< Tilbake til oversikten

Treningsdagbok (for alle)

Michelin sa for siden:

Gikk Birken bra på lavkarbo Tommygutt?

Michelin sa for siden:

jezzzz da- det gikk kjempebra, hadde en fin tur, supert vær og humøret på topp!
Vi hadde registrert oss med et forventa tidsforbruk på 6+, og det bomma vi ikkje på for å si det sånn:) 6,47 hehe, men det ga mersmak,og neste år skal vi selfølgelig forbedre tida vår voldsomt:heia:

Må seff gratulere dæ med flott resultat:heia:
Vi pikene havna på Bryggerikjellarn etterpå, og da skal æ love at det ble høykarbomat-særlig desserten...men fortjent:rodme:
...i morra e det heldigvis mandag.....bra dem kjæm en gang i uka!!!

tommygutt sa for siden:

Grattis med vel gjennomført :) Kjempebra jobba!

Fullt fortjent med litt karbo da ja:D

SusieBlues sa for siden:

Løp den store skogrunden på ca 1t 20 min. Gikk litt bedre enn forrige gang, men fortsatt pesete på toppen.

Runegutt sa for siden:

30.08
Det blei Fjellvåken i dag. Turmarsj i Harstad. Tok den middels snille løypa, 17Km.
Hadde hele turen meire å gå på, og ville fint greid den lengste ruta på 25Km.
Meldte meg som Sherpa for min far på 67år.
Tror han var glad i de verste oppoverbakkene for å slippe sekken.

Kjenner nu at jeg har et kne som er hjertelig til stede.

Cherie sa for siden:

Dagens styrketrening overstått:
Oppvarming: Elipsemaskin 10 min.
Program:
Benkpress: 20kgx12, 30kgx11, 32,5kgx8
Benpress: 60kgx12, 100kgx12, 110kgx12 (nesten så knærne sa nei..)
Nedtrekk til bryst: 25kgx12, 35kgx12, 40kgx9
Rygghev på skråbenk: 12rep, 12rep, 10rep
Situps på skråbenk: 3x12reps

Fornøyd, morro å kunne se fremgangen, spesiellt på benkpress og benpress! :)

Bulldog sa for siden:

Første uke, og en økt i dag, med Pavel er unnagjort, og jeg må si det går smurt :)

Det føles veldig rart å avslutte før jeg blir sliten, men det føles godt på en måte også - som jeg liksom er klar til neste økt allerede før jeg er ute av døra på gymmet. Jeg har vært altfor konservativ med vektene, så jeg skal føle meg fram litt mer denne uka. Merker at jeg har mistet en god del trøkk i beina de siste mnd , men bør nok hvertfall klare 110 x 5 i bøy neste uke.

Nå skal 500g ytrefilet m/ tilbehør fortæres. Hardt å være på slanker'n :lol:

Runegutt sa for siden:

Er syyyk. blir ikke trening på meg

tommygutt sa for siden:

Kroppen ser ut til å funke igjen etter helga, så i dag starter treningen fram mot Oslo Maraton.

Første økt: Intervall-trening, 3 x 10 minutter, sone 3, rundt idyliske Åletjern.

Runegutt sa for siden:

Fortsatt syk. Nu er vi tre heime, jeg og begge ungene. Møkk

tommygutt sa for siden:

Dagens økt: 20 minutter oppvarming, deretter ca 30 minutter med styrketråkk i terreng med sykkel. Avsluttet med hærlig teknisk stisykling, ca 30 minutter.

En skikkelig overskuddsøkt!! Energien er tilbake...

tommygutt sa for siden:

Har fått en liten strekk, kombinert med den obligatoriske høst-forkjølelsen, så her blir det noen rolige dager før oppladningen mot Birken og Oslo Maraton starter for fullt.

God helg alle treningsvenner :-)

Runegutt sa for siden:

Har fått høstsnufs med tilhørende oppkast.
Direkte u-gøy
Tenker jeg tar rooolig trening neste uke

tommygutt sa for siden:

Strekken begynner å slippe.

Vurderer å sykle Scott Cup på onsdag og Hortensmarka Rundt til helga, for å få to skikkelige gjennomkjøringer før Birken og Oslo Maraton, for så¨å bare trene rolig resten av måneden.

Håper å kunne trene i morra, VELDIG rastløs nå....

Fat lemmy sa for siden:

Melder meg inn i treningsdagboka jeg også. Er ikke på nivå med di fleste av dere, men trener da litt forde. Startet på ketlyse for 3 uker siden, og er veldig veldig fornøyd med hvordan kroppen responderer til kostholdsendringen. Har ikke vært helt etter boka men har vært i ketose fra dag en. I dag gikk jeg med staver i 50 min. Snittpuls 81% maks puls 99%. Er en veldig bratt bakke i runden jeg har valgt meg ut. Ca 20 minutter ut i løypa. Har som mål å ta runden på under 30 min neste år:) Vet ikke nøyaktig hvor lang runden er, men anser det som uvesentlig for øyeblikket. Har elendig kondisjon, så forbedringspotensialet er enormt. Videre har jeg fått lurt med meg en på jobben til å bli med på styrketrening 2 ganger i uken, det er mer min greie:D Har en kropp som ikke er bygd for fart. Har trent vekter før, men da med skyhøyt karbo inntak både før etter å under øktene, så det skal virkelig bli spennende å se hvordan det går. Skal holde med til mellom 10 og 15 repp i baseøvelser, kanskje prøve å presse meg litt mer på armer. legger inn rygghev å sittups også, det har jeg alltid avsluttet økene med. Minimum 3x12. greit å ikke presse seg for hard på di øvelsene eller hva? Kom gjerne med innspill å råd, jeg tar i mot med stor takk:cool:

tommygutt sa for siden:

Velkommen Fat lemmy, artig at det funker så bra med lavkarbo og trening.

Det finnes nok andre på forumet som kan gi deg bedre råd enn meg på styrketrening, men uansett, stå på videre!

SusieBlues sa for siden:

I går kveld trente jeg Total Core på Elixia. Fin trening!

Runegutt sa for siden:

Når man på søndagen trodde man endelig var blitt frisk, kom Elgen på besøk.
Kauka på elg heile natta.

Nu e æ lei

tommygutt sa for siden:

Endelig i gang igjen. Rolig løping i ca 2 mil, uten pulsklokke og tidspress, kun på impuls og følelse.

Godt å være i gang igjen :-)

JenJen sa for siden:

Endelig kan jeg skrive her inne! Ikke at jeg trener på veldig høyt nivå, men det er da trening :o
Etter ca 4 mnd uten noen som helst form for trening, så begynte jeg igjen i går. Og jeg greide hele 15 minutter på ellipseapparatet før kroppen sa stopp :lol:

Men idag har det vært en helt annen sak! Jeg hadde 15 minutter ellipse som oppvarming, før jeg hadde styrketrening på overkroppen (og jeg må opp i vekter selv om jeg har hatt en slapp sommer, forstå det den som kan) og deretter 30 minutter knallhard ellipse igjen. Kunne holdt på lenger, men da begynte det å bli litt kjedelig..
Det eneste jeg merker av en treningsfri sommer er at pulsen min er skyhøy, gjennomsnittet lå på 189 og høyeste registrerte var 198 :rolleyes: Får et sykt rush av å ligge så høyt i puls, så det gjør egentlig ingenting :p

tommygutt sa for siden:

1 time roooolig på spinning-sykkel i dag, med god uttøying. Håper strekken slipper taket snart....

Runegutt sa for siden:

Endelig frisk igjen. Værste forkjølelsesfluensaen noensinde. (Mandsforkjølelse :-)

Fikk testa Max på 10rep for RYP i går.
Begynner med RYP på mandag.
I tillegg skal jeg ha en rolig sykkeltur hver morgen. Ser ut som forrige treningsrunde blei for mye. Løfter atskillig mer nu, etter to ukers sykeleie.

JenJen sa for siden:

Jeg har trent igjen :D
15 minutter ellipse (oppvarming), styrketrening lår, rygg, mage og armer (økte vektene med 2 kg, fortsatt ikke nok), og så 20 minutter ellipse etterpå :) Hadde fortsatt mye å gi, men jeg måtte på forelesning :o
Trening på lavkarbo er så gøy, hadde helt glemt hvor herlig det er! Ikke blir jeg stiv og støl, ikke blir jeg tom for energi, og ikke blir jeg dvask og ødelagt etter en treningsfri periode :D

SusieBlues sa for siden:

Trente Step i Sandvika i dag. Deilig sliten.

Antoinette6 sa for siden:

Styrketrening på Sats i en god time etter oppvarming på tredemølle. Forsøker å få til trening mandag, onsdag og fredag. Det har foreløpig gått bra :)

tommygutt sa for siden:

Skadefri!!!!!!!!!!!!

7 timer med stisykling fordelt på lørdag og søndag, en strålende helg:):):)

SusieBlues sa for siden:

Trente Step i Asker, viste seg å være step2. Jeg var ikke helt i form, men tenkte det skulle gå bra. Ga alt jeg hadde en halvtime, brukte den andre halvtimen til å sitte i et annet rom og prøve å ikke kaste opp.. Det gikk fint..

Runegutt sa for siden:

Endelig frisk igjen. Etter ei totalt avspora helg i Lofoten, er det på tide med litt trening igjen.
Starta dagen med en 45 minutter rive kjellerveggtrening. Tenkte man kunne kombinere det nyttige med mosjon. :-)

I kveld blir det RYP, første del. Er spent på dette programmet. Ser uhyre gjennomarbeidet ut. Merkelig nok er kostholdsrådene svært likt Fedon. :-)

Runegutt sa for siden:

Mitt livs første RYP er gjennomført.
Programmet føles lett, men du verden som man kjenner den halvtimes kondisøkta etter styrke. Så langt, positiv. Ja, må nevnes, blodsukker går ned ei stund etter kondisøkta.

Antoinette6 sa for siden:

Gratulerer, Runegutt. Hyggelig å se deg igjen. :) Selv har jeg trent kondisjon på trimsykkel og en times styrketrening på Sats. Flink pike :)

tommygutt sa for siden:

Treningsfri i dag.

Mitt store dilemma er at når jeg løper for tida, gjør det vondt i kneet. Birken i helga??!! Jeg prøver hvile og alternativ trening denne uka og gambler på at kneet holder på lørdag.

SusieBlues sa for siden:

Ble time på Kalbakken i går. Oj, så sliten i beina!

Runegutt sa for siden:

Skal ha en relativt rolig sykkeltur i eftermiddag. Har redusert treninga endel.
RYP mandag,onsdag,fredag Relativt rolig sykkel/rask gange Tirsdag, torsdag, lørdag, søndag.

Kroppen min sier at 14 dager på sofaen gjorde godt. Har overskudd i bøtter og spann.
Til og med vekta ser ut til å være på nedadgående kurs. Pisser mye, så må være masse vann i denne kroppen nu.

JenJen sa for siden:

15 min ellipse oppvarming, 1 time styrketrening, og 30 minutter ellipse igjen. Skal lete etter flere styrkeøvelser med manualer, styrkeapparater er ikke skapt for min kropp :rolleyes:

Andreaen sa for siden:

Styrke:
200 situps, forskjellige variasjoner
400 tåhev
100 armhevninger, forskjellige variasjoner
100 ryggløft
100 knebøy, forskjellige variasjoner

Runegutt sa for siden:

Ferdig med rolig sykkeltur. Kroppen føles skjønn. Masse futt i beina.

tommygutt sa for siden:

Dagens økt: klubbmesterskap på Terrengsykkel på Konnerud. Fin gjennomkjøring, høy puls i en teknisk løype i ca 40 minutter.

Runegutt sa for siden:

I kveld blir det RYP dag 2. Er spent på hvordan endel muskler tåler trening med bare en hviledag imellom. Tror jeg gikk på en liten overtrening i sommer. Gårdagen ga meg endel ubehagelige svar: Jeg holdt igjen farta, hadde masse ekstra å gå på. Var bevist med ikke å peise på opp bakker etc. Og.... gjennomsnittsfarta var høyere enn noensinde.

Så treningsopplegget blir:
RYP Mandag, onsdag, fredag og lav/mellomintensiv kardio Tirsdag, Torsdag, Lørdag

JenJen sa for siden:

Det ble litt styrketrening i dag også :o Kanskje dumt å ikke ha en hviledag, men dette kommer ikke til å bli en vane.. Måtte teste ut noen øvelser, og da ble det sånn :) 15 minutter kondisjon i tillegg.

Runegutt sa for siden:

Det blei RYP+ en drøy halvtime sykkel i går. Dag to med vekter, følter helt grusomme. Musklene var ikke samarbeidsvillige i det hele tatt. Spesielt var Arnoldpress et slit.
Syklinga derimot fungerte supert. Kan ikke fatte hvorfor den føltes så kjempelett, etter at manualene mine bare var pytone.

Et anna minus, er at vekta mi ikke er venner med meg. Ser ut som at jeg får noen røykesluttkilo. Greier ikke å holde dem unna mer:(
Kostholdet er helt likt vårens, og da gikk jeg ned.
Mosjonen er minst like bra.

Runegutt sa for siden:

I dag blir det et par timer med motorsag i vedskogen.
Supermosjon det også.

Andreaen sa for siden:

Dagens trim blir:
2 timer turn og 30 minutter gåtur etter turningen!:)

JenJen sa for siden:

Styrketrening på lår og bak og null kondisjon, med det resultatet at jeg nå er så stiv og støl at jeg gråter en skvett for hver gang jeg møter et trappetrinn.. Men nå blir det treningsfri i 3 hele dager, reiser bort :p

Runegutt sa for siden:

:DNettopp ferdig med vedhugst.
Super styrketrening det

solsikke sa for siden:

Kaster meg inn her jeg og.
Har no syklet 45 minutter trimsykkel, og 15 min styrketrening.
Føles godt etter noen treningsfrie dager med studier og lesesal!!!

Runegutt sa for siden:

Ukas siste RYP med dertilhørende 40 minutter på sykkel, er unnagjort.
Duverden så god den sykkeløkta er.

Så langt, etter ei uke med programmet, er jeg fornøyd

Andreaen sa for siden:

Springe ned 150 trappetrinn, og opp igjen da;)
Kanskje noe mer senere.

Runegutt sa for siden:

Dagen i dag har bestått av 3 timer i vedskogen.
Fine vedskogen

Runegutt sa for siden:

Dagens mosjon:
Riving av kjellervegg i tre timer.
Bortsett fra å ha hele kroppen full av støv fra porøsplater og ru-panel, er jeg helt ødelagt i armene. Brekkjern er et fantastisk treningsredskap.

Runegutt sa for siden:

:eek: MANDAG

Etter å ha vært hos dåktern den vanlige runden, uten å bli det spor klokere, planlegger jeg nu kveldens mosjon.
Skal nu trene RYP uke 2. Antall reps er nede på 10, mens antall sett øker.
I tillegg har vektene økt gjennom heile forrige uke, og skal øke gjennom denne.

I løpet av neste uke skal jeg teoretisk være over 10RM.
Spennende å se om kroppen greier det.

Ellers er jeg spendt på om det blir drittvær til sykkelturen jeg tar etter vekttreninga.
Har pissa ned i heile dag. Syd vest er ikke ei ønskelig vindrettning nei

Andreaen sa for siden:

2 timer turn senere i ettermiddag!

Runegutt sa for siden:

:)
Da var man ferdig med dagens RYP og en 30 minutters rask gåtur etterpå. Er er så mye vind at sykkel er uaktuelt.
Merksnodigså mye sterkere man blir.
Det som føltes helt grusomt i forrige uke, går nu kjempelett.

Runegutt sa for siden:

I dag skal det sykles. Føler meg i superform.

Andreaen sa for siden:

Jeg skal jogge i dag. Jeg får se hvor langt jeg pusher meg, men minst 40 minutter. Skal se om jeg klarer 1 time.
Og skal i tillegg ha gått over 20.000 skritt,nærmere 30.000 skritt før jeg legger meg!
= D

Andreaen sa for siden:

SKal si du er dyktig i å trene Runegutt! : ) Motivasjon!
Håper du får en fin treningsøkt på sykkel'n ;)

Andreaen sa for siden:

Glemte å ta med at jeg også har hatt 1 1/2 time med volleyball på gymmen i dag:)og har gått ca. 19.000 skritt utenom joggingen, som varte i 53 minutter :)

Andreaen sa for siden:

I dag skal jeg jogge i 60 minutter +.
Kanskje litt styrke etterpå:) Får se det ann! men jogge skal jeg!

JenJen sa for siden:

Styrketrening på overkropp i dag, etter nesten ei uke treningsfritt :flau:

Runegutt sa for siden:

I går Onsdag, blei det RYP+ en drøy halvtime rask gange. Har en d... bakke her på stedet som er super.

Senere blei det en liten kosespasertur bare fordi det var fint vær.

Kroppen føles super.
Kjenner jeg blir sterkere for hver dag som går. Har overskudd i bøtter og spann.
Sykkeldag i dag

Runegutt sa for siden:

:D:D:DFerdig med sykkeln. 27 minutter oppvarming, og så samme løypa tilbake, men da tok den bare 20 minutter ;-)
Lik stigning begge veier, og ikke medvind.

Har fått mye mere fart i kroppen siden i juni. Toppers

Runegutt sa for siden:

Ryp siste dag uke 2.
Er mere og mere fornøyd. Kroppen virker.
Har også tatt meg litt kostholdsfrihet, spiste litt havregrynsgrøt med sukrin og kanel, og et durabelig smørøye, for deretter å tørke i meg to kokte egg med majonaise, og en del bacon. Joda, blodsukkeret gikk opp en del, men jeg starta på 4,5 og endte på 5,9.
Så dette er bra.

Runegutt sa for siden:

Det blei gåing både lørdag og søndag.
I dag starter RYP uke 3.
Er overfornøyd med programmet. Kroppen strutter av energi.
Skal i dag igjen teste Havregrynsgrøt rett etter treninga, for deretter i dytte etter med noen egg.

Har hatt sånn sinnsyk lyst på havregrøt i månedsvis, og hvis det går bra rett etter treninga, har jeg nok en grunn for å trene.

solsikke sa for siden:

Da var dagens treningsøkt over...det ble en time med sykkel utendørs i bratt lende...
og 30 min styrketrening etterpå...
Det er en deilig feeling når det er over, men tungt, mens det står på..

Runegutt sa for siden:

RYP dag en uke 3
Føles bare supert. Jadda tungt mens man løfter, og har et anstrengt forhold til Guvernør Arnold, men duverden den gåturen etterpå, for en sprett jeg har i beina.
Gåturen avluttes med springing i trapp.

Kroppen er super

Runegutt sa for siden:

Tommygutten slutta å trene?

LilleM0r sa for siden:

Har lest tråden deres og syns dere er flinke.
Men - det er en ting jeg lurer veldig på.
Hva i all verden er RYP :confused: - jeg jakter rype men regner med at det ikke har noe med det å gjøre:)

Har forresten vært på 1 times trening med personelig trener i dag (PT :rolleyes:) - dyrt men en prioritering.

tommygutt sa for siden:

Jeg er i kosemodus om dagen. Trivelige stiturer på sykkel med kompiser, turer i fjellet med bikkjer og kjerring. Bygger opp et realt overskudd til 1. oktober, da starter hardkjøret :)

I`ll be back :)

Runegutt sa for siden:

Her er RYP
www.tn.no/assets/media/RYPver2_1.pdf

Dette er et helkropps styrkeprogram + kondisjon + kosthold

Kostholdet er i nærheten av Fedon, og jeg holder meg til egen kost.

Programmet er bygd opp med trening 3 dager i uka, i 6 uker.
Dette er basisen for alle.

Så etter en ukes hvile, kan man velge om man ønsker maksimal forbrenning, eller maksimal muskelvekst.

Forbrenningsdelen betyr at man får masse intervalltrening i tillegg til styrke.
Maks muskelvekst, betyr mere mat.:)

Runegutt sa for siden:

I kveld blir det RYP uke 3 dag 2. Å så godt det blir i knærne med 60Kg knebøy.
Der er trossalt noen kilo mann i tillegg.
Resten er bare koseøvelser, men så kommer Arnoldpress 15Kg pr. Manual.
Kjenner armene verker bare ved tanken.
Gleder meg til neste uke. da er det bare 5 reps i hvert sett.

Runegutt sa for siden:

Ferdig med dagens RYP økt. Gikk jo fint med alt. Kropp i overskudd, havregrynsgrøt og egg etter trening. Har også vært flink å spise en time før trening. Makrell i tomat, er overskuddsmat. (Rimte jo)

tommygutt sa for siden:

DA er vi igang. Startet med noe så uvanlig som en fotball-trening i kveld, 90 minutter intervallpreget.

Godt å være i gang igjen og kneet kjennes helt bra ut!

Runegutt sa for siden:

Endelig var Tommygutten på plass.

Runegutt sa for siden:

Da var det egentlig torsdag, og sykkeldag, men i dag blir det felling og kvisting av bjørk.
Supert når man får en avtale med en jordeier, som trenger å få skogen trimma godt.
Får meg masse gretis ved for neste år.
Uansett, blir et par timer morsjon her.

JenJen sa for siden:

Ha! Kom meg jaggu på trening idag :D Ble ikke heeelt etter planen da, glemte nemlig arket med øvelser hjemme :o Tok heller ikke hensyn til ryggen, og det får jeg nå svi for. Må nok bytte ut noen øvelser, men det går så fint så.
Uansett så ble det styrketrening + 30 minutter kondisjon, og jeg er fornøyd :)

solsikke sa for siden:

Dagens første treningsøkt er over....er så nydelig vær, har gåt tur, 8km, i rask gange...Føles kjempe deilig!!!!
Har også plan om en liten time på sykkelen etter ungene har lagt seg:)

Runegutt sa for siden:

ryp???

Runegutt sa for siden:

Småpigerne trener bra ser jeg :-)

Har vært i vedskogen i 3 timer. Motorsagmasasjen :p

Kjenner det overalt. Sannsynligvis den mest intense treninga jeg bedriver.
Har fått gratis vedfelt, og det skal ryddes.
Er bare å stå på mens man kan.
Synd jeg er så seint ferdig de fleste dagene på jobb.

Blir endel helgearbeid da.

JenJen sa for siden:

RYP ja :D Eller noe RYP-lignende ihvertfall :o

fjanni sa for siden:

Jeg vil å rapportere!!! :lol: 70 minutters knallhard stepp-time i dag. Er helt kjørt!!

JenJen sa for siden:

Go fjanni!! :heia:

Runegutt sa for siden:

Så gøy, vi blir jo en hel RYP-klan her inne etterhvert

solsikke sa for siden:

Har da gjennomført 15 min på sykkelen til oppvarming, og 30 min styrketrening!!!

Nille sa for siden:

OK. Da får jeg vel rappportere litt jeg og da.
Trente pilates 3 ganger pr uke inntil i fjor sommer, men da falt jeg litt av lasset. Nå har forfallet kommet lenger enn jeg setter pris på og jeg har startet en skikkelig treninsoffensiv. I samarbed med fysio/treningsveileder selvfølgelig, siden jeg har 2 prolapser. Som forøvrig er årsaken til jeg startet med pilates i første omgang. (Har en treningsdagbok her et sted...langt ute i glemselen).

Sooooo, denne første posten blir lang:

26.09.08
Les Mills Body Pump - 1 time trening.

Kommentar: Treneren sa han normalt kjørte et ekstra hardt program en fredag i måneden. Og det var DENNE fredagen ! Kunne nesten ikke gå etterpå. Eller kjøre bil, eller holde telefonen. Men det var veldig kjekt ! ...... Lørdagen var ille.

28.09.08
Les Mills BodyVive - 1 time trening.

Kommentar: Var skjelven i beina og hadde fremdeles gangsperr etter Body Pump. Klarte å følge med på det meste unntatt steg sekvensen. Det var ikke vanskelig, men det ble litt mye å konse på en gang. MEN det var kjekt å ha trent det ETTERPÅ.

30.09.08
Pilates med ball - 1 times trening

Det var ikke no gøy. Dårlig trener som trodde hun var veldig morsom hele tiden. Jeg likte ikke å bruke ballen. Klarte fint alle øvelsene, men jeg var mer irritert enn jeg hadde det gøy. Det var ikke noe for meg.

På veien ut traff jeg han som leder BodyPump hver fredag. Han spurte hvordan det sto til med meg og sa det var tøft gjort å følge så godt med første gangen og appåtil en slik time han kjørte da. Vanligvis er det mye lettere, du kommer vel på fredag, sa han.... Og det gjør jeg !

Så planen nå er å trene BodyPump i morgen (fredag, sant !) . BodyVive på søndag og BodyBalance onsdag. Eller evt. en time til med BodyVive.

Hvis det er noen som er interessert i Les Mills trening så står det en del på www.lesmills.com. Og her er det en side hvor en kan finne det nærmeste treningssenteret: www.lesmills.com/nordic/nn/members/consumers/class-locator.aspx

Også har jeg lagt på meg over 1 kilo. Regner med at det er støle muskler.... :p

tommygutt sa for siden:

Yes, endelig en kvalitetsøkt igjen! 5x4 minutters intervall på rulle med god oppvarming og nedsykling. Styrke på mage/rygg etterpå, samt push-ups.

Kroppen er rusten, men snart er vi tilbake på vinnersporet!

PS! Artig at så mange er i treningsmodus om dagen :-) Tar jo helt av dette folkens, stå på!!

Homer Simpson sa for siden:

Skal teste RYP jeg også. Det virker som et passelig program for meg.

Tenkte å finne startvektene på de forskjellige øvelsene i dag og så begynne programmet på mandag

JenJen sa for siden:

40 minutter kondisjonstrening :D :visemuskl

LilleM0r sa for siden:

I dag har jeg hatt en liten opptur! Og takk til mine gode hjelper "RYP'erne" som gav meg en link og masse lesestoff vedrørende trening. Og her lærte jeg noe. Følgende tekst gjorde at jeg innså hva jeg gjør feil - og spesiellt når jeg trener i ketose - jeg trener for hardt!

Så nå har jeg kjørt 4x4 med tempo tilpasset utsagnet over - og det gikk veldig bra!! Selvfølgelig ble jeg sliten - det skal en bli med intervalltrening - men jeg ble ikke tom etter første draget!:D
[font=Futura-Book][/font]
Og jeg er så glad.....I'm back:boxing:

Runegutt sa for siden:

Blei ikkenoe Ryp i dag. Skolefri, så jeg og konemor tok med oss motorsaga og drog på tur. Nu likner det som før var skog, på den Russiske Taiga.

Uansett, har oppdaga noen muskelgrupper som ikke står beskrevet i noen litteratur. Armene er helt ødelagt, og ryggen verker. Den veden bør varme ekstra godt, så mye jobb som jeg har hatt med den hittil.

tommygutt sa for siden:

En times gåtur i dag for å løse opp i en støl kropp som ikke helt var vant til å trene akkurat nå :-)

På`n igjen i morra :-)

Nille sa for siden:

Nytt for meg å "rapportere" så jeg glemte det i går:

03.10.08
Les Mills Body Pump - 1 time trening.

Er helt fin i dag.... Gjorde noen pilates strekk øvelser da jeg kom hjem og det tror jeg hjalp veldig.

lurveknotten sa for siden:

Heisann folkens.
Fyrer i vei med mitt treningsopplegg.
Jogger 7 km mandag, onsdag og torsdag!
I tillegg har jeg skaffet meg sykkelvogn,
slik at jeg kan sykle kidsa i barnehagen
før jeg drar på jobb. Jeg synes det har
vært litt kaldt i det siste (les: bleikfisk)
så nå har jeg ikke syklet til jobben siden
begynnelsen av september, men fra våren
igjen er det det som gjelder. Det blir da 2
mil per dag. I tillegg har jeg lyst til å få trent
litt styrke (har til og med treningsbenk), bare
jeg finner et sted å ha den :p

And that's it :D

JenJen sa for siden:

1 time styrketrening, ikke noe kondisjon :p (sånn bortsett fra 3 timer shopping..) MEn jeg tar det nok igjen på dansegulvet i natt :D

Runegutt sa for siden:

>Ikkegjørenoedag har lekt båtelektriker

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.