< Tilbake til oversikten

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

#201

Cyan sa for siden:

Jeg går bare opp nå, jeg :( Men jeg har begynt å trene, er stressa og samler vann så det er nok bare derfor. Jeg lar vekta få seg en pause et par uker :)

Hurra :heia:

#202

Antoinette6 sa for siden:

Jeg krysser alt jeg har (Ja, ikke bena, dah) :lol: for at jeg melder meg ut fredag morgen. Førstkommende. . .


#203

nilmor sa for siden:

Må si det er inspirerende for en trådstarter å lese alle innleggene her, det er jo så mange flinke folk!!

Lykke til alle sammen :)


#204

Hevingen sa for siden:

:meditere: :lesebok: Jeg holder meg opptatt mens jeg venter, men ser ut til at ventetiden blir mye kortere enn du trodde :D


#205

Antoinette6 sa for siden:

Takk, Hevingen ! Jeg stoler nå fullt og fast på deg ! ( - og meg selv ) Sitter her og har lyst på krem med bær, men jeg lar det være !

Flink ? :ja:


#206

Antoinette6 sa for siden:

nilmor ??? Jøss ! Så hyggelig å se deg ! :klem:


#207

Hevingen sa for siden:

Ikke bare flink, men også fantastisk, sterk, motstandsdyktig og flott! Så her er det bare å stå på :heia:


#208

Kassiana sa for siden:

Hei.

Jeg er ny her på forumet.
Jeg hører også til i 0,1-tonnsklubben (huff, det hørtes fælt ut!:rodme:)

Går jeg ned 4,3 kg er jeg utmeldt!
Har siden januar gått ned 15 kg, men pga 2 ukers sykehusopphold og påskekos stoppet vektnedgangen bitte litt, men nå er jeg i gang igjen for fullt!

Jeg er imponert over støtten man får her!!!!! :klem:
Makan til flotte mennesker skal man lete lenge etter, dere er fantastiske til å oppmuntre andre:heia:


#209

Hevingen sa for siden:

Velkommen inn i forumet! Jeg ønsker deg velkommen inn i klubben og, selv om jeg egentlig har meldt meg ut, og at det ikke alltid er så gøy å innrømme at man kvalifiserer til medlemskap. Men veldig hyggelige folk her, så vanskelig å forlate når du først har kommet :D


#210

Antoinette6 sa for siden:

Det er så fint at du er her ennå, Hevingen. Du motiverer meg voldsomt, skal jeg si deg !

Takk for dét ! :klem:

Og velkommen til deg, Kassiana ! Måtte du bli her en kort stund ! :lol:


#211

Hevingen sa for siden:

Så koselig sagt :love:

Fint å titte innom nå, for jeg har så lyst på noe godteri. Men da må jeg nok belage meg på å returnere til klubben... Og jeg vil heller være gjest ;)


#212

Biggirl sa for siden:

Så mange flinke folk her!! :)

jeg er også ufrivillig medlem av 0,1 tonnsklubben, og vil gjerne melde meg ut i løpet av sommeren. Vekten viste i dag 112, 5 kg og det må tas tak. Jeg vil være slank, glad og kjøpe flotte klær. Leste lenger oppe i tråden om en som laget London-konto og sparer til klesshopping, det synes jeg var veldig smart. :D så vurderer å kopiere den ideen.

har laget amerikanske lapper i lavkarbo-vri og dermed er morgendagens frokost og lunsj i boks. :)


#213

Pingvin sa for siden:

Uff, var under 0,1 før jul, men sprakk så det holdt, og tilbake på 109 kg igjen..:hylgrine:
Så nå er det full skjerpings!!


#214

Anos sa for siden:

Jeg blir gærn! Synes det går så utrolig treigt, men i realiteten gjør det faktisk ikke det. Har spist lavkarbo i 2 mnd nå og har gått ned 11 kg! Siden påsken har jeg tatt av 4 kg :eek: Det er vel bare 2-3 uker siden påske så det skal jeg være godt fornøyd med. Ligger på 102,5 nå.. Nærmer seg!! :D Lykke til alle sammen


#215

Antoinette6 sa for siden:

Så bra, Anos ! :heia:

Men man blir så lett utålmodig, ja.


#216

Cyan sa for siden:

Den oppadgående trenden har snudd, og statusen for de siste 2 ukene ble faktisk ned 800 gram :D 5.1 kilo igjen til jeg kan vinke farvel til dere :)


#217

Antoinette6 sa for siden:

Kjære alle sammen, -

Det er med blandede følelser jeg nå forlater dere og kommer bare innom som gjest.

Er jeg glad for dét ?

JAAAAAAAAAAAAAA !

:heia: :heia: :heia: 99,2 :heia: :heia: :heia:

Stå på ! Dette går bare en vei, godtfolk ! Nedover !


#218

Cyan sa for siden:

Gratulerer! :heia:
Håper vi aldri ser deg igjen :lol: ;)


#219

Kassiana sa for siden:

Til Antoinette6

Gratulerer med utmeldingen!!! :heia::blomster::ja:

Håper jeg følger etter snart :)


#220

Antoinette6 sa for siden:

Jeg sier som Hevingen sa til meg for en stund siden: "Jeg venter på dere like utenfor her"


#221

Biggirl sa for siden:

Gratulerer med utmeldingen Antoinette, og gratulerer så mye med tosifret! ;)

Jeg har hatt en bra helg kostholdsmessig og har til og med fått trimmet litt. :) så da håper jeg at tickeren kan justeres i løpet av neste uke, hehe.


#222

Antoinette6 sa for siden:

Stå på, biggirl ! Det er så deilig utenfor her !

:klem:


#223

Hevingen sa for siden:

Jeg kan med glede ønske deg velkommen på utsiden Antoinette6 :cool:

Og med lettet hjerte se at jeg ikke måtte innom her som medlem igjen på tross av dårlige dager på slutten av uka. Så jeg tar heller noen visitter innom med lokkende ord for at dere skal ha noen å ekstra som hjelper på for å komme ut!

Stå på! Selv om flaggene skal heises på tirsdag, skal vekta gå ned for dere alle i uka!


#224

Antoinette6 sa for siden:

Gode ord, Hevingen !

Og så er det så lyst og lett her ute ! Kom, kom !

Hevningen og jeg venter med et glass tørr champagne !

You go, girls !

:heia:


#225

Iversa31 sa for siden:

Melder meg inn her .... Er nybegynner som tidligere har sverget til lavkalorier, men har endret mening nå og har laaaaang vei å gå :( Trenger all den motivasjon jeg kan få!! Er inne i mitt første døgn på egenkomponert ketolyse for å teste ut dette ... Ønsker å se hvordan kroppen min reagerer på ketolyse :) Utrolig mange flinke mennesker her! Imponert :hearts:


#226

Antoinette6 sa for siden:

Velkommen, Iversa31. Måtte oppholdet ditt her inne i denne tråden bli kort, men hyggelig !


#227

Iversa31 sa for siden:

Tusen takk! :D Satser på det, selv om veien er lang!


#228

Antoinette6 sa for siden:

Ja, veien er lang. Jeg vet. Men det går nedover om man bare ikke stopper å gå !

Vi leier hverandre her inne ! Et veldig fint sted å hente inspirasjon og glede !

Lykke til !


#229

Iversa31 sa for siden:

Sant,så sant!! Virker som at dere støtter og motiverer hverandre kjempegodt her :D Jeg har tatt valget å avlyse min planlagte gastric bypass og heller forsøke på egen hånd! har til nå gått ned tilsammen 40 kg på 2 år, men har møtt vekt-veggen i det siste og prøver nå å oppnå en liten kick-start ;)


#230

Antoinette6 sa for siden:

Så bra !!! Gratulerer !!! :heia:

Her er det så mye bra å hente ! Oppskrifter, latter, inspirasjon og glede ! Om du skal lykkes med noe, så er dette forumet gull verdt ! For meg. Og mange andre.

Velkommen ! Lag deg en journal, - det er veldig hyggelig å få 'private' besøk, liksom.

:heia: til deg !!!


#231

Cyan sa for siden:

Velkommen, Iversa31 :blomster:


#232

Iversa31 sa for siden:

Tusn takk!! :hearts:


#233

nilmor sa for siden:

Slenger meg med i velkomstkomiteen og ønsker deg en kort med hyggelig opphold Iversa :)


#234

Antoinette6 sa for siden:

. . .og jeg hååååper ikke jeg må melde meg inn igjen på fredag ! :w00t:

Men vi står han av ! Dessuten ER det jo veldig hyggelig her, dah. Ikke det verste stedet man kan være, - forsåvidt :lol:

bare på besøk, foreløpig


#235

Hevingen sa for siden:

Som tidligere medlem ønsker jeg deg velkommen! Vi er en liten heiagjeng som sitter utenfor og heier :heia: Så flink som du har vært i to år så får du nok til dette. Du skal se at med denne nye dietten så kommer nok kick-starten til deg.


#236

Iversa31 sa for siden:

Å så godt å vite at dere heier på meg :D Ja,jeg klapper meg på skuldra for den jobben jeg har klart iløpet av disse årene, også det å ta den avgjørelsen om å avlyse operasjonen... Men nå trenger jeg en kickstart og merker allerede at dette funker!! Tusen takk :D


#237

Hevingen sa for siden:

Veldig viktig med klapp på egen skulder og! :cool:


#238

ekenna sa for siden:

I dag er det fredag, og det vil si veiedag for min del. Da jeg gikk på vekten viste den 103,2 :O BARE 3,2 kilo igjen! Det er helt utrolig! :D

Hvordan går det med dere da folkens?

God helg til alle herlige mennesker her inne! :)


#239

Cyan sa for siden:

Yay! :heia:

Her er det fortsatt 5 kilo igjen :rolleyes:


#240

Anos sa for siden:

Jeg blir gærn, vipper mellom 3-4 kg unna 100kg.

Nå har vekten stått stille denne mnd, aner ikke hva det kan være.
Kanskje jeg burde kutte ut pepsien? :( Drikker alt for mye nå, nesten 1,5l daglig.


#241

Hevingen sa for siden:

Stå på alle sammen! Dere gjør en fantastisk innsats for dere selv og kroppen deres :)


#242

Antoinette6 sa for siden:

Hurraaaa for oss ! :heia: :heia: :heia:

Og jeg var jo liiiivredd for at lavkarbois - og-kake på 17. mai skulle gjøre at jeg rett og slett måtte søke om nytt medlemskap.

Men neida. Tror dere jaggu ikke jeg var 98,3, dah !!??? Nå kan jeg puste LITT ut og ikke være så redd, føler jeg. Men ikke sånn 'puste-og-tenke-at-det-ikke-er-no'-farlig-å-spise-høykarbo' nei !

I'll be in touch, guys !

Og vi trenger er større heiagjeng på utsiden her. Ikke sant, Hevningen ? Vi sitter like utafor her. Ikke langt unna !

Kom, kom ! Vi stiller med tørr sjampanje og nye, hårfine vekter !

:klem:


#243

Iversa31 sa for siden:

HURRA førr deg!!! :heia:


#244

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! :love: takk, Iversa !

Og jaggu hurra for deg også ! :blomster:

Vi venter, som sagt, utafor !

:klem:


#245

Snorkfroken76 sa for siden:

17.1: 131,5 -startvekt
23.5: 111,3 :D - en vektklasse ned til fedme kl.2!
20 kilo ned og 11,4 kilo til jeg er under 100! Planen er å komme dit i juli/august:)


#246

Edla sa for siden:

Hei hopp!

Jeg håper at jeg kan melde meg ut av denne klubben før ferien begynner!

Ligger på 103,1 kg nå og har tatt av over 14kg på 2 måneder! :) Håper det fortsetter i samme takt nedover!

Og heiaheiaheia til alle dere andre og!


#247

Cyan sa for siden:

Kjempe flotte resultater til nå på dere :heia:

Selv håper jeg at jeg slipper å melde meg inn i 0.2 tonnsklubben etter de mengdene jeg spiste i helgen av semilovlig mat :_plystre:


#248

ekenna sa for siden:

Så flinke alle sammen er! Heier på dere, alle og en hver! ;)

:stuart:

Du slår ikke meg. Jeg var ute på byen 5 av 7 dager i forrige uke! Og 4 av de 5 gangene drakk jeg høykarbo (ikke maten da, bare drikke (øl, ikke light-brus, vanlig redbull osv.) Og så ble jeg fristet av badevekten, selv om jeg ikke skulle veie meg før på fredag, nå nettopp. Og tro det eller ei, den viste 102,7 kg! :eek::D Men sånn er det når en ikke har vært ute på 9 måneder.

Og en ting til, i morgen skal jeg på DATE! :D Tihi


#249

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! GRATULERER, snorkfroken ! Er det ikke deilig !!! :heia:

Og vi sitter her og venter på deg ! Ikke stress !

:klem:


#250

Antoinette6 sa for siden:

:lol:


#251

Antoinette6 sa for siden:

Sååå spennende ! :love:

Hold oss oppdatert, ekenna !!!

Vi venter på deg her utenfor ! :klem:


#252

ekenna sa for siden:

Jaaa! Gleder meg sånn :)

Skal holde dere oppdatert ja.

Jippi, gleder meg til den dagen jeg kan melde meg ut av klubben! Selv om jeg merker at jeg blir mer og mer fornøyd med meg selv, for hver dag som går! Herlig følelse å få livet tilbake, bit for bit. Heia lavkarbo! ;)


#253

Snorkfroken76 sa for siden:

Tusen takk! Superkoselig med oppmuntring! :-)


#254

Biggirl sa for siden:

Heisann

Er så inspirert av dere alle he inne og den innsatsen og det gode humøret som preger tråden. får fortsatt hakeslepp når jeg ser flere med kjempestore nedganger!! :) får meg virkelig motivert. :D

trådde på vekten i dag, og det er akkurat 10 kg til jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben.. føles som en lang vei fortsatt men er vel bare å ta dag for dag, kilo for kilo..

ha en fin dag alle sammen. :)


#255

Antoinette6 sa for siden:

Det beste rådet på hele forumet !

:heia:

Vi står like utenfor og venter på deg !

:blomster:


#256

Iversa31 sa for siden:

Jiiippi!!! Var på vekta i dag og har faktisk gått ned 3 kg på 6 dager!! Er rimelig fornøyd med meg selv :D


#257

Cyan sa for siden:

Jeg har faktisk gått ned 700 gramser de siste 2-3 ukene. Hurra :D Bare 300 gram til babykiloene er borte og 4.3 kilo til jeg er under 100 :)


#258

Cyan sa for siden:

Velkommen Biggirl :blomster:
Kjempebra jobba, Iversa :heia:

Er du på date enda, ekenna? ;)


#259

Anos sa for siden:

Så flinke dere er!! Jeg er kjempe imponert.

Jeg er sikker på at om ikke så alt for lenge kan vi alle melde oss ut av 0,1 klubben :D


#260

Biggirl sa for siden:

Takk for velkomsten, selv om jeg gleder meg til å komme på utsiden til Antoinett og de andre på tosifret. :)

er i ketose på andre dagen og håper på å snart komme under 110 kg.. i dag vippet vekten mellom 110 og 109,9..så det er neeesten. :)

har dere forresten sett den postordresiden [url]www.onestopplus.no[/url] ?? mye fint der faktisk ;)


#261

Cyan sa for siden:

I morges veide jeg 103.9 kilo og jeg har nådd mitt første delmål: Babykiloene er endelig borte :heia: So long, hope I never see you again :D

Men snodige greier da: Har stått mer eller mindre stille på vekta i noen uker, selv om jeg tidvis har spist ganske lite (matlei.com :o). SÅ har jeg en skikkelig matorgie i helgen med bacongull, sjokkis, krem, bær, rømmedip, kemboporsjoner ... you name it ... Og så finner kroppen det for godt å slippe nesten 2 kilo i løpet av bare noen få dager. Veldig rart men også veldig moro :ja:


#262

Antoinette6 sa for siden:

GRATTIS, Cyan !!!

Ja, noe mønster i dette er vanskelig å finne, syns jeg. Vi får ta det som det kommer !

Selv har jeg en sterk følelse av å ha lagt på meg igjen. . . Gudene vet hvorfor.

Ha en god dag, alle sammen !

Denna klubben er no' dritt ! :lol: På en måte, dah ! :lol:


#263

ekenna sa for siden:

Tihi, neida. Nå eg jeg akkurat kommet hjem. (Vært på jobb i dag også da, men kjørte til jobben fra han i dag da...) ;) Daten gikk over all forventning, og vi har avtalt å møtes igjen. Når, vet jeg ikke enda, men ÅÅ så jeg gleder meg! :D ^^


#264

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! :love:

Takk for oppdatering, ekenna ! Fortsett med det ! :klem:

. . .og snart er du ute av klubben !


#265

ekenna sa for siden:

Jo, bare hyggelig :)

Og ja, nå er det ikke lenge til. I dag er det jo fredag, og min faste veiedag. Da jeg gikk på vekten, fikk jeg sjokk! :eek:

Den viste nemlig 101,5! O hjelpe meg, for en herlig følelse jeg fikk! Og jeg som var sikker på at jeg hadde gått opp. (før jeg kjørte på jobb i går, hadde han laget frokost :love: Nystekte rundstykker og greier. Og jeg ville ikke være frekk, så jeg hadde meg et ;) )

Så da kunne jeg kjøpe meg bikini med god samvittighet i dag, og så bærer det til Spanien på mandag!


#266

Cyan sa for siden:

Åh, vektnedgang og vellykket date :heia:


#267

Antoinette6 sa for siden:

Hvah ??? MED date'n til Spanien ???

Så deiligdeiligdeilig, ekenna ! jeg hadde også gått ned 900 gram denne uka. Nå: 97,4

Nå er'u snart uuuute herfra og kan komme igjen som gjest ! DET er stas, det !


#268

Klausen sa for siden:

Hei...

Melder meg inn her jeg da...

På det meste var jeg oppe i 123.9 kg :eek:

Nå veier jeg ca. 117,8 kg...

Var hos legen på mandag og fikk diagnosen PSOC...

Har nå begynnt på ketolyse (Onsdag 120kg) og veildig fornøyd på at jeg allerede har gått ned 2,2 kg...

Men noe jeg lurer på! :rolleyes:

Hva spiser dere til mat?
Er helt ny og begynner og bli lei av egg!
Det spiser jeg hver dag, for det er det jeg hvet er bra.
Hva annet er godt til mat? :o


#269

ekenna sa for siden:

Hehe, neinei! Jeg og mamma skal reise og kose oss ;) Så nå er jeg spent på hvordan det går med maten i utlandet. Men kjenner jeg meg rett, går det bra. Har jeg først bestemt meg for å holde meg til noe, gjennomfører jeg det også! Gleder/gruer meg litt til å gå på vekten når jeg kommer hjem da.


#270

ekenna sa for siden:

og ja, det er ikke lenge til jeg kan melde meg ut nå! Gleder meg til å kunne komme på besøk bare ;) Her før helga var jeg på en klesbutikk og tenkte at jeg skulle kjøpe meg et par topper til jeg reiser. Bukser på den butikken var det ikke håp å finne, trodde jeg hvertfall. Men så så jeg en kjempefin bukse, som jeg bare måtte prøve. Holdt på å dette i bakken da jeg fikk den på meg uten problemer! :eek: Det er så herlig! ^^


#271

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! Det der er en såååå fantastisk opplevelse. Og så gir det ekstra motivasjon, tenker jeg, når du er på ferie. Slapp godt av, - det hjelper også.

Jeg prøvde bikinien min her om dagen, jeg. . . . :w00t:


#272

Snorkfroken76 sa for siden:

30.5: 110,3kg - 110,5 til jeg er under 100!

Heier på dere alle!


#273

Kathja sa for siden:

Melder meg inn jeg også!

Startvekt 106 (tror jeg ) veid på fredag 104,4.
4,4 kilo til jeg er under 100!


#274

Antoinette6 sa for siden:

Go, go, goooo ! :heia:

Jeg og Hevingen står fremdeles utenfor med iskald champagne ! Kom, kom !

Og her er kassevis ! Og lekker, lekker vinavkjøler i vakkert sølv og krystallstetteglass. Høye !

( - og stoooore ! ) :lol:


#275

Klausen sa for siden:

17 kg til jeg er under 100 kg... :)

Håper og klare dette i løpet av sommeren,:D må bare passe litt på når jeg er i Tyrkia i 1 uke. :rolleyes:


#276

Tango sa for siden:

Jeg bare MÅTTE melde meg inn i klubben, for her er det moro ser jeg! :D :D :D Ikke minst er det morsomt og motiverende at noen har meldt seg ut og står uttafor og heier. Gratulerer til dere! :_plystre:

Jeg hadde jo tenkt at det først og fremst var helsa mi jeg skulle fokusere på, men etter å ha lest innleggene deres, må jeg revurdere fokuset. Nå skal jeg bli tynnere også, ikke bare friskere! :ja: Jeg har til og med bestemt meg for å bli MUP-er! Jobber hardt med målsettingene. ;)


#277

Antoinette6 sa for siden:

Velkommen, Tango, - ellerhvajegnåmener :lol:

Vi venter på utsida, - uansett hvor lang tid det tar !

Du aaaaner ikke hvor god sjampanjen er !!!

:full:


#278

Spisestue sa for siden:

Dette er den mest motiverende tråden jeg har sett. Jeg GLEDER meg sånn til å komme meg ut av denne klubben, og her ser jeg at det er mulig! :)


#279

Antoinette6 sa for siden:

Ja, vet du !? Slik tenkte jeg også i begynnelsen. . . Er det muuuulig å komme ut av denne klubben, egentlig. . .

Og da var det Hevingen som motiverte meg noe voldsomt ! Og da tenkte jeg at det skal jaggu jeg også gjøre når jeg kom ut.

Og nå er jeg uuuuute ! (men er liiiiivredd for å gå opp igjen da, slik at jeg må melde meg INN igjen ! )

Men NEI !!! Jeg skal være UTE av denne dumme (!!!) klubben.

Men gjett om jeg skal komme på besøk, da, Spisestue !

Morsomt nick, forresten ! :klem: til deg !

You go, girl !


#280

Tango sa for siden:

Tusen takk! Jeg har langsiktige mål, men når jeg leser innleggene her, ser jeg at det i alle fall er håp. Lurer på om jeg skal begynne å blogge også. :confused:

Gleder meg veldig til å smake sjampanjen. :spent: Klarer nesten ikke å vente. . .


#281

Antoinette6 sa for siden:

Jaaa ! Lag deg en journal ! Utrolig hyggelig og motiverende !

anbefales på det varmeste

Og :klem: til deg, Tango !


#282

Tango sa for siden:

[INDENT]Takk for oppmuntringen Antoinette6! Klem til deg også :klem: Tror jeg hiver meg rundt i morgen den dag. I kveld har jeg nok med å lese alle morsomme innlegg. :D :D :D Makan til gjeng!:stortsmil
[/INDENT]


#283

Antoinette6 sa for siden:

Nemlig ! Du vil stooortrives !

:blomster:


#284

Klausen sa for siden:

Da er det en uke siden jeg startet på ketolyse:D Og nå har jeg gått ned 5kg allerede :rolleyes::p



#286

Cyan sa for siden:

Flinkinger!
Jeg har gått opp litt igjen, men jeg leker struts og stikker hodet i sanden og later som om jeg fortsatt har kvittet meg med alt babyfettet :_plystre:


#287

Antoinette6 sa for siden:

Strutser er fine dyr, - sånn av og til, i hvert fall, Cyan !

Ny uke, nye muligheter ! :klem:


#288

Cyan sa for siden:

Det er veldig typisk meg da, går opp en uke så ned neste uke uten noen åpenbare forklaringer. Det er bare sånn kroppen min er, og jeg har slått meg til ro med at jeg kommer til å bruke veldig lang tid på å gå ned disse kiloene :)


#289

Antoinette6 sa for siden:

Heldigvis har vi gooood tid ! :klem:

Men kjedelig er'e, åkkesom . . .


#290

Tango sa for siden:

Kjedelig? Vekta ja, men så lenge du driver å surfer rundt her, er'e ikke kjedelig lenger ;) :D


#291

Antoinette6 sa for siden:

Nei, ikke sant ? Og nå er det fredag snart og veiedag for meg. Jeg gruer. . .Har en sterk følelse av å ha gått OPP ! :w00t:


#292

Kathja sa for siden:

fredag = veiedag

var 106 da jeg started, gikk ned til 104.4 forrige fredag

i dag 102.9 Jippiiiiiiiii vekttap 3.1kg

På vei ut av klubben om dette holder! GO' Fredag folkens



#294

Cyan sa for siden:

Kjempebra, Kathja!


#295

Klausen sa for siden:

Så bra :D

Da krysser vi fingrende for deg;) Og SATSER på at du er ute av klubben neste fredag :rolleyes::):D


#296

lille_trille sa for siden:

Da melder jeg meg herved ut av denne tråden. Lykke til alle sammen :heia: :heia:


#297

mrs kishty sa for siden:

Melder meg inn i denne klubben som jeg håper jeg skal melde meg ut av igjen snart hehe :)


#298

Cyan sa for siden:

Gratulerer kjempemasse lille trille :heia: Såh! På hue og ræva ut med deg, men håper du kommer inn på besøk en gang i blant :)


#299

Spisestue sa for siden:

Gratulerer, lille Trille! :D


#300

Anos sa for siden:

Gratulerer lille trille! :D
For en herlig følelse det må være.

Nå går endelig vekten min nedover.
På litt under en uke har jeg tatt av 3kg,
ved bare å gjøre noen små endringer i kostholdet!
Nååå er jeg bare 1 kg vekke fra å kunne melde meg ut av 0,1 klubben!!
Kan ikke tro det.. Det er ca 6 år siden jeg har veid under 100kg :o


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.