< Tilbake til oversikten

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

#601

Bønna200 sa for siden:

Nå er jeg frustrert asså!! Gått opp to kg de siste to ukene:hylgrine: Så oppdaget jeg plutselig på lørdag, da jeg omsider leste pakningsvedlegget.., at allergimedisinen jeg har gått på de siste to-tre ukene har vektøkning som en bivirkning:mad: Så da har vi kanskje synderen der... Men ikke lett å velge mellom vekt og akutt elveblest. Hoppet over medisinen i går og våknet i dag med "herligheten" i full blomst:(


#602

Antoinette6 sa for siden:

Neiiiii ! Såååå dumt ! Må du ta denne medisinen lenge ?


#603

Bønna200 sa for siden:

Vet ikke. Det heter seg at hvis elveblesten ikke har gått over etter seks uker er den kronisk. Og jeg er jo selvfølgelig en av dem...
Men de fleste som får kronisk går det over på etter et halvt år. Mens andre får det resten av livet. Er jeg heldig, så har jeg vel bare tre måneder igjen:o


#604

Cyan sa for siden:

Ånei, så utrolig kjipt da, Bønna :klem:


#605

Bønna200 sa for siden:

Å,takk! Den varma:)
Jeg vil jo også gjerne ut av denne klubben snart, sånn som deg og alle de andre superflinke her:spent:


#606

ekenna sa for siden:

Å det kommer for en dag! Man må bare ta tiden til hjelp. :) Men disse medisinene, er du sikker på at det ikke bare kroppen som samler litt mer vann når du går på disse tablettene? Det har hvertfall jeg opplevd ved flere anledninger. :)


#607

renmar sa for siden:

Jeg slenger meg med her. Gleder meg til å komme meg under 100. Hadde vært gøy og klart det før jul:D Eller forresten, det SKAL være et mål!!!


#608

Antoinette6 sa for siden:

Ja, det er svært bra med mål !

GRATULERER, renmar ! :blomster:


#609

Bønna200 sa for siden:

jeg håper det kommer med tidenja:D Vann, ja... Jeg veit sannelig ikke, men det er jo ikke helt umulig det heller. Nå skal jeg hvertfall prøve uten medisin, kun ta ved akutt utbrudd, så får man se:)


#610

LittForTung sa for siden:

Velkommen og grattis, Renmar :)

Bønna - håper det er bare vann - men oppgang gjør noe med motivasjon og humør, og det er IKKE gøy... :( Håper det går bra om du dropper medisinene litt, både med vekt og med årsak til medisinene...

:klem:


#611

romolomo sa for siden:

Da har jeg også hevet meg på. Begynte i dag, og håper at dette skal gå rette veien. Skal fra 128 kilo til 80 kilo.. Hadde vært en drøm og sett vekta under 100 kilo! :)

Lykke til alle sammen :)


#612

Cyan sa for siden:

Pst! Jeg var 99.7 i morges :D Tør ikke helt å melde meg ut før jeg har sett 90-tallet flere dager på rad, men jeg danser litt jenka i mellomtiden og lukter på sjampanjekorken :)


#613

Biola sa for siden:

Cyan!! Grattis! :heia:


#614

Antoinette6 sa for siden:

CYAN !!!? :heia:

Endelig, endelig, endelig !!! Så utrolig flink du har vært ! Jeg har beundret din faste vilje fra første stund. :ja: Og så grundig du har gått til verks ! Det betaler seg ! :klem:

Juhuuuuu !

smeller sjampanjekorker i været og drysser jordbær over flinke, flinke, Cyan

Her er'e kjempefest i dag !!! :full: og :syklubb:


#615

ekenna sa for siden:

FANTASTISK bra jobbet! Gratulerer Cyan! Er det ikke en herlig følelse? :D


#616

Cyan sa for siden:

Jo, det er kjempedeilig :D


#617

LittForTung sa for siden:

Velkommen!!! Jeg begynte på 120 kg for fem og en halv uke siden, og kan melde om ny vekt på 109,4 :) Kommentarer fra venner, kollegaer og kjente på mindre meg - det er herlig :D Lykke til :)

HURRAAAA!!!!! Gratulerer Cyan - vel fortjent!!! :) :klem:


#618

Ellep sa for siden:

Gratulere :)
Har sett mye på menyene dine, kjempelott lærdom for en fersking



#620

Edla sa for siden:

Idag så jeg 98-tallet på vekta!!! :D:D:D


#621

Cyan sa for siden:

Takk LittForTung og Ellep! Jeg veide meg inn til 99.7 i dag også, så da regner jeg med at det ikke bare er et blaff og at jeg dermed kan si opp mitt faste medlemskap i denne klubben. Men jeg kommer innom for å heie på alle der fantastiske flinke mennesker som snart skal ligge og slenge seg på solsenger langs ei sydhavsstrand og nippe til sjampanjen og spise jordbær sammen med oss :)


#622

Megvel sa for siden:

Bønna - hvilken allergimedisin tar du? Jeg går fast på allergimedisin.
Jeg går opp på Cetirizin men ikke opp på Telfast! Jeg tror det f*kker med blodsukkeret og det hjelper med krom og, forresten.



#624

Bønna200 sa for siden:

[quote=LittForTung;1177161

Bønna - håper det er bare vann - men oppgang gjør noe med motivasjon og humør, og det er IKKE gøy... :( Håper det går bra om du dropper medisinene litt, både med vekt og med årsak til medisinene...

:klem:[/quote]
Takk:) Har ikke turt å veie meg siden jeg kuttet ut midisinene, så hvordan det funker veit jeg ikke. Men det jeg veit er at kroppen ikke er glad for det... I går hadde jeg et gigantisk ansikt og digre utslett over hele meg. I dag har jeg "bare" utslett. Så spørs hvor lenge det går:rolleyes:


#625

Bønna200 sa for siden:

Det er helt vanlig zyrtec...
Vektoppgang er sånn 1 av 10.000 eller noe sånt. Men det er jo typisk meg å få de skjeldne bivirkningene. Får bestandig det:eek:


#626

Bønna200 sa for siden:

Flott, Cyan!! :heia: :full:
Hvor lang tid har du brukt på kiloene dine?


#627

Cyan sa for siden:

Egentlig siden august i fjor, men jeg ammet og måtte spiste Fedonsk og da tviholdt kroppen på absolutt alt + at jeg sprakk sånn cirka annenhver dag :p Har gått ned omlag 13 kilo tilsammen nå (oppdaterer tickeren på fredager), men 12 av de er siden midten av mars da jeg sluttet å amme og begynte å spise ketogent igjen :)


#628

LittForTung sa for siden:

Jeg spiser og cetirizin om sommeren - og virkestoffene i zyrtec og cetirizin er akkurat det samme... :)

For min del har det tydeligvis ikke noe å si med de medisinene - jeg har spist dem i hele perioden jeg har spist slik... ? Uff, lykke til med utprøving!


#629

Bønna200 sa for siden:

Bra vektnedgang det da:) Det er vel et ganske fornuftig tall også det. Du må iallefall være stolt av deg selv:D


#630

LittForTung sa for siden:

Jeg er stolt og fornøyd! Men jeg tror det har gått litt i forteste laget - forventer ikke like rask nedgang. Begynte 1. juli - og det har bare rast av... Venter spent på fortsettelsen!! Er så lett å bli skuffet og sånt - den der hjernen vår leker med oss når vi blir store... ;)


#631

Bønna200 sa for siden:

Jeg trenger visst all den lykkeønskning jeg kan få:eek: Takk:) Er ikke mange som får vektøkning av dem, men det kan visst skje det også...


#632

LittForTung sa for siden:

Hihihihihi :D Den var jo til Cyan, jo!! For hun har jo hatt en fornuftig nedgang!!! :D Hehehehe - skjønner du, glimrende timet!!! :D


#633

Bønna200 sa for siden:

Jeg gikk ned fem kilo de tre første ukene. Men så begynte jeg på de dumme medisinene og har gått opp to igjen. Men man kan jo gå opp av andre årsaker også. Kroppen kan være kjempekranglete noen ganger:sint:


#634

Bønna200 sa for siden:

Fnis:D Men synes du har gått ned masse og, jeg:D


#635

LittForTung sa for siden:

Det er så sant som det er sagt - og det har nok alle vi her inne mange og lange erfaringer med... Nei, håper du finner ut av det - men må du gå på medisiner hele tiden? Hva er du allergisk mot?


#636

Bønna200 sa for siden:

Nå har jeg ikke tatt medisin siden lørdag og klikker snart! Elveblesten kommer faktisk av sykdom i skjoldbruskkjertelen, så det er ikke noe spesielt jeg reagerer på. Zyrtecen holder det litt i sjakk, men plages litt når jeg tar det også. Håper det går over, men det kan være permanent:mad:


#637

LittForTung sa for siden:

Ah..pyton.. Jeg har sykdom i skjoldbrukskjertelen jeg og (Struma), og hypotyreose... Litt av grunnen til lavkarbo, kan man si... Men jeg har aldri villet medisinere meg selv, sta som et esel.... Men nå var det litt enten eller for min del - og jeg føler dette hjelper! Håper inderlig kostholdet kan hjelpe deg der.....!!!!!!!!!!!

En stor :klem: til deg :)


#638

Bønna200 sa for siden:

Fysjda, struma:( Jeg er i faresonen for det. Har også hypotheriose. Fikk det alt som femåring, men fikk ikke medisiner før jeg var tretten. Tar du ikke medisiner for det i det hele tatt? Jeg går på levaxin. Merker faktisk litt bedring etter jeg begynte med lavkarbo:)
Stor :klem:til deg og


#639

LittForTung sa for siden:

Jeg tar ingenting. Vil ikke! :) Har aldri villet, men har alltid trent MYE! For å få overskudd til mer... :) Sånn type 6-7 dager i uken... Frem til jeg ble mamma for noen år tilbake, da ESTE jeg ut...og ble veldig slapp og sliten...

Har hatt sykdommene siden jeg var 2 år, så jeg vet vel igrunn ikke hvordan det er å ikke ha det:) Men i hvert fall så merker jeg en bedring! Og det er helt fantastisk!!! :D

:klem:


#640

Bønna200 sa for siden:

Da må du jo være forferdelig slapp? Jeg var helt elendig før jeg kom igang med levaxinen... Den er ikke farlig, vøttø;) Og det er jo bare det stoffet vi mangler, så en tilsetter jo ikke kroppen "dop" av noe slag. Men herlig at kostholdet hjelper da:D Jeg får dessverre ikke trent stort nå, da jeg har fått ødelagt ankelen etter et ankelbrudd i fjor. Før gikk jeg 12 km om dagen og trente både aerobic og styrke. Nå er jeg heldig om jeg får gått en km på en god dag, da foten er i feil posisjon og gir en veldig feilbelastning. Feilsatt bedøvelse i ryggmargen (hva heter det igjen?) har gitt meg ryggproblemer, så styrke og sykling gjør vondt også... Føler jeg har en del odds mot meg for tida, kan du si:o


#641

LittForTung sa for siden:

Joda, rimelig sliten - men har en ubeskrivelig stahet som med "litt" ekstra sukker i kosten og masse trening har holdt meg gående :) Er ulikt hvordan sykdommen slår ut også, vet du :) Men lykkelig over at kostholdet ser ut til å hjelpe!!! :D Håper oddsene dine bedres... :klem:


#642

Bønna200 sa for siden:

Ned to kg siden jeg kuttet ut medisinene mine:D



#644

Bønna200 sa for siden:

Deilig, ja:D


#645

Cyan sa for siden:

Så bra, Bønna! :heia:


#646

Bønna200 sa for siden:

Måtte veie meg tre ganger. Bare for å sjekke, lissom:)


#647

LittForTung sa for siden:

Herlig Bønna!! Gratulerer!!! :D


#648

Bønna200 sa for siden:

Takk:lol:


#649

Antoinette6 sa for siden:

Ja, altså, mine damer og herrer.

Her er kassevis med champagne igjen ! Og vinkjølere. Og de før nevnte solsenger. Jordbærsesongen er snart slutt, men snart går vi over til flybårne, eksotiske frukter. Bittelittegrann, i alle fall. Med krem.

bygger tak over 0,1-tonnsplassen og monterer drøssevis med terrassevarmere

Kom, kom ! Det er utrolig mange hyggelige mennesker her ! :blomster:


#650

Bønna200 sa for siden:

Leengter:)


#651

stormann sa for siden:

Hei venner, nå er det bare 15 kg igjen før jeg må si farvel i denne gruppen :D

Jeg har hatt en fantastisk fremgang de siste fire ukene og er superhappy med mitt nye kosthold! Forrige uken har fremgangen fortsatt. Herlig!

locarb.tumblr.com/post/8942126981/fortsatt-nedgang-1-8-kg-2-cm-herlig

    1. juli 2011 - 126 kg
    1. juli 2011 - 120,6 kg (-5,4) Midjemål: 119cm
    1. august 2011 - 118,9 (-1,7) Midjemål: 115cm
    1. august 2011 - 117,1 (-1,8) Midjemål: 112cm
    1. august 2011 - 115,3 (-1.8) Midjemål: 110cm

#652

LittForTung sa for siden:

Jeg er først og fremst imponert over nedgangen din, Stormann! Grattis nok engang! :) Dernest har jeg lyst til å slå følge ut av klubben... :)

Jeg har hatt bra nedgang til nå - men jeg spiser lite til ingenting.. Er ikke sulten. Er det normalt? Noen som vet?


#653

Cyan sa for siden:

Wow Stormann. Kjemperesultater!

LittForTung: Å ikke orke så mye mat i perioder er helt normalt, men om det vedvarer får du tvinge i deg litt. Er ikke bra å spise for lite over lengre tid.

Ellers kaster jeg litt "Under hundre" tryllestøv på alle her inne :heia:


#654

LittForTung sa for siden:

Jeg tror at det å spise så mye fett som jeg gjør, innvirker på hvor mye mat jeg orker... Blir bare ekkelt med mat, liksom :) Skikkelig merkelig følelse!!! Har du vært der i perioder?


#655

Cyan sa for siden:

Ja, jeg har vært der, men de periodene varer ikke så lenge for min del. Og så bruker jeg å tvinge i meg litt mat også. Det er jo ofte sånn at dess mindre man spiser dess mindre føler man behov for og da kan det fort bli en ond sirkel :ja: Men det er klart fett har innvirkning. Mange har opplevd at dersom man pøser på med fett fra "første dag" kan det bli vanskelig å få i seg noe særlig med mat for man føler seg bare så full av alt fettet liksom. Om det er svært lite mat du har spist en stund, så ville jeg heller prøvd å trappe litt ned på fettet en periode bare for å se om man får i seg litt mer mat for så og deretter trappe gradvis opp på fettet igjen.


#656

LittForTung sa for siden:

Mhm - kan være det kan være lurt... Jeg får se om det går over om noen dager. Jeg liker så godt den følelsen jeg får av å drikke cocosa - det smører hele systemet innvendig, og det kjennes herlig :) Har ikke lyst til å slutte... ;) Men tror på mange måter du har et godt poeng...


#657

Cyan sa for siden:

Ja, men det er jo ikke snakk om at du trenger å slutte med cocosa. Cocosa er gode greier og en helt ypperlig fettkilde :ja: Men bare å trappe ned for en periode og se om det hjelper på matlysta for så å trappe gradvis opp igjen sånn at kroppen klarer å henge med liksom :)


#658

LittForTung sa for siden:

Jupp - jeg er med! For det er litt sånn det føles, kroppen sliter litt med å henge på! Merkelige greier, dette her... :)


#659

MartinaMaria sa for siden:

I'm in! Alt for lenge siden at vekten var tosifret!!

Har riktig nok fortsatt flere uker til jeg når målet, men heldigvis peker nålen i riktig retning =)


#660

Bønna200 sa for siden:

:heia:


#661

GretheH sa for siden:

97,4 i dag!:stortsmil
Så nå skal jeg stå på utsiden av klubben og ta i mot dere andre når dere kommer. Vi begynner å bli en fin gjeng her nå, men gleder oss til å få ut resten også.

Har kjøpt meg cocosa men sliter litt med å få det ned. :geip:
Har lyst på en fettfestival men blir kvalm og uvel hvis det blir for mye fett på en gang.....Men ei litt stor teskje i kaffen går greit.


#662

Cyan sa for siden:

Gratulerer :heia:

Cluet er å trappe opp gradvis på fettet, og fordele det utover dagen ;)


#663

LittForTung sa for siden:

Grattis, GretheH!! :) Måtte vi følge etter deg alle sammen!! :D

Herlig følelse å virkelig være på tosifret, da!! :D


#664

stormann sa for siden:

Skal jeg være på tosifret må jeg skrive hundre og 15 i stedet for 115 :P


#665

Bønna200 sa for siden:

:D Men så forsvinner du jo tydeligvis i rekordfart her likevel:)


#666

stormann sa for siden:

Det får vi håpe, men jeg merker at fokuset mitt ikke må være hvor fort jeg forsvinner, men at jeg holder ut lenge nok :)


#667

Bønna200 sa for siden:

Jeg har gått inn i dette for livet, jeg:) Jeg går ikke så fort ned. Men det beveger seg riktig vei og jeg liker dette kostholdet myye bedre enn lavkcalori:D


#668

Antoinette6 sa for siden:

GreteH !!! Såå hyggelig ! Nå er du her alldeles på ordentlig ! :klem:

dekker vakkert champagnebord sammen med Grete


#669

stormann sa for siden:

Ja, det har jeg og, men jeg må fortsatt jobbe med å overbevise meg selv :)


#670

Bønna200 sa for siden:

Det kommer til å gå så fin-fint atte:)


#671

fettnurket sa for siden:

Oi oi, se på "nykommeren" Stormann: fantastiske resultater! Gratulerer! :heia::heia: Du er jo allerede 1/4 på veien til å nå målet ditt, og det er jo gått knappe en måned! Det kaller jeg stor suksess! :visemuskl

Synet på denne kosten bør være at man nå har dette kostholdet, og ikke at dette er en slankekur man må holde ut. Dersom det er vanskelig å holde seg til en så streng diett, så er det i mine øyne bedre å sprekke bittelitt av og til, enn å tyne seg selv til man sprekker totalt og gir opp. Cluet med å sprekke, er å sprekke med stil: sprekk med ting som er lavkarbo, men som er utrooolig godt. Lage seg gelè av saft og gelatin og kose seg med litt saus attåt? Lage lavkarbovafler med seterrømme og biiiittelitt jordbærsyltetøy? Eller ost? Det er litt mer jobb å kose seg på lavkarbo, men det gir mye større fordeler enn å kle på seg, gå ut i bilen, kjøre til butikken, gå inn finne ut hva man skal ha, kjøpe snopet man omsider bestemmer seg for, gå ut og starte bilen, kjøre hjem, kle av seg, gå og sette seg, spise masse karbohydrater, bli kvalm og få kjempedårlig samvittighet, vektøkning, vann i kroppen, etc.

Jeg gir meg selv godbiter hver dag for å sørge for at jeg holder stø kurs, og noen av de godbitene inneholder ikke en eneste karbohydrat, for eksempel tørrfisk, som også er en ypperlig proteinkilde. Og pepsi max. :w00t:

Og så er det kjempefarlig å identifisere seg med vekta og kroppen, mange blir jo deppa av å gå ned i vekt, føler at de mister identiteten sin. Men sannheten er jo det helt motsatte, faktum er jo at man ikke lengre kommer til å være "han tjukke som jobber på ***....", men i stedet kommer til å være " som jobber på ***....".

Ønsker deg masse lykke til, og håper at denne livsstilen kryper inn under huden på deg også hvert øyeblikk og setter seg skikkelig fast. :boxing:


#672

LittForTung sa for siden:

Skjønne oppmuntrende kommentarer fra alle her inne :) Herlige mennesker, dere som er her!! :)

I dag er det 7,4 kg til jeg akkurat når 100,0 kg. Herlig :D


#673

Antoinette6 sa for siden:

Kloke ord, fettnurket ! Veldig ! :klem: til deg for dét.

Og her bugner det av godsaker, vet dere. Her på utsiden :D


#674

Chardonnay sa for siden:

Hei alle Lavkarbo'er! Nå har jeg gått på lavkarbo-kur i 4 uker (jeg har vært superstreng!), men ikke gått ned en jævla kilo!!! Når begynner man å gå ned? Er i ferd med å miste motet.....


#675

Antoinette6 sa for siden:

Chardonnay (nyyyydelig nick) :D

Du må nok skrive ned hva vi spiser før vi evt kan gi deg noen råd. Og sånn.

:blomster:


#676

Bønna200 sa for siden:

Jippi:) Stå på:heia:


#677

stormann sa for siden:

Grattis! Dette går jo så det suser :) Stå på videre :D


#678

GretheH sa for siden:

Det er nervepirrende å være rett utenfor også......litt spekemat og jeg spretter opp en kilo eller to.:kadetgaar

Følger med i spenning på hvem som ramler ut døra som neste"mann". :heia:


#679

Antoinette6 sa for siden:

DET gjør jeg også, GreteH. ! Og gudbedre, så flinke folk er, ja.

Her venter den sprudlende champagnen fortsatt, - men jordbærsesongen er over. :hylgrine:

Men hva med lekker bringebæriskrem, - som jeg forøvrig lagde i går. Frosne bringebær, sukrinmelis og kremfløte. Vispet i 30 sekunder og deilig, deilig softiskonsistens. Man kan jo også lett tenke seg denne med smeltet sjokolade i stedet for bringebær . . . :love:

Kom dere ut herfra og gled dere til å drukne i det før nevnte !

:heia: :heia: :heia:


#680

Tulla1966 sa for siden:

Enda ett skritt nærmere.....101,7 kg idag. :)


#681

Bønna200 sa for siden:

Heldiggris:heia:


#682

Antoinette6 sa for siden:

Heia, heia, Tullaaaaaa !!!

:heia: :heia: :heia:


#683

Cyan sa for siden:

Innom og heier litt på dere igjen! Det er godt muilg at jeg egentlig skulle vært på en liten snarvisitt her inne, men inntil videre er vekta forvist til skammekroken så det er jeg lykkelig uvitende om :p



#685

merema sa for siden:

Hopper på denne her jeg! Tidligere i sommer følte jeg dette var en umulig oppgave for meg, men nå føler jeg at jeg kan klare dette målet innen noen måneder bare! kanskje mindre om jeg er veldig streng med meg selv! Ikke bare vil jeg komme under 100 kg! Jeg vil da også klare mitt første hovedmål! Så dobbel opp tommel opp for meg da!
Jeg har en 4-5 kg igjen til jeg havner under denne grensa her! og jeg GLEDER meg! :D


#686

MissPivotal sa for siden:

Hei igjen, alle sammen :) Da er jeg snart 10 kg nærmere målet :D Fremdeles 29 igjen, men det minker :D


#687

Antoinette6 sa for siden:

Hurraaaa for deg, MissPitoval !

:heia: :heia: :heia:


#688

MissPivotal sa for siden:

Tusen takk! :D


#689

Cyan sa for siden:

Godt jobba, alle sammen :heia:


#690

Tulla1966 sa for siden:

Vil bare heie litt på alle dere andre :heia: Dere har flotte resultater!
Og takk til dere som heier på meg!

Her viste vekta 101,2 kg idag, så den går sakte nedover.....


#691

LaLa77 sa for siden:

Hei!
Stikker hodet mitt inn her og hører om det er mulig å henge her litt?
Må vel innrømme at jeg håper at jeg ikke kommer til å være med her så veldig lenge, men jeg var tydeligvis lengre unna tosifret enn jeg trodde:( startet med dette i slutten av juni, veide meg da, og har ikke veid meg igjen før i dag. Har kun brukt målebånd, og har faktisk gått ned en hel meter (!!!!) så jeg trodde det hadde blitt borte ennå mer kilo nå. Men ok, når jeg tenker meg om så har jeg vel egentlig sååå stor grunn til å sutre:) Det er vel egentlig bare å fortsette på samme måten, så håper jeg at oppholdet her blir kortest mulig:)


#692

Tulla1966 sa for siden:

En liten tur på vekta i dag tidlig, og jammen så har jeg mistet ytterlige 0,4 kg.
Dagens vekt 100,8 kg!!:D:D


#693

LittForTung sa for siden:

Flinke alle sammen :)

Jeg har litt borte fra lavkarbo.no - men holdt meg lavkarbo lell :) Nå viser vekten 105,2 kg - 5,2 kilo til jeg treffer spot-on tresifret! Gleder meg vilt til å se nittitallet igjen!!!! :D


#694

merema sa for siden:

måtte snikveie meg i dag :) Jeg har 3,6 kg igjen før jeg ligger på 100 kg nå! :D
(i går var også første gang jeg fortalte folk at jeg lå over 100 kg! De visste det jo sikkert, men det å faktisk SI det høyt, var veldig merkelig!)


#695

Cilla sa for siden:

100,6 i går! Skal vente noen dager med å veie meg igjen :)


#696

Cyan sa for siden:

Nå har dere ikke lenge igjen. Jeg står her klar på utsiden med konfetti og sjampanje :heia:


#697

stormann sa for siden:

Lite lyd fra meg i det siste, men jeg holder på :)

Travelt med nytt ansvar på jobb har gjort at jeg har hatt lite overskudd til forum. Har holdt vekten stabilt på ca. 115 kg de siste to-tre ukene, men nå har jeg tenkt at jeg må komme meg videre, og i første omgang setter jeg meg et delmål:

locarb.tumblr.com/post/9754625770/delmal-1



#699

Cilla sa for siden:

De ordene sitter veldig langt inne hos meg også!
Har sagt "måtte vi aldri sees igjen" til tresiffra, litt for mange ganger. Håper denne gangen er den siste, mangler bare 700 gram!


#700

merema sa for siden:

Da er det ikke lenge igjen! Heldige du! Er spent på veiedagen i morgen.. Dagen i dag ble litt mye sjokolade, siden jeg ligger i senga med en ødelagt fot :O Så tror det blir å påvirke vekta litt i morgen! Men bare å krysse fingrene! :D

I know you can do it! :D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.