< Tilbake til oversikten

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

#501

emilita sa for siden:

Da har jeg 1,6 kilo igjen så melder jeg meg ut :-D yiiippi


#502

stormann sa for siden:

5,4 kg første uken :D Dette er jo selvsagt et unntak, men uansett er det fantastisk kjekt! Motiverer til å stå på videre!



#504

GretheH sa for siden:

Hei på dere.
Har vært på "weekend" og spist så alt for lite...eller galt. Men fortsatt ketolysemat. Sukk.... Er sulten og hoven og dritt.
MEN jeg veier 99,4!! Er bare så innmari glad for hver uke jeg ikke går opp. Er liksom litt paranoid nå når jeg har kommet under 100....tror hele tiden at jeg blir over igjen. Veier meg så alt for ofte (hver morgen) og da vaker jeg jo opp til 100 sånn annenhver dag.
Så nå MÅ jeg bli like flink som dere som veier dere bare en gang i uka! Må vel igjennom en avvenning.Kanskje sette på et plaster? :geip:


#505

emilita sa for siden:

Grattis ! Jeg må seriøst gjemme vekta eller noe. eventuelt si til de jeg bor med at de må låse den inn ett sted jeg ikke vet om og kun ta den ut en gang i uka... er nok eneste måten å få slutt på denne veinga


#506

Kassiana sa for siden:

Jeg har bare 1 kg til jeg kan melde meg ut! :)



#508

Kathja sa for siden:

det oser av himla flinke folk her!! Grattis til hver og en.Dere gir inspirasjon!!!

Nå ,vekta min stoppet på 99.8 kg i dag tidlig,så da vipper jeg nesten ut av klubben...

Da har jeg nåd mitt første mål,å komme meg under 100 -Totalt mistet 8.2kg !


#509

Bønna200 sa for siden:

Grattis stormann:D Sjøk gikk jeg opp 600 gram denne uka:eek: Men jeg er litt hormonell om dagen, så regner med at det har samlet seg en del vann.
Stå på videre:)


#510

stormann sa for siden:

Takk skal du ha. Det er mange ting som spiller inn, men så lenge vi går inn i dette med et langt perspektiv, betyr en enkelt uke litt mindre! Selv om det tærer på motivasjon. Uansett, stå på videre! Dette blir bra!


#511

Bønna200 sa for siden:

Jadda:D Har ikke tenkt å gi meg enda. Jeg er fryktelig sta, serru:p


#512

Tulla1966 sa for siden:

Vekten idag viser 103,5 kg.......enda et skritt nærmere:D


#513

stormann sa for siden:

Går så det suser! Grattis! :)


#514

fettnurket sa for siden:

Jeg har kommet meg ut av denne eksklusive klubben, og er fornøyd med å være ei dundre på litt under hundre. fnis Det var godt å se at det var tosifret, for første gang på ... Ja, på veldig VELDIG lenge! :D Gratulerer til alle andre som er kommet under, og alle som er på god vei! :)


#515

Cyan sa for siden:

Velkommen til alle nye :blomster: og gratulerer til dere som har forlatt klubben :heia:

Jeg har hatt en ukes ferie fra fettfestivalen. Jeg har spist ketogent hele veien, men jeg har generelt spist mye mat og vært jevnt over ganske stappmett :p Vekta i løpet av ferien har vist en oppgang på drøyt en kilo, men etter oppstart av runde 2 i fettfestivalen i går viste vekta i dag bare et par hundre gram over minstenoteringa så det får jeg vel si meg fornøyd med. Regner selvsagt med at de nesten 2 kiloene som gjenstår før jeg kan melde meg ut av denne klubben forsvinner i løpet av August :rolleyes:


#516

emilita sa for siden:

LEI ! Jeg har spist litt mer lavkarbo brød enn det jeg skulle troro jeg. Og føler at jeg har gått opp selvom jeg ikke har veid meg... :-( Buhu


#517

Bønna200 sa for siden:

Så herlig for alle dere som har klart å komme dere så langt ned:D Håper jeg klarer den bragden også:)
Da jeg veide meg på mandag så ble jeg litt småsur fordi jeg hadde gått opp 600 gram. Men så prøvde jeg bukse i str 54 i går, etter at 56 har vært trang det siste året.. Trodde ikke jeg skulle få den over låra engang, men så fikk jeg t.o.m igjen knappen:heia: Glidelåsen ville ikke helt samarbeide, men jeg er storfornøyd likevel jeg:) Også er det samme modellen som den jeg har, så veit det ikke er merke og str forskjell også. Så nå er humøret litt bedre igjen:stortsmil


#518

stormann sa for siden:

Kanon. Dette kostholdet merkes fort på magemålet. Jeg fikk kommentarer etter 5-6 dager på kostholdet. Stå på!


#519

Bønna200 sa for siden:

Takk:) Du og:D


#520

Cyan sa for siden:

Fredager er dagen jeg oppdaterer tickeren (dersom jeg har gått ned, oppgang overser jeg bare glatt :rolleyes:), og vekta i dag viste 101.2 kilo og altså 300 gram ned siden forrige tickeroppdatering for 2 uker siden. Ergo var det nok mest vann som kom på i ferieuka mi, som jeg jo hadde en mistanke om :ja: Håper fettfestivalens andre runde gir like gode reultater som runde 1, for da kan jeg si opp mitt medlemskap i denne klubben innen relativt kort tid :D


#521

Ellep sa for siden:

Hei alle
Dette er dessverre klubben for meg. Etter utallige forsøk prøver jeg igjen. Prøver å ta det litt mere med ro denne gangen, bruke bedre tid og være mere tålmodig.
Hver gang før har det vært full rulle fra dag en, kiloene har rast av, men så stopper det opp og jeg blir deppa, så ruller det på igjen.
Men er optimist og prøver igjen..... :spent:


#522

Bønna200 sa for siden:

Bedre lykke denne gang:heia: Det er ikke første gang jeg prøver meg heller. Har gått ned både 20, 40 og 50 kg før jeg... Men aldri på lavkarbo, så dette er nytt for meg. Men bare positivt foreløpig:D


#523

Antoinette6 sa for siden:

Cyan !!!

Så utrolig bra! Det slipper !!! :heia:

Men da jeg var på vekta i dag morges etter en ukes herregårdsferie i Sverige, viste vekta 96,7 !!! IKKE bra i det hele tatt. Myyyye vin og ellers vet jeg hva det skyldes. Mokkamousse med krem, blant annet. Og fruktsalat. Med ditto. To spiseskjeer potetsalat, til og med. Æsj !

Jeg tror jeg holder meg i nærheten her en stund til, jeg. Utenfor, dog. Men jeg skal holde meg unna den sprudlende champagnen og jordbærene her ute. En stund, i alle fall. :D

Lykke til alle. :heia: Jeg HAR vært her, men er UTEEEEE ! Følelsen kan vanskelig beskrives.



#525

Cyan sa for siden:

Godt jobba, stormann!

Jeg samler mer vann enn en kamel i denne varmen :o Jeg holder meg klokelig unna vekta på slike dager ;)


#526

Antoinette6 sa for siden:

GRATULERER !!! Dette er en av de deiligste følelsene jeg vet. Når et klesplagg man ikke TROR skal passe, - og så sklir den likevel på. Mer eller mindre. Åh ! :love:

Og :heia: til alle. Vekta i dag viste 96,1 og jeg er, som kjent, ikke rolig før jeg ser 95-tallet. DA først kan jeg meske meg med de deilige jordbærene her like utenfor klubbgrensen. Og champagnen ! Den er avkjølt og serveres i høye, tynne krystallglass. Med dugg utenpå.

Og de deilige, komfortable liggestolene her er fortreffelige å slange sitt slanke legeme nedpå. :D

Velkommen ut, mine venner !


#527

Bønna200 sa for siden:

Her går det unna, gitt:) Fortsetter det sånn er du jo i mål på no time;)


#528

Bønna200 sa for siden:

Takk:) Det hjalp på motivasjonen hvertfall:p

Og nå blir det snart sjampis på deg:D


#529

stormann sa for siden:

Ja, får håpe det :) Motiverende er det i allefall.


#530

stormann sa for siden:

Takk skal du ha. Det går nok opp og ned fremover, men jeg skal gjøre det jeg kan for å bruke framgang som bensin for videre fremdrift :)


#531

fettnurket sa for siden:

Steike! :D Hvordan føles det at over 7 kilo har rast av kroppen på bare to uker? Det er jo et strålende resultat, gratulerer og lykke til videre! :heia:


#532

stormann sa for siden:

Hvordan det føles? Mentalt føles det veldig bra :) fysisk har jeg nok bært preg av det med at jeg har manglet litt eksplosivitet i muskler og vert mer sliten, men det får vi ta med, for det går nok over etterhvert :)


#533

Biola sa for siden:

Dahh er jeg tilbake, både i gamlelandet og her på forumet, etter en uke i utlandet. Gikk veldig bra i starten av uka, men så i går og i dag kom jeg på enda et sitat fra Hakkebakkeskogen, denne gangen av Klatremus: Men FÅ (lavkarbo)mat - DET kan man... :rolleyes:

Vi har bodd sammen med andre hele tiden, noe av maten har jeg laget, og dermed påvirket, mens annen mat har andre laget, uten at jeg har påvirket.. Jeg har hatt med mine fiberrik, mest for å ha noe å legge pålegget på, og litt for å spise "det samme" som de andre. Salat og kjøttpålegg, men for lite fett. Middagene litt opp og ned ift idealene, men greit. Men så i går, begynte Klatremus å gjøre seg gjeldende, og jeg FIKK mat, da vi var ute og spiste. Det ble HELT feil, både til frokost (mmm - loff med honning:eek:) mellommåltid (de har verdens beste IS:eek:), middag (burger og pommes frites :eek:), kake:eek: osv osv.

Men - nå er jeg hjemme igjen, og det beste med å være hjemme - godt, iskaldt friskt norskt vann rett fra springen. Ikke kalkvann - lunket fra springen, og IKKE dovent kjøpevann på flaske. Har drukket et par liter bare i kveld, og nytt hver dråpe. :)

Og - hverdagen er tilbake, selv med en ukes ferie igjen. Jeg skal IKKE gå i fella og synde litt i morgen også, siden jeg har syndet i dag og i går, nuhh er det tilbake på rett spor. For jeg har jo tenkt meg ut av denne klubben jeg også. Drømmen er fortsatt å klare det til jul, håpet er å klare det før påske, og jeg tror i alle fall jeg klarer det før neste sommer.


#534

Antoinette6 sa for siden:

:heia: :heia: :heia: kjære Biola !

Og en hilsen fra yndlingsboka vår: "Jeg vet ikke hvordan man GJØR når man går på besøk" :nei:

Dessuten: "Gjort er gjort og spist er spist"

Heia Reven også. På et slags vis :lol:


#535

LittForTung sa for siden:

Heia alle sammen som er så flinke!! :) Og det gjelder alle! Vel tilbake fra hyttetur fant jeg ut at vekten hadde gått opp... jeg antar at litt i meste laget med vindrikking satte sine spor - og merket MYE til det som Stormann viser til lengre oppe, at eksplosivitet i musklene det finnes ikke :) Seig, ja - men kjapp: NEI!!! :)

Vel hjemme i mine etter hvert så faste rutiner så forsvant hyttekiloene på to dager. Og i dag er jeg på ny bunnotering! Har mistet 8,9 kg på 4 og en halv uke. Det er helt vilt, i grunn! :) Og ikke har jeg vært sulten en plass heller.

Men det betyr at jeg har 11,1 kg til jeg akkurat treffer tresifret - og forhåpentligvis vil jeg klare det i løpet av høsten. Jo før jo heller!!! :D Men en merkelig greie, jo mer jeg går på tur - jo mer stagnerer vekten. Hva er det for noe da?? Helt omvendt, jo! Noen andre som har merket det samme??


#536

GretheH sa for siden:

Blir helt satt ut av å lese hvor flink dere er! Får skikkelig "gøtts" til å fortsette!:boxing:

Her har det vært stress og stress og mere stress. Så jeg gleder meg til at hverdagen (og skolen) begynner igjen. Er liksom ikke like lett når ungene sitter klistret innpå meg med polarbrød og nugatti....
MEN jeg har greid meg uten de store utskeielsene og nå er jeg på kunstig-mat-avvenning. Kjenner jeg blir så hoven og rar av funsaft, brus, Dent OI, kaker bakt med splenda og slike produkter.....men de frister jo også da!

Laget med rabarbrasuppe i går så nå har jeg det å kose meg med.:lol:


#537

LittForTung sa for siden:

Kjenner til problematikken med unger og annen mat - men det er det som er så deilig med lavkarbo, da klarer jeg å bake boller til ungene, lage pizza til dem - uten at jeg har lyst på selv. Jeg blir ikke sulten av det engang! :D Og nettopp derfor tror jeg at jeg skal klare dette. Jeg må hele tiden minne meg selv på at jeg kan ikke ta en drue når jeg lager i stand fruktfat, rett og slett fordi jeg merker at jeg av gammel vane småspiser mens jeg lager i stand maten. Er det rart jeg har blitt stor da???!?!?! :D

Nei, detta er herlig - du kommer helt sikkert kjapt inn i det igjen Grethe!! :)


#538

emilita sa for siden:

1 kilo til så sier jeg goodbye til alle dere :-)


#539

Antoinette6 sa for siden:

emilita !!! Så braaaaa !!! NÅR blir det, tror du ? Om en uke ? 14 dager ??? :spent:

Jeg heier på deg og står klar med kald og deilig champagne her ute !

:full:


#540

Cyan sa for siden:

Fy fabian så flinke vi er :p
Jeg har 700 gram igjen nå ... men jeg er frøken Kamel for tiden, så vi får se når det skjer :o


#541

Antoinette6 sa for siden:

Hvah !??? Cyan !?? 700 igjen !!??? Det er jo alldeles fantastisk etter DET platået ditt ! Tror du det er cocosa'en og Udo's ?

Så utrolig deilig ! :love:

kjøper inn en kasse ekstra, ekstra fiiiin champagne


#542

emilita sa for siden:

Det skal nok bli i løpet av de neste dagene :-) Ligger akkurat på 100 nå så skal være veldig nøye fra nå av... This will be a new chapter :-)


#543

Cyan sa for siden:

Jeg tar ikke Udo's, men jeg tror definitivt at cocosaen har hjulpet i kombinasjon med en generell oppjustering av både kaloriinntak og fettandel :)


#544

emilita sa for siden:

jeg bruker og cocosa til alt egentlig. har hørt at det skal hjelpe med vektnedgang :-)


#545

Antoinette6 sa for siden:

A new chapter it is !

Det er bare såååå utrolig deilig å være på utsiden her !

Kom, kom !!! :heia:


#546

Antoinette6 sa for siden:

Jeg skal prøve cocosa jeg, også, - om platået skulle komme. . . Og det gjør det sikkert. Jeg bare venter på at vekta skal stagnere, liksom . . .

Kom snart, da, Cyan ! :klem:


#547

mizzim sa for siden:

hva er coscosa?


#548

emilita sa for siden:

cocosa er en rein kokos olje som selges i de fleste helsekost butikkene. har 0 kh og kan brukes til det meste, på brød, i maten, som vanlig olje etc.

skal nok være super for å hjelpe til med vektnedgang :-)



#550

fettnurket sa for siden:

Hepp hepp, en kilo her, en kilo der! - Og faktisk en kilo MINDRE her! :heia: Nuvel, jeg har gått ned til 99,2 kilo, og har gått ned neeeesten en kilo, men tickeren tillater ikke mine desperate forsøk på halve tall, så jeg mesker meg nå med 25 kilo mindre på kroppen selv om jeg mangler 200 gram på helt tall. :boxing: Skal kose meg med litt peanuts i kveld, fordi jeg fortjener det. :spisesnak Og går jeg opp så mye som et gram så skal jeg på joggetur- fordi jeg fortjener det. :_plystre:


#551

Antoinette6 sa for siden:

FANTASTISK, fettnurket !!!

:heia: GRATULERER :heia:

skjenker champagneglasset breddfullt :full:

Og du vet at du må sette punktum i stedet for komma om du vil ha desimaler på tickeren din ?


#552

Cyan sa for siden:

Gratulerer fettnurket! :heia:


#553

fettnurket sa for siden:

Tusen takk til deg og Cyan, her er det glade tendenser i skogen! :heia:

mumle mumle mumle Så klart ... mumle mumle mumle :flau::flau::flau:


#554

stormann sa for siden:

Grattis! Fantastisk fra jobbet!


#555

Antoinette6 sa for siden:

Jeg har jo nesten ikke noe her å gjøre, - bortsett fra å fylle i champagneglassene ettersom folk stiger stolte ut her på den andre siden, - men jeg kjenner jeg MÅ fortelle dere at vekta i dag viste 94,4 og at jeg er så veldig glad ! :ja: Snart kan jeg kanskje puste enda roligere !

Kom, kom !

:heia: :heia: :heia:


#556

emilita sa for siden:

Wohoooooooo!!!!
[b][/b]
Endelig så er jeg "to-sifra" !!! Jeg kommer nok innom her for å se hvordan det går med dere!

Hasta la vista chicas :-) og ha en nydelig weekend


#557

Edla sa for siden:

ååååhhh, må bare få ut frustrasjonen min! Jeg blir helt tullete av at vekten ikke går nedover. Den står bom fast på 99.3 og jeg er livredd for at den skal tippe 100 igjen. Jeg skal nemlig ALDRI igjen veie over 100kg.

Jeg liker ikke slike platåer og synes det er urettferdig at vekten står still da jeg trener, spiser LCHF og faktisk er flink. Drikker Pepsimax, men det har ikke vært en partystopper før da... Jeg vil bare bli ferdig med å slanke meg slik at jeg kan finne den ultimate livsstilen for å holde vekten stabil der jeg vil ha den. utålmodigdeluxe


#558

Antoinette6 sa for siden:

GRATULERER, emilita ! Så fantastisk deilig, ikke sant ?

skjenker i breddfullt champagneglass og byr på søte jordbær


#559

Antoinette6 sa for siden:

Såååå kjedelig !

Noen har kommet ut av platåer ved hjelp av Cocosaolje. Kanskje noe å prøve, Edla ?


#560

emilita sa for siden:

Jeg har brukt cocosa olje hele tiden jeg har gått på lavkarbo og det er supre greier <3


#561

Cyan sa for siden:

Gratulerer :heia! Pepsi Max (og all annen apartamsøtet drikke) var ikke partystopper på meg før, men det har blitt det etterhvert, selv om jeg ikke drakk mye ... Jeg har nå kuttet ut all light-brus, men en sjelden gang i blant lurer det seg inn et glass og da samler jeg uten unntak vann dagen etter.

Ellers er jeg en av de som har klart å røske meg av et platå v.h.a. å øke fettmengden (og kaloriinntaket) i kostholdet mitt drastisk, bl.a. ved å begynne å ta cocosa. Kanskje det kan være verdt å prøve for deg også? Jeg har samtidig gått ned til under 10 gram KH om dagen, men jeg tror ærlig talt det er fettet som har gjort utslaget og ikke det reduserte karbohydratinntaket.




#564

Cyan sa for siden:

Fin blogg og fint innlegg. Jobber selv med akkurat det samme på det mentale plan :)


#565

Mankell sa for siden:

Gratulerer!! ;)


#566

Mankell sa for siden:

Hva bruker du det til? Jeg har et glass stående, men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke det.


#567

Cyan sa for siden:

Jeg har cocosa i kaffe og te. Kaffe med cocosa og fløte er veldig godt, eller cocosa i Brazilian Baia-te. Det kan også brukes i f.eks. Bounty (søk i forumet etter oppskrift) eller du kan rett og slett spise den bar.


#568

LittForTung sa for siden:

Først: Gratulerer med heftig nedgang dere som har kommet under tresifret! Knallbra!! :) DET gir inspirasjon til meg og - som bevis for at dette er en livsstil som fungerer!!! :)

Så - jeg tror du har noen kloke betraktninger, Cyan. Det er lett for å glemme hvor viktig fettet er for nedgangen sin del. Ved å ha fokus på en sunnere hverdag, er det lett å glemme å holde fettprosenten oppe. De dagene jeg har "glemt" det, eller ha skeiet ut med vin etc, så går jeg ikke ned :) Kanskje jeg rett og slett skal lage bounty-bars i helgen :) Er det fotballfrue sin oppskrift du har brukt?


#569

Cyan sa for siden:

Ja, det er så enkelt å begynne å tenke på restriksjoner når man står stille over lengre tid. Det er jo det jeg også har tenkt så mange ganger tidligere, at da er vel jeg en av de som må passe kalorier også da. Men så viser det seg å være omvendt, jeg må justere opp kalorier og fett ...

Jeg har aldri laget Bounty, jeg :) Det har bare blitt med tanken. Men jeg skal lage dem, en eller annen gang :ja:


#570

LittForTung sa for siden:

Jeg skal lage bounty i morgen den dag - rapport kommer! Og jeg må dele denne med dere:

minlavkarbomat.blogspot.com/

Den beste bloggen jeg har møtt hittil som bare handler om LCHF-mat!!! :D


#571

Carl sa for siden:

Veide meg i morges og fant ut at nå er det bare 0,9Kg igjen før jeg er under 100Kg.
Gleder meg veldig til det bare er to siffer på vekta, gir liksom et lite ekstra skyv og motivasjonen stiger. Jeg hadde et utgangs punkt på 120Kg og i begynnelsen gikk det nokså unna i bakkene med så mye som 2 - 3 Kg i uken. Har lenge ligget på 0,5Kg vekttap i uken og er førnøyd med det.
Kjekt med et forum med likesinnede som jobber mot samme mål, greit å lese om at andre når sine mål. Det hjelper på humøret, flott forum.


#572

GretheH sa for siden:

Har gått ned nesten 2 kilo på to dager..... dåner
Har hatt ei lite platå med 3 uker på 99,4-99,3 kilo, men på torsdag, fredag og i dag veide jeg 97,5.... Ja, jeg måtte jo veie meg hver dag for å se om det er mulig! :geip:
Våger ikke å melde meg ut av klubben riiiiktig ennå, men begynner å plukke jordbær i hagen og jakte på kyr (for å få fløte) slik at jeg får bidratt til DEN STORE FESTEN vi skal ha når vi alle er meldt ut. :stortsmil
Har forresten verdens minste vinmonopol her så jeg vet ikke om jeg får fanget champagne. Men vin det har vi! :geip:


#573

Antoinette6 sa for siden:

Ja, ikke sant, Carl ! Og så flott med vekttap, da ! Er det ikke slik at forståsegpå'ere anbefaler ca en halv kilo i uka ?

Og velkommen i klubben ! Måtte oppholdet ditt bli kort ! :ja:

, - og det ser det jo ut til å bli !

Lykke til ! Jeg venter her ute med champagnen ! :blomster:


#574

Antoinette6 sa for siden:

FANTASTISK, GreteH !!! :heia: :heia: :heia: Ja, nå ER det sant !!! Eller. . .? Nei, veie bare én gang til. . . Er det muuulig ? Jeg kjenner så utrolig godt til den følelsen. Slapper ikke av ennå, jeg, på 94,4 . . . Når jag ser 80-tallet, sååååå skal jeg puste ut. På ordentlig !

Og så deilig å få hjelp til jordbærplukking. Pol har vi her, så kassene med champagne står allerede klar.

En øøøørliten konjakker også, kanskje ? :D

Juhuuuuu ! GreteH og jeg surrer her ute mens vi venter på dere !

:full: :syklubb:


#575

LittForTung sa for siden:

Velkommen, Carl! Og gratulerer med flott nedgang! Du har jo vært kjempeflink, jo! :) Enig med deg at det virker motiverende å se at andre når målene sine, det blir hele tiden nye bevis for at det virker det vi holder på med :) Hjernen vår har en tendens til å ville overbevise oss om at vi bare kan begynne å spise "normalt" igjen... sukk :)

Lykke til!! :)


#576

LittForTung sa for siden:

Fantastisk, GretheH!! :) Flink du har vært!!! 10,9 kg - så kommer jeg etter i full fart!!! :)

Godt å vite at dere følger oss litt til, noen av oss har nok et par mnd'er til her inne!! :) :klem:


#577

Antoinette6 sa for siden:

I'll stay tuned ! You bet !!!

:klem:


#578

ekenna sa for siden:

Me too! MEN jeg savner fremdeles en klubb man kan melde seg inn i etter å ha meldt seg ut av denne. For det er jo så masse hyggelige folk her inne! Og nå når jeg endelig er under 100 kg, hvor skal jeg da gjøre av meg? :confused: :)


#579

Antoinette6 sa for siden:

ekenna ! Vi kan lage en "Litt-under-hundre-men -likevel-ørlitegrann-nervøse"-klubben ? Hva sier du om dét?

Godt å se deg igjen, forresten ! :klem:


#580

ekenna sa for siden:

Jaa, det syntes jeg at vi burde lage! Gøy å være tilbake også. Travelt å være forelsket ser du :love:


#581

Cyan sa for siden:

"Vi som ikke skal tilbake i 0,1 tonnsklubben" kanskje? Jeg ligger desverre fortsatt på 100.7, men håper å joine dere på utsiden snart. Når det kommer til vekttap er jeg stort sett ganske flink til å smøre meg med tålmodighetskremen, men må innrømme at det har blitt lite krem i det siste :p


#582

ekenna sa for siden:

Eller en "Vi som skal under 90 klubben!" OG "Vi som ikke skal tilbake i 0,1 tonnsklubben". :)

Jeg syntes du er flink uansett jeg Cyan! :)


#583

Antoinette6 sa for siden:

Halloooo ! Kan noen opprette den tråden, vennligst ? Har allerede en togtråd, jeg :D

Cyan, det er IKKE lenge til du er blant oss ! :heia:

:syklubb:


#584

ekenna sa for siden:

Joda, men hvor?


#585

Antoinette6 sa for siden:

You're asking me ? Jeg er jo et håpløst tilfelle mht plassering.

Men her som denne er, da ? Hvor er denne, forresten ??? :lol:


#586

ekenna sa for siden:

Denne ligger på "mer enn 30 kg overvekt"


#587

Antoinette6 sa for siden:

Det var da også et sted å legge den ! :lol:

Er det ikke et sted som heter 'Sofakroken' ?


#588

LittForTung sa for siden:

En av dere lager - og så viser dere oss vei når vi er rede!! :) Fremdeles 10,9 kg igjen... Så det tar LITT tid før jeg er der :)


#589

ekenna sa for siden:

Jeg la den i sofakroken ;) Og ta det med ro, du blir medlem in no time! :D


#590

LittForTung sa for siden:

:klem:



#592

stormann sa for siden:

hehe.vi er mange i samme situasjon. men nå kan vi endre på det. for en fantastisk mulighet!

spennende for meg og i morgen!

lykke til!;)



#594

Antoinette6 sa for siden:

GRATTIS, stormann !

Vi heier på deg ! :heia:



#596

Cyan sa for siden:

Godt jobba, stormann!

Jeg er 100 gram nærmere målet. Er det ikke typisk at det skal bremse opp når man er så nærme at man kan lukte det da? :geip:


#597

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! Stå på, Cyan ! (Det VET jeg jo, godbedre, at du gjør)

Snart ! Snaaaaaart ! :heia:

kjøper inn en kasse med EKSTRA fiin champagne som venter på Cyan her ute. Lesser også over en kasse til kjøling i "Vi som ikke skal over 100 igjen". Renser og deler de søteste jordbær og sjekker fløtebeholdningen i kjøleskapet

:love:


#598

Cyan sa for siden:

Aaaaaawww, søte snille du :suss:
På fredag er det offisiell veiedag, kanskje jeg er så heldig å klare de 600 grammene som gjenstår til da ... Nei 700 gram blir det vel for at jeg skal se 90-tallet. Men det kan gå, med litt flaks :spent:



#600

Antoinette6 sa for siden:

. . . . eller om 14 dager. Dét er ikke lang tid, - under evighetens synsvinkel ! :D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.