< Tilbake til oversikten

1000 tråden!!!

Musti sa for siden:

Å FYTTIKATTA HER HAR DET GÅTT UNNA !!! Er skikkelig inprignert jeg nå altså!!
Åssen har dere greid detta da??? Her fosser det jo inn innlegg fortere enn jeg greier å lese dem!!

Vil samtidig benytte sjansen til å ønske alle ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!

Lurer på hvem det er som får innlegg nr. 1000 ?????

HP sa for siden:

Gratulerer Anne! :stortsmil

mofe sa for siden:

Forresten, så tenkte jeg altså at det kanskje er lurt å skrive litt flere innlegg enn tusen, i tilfelle noen lure moderatorer finner innlegg som er mindre enn femti ord..

Eller jeg er kanskje litt vel obsessive nå? Eller hva det heter... Ja, uansett da..

Jeg vil benytte denne anledningen til å ønske dere alle sammen

[center]GODT NYTTÅR!!

Sånn, da er det vel bra!!?? Hvis ikke så er dette noen få ord til...
[/center]

Musti sa for siden:

[center]Grattis Anne !!!:D
[/center]

HP sa for siden:

hmm, innleggene våre ble lagt inn samtidig, og du kom sist! Heldiggrisen! :snill:

marianne? hvor ble du av? :p

mofe sa for siden:

GRATULERER ANNE!!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Vi er geniale, altså!!

Marianne sa for siden:

Må det nye året 2005 for dere alle bli:

Bedre, sterkere, koseligere, flottere, deiligere, snillere, rikere, søtere, lykkeligere!

Snart siste som blir skrevet, i hvert fall av meg, i 1000-tråden. Nyttårsforsetter kan vi snakke om i morgen. Lage en tråd av det også, og huiameg her blir det mange nye tråder.

mofe sa for siden:

:klem:

:)

Anne sa for siden:

Nå må du lage en 1000-tråden 2005, HP.....:p

Marianne sa for siden:

Gratulere Anne, nå kan jeg endelig gå i dusjen!

Husk å skåle og sende gode vibber til de som har mistet seg og sine! Og tenk på at det tross alt betyr mye for barna at det sendes opp litt fyrverkeri i kveld!

Skal vi ta en siste gruppeklem? Samtidig? Hvor mange klarer å trykke send samtidig og hvor mange innlegg klarer vi da å få til i løpet av samme minutt?
Det er bare det at min klokke går nesten tre minutter saktere enn det som kommer fram på innlegget...

HP sa for siden:

Forslag til regler for denne? 100 ord? Eller minst 50 ord og sammenheng med innlegget før?

:klem:

Marianne sa for siden:

:klem: :klem: :klem: GRUPPEKLEM!:klem: :klem: :klem:
[color=#ff0000][/color]
Eh...det blir jo ikke femti ord da! Klem til: Musti og Anne og mofedilla og aline og HP og Lise og Marianne :p og de som ikke er her inne nå. Bjørneklem og forsiktig klem og venneklem og koz og klapp på hodet og klapp på skulderen og gode ord og varme blikk. Klemmesnakklig hilsen fra Marianne med ønsker om et fantastisk nytt år!
[size=6][/size]

Anne sa for siden:

50 ord er sikkert nok......men sammenheng med forrige innlegg..vel. Litt fint med en sånn god historie sak og...eller gode tanker...glede.... Livets lyse side.... Vi trenger det. Jeg er ikke så kreativ i dag jeg. Den må gjerne være som den forrige for min skyld.....:D

HP sa for siden:

Som denne mener du... :snill:

Anne sa for siden:

:D :ja: Det er jo litt historikk:) i en sånn tråd og....

mofe sa for siden:

Jeg foreslår.. 50 ord. En eller annen sammenheng med siste innlegg.. Hm.. hva mere? Vi må gjøre det litt vanskeligere iallfall! ;)

mofe sa for siden:

Iallfall bittelitt annerledes? :)

Aline sa for siden:

gratulerer jeg er så stolt av dere (oss ;) )

:D vi klarte det :D

stoooooor :klem:

Marit sa for siden:

Så kom dere i mål da!
Er her enda, bare det jeg ville si denne gang. Klemmer til dere alle.
:) :) :) :) :) :)

nalana sa for siden:

Synes også det ville vært morsomt om innleggene måtte henge sammen:D

Marianne sa for siden:

50 ord

Innleggene kan henge sammen i den forstand at siste ord i forrige innlegg blir første ord i neste innlegg. Skjønner?

ryli sa for siden:

Skjønner hva du mener, tror jeg. (Ble det riktig, eller må jeg ha med spørsmålstegnet også?) Stemmer for den jeg også. :ja:

Aline sa for siden:

også jeg stemmer for den :D... men hva skal tråden hete...??? 1001-tråden...??

Anne sa for siden:

Godt forslag Marianne. Stemmer for det. Kanskje den bare kan hete 2005-tråden?

ryli sa for siden:

2005-tråden er et fint navn. (Men Anne, du begynte ikke innlegget ditt med 1001-tråden...Så i tilfellet noen sletter Annes innlegg så kan dere se bort fra hele dette avsnittet)

1001-tråden er et fint navn.:D

nalana sa for siden:

Trodde det var meningen at innleggene skulle henge sammen på tema jeg, slik at man tar opp tråden fra den forrige og gjerne endrer tema underveis hvis man vil. Jeg synes det virker morsommere, men det er nå meg da:p.

Aline sa for siden:

da er no so! men strengt tatt så har jo ikke tråden startet ennå, så dette blir jo bare prøving ;) og øvelse gjør mester :)

guro sa for siden:

Men atte, hvor skal jeg poste vitsen min nåda som dere har vært så flinke?

Jeg vet det!

Musti sa for siden:

Det kommer jammen til å bli en rar helg dette her. I alle fall for meg som alltid tusler inn på formuet så fort jeg slenger rumpa ned på en stol. Er så stille her atte ... sukk. Ser jo at det er flere av oss som bruker noen sene nattetimer til å kikke litt rundt her. Håper de har det koselig på Gol i alle fall ... eia var en der :)

Gamla sa for siden:

Kjenner meg igjen der Musti!

Fjonken sa for siden:

Skal vi prøve på 2000 innlegg dere? Eller hvorfor ikke sette ny rekord og havne i rekordboka med verdens lengste tråd.. ! Ja, så var det regler å følge også da. Det visste ikke jeg. Men det vet jeg nå så da skriver jeg dette for å fylle ut innlegget mitt til antall minimumsord. Fjonken teller iherdig her ..48, 49, 50 og vel så det.

Er det godkjent nå Lise?

Summer sa for siden:

I så fall, så må dere følge reglene:

streng

Fjonken sa for siden:

Jeg lurer på hvorfor jeg sitter her klistra til forumet jeg? Jeg burde jo egentlig ha sittet med papirer og bøker mellom nevene og ikke sånn som nå sitte å klapre rundt på tastaturet med kleptomanpølsene mine. Men likefullt sitter jeg her og skriver innlegg på innlegg og leser ikke-eksamens-stoff til øyene blir borte bak duggen på colabånnene.
Kan noen være så snille å legge inn sosialfagpensum på dette forumet? Da er det kanskje en mulighet for at jeg får lest litt på det jeg egentlig burde ha lest på og ikke det jeg helst vil lese på.

Helene sa for siden:

Denne tråden er morsom, likte fjoråres, selv om vi ikke klarte det. Telle ord er noe jeg begynner å bli vant med nå, sitter å skriver hjemmeeksamen i ped. Der skal det være max 2500 ord, men helst ikke så mye mindre heller. Heldig vist finnes det jo ordteller i word.. hva skulle man gjort uten, man hadde vel kansje ikke fått sånne oppgaver da. men hvem vet. Pedlærere er ikke akkurat de mest pedagogiske alltid..

Fjonken sa for siden:

Denne TrÅden BØr Stenges Siden Ny 1000-trÅd Er Opprettet.:d

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.