Carisma sa for siden:
Pilates 55 min og 15 min elipsemaskin i går
Carisma sa for siden:
Pilates 55 min og 15 min elipsemaskin i går
Nille sa for siden:
Fikk en bråstopp i treninga med akutt sykehusinnleggelse, operasjon og påfølgende antibiotika kurer for det ene og for det andre sigh
Men nå er jeg i full gang igjen. Det føles veldig godt for kroppen !
Startet forsiktig de to første ukene:
Uke 38
Onsdag: Les Mills Body Balance (Yoga,Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time
(Var barnevakt hele helgen og fikk sikkert forbrent litt der)
Uke 39
Onsdag: Les Mills Body Balance (Yoga,Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time
(Var bortreist i helgen og GIKK veldig mye)
Uke 40 - full pakke
Onsdag: Les Mills Body Balance (Nytt program: Yoga, Power Yoga, Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time
Fredag: Les Mills Body Pump (Nytt program - workout med vekter) 1 time
Søndag: Les Mills Body Vive (Nytt program - kardio og styrke med ball og strikk) 1 time
Omelett sa for siden:
Endelig trening igjen etter 1,5 uke med feber og forkjølelse! Fortsatt ikke helt frisk, så jeg tar rolige økter ut denne uka.
Easy Xycling - 40 minutter
Stretching
Omelett sa for siden:
Torsdag
Sykkel: 1 mil, situps, armhevinger og planken, stretching
Fredag
Xycling (55 minutter), stretching
Har oppdatert bloggen min også. :)
Omelett sa for siden:
Treningsfri lørdag, trente i går og i dag.
Runegutt sa for siden:
Har ikke vært så mye her, på lange tider. Har uansett trent som bare det. Starta her i vår med "Lysløypa" Delte den opp i svelgbare biter, og løp ivei. Etterhvert holdt jeg hele runden. Har løpt den 3 dager i uka, og kjørt på med styrke 2 dager.
Omelett sa for siden:
Step & Styrke i dag. :D
Margrethe sa for siden:
55 min step med en liten, gal amerikaner :D
Formen er stigende, endelig orker jeg hoppe på step'en igjen. Og tempoet her her helt vilt. Snittpuls på 89% er heller ikke gale - det gav 750 kcal forbrent.
SusieBlues sa for siden:
I går var det gerilja cardio og i dag er det gruppetime Easy Step
Carisma sa for siden:
55 min bollywood dance i går, og støle ryggmuskler i dag! :rolleyes:
Og ti min oppvarming på elipsemaskin også
Omelett sa for siden:
I dag: Xycling (55 minutter)
Omelett sa for siden:
I dag: Xycling intervall
Omelett sa for siden:
screwball sa for siden:
45min på tredemølla i går...1t vektløfting, magetrening og slikt i dag.
Omelett sa for siden:
Tre dager med variert trening på rappen.
SunnhetMedSirrup sa for siden:
For ett og et halvt år siden gikk jeg på Klattring. hvorfor jeg sluttet etter og ha gått der 1 år husker jeg ikke.:confused:
men hvartfall, nå skal jeg begynne igjenn! jeg elsker jo egentlig klatring, og nå har jeg mere energi en noen gang! :)
Nå til onsdagen.. :eek::p
Omelett sa for siden:
Veldig bra treningsøkt i dag.
Bollemor sa for siden:
Fin tråd:)
I dag skal jeg og ei vennine på gå tur i skog og mark=)
Omelett sa for siden:
To økter i går.
Omelett sa for siden:
Egentrening i dag.
Runegutt sa for siden:
Løpesesongen (den første på drøye 20 år) er definitivt over.:mad:
Jeg har hatt fin løpsutvikling, fra jeg starta med en gang der var noen meter med bar vei, og frem til for et par uker siden. Starta med å kjøre den 3km lange løypa som "fartslek/intervall" Løp det jeg greide 100 meter, holdt på å dø, gikk 150 meter osv. Pulsklokka sa max 196:eek:. Sakte men sikkert økte jeg løpedistansen, og kutta ned på gådistansen. Etterhvert, gikk løypa med tre gåperioder, og de siste ukene har løypa gått i ett. I mitt hode, er det fantastisk for en svær fyr på nesten 140Kg. Løpinga har jeg drevet 3 dager i uka, og trent overkropp 2 dager i uka. Resten av uka har blitt brukt til relativt rolig gange. Vekta har gått opp, siden jeg kasta Tiedemands Gul for et drøyt år siden. 18+Kg:mad:
Er nu tilbake i Ryp-verden. Trener mandag,onsdag, fredag. Har bestemt meg for at vekta skal drastisk ned, fort. Har leita med lys og lykter i kostholdet, og bestemt meg for Fedon med kaloritelling. Første kalorisjokk var tørka aprikos. Fy f... så mye energi det er i disse herlige orange nytelsene. Det virker nu som vekta endelig skal gå rett vei. Springer på toalettet i eningen. Kommer tilbake etter veiinga på fredag.
Bollemor sa for siden:
I dag har det vært 40 min intervall på elipsemaskin + mage trening 20 min:)
Omelett sa for siden:
Pilates på torsdag og egentrening i dag. Mer om dette i bloggen min, for de som er interessert.
screwball sa for siden:
45min styrketrening, magetrening og kardio.
Omelett sa for siden:
Pilates søndag og Styrke & Core i går. :)
maja75 sa for siden:
Fy søren, så flinke alle er her!
Eg har ikkje trent skikkeleg på lenge, det vert alltid skippertak for min del.. Men eg fekk 10 timar med PT av sambo til bursdagen, og no er ballen hjå meg - eg må nemleg ringe treningssentret og avtale time (snakk om lang dørstokkmil!).
Når eg les om det de gjer, må eg seie at eg vert litt meir inspirert, så kanskje kan eg også kome med mange skryteinnlegg her etterkvart (sukk... ønske...)?
Runegutt sa for siden:
Mandag RYP
I dag, bra gåtur
I morgen mere RYP
Linah sa for siden:
Hiver meg på-er jo ikke noe vits i å trene dersom en ikke får skrytt av det til noen;-)
I går 5km jogging, ca sone 3.
Venter på boka av Skaldeman så har liksom ikke kommet skikkelig i gang med lavkarbo enda..Håper jeg klarer å fortsette med trening som vanlig på den nye kosten!!
SusieBlues sa for siden:
Denne tråden har jeg glemt!
I dag trente jeg før jobb (flinka!).
Det ble hard styrke. I dag var det beinpress 8x109, lårcurl 8x30 og sittende roing 8x30. Oj, det var hardt..
maja75 sa for siden:
I dag var det beinpress 8x109, lårcurl 8x30 og sittende roing 8x30. Oj, det var hardt..[/quote]
Så flink du er!
Eg har ennå ikkje fått ringt treningssentret for å bestille PT-time, men i dag var det yoga på jobb og i ettermiddag er det endeleg ei klatreøkt igjen.
SusieBlues sa for siden:
I går ble det styrketrening på Elixia. Beinpress, lårcurl og sittende roing.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.