< Tilbake til oversikten

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

#701

LaLa77 sa for siden:

Happy!! :)
Det sniker seg sakte nedover, ny vekt i dag, 105,7 kg. det betyr 2 kg ned den siste uken, og 7,5 nye cm.:D Kjenner jeg er utålmodig, og skulle ønske dette gikk ennå fortere, men greit, må lære meg å faktisk være fornøyd med det jeg oppnår. Det er jo faktisk ganske så mye som har blitt borte allerede :)


#702

Antoinette6 sa for siden:

tenner stearinlys og setter frem myk, mørk sjokolade i små skåler, tempererer rødvinen og legger bløte ulltepper i gode, dype sofaer som står og venter på alle de gode menneskene som melder seg ut av klubben

Det er så deilig her ! :ja:


#703

LittForTung sa for siden:

104,8 kg! Begynte på 120kg! Wohoooo!!!!!

DA er det lov å være glad!!!!!! :D


#704

LaLa77 sa for siden:

Det er jo kjempe bra! :) Da ligger vi ganske så likt, både i forhold til startvekt, og vektnedgang. Når startet du, og hvor lang tid har du brukt?:)


#705

LilleFurte sa for siden:

Gratulerer så mye. Du har lov til å være veldig glad. :heia:



#707

Iversa31 sa for siden:

Flott! Gratulerer :gave:


#708

Maijka sa for siden:

Hei,

jeg vil melde meg inn i denne tråden :). Har gått ned endel, men har slitt med motivasjonen en periode og har funnet ut at jeg må sette meg et stort og midlertidig mål med en skikkelig bonus for å komme igang igjen. Det midlertidige målet mitt er å komme meg under 100 kg. I dag viste vekten 112.9 så det er håp om å komme under de magiske 100 en eller annen gang. Med litt ekstra vilje og innsats går det kanskje til jul????


#709

merema sa for siden:

Jeg prøvde å sjekke vekta mi i dag(selv om jeg ikke stoler på vekta da jeg veier meg med en fot) Om 800 gram vil jeg ligge på 99.9 kg^^,


#710

Angel!! sa for siden:

Hei:D her føler eg at eg hører litt hjemme. følger med denne tråden en stund eg....har laaaangt å gå til den magiske 100kg grensen, men føler motivasjonen er på topp nå, så eg SKAL klare det:D


#711

Cilla sa for siden:

:heia:Heier på deg!


#712

Cilla sa for siden:

Jeg har hatt en uke jeg ikke skal gjenta med det første!
Vi dro på "ferie" i 5 dager, dvs vi skulle i begravelse, og det glei helt ut, med snitter og kaker, og rester i flere dager. så da ble det 1,5 kg opp.
Men det fine var at jeg kom rett tilbake på rett kjøl når jeg kom hjem, og når jeg veide meg torsdag morgen (etter 4 dg på LK) var 1,3 kg borte.
Så jeg endrer ikke under her, for satser på de siste 200 g er borte snart!

I morgen reiser vi på ny tur, nå er jeg mer forberedt, har laget lunsj til kjøreturen i morgen, tar med knekkebrød til frokostene, og skal komme meg gjennom konfirmasjon på søndag også. Middagen skal gå greit, og på kakebordet får jeg skjære en liten snei jeg bare pirker borti.
For nå SKAL jeg under tresifra snarest! 1,2 kg så er jeg der.


#713

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! Det er såååå deilig, Cilla.

Gled deg ! :heia:


#714

LittForTung sa for siden:

Hei alle dere flinke jenter og gutter her inne! Kjekt å se at gamle medlemmer når sine mål - og kjekt med nye medlemmer som går veien sammen med oss andre, som heller ikke helt kvalifiserer for medlemskap i "oss under hundre" (eller noe sånt:) ) om 4,1 kilo er jeg også ferdig her - men med tidens tempo snakker vi sikkert en måned frem i tid eller mer :) Har et lite ønske om å være ferdig med tresifret til november.

Lykke til alle :)


#715

Antoinette6 sa for siden:

Hurrraaaaaa, LFT ! :heia:

Her går det unna !


#716

mizzim sa for siden:

begynte på 125 kg.. å på onsdag viste vekta 99.8:D wræææl


#717

merema sa for siden:

JEg var såååå nær grensa før helga.. men smarte meg har spistl litt for mye av alt i helge egentlig, så jeg har gådd opp igjen.. nå har jeg plutselig 2 kg igjen til jeg er under grensa :/ Men da jeg så meg selv i speilet i morges så følte jeg meg tynnere enn før da! Kanskje det er muskler som har bygd seg opp siden jeg veier mere.. for man får jo litt muskler av å hoppe rundt på krykker da ;) drømmer seg bort i at det er det riktige svaret

Og gratulerer mizzim! :D


#718

Antoinette6 sa for siden:

FANTASTISK !!! :heia: :heia: :heia:

Kom over i 90-kilosklubben med én gang !

heller bøttevis av champagne over mizzim og heller jordbær på toppen. Og krem


#719

merema sa for siden:

I dag da jeg gikk på vekta så sto den på 99,9 :D Jeg tror jeg sjekka vekta 4 ganger siden den er litt ustabil, og forandrer tallet av og til med noen gram.. men ingen av gangene gikk den over 100 kg :D Så da er jeg ENDELIG ute av de 3-sifra kiloene! :D


#720

Antoinette6 sa for siden:

VIDUNDERLIG, merema !

GRATULERER !!! :heia:


#721

volvojenta sa for siden:

  1. delmål er nådd:)

Startet på 142kg. i slutten av juli.
I dag viser vekta 132 kg. altså minus 10:D.
Blir nok medlem her ei god stund til men håper på ti kg. til innen nyttår og tar resten som bonus hvis det viser seg at jeg greier mere.

Hurra:p.
Hilsen Volvojenta.


#722

Angel!! sa for siden:

Volvojenta, gratulerer med 10 kg ned:heia:

Kommer til å være inne i denne tråden lenge eg og, men kjekt å lese om de som sånne som deg som er så flinke. Det motiverer:D


#723

volvojenta sa for siden:

ryddet i kleskapet mitt i dag. for første gang legger jeg bort klær fordi de er for store:eek:. Herlig! Fant også igjen klær som ikke er brukt på mange år, nå passer de og skal brukes!
De gamle klærne kastes, jeg skal ALDRI trenge dem igjen!:mad:

En herlig følelse og masse inspirasjon:p.

Stå på folkens! Det nytter!:D


#724

avokado sa for siden:

Hei, jeg vil gjerne slenge meg med her. For ikke så lenge, håper jeg ;-p
Jeg hadde en tro om at jeg veide 97 kg, etter flere måneder uten veiing, og ikke minst en høykarbo-sommerferie som aldri skulle ha skjedd. Så nå veier jeg 101,3 kg. Og jeg er på dag 2 tilbake på lavkarbo, prøver å holde meg til under 30 g pr dag. Håper jeg kan se det etterlengtede to-sifrede tallet snart!
Stå på alle sammen! :-)


#725

Ellep sa for siden:

Hei
Jeg er medlem her jeg også, ser ut til at jeg blir her en stund. :p
Har alvorlige planer om en gang å bli to-sifret.
Kanskje tidlig på året 2012?

25.07 - 134,0 - startvekt
01.08 - 130,0 - Uke 01 - minus 4,0 kg
08.08 - 127,5 - Uke 02 - minus 2,5 kg
15.08 - 125,5 - Uke 03 - minus 2,0 kg
22.08 - 123,5 - Uke 04 - minus 2,0 kg
29.08 - 122,5 - Uke 05 - minus 1,0 kg
05.09 - 122,0 - Uke 06 - minus 0,5 kg
12.09 - 121,0 - Uke 07 - minus 1,0 kg
19.09 - 120,0 - Uke 08 - minus 1,0 kg
26.09 - 119,0 - Uke 09 - minus 1,0 kg - tilsammen 15 kg.


#726

Regniesil sa for siden:

Så flinke alle sammen er her da!! :D

Eg har ved hjelp av CampKilo shaker gått ned litt over 15 kg, men eg vart lei av å drikka maten heile tida, så eg har gått over til lavkarbo..

Det som er normalt ved den kuren er at ein går opp igjen 2 kg når ein byrjar å eta mat, men det har ikkje eg gjort!!! :D:D:D:D Faktisk ned 200 gram! :cool: Det er smule kjedelig å ikkje gå ned meira, men eg overlever nok !! :D


#727

JonasP sa for siden:

Gratulerer til alle som har meldt seg ut.

Jeg er ny her og melder meg herved inn i 0,1-gruppen. Jeg har badevektaversjon, men vil anslå vekten for tiden til 120, om to uker skal jeg veie meg inn og oppdatere, må bare ha en "tømme kjøleskapet og inn på lavkarbo tilvenningsperiode" først. Målet er 85, men det er nok noen delmål på veien dit.


#728

LittForTung sa for siden:

Hei alle flinke mennesker!! :) Og positive sprudlende støttende glade herlige alle sammen :) skulle vært komma der, meeeeeeen ja

jeg har i dag 2,8 kilo igjen før jeg tangerer 100 blank. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WohooooooO!!!!!!!! Og grattis til alle dere andre med flotte resultater! :D


#729

Pingvin sa for siden:

107,3 var vekta i dag! Og med tanke på at jeg var nede på 96 forrige sommer.. Skal dit igjen, og aldri mer slurve med kostholdet igjen!


#730

Brokkoli sa for siden:

Det går fint :-) Du vet jo at klarer å komme deg under 100 kg, og da vil det skje også.


#731

LaLa77 sa for siden:

Nå er jeg lei altså!
Det siste ukene har alt stått mer eller mindre stille :( Ja, jeg vet at jeg allerede har gått ned en god del, og ja, jeg vet at jeg har vært heldig som frem til nå har gått ned ca 1 kg i uken. Og ja, jeg vet at jeg sikkert bør være fornøyd med at jeg de siste ukene fremdeles har gått ned, selv om det bare har vært 500 g i uken.
Men alikevel da, det er bare ca 3 usle kg igjen til vekten viser to sifret. Arrrg, jeg vil at det skal skje nå!!!!
Sur, sur, sur!
Og ja, dette litt usakelig akkurat nå, men hadde behov for å få det ut :D


#732

LittForTung sa for siden:

Kjenner følelsen :) Det er fortvilende å stå stille - men kroppen regulerer dette selv. Platå. Fortsett med det du gjør, så slipper det til slutt! Jeg har hatt sånne stopp på veien til hit jeg også - akkurat nå har jeg 2,5 kilo til 99,9 - nekter å tro at det er løst på to uker :) Typisk meg har jeg et platå på 100,8 eller noe sånt...

Herlig! Men vi kommer i mål - alle mann!!!!!!!!!!!!!!

:klem:


#733

irene-ft sa for siden:

Hei! Jeg er ny her, meldte meg nettopp inn. Jeg har hørt mye fint om lavkarbo.no, og mange fine historier om suksess! For tre år siden var jeg slank men formfull. 168cm høy og veide ca 65kg. Så skjedde det mye vondt i livet mitt og jeg tydde til trøstespising. 3 år etter er jeg 45kg tyngre.... det må bort! Jeg vil ned ihvertfall 40kg. Jeg veier nå 112kg og og vil ned til ihvertfall 67. Så under 100-grensen! Jeg sliter skikkelig med motivasjon og klarer ikke å stå imot noe søtt altfor ofte. :( Håper noen her inne har gode tips til motivasjon! :)
Hilsen Irene


#734

LittForTung sa for siden:

Velkommen, Irene :) Dette klarer du, vet du! :) Tips 1: lag deg en journal, les deg opp på andres journaler - der finner du mange hverdagsråd og mye godt humør. Les oppskriftene her inne, sjekk linkene til de utallige bloggene som gir mye gode tips om hva man kan finne på av kulinariske opplevelser for å lære kroppen hvordan den skal klare seg fint uten det derre søte! Og det går fint, det kan vi skrive under på!

Jeg begynte på 120kg selv for 3 mnd siden. I dag - nøyaktig 3 mnd senere, står vekten på 101,8 kg. Nesten så jeg snart ikke lengre kvalifiserer for medlemsskap i denne klubben :) Lavkarbo er og har vært svaret på mine vekt- og motivasjonsproblemer - håper det er svaret for deg også. Lykke til!

:klem:


#735

Drømmeren sa for siden:

Hei jeg er delvis ny her.. var innom i 2010 tror jeg det var , men mista motivasjonen og forsvant herifra... Nå prøver jeg på ny... Jeg vil også under den magiske 100 grensa... veide 133.7 i går.. så har en laaaang vei å gå... håper bare ikke jeg mister motivasjonen igjen... men starta 20 september da og da veide jeg 137,7.. så har gått ned litt ihvertfall.. Håper dere kan hjelpe meg med å sparke meg i ræva når jeg trenger det;)


#736

Nnem sa for siden:

Velkommen hit Drømmeren:) Jeg heier på deg her også:heia:


#737

Drømmeren sa for siden:

Hehe takk for det snuppa:D


#738

Spisestue sa for siden:

Hei, nå har jeg ikke vært her på mer enn to måneder. Datt litt av lavkarbo (men ikke helt), men det gledelig er at vekta holdt seg rundt 103-104 hele tiden. Nå har jeg startet igjen for fullt, denne gangen er mannen også med. :) Innveing i dag viste 100.2 og det er like før tosifra. :D


#739

Antoinette6 sa for siden:

Juhuuuu !

Godtfolk ! Stå på ! Det GÅR an !!! :ja: :ja: :ja:


#740

avokado sa for siden:

Da var min tid ferdig her - vekten viste 99,3 kg! Så nå er det bare å ta fatt på neste 10-kg-gruppe, under 90! Stå på dere! Og lykke til videre :-)


#741

Drømmeren sa for siden:

Grattis , det må være deilig:D
Jeg har enda 33.4 kg igjen før vekta mi viser 99.9... så har lang vei igjen... men jeg skal klare det jeg også... Du er kjempe flink:D


#742

avokado sa for siden:

Takk! Og du skal nok klare det ja! Jeg heier på deg - du er flink du også :-)


#743

Antoinette6 sa for siden:

avocado !!! Velkommen i klubben minnnn ! :D

Og gratulerer !!! :heia:


#744

LittForTung sa for siden:

Grattis!!! Jeg har planer om å komme like bak!!! :D

:klem:


#745

avokado sa for siden:

Takktakk! Jeg kan ikke vente til jeg krysser denne grensen med 90-tallet! Og lykke til til dere også! :-)


#746

volvojenta sa for siden:

Det går rett vei:D

startvekt 17 juli 142
24 juli 140
26 august 136,2
4 sept. 135
16 sept. 133
25 sept. 132,2
6 oktober 130,9:)

Minus 11 kg. er herlig!

Høstklem fra Volvojenta:p


#747

LittForTung sa for siden:

Så bra, Volvojenta! Gratulerer med herlig resultat så langt!! :) Det gjør så godt når man kjenner at det virker, ikke sant? :)

:blomster: til deg! :klem:


#748

Nelly sa for siden:

Da melder jeg meg inn her jeg også. Mange år siden jeg har vært tosifret nå(ikke siden jeg fikk barn), og har bare SÅ lyst til å komme meg dit igjen... Men veien dit er lang da.
Jeg begynte på lavkarbo/ketolyse for ca fire uker siden. Det går ikke rasende fort nedover, men det går nedover. Så tallene....jeg veier ca 125 kg.... Målet mitt er å veie under 115 til jul....


#749

Kjersti1982 sa for siden:

Melder meg også inn her. Savner å være tosifret igjen. Nettopp begynt med lavkarbo, så har fortsatt igjen 114 kg før jeg kommer under den magiske grensa


#750

mrs kishty sa for siden:

Jeg har 4,5 kilo igjen før jeg kan melde meg ut.. Deilig følelse at det nærmer seg.. Går sakte men sikkert nedover..


#751

Nelly sa for siden:

Tror du mener 14 ;) :D


#752

Kjersti1982 sa for siden:

Hahaha ja mente 14. Tror det hadde gått dårlig om jeg skulle kvitte meg med 114 kg :p


#753

Nelly sa for siden:

Jeg har 21 kg igjen. Så satser på å komme ett par måneder etter deg da :)


#754

LittForTung sa for siden:

I dag tikket vekten inn på 100,1 kg :) Det betyr 200 gram unna tosifret!!! Wohooo!!!!!

Gleder meg stort :D Bare vent, det går plutselig fortere enn man ante!


#755

tuftemor sa for siden:

Kjempe bra Littfortung. Håper du bikker grensen ved neste veiedag.
Min vekt er nå 102,2 så håper det ikke er lenge før jeg også er to siffret:D


#756

lucifine sa for siden:

Knakk koden 7/10 og i dag er jeg 97.6 yey


#757

volvojenta sa for siden:

Så var det min tur....

Har nå opplevd at vekta står stille. Kjedelige greier men legger ikke på meg heldigvis.:rolleyes: Blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg kommer i gang igjen. Ser ut til at det varierer fra person til person. Har gått ned 11,5 kilo og neste delmål er 20 minus.
Utfordringen nå er å styre utålmodigheten min....det hjelper ikke at jeg er premenstruell samtidig med dette heller;). Humøret er ikke helt på topp de dagene he he...
Koser meg med litt solarium og prøver å finne positive ting i hverdagen.

Volvojenta.


#758

LittForTung sa for siden:

Jeg er under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

99,8 kg i morges - herved under 100-grensen :D

Ikke gi opp, Volvojenta - plutselig så slipper det for deg skal du se :)

Lykke til alle sammen!!!!!

:klem:



#760

Nelly sa for siden:

Gratulerer så mye :D


#761

Angel!! sa for siden:

Dere er så flinke :) er motiverende å lese om.

Eg er laaangt fra målet ennå, men prøver å holde motivasjonen oppe:)


#762

Nelly sa for siden:

Jeg også.... men greit å begynne nedtellingen tenkte jeg. Selv om jeg sikkert skulle ventet litt med det...


#763

Marella77 sa for siden:

Hei Nilmor. Jeg ser at det er en stund siden du startet denne tråden. Men jeg ble litt usikker. Gikk du ned 31 kg på 4 uker??? Eller har du oppdatert signaturen din underveis?


#764

Marella77 sa for siden:

Jeg er med!! Jeg begynte for en uke siden, og har gått ned 4,3 kg.
Startvekt: 115.2
I dag: 110,9
Første delmål: 99 kg.
Deretter er målet egentlig 70 kg, men det tør jeg nesten ikke å håpe på, så da sier jeg 75 kg.
Det vil si at jeg skal ned 40 kg! Hjelpemeg... Dette blir en lang vei å gå...

Heia alle sammen! Skal bli digg å være under 100 kg igjen ja! Mange år siden sist!


#765

mrs kishty sa for siden:

Nå har jeg gått en lang tur.. så nå koser jeg meg med bringebær is... mmmmm elsk... nyyyyt... Jeg fortjener det :) :p:cool:


#766

Nelly sa for siden:

Skal ned 40 kg jeg også. Men ser ikke at det skal skje på et halvt år. Ikke på etter eller to heller. Men får se. Jeg har endret livstil, så får jeg ta vektnedgangen i det tempoet som kommer. DET er i hvert fall slik jeg prøver og leve, men det er jammen meg vanskelig... Uansett, 40 kg er langt fram i tid. Har som mål først og fremst og bli tosifret, så tar jeg det derfra....


#767

Tulla1966 sa for siden:

Dette skrev jeg 3.september:

Idag viste vekten 100 blank........det går veldig sakte nå!


#768

Antoinette6 sa for siden:

Hos meg også Tulla ! Men jeg begynte her. . .

Og jeg venter med champagne utenfor her ! Gled deg !!!

:heia:


#769

Marella77 sa for siden:

Ja, målet er jo at det går nedover først og fremst! ;) Jeg heier på deg! Ønsker deg lykke til på ferden... Jeg har også som første mål å komme under 100 kg. Syns dette er veldig spennende!! Har ikke vært så motivert på veldig lang tid, og har nå trua på at dette skal gå! :)


#770

tuftemor sa for siden:

Til alle sammen dette skal vi klare, jeg også skal ned over 40 kilo. Bare vekten går nedover og ikke opp,skal jeg prøve å være fornøyd:eek:
Føler dette er opplegget for meg og min kjære. Slutt på all karbo dritt vi trykte i tryne:( Ønsker meg og alle andre lykke til på ferden.:)


#771

Malice sa for siden:

Denne klubben skal jeg sannelig melde meg ut av igjen... men det kommer nok til å ta et år. Men hva er vel et år, sammenlignet med de 20 jeg har kasta bort på å være "usynlig" medlem her :)


#772

Marella77 sa for siden:

Ja, når man setter det i perspektiv, så er jo et år ingenting, selv om man gjerne vil gå ned alt i går!! :) Lykke til Malice!! :)


#773

mrs kishty sa for siden:

Lykke til Malice :) Dette klarer du. :)


#774

Malice sa for siden:

Tusen takk, Marella og kishty:) Har tro på at jeg greier det, føler meg bare mer og mer motivert:) Dere har vært kjempeflinke dere også, så stå på videre! :)


#775

Marella77 sa for siden:

Gratulerer!!! Bra jobba! :)


#776

Nelly sa for siden:

Vi heier jo hverandre ned uansett hvor langt vi har igjen. Jeg har også mange kilo over, så jeg ser for meg å være her over et halvt år i hvert fall...


#777

Tulla1966 sa for siden:

:D 99,7 kg idag!! :D


#778

mizzim sa for siden:

grattis med å være under 100
det er jeg å nå:D det er sååå herlig..
vært nede i 97,4, men veiedag på obsdag viste 98.6 igår viste den 99,1.. men stuffa tryne i utdrikkingslag osv i helga.
men nå skal jeg videre ned.. vil under 95 før jul.
målet er 80. begynte på 125 da. så har klart endel


#779

tuftemor sa for siden:

Gratuler til mizzim og tulla:)
jeg kommer etter om enn det sakte går syntes jeg :)
Ned 0,4 siste uke.

106 kg start vekt 03.10.11

103 kg -3 kg 10.10.11

102,2 kg - 0,8 kg 17.10.11

101,8 kg - 0,4 kg 24.10.11 skulle ønske det var mere :(

  • 4,2 kg totalt på 3 uker

#780

Nelly sa for siden:

Oi, du er nesten der Tuftemor. Heldige deg:)


#781

mrs kishty sa for siden:

Dere er så flinke.. :) Jeg gleder meg til jeg og er under.. :)


#782

Tulla1966 sa for siden:

Det er en god følelse og kunne se to-sifret på vekten!
99,6 kg idag, så da kan jeg vel "melde meg ut" av 0,1 tonnsklubben!

Total vektnedgang på 6 mnd er nå 15 kg! :)


#783

Nelly sa for siden:

Enig!


#784

mizzim sa for siden:

IGÅR PÅ VEIEDAG VISTE VEKTA 96.9:d


#785

Anos sa for siden:

Huff!! Jeg misunner dere så utrolig mye, dere er så flinke!!

Jeg føler jeg aldri har gjennomført noe som helst i livet, stort sett er det overvekten som hindrer meg. Jeg var så flink å spise kun lavkarbo uten sprekk i 4-5 mnd, var 100kg og der sklei jeg ut... Nå har jeg gått opp 5-7 kg :( Vært av og på med lavkarbo. NÅ håper jeg VIRKELIG at jeg klarer å holde meg til lavkarbo. Denne gangen må jeg greie det. Forhåpentligvis kan jeg melde meg ut herfra jeg også, om ikke så alt for lenge :)

Lykke til alle sammen, dere er kjempe flink!!


#786

Tango sa for siden:

Veldig mange flinke folk her inne! Gratulerer alle som har meldt seg ut! Flott at dere heier på oss som fortsatt er innafor. :klem:


#787

Nelly sa for siden:

Vi skal melde oss ut allesammen!!! Lykke til du også. Jeg har MASSE igjen, men tenkte at jeg like greit bare kunne begynne!


#788

Pingvin sa for siden:

Eeep!! Etter å ha stått stille i over et år, er jeg nede på 100 blank! :O
Herregud så deilig! Kan snart melde meg ut av klubben!


#789

Kjersti1982 sa for siden:

Ligger på rundt 104,5 nå. Mistet over 9 kg på under 8 uker. Så satser på å kunne melde meg ut av klubben i løpet av januar. Håper hvertfall det :D


#790

madamode sa for siden:

næææh - takke for meg her inne kanskje? :)
hadde som mål å ta av meg 30 kg - 20 til sommeren, nå er jeg på 19,5 i minus og har satt nytt mål - 20 kg til jul. Tenker jeg er ganske så fornøyd om jeg klarer 25kg til sommeren og klarer jeg å holde meg der, ja da sier jeg stopp!

sååå, kanskje? samtidig er det godt her inne - så kanskje jeg blir litt til? om jeg får lov??
:):):)


#791

mrs kishty sa for siden:

I'm out :D hihi... kansje jeg var ekkel nå, men gurimalla som jeg gleder meg.. har ikke vært så "liten" på 15 år. jeg er så glad at jeg danser rundt her :)


#792

Marella77 sa for siden:

Hei, jeg vil bare stikke innom klubben for å si hade! (håper for alltid, hehe;) ) I dag veide jeg 99,8 kg på vekten. Jeg har ikke vært under 100 kg på 7 år!! Så dette føles helt herlig! Lykke til videre alle store og små ;) :klem:


#793

Marella77 sa for siden:

Gratulerer såååå mye! Bra jobba!! :)


#794

index sa for siden:

98 blank her i dag morges! Har ikke vært så lavt siden jeg sluttet å røyke for 12-13 år siden! Herlig! 14 kg siden august, til å leve med det...

Edit: Ser jeg har lagt inn på feil forum, siden jeg "bare" skal ned 22 kg. Men det blir fort 30 når man først er i gang da...


#795

Marella77 sa for siden:

GRATULERER!!! Tror ikke du har lagt inn feil.. er ikke dette for de som vil under 100 kg da?


#796

index sa for siden:

Tråden ligger under underforum "Mer enn 30 kilo overvekt ". Og siden jeg planlegger å være nede på en BMI på 24,9 etter 22kg så er jeg strengt tatt litt på feil sted. Men jeg må innrømme at jeg er like fornøyd med å ha kommet under 100 kg likevel...


#797

Marella77 sa for siden:

Hei. Vi veier ca det samme, men har veldig forskjellig bmi. Er du veldig høy? :)


#798

index sa for siden:

190cm. Er det veldig høyt?



#800

index sa for siden:

Det også ja...


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.