Har med masse kjeks, men fant ut at det blir for mye styr å skulle finne stor nok kopp som jeg kan blande ut suppe/kakao eller springe rundt for å få vasket min egen kopp......
Men det går veldig greit med maten, siden jeg nå har sort belte i å bestille noe jeg kan spise (og klage hvis jeg ikke får det slik jeg bestiller :D).
Kurset er et konfigureringskurs for vår internettbutikk (internt i selskapet), og jeg er systemansvarlig for den så jeg må som et minimum ha oversikt over prinsippene og mulighetene som finnes.
Nå skal det sies at jeg er ganske datanerd, så jeg synes dette er kjempekjekt :p
Hei. Jeg er ny her. Har fått beskjed at jeg skal begynne rett i fase II og være i denne fasen i 90 dager. Jeg sitter her og er litt forvirret etter å ha pakket ut starpakken. Vet ikke riktig hvor jeg skal begynne, men har forstått at jeg nå må kjøpe inn masse grønnsaker og skumma melk/lettmelk. Kanskje jeg bare må lese litt først.
Har du ikke fått beskjed om hvor mange måltider du skal ha? Da kan du i grunn anta at det er 5. du spiser ED-produkter i fire av dem, og 150 gram kjøtt (evt 200gram fisk) til middag, samt grønnsaker fra liste 1 og 2. Fra liste 2 skal du bare spise opp til 250 gram. les mer her www.eurodiet.no . Du kan gå inn på de forskjellige fasene og lese:) Husk å drikke masse vann. Salt grønnsakene dine godt.
Joda. Jeg har denne informasjonen. Jeg skal ha 4 + 1 måltid. Men jeg er liksom litt forvirret likevel. Jeg vet ikke hvordan noe smaker, om jeg liker noe av dette. Forvirringen handler nok mest om at jeg skal ut av noen vaner og inn i noe jeg ikke riktig vet hva er. Skal jeg velge en sjokoladedrikk til frokost i stedenfor min trygge gamle egg og bacon? Hva kan passe for meg å ta med meg på jobben i morgen? Kanskje noe jeg kan micre? Kanskje bør jeg ta med noen alternativer?
Jeg er også helt fersk i Eurodiet-gamet. Startet på søndag og smaker meg igjennom de ulike produktene. Skriver om smaksopplevelse i bloggen min, så tar gjerne en titt hvis du lurer på hvordan jeg synes ting smaker. :)
Haha. Jeg likte veldig godt det der med terningkast. Kommer nok til å følge nøye med rangeringene dine. :) Jeg skulle begynne rett i fase II fordi jeg har vært så lenge i ketose og fordi jeg ikke skal ned mer enn 12 kilo. Siden jeg har vært i ketose mer eller mindre sammenhengende i 2 år og 4 mnd. kan jeg ikke regne med et stort vekttap i starten, men det ble sagt at jeg kan forvente å gå ned sakte men sikkert. Jeg er kjempespendt på om dette virker på meg. Jeg har vært utrolig streng på ketolyse, nesten uten noen utskeielser. Likevel har det vært smått med resultater.
Tror jeg skal følge opp det der med terningkast i min journal her inne. :p
Og Pearl, om du orker, kan du jo lese gjennom fase1 og fase2-trådene. Det tok jeg meg tid til da jeg begynte, for mange erfaringer er jo allerede gjort. Når det gjelder maten så kan jeg i grunn ikke hjelpe deg videre med forvirringen. Jeg kan bare være kald og brutal og si: JA du må bytte ut egg og bacon til frokost. Med et eurodietprodukt. Sorry:P haha dessverre. Velg deg enkle produkter til lunsj. Men du må jo bare velge selv.
Så søte dere er og følger opp en nybegynner her. Jeg får smake meg gjennom startpakken og så gi terningkast for hver pose, så jeg husker hva jeg likte. Har begynt å lese trådene her ja. Det er det som er så fantastisk med dette forumet. Flotte mennesker, mye kunnskap og mye erfaringer. :)
Hei og hopp alle sammen - det står til liv her i Stockholm.
Først og fremst så vil jeg si velkommen til Pearl og Snickers, lykke til på ferden til dere begge :klem:
Som det allerede er nevnt så finnes det maaaasssseeee informasjon på forumet, men jeg må si vi er flinke til å svare hverandre når det dukker opp spørsmål - so feel free to ask :D
For min del så går det veldig bra her i Sveariket, har kun inntatt en liten lett-is men ellers holdt meg strengt til rene produkter.
Nå er det siste kveld, og det blir nok fly hjem i morgen ettermiddag sp lenge Vestlandet er åpent :rolleyes:
Så i morgen kveld skal jeg lese meg gjennom de siste dagers innlegg, for jeg ser dere har vært veldig aktive - og nyskjerrig som jeg er så må jeg få med meg ALT!
Det har gått relativt bra idag. Bortsett fra at jeg har vært skikkelig sulten. Startet med en sjokoladebar til frokost. For meg som er vant til at frokosten er det kraftigste måltidet, var dette på en måte litt tynt. Men smaken var grei nok. Til lunsj var jeg kjempesulten og etter å ha spist couscous med salat var jeg fremdeles litt sulten. Men denne også var god. Så sultet jeg meg til et stykke utpå dagen da jeg spiste sjokoladekjeks, ikke fullt så gode. Til middag har jeg hatt ovnsbakt torsk og masse lovlige grønnsaker. Endelig mett. Tror jeg får lære av dette og ha med meg litt kalde, kokte grønnsaker på jobb i morgen. Muligens er det bare en tilvenning til det nye kostholdet.
Nei, jeg fikk beskjed om å gå rett i fase II. Skal være i denne fasen i 90 dager. Tror det er fordi jeg har vært i ketose så lenge og/eller fordi jeg bare skal ned 12 kilo.
Jeg husker også starten som litt vanskelig.. Pass på at du er NØYE med å spise hver tredje time, at du får i deg masse grønnsaker og at du drikker MYE! Grønn te eller vann eller farris er jo best. Du kan spise grønnsaker ti alle måltider om du vil det, vet du. Personlig favoritt er myntete=) Jeg tror ikke jeg ville startet med en bar til frokost, for jeg blir fortere sulten igjen av dem. Kakao? eller chocolate cereals? eller kjeks.. Nei du likte ikke dem. Hm. Jeg liker dem godt jeg.
Også kan jeg godt forstå at å gå fra ketolyse til ED er hardt, for ketolyse er en ganske mettende diett, med høyt kalorinivå. ED er både en lavkarbo og lavkalori-diett, og det gjør at man sikkert kan bli litt sliten. Pass på at du ikke overanstrenger deg de første ukene, inntil du føler deg bra. Til slutt går det over. Da merker du nok at du klarer mer. Bare kjemp deg gjennom starten=)
Jeg tror jeg skal følge ditt råd her ja. Jeg startet med en bar idag også og ble veldig fort sulten igjen. Jeg hadde imidlertid med med kokte grønnsaker på jobb som reddet meg. Hadde med bringebærkjeks idag, og synes de var helt greie til å ta innimellom. Fra ketolyse er jeg ikke vant med å småspise. Spiste en STOR frokost. Holdt det så gående til middag. Og det var det. Må venne meg til små og lette måltider. Jeg merker at jeg er mer sliten. Jeg har en meget stressende jobb. På slutten idag var jeg nesten litt på grinern.
Jeg tror i grunn det blir lettere for deg om du spiser alle kjeksene på en gang. som et måltid, liksom. Og du bør vel helst ha to måltid etter frokost, før middag? og så et måltid etter middag? Kan være jeg misforstår deg nå, da. Ja, prøv noe annet til frokost enn barene, for jeg blir FORT sulten igjen av dem. De er kanskje bedre i bilen hjem fra jobb? før middag? =)
Legger det inn på Fase 2 da det er her det gjelder: Rart at du skal være så lenge i Fase 2? Min kursleder sa max 90 dager i Fase 1 og 2 tilsammen, og det var fordi kroppen ikke ville lenger være i ketose. Hvis du skal holde på til juni, har du vel vært mer enn 90 dager? Eller er det jeg som teller helt feil så sent på kvelden.
Burde gå å legge meg - men på bare gjøre noe ferdig til jobben imorgen.
Vel, ikke vet jeg. For det første har jeg jo hatt to ukes-lange ketose-frie perioder. Og for det andre så har mamma nær kontakt med lindbergklinikken, eller hva det nå heter.. Så jeg vet ikke helt, jeg. Det var den informasjonen hun fikk, så jeg håper den er riktig. Tror hun har snakket med Fedon også, da hun kjenner han.. Men jeg vet jo ikke da. Du har rett i at det blir over 90 dager. 8.mai er 90 dager gått, siden jeg begynte.. Men så reiser vi jo til Tunisia, og da blir det nok helt sikkert fase 3, ikke fase 2. Bare fordi det blir lettere. Så da får vi se, det blir sikkert en fin pause for kroppen, og så kommer jeg tilbake til fase 2 inntil jeg er nede i 63kg=)
Jeg selv har vært i ketose fra mail 08 til høsten 09 mer eller mindre sammenhengdende så tror ikke det er noe problem å være i ketose i 90 dager.
Jeg har vært i ketose i 90 dager neste gang jeg skal til legen og jeg regner med at jeg skal fortsette i fase to videre også siden jeg har så mye overvekt.
Litt snodig med all informasjonen som ikke er helt lik. Selv skal jeg tilbake igjen i Fase 1 etter Fase 3 for å få ned de resterende kiloene. Vi fikk nemlig høre at bukspyttkjertelen ikke hadde gått av å være så lenge uproduktiv. Men hva vet jeg..... jeg er bare en stakkars økonom :rolleyes: har ikke kunnskap om noe annet.
Har ikke akkurat kunnskapet selv da jeg er en stakkars eksportmarkedsfører ;)
Men Dr. Torkil (Ketolyse) skriver i sin bok at man bør ta en pause etter 6 mnd, dette fordi det ikke har vært forsket nok på det til at han som lege kan si at det er greit å være i ketose lengre, men han sier også at om man føler seg bra og alle prøver er fine ser han heller ingen grunn til å stoppe.
Er en god del på forumet som har levd mange år i ketose og aldri hatt det bedre, og det var jo tross alt sånn våre forfedre levde, før all halvfabrikatene kom inn i kostholdet vårt :)
Stakkars eksportmarkedsfører og økonom, men sammen er vi gode :klem:
Så sant det du sier om halvfabrikatene. Kjenner nå flere som holder seg unna sukker og stivelse og oppnår bedre helse. Vi får bare fortsette så lenge dette er det som fungerer.
Jeg var i ketose nesten sammenhengende i 2 1/4 år. I denne tiden hadde jeg to pauser på noen få uker. Det var for meg vanskelig å komme meg ut av det kostholdet fordi når jeg gikk ut av ketose samlet kroppen vann, noe som gav mye smerter. Jeg tror imidlertid at kroppen på en måte vennet seg til ketosen, fordi etter 2 1/4 år på ketolyse var jeg 4 kilo tyngre enn før jeg begynte. Jeg gikk først ned det første halve året, så gradvis opp.
Jeg har lest meg opp på nesten hele (mye å lese) fase 1 tråden. Der ser jeg at dere er i ketose på dette kostholdet. For meg gir dette kostholdet for mange karbohydrater til at jeg er i ketose. Jeg har alltid måttet være under 15 KH for å opprettholde ketosen. Tror dere at det har betydning. Bør jeg bekymre meg? Jeg har forresten gått ned 900 g på 5 dager.
Ellers begynner kroppen å venne seg til dette nye kostholdet. Jeg er ikke så sulten lenger. I går glemte jeg faktisk det vanlige måltidet. Plutselig hadde jeg spist en spinatsuppe.
Tanken er nok i grunn at du skal være i ketose, men samtidig tror jeg du kommer til å gå ned i vekt uansett. For du spiser jo SVÆRT få kalorier, dvs i underkant av 1000. Eller, jeg gjør det i alle fall. Så det skal nok gå fint, skal du se!
Jeg var også veldig skeptisk til at jeg kunne være i ketose på så mange karbs, men legen min sa at selv om sticken ikke nødvendigvis gir utslag så kan det godt hende at man er i ketose uansett. Jeg er fremdeles i ketose på Fase 2 faktisk og jeg spiser endel melkeprodukter da det er disse jeg lettest får i meg. Men har også kjøpt laktolight slik at antall karbs skal bli mindre.
Så lenge du går ned ville jeg ikke bekrymret meg :klem:
Takk til dere to. :klem:Da skal jeg ikke bekymre meg mer. Det viktigste for meg er å forbrenne fett, ikke fargen på en pinne. Jeg har egentlig ikke forstått hva laktolight er, en form for melkeerstatning? Hvordan smaker det?
Ja det er en melkeerstatning som igrunn smaker fint lite, jeg har ikke prøvd den i frokostblandingen ennå men bruker den til kakao og cappuccino. Er helt nøytral på smak, minner kanskje litt om skummet melk :)
Da har jeg lagd en mat-slagplan for hele mai, for det blir et rotterace uten like på jobben.
Liste med hva som skal inntas til de ulike måltidene er hengt opp både på kjøleskapet og på kontoret, så nå har jeg ingen unnskyldning for avvik - så det så! :D
Hei og hopp.. her er jeg igjen. Med stress og sutring. Men alvorlig talt.. jeg syns i grunn 700 gram på to uker er VELDIG lite.. SELV når man regner med at jeg hadde mensen en av ukene:( Så jeg prøver å tenke ut hva jeg har gjort galt.. Heldigvis lyser to byturer i mot meg som svære neonskilt, så det er jo bra.
Men hva tror dere? en liten stund i fase 1 eller streng fase 2? jeg er usikker. Fase 1 frister jo ikke, men.. jeg vil ikke stoppe nå.. 200 gram til 6-tallet, men det KOMMER JO ALDRI! jeg blir smårar, jeg. Er SÅ REDD for at jeg ikke skal nå målet mitt nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:/
Kroppen din må kanskje bare omstille seg litt. Så lenge det går nedover er det i hvertfall ikke stoppet opp. Men jeg skjønner godt at du snart vil se 6 tallet. Jeg kjenner at jeg nesten er litt utålmodig på dine vegne jeg også. :blomster: Som trøst får du en liten blomst.
Pearl: den har jeg kranglet med også... jeg anbefaler å holde deg til det som er sikkert, dvs inntil 250 gram, inntil du får spurt legen din eller hvem det nå enn er som følger deg opp=)
Da har jeg lest fase 1 og fase 2 tråden. Mye nyttig lesestoff her. Et av tipsene fra Grotingeling var å lag en sellerirotmos av sellerirot og blomkål. Det var dagens opptur for meg. Kjempegodt. :hungry:
Da er 2 uker unnagjort og jeg har 76 dager igjen i fase 2. Nå går det faktisk ganske greit bortsett fra at jeg er endel sulten innimellom. Jeg kommer ikke i ketose på dette kostholdet og får ikke den "beskyttelsen" mot sulten som ketosen gir.
Denne uken startet med å gå litt opp i vekt, men på den "riktige" veiedagen så var resultatet 400g til ned. Dvs. 1,9 kg på 2 uker. For meg som ikke har hatt resultater av slanking på veeeeeldig lenge, så er dette bare fantastisk. Det gir en fin motivasjon til å fortsette.
Så flott da:D det er jo kjempebra at du føler deg bedre, og det blir ikke verre, i alle fall=) LYKKE TIL VIDERE=) og gratulerer med flott vektnedgang!!
Oi så fort tiden går......:eek: spesielt når en jobber overtid samtidig som en prøver å få huset i orden til familiebesøk:D
Har så og si verken vært innom forumet, fått tid til trimming eller være sosial så langt i mai.
Vel, hus vask kan vel regnes som trim og det samme kan vel løping i trapper 5 etg på jobb hver dag :rolleyes:
Men uansett - det går greit med meg, selv om jeg nok har vært mer på et fase 3 opplegg enn fase 2.
Nå er det to uker igjen av denne travle måneden, og med juni kommer fase 3 helt offisielt :heia:
Stemmer for å flytte noen av disse kirke-helligdagene i mai til oktober:p
Da er fase 1 fullført og jeg hopper over til denne tråden! :)
Synes første fase gikk fort og greit, så blir det spennende å se hvordan fase 2 utvikler seg.
Gikk ned 8,7 kg i fase 1. Det er over all forventning og veldig motiverende! :)
Har en del Eurodiett produkter som ikke faller i smak. Mellom annet sjokolade og kaffidrikker samt supper. Ta kontakt for liste. Selges for halvpris.
[EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL]
Hadde med brosjyren til Forusklinikken og hun skal ringe inn og finne ut av det med hodekålen. Ellers hadde jeg gått ned 3,5 kilo, inn 10 cm rundt magen og inn 4 cm rundt baken. :) Ellers er det et problem at jeg samler vann i kroppen:mad:. Jeg hadde 1 liter mer vann i kroppen idag enn ved oppstart. Jeg merker det godt selv fordi fingrene er hovne og verker. Jeg merker også at jeg samler vann i føttene. Dette har skjedd hver gang jeg går ut av ketose. Jeg kommer ikke i ketose på dette kostholdet. For mye karbohydrater for meg dette her. Sykepleiedamen satte meg opp til legen neste gang for å finne mer ut av dette med vannet. Moderat insulinresistens, så vi venter og ser i forhold til vekten om det blir nødvendig med Metformin.
Hei og hopp! Sorry at jeg har vært borte så lenge.. Tunisiatur + eksamensstress og bursdager har på en måte gjort at tiden ikke strakk til!!!
Vel vel, kan vel ikke skryte på meg at Tunisiaturen var noen BRAKsuksess, lavkarbomessig, men det har ikke straffet seg mer enn at vekten i dag er 68.6. Så det er jo en nedgang på 300 gram siden rett før turen. Ikkenoe problem for meg, det;) haha=) Kroppen er tydeligvis veldig klar for å gå ned til en normal vekt=) halleluja!
Nå har jeg sittet å lest litt her, utrolig lenge siden jeg har vært inne.... jobb, mann og unger + skole blir travle dager. eksamen om noen dager. Jeg har vært i fase 3 en stund men gikk over til fase 2 igjen etter 17 mai ( som jeg feiret med å spise hva enn jeg måtte ønske,som resulterte i 1,5 opp i vekt dagen etterpå... tok fem dager før det var borte) men men
Det går jevnt og trutt nedover så det er jeg kjempe fornøyd med, dette er det eneste som har fungert slik på meg :-) ville selvsagt enda våknet opp en dag så var alt borte men :-) jeg har klart dette pga det er motiverende og lese resultater her inne på dere :-) og at det går nedover, mer enn noengang før.
TVI TVI videre alle sammen!
Vi er kjempe flinke!!!!!
Alida: Da er det imponerende at du ikke fortsetter med å spise hva du vil, men klarer å hanke deg inn igjen på Fase 2. Hvor langt kom du i Fase 3, a,b eller c?
Imorgen skal jeg på reunion for russen ( tror og håper at det er tapas) og på lørdag er det GP-Fest. Må bare klare å holde meg til 1-2 vinglass, for ellers blir jeg nok både dritings og fyllesjuk. Har merket at jeg blir litt snurrings etter 2 glass :D
[quote=Popp;882406]Alida: Da er det imponerende at du ikke fortsetter med å spise hva du vil, men klarer å hanke deg inn igjen på Fase 2. Hvor langt kom du i Fase 3, a,b eller c?
Jeg holdt meg bare til fase 3 a i fem uker, men noen dager var det fase 2 kom ann på hvor flink jeg var til å planlegge maten :-) + 2 ganger har jeg kost meg og ikke vært i noen faser i det hele tatt
går over i fase 3 igjen når jeg har ferie, men blir nok også litt ferie fra fase 3 :) because i am worth it hehe
Da er siste dag med ED gjennomført, og fra i morgen går jeg over på ketolyse.
Har hatt kjempeutbytte av både dietten og støtten her på forumet, men etter påske har vekten stått bom fast - faktisk så er jeg fortsatt opp 1,5 kg i forhold til laveste notering :(.
Så nå er det på tide med en større endring i opplegget - og da har jeg besluttet å satse på ketolyse de neste 3 mnd for å se om dette fungerer for meg.
Ny hovedvurdering av kostholdet blir derfor tatt i slutten av august.
Stikker nok innom både fase 1- og fase 2-trådene for å holde meg oppdatert på alle dere kjekke mennesker :D
Lykke til videre. Det skal bli spennende å følge med deg. Kommer nok til å komme innom MUPen din. Du har gjort en kjempejobb til nå, så jeg er sikker på at resultatene kommer fremover også. :klem:
Hei! Vært litt fraværende en stund.. men her er det liv i leieren. Skjønner IKKE hva som skjer, men fra jeg kom hjem fra Tunisia (68.8 kg) til i dag (66.8kg) har det skjedd noe snodig.. det er jo tross alt bare EN UKE. Jeg klager ikke, men det er jo greit om det går LITT saktere.. Blir jo rent bekymra. Men det skal sies, 66.8kg er FANTASTISK:D jeg har laget meg ny ticker også... med et litt mer ambisiøst mååål=) halleluja!
Var ute med jobben i lunsjen idag. Bestilte selleribiff med broccoli og blomkål fordi jeg syntes det hørtes ut som noe jeg kan spise. Ble mistenkelig fort mett. Sjekket ut på nettet når jeg kom tilbake og ser at de fleste vender selleribiffen i egg og MEL :( før de steker den. Så nå er jeg redd for at det får negative konsekvenser. Kommer nok til å bli veldig opptatt av vekten de neste dagene. Får trene litt ekstra idag for å brenne opp melet.
Stå på alle sammen, fase 2 er helt ok å gjennomføre på sommeren.
Nå har dere jo anledning til å spise både grillmat (bare ikke pølser i noe særlig grad) og spekemat, noe som gjør sommerens sosiale happenings sååååå mye enklere :spisesnak:ja:
=) livet er heeeeerlig!!!! sommeren er kjempeflott! Pluss at jeg har gått over i fase 3 da:D så jordbær er greit også;) :D fantastisk:) I dag veier jeg 64.1 kg:D jippi!!!!:D
Ketolyse fungerer strålende, masse deilig mat:p
Vekta på hotellrommet viste i dag 86 kg, og jeg merker jo at jeg har gått sammen en del siden ferien startet.
Holder imidlertid tickeren uendret til jeg kommer hjem, er jo vanskelig å vite om denne hotellvekta viser det samme som min egen :rolleyes:
Ellers har jeg skrevet litt om ferien så langt i MUP'en min om du er interessert :D
Nå står legoland for tur :heia:
Kikkin: Flott nedgang :heia: :heia: og lykke til på Fase 2
Jeg har 2,5 uke igjen av fase 3c før jeg tilbake igjen til Fase 1. Skal si tiden siden Januar har gått fort. Jeg har blitt tynnere og igår fikk jeg kommentar om at jeg også virker høyere?! :D
Hei Nå spør jeg sikkert dumt, men hvorfor tilbake i fase en? Min lege har snakket om det i forhold til for lite vektnedgang, men trodde at når en var i fase 3 da var en på god vei mot det normale!
Ingen spørsmål er for dumme! Jeg har noen kilo igjen, men man skal visst maks være i Fase1 og Fase2 sammenlagt i 90 dager. Da får ikke kroppen samme utslag av ED lenger og bukspyttkjertelen må få seg en pause. Så derfor skal jeg tilbake til Fase1 (men kanskje ikke mer enn 10 dager) i stedet for til Fase4 som er lavkarbo på lengre sikt.
Jeg er på ferie i vesterålen, og har bare nettilgang på mobilen. Koser meg masse i fase 2, godt med kjøtt eller fisk hver dag og godt å kose seg med vin sammen med de andre på kveldene! Skal være i fase 2 ut måneden, så skal jeg tilbake i fase 1 igjen.
Har gått ned 0,7kg siste uke, og på mandag er det veiedag igjen. Men det er ikke den samme badevekta som hjemme, så jeg er spent på hva vekta hjemme viser når jeg kommer hjem. Reiser ikke hjem før neste torsdag, den 29.7... Skal prøve å følge med litt her framover da! :)
Bare innom for å fortelle at jeg lever og fremdeles er i Fase 2, her har jeg vært gruelig lenge og ser ut som jeg skal holde meg her. Har ikke hatt noen nevneverdig nedgang siste mnd, mest fordi det har vært så mye som har skjedd og jeg har vært drittlei. Men nå skal jeg holde meg i Fase 2 frem til jeg skal til legen igjen 3.september. Så blir det en uke hvor jeg overhodet ikke har tenkt å drasse med meg posene til Tallin, så da blir det pause den uka men jeg skal gjøre mitt ytterste for å tenke lavkarbo iallefall :)
Hvordan står det til med dere? Både "gamle" og nye medlemmer? :)
Her var det mange nye siden jeg "la opp" på ED gitt :D
Kjekk å se at det er så mye aktivitet, og ikke minst kjekt å se at mange av dere har gode resultater.
Jeg sliter litt med å komme skikkelig i gang på ketolyse (litt slapp holdning fra min side :rolleyes:), men har greid å holde vekta noenlunde stabil.
Denne uka har jeg tatt meg sammen, og går nå skikkelig inn for ketolyseopplegget.
Har gitt meg selv frist fram til 18. august som er neste kontroll hos Fedon-legen, og får jeg det ikke til å fungere så er sjansen stor for at jeg kommer tilbake på ED.
Time will show, men uansett så skal jeg kvitte meg med de resterende kilogram.....
Hei og halllllllllloooooooooooooo til Fungirl. Hyggelig å høre fra deg, siden vi ikke kan følge deg opp på noen journaler. Lykke til med 3 september og kos deg i Tallinn.
Grotingeling: Kom igjen, ta deg sammen - dette klarer du!
Jeg er på bloggen så om dere vil lese det jeg skriver der så må dere legge meg til som venn/kontakt :) Har ikke skrevet så mye i det siste, rett og slett mangel på tid, men satser på at jeg er igang igjen kanskje allerede i helga med bloggingen :)
Klart jeg gjør :D, var bare litt oppgitt forrige dagen - now I'm back :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.