< Tilbake til oversikten

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Namba sa for siden:

Hallo damer! :) Jeg har gått ned 20 kilo!! Jeg har bare 0,7 kg igjen til målet mitt. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min enda, men aner ikke hvor mye mer jeg skal ned eller om det viser seg å være nok å endre på konsistensen. Jeg er jo slank nå.:)

I morgen reiser vi hjem, så i kveld skal jeg på Peppes å kose meg med pizza sammen med mannen med god samvittighet litt på forskudd for å nå målet mitt, for da kan jeg dra på Peppes uten barn. Jeg vet at jeg kommer til å nå målet mitt om ikke lenge uansett, så jeg unner meg denne med god samvittighet. Jeg gleder meg!

wevi sa for siden:

Gratulere med 20 kg!!!!

mumfie sa for siden:

Gratulerer så mye! Kjempe bra jobba :)
Klart du kan kose deg litt, noe må man unne seg!

65kgmamma=perfekt sa for siden:

Gratulerer så masse Namba og kos deg masse med pizza :) DET fortjener du virkelig;) Er kjempe stolt av deg, du har vært så utrolig flink :D

I morgen reiser jeg og mamma til sverige på roadtrip :) Gleder meg.. Tenkte jeg skulle kjøpe litt lowcarb mat der i fra også, så hvis noen har noen tips til noe jeg kan handle med meg hjem så speak out :)

wevi sa for siden:

Gode grillpølser og ferdig bearnaisesaus pleier jeg å ta med. hmm.. Å så mengder med gode oster. Det er mye rimeligere. Og tubeostene finnes i mange mange flere varianter enn her. Og så bacon da så klart. Bor så nært svenskegrensa, så jeg tenker ikke over det, men det er nok mye annet godt. På godtebiten på nordby har de en egen avdeling med sukkerfritt. Det er to godtebitenbutikker, men den i andre etasje er størst. Helsekostene har ikke stort å by på der.. ingen meltyper eller no sånt, men de har sukrin da. Og så en karbovennlig rødvin som heter espelt som skal være god på det store polet i Strømstad. Ikke prøvd den selv enda. hmmm. Ja det var det som sto på toppen av hodet mitt sånn i farta nå. ;)

Namba sa for siden:

Takk for det.:)

Nå er vi endelig hjemme igjen! Vi reiste 19. juni og har vært hjemme to dager siden, vi som egentlig skulle ha to uker ferie i strekk og så ei uke til senere. Sånn ble det i sommer. Nå er vi akkurat ferdig å pakke ut, og jeg har sneket til meg å prøve drømmebuksa mi, den jeg bestilte for et par måneder siden som jeg ville passe i, i str 40. Da vi reiste på ferie fikk jeg akkurat presset meg inn i den og den satt som et pølseskinn. Nå er den passe!! Og den er ikke trang engang!!:) Beltet jeg kjøpte i 85 cm er også passe.:) Det er artig. Det er så uvant å være slank at jeg rett og slett har bilde av meg selv som bakgrunnsbilde på mobilen for å lære meg hvordan jeg ser ut for jeg tror jeg er større enn jeg er.:o

Mona_K sa for siden:

Gratulerer så masse namba =):D

Namba sa for siden:

Hvor har dere gjort av dere damer? Det er jo så stille her inne =kjedelig!!..

Jeg går bare opp og ned den samme halvkiloen på nytt og på nytt denne uka. :-S Boring.

wevi sa for siden:

Hei hopp namba. Jeg er innom å titter, men skjer ikke så mye. Vi får håpe det tar seg opp etter ferien.
I dag har jeg bursdag! :) Spiste brødskive med jordbærsyltetøy og et digert glass melk til frokost! ;D I morgen blir bestevenninna 40 år og skal ha sytti gjester!! :O Så den her helga tar jeg rett og slett en liten pause. Tenkte jeg skulle begrense meg litt på mengder, men jeg skal smake både egen og hennes bursdagskake. :)

Namba sa for siden:

GRatulerer så mye med dagen, Wevi! Jeg håper du har en fin dag og at du får en flott helg!:)

Ja, håper virkelig at det tar seg opp over ferien. Vi er i ferd med å pusse opp et par rom, for vi har bestemt oss for å flytte til Trøndelag til plassen jeg kommer fra. Jeg har bodd i Ålesundsområdet i 10 år og har ikke bodd i Trøndelag på 11 år, så nå skal jeg og familien starte et nytt liv. Det er både spennende og skremmende. Nå håper jeg bare vi får solgt huset for en god pris og at vi får kjøpt et hus vi vil trives i. Jeg håper og tror at vi har gjort det beste valget for jeg føler at jeg trenger å ha familien min rundt meg nå. Slitsomt med oppussing nå som jeg sover såpass dårlig, men forhåpentligvis viser det seg å være verdt investeringen av tid og penger.

StegforSteg sa for siden:

Gratulerer med strålende resultat Namba :heia:

Selv har jeg bare mer eller mindre vedlikeholdt vekta i sommer. Det har blitt endel pils som ikke har vært lavkarbo og rosevin på meg, så vannkiloene har kommet snikende på søndag/mandag.

Tenker som så at 1 september er jeg klar igjen til å starte på vektnedgangen min - og håper jeg har gått ned det jeg skal til 1 desember :D

Gratulerer med dagen wevi :)

Så kjekt namba, håper dere får en god pris :)

Nå er jeg tilbake igjen fra sverige.. Kjøpte ikke en dritt med meg hjem.. Skulle likksom det, men det ble visst ikke noe av.. Har levd på høykarb så og si hele turen :( Men jeg orker ikke å føle så mye på det. Men en ting kan jeg si og det er at jeg har vært oppblåst i magen hele turen! Men jeg tenkte jeg får kose meg nå i ferien så få rjeg starte på ann ordentlig igjen etter ferien. Sliter med motivasjonen og pga at jeg er jo blitt slank igjen og har ikke såååå mye igjen..

MEN når jeg starter å jobbe igjen så vet jeg at det går fint, må få tilbake rutinene :/

ps, har ikke turd å gå på vekta ennå... hehe

Namba sa for siden:

Takk for det. :)

Det er noe med å gjøre seg ferdig når man faktisk er slank igjen. Forrige torsdag var jeg nede på 65,7 kg, 700 gram fra målet mitt, og bestemte meg for å ut å feire på peppes mens jeg enda kunne gjøre det uten barn. Siden har vekta vært klin kokos. Jeg har vært nede på 65,8 siden, men neste dag var det 400 gram opp igjen uten at jeg aner hvorfor. Den fyker opp og ned uten mål og mening så jeg håper jeg kommer meg ned på minstevekt igjen (om ikke annet) til mandag når jeg har veiedag. Jeg må si jeg er veldig klar for å bli ferdig med denne slankingen og til å ta meg en liten sjokolade hver helg med verdens beste samvittighet. Om to dager har jeg holdt på i et halvt år! Det ville vært fantastisk å nå målet innen da. drømmer

Mona_K sa for siden:

Gratulerer med dagen wevi=)
Jeg sjeiet ut en mnd og har lagt på meg nesten 3 kilo. Og det syns jeg er helt utrolig med tanke på at jeg VIRKELIG har tatt den ut ... :o Sjokoladekake til frokost.. is.. pomfri..hamburger.. sjokolade.. kakao.. temed sukker i.. jepp IKKE lavkarbo. Jeg gikk opp sakte på karbo så det ikke skulle bli helt sjokk for kroppen min, og det gikk kjempegreit. Være å komme inn i det igjen..
Tar det litt forsiktig det også med tanke på at jeg ble så svimmel sist. Jeg har mat messig levd lavkarbo i 2 dager men jeg har drukket litt med sukker i (med vilje) og litt frukt. Så ikke kroppen blir så sjokka. Men er (in the sone) Så håper å komme meg i ketose om noen dager=) Er egentlig ikke så stressa med vekta bare den ikke går mer opp for fingrene mine er VIRKELIG hovne igjen.. Så det er mitt tegn på å sjerpe meg. Og det viser meg også at jeg lever sunest på lavkarbo så kiloene må gjerne fyke av men vet jo at jeg egentlig skal leve på dette LENGE kansje til og med resten av livet + pauser seff.. Så det får ta den tiden jeg trenger:):cool:

Mona_K sa for siden:

Hihi rakk gratulasjonen med 5 min..:happybday:heia::suss:

Mona_K sa for siden:

Flink du har vært namba!

Her jeg egentlig litt i sjokk.. tok av 700g fra i går.. og til tross for at jeg har drukket masse med karbo. Eksempel en boks med iskaffe 10g karb pr 100.
Og boksen er 2,5dl så er jeg nå i ketose.. Wow hadde aldri regnet med at det skulle være så lett ! Men hehe ikke snakk til meg for jeg er et skikkelig sinnatroll.. Stakkar de som vil krangle med meg eller ikke gjør som jeg ber om. Jeg har en knakende hodepine, og er sinnsykt irritabel.. Sikkert mangelen på sukker... Men jei har tatt av 700g allerede! Altså av de jeg tok på meg i pausen.. Det vil si at jeg har ca 2.2kg igjen av det jeg lapå:D

Namba sa for siden:

Herregud! Herregud! Herregud! Jeg har nådd målet mitt!! Da jeg gikk på vekta i morges, akkurat seks måneder etter at jeg begynte så viste den 64,8 kg!! Jeg kan nesten ikke tro det. :) Jeg har gått ned 20,9 kg! Jeg har gått inn masse cm også;

Arm: -2,5 cm
Bryst: - 13,5 cm
Midje høy: - 11,5 cm
Navle: - 22 cm
Rumpe: - 17 cm
Lår: - 10 cm
Legg: - 3 cm

Jeg er så glad!!:)

Mona_K sa for siden:

Aww gratulerer så mye !
Hva skal du gjøre nå som du er i mål?

Selv så er jeg igjen litt satt ut for jeg dobbelt målte meg i natt når jeg la meg da var jeg oppe i rosa på stiksene. Og det eneste jeg har spist\drukket siden da var vann. Nå er jeg ikke i ketose lenger??! Hvordan går det ann? grr:mad::confused:
Men men har gått ned 100g til =)

Namba sa for siden:

Jeg har tenkt meg ned et par kilo til, men jeg vet ikke enda hvor mye. Til jeg er fornøyd med tykkelsen. Vekta er ikke så viktig lenger bare jeg blit kvitt litt mer fett. Jeg vil gjerne ha hoftemål på under en meter. Nå er det nøyaktig en meter. Jeg tar det som det kommer, men til helgen skal jeg unne meg en liten sjokolade igjen. Det har jeg sett frem til i et halvt år så det bare må bli bra.:)

Mona_K sa for siden:

You go girl;)

Fy flate Namba!! Så tynn du er blitt!! :D:D Herregd nå ble jeg virkelig inspirert her igjen altså :) Du ser jo helt fantastisk ut :)

Selv så har jeg ikke kommet tilbake til lavkarbo ennå.. Men veide meg i sted og vekta låg på det laveste som jeg har vært nede på :D Og i dag har sambo bursdag så har spist vaffel, sjokolade og annen fymat, men allikevel ikke gått opp ett gram så er fornøyd med det :)
Satser på å komme inn i rutinene igjen snart. Så da håper jeg på at jeg går ned i vekt litt raskt slik at jeg ikke mister motivasjonen igjen. Det er lett for når jeg ikke legger på meg når jeg spiser fymat :p

Men igjen Namba, du ser helt fantastisk ut og det gir meg motivasjon til å starte igjen :D

Mona_K sa for siden:

Nå er det bare 1 kilo igjen så er jeg der jeg begynte =) på ferie=) Tatt av en kilo bare det siste døgnet. Har tatt av 500g bare siden kl 7 i morges:D Blir intressant å se om det fortsetter nedover eller om det stopper opp. .

Namba sa for siden:

Så bra da! Har du noen formening om det er vann eller fett du har gått opp? Jeg tenker så det knaker på hva jeg skal gjøre når jeg er i mål med slankingen jeg altså, hvordan jeg skal leve for å ikke legge på meg igjen. Jeg vet jo at grunnen til at jeg var tykk var potetgull, brus og sjokolade daglig og pizza ofte. Det er det garantert slutt på. Jeg har fått god øvelse i å si nei til meg selv dette halvåret, så nå vet jeg at jeg er flinkere til det. Men så var det å velge hvordan man vil leve da... Jeg trives så godt i ketose, men så er det så innmari mye matlaging som må til for å leve sånn også. Det er en stor ulempe. Det hadde vært lettvindt å bare spise to knekkebrød til frokost liksom. Jeg så i tvil.

Mona_K sa for siden:

Jeg tror nok det meste var væske.. Men nok litt mer en det også med tanke på hva jeg spiste.. Jeg har så å si BARE spist dritt mat.. kaker,sjokolade,poteter,pølsebrød osv osv..
Har ikke tenkt så mye på det for nå er jeg der du begynte +3 kilo.. hva jeg skal gjøre etterpå.. Men tror nok definetivt at jeg vil øke på karbene sånn at det går ann å leve.. Jeg skal jo begynne på ritalin også nå så da vil det jo bli intresant å se hva som sjer med kroppen min da..

Thumps up!! Flink du er :D

Mona_K sa for siden:

Takk =) nå er det bare 100g igjen til der jeg begynte =)

Namba sa for siden:

Jeg har hørt at appetitten går ned når folk begynner med ritalin. Svigerinna mi sliter med å få i seg nok mat nå, og ei anna jeg kjenner har ikke lenger det samme behovet for sjokolade hver dag etter at hun begynte på det. Det blir spennende å se hvordan det blir fort deg.

Mona_K sa for siden:

Jeg ble veldig svimmel når jeg tok min første pille i dag, noe som er en vanlig bivirkning. Men siden jeg er så livredd for piller å meds generelt, kom jeg og legen min frem til at det beste kansje var å atter en gang ta en pause fra lavkarbo. Så jeg slipper å presse kroppen min inn i en ketose og samtidig gi kroppen min medisiner som har en stor invirkning på kroppen. Faen .. jeg hadde bare de 100g igjen til jeg var nedi 17 kilo igjen ... sukk .. Men vis ritalin blir som de fleste sier vil jeg jo fyke ned i vekt uansett så får jeg heller leve "sundt" ikke kaker og dritt men standar sund med frukt og grønt og vanlig mat.. Så får vi se hva som sjer=) Kommer nok uansett til å følge dere vet ikke hvor mangen ukene jeg tar denne pausen igjen men håper ikke det blir lenge=) masse klemmer

Det er sikkert bra at du ikke presser deg inn i ketose samtidig da ja. Får håpe de pillene funker slik at du også går ned i vekt uansett om du er i ketose eller ikke :D Lykke til :)

Namba sa for siden:

Mona K: Føler du deg ikke bedre når du er i ketose enn ellers? (Jeg bare spør altså, jeg kritiserer ikke. Jeg lurer fordi jeg selv har det bedre i ketose.) Du må selvsagt gjøre det du tror er best for deg. Jeg håper bivirkningene av ritalinen gir seg snart og at du føler deg bedre. Lov oss å hold kontakten da!:)

Mona_K sa for siden:

Jo kroppen min funker bedre. men psykisk i starten er det veldig hardt syns jeg. hadde ikke brydd meg om lavkarbo på ritalin vis jeg hadde vært mangen mnd inne i dietten. Men nå er jeg bare 5 dager inne så da kjente jeg at jeg bare ble stressa. + at jeg blir veldig svimmel av ketose

Namba sa for siden:

Ok. :)

I morgen skal jeg spise sjokolade for første gang på over et halvt år!! Jeg gleder meg!!

Nyt den :p ;) :D :)

Namba sa for siden:

Det tror jeg kommer til å gå fint.;):D

Namba sa for siden:

De siste dagene har jeg tenkt veldig mye. Som jeg har nevnt tidligere så har jeg vel en spiseforstyrrelse, og mye av tiden er kroppsbildet mitt urealistisk. Jeg har det hele tiden i bakhodet, for jeg vet at jeg ikke kan stole på "mine egne øyne". I går følte jeg meg spesielt freakishly bred over hoftene og forsto at jeg fortsatt kommer til å være misfornøyd selv om jeg går ned 2-2,5 kg til når kroppsbildet mitt er som det er. Jeg snakket med mannen min om det og lurte hva han mener. Han synes at jeg er perfekt nå, finere enn noen gang. Vi vet begge at jeg ikke vil bli for tynn dersom jeg slanker vekk et par kilo til, men kanskje holder det nå? En venninne som kjente meg da jeg var slank sa til meg at nå har jeg blitt meg selv igjen, nå er jeg sånn som jeg skal være. Jeg har gått igjennom en kasse med klær jeg brukte da jeg var i slutten av tenåra, begynnelsen av 20åra, og mesteparten av klærne der passet (selv om jeg tror kanskje at kjolene mine har blitt 10-30 cm meter kortere mens de har ligget på loftet;):p:o). Jeg har nådd målet mitt på 65 kg. Dette er ting som bør si meg noe.

Derfor har jeg bestemt meg for at jeg anser meg selv som ferdig slanket nå og et par måneder fremover i håp om at hodet mitt kan følge etter og at kroppsbildet mitt retter seg. Dersom jeg fortsatt føler at jeg vil ned et par kilo da så gjør jeg heller det, men for nå er vektstabilisering fokuset. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det enda, men lørdagskosen skal jeg uansett unne meg, så får jeg være flink resten av uka heller. Dette minner veldig om å begynne på ketolysekuren, fordi jeg ikke aner hva jeg går til eller hvordan det vil fungere men jeg prøver.:) Dere blir ikke kvitt meg enda, for nå tør jeg i alle fall ikke "være" på egenhånd.:o Ønsk meg lykke til!

god helg!!:)

Ferskenbeinet sa for siden:

da er jeg tilbake fra nordlandsferie, litt utskeielser med noen små kanelboller og en is jeg delte med hunden, men ellers ok. 600g opp men de forsvinner nok snart. Hopper over på ketose til mandag...

På flyplassen på vei hjem bestemte jeg at jeg ville ha en sjokolade. Kjøpte meg en Troika som jeg tenkte sikkert ikke var så søt på smak som vanlige melkesjokolader. Men fy pokker for noe gris! Skikkelig søt og ekkel... Jeg spiste den opp, (kan jo ikke kaste mat) men var kvalm etterpå. Kommer ikke til å ha lyst på troika igjen nei!

håper du får bedre sjokoladeopplevelse en meg Namba!

Lykke til Namba! Jeg er sikkert og slank nå, men ser det ikke selv. Folk rundt meg sier jeg ikke bør gå ned mer, men jeg veit ikke om de oppriktig mener det eller ikke... Jeg har litt fett på magen, men magen min har jeg aldri vert fornøyd med noen gang, så jeg veit vel innerst inne at den aldri blir som jeg håper. Problemet ligger nok heller i litt løst skinn fra graviditeter. Tenker at om 3 kg så er jeg ferdig. Da skal jeg gi meg og, det har jeg lovt meg selv og min mann... Men hvordan en skal gi seg er egentlig litt vanskelig å vite. Kommer til å leve lavkarbo, men ikke ketose... Så får vi se! ;)

Lykke til uansett!

Lykke til Namba ;) Håper du klarer å få hodet med deg :)

I dag startet jeg opp igjen med ketolyse:) Vekta viste 74.8 kg ble litt skuffa, for jeg har ligget på 73,4 kg men fikk mensen i går så tror vel egentlig at det er grunnen til økningen ..
Så nå håper jeg på en PANG start igjen, slik at jeg klare å holde ut til jeg når målet mitt, som jeg håper jeg gjør før jul. Det gikk så grådig tregt på slutten før sommeren så jeg håper det går litt raskerer nå, for mister motivasjonen når en ikke føler seg feit lenger, men bare litt tjukk:rolleyes:

Gleder meg til jeg er ferdig slanka og kan endelig være fornøyd med kroppen ;)

Da har jeg mistet 800 gram siden i går :D
17.08.2010 - 0,8 kg / 10kg

17.08.2010 - 0,8 kg / 10kg
18.08.2010 - 0,7 kg / 10kg
Totalt - 1,5 kg :D
Er nå nede på laveste notering 73,3 kg :D

Så flott da! Er og på bunnplassering etter ferien igjen, 500g ned å jeg får se et tall jeg ikke har sett på 10 år!

Så kjekt! Alltid gøy å se nye tall på vekta :D

Gleder meg så sykt til jeg er kommet ned på 69 tallet!!

17.08.2010 - 0,8 kg
18.08.2010 - 0,7 kg
19.08.2010 - 0,5 kg
Totalt - 2 kg :D
Ny laveste notering 72,8 kg :D

Wow for et tempo! Ny minstenotering idag, 60 kg blank! Wohooo

Ja det gikk litt fort i svingene her nå, men det roer vel seg snart!

Grattis!! 60 blank!! Snart i mål du da :D

17.08.2010 - 0,8 kg
18.08.2010 - 0,7 kg
19.08.2010 - 0,5 kg
20.08.2010 - 0,6 kg
Totalt - 2,6 kg :D
Ny laveste notering 72,2 kg :D :D :D

Ikke mye liv her inne, men skriver inn allikevel jeg, grei måte å holde oversikten på :p

hva i alle dager gjør du for å få en sånn nedgang? Helt fantastisk!

Hehe ;) Det lurer jeg også på! Men tror kanskje den pausen jeg har hatt har hjulpet litt jeg. Før ferien gikk det ganske så tregt , så jeg tror at kroppen min hadde godt av en pause. Jeg gikk ikke opp i vekt når jeg hadde pause. Og jeg spise mye hamburger, pizza og lignende.. Ikke noe snop eller is for jeg har tidligere fått en så sinnsyk vondt hodepine når jeg har fått i meg en del sukker..
Men jeg gikk opp 1,4 kg når jeg fikk mensen på lørdag, og nå er jeg ferdig så kan hende den også spiller inn altså ..

jeg ser jeg og går ned mer om jeg går ut av ketose noen uker, for så å hoppe inn igjen. Det er det som fungerer på meg tydeligvis! Men har ikke enorme utskeielser den tida jeg er ute altså, bare litt mer av det som er lovlig!

Jeg har lest om at det kan hjelpe på å ta pauser når det er lange platåer... Øke på med mere karber, men ikke ta den heeeelt ut :p Men å spise slik som du sier, mer av det lovlige :)

Det er jo ikke akkurat ideelt å rase så masse ned i vekt som jeg har gjort nå, Men akkurat nå er jeg kjempe glad for at det går så fort, for jeg hadde null motivasjon når jeg skulle starte opp igjen... Men den kom fort tilbake igjen etter disse resultatene :D

ja det tror jeg nok! Nå har ikkje jeg mye igjen, så noe rasing blir nok å se langt etter! fnis

Nei du er jo snart i mål :) Jeg begynner endelig å se at det faktisk kan være realistisk å nå målet mitt før jul :) Bare håper ikke de siste 5 kg sitter så veldig. . . Kan godt fortsette i dette tempoe litt til :D

17.08.2010 - 0,8 kg
18.08.2010 - 0,7 kg
19.08.2010 - 0,5 kg
20.08.2010 - 0,6 kg
21.08.2010 - 0,6 kg
Totalt - 3,2 kg :D
Ny laveste notering 71,6 kg :D :D :D

Skjønner ikke hva som er skjedd jeg, fortsetter å rase ned jeg.. Har gått ned over 3 kg på under en uke! Jippi!! :D

Stille her inne! Går det enda nedover 65kgsmamma? 600g over minstenotering for egen del, så ikke så mye å skryte av på denne fronten akkurat! Jeg veit ikke om det er tilfeldig, men det ser ut som om jeg har annenhver måned med nedgang, og annenhver med ca stillstand? Snodig!

Ana sa for siden:

Er her jeg også, ikke helt tilbake i ketose etter en deilig lang ferie. Men skal begynne opp igjen nå, og gleder meg til magen min er i form igjen for karbolivet er virkelig ikke noe for magen min altså. Det romler og skramler noe helt utrolig.

Nei her går det ikke nedover, men oppover :( Har ikke orka å veid meg igjen.. Gikk opp nesten 1 kg den 22 aug, og følte at jeg fortsatte å gå opp :(

Datteren min fylte 1 år på mandag så da spiste jeg litt kaker og sånn , å derfor har jeg ikke villet gått på vekten før jeg føler at jeg er på vei ned igjen.....

Karbolivet er ikke bra for min mage heller.. MANGE lyder som kommer fra den :p Men det er heldigvis bare å spise lavkarbo igjen så er den stille :p

Jeg håper på å kommer skikkelig inn i rutiner igjen på mandag, da starter jeg å jobbe igjen så blir letter å holde dietten da!

mette1961 sa for siden:

jeg og mannen min har tatt oss en pause nå i ferien\sommer ca 6 uker. Nå har vi startet igjen og vi håper det går bra.:cool::bjørn:

hva skjedde når dere hadde pause såpass lenge, mye oppgang?

Myrull sa for siden:

Har hatt en pause jeg også. :)
Ikke tatt helt av, men kost meg i sommer..vert i brullup, Santorini osv.
Jeg har faktisk ikke gått opp noe, men det sto stille.
Begynnte skikkelig igjenn på mandag å har gått ned litt til faktisk.

Forandret tikkeren min litt for målet mitt var 60kg, men nå som jeg snart er i mål (61,3 i dag:D ) så har jeg satt meg endelig mål 55kg.
Når jeg når det så har jeg tatt av 20kg!

Jeg gledet meg til å spise kake osv jeg, men det var ikke så godt som jeg trodde. :rolleyes:
Skulle ta skikkelig fri i bryllupet f.eks, men jeg spiset nesten ikke karber i heletatt. Ble alkohol da.
Så artig å se at så mange av oss fortsatt henger med etter så mange måneder. :heia:

Namba sa for siden:

Da er jeg tilbake igjen. Det ble en tur til Trondheim på impuls sånn helt plutselig. Dette blir den tredje helga etter at jeg nådde målet mitt og min tredje uke på lkhf (ikke ren ketolyse). Det er godt å ikke føle at jeg slanker meg lenger, men jeg prøver å være streng med meg selv 6 dager i uka. Det er overraskende vanskelig faktisk - for jeg er jo slank, og slanke folk kan jo kose seg litt med god samvittighet liksom. Jeg går fortsatt litt ned i vekt, men det ser jeg bare på som en fordel. Det er veldig godt å kunne unne seg noe på lørdagene, men jeg ser alt for mye frem til lørdagene da.:o Jeg oppdaget tilfeldigvis i går at jeg har gått ned en fjerdedel av kroppsvekten min. Det var jammen overraskende.

god helg alle sammen!!:)

Namba sa for siden:

Jeg sliter sånn!! Å si at livet ikke har vært vanskelig siden jeg mistet broren min på 23 år i juli hadde vært å lyge. det har vært vanskelig, og særlig fordi at jeg sliter sånn med søvnen. Jeg har søvnproblemer i utgangspunktet, og nå er det så ille at jeg sover urolig med sovepiller, så jeg blir så innmari sliten for jeg kan ikke ta sovepiller hver natt. Og når jeg er skikkelig sliten så har jeg ikke krefter igjen til å si nei til meg selv... Når jeg er tom for energi så føles det mest naturlig å spise, men siden jeg ikke får mer krefter etter å ha spist så føles det mest natulig å spise mer, og mer og enda mer. Nå er jeg nesten tilbake der jeg var hvor jeg tenker konstant på mat, mat for energi og trøstespising. Nå har jeg begynt å tvile på meg selv, på om jeg faktisk klarer å holde vekten på lengre sikt... Så langt har jeg sånn delvis klart å holde meg i skinnet, men det er kjempevanskelig og blir stadig vanskeligere jo lengre tid jeg går uten å få tatt meg inn. Jeg trenger motivasjon og styrke!

Jeg vil bare gi deg en god klem Namba! Du har helt sikkert prøvd med mer fett osv sånn at du hele tiden føler deg mett? Det er nok bare en periode dette her. Snart går det seg til skal du se! :suss:

Idag er jeg 1,6kg over minstenoteringen min!!! En dag på fylla så blir det sånn... Noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Om det er noe å gjøre med det? Gjerne spise på en annen måte samme dag, dagen etter etc?
Jeg samler ikke vann av andre ting, men av x antall øl er jeg oppblåst i dagevis, og føler hele kroppen er "kvapsen"...
Nå har jeg bestemt at jeg skal være superstrengt halvannen uke, så blir det to helger på rappen med storbyturer og sikkert noen øl igjen... Deretter skal jeg bli avholds! :_plystre: Jeg er veldig sjelden ute egentlig altså, det går som regel flere måneder imellom! Men nå hoper det seg litt opp her kjenner jeg.

Hvordan spiser en på storbytur om en veit at en kommer til å innta x antall høy karbo øl daglig?

Da kommer nye tall etter at august måned er over, noen som er med?
Februar - 4,6kg
Mars - 2,2kg
April - 0,2kg
Mai - 1,0kg
Juni - 0,0kg (ferie)
Juli - 2,0kg
August - 0,4kg (ferie)

Dette her er minstenotering da, nå ligger jeg noe over der ja!

Ana sa for siden:

Namba: å miste en bror så brutalt er jo helt fryktelig, ikke rart du sliter. Har du pratet med noen om det? Fastlegen, en som kan henvise deg til noen andre du kan få prate med?

slektskap sa for siden:

Hei igjen alle sammen! Så koselig å se at det fremdeles er noen som holder ut og noen som har nådd målet!

Stor klem til ferskenbeinet og litt ekstra viljestyrke (?) til namba.

Jeg har hatt "ferie" fra kur hele sommeren, og ikke veid meg heller. Vet ikke helt om jeg tør. Tipper det er pluss et par kg, merket det på magen her om dagen. Og spisingen har sklidd ut tilbake til at jeg bare spiser det jeg vil nårjeg vil, og det funker jo absolutt ikke når det da blir til at jeg spiser chips, pommes noisettes, latte og massevis av brød. Magen var et gasskraftverk uten sidestykke en stund, men er nå bare "normalt" oppblåst. Merker også på humøret at det svinger mer, så nå blir det å starte på 'an igjen. Om jeg satser på å gå helt tilbake til ketosen er jeg ikke sikker på enda, men iallefall relativt streng lavkarbo.

wevi sa for siden:

hoff. klem til namba. Tror jeg også kommer til å slite når jeg en dag slutter å slanke meg..
Det er jo det man sier.. det verste er å holde vekta.

Har forresten gått ned 3.2 kilo i sommerferien min. :) Har gått med 20 kilos ryggsekk rundtomkring på vidda etter storørretten, å det var effektivt. Har dårlig med turbukser som passer lenger, men det er jo bare positivt. Var litt skeptisk til hvordan jeg skulle holde lavkarboen på sånn langtur, men jeg prøvde meg frem og kom frem til følgende:
Fiberhusk, glutenmel og kruskakli. Hadde med en flaske med råe egg som jeg hadde knekt oppi flaska på hytta før start. Tok turkoppen min og blandet litt melblanding med en dæsj egg og en dæsj vann, så stekte jeg to-tre lapper i masse meierismør. Snille mannen min bærte med seg to pakker smør ekstra for min skyld. :D En morgen tok jeg og la noen biter med cloetta sjokolade oppå lappene mens de stekte så de smelta.. DET var turfrokosten sin det! ;) Mannen ble litt snurt der han satt å sutta på havregrøten sin. ;) Han fikk faktisk en lapp av meg. :D
På kveldstid var det masse ørrett og harr, stekt i masse smør med en dæsj majones. Så faktisk går det ann å holde lavkarbo på langtur med sekk. Var unektelig en smule lei av fisk når vi kom ned fra fjellet.. Vi dura rett på butikken og kjøpte noen digre biffer som smakte himmelsk etter halvannen uke med lapper og ørrett. ;)

wevi sa for siden:

Å se på tickeren min!! ;) Æ e over halvveis!!! Nei å nei kor gla man blei.

Namba sa for siden:

Jeg sliter fortsatt altså. Nå sitter jeg her med stormage full av pizza og godis og det har jeg planer om å gjøre i morgen også (men da håper jeg at jeg klarer å stoppe litt før). Jeg vet at jeg snart på finne styrke til å ta meg sammen igjen, men hvor den styrken skal komme fra vet jeg ikke... Babyen er syk og våkner med jevne mellomrom, så jeg får ikke koblet av på kveldstid heller. Det skal visst ikke være enkelt når det kan være vanskelig. Jeg går i samtaleterapi ja, men det hjelper ikke. Det som hjelper er å være sammen med familien min, men de bor over 30 mil unna. vi sitter med et hus vi enda ikke har fått lagt ut for salg og har ikke funnet et nytt vi kan kjøpe. Jeg håper det ordner seg snart. Noe i alle fall. Helst med søvnen i første omgang.

Gratulerer så mye Wevi. Du har vært flink i ferien må jeg si! :)

Kjempe bra wevi :D

Håper det ordner seg for deg snart Namba! Du har litt for mye å tenke på! Får håpe søvnen kommer snart slik at du iallefall er uthvilt, da går ting litt lettere!:klem: til deg

Her er det høykarb om dagen! Sliter så grådig med motivasjon fordi vekta mi raste ned men alt kom på igjen! Og jeg går ikke opp når jeg spiser høykarb! Æsj... Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på generell lavkarbo istedenfor ketolyse, men jeg vet ikke. Klarer ikke å holde meg streng lengre. Huff, den pausen i sommer skulle ikke vært tatt altså! hehe jaja satser på at jeg kommer tilbake til lavkarbo snart.. Kjenner at jeg ikke vil ha noe press på det akkurat nå!

Namba sa for siden:

Jeg hadde meg en kjempesprekk i helgen, hver kveld. Men nå skal det være slutt, for jeg vil nemlig ha det avslappede forholdet jeg hadde til mat disse månedene på ketolyse tilbake. Det er så viktig for meg. Det begynner med mer søvn (håper jeg da) og mer fri/avkobling. Jeg begynte et nytt og bedre liv igjen i dag, og var på shopping i timesvis. Jeg kjøpte ikke så veldig mye, men jeg prøvde veldig mye. Det artigste er å gå rundt å kikke på klær i størrelse 38 og 40. Det er artig å shoppe igjen nå. for 21 kilo siden så hatet jeg å se på klær for de hadde ikke størrelsen min og klærne var uansett ikke fine på. Nå har de så godt som alltid alle klærne i medium, og klær jeg liker. Jeg har fortsatt ikke kroppen jeg skulle ønske meg, men klærne passer faktisk. I dag kjøpte jeg meg en dongeribukse i 30", min første som andregangs slank.;) Da ble jeg jammen glad. :)Jeg kjøpte meg et par brune boots og et belte i samme farge. Jeg gleder meg til å ha det på meg, for da vet jeg i mitt stille sinn at buksa er 30". :) Jeg skal bruke shopping som motivator for å holde meg på lavkarbo stien, tror jeg. Jeg har ikke et realistisk kroppsbilde, så jeg blir jo like paff hver gang jeg ser at jeg får på meg disse klærne i medium.:o

Namba sa for siden:

Jeg forstår så alt for godt hva du går igjennom nå. Jeg håper du kommer deg i gang med vekttapet igjen, ketolyse eller bare lavkarbo. Det er ikke lett.

slektskap sa for siden:

Der er jeg så enig!! Og ja, nok søvn og litt egentid og aktiviteter som gir deg noe er kjempelurt for å bedret selvfølelsen og økt selvtillit og selvkontroll, ikke minst.

Sier hun som bare spiste brød i hele går. Har bursdag om noen dager, etter det er det tilbake til lavkarbolivet for min del. Lover! :o Må bare gjøre det enklest mulig for meg midt oppi alt som skjer rundt oss.
Jeg som egentlig ikke er så glad i å lage mat og planlegge og tenke på mat, må jo da lage enda mer mat og tenke enda mer og planlegge enda mer. Det gjør det vanskelig for meg altså, men er ikke noen god nok unnskyldning nei...:rolleyes:

Mona_K sa for siden:

Det var akkuratt sånn jeg hadde det også

Mona_K sa for siden:

Da har jeg så smått begynt å koble av karboer også spiser fortsatt ganske mye men har nå tatt vekk meste av poteter untatt kjips:P ris og pasta er gone.. men siden jeg er så redd for å bli svimmel har jeg bestemt meg for å seponere sakte og sikkert.. så kommer til å spise mye frukt oy yoghurt til å begynne med. Jeg begynte jo på lavkarbo for en liten stund siden og da raste jeg ned 4 kilo på en uke.. nå er jeg godt opp4igjen .. men de kom like fort tilbake.. jippi:mad: Håper det går bra med dere alle til slutt! :o

Namba sa for siden:

Hallo damer. Jeg håper du får en lett overgang til lavkarbolivet igjen, mona K og at vekten snur kjapt. Går det bedre på medisinen nå?

Her bites tennene sammen denne uka. Jeg fokuserer på å holde vekten og så langt har det gått bra (om det så har vært vanskelig). Jeg holder meg mellom 64 og 65 kg, så det er jeg stolt av. Det har vel gått en måned allerede. Jeg har aldri nådd målet mitt før, så vektstabilisering er nytt og fortsatt litt skummelt (akkurat som ketolysen var i begynnelsen). Jeg er fortsatt megasliten pga at jeg ikke får sovet nok og i tillegg gjør alt for mye hjemme, så jeg tenker veldig mye på mat. Men så lenge jeg klarer å ha kontroll, om den enn er skjør, så er jeg glad.

Hvordan går det med dere andre som sliter? Er det flere her som er i mål nå? Jeg husker at det var noen som var veldig nær før sommeren som ikke har lagt igjen spor etter seg siden. nysgjerrig på hvordan det har gått

jeg går her og tripper på nederste notering, 60,0kg. Det virker ikke som om kroppen min har lyst å bikke under, selv om jeg har veldig lyst å se et 5 tall! Absolutt siste mål mitt er 57,5. Om kroppen er enig med meg er en annen ting... Jeg tar ting litt som det kommer, lever som normalt uansett.

I helgen skal jeg til praha, får se hvordan det løser seg. Lever så lavkarbo jeg kan på maten, men ølet blir det verre med...

Håper overgangen går bra Mona K :D
Ferskenbeinet ; Håper kroppen snart gir slipp slik at 5 tallet dukker opp!! :) Og du må kose deg masse i praha!

Namba, du er så flink :) Og jeg skjønnar veldig godt at det er skummelt å vedlikeholde vekten. For man tenker jo at nå er jeg jo tynn så det er ikke så nøye... Det er så lett å gi etter litt, og litt og litt og litt... Huff, jeg tenker sånn nå, men jeg er ikke fornøyd med vekten min ennå, men er ikke feit lenger så det er vanskeligere å være streng.

Jeg sliter veldig med lavkarbo livet. Levet høy karbo så det tyter ut ørene :( Men jeg har gått ned 700 gram denne ka, så skjønner ikke noenting nå! Men de grammene kommer vel på igjen.. Jeg håper at på mandag skal jeg på igjen med dietten! Jeg jobber kveld denne uka og trodde det skulle være lett, men det var det ikke :p Skal jobbe dag i neste uke så da skal jeg virkelig stå på å handle inn slik at jeg kan holde ketolyse!

Noen som har tips til hva jeg kan ta med på jobb? Hadde en micro der, men den er ødelagt.. Så jeg kan ikke lage meg noe der, det må være klar til å spises...

Namba sa for siden:

God tur til Praha Ferskenbeinet. Håper du får en kjempefin tur. Du er ikke langt unna målet ditt heller nå. Krysser fingrene for at du får se femtitallet før du reiser.

Har dere kjøleskap på jobben, 65 kgmamma? I såfall kan du lage skinkesalaten til lenabeatrice. Den er kjempegod og passer veldig godt som nistemat. Men siden den inneholder fløte er den nok nødt til å stå i kjøleskap. Eggerøre/"potetsalat" og spekemat er jo alltids greit å ha med seg. Det bruker jeg som regel å ha med meg på lange bilturer. Ostekjeks/"brød" med pålegg.

jeg pleier å lage en stor bolle salat søndag kveld. Fordeler den så i 3 bokser som jeg setter i kjøleskapet. Om morningen hiver jeg i dressing, raspet ost og frosne kyllingbiter eller tacokjøttdeig. Har den liggende i en pose med et fryseelement så er den perfekt til lunsj! Har vel gjort det samme i 7mnd nå uten å gå lei!

Ja vi har kjøleskap :D Jeg tenkte å lage forkjellige salater men kommer ikke på noe nytt. Men skal absolutt sjekke ut den skinkesalaten :D

Namba sa for siden:

Hva slags dressinger bruker du? Jeg synes det har vært litt vanskelig å finne gode dressinger som jeg ikke går lei av med en gang. Nå som jeg ikke slanker meg lenger har jeg begynt å bruke litt partydressing igjen, men den er ikke like god som den var nå som smaken min har forandret seg. Kom gjerne med alle deres beste dressinger og skriv hva dere bruker dem til.:)

Æsj..! Blir så irritert!! Har en "venn" på facebooken som poster ting hele tiden om hvor jævla farlig lavkarbo er!! Eg spyr!! Ho er feit selv og prøve å trene og spise sundt og variert kosthold, men ikke gått ned noenting. Men allikevel sitter ho og poster ting om lavkarbo og hvor farlig det er! ! Har sååååå lyst å fortelle ho ett par ting, men jeg vet at det ikke hjelper...

Sånn måtte bare få det ut! :D

Jeg bruker dressing fra salatmesteren... Hambrgerdressingen er god syns jeg....

jeg bruker litt forskjellige kjøpedressinger, er ikke så nøyen på karbinnholdet lenger! ;)

Namba sa for siden:

Du får spørre henne om hun har bevis neste gang, 65kgmamma. Hvis du selv har fine blodprøvebevis (helst med før og nå resultater til sammenligning) så kan du jo slå dem i bordet til henne. Jeg er av den oppfatning at både lavkalori og lavkarbo høyfett med mye grønnsaker er sunn mat, men at kombinasjonen med mye karbo og mye fett er usunt, særlig når det kommer fra brus, kaker, snacks, dessert, fine bakverk, fast food og godteri. Det er jo et typisk kosthold for de fleste overvektige og også mange unge folk. Jeg har i alle fall aldri spist så ren mat som jeg har gjort på ketolyse noen sinne.

Hvilken kjede er det som selger salatmesteren sine dressinger?

Hehe.. Jeg trengte ikke gjøre noe med hun. Hun hadde visst ei anna venninne som er lavkarbo frelst som kom med mange gode argumenter og visste til hvor tåpelig de artiklene var. Og kom med flere artikler som var mye mer seriøse :)

Jeg kjøper de på rema 1000 :D

klarte meg bra i praha i helgen, masse godt øl, men holdt meg borte fra andre opplagte karboting. Jeg fikk se vekta 59,6 før jeg dro faktisk, men den ligger på 60 nå så venter med å minstenotere den! Skal til stockholm denne helga så får jeg hive meg i ketose igjen... har akkurat vert på blodgiving nå, så da forsvant vel en halv kilo der. hehe

Namba sa for siden:

Grattis med å ha sett femtitallet igjen, ferskenbeinet.:)

Her slites det på høyt plan. Jeg er så utslitt av søvnmangel, og når sorgen, oppussing og livet som småbarnsmor kommer oppå det hele så blir det for mye. Jeg er helt ferdig. I går sprakk jeg så det sang etter, og uten skikkelig hvile aner jeg ikke hvordan jeg skal komme meg på rett kjøl igjen. Jeg har begynt på en slags sovemedisin for eldre, men så langt har det ikke utgjort noe og jeg kjenner at kreftene er i ferd med å ta helt slutt.

Mona_K sa for siden:

Namba kan du ikke bare unne deg å slappe mer av med lavkarboen? javel så fyker du opp noen 2-3 kilo men er det ikke bedre å fokusere på degselv uten å måtte telle karbo? Har du snakket med mannen din? Kansje du kan reise vekk noen dager til noen du kjenner familie? Så får mannen din ta ungen? Det vikitigste er jo at du får litt søvn og tid til å bearbeide alt du har vært igjenom de siste tidene.. tenker på deg

Selv er jeg fortsatt ikke i ketose men spiser lavkarbo med litt sjokolade på kveldene bare for å IKKe gå i ketose.. seponerer sjokoladen gradevis for å ikke bli svimmel.. Soiser også litt frukt. men i dag har jeg gått på vekta og den var -700g :) jei hjelper jo masse bare å få bort stivelse fra brød og poteter

Namba sa for siden:

Mannen må ta seg fri fra jobben hvis han skal ta barna. Fireåringen er i barnehagen, men han rekker ikke å hente henne innen de stenger og babyen er han jo nødt til å være hjemme med så det går dessverre ikke.

Jeg synes det er greit å spise lkhf, men problemet er at jeg trøstespiser sjokolade og potetgull i tillegg, og nå gjør jeg det uten kontroll... men det å spise lavkarbo er helt greit.

Mona_K sa for siden:

Jeg mener når ting er så vanskelig som du sier.. høres you ut som om du går mot et sammenbrud så er det minste mannen din kan gjøre å ta noen sykedager, for at du skal komme deg på bena. Når ting er som du beskriver så virker det ihvertfall for meg som om han snart er nødt å gjøre det uansett.. er begrenset hvor lenge folk kan gå i sorg og søvløshet før det går gale..

Namba sa for siden:

Jo, sant det. Jeg er ikke langt fra sammenbruddets rand. Heldigvis har jeg en snill baby som sover 2-4 timer hver dag, så det er nesten bedre å ha den alenetiden enn å ha mannen her. Sovemedisinen har begynt å hjelpe nå så den nedadgående kurven har flatet ut. Jeg prøver å gjøre så lite som mulig om dagene nå sånn at jeg samler krefter. Svigers skal ha barna denne helgen, så da slipper jeg noe ansvar. Mannen skal på jobbintervju i trondheim i helgen, så nå ser det ut som det ordner seg med jobb for han i alle fall. Gjør det det så må vi finne oss en plass å bo så fort som mulig. og selge huset. Det er mye å tenke på for tiden, men jeg skal prøve å ta vare på meg selv oppi alt dette.

Namba sa for siden:

På den lyse siden da så har jeg ikke lagt på meg noe. Jeg veide meg i går morges og var bare 200 gram over minstenotering. Det er ikke hver dag jeg er på minstenotering for å si det sånn, men aldri over 800 gram over heller. :)

Mona_K sa for siden:

Så bra ! Dette skal bli godt for deg =) jeg har nå levd hele sommeren med å spise bare dritt.. kake til frokost.. potet.. godter.. og jeg gikk bare opp 3 kilo..
Tror ikke du skal være så redd for det;)

Selv er jeg inn i ketosen selv, ihvertfall på kveldstid.. pisser jeg på stix på kvelden så får jeg den mørkeste på stixen.. Og når jeg har gjordt det samme morningen etter så er det ikke noe resultat what so ever?? Ikke spist eller drukket i mellom heller.. rare greier.. har ihvertfall tatt av meg 2 kilo på 3 dager =)=):D

Namba sa for siden:

Dere må være med å holde liv i denne tråden. Dere vet at jeg har ikke noe liv jeg så det blir så kjedelig til meg når dere ikke skravler!!:o;):D

Jeg veide meg i morges og holdt på å dette på rumpa. 64 kg blank! Det er det minste jeg har veid siden jeg var 21-22 år! Det er bare 200 gram mindre enn ticker vekta mi, men med det kostholdet jeg har hatt de siste ukene så skjønner jeg ingenting av det. Jeg har riktig nok trappet ned på maten for å spise godteri i steden, men det er helt merkelig. Jeg klager ikke!:D Jeg prøver å være flink igjen nå og holde meg unna godisen, og tre dager nå har jeg klart meg og levd lkhf. I dag fylte jenta mi fire år så da ble det litt kake, men det føler jeg at jeg kan unne meg nå som jeg er i mål med slankingen, så lenge jeg har et avslappet forhold til spisingen. Det hadde jeg faktisk i dag. Dagen har vært hektisk, men kjempefin. :)

wevi sa for siden:

Hei hei namba. Så bra at du hadde en fin dag!!

Jeg er litt sånn demoralisert. Har ikke gått ned en dritt etter ferien, enda jeg har vært i ketose og vært ganske flink hele veien. :/ Virker som om kroppen har hengt seg opp litt på den her vekta. Hopper opp og ned mellom 86,2 og 87,2... Litt sånn rådvill merke æ. Har prøvd å spise mindre i mengde, men det hjelper ikke. Spiser snart ingen verdens ting jo. Bittelitt lunsj og så middag med masse grønnsaker.
Enda mere trim og mere salat er vel kanskje neste trinn i neste uke..
Det er litt vanskelig å holde motivasjonen oppe merker jeg.. Har SÅ lyst å sprekke med et kjempesmell!!! Men skal prøve å holde meg i tøylan..

Namba sa for siden:

Jeg håper det løsner for deg igjen Wevi. Så kjipt å være flink men ikke få belønning for det. Hvordan føler du deg nå etter å ha gått ned over 15 kg?

Jeg kjøpte meg en fettbanker-rokkering for tre dager siden og jeg bruker den HVER DAG.:cool: :D Jeg har ikke overskudd til å gå på roller blades nå som jeg sover såpass dårlig så noen minutter med rokking hver dag får være bedre enn ingenting så gjenstår det å se om bekkenet mitt tåler denne treningsmetoden. jeg har blitt bedre de siste tre ukene så jeg håper det.

I dag får vi besøk fra trondheim, pappa, dama hans og hun som skulle ha giftet seg med broren min som døde, og i morgen blir det familieselskap for en lykkelig fireåring. God helg alle sammen.:)

wevi sa for siden:

Har det helt supert. Var skikkelig glad i shoppe klær før jeg gikk opp de her femten kiloene, så det er mye fin i skapet som passer igjen. ;) Men 87 kilo er alt for mye, så jeg vil jo helst rusle videre nedover på skalaen... Kose deg masse i helga:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.