< Tilbake til oversikten

FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Mrs. Big sa for siden:

Jeg starter en ny tråd for fase 2, ettersom jeg er sikker på at noen flere en meg er her og trenger all hjelp de kan få.
Er det slik at jeg nå kan spise 1 måltid med fisk eller kjøtt istedet for de posene? Er det noe mer spennende jeg kan gjøre i denne perioden? Jeg skal være her en måned, så NOE må det da være?

Mrs. Big sa for siden:

OK, jeg fortsetter å spørre jeg. Når kan jeg begynne å spise brød? Er klar over at jeg må lage det selv, men jeg kunne ha tenkt meg en skive drømme

Distrea sa for siden:

Du kan lage omelett av to egg.
Du kan spise ca 150 gr kjøtt etter fisk, og de lovlige grønnsakene.

Brød ville jeg ventet med til du er ved målet, når du er på siste fase.

Skal du være 1 mnd i fase 2?

Legen din skal gi deg ganske god innføring i hva du kan spise når. Får du lite veiledning?

Mrs. Big sa for siden:

Jeg er veldig fornøyd med legen min, men jeg tror mitt problem er at jeg aldri hadde hørt om denne kuren før jeg begynte på den. Skulle nok ha lest litt mer, synest ikke de brosjyrene gir så mye informasjon. Er derfor så glad for dere kunnskapsrike damer og menn her inne!!!:suss: Men det er ENTEN den omeletten ELLER kjøttet, ikke sant?
Og jeg skal være i fase 2 i 30 dager.

Distrea sa for siden:

hehe, ja... det er godt å ha forumet:)

jeef-micro sa for siden:

fase 2 skal være ca dobbelt så lenge som fase 1...

Mrs. Big sa for siden:

Da stemmer det med en måned for meg. Men det skal gå bra! Men kan man spise feta - ost? Leste det et sted her....

jeef-micro sa for siden:

ikke på fase 2... da er det bare kjøtt/fisk/ egg i tilegg til grønnsakene

Mrs. Big sa for siden:

søren, Me like Feta........

jeef-micro sa for siden:

jeg også :( men jeg har vist fått melkeproteinallergi i tilegg så det blir nok aldri mer feta på meg :hylgrine:

Mrs. Big sa for siden:

Å, stakar....aldri mer feta:suss: