikk når frem

til klosteret i god behold. Hun er veldig bekymret for den

andre nonnen, som omsider dukker opp.

Søster Matematikk, - Søster Logikk - gudskjelov! Fortell

meg - hva skjedde!

Søster Logikk, - Det skjedde det eneste logiske, mannen

kunne jo ikke følge etter oss begge to, så han valgte meg.

Søster Matematikk, - Ja ja, det vet jeg jo godt (litt

misunnelig). Men hva hendte deretter?

Søster Logikk, - Det eneste logiske, jeg begynte å løpe,

så fort jeg kunne, og mannen begynte å løpe så fort han

kunne.

Søster Matematikk, - Og så, hva hendte så?

Søster Logikk, - Det eneste logiske, han tok meg igjen!

Søster Matematikk, - Å nei! Hva gjorde du da?

Søster Logikk, - Det eneste logiske, jeg løftet opp kjolen

min!

Søster Matematikk, - Å nei Søster! - hva gjorde mannen?

Søster Logikk, - Det eneste logiske, han trakk ned buksene

sine.

Søster Matematikk, - Å nei! Hva hendte så?

Søster Logikk, - Ja det er jo helt logisk! En nonne med

kjolen løftet opp kan jo løpe fortere enn en mann med

buksene nede.

Og til de av dere som trodde denne historien skulle bli

frekk: Be straks 4 Fader Vår og gå så tilbake til arbeidet!

nalana sa for siden:

Som kanskje noen har fått med seg, så har jeg problemer med å laste ned bilder til karbo-junkie. Har fått tips fra HP om å prøve å slå av brannmuren. Sånt tar tid skal vite, men i dag gjør jeg endelig et forsøk med det. Selv om bilder sier mer enn tusen ord, så må jeg nok bable litt før jeg prøver meg på bildet. Har ikke særlig stor tro på at det går uansett. Men et bidrag til 10000-tråden skal det bli. (Jeg vet at det er tusen ja, men jeg omtalte den som hundre foorrige dagen, så jeg tar bare med den nullen som manglet sist)

Om ikke annet så ble det i hvert fall flere ord av det:D

Bildet viser forresten meg i august 2005:ja:

Jippi, nå skal jeg bli aktiv i oppskriftstråden:p

Musti sa for siden:

Sven våkner opp hjemme med en utrolig bakrus. Han tvinger seg selv [color=black][/color]

til åpne øynene og det første han ser er et par Ibux og et glass vann [color=black][/color]

på nattbordet. Han setter seg opp i sengen og ser sine klær fremfor [color=black][/color]

seg, alt rent og nystrøket. Sven ser seg rundt i rommet og ser at det er [color=black][/color]

helt perfekt orden, rent og ryddig. Så viser det seg at hele huset er [color=black][/color]

det samme. Han tar Ibux'en og legger merke til en lapp på stuebordet; [color=black][/color]

Elskling, frokosten står på kjøkkenet, jeg gikk ut tidlig for å handle. [color=black][/color]

Jeg elsker deg. [color=black][/color]

[color=black][/color][color=black][/color]

Så går Sven til kjøkkenet og ganske riktig finner han varm frokost [color=black][/color]

og avisen der til han. Hans sønn sitter ved bordet og spiser frokost, [color=black][/color]

så Sven spør; "Min sønn hva skjedde egentlig i går kveld?" [color=black][/color]

Hans sønn svarer; "Jo du kom hjem etter klokken 03:00, full og [color=black][/color]

sinnsforvirret. Du slo i stykker en del møbler, spydde i hallen og ga deg selv et [color=black][/color]

blått øye når du gikk på døren." [color=black][/color]

Forvirret spør Sven; "Så hvorfor er alt i orden og så rent og [color=black][/color]

dessuten ferdig frokost som ventet på meg? [color=black][/color]

Sønnen svarer; "Aha, du lurer på det! Mamma slepte deg inn på [color=black][/color]

soverommet, og når hun forsøkte å ta av deg buksene sa du; [color=black][/color]

La meg være i fred damen, jeg er gift........................................
[color=black][/color]
[color=black][/color];) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :p :p :p :p :p

HP sa for siden:

Jeg går ut ifra at du har skrevet :koden: for hvert bilde, så da går denne ok? :detektiv: Eller hva sier du nille? :p

Ellers må jeg si at jeg virkelig gleder meg til julebordsesongen i år! :ja: Ser ut til at der kan bli mange artige innslag, smoothie gjeng i bikini, også denne side fraksjonen som skal stille i bare tennis sokker. Kan bli et morsomt julebord! ;)

Carbokiller sa for siden:

Dette er mitt innlegg nr. 500. Femhundre. Var det femhundre ord man måtte skrive for ikke å bli slettet her, eller bare femti? Husker ikke. Går på Atkins jeg skjønner du...Men dette er ikke innlegg nr. 50 men 500. Det er ti ganger så mye det. Det betyr at jeg har skrevet fem hundre innlegg. Og nå har jeg skrevet femti ord også regner jeg med. Noen andre enn meg får telle, for nå skal jeg legge meg.:D

guro sa for siden:

Det er klart jeg har :_plystre: .

Oj, da er jeg der igjen. Det var jo egentlig alt jeg hadde å si i denne omgang. Teller de ordene i quoten tro? Jeg får fortsette å bable litt for sikkerhettskyld. Nå skal jeg betale regninger - har litt mange av dem om dagen. Nå er det vel nok?

nalana sa for siden:

Det der så lite ut. Ble bekymret på dine vegne, og måtte telle. Det var nok uten quotingen og uten den siste setningen også. Da er det jo ikke sååå anstrengende å finne femti ord. Lover å skrive oftere jeg også da. Tipper at jeg har nok allerede også!

hilsen meg : )

Fedonisten sa for siden:

Nå har ikke jeg skrevet noe her på to dager, og jeg er redd det kvalifiserer til strafferunder på grillfesten. Eller på julebordet. Vet ikke helt hva sånne strafferunder er for noe - men det er sikkert ikke noe hyggelig, så det er best å skjerpe seg.

Kanskje noe å tenke på for de som ikke bidrar i denne stafetten - men som gjerne blir med på fest lissom...... Tenk om dere også får strafferunder :eek: skjelve-skjelve

Om dette er en trussel? Næ-æi - bare litt å skrive om sånn at det blir GODT over 50 ord :p

nalana sa for siden:

...virkelig veldig lite som skal til dere. Femti ord er bare ca 3 linjer. Jeg lover å skjerpe meg, og slenge inn en 3 - 4 linjer myyye oftere. Nå har jeg ikke noe særlig å si, men femti ord skal det nok fort bli allikevel.Nå hadde jeg bare seks ord igjen : )

Marianne sa for siden:

Strafferunder:eek: :eek: :eek:

I dag har min mann bursdag, og jeg skal kjøpe et lite knallrødt minikjøleskap og sette i garasjen. Det har akkurat plass til en six-pack, og det kommer jo godt med alle kvelder der ute med de andre bilgale gutta i gata som "tilfeldigvis" stikker innom garasjen en tur. Jeg har selvsagt kjøpt øl til å fylle opp. Billig på Lidl, faktisk.

To av gutta i gata skal sette opp rød lysslynge og diskoanlegg på hele forsiden av huset vårt til mannen min kommer hjem fra trening i kveld. Vi eeelsker å bedrive practical jokes med hverandre. Når naboene kom hjem fra ferien i sommer, hadde mannen min og jeg kappet av et edelgrantre, satt opp i en fot og pyntet fullt opp med julepynt. He..he..he. De hadde overraskelses-party for meg sist bursdag, og den syke digre lysslynga satt i ett tre foran huset vårt en gang vi kom hjem en dag i mars.

(Nå kom nabo'n innom og sa at lysslynga var opptatt - en annen på jobben har bursdag...populær lysslynge, gitt)

48-49-50

Fredag er en bra dag, noe på tv selv om mann er opptatt med trening og bilprat i garasjen. Barn ser gjerne på Beat for Beat og ikke minst Kjetil og Kjartan-show. Vi skulle vel helst tatt det opp, men onga synes det er så utrolig voksent og koselig å sitte og se tv sammen med oss. Og da synes vi det er koselig og, da! Og så blir det natta, ses i morra, sov godt...

Ha en koselig fredagskveld!
marianne :p

Summer sa for siden:

Julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord! :stortsmil

lise trenger noe gøyt og positivt å se frem til :D

Så noen som er med på å planlegge?
Begen? Geilo? Hemsedal? Englandsbåten?

Nå synes jeg at jeg har kommet med utrolig gode forslag! :ja:

Julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,
julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord,julebord! :stortsmil

(poden satt i bilen fra fyllingsdalen til åsane i dag og sang: sjokolade,sjokolade,sjokolade,sjokolade.....:p :D )

I dag tror jeg at jeg skulle tatt meg en tur på skytebanen. Mane frem ansiktene til forrige eiere av huset, advokatene dems og et visst selskap på leirduene og plaffe dem løs. Hadde garantert truffet alle sammen. Jeg tror jeg må ta århundredes fest når dette helvetet en gang er over. Og neste gang jeg skal kjøpe meg hus.... skal jeg kjøpe meg telt istedet. Et nytt et. Garantert fritt for råteskader, tette doer, livsfarlig elektrisk anlegg. Og det kommer ikke med en hale med advokater på slep.

guro sa for siden:

Julebord, et sted midt i landet, litt høytliggenede, et sted med godt mat. Men nå er lommeboka mi ganske slunken, det er en begrensende faktor for min del. Kankje en stor selvbetjent hytte, ta med sovepose og en buffet-rett hver? Eller kanskje nyttårsbord - altså etter nyttår? Hadde i hvertfall vært veldig hygelig! :)

Marianne sa for siden:

Julebord er hyggelig. Buffet er hyggelig. Midt i landet er hyggelig. Jeg er trøtt.

Er ikke "alle" fra Hedmarken omtrent? Julebord på Hedmarken? Eller litt sydover? Oslo? Gardermoen??? Snart tre linjer??? Buffet er godt. Skal på kinamatbuffet om et par uker. Sur-søt saus er vældi godt, men jeg lager en supergod en selv, og jeg vet at det er mye sukker i den.

GOD JUL!

marianne

Musti sa for siden:

Øv på denne!

Kommer garantert ved første samling, om det blir julebord, sommerfest eller hva som helst.

[center]EKORN-SANG

(mel. Nøtteliten)

Kjynges uten s- og r-lyder, dvs s = kj og r = j. ……(uuuutjoli bajnkjli)

Ekojntennej dæm e likjom litt i vei’n
Noen kjynekj kankje at det e litt teit.
Vi kjkal kjynge denne kjangen,
Vi kjkal gjøje det ei tund
Og vi kjer litt på hvejandje
Med en kjukkejbit i munn.
Kom å pjøv å væje med å kjynge litt,
alle kjej kor kjæmpegøy det hej haj blitt!
Åh, hopp og pjætt og tjo og hei!
Og alle e kjå nill og gjei!
Nart e det nækjte væjkj – æ gledej meg!

Alle kjynger vi med nebbet vi haj fått.
Og da tjoj vi at det lydej jiktig flott.
Vi haj takt og vi haj tone
Og vi kjynger veldig høyt.
Og da gjøj det ingenting
at det vi kjyng e bæjje kjpjøyt!
Det e kjikli ajti med en liten fækjt,
Og med gode vænna blij det allej bækjt!
Åh, hopp og pjætt og tjallala!
Foj du og æ e bja å ha
Vi kjkåle foj hvæjandje-
Hipp hujja!!!!!!!!!!!!!!!

[/center]

Summer sa for siden:

Marianne: Den du lager selv kan du jo erstatte med fruktose..;)
Og når vi er inne på mat og julebord, så er det visst utrolig dyrt med slike julebordhelhotellopphold (det ordet skulle jeg splittet opp i tre, så hadde jeg fått flere ord...:p men slik det ble nå, så ble det vel enda flere...:) og hvertfal når jeg skrev det i tillegg...:D
Til poenget: Sjekk denne da:

www.detur.no/cfml/katalog/dreamsbeach.htm

... drømmer Hva med å stikke av en uke før jul? :D

Dobbeltrom for 2-3 persLør 11 des 10:55Lør 18 des 9:557NOK 2445

(Tunisia altså) Der får vi nok også brukt sangen til musti...:)

Fedonisten sa for siden:

Og her er en liten sang på mårras-kvisten - eller mårras-greina. Det er jo tross alt gått noen timer....

Når en liten mus skal ut å gå
må hun vaske seg og klær ta på
Det er mange kalde grader her
som vil kose seg på kroppen til den musa her.

Kanskje er du lei
Kanskje er du kjei
Kanskje er du tralla-lei.

Nedi veien ligger butikken
der er masse mat - ja-ja så menn
Men da må jeg ut å gå en tur
og da kommer denne vinden - og den er så sur!

Kanskje blir jeg her

• under dyna her
    Og da trengs jo ingen klær!

Ett døgn siden siste innlegg... skjerp dere folkens!!!;)

Jeg har fått meg ny hodepute og sover godt for første gang på flere år!!
Nå sitter jeg med hårfarge i håret for å bekjempe de små grå.
Og så skal jeg spise og dra for å trene i to timer.
Jeg har gått inn i ketose igjen, og har tisset i hele går og i natt. Forhåpentligvis var de ni hektoene opp, bare vann...
Dette blir et veldig intetsigende innlegg. Men et innlegg er det.

Fedonisten sa for siden:

"Et døgn siden sist - og skjerp dere folkens" sier Carbokiller..... Men hvor har hun vært med innleggene sine det siste døgnet da....? :p Såvidt jeg kan se var det JEG som skrev innlegget for et døgn siden også..... Jaja. Sånn er det med den saken. Jeg har akkurat gått gjennom økonomien min jeg. Burde jo visst at man ikke skal gjøre sånn på mårran - og risikere å ødelegge hele dagen, men det er jo ikke så lurt å risikere å ødelegge nattesøvnen heller......

"Ja de pe-enga! Ja de pe-enga! Er til bekymring - for fattig og for rik"

Marianne sa for siden:

Sitter og spiser soyabønner rett fra boksen, jeg! :eek: Misunnelig anyone?

Jeg tisser ikke mye, men allikevel har jeg gått ned en kilo og en centimeter rundt midjen (høres finere ut med midjen enn magen - midjen høres smalere ut, bare et tips...).;)

Jippii! Etter flere måneder på lindberg MED lindberg-brød og esekielbrød gikk jeg ikke ned et gram, etter to dager på South Beach - yes! yes! yes!:D

PS - ønsker ingen kommentar om at vekt kan variere osv.:cool:

Ha en lett dag!
marianne

Skjerp dere folkens.. bare tre innlegg so far i dag??? Hvordan i all verden skal det gå med dette landet her!!!:D
Jeg har nå definitivt fått hjernesvinn. Gikk glad og freidig avgårde til trening. Hadde skiftet og sto og fyllte opp vannflasken da det plutselig slo meg at det var jaggu lenge siden jeg hadde vært hos kiropraktoren. Mintes i et hjørne av hjernebarken at det muligens en eller annen gang ble sagt noe om at jeg skulle komme tilbake til kiropraktoren...hm..... Kikket i filofaxen som tilfeldigvis var med i sekken. Av ren slump. Og HJEEEEELP!!! Jeg skulle ha vært der for fire minutter siden!!!! Fikk ringt og sagt hvordan det var, skiftet og løp til kiropraktoren som knakk meg opp både her og der. Og så fikk jeg streng beskjed om at IDAG måtte jeg IKKE trene. Så der gikk den treningsøkta rett vest da. Men jeg er skikkelig lealaus og hengslente i kroppen etter opp-brekkingen da... så noe godt har det sikkert gjort!!

Anne sa for siden:

Hvordan kunne du glemme å gå til kiropraktoren da, Carbokiller. Han som er såååå høy og mørk og kjekk:D Det er vel ikke bare Fedonistens kiropraktor som er det...og han er på Hedmarken et sted.

Jeg gikk nemlig hos en på ditt hjemsted en stund for maaange år siden som var veeeldig kjekk...kanskje han er gråhåret nå da, men kjekk kan han jo være for det. Antagelig er det ikke han du går hos engang:D

....men jeg gjør hva som helst for å fylle opp denne tråden litt:cool:

MHM sa for siden:

Sitter på Fedonistens pc, mens hun er ute og farter og shopper. Vi har ikke snakket så mye i dag, for etter at jeg kom hit, så har jeg stort sett sovet. Fra ca. kl. 08-11.30. Da jeg satt og spiste frokost/lunsj, ringte mamma og sa at hun var ferdig på sykehuset allerede. DE FINNER INGENTING! Hun har tatt røntgen av lunger, og masse blodprøver. Tjolahopp. Nå er jeg glad. Legen sa at de kanskje skulle fjerne ene brystet for sikkerhets skyld. Men da svarte min mor at "Det skal vi bli to om!"....:D Min nyopererte mor er imidlertid ute og shopper hun også nå...:cool: Hun skal i selskap på lørdag, og må jo ha noe og ha på seg må vite... Jeg shopper ikke, for jeg skal vente til jeg blir slank og smekker. Så jeg sitter her og jodler for meg selv mens jeg STJÆLER av Fedonistens brus. Tjolahopp! Ha en fortryllende dag alle sammen! :)

Anne sa for siden:

Næmen MHM, så deilig å høre. Det er innlegg for 1000 tråden i Livets lyse side det. Det var dagens gode innlegg her.
...men jeg må jo undres litt over at det da på første legebesøk kunne komme så konkret beskjed om hva dette var. Det er jo nok til å skremme vannet av noen og enhver.
[color=#800080][/color]
Nok om det. Jeg er så glad på deres vegne - kan nesten gråte litt av det:)

MHM sa for siden:

Må svare deg her Anne. De HAR funnet kreftceller i en lymfeknute. Denne skal sendes til Radiumhospitalet, for å få beskjed om hvor mor-svulsten sitter. Hun skal også inn på MR etter hvert. Så det er ikke OVER, men vi er veldige glade for at de ikke har funnet noe på lungene. Den kreftformen med høyest dødelighet er lungekreft. Mens brystkreft har over 90% overlevelse etter 5 år. Så derfor var det gode nyheter i dag. Neste runde er på tirsdag, men det tar vi når det kommer.
[color=navy][/color]
Tusen takk for gode ord uansett!
[color=#000080][/color]
PS: Nå får jeg sikkert kjeft av Fedonisten fordi jeg ikke skriver slike ting i journalen min.... Men hun er jo bare og shopper - nyrik som hun er som har fått lønning....

Marianne sa for siden:

Men, det er uansett gode nyheter, da:)

Ryktepoeng til deg, og i grunnen din mor, for: Det skal vi nå bli to om! Bravo!

Bedre og bedre!
Marianne:p

[color=seagreen][/color]
[color=seagreen][/color]
Og her er Nille -midt i Mariannes innlegg !! :
Okey Marianne !
Jeg skal være "snill" i dag og ikke slette innlegget ditt siden det var en hilsen til MHM og moren hennes. MEN det blir bare denne gangen du får disp. altså. 1000 tråden innlegg SKAL være min, 50 ord har vi avtalt .. Alle innlegg under 50 ord blir slettet. Håper det ikke gjorde noe at jeg sneik meg inn i ditt innlegg da ! Skriver smått sånn at det ikke syns så godt !!
[color=seagreen][/color]
NÅ er det 50 ord, så da kan vel ikke HP slette det heller ??? :D

Nille sa for siden:

Kjære MHM !! :)

Ååååååh det var gode nyheter for mamman din og deg !! Vi får bare fortsette å sende positive og kreftbekjempende vibber og masse varme tanker din vei. Det KAN jo hende at all den positive energien hjelper litt i allefall.

Det er alltid vondt når noen nær oss blir syke og vi står der maktesløse uten å kunne gjøre noe. Vi får dårlig samvittighet. Men det blir jo feil. Vi KAN gjøre noe, og de fleste av oss gjør det. Vi kan være der og vise at vi bryr oss. Altfor mange trekker seg unna når det gjelder sykdom. Akkurat som om de er redd for å bli smittet !

Slike ting forteller oss hvor verdifullt livet er og hvor mye vi betyr for hverandre. Man ser liksom på ting på en annen måte.... syns jeg :snill:

Hils mamman din så mye og gi hverandre en god klem fra meg

:klem:

Musti sa for siden:

[color=blue][font=Arial]Må bare dele denne historien med dere ......

En kamerat av meg jobber på Gardermoen, og opplevde følgende her om dagen:

Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen:

Hei, hvordan har du det?

Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett men jeg vet ikke hva som gikk av meg og jeg svarte:

Jo, takk bare bra.

Den andre fyren sa:
Hva gjør du?

Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte:

Jo, som deg, bare ute og reiser.

På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f..... da det kom et nytt spørsmål:

Kan jeg komme over?

Nå begynte dette å bli noe skremmende men for å være høflig svarte jeg:

Nei.........jeg er litt opptatt akkurat nå.

Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si:

Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine.

Ha en god helg![/font]
[/color]

Det er rart hvor glad man kan bli i et menneske bak en "nick". Hvordan man gjennom mange måneders samhold pr. nett kan føle at man har fått en venn på en måte. Og hvor utrolig bekymret man kan bli når dette nicket plutselig forsvinner fra pc-verdenen og jeg ikke aner og vedkommende er død, alvorlig syk eller skadet. Eller bare drittlei.

Nille sa for siden:

Er helt enig med deg jeg carbokiller. Har "mistet" flere venner på den måten. Noen ganger skjønner man hvorfor de forsvinner - og har forståelse for det. Noen har man kontakt med via mail eller MSN og vet at de lever og har det bra. Noen har ikke tid, orker ikke, makter ikke. Noen har tråkket noen på tærne og blitt utestengt fra forum uten å kunne gi beskjed - ofte uten at de har gjort noe galt. Kjenner noen, og disse er det verre for, - de har kanskje mistet hele nettverket sitt/støtteapparatet uten sjanse til å forklare eller finne vennene sine igjen.

Men de jeg blir leiest for, - det er de som innvolverer seg voldsomt - og så forsvinner fra en ene dagen til den andre, uten et ord, - bare blir borte. SÅ mye betød det vennskapet liksom... Gidder ikke å gi beskjed.... og så sitter de som bryr seg/har brydd seg, og lurer på hva som har skjedd.... DET er trist det, og respektløst overfor "vennene".

nalana sa for siden:

...har jeg også tenkt en del på, og derfor setter jeg stor pris på at folk her inne sier fra hvor de går;)

Nei da, helt seriøst, det er flott at ikke folk bare blir borte herfra, men sier fra hvis de har en dårlig periode og regner med å bli borte en stund. Det har jeg sett flere ganger her inne at folk har gjort. Det kan jo være noen som ikke har gjort det også, men ingen jeg har blitt kjent med foreløpig i hvert fall.

guro sa for siden:

Ord kvinner bruker

Ikke rart at det blir krig i verden når kvinnene inrømmer at de ikke mener det de sier...

GREIT
Dette er et ord kvinner bruker for å få slutt på en krangel når de føler at de har rett og at det er på tide at du holder kjeft. Bruk aldri GREIT for å beskrive hvordan en kvinne ser ut. Dette vil forårsake at du ender opp i en krangel igjen.

FEM MINUTTER
Dette kan ansees som å bety en halvtime. Det er sammenlignbart med de fem minuttene fotballkampen kommer til å vare før du tar ut søpla, så der er dere jevngode.

INGENTING
Dette betyr at det er faktisk noe og du bør være på tå hev. INGENTING brukes vanligvis til å beskrive følelsen til en kvinne nåt hun ønsker å spikre deg til veggen. INGENTING antyder som oftest en krangel som vil vare i FEM MINUTTER og som vil ende med ordet GREIT.

GJØR SOM DU VIL (med hevede øyenbryn)
Dette er en utfordring til deg. En utfordring som vil resultere i at kvinnen blir forbannet over INGENTING og vil sannsynligvi endes med ordet GREIT.

GJØR SOM DU VIL (med vanlige øyebryn)
Dette betyr at kvinner sier "Jeg gir opp" eller "Gjør hva fan du vil. Jeg bryr meg ikke." Du vil få et GJØR SOM DU VIL (med hevede øyenbryn) innen få minutter, fulgt av INGENTING og GREIT, og hun vil snakke med deg igjen om FEM MINUTTER når hun har roet seg litt.

(HØYT SUKK)
Dette er egentlig ikke noe ord, men en ikke-verbal meddelelse som ofte blir misforstått av menn. Et HØYT SUKK betyr som oftest at hun for øyeblikket synes du er en idiot og lurer på hvorfor hun kaster bort sin dyrebare tid på å diskutere INGENTING med deg.

(SVAKT SUKK)
Igjen, ikke et ord, men en ikke-verbal meddelelse. SVAKT SUKK betyr at hun er tilfreds. Det beste du kan gjøre nå for å holde henne i denne tilstand er å verken puste eller røre deg.

DET ER GREIT
Dette er en av de farligste yttringene en kvinne kan gi til en mann. DET ER GREIT betyr at hun ønsker å tenke lenge før hun straffer deg for hva du enn har gjort mot henne. DET ER GREIT er ofte brukt sammen med ordet GREIT og i forbindelse med GJØR SOM DU VIL (med hevede øyenbryn). En eller annen gang i nær fremtid kan du forvente deg store problemer.

DET MÅ DU GJERNE
Dette er ikke en ytring, det er et tilbud. En kvinne gir deg muligheten til å komme med hvilken som helst unnskyldning eller grunn som du kan ha for hva det enn er du har gjort. Du har en rimelig god sjanse til å fortelle sannheten. Vær forsiktig så kanskje du slipper unna et DET ER GREIT.

TAKK
En kvinner takker deg. Ikke besvim, bare si værsågod.

TAKK SKAL DU HA
Dette er noe helt annet enn TAKK. En kvinne sier TAKK SKAL DU HA når hun er forbannet på deg. Det viser at du har fornærmet henne på en ufølsom måte og det vil bli etterfulgt med et HØYT SUKK. Vær forsiktig med å spørre hva som er i veien etter et HØYT SUKK, da hun bare vil svare INGENTING.

Anne sa for siden:

Jeg må få svare Guro her, for jeg fikk ikke gi henne rykte poeng for ovenstående gode ord:D Den er bare helt fortreffelig.
[color=purple][/color]
Også må jeg si at det er så utrolig mange gode innlegg her de siste dagene, og jeg rekker ikke å svare på alle:wacko: eller være med på alle.
[color=purple][/color]
Scilla setter i grunnen fingern på et vesentlig punkt. Neimen om det er godt å følge med på alt. Lett å føle at en kommer til kort, men som Guro sier; Vi skal ikke nødvendigvis svare på alt hele tiden. Vi er her for å hente energi også, ikke tappe oss. Vi har vel hver vår dag, men det er lett å få dårlig samvittighet for ikke å stille opp eller svare på betydelige innlegg. Sorry venner, hvis ikke jeg heller klarer det. Vi er nok alle i samme båt noen ganger.
[color=purple][/color]
Men sånn er det vel i heimen også. Det er ikke hver dag vi er på topp, så vi får ta og gi etter dagsform:D :D
[color=#800080][/color]
...men tenke på dere, det g jør jeg hele tiden:klem::love:
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

guro sa for siden:

Ja, det skjer mye her inne og det er ikke lett å få med seg alt, eller følge opp alle. Men er det nødvendig da - at alle følger opp alle hele tiden? Om bare alle blir sett av noen, så trenger vel ikke alle se alle hele tiden vel? Kan vi ikke gi når vi har tid og overskudd, uten å måtte ha dorlig samvittighet for alt vi ikke rekker - her også?
[font=Comic Sans MS][/font]
Også 'tar' vi når vi trenger det. Det går natulig litt på omgang!

Anne sa for siden:

Da er vi igrunnen enige da Guro. :ja:

Ikke dårlig samvittighet når vi ikke klarer å følge med å svare hele tiden, for det er ikke liten vilje eller liten interesse som gjør at vi ikke svarer.....også går det jo an å komme tilbake til innlegg senere.

Det er jo det som er så fint med dette forumet:)

guro sa for siden:

[size=6][/size]
Fordeler og ulemper med alt!
[font=Comic Sans MS][/font]
Store bryst vs små bryst

[b][/b]Storbrystede kvinner:

• Kan uten problem kapre en taxi i rushtrafikken.

• Har et frekt sted å legge vekslepenger på.

• Har alltid vært midtpunktet innen kunsten.

• Har gjort jogging til en tilskuervennlig sport.

• Kan holde ukebladet tørt når de ligger i badekaret.

• Har større forhandlingsgrunnlag (med menn som er kortere enn dem selv.)

• Finner ofte tiloversblevne popcorn fra kinobesøket.

• Kan alltid bære litt ekstra.

• Flyter bedre.

• Vet hvor de skal lete etter forsvunne øredobber.

• Savner sjelden dansepartnere til "klintangoer".

• Har alltid et sted å sette fra seg drinken.
    Småbrystede kvinner:

• Forårsaker ikke trafikkulykker hver gang de bøyer seg ned.

• Ser alltid yngre ut.

• Oppdager at maten havner i fanget.

• Kan alltid se sine tær.

• Kan sove på magen.

• Har aldri problemer med å smyge seg inn bak rattet i en liten bil.

• Vet at folk kan lese hele teksten på T-skjorten.

• Vet at mer enn en håndfull er bortkastet.

• Kan komme for sent til teaterforestillingen uten å forstyrre en hel rad.

• Kan delta på aerobic-trening uten å slå seg selv i svime.

Marianne sa for siden:

Er denne tråden blitt av da? Kilt seg fast mellom tennene?

Her er det sånn aciton i kveld at jeg nesten ikke klarer å følge med. Ikke her inne, nei - generelt inne på lavkarbo. Jeg prøver å få med meg alt og leser og skriver veldig effektivt (les: raskt). Et øyeblikk trodde jeg at jeg var ajour, men nei da!

Jeg kan ikke jobbe, jeg altså - har ikke tid. Må være hjemmeværende:D

nalana sa for siden:

Ikke nå lenger.....
Fra i går, og fremdeles er det så stille her, at jeg begynner nesten å lure på om folkene her også har et liv, utenfor karbojunkie:eek: ;)

Ja, ja, jeg får komme meg ut av huset jeg også snart. Det er en flott dag på sørlandet, og jeg skal ta turen min snart. Legger den til idylliske Buøya, med mange små strender, fin utsikt og passe strekning, ca 50 minutter.

Håper dere andre også har et nydelig høstvær og fine turer:D

Anne sa for siden:

Jeg ville bare hente opp denne igjen jeg, itillfelle noen ikke fant den:D Jeg sitter alene på kontoret foreløpig, en er på elgjakt og en kommer senere. Itillegg er oktober den roligste mnd vår, så da har jeg litt tid til andre ting.

Det var så utrolig flott morgenhimmel i dag, litt vinterhimmel med en flott nymåne og stjerneklart. Minus 4 grader og vinterfølelsen kom snikende. Ja sånn er det. Det er snart vinter, og sambo la om til vinter dekk i går. Han liker å være litt tidlig ut:cool: Jeg har dekkene mine på dekklager, og pleier å la de sette dem på. Fort og effektivt. Kanskje hrnter vi dem, så sambo kan sette dem på for meg.
[color=purple][/color]
Jeg klarer det selv, men det er så tuuuungt a gitt....:)
[color=purple][/color]

Summer sa for siden:

Ja, vi trenger vel vinterdekk her snart vi også. Samme deilige været her... SOm jeg nå skal ut og nyte. :) Tiden går så fort nå plutselig. Det er jammen meg ikke lenge til desember... Advent, juleforberedelser, julegaveinkjøp, og ikke minst:Robins 3 års dag. :) Gleder meg masse. Også håper jeg å at vi kan klare å stelle i stand et julebord treff for oss også da :)( ja, oss karbojunkier. :) )

Mr-JG sa for siden:

heisan, morsom tråd dette her... Fant den idag, og satte meg ned å begynte å lese fra begynnelsen.. så oppdaget jeg plutselig at den var blitt temmelig lang.. :eek:

Jeg tok meg en hel uke fri fra skolen i forrige uke og reiste en tur til hjemtraktene. Flott vær og lange fjellturer på rypejakt var rett og slett fantastisk. God trening var det og, merket stor fremgang i formen fra begynnelsen av uken til slutten. Jeg tror ikke det er noe som er bedre for kropp og sjel enn fjellturer :rolleyes: (noen fine bilder ble det og)

Herlig!!

Nærmer seg 1000 nå HP ;)

Summer sa for siden:

Det var flotte bilder det Mr- JG!
Ja, den er veldig lang denne tåden blitt, men det er et stykke igjen til 1000 enda:D
jeg har skummet gjennom den i dag jeg også, og duverden så gøy vi har hatt det! :ja:
Masse sanger og lyrikk. :) Også er grillfesten blitt til julebord :)

Fedonisten sa for siden:

NEEEEEeeeeei! En grillfest kan ikke bli til et julebord!! Det blir altfor kaldt! Uansett om det blir julebord eller ikke - så vil jeg ha grillfest etter 1000 innlegg i denne tråden. Jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil! Nå kunne jeg jo ha skrevet "jeg vil" en åtte ti ganger til, så hadde jeg fylt opp kvoten også.....

:stortsmil

guro sa for siden:

Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt:full: :spisesnak :sove:

MHM sa for siden:

Er du våken nå Guro? Og finner ikke på noe å skrive? Ikke jeg heller... Men jeg kan jo skrive at jobben jeg har utsatt og utsatt de siste ukene, helt til fristen i morgen, tok meg nøyaktig 15 effektive minutter akkurat nå. Så mye var det å grue seg til liksom....:rolleyes:

Musti sa for siden:

Jeg er kjempevåken ........

og her kommer en litt "stygg" en :

Frekk sykepleierstudent

En sykepleierstudent deltar i kurs om menneskelig anatomi. Etter hvert begynner hun å irritere læreren med sitt "folkelige" språk.
En dag han forteller om fenomenet ufrivillig muskelsammentrekninger, kan han ikke dy seg for å spørre henne, i en heller spydig tone: -Du som prater så usjenert om ting, kan du kanskje fortelle oss hva rasshølet ditt gjør når du har en orgasme?
-Kan jeg vel, svarer hun freidig. -Han er hjemme å passer ungene!

:p :p :p :p :p

nalana sa for siden:

Kommer heller ikke på noe å skrive, men fikk nettopp en frekk sms:

"Kyss meg doktor, kyss meg!"
"Nei vet De hva fru Andersen, det kan jeg virkelig ikke! Strengt tatt, så burde jeg ikke ligget her og p**t Dem heller"

Ikke femti ord enda, men der tenker jeg nok vi har det.

Musti sa for siden:

Da var ikke min så ille heller Nalana. :o
Lurer på om jeg får litt kjeft i morra av noen :p
Håper alle de som logger seg på i morgen tidlig ikke setter noe i halsen:eek:

Ja, hvilket emne skal vi ta opp nå da, det er jo full fart i smoothie tråden og vi er bare 3 medlemmer pålogga og 30 gjester .. og de gjestene er jo ikke noe tess i den sammenhengen. Kansje vi skal flytte "partayet" hit til 1000 tråden som vi skal greie å få til et julebord? Ble detta sånn ca. 50 ord eller :confused:

Får ikke sove jeg skjønner dere :rolleyes:

nalana sa for siden:

Jeg får ikke sove enda jeg heller, men hadde liksom tenkt å se på farmen på web-tv snart. Ja, ja, det er jo hyggelig å være her da, i hvert fall når det er litt sånn live, nesten som chatting. Gidder ikke telle, men denne siste setningen burde sørge for at det er minst 50 ord her.

Forresten, skal vi være litt uskikkelige musti, og fylle opp tråden med flere groviser?

Begynner litt forsiktig jeg, med en skrivefeil fra en by i Norge.

MHM sa for siden:

Jaaaa... Jeg kan ingen selv da, men jeg står gjerne her som heia-gjeng og gapskratter av alt dere måtte finne på. Særlig på denne tiden av døgnet er ikke kravene store til at jeg skal le. Lo godt av de første dere skrev i hvertfall!

nalana sa for siden:

Bilder sier jo mer enn tusen ord, men kan vel ikke regne med at noen er så snille her inne, derfor får jeg tørrprate litt ved siden av den søte vitsetegningen jeg legger ved.
Må forresten bytte PC hvis vi skal fortsette her en stund, har nesten alt det morsomme på kose.PCen, og nå sitter jeg på jobbe-PCen.

Musti sa for siden:

Kan ikke flere groviser jeg nå :p eller husker dem ikke i alle fall.
Men dere, helt ærlig banan,- er det noe hold i det julebordet det er snakk om ... tia går veldig fort da. Og skal vi samles et sted så bør vi få ut alle fingrene på en gang å gjøre noe med det.
Noe som alle som vil/har råd til kan være med på. Jeg kan skaffe noen Lavoer :D
Vi får ligge tett sammen for å ikke fryse, eller så får vi drikke noe som varmer godt i magen.

MHM sa for siden:

Jeg tror alle venter på at noen skal ta initiativ og arrangere et julebord... Vi er store i kjeften, men blir det noe julebord med oss tro? Jeg er enig i at det bør være billig i hvertfall, slik at ikke det blir noe hinder for å samle flest mulig. Oj, så seriøs jeg plutselig ble nå a'! Har noen byttet ut sovepillene mine med suketter?

[color=navy][/color]

nalana sa for siden:

det er kanskje mer realistisk å vente til sommeren med grillfest

når jeg skriver slik som dette, så er det fordi den terapeutiske katten har tatt plass på barmen min. har trening med å holde og kose med samme hånd, og så blir det langsom skriving uten store bokstaver med den andre:p

Musti sa for siden:

Tar opp den seriøse tråden til MHM jeg. Som Nalana sier så er det kansje best å vente med en samling til sommeren. Alle har utgifter som fy på denne tiden av året og det kan bli vanskelig for mange å skrape sammen nok til en ekstra utgift. Forresten så vet jeg ikke hvordan medlemmene her inne er fordelt utover landet. Det har jo også en viss betydning for hvor i dette langstrakte landet vi skal samles. Det er bare det at jeg har såå lyst til å treffe mange av dere. I dag på jobben f.eks. så satt jeg å gleda meg til å komme hjem for å få logga på her for å se hva som hadde skjedd i løpet av dagen. Raring jeg... men jeg har vel aldri opplevd en gjeng som er så ulike og like på en gang. Og alle er så villige til å gi av seg selv og støtte opp om hverandre. Jammen er vi heldige som har HP som starta Lavkarbo.

MHM sa for siden:

Må legge inn årene, kaste inn håndkleet, nå går de gamle hjem osv....
Kan ikke sitte her hele natten, og prøve å finne på femti ord gang på gang... Særlig ikke når jeg akkurat har postet i en annen tråd at det tapper meg for energi å tilbringe for mye tid ved pc-en. Men så var det ekstra koselig med Musti og Nalana nå i kveld da... Nattaklem til dere fra meg! Takk for mange smil! :)

Musti sa for siden:

Tror jeg egentlig bør krype i køya jeg også. Har store planer om å få gjort skikkelig reint her i morgen til gubben kommer hjem på torsdag. Skal prøve å ikke bruke så mye tid her inne,- trur eg.... Blir ikke lett men.. mulig jeg tillater meg selv noen sprekker :o

Sove godt alle sammen, så sees vi imorgen

nalana sa for siden:

God natt til deg også musti. Jeg kan ikke legge meg enda, må bytte ut bildet med noe som bare er sånn passe grovt, og så skal jeg finne et passende et til dette innlegget også. Har jeg sagt A, så sier jeg B også, men det får jo være måte på bakoversveis på alle i morgen da;) . Det kan ta litt tid, for jeg velger groviser nesten i blinde, da de er så dårlig merkede:confused:

Anne sa for siden:

Her har det jammen vært party i natt:) Så hyggelig at noen tar ansvar...

Tror de har hatt det ganske livlig rundt seg. Og det er jo flott når de først skal være oppe hele natta:D Fin start på dagen for oss morgen fugler det. Deilig at dagen kan starte med litt godt humør, får litt ekstra å gå på utover dagen .
[color=purple][/color]
Takk takk natteravner:klem:

Summer sa for siden:

Skjønner jeg ikke skulle gått og lagt meg i går..:snill:

Dette går jo unna som det suser... hvis det fortsetter slik, så blir det gjerne grilling mens det er kaldt..:p Men atte.. Dette kan jo være både grillogjulebordtråd da.. For jeg vil ha både i pose og sekk, og gjerne bag og koffert også....:cool:

Fedonisten sa for siden:

*ler*

Morsomt å kalle seg selv morgenfugl når innlegget er skrevet klokken fem-over-halv-elleve. Jeg som da sto opp før sju er jo nesten som natte-ravn å regne jeg da!! :stortsmil

Men uansett - morsomt å lese alt som skjedde her i går kveld/natt. Mange morsomme vitser og mye "natte-humor". Har hatt en fin morgen i dag jeg - med å prøve å oppdatere meg.

Stå på!

Nille sa for siden:

Ja, siden dette er mitt innlegg nr 2000 - fant jeg ut at det var en god ide å poste det i 1000- tråden !! Må jo få tråden igang så det blir "etter jul og nyttårs men før sommeren selskap" kanskje i uke 3 ... :p

Da har jeg gjort min misjon hittil i dag. Postet oppskrifter og alt mulig rart. (De er oversatt nå Ryli dear !!:D )

Så kom igjen folkens, vi vil vel fremdeles ha grillparty til sommeren igjen !! :snill:

Nå er det veø femti ord vel, - jada det er det !

Hurra for meg :D
[font=Verdana][/font]

nalana sa for siden:

Jeg var jo så godt i gang med å poste vitser, og siden det er lørdagskveld, og det hadde vært greit med litt partystemning, så fortsetter jeg med det.

...........................................................................

Fant ikke flere vitser eller vitsetegninger som lot seg poste, så dere får klare dere med denne søtnosen så lenge. Jeg får surfe litt rundt etter noe morsomt, så hvis noen følger på her i kveld, så er jeg nok klar med flere innlegg snart:p :D

Summer sa for siden:

Jeg er jo klar for vitser, så da er det vel bare for meg å skrive da... :)

som innlegg nr. 81 i denne tråden skrev Guro:

En elefant gikk oppoverbakke.
En elefant gikk nedoverbakke.
Hvor mange pannekaker går det på ei trillebår?

Svar: Begge hadde rødt slips!:eek:

Og... okei, jeg tilstår jeg bare har sånn humor....:D Jeg synes den var kjempemorsom...:ja:
Nesten like morsom som:
[color=purple][/color]
Det syklet to mennesker i luften, plutselig datt den ene ned....
[color=purple][/color]
Men det gjorde ingen ting, for de hadde en tante i Amerika....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.