< Tilbake til oversikten

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Cyan sa for siden:

Ikke vet jeg, det er vel bare at folk har ulik smak. Jeg syntes den smakte høgg, men ikke verre enn at jeg kunne tatt det bart (Flaska mi var gått ut på dato, og jeg visste ikke om den smakte høgg p.g.a. det eller fordi det bare gjør det så jeg turte ikke å ta det :p). Mannen min fikk smake og han kastet nesten opp. Det kan hende at jeg har sinkmangel da, det har jeg ikke fått sjekket enda. Men folk har jo ulik toleransemengde og ulik smak uansett. Det blir som med chili. Noen takler store mengder, mens andre dukker i kaldtvannet bare de kjenner lukta ;)

Photobscura sa for siden:

Jeg oppdaga at det var en liten klunk igjen av Udo's-flaska mi. Hadde bare glemt det av da det ble tomt for kokosolje, og bare tok en liten slurk. Urk, altså. Den hadde nok blitt harsk. Jeg er veeeeeldig vár på harsk og muggen smak. Om noe bare har en antydning av muggsmak så kaster jeg det. Men så har jeg blitt matforgifta mer enn gjennomsnittet også, tror jeg.
Klart man får dårligere smaksløker av å røyke, men det er nok forskjellig grad av hvor stor skade man tar, og så har det vel litt å si hva en har i utgangspunktet også.

Yrla sa for siden:

Om korken ble åpnet for første gang for lenge siden også er det ikke rart den ikke smaker godt. Den skal inntaes over en kort tidsperiode for å smake bra.

Cyan sa for siden:

Neida, den var uåpnet og hadde stått i kjøleskapet hele tiden. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde kjøpt den, og da jeg plutselig oppdaget den hadde den gått ut på dato for 3 måneder siden. Derfor smakte jeg på den for å kjenne etter om den var harsk. Sånn harskhet smaker jo nesten som dårlige nøtter, men linfrøsmaken som var så fremtredende i Udo'sen smaker jo også litt som dårlige nøtter. Så for sikkerhets skyld kvittet jeg meg med den, siden jeg aldri hadde smakt Udo's før og ikke visste om den skulle smake så stramt :rolleyes:

Yrla sa for siden:

Huffda, ja, da er du ihvertfall på den sikre siden. Skal du kjøpe ny? Jeg fikk min flaske til postkontoret som jeg kan hente mandag, gleder meg til den gode smaken:)

Cyan sa for siden:

Nei, foreløpig ser det ut som om bare cocosa og tran gjør nytten for min del så da sparer jeg de pengene :)

MissPivotal sa for siden:

Jeg merker det på vekta :) Jeg gikk ned jevnt og trutt i starten, men så kom tre uker der vekta varierte på pluss minus 129. Nå er jeg nede i 127 :D juble

Megvel sa for siden:

Merkelig fenomen her. Jeg har "problemer" med leveringstiden til iherb så jeg gikk akkurat tom for cocosaen i den udosen endelig dukket opp. Jeg gikk da altså fra cocosa til udos. Cocsaen har ikke dukket opp enda. Har vært plaget med kvalme nå, selv med mindre startmengder, men har også fått tidenes drageånde. Og det er ikke vanlig ketoseånde. Har andre opplevd dette? :eek:

(Har forøvrig lært og har allerede bestilt en udos med en gang.)

Sanney sa for siden:

jeg tyvstarted med udos idag. en teskje i smoothien. kunne sikkert hatt mer, smakte ikke noe i den blandingen :) så får vi se hvordan det går, forhåpentligvis har ikke tollen snappet den andre pakka

Cassiopeia sa for siden:

Offisiell veiing og måling i dag:
Ned 2,4 kg fra det evinnelige platået jeg har holdt til på sia påske omtrent.
Rygg: -1 cm
Midje: - 3 cm
Hofter: - 3 cm

:heia:

Jeg ligger på 20 ml Udos hver morgen nå. Har tatt ei pause fra kokosoljen, for den byr meg direkte imot nå om dagen. Ser ingen grunn til å trappe opp med så fin nedgang, så jeg holder meg på 20 ml ei stund.

Åååaaaargh! Fortsatt ikke noe olje i posten ...! :(

Catwoman sa for siden:

Liker ikke postmannen min lenger i det hele tatt jeg!! :mad:

amritam sa for siden:

Så flott! gratulerer! :heia:

Vi utfyller hverandre - du tar udos og jeg tar kokosolje ;) Jaja, jeg tar forsåvidt ALA i kapselform. Litt tidlig for meg å konkludere med noe ennå.

Bee sa for siden:

Ikke her heller. :(

nellie sa for siden:

Hvor lenge har dere venta? Lurer for føler det er greit å forberede seg psykisk på at iherb pakkene ikke kommer innen rimelig tid om dagen:p

Bee sa for siden:

Varene mine ble sendt 25. august. Det er kanskje ikke sååå lenge og vente??

nellie sa for siden:

Synes egentlig ikke det, men skjønner man blir utålmodig:) Jeg bestilte 26. og 28. så får vente i spenning.

Rin sa for siden:

...og den pakka fikk jeg pakkelapp for i går, 5.september. :cool: Sånn muligens veiledende for dere som venter nå...

nellie sa for siden:

Lurer på om posten er i Østfold er litt raskere enn borte hos dere jeg?:p Lapp på begge pakkene i posten i dag.

ThereseA sa for siden:

Pakka mi blei sendt den 27 juli og jeg har fortsatt ikke noe lapp i posten

nellie sa for siden:

Over en måned siden?

ThereseA sa for siden:

Yepp... Er greit at det tar lengre tid med airmail, men fytti da

nellie sa for siden:

Da er den nok på villspor:)

ThereseA sa for siden:

så visst feil... Var 27/8.. oopps... Bestiller så mye at jeg glemmer.. hehe

1. august, så det er tretten dager siden. Har aldri opplevd at det har tatt lenger enn elleve dager, noen ganger bare åtte, så det rykker litt i utålmodighetsmuskelen, ja. Kanskje den er tatt av orkanen? :p

vibsen sa for siden:

Jeg mener å ha sett her eller et annet sted at tollen er ekstra ivrig på iherb-pakker om dagen fordi så mange bestiller ulovlige ting derfra (som i for høye grenseverdier osv), så det kan jo ha en viss sammenheng med det?

Bee sa for siden:

Jeg fikk Udos og Stevia i dag! =D HURRA!!

Måtte ta en skje med en gang, og den smaker slett ikke så ille som jeg husker. Weee!!

VSB sa for siden:

Je fikk en pakke lørdag og en i dag, men det var en god stund mellom bestillingene...

Regret sa for siden:

I dag lå det jammen meg en halvliter udo's på postkontoret! Endelig! Når jeg kom hjem så fikk jeg også se at iherb hadde sendt meg mail om pakken. De lurte hvor den ble av faktisk og når den evt hadde kommet fram. Tror de sliter med å få fram pakkene sine for tiden :kadetgaar Er noen dager siden jeg har giddet å tenke på kosthold, og særlig kosttilskudd, så i morgen er jeg i full gang igjen! skal bli godt å få litt bedre rutiner på ting igjen kjenner jeg. Ny jobb, barnehagestart, bilproblemer og pengeproblemer har gjort at jeg ikke giddet å tenke noe mer på sånt som diett osv, så jeg har bare spist det jeg har kommet over og vekta har jeg ikke giddet å hilse på en gang. Kanskje like greit :cool:

Kanutten sa for siden:

Bestilte du fra iherb.no eller iherb.com??? Jeg kjøpte noe flytende fra utlandet en gang og det ble jo stoppet tvert i tollen. Fortollet og fortullet ble det. Selv om det bare var lavkarbo grillolje!

Sanney sa for siden:

iherb.com her. såfremt det er under 200kr går det greit så lenge det er lovlig. tror nok tollen snappet den ene pakka mi da jeg tok en sjangse der...

Regret sa for siden:

.com seff :cool:
Om den ble fortollet så var det nok for dyrt, eller at den inneholdt noe norge ikke tillater. Husk at 200kr i dollar den dagen, ikke nødvendigvis er 200kr den dagen tollen ser på pakken..

Kanutten sa for siden:

Vet det. Det var ikke beløpet de så på for det var langt under, men den ble scannet og de så noe flytende. :p Det ble DYRT å få det hjem, men men.

nellie sa for siden:

Kunne ønske jeg ikke fikk så j**** halsbrann av cocosa.

Kanutten sa for siden:

Drikk litt vann med eplecidereddik oppi!
Funker som fy det!

nellie sa for siden:

Blir det ikke værre av det? Off. minner meg om når jeg var gravid. Halsbrann dagen lang, selvom jeg bare tar en spiseskje på morningen.

Catwoman sa for siden:

Liker ikke postmannen i dag heller jeg............:cool:

Jeg liker VIRKELIG ikke postmannen i dag! Nå tråkker jeg muligens noen på tærne, men det får være, jeg fikk nemlig en REKLAMEAVIS for Frp i dag! Jeg ble FLY forbanna. For det første har jeg ikke uadressert reklame-lapp på postkassa mi, for det andre så har jeg aldri hørt at det i seg selv er lov en gang. Arrrrg!
Så, nei ... Ingen oljer har ankommet Grünerløkken ennu ... :mad:

Catwoman sa for siden:

Og her dumpa det ned ikke mindre enn 2 Frp blader :mad: Samme lapp på kassa, men det hjölper tydeligvis lite..

That's it! Vi saksøker!

Kanutten sa for siden:

Nei, blir ikke værre! Det blir akkurat som fett fordriver fett. Syre fordriver syre, men det må være rette syra. Eplecidereddik og skvisa sitroner fordriver magesyra. :ja:

langaard sa for siden:

Er det bare jeg som føler at denne tråden har "flata" helt ut?:veitikke:

Dollsine sa for siden:

Ok folkens! Dere har overbevist meg nok til at jeg prøver en coctail av cocosa og Udos. Begge er innkjøpt, cocosaen har jeg tatt, mens Udosen tar jeg i kveld. Eller er det et poeng å ta de til samme tid?

Jeg har forresten tatt cocosa to ganger pr dag over lengre tid, og har fått en varm kropp! "Normalt" er jeg iskald på nesen, i munnen, på hendene og føttene. Og har ett lett blåskjær i huden. Ullpledd og varmeflaske i senga på sommerstid - da kan dere tenke dere hvordan vinteren er... :eek: Etter en liten "pause" fra LK er jeg nå i gang igjen, og jeg gleder meg til varmen!

Kanutten sa for siden:

:ja: :lol: I påvente av flere gode resultater flater vi ut!

Jeg vet ... :o Jeg prøver å ikke pludre for mye mens jeg venter på de hersens oljene.
Jeg vil også være varmere i kroppen, mykere i huden og i hvert fall litt klarere i toppen! Bare vent til oljene kommer, da er det fullt fokus igjen fra min side!

Med det sagt kan jeg i grunn trygt konstatere at billig pure kokosolje fra lokal innvadrerbutikk har lite eller null effekt, men jeg fortsetter å ta den likevel, for å holde toleransen ved like.

Sanney sa for siden:

da har jeg fått cocosaen min, tollen hadde ikke snappet den :) bare blitt slengt rundt mye så pappesken var ganske krøllete. innholdet var uskadet da, og himmel å diger den boksen var.. har jeg en stund hvertfall :p

har brukt udos siden søndag, eneste jeg har merket så langt er vel egentlig bare hyppige dobesøk de siste to dagene...

mocc@ sa for siden:

langaard: Jeg å følger denne tråden.. Sitter og leser meg opp
[color=#000000][/color]
Catwoman og Photobscura: Det kan være ett privat firma som går rundt med reklame og de er ikke pliktig til og rette seg etter nei takk til reklame desverre... :(

Det siste der stemmer ikke. Men jeg har lest meg opp på det, og i dette tilfellet så har Frp funnet smutthull i lovverket, gitt. For det er jo en avis skal vite ... :rolleyes:

VSB sa for siden:

Det er vel typisk... Kastet flere valgbrosjyrer i dag, men vi har ikke kommet oss til å få tak i disse klistremerkene da, så kan jo skylde oss selv...

Wooo! Pakkelapp i dag! Men jeg har bestilt to pakker, så jeg avventer til i morgen for å se om den andre dukker opp. :)

Catwoman sa for siden:

:heia:

Catwoman sa for siden:

Elsker postmannen min i dag jeg :love::heia: 2 pakkelapper i posten, hente i morra!

Bravo sa for siden:

jeg har fått pakkelapp også:-D

Bestilte 27/8, ikke helt sikker på når de shippet ut, men min pakke nr 2 ble shippet ut dagen etter bestilling i alle fall.. (nr 2 har ikke kommet ennå)

LibraGirl sa for siden:

Da har jeg tatt udos og cocosa siden 27/8
å har siden da gått ned 1,1 kg å inn 1cm i midja å 3cm i hoften :)
Tar ikke like mye som jeg gjorde i begynnelsen, rett å slett ikke gjennomførbart
med mye jobbing... Brekker meg foresten av cocosaen nå så må finne
en annen måte å få det i meg på!

Dollsine sa for siden:

Jeg anbefaler å blande cocosa og litt stevia med smak. Jeg bruker engelsk toffee og svelger cocosa så det gjør monn. Bruker den brune varianten vel og merke, den uten kokossmak.

Catwoman sa for siden:

Cocosaen har jeg ingen problemer med, tar 1 ss i flötekaffin min 2 ganger daglig. Udosen derimot.......:eek:

Supera sa for siden:

Ja, cocosa er null problem. Tar cocosa i mat eller i en kopp med te. Smaken av udo's har jeg ikke klart å kamuflere i noe, så jeg må holde meg for nesa mens jeg får i meg udo'sen og så er det om å gjøre å drikke og spise noe rett etterpå (mens jeg fortsatt holder for nesa) slik at jeg ikke kjenner så forferdelig mye av smaken.

LibraGirl sa for siden:

Takk :) Har bestilt det fra iherb, men desverre ingen hentelappe
i postkassen enda! :(

Bjella sa for siden:

Kokosoljen gikk tom i dag, men da jeg fikk posten lå det en hentelapp der :D

Jeg har nå begynt med Udo`s kapsler tar 4-5 om gangen to til tre ganger om dagen.
Jeg klarer ikke flytende, sist brakk jeg meg.
Kokosoljen går lett ned, har den i tekoppen.

Megvel sa for siden:

Nå er begge i hus, så nå blir det en bra uke!

Cherry sa for siden:

åh, jeg syns huden min har blitt silkemyk etter at jeg begynte å innta ett par tre fire svære spiseskjeer sånn fra innvandersjappa :eek:

Jeg merka ikke den samme effekten som med Udo's og Jarrows kokosolje, i hvert fall ... :o

Har fått begge oljene, og tatt dem siden før helga. Kunne gå rett på samme dose som før -2 ss daglig av hver. :)

Catwoman sa for siden:

Jeg gikk også rett på samme doseringa. 2 ss av hver. Udosen smakte fortsatt högg :eek:
Er veldig spent på om dette vil hjelpe på "vinterhendene" mine.. Håper det! Hadde värt deilig å slippe smöre seg inn örten ganger daglig.

nellie sa for siden:

Jeg har litt lyst, nå som jeg ser at det faktisk antakeligvis ligger noe i det. Men.. Jeg klarer rett og slett ikke få ned cocosa lenger. Har nå begynt å bare ta ei teskje og svelge det rett ned, for jeg klarer hvertfall ikke ta sånn litt og litt. Og aldri har jeg vært så nære å spy, uten å faktisk gjøre det, som jeg var når jeg spiste en bitteliten teskje med cocosa i sta:eek: Udos går helt greit. Det smaker ingenting lenger. Men nei. Det går ikke med cocosa altså.

nellie sa for siden:

Tror siste spikern i kista ble satt nå som jeg brakk meg bare jeg åpnet burken.

Catwoman sa for siden:

Uff da.......... Og du har prövd flere bruksområder?
* I kaffe/te
* Steke i det
* Ha i dressing
* Ha i shake/smoothie

[color=#8b0000][/color]

Her er (visstnok) en god måte å bli kvitt mye kokosolje på en gang! :D

nellie sa for siden:

I te klarer jeg hvertfall ikke. Det har jeg aldri gjort. Har alltid gått bra å bare spise fra ei skje, men nå er den æraen tydeligvis over:p Brukte masseeeee i proteinbarene jeg lagde nå da. Da får jeg det hvertfall i meg før trening:)

Catwoman sa for siden:

God idè :ja:

nellie sa for siden:

Prøvde å holde pusten når jeg åpnet krukka og kløp igjen nesa når jeg spiste og da gikk det bra gett:)

Catwoman sa for siden:

Se der ja. Er Udos-metoden min det :D

Catwoman sa for siden:

Veit ikke om jeg innbilder meg dette eller jeg, men energinivået mitt når nye höyder om dagen! Merker stor forskjell fra de 14 dagene jeg var uten "cocudos" ;)

ketto sa for siden:

Jeg holder "ut" enda ;)

Vekta står stille, men føler fremdeles at magen har strammet seg litt til :D

Dollsine sa for siden:

Jeg har nå tatt Cocudos i 8 dager, og merker ikke noe kvalme e.l. Tar 10 g cocosa og 5 g Udos tre ganger pr dag. Skal jeg øke enda mer?

Cocudos! :lol:

Jeg har begynt å få varmen i kroppen igjen! Yay! Nå kan bare hodet mitt våkne litt og smerter i ledd etc forsvinne!!

Charlott sa for siden:

Jeg går fortsatt ned i vekt og er på 3. minstenotering :D

En bivirkning er at jeg våkner gyselig tidlig om morningen. What in all verden skal jeg gjøre oppe kl 6??

Har også krympet merkbart i låra! Har ikke målt, men du verden som det merkes på buksene :D

Heldigvis synes jeg både kokosfett og Udo`s er godt :p

ThereseA sa for siden:

Jeg har nå tømt 1,5kg med cocosa, men har ikke fått pakka med udos el den nye cocosaen... :(
Venta på pakke fra iherb siden 27. august og fortsatt nada :(

Ikke gått ned merkverdig, men det er sikkert fordi jeg ikke har tatt begge dele samtidig

Cassiopeia sa for siden:

Samme her! OG midje/mage/hofter.
1,4 kg ned fra forrige torsdag, forresten. Jevnt og trutt, 200g minus pr dag.
Fortsetter dette, så er jeg i mål om tre måneder!!!! :heia:

Sweetie73 sa for siden:

Hei! Dette var en interessant tråd! Kjøpte cocosa ekstra jomfru i går på impuls i helsekosten. Bare fordi jeg hadde sett navnet i div. tråder på forumet. Men nå ser jeg jo hva jeg kan bruke den til. Sliter med å få i meg nok fett, så dette kan nok hjelpe. Men har jo ikke denne Udos greia. Er det tilstrekkelig med bare cocosa, eller er det blandingen av de to som gir den rette virkning? (Beklager om svaret står i denne tråden. Las bare side 1-4, så hoppa jeg til de to siste. )

Stas, da! Hadde ikke vært meg i mot om det hadde krympa litt her også. Vel, ikke lårene mine, helst. De er på tykkelse med normale legger alt. :wacko:
Men mer midje og mindre mage, ja takk! :)

Okie sa for siden:

hmmmm om det var Udos som fikk det til å løsne hos meg, eller noe annet tilfeldig som vitaminer, vet jeg ikke. Men å begynne med Cocosa og se det an må vel gå :) Jeg har blitt avhengig av Cocosa i te/kaffe. Smaker ikke godt lenger uten hehe...

Charlott sa for siden:

Så kult! :D :D

Siden jeg begynte med kokosfett og Udo`s har jeg gått ned nesten 4 kg :p

Du har ikke ellers gjort noe annerledes, og har du hatt et platå før det? nysgjerrig

Okie sa for siden:

:_punk: så bra. og litt rart, for når jeg tenker meg om så er det ca. 200 minus om dagen her også. Men jeg trenger mer enn 3 mnd :D

Sweetie73 sa for siden:

Tusen takk for svar! Er helt ny, så det blir kanskje vanskelig å vite hva som gjør hva, men.... Er i allefall på vei ned.

ThereseA sa for siden:

Gleder meg til jeg får Udos så jeg kan begynne å minke.. Er kjedeligt å stå på stedet hvil

Charlott sa for siden:

Ikke gjort noe annerledes, spiser hva jeg vil, når jeg vil.

Og visst har jeg hatt platåer... Skeia ut til jul og sto vel fortsatt på det samme ved påsketider. Tok grønt superpulver en stund og gikk ned i begynnelsen, før det stoppet.

Så, fra jul til ferien i juli hadde jeg gått ned 4 kg, det samme som på disse ukene med Udo`s og kokosfett :D

Skulle forøvrig ha målt meg. Kjøpte ei ny bukse i slutten av juni, den satt som et skudd - nesten trang. Så kjøpte jeg meg ei til for 2-3 uker siden og begge er nå så store a jeg kan kjøre hele armen ned via livet og videre nedover benet.... Så cm forsvinner!

Dollsine sa for siden:

What! 200 gram om dagen?? Det høres ut som en drøm. Jeg vil våkne av mitt mareritt med stand by ett helt år! og gå ned 200 gram pr dag.

Flott! Jeg leser jo i tråden her at folk har resultater, men det er jo ikke alltid så godt å vite om det faktisk er på grunn av oljene, likevel er det jo påfallende! :)
Jeg rakk nok ikke å holde på lenge nok før jeg gikk tom for oljer, og var blakk litt for lenge til at jeg rakk å ha noen kontinuitet i det og se eventuelle resultater på vekt/cm.
Men har som sagt fått igjen varmen i kroppen i det minste etter en liten uke på 2-15 ml av begge oljene, sånn som sist, så noe skjer da! :)

Regret sa for siden:

Er det noen som går på denne blanding, men som ikke er på noen spesiell diett som lavkarbo? Jeg vingler mellom alt mulig rart for tiden, og har fått for meg at oljene ikke ville fungere da (pga kcal), så jeg har ikke tatt noe på ei uke nå. Kan noen motbevise meg? :D

vibsen sa for siden:

Jeg kjenner en som spiser vanlig høykarbo som måtte slutte med udos pga vektoppgang. Men det er bare en person og behøver ikke bety noe.

Dollsine sa for siden:

Det er vel sånn at hvis du spiser mer karbohydrater så bør du redusere på fettet. Og hvis vi spiser lite kh så må disse erstattes med fett.

Hvorfor skifter du så i mellom Regret?

Regret sa for siden:

ok, men da ser det ut til at jeg har gjort rett da.
Jeg skifter litt fordi jeg ikke føler jeg finner noe som jeg greier å leve med. Føler meg ikke vel med noe, så jeg bytter litt på. Jeg har også mange problemer med mat. Dårlig viljestyrke, selvbeherskelse, redd for fett, redd for kcal, redd for kh, mye aggresjon mot meg selv og er til tider for utålmodig, samt en ikke-eksisterende motivasjon. I tillegg prøver vi i få til en billig ukes handel, noe vi ofte ikke greier å løse pga familien ikke ønsker det samme til middag, så endten ender jeg opp med å ikke spise, eller så spiser jeg noe billig og eget, eller deres mat, så diett er ikke så lett for tiden. Det billigste er å ikke spise, derfor er jeg på lavkalorimat nå.

Charlott sa for siden:

Varmen er nesten plagsom for meg. En helt intens varme! Har perioder hvor jeg ser helt kokt ut i ansiktet og svetten renner, sååå lekkert! :p

Jeg har mye å gå på med min lave kroppstemperatur, så det er ikke et problem foreløbig. ;)
Satser på at det er forbrenninga som går i taket! :D

Catwoman sa for siden:

Jeg har funnet opp ett nytt ord :heia:

Rin sa for siden:

Rart, jeg får også "tokter" hvor kroppen min er glovarm, men ikke svette-varm, på en måte. Og jeg tror ikke at varmefølelsen jeg opplever nødvendigvis korresponderer med noe termometer, for jeg er fortsatt aldri over 36 grader når jeg faktisk måler. :cool:

Har ikke målt på lenge, aner ikke hvor termometeret mitt er, men har i flere år ligget på basaltemperatur på litt over 36 selv. Men jeg kjenner faktisk nå, etter en morgenkaffe ute litt i skyggen, hvor jeg ble ganske kald, at jeg begynner å bli varm igjen alt, selv om det bare er et kvarter siden jeg kom inn døra. Det er sjeldent. Blir jeg først kald, så sitter det i, leeeenge!

ThereseA sa for siden:

Endelig har udosen min kommet :) , men veldig typisk at jeg bare har to skjeer igjen av cocosaen. Har bestilt ny, men tar denne pakka like lang tid så må jeg vente en uke til

Charlott sa for siden:

Har også lav kroppstemepratur til vanlig, har Hypo vettø. Men nå :eek:

Heldigvis ikke hele tiden, da hadde det vært plagsomt... :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.