< Tilbake til oversikten

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

#401

Cyan sa for siden:

Hette :klem: Dette har du virkelig fortjent!

Pst: Jeg har gått ned 1.2 kilo på 3 dager med fettfestival (og da har jeg ikke tatt med evt. vannkiloer for jeg var full av vann på mandag og turte derfor ikke gå på vekta), og er nå 300 gram under minstenoteringa jeg har hatt på platåvariasjonen min. Jeg krysser fingre og har et aldri så lite håp om at jeg har brutt platået nå :spent:


#402

Nnem sa for siden:

:heia: :heia: :heia:


#403

Nnem sa for siden:

Tar av meg hatten. Du har vært superflink:D. Hvor lenge lang tid har du brukt og har du trent samtidig. Vi har/hadde ganske lik utgangspunkt.


#404

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Lurer litt på når jeg skal klare å melde meg ut av denne klubben mentalt sett jeg... Drømte om vektnedgang forleden natt, og da var jeg kjempehappy fordi jeg hadde tatt et kjempebyks, og endt på 101,1 kg. Det er jo snart 10 kg siden (eller, ikke snart - har møtt et plåta, men dog...) Klarer ikke helt innse at jeg er et stykke under... Noen gode forslag for å få med hodet?


#405

Edla sa for siden:

Og jeg veier akkurat 100 nå! Gleeeeder meg til å se 99-tallet på vekta! :D


#406

ekenna sa for siden:

Så Gøøy! Heier på deg vet du :) :heia:


#407

Linuz sa for siden:

Og jeg er litt sånn ???? for i dag morges veide jeg meg på mammas vekt og den viste 100 kg... Den er manuell (jeg sjekket og kalibrerte den med skruhjulet så den sto på 0), her hjemme har jeg en digital. Problemet med huset vårt er at vi ikke har noen gulv som er helt jevne; den står og vipper litt. Kan det virkelig være sant at jeg veier mindre? Bør jeg kjøpe meg en manuell vekt som ikke er så sensitiv på underlaget? Den digtale viser +- 5 kg avhengig av hvor jeg setter den.... :confused:


#408

Cyan sa for siden:

La heller vekta di ha en fast plass på gulvet slik at den ikke varierer så mye. En ny vekt vil ikke vise noe mer riktig enn din gamle så lenge gulvene fortsatt er like skjeve (hvis vekta di i utgangpunktet er grei altså) :)

#409

Cyan sa for siden:

Her har fettfestivalen virkelig fått røska opp i platået mitt og jeg veide meg inn til 102.5 kilo denne uken som er 1.9 kilos nedgang den siste uken :heia: Jeg håper at jeg skal klare å krysse 10 kilos grensa i løpet av de neste to ukene og at jeg skal komme meg under 100 i løpet av august :)


#410

GretheH sa for siden:

Var 99,9 i går....og 99,7 i dag!!!!! Whiiiiiiiiiiiiii:stortsmil:hylgrine::heia:
Ja, jeg er litt sjokka...:geip:


#411

Cyan sa for siden:

Gratulerer! :heia:


#412

Klausen sa for siden:

Gratulerer :heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia:


#413

Antoinette6 sa for siden:

pøser ut champagne til de aller fleste her inne som er neeeeeesten utmeldte

Juhuuuuuu ! :full:


#414

Spisestue sa for siden:

Her var det jammen mange som er på vei ut! :heia:

Jeg har vært på ferie noen dager og det kan jo være en grunn til bekymring, men resultatet i dag viste 102.2 kg og dermed veldig nært 100 her og. :)

Da er jeg 82,4% på vei til målet om å komme under 100! :D


#415

lille_trille sa for siden:

I dag må jeg visst inn å hilse på her. Samler vann så det holder, og vekta går opp litt.
Ønsker alle en super dag :)


#416

Nnem sa for siden:

Dere alle som har endelig klart å melde dere ut :heia: :heia: :heia:. Er kjempe stolt av dere alle. Men så koselig at dere holde fortsatt liv i tråden for de som fortsatt blir værende her en stund til, deriblant meg:)


#417

Antoinette6 sa for siden:

Herfra forsvinner ikke jeg, nei, Nnem. Før man vet ordet av det så er jeg æresmedlem. Igjen.

Men jeg skal kjempe med nebb og klør for å stå på utsiden med den avkjølte champagnen og verdens søteste jordbær.

Kom, kom !!! :syklubb:


#418

LittForTung sa for siden:

Heisann alle og Nnem :) Jeg melder meg herved inn! Har 14,7 kg å spise bort før jeg havner ut av 0,1 tonn-marerittet :D

Jauda! :)


#419

Antoinette6 sa for siden:

Velkommen, LittForTung ! Vi har alle vært der. . .

Måtte det gå fort og fint for deg !


#420

ekenna sa for siden:

Åhr, det er kjedelig. Jeg samler også masse vann i disse dager. Med mensen og litt styrketrening (JA, faktisk!), så fyker jeg jo opp i vekt! :( Men heldigvis ikke over hundre da. Var 97,5 etter mat og kaffe i dag. Ikkje braaa! :p Men satser på at det går rett vei nå når jeg er ferdig med menstruasjon. ;)


#421

LittForTung sa for siden:

Foreløpig renner det av meg, føler jeg - med masse fettspising og kjøtt og ost. Og fordelen er jo at jeg ikke bli sulten, heller! Så summa summarum så spiser jeg jo ikke så mye - sånnsett logisk at jeg går nedover. Men for all del - jeg forblir medlem av 0,1-tonnsklubben i minst et par måneden til! :D

Ha en fin dag, dere!


#422

GretheH sa for siden:

Velkommen hit Littfortung :)

Jeg er på god vei ut, før planlagt, men kommer til å være støttemedlem til hodet også har forstått at jeg ER UNDER 0,1 TONN!!!!!!

I dag så jeg 98,9....men den spratt opp til 99....:geip:
Da gjør det ikke noe at jeg har menssmerter fra en annen verden og beina ser ut som slegger!
Venter med champagnen, men jordbær hadde vært godt.:stortsmil


#423

Antoinette6 sa for siden:

Juhuuu ! Her går're unna ! Fint med nye medlemmer også, - på en måte :lol: det forteller meg at folk VIL, VIL, VIL, - og det er den beste motivasjon, spør dere meg !

Jeg holder meg på 97-tallet, men, som ekenna sier, hodet skal med. Og det er viktig. Jeg slapper slett ikke av, nei. Gudbedre ! :nei:

Og vi ruller videre med dere. Solsengene står klare her, - like ved det azurblå havet og de oppvartende unge adonisene som svinser rundt her med leopardlendeklede og sixpack. Og iskald champagne. Og de før nevnte jordbær. Og kanskje litt isvann? Sånn i sommervarmen? Vi vil jo ikke bli heeeelt pære heller, ekenna? Ikke sant ? :lol:

:full:


#424

ekenna sa for siden:

Haha! Nei, det går jo ikke ant. ^^ I dag viste vekten 96,4 igjen, så nå er den på rett vei igjen. :)


#425

ekenna sa for siden:

Nå er jeg spent på hvordan det har gått videre med fettfestivalen? :) Gi oss en oppdatering :p :heia:


#426

Cyan sa for siden:

Joda, det går strålende :D Jeg er nede på 102.1 kg, altså en nedgang på 2.3 kilo på 10 dager. Her er det jeg skrev i journalen min og fettfestivaltråden i går:

Noen interressante observasjoner:

  • Jeg lå på 1500-1800 kcal under platået mitt, med mye mindre fett enn nå, og gikk altså ikke ned i vekt.
  • Jeg har, med unntak av 2 eller 3 dager, ligget omtrent på eller i overkant av beregnet kaloriforbruk på denne fettfestivalen
  • Under denne fettfestivalen, som nå har vart i 10 dager, har jeg altså rast ned over 2 kilo (2.3 for å være nøyaktig), og det er ikke vannvekt. Jeg smugmålte midjen min i dag også, og jeg kan avsløre at der er det bra med endring på så få dager. Dette skal ikke være mulig med mitt kaloriinntak i følge lavkalorientusiastene :cool:
  • Jeg har de siste dagene merket at jeg har fått kjempeenergi, og jeg har fått lyst til å bevege på meg. Det er ikke snakk om å ønske de heftigste fysiske utskeielser, men jeg har lyst (altså ikke noen burdefølelse, en ren lystfølelse) å gå turer, gjøre noen lette styrkeøvelser, litt stretching og sånt.
Dette har jeg aldri opplevd på helt ordinært ketogent kosthold, så det begynner å bli åpenbart for meg at kroppen min fungerer best med ekstra mye fett. Litt av en åpenbaring etter fire år på lavkarbokjøret :rolleyes: Det er jo nesten en skam at det skulle ta så lang tid før jeg testet ut å gå i denne retningen med mer fett og kalorier. Før har jeg jo bare tenkt restriksjoner når vekta stagnerer eller går opp.

Men dette er jo bare snakk om en 10-dagersperiode og kan være helt tilfeldig. Nå blir det jo en liten pause i neste uke hvor jeg skal skru opp grønnsaksandelen litt for å ikke gi min stakkars mor fullstendig sjokk (dog blir det fortsatt ketogent), men det skal virkelig bli interressant om jeg ser samme trenden når jeg kjører på med runde 2 av festivalen. Den skal jo vare i en måneds tid, kanskje lengre, og det blir lettere å konkludere da :)


#427

ekenna sa for siden:

Dette var kjekk lesing! Så bra at du har funnet ut noe som fungerer for deg og din kropp!



#429

Antoinette6 sa for siden:

Snikveiing i dag. 95,3 !!! Jeg skjønner ingenting. KAN det være den grønne teen jeg har begynt å drikke ? 3 liter per dag, - MED suketter ?

Gudene vet.

La oss håpe det 'varer' til offisiell veiing i morgen !

Når jeg er nede UNDER 95 skal jeg forsøøøøke å begynne å slappe av ! :lol:


#430

ekenna sa for siden:

WOW! Dritbra Antoinette! Nå ble jeg glad på dine veier! :D Hehe. I forrige uke var jeg også nede på 95,5 (tror du jeg fikk sjokk eller!? :O ), Men så kom plutselig mensen OG matlysten tilbake for fullt! Så da var det opp til 97,5 8| Men nå håper jeg at det er på rett vei igjen, siden den viste 96,4 i går. Nå som det endelig er vær til å grille, kan jeg jo ta meg en stund på STRIKT skaldeman. Det vet jeg hvertfall at fungerer for meg og min kropp. ;)


#431

Antoinette6 sa for siden:

Takk for tipset, ekenna kjære ! :klem:>

Jeg har Skaldemanboka her, så om det stopper skikkelig opp, så skal jeg prøve det.


#432

Cyan sa for siden:

Dæven! Dere forlater snart 0.09 tonn :heia:


#433

Antoinette6 sa for siden:

Så, så, Cyan. Nå skal vi ikke ta helt av her :D

Du kommer etter så det suser, ser jeg.

Yeeeeeeeah ! :heia:


#434

LittForTung sa for siden:

Så flinke dere er! Gratulerer!! :klem:

Jeg spiser strikt Skaldeman... masse fett - blåser hundre null i antall kalorier. Men når jeg teller, ser jeg at jeg ikke spiser så mange kalorier som jeg trodde ;)

For min del er det 13,6 kilo igjen!!! :) Ha en super dag!


#435

Cyan sa for siden:

Jo det syns jeg da vi skal :_plystre:


#436

Antoinette6 sa for siden:

Oki ! :D :D :D

. . . og jeg HAR tatt litt 'av' - sånn inni meg ! :ja:

:love:

Nyt fettet og oljene så godt du kan og hurraaaa for nedgangen !


#437

GoldKarma sa for siden:

da jeg begynte på Skaldeman sin diett (leste boka hans) for flere år tilbake, gikk jeg ned 20 kilo fra 100 til 80. nå veier jeg 0.11 tonn, og har tatt meg sammen igjen. skal nå ned til 90 :P


#438

GretheH sa for siden:

Melder meg inn i klubben igjen :sint:
Vaker liksom rundt 100.....men VIL IKKE!!!!

Men neste uke....DA er jeg bare støttemedlem igjen....håper jeg :geip:


#439

Tulla1966 sa for siden:

Nærmer meg "under hundre" raskere enn jeg trodde, bare 4,6 kg igjen:D.
(Startvekt 114,6 kg, vekt i dag 104,5)


#440

Edla sa for siden:

Jeg er unner 100kg!!!:_punk::jegvant:

Tenk at jeg klarte det uoppnåëlige!!! Kan ikke helt skjønne det jeg!


#441

Vidundra sa for siden:

Herregud så flott! Gratulerer! :D


#442

Spisestue sa for siden:

Edla: fantastisk! Du ser superbra ut nå, da, synes godt at samme antall kiloer bæres forskjellig. :)

Ned til 101.9 i dag, -0.3 og 84,8% på vei til målet under hundre.
NÅ gleder jeg meg til å se tosifra, kan ikke være så lenge til. :)


#443

Cyan sa for siden:

Gratulerer så mye, Edla! Og hjelpe meg så flott du er :)

Jeg klarte å komme meg ned til 101.5 kilo (-2.9) i løpet av 12 dagers fettfestival, og har nå rundet 10 kilo sammenlagt. Gleder meg til neste festivalrunde fra neste mandag :D


#444

volvojenta sa for siden:

Veien er lang å gå før jeg kan melde meg ut av denne klubben men skal greie det! Håper å klare det innen neste sommer.....:)
Er helt fersk på lavkarbo og er spent på hvor fort det kommer til å gå. Har ikke vært sulten sålangt og søtsuget er ikke stort. Men tror nok jeg spiser for mye til hvert måltid av gammel vane.:mad:
Potetgull og annet snacks er kuttet ut og popcorn er kjøpt inn. Baker lavkarbobricks og koser meg med dem.:D


#445

Antoinette6 sa for siden:

Hei igjen, besteste mennesker ! :klem:

Pass deg for popkorn, kjære volvojenta. Ta Bacongull (svart pose) eller Baconsvor (små, gulbrune) i stedet. Husk nok fett. Nei, guuuud ! Sorry ! Du er på egenkompnert kosthold, ja. Beklager.

Og Spisestue ! Dette går jo så det uuuuler !

Og Edla ! Du trenger jo ikke gå ned mer, spør du meg ! GRATULERER ! Såååå digg med bilder her inne, dah !

Tulla og GreteH ! Plutselig er dere uten av klubben og kan stå og heie med champagne og jordbær. Og liggestoler. Og litt krem til bærene, - for dem som ønsker dét. Og, og, og. . . ja, jeg nevner ikke mer i denne omgang. Men deilig her ute, ikke sant, ekenna !?

Og tror dere ikke jeg var på vekta i dag morges, da, - snikveiining. Og der stod Det 94,7

Skjønner ingenting. Men jeg puster LITT lettere, kjenner jeg. SKAL ikke bli medlem i denne klubben igjen, vet jeg. Nei, nei, NEI !!!


#446

GretheH sa for siden:

Wow, du ser flott ut Edla.
Ja, Spisestue, det vises godt at vi bærer kiloene forskjellige. Jeg ser ut som ei sviske! :geip: Men det jeg skulle si var at det der var noe jeg oppdaget godt etter min GBP i 2005. Selv om ikke "mange" kilo forsvant, så raste jeg ned i klesstørrelser. På vei opp i kiloene så brukte jeg str 48 da jeg var rundt 100 kilo, men på vei ned så bruker jeg 44-46 på samme tyngda.
Hva med dere andre?

Velkommen i klubben (både her og lavkarbo) Volvojenta. Dette greier du! Bare ta små steg og så lærer du etter hvert. Det tok meg noen uker å skjønne hele dette opplegget.:geip:

Og til resten av gjengen..takk, gratulere og wow! Skikkelig inspirerende å følge med!


#447

LittForTung sa for siden:

Edla: Fantastisk!! Mangler ord :)

Ellers - jeg er pære. Så til de grader! Jeg er faktisk en str 50 på rundt 100 kg... :o

Min minste bukse er en str 42. Da ser jeg faktisk ganske slank ut - og greier jeg str 40 - da tror jeg faktisk jeg er i mål :) Er ingen spedbygd jente, nei!:D Men under 100 kg - det skal jeg. For ALDRI mer å skulle opp igjen. Faktisk. Denne gang har jeg innlemmet hele familien, venner og alt i opplegget mitt - så jeg taper bare litt (!) ansikt om jeg gir meg. Tenker jeg ikke skal gjøre det, ja.. Men jeg håpet bittelitt innerst inne at tempoet skulle være høyt hele tiden, sånn 3 kg i uken-tempo. Jeg vet at det er en umulighet - men, sukk - kroppen/hjernen overrumpler meg nesten med såkalte GODE argumenter på hvorfor jeg bare skal gi meg... Det er skikkelig plagsomt.

Noen andre som er noe utsatt for det samme?


#448

Antoinette6 sa for siden:

Ja, gudbedre, LFT ! den lille djevelen som sitter på skulderen og hvisker: "Herreguuuud ! Drit i det ! Du greier det ikke likevel. Gi F !!! Kom igjen. Slapp av og ta deg nå noen stykker deilig marsipankake. . . "

I know him ! Ja, for det Er en hann. Det er jeg overbevist om ! :lol:

Gi ham inn og vis at du vinner ! For dét gjør du ! Jeg hører det på deg !

Og jeg skal heller aldri, aldri, ALDRI over hundre igjen !

Lykke til. Veldig ! :klem:


#449

LittForTung sa for siden:

Godt å høre at han er overalt :) Han er med meg i disse dager, det er i hvert fall sikkert!!! Men jeg skal klare det - utfordringen er faktisk at jeg har så lyst på salater og sånt, og jeg er liksom litt strikt. Bær... ååååå!!! Har så lyst på :) MEN skal jeg under 100 kg - så er det vel bare å stålsette seg!! :)

Takk :) Veldig. I likeså! :)


#450

Antoinette6 sa for siden:

Beat him ! Jaaaa ! Han skal DØ !!! I hvert fall holde kjeft !

:heia:


#451

LittForTung sa for siden:

Kunne ikke vært mer enig!!! Han kan bo hos noen andre!!! Eller settes på mute:visemuskl


#452

GretheH sa for siden:

Kanskje maurkverk funker på han der? Her sitter han godt på skuldra mi og sier rund er da også en fasong...... Doh!

Ble ikke veiing på meg i dag, men var 99,4 i går! :kul:
Da går det i hvert fall rette veien! Jeg går ned 500-600 gr i uka og er fornøyd med det....tror jeg.:geip:


#453

Antoinette6 sa for siden:

GreteH ! GRATULERER !!! Er det ikke deilig her ute ? :heia:

Og champagnen flommer, dere ! :full:

Kom, kom !


#454

LittForTung sa for siden:

Gratulerer, Grethe H!! :klem: Godt jobbet!!

Og han er en dust. Ferdig arbeid. Skal aldri mer høre på ham...!!! :)

Vi kommer - vi kommer, tar bare litt lengre tid for meg :) 12,3 kg til - så er det der nesten!! :D


#455

Antoinette6 sa for siden:

12,3 er ikke noe for en hel rev, som Torbjørn Egner ville sagt ! Til jul er du laaaangt under ! Da står jeg (forhåpentligvis her på utsiden med en sterrrk, varm toddy og ullpledd)

I'm here !


#456

Kathja sa for siden:

en rask tur innom ,er på ferie og har virkelig tatt helt av med maten desverre.

spist mye snop,kanelboller..uff smerter i magen,luft osv.
Men jeg har holdt meg til lavkarbobrødet til Nannha og....

vekta viste at jeg har på 2 uker i ferie modus ,faktisk har gått ned 0.7kg alikevel! :eek: så vekta på morran i dag : 100.4!!!!!
Har nå raida klesskapet helt bakerst der sola ikke skinner eller mennesker har satt sin fot siden 1810--jeg fant shorts,ola skjørt og div ola bukser i str. 48 og flere i 46 .De passet!!!!!!!!!!!!!! Tror jeg ramlet overende her asså!.
Starta i mai med størrelse stor 50 eller 52 om en skulle slippe ringer rundt buksa. Nå kan jeg bruke størrelse 46/48! Jeg griner av glede!!!!!!!!!

startvekt 108KG 19mai 2011- 20 /7-2011 er vekta 100.4 KG


#457

Antoinette6 sa for siden:

Åååå ! Så flott, Kathja ! Og så motiverende ! :heia: og en :blomster: til deg !

Du skal se du drikker champagne sammen med meg neste uke !

Juhuuuuu ! Stå på !


#458

LittForTung sa for siden:

Så bra, da!! :D Gratulerer!! :)

Vel, jeg har ingen planer om å være medlem av denne klubben her mer enn et par måneder til, skal jeg være helt ærlig!! :) Utålmodigheten selv, og jeg begynner lett å trene en del jeg - bare for å gå ned fortere... :D

Jeg gleder meg til å komme på utsiden med deg, for jeg er sikker på at du er der!! :D


#459

Antoinette6 sa for siden:

Takk, LittForTung !

I'm here ! I allefall til du er på utsiden ! :love:


#460

LittForTung sa for siden:

Du skal nå i alle fall ikke inn igjen!!!! ;) Men jeg blir glad om du venter på meg!! :D


#461

Biola sa for siden:

Her er jeg igjen.

Jeg skal jo ut av denne klubben, men det blir ikke riktig enda. Har fortsatt et stykke vei å gå, men når en kan gå den sammen med dere her på forumet, mens en spiser god lavkarbomat, ja det blir det en riktig så fin vei å gå.

I dag har jeg prøvd gylden karrisuppe fra Hexeberg-kokeboka, og mmmmmm, den var god! Mannen var kjempefornøyd, og vi drømte oss til Thailand begge to. Det er ikke siste gangen jeg prøver den, nei!


#462

stormann sa for siden:

Hei,
Jeg vil gjerne henge meg på, men jeg har seriøse ambisjoner om å komme meg vekk fra denne tråden så fort som mulig! 126 kg er pinlig, men nå skal det vekk!


#463

Antoinette6 sa for siden:

Juhuuuu ! En mann ! En MANN !

Velkommen skal du være. Veldig ! :D

Pinlig ? Neida, - slett ikke. Vi har vært der mer eller mindre alle sammen !

Gleeeed deg til du er på utsiden !

rasker inn noen vakre, oppvartende kvinnfolk på utsiden som heier. I bikini !!! :heia: :heia: :heia:


#464

emilita sa for siden:

0,1 tonnsklubben.... det var en måte å si det på-.-:confused:


#465

Antoinette6 sa for siden:

Ja, ikke sant !

Jeeeez !

Velkommen ! Og en :blomster: til deg !


#466

stormann sa for siden:

Oi. Er jeg eneste mann? Takk for at jeg er velkommen likevel :)


#467

Antoinette6 sa for siden:

Hva med å lage en journal her inne ? Enklere !

Og så ER det gøy med vektticker, da, - syns jeg.


#468

emilita sa for siden:

Forhåpentligvis blir jeg ikke altfor lenge i denne gruppen da...^crossing fingers^ håper motivasjonen holder seg


#469

Kathja sa for siden:

Antoinette6!
Shaaampiiis ja ! Og jeg husker et løfte om jordbær !

da må jeg bare si at jeg er teknisk sett på ferie og er ikke så streng som jeg burde.
Men nååå er jeg nærme 99 tallet asså! Har vaska gamle klær som har vært stuet bort i kjeller'n i lang tid.Det er veldig motiverendes at gamle klær i mindre størrelser passer, så det blir nok helskjerpings neste uke igjen

Jeg SKAL ut av denne klubben og jeg SKAL se 99kg på vekta.Og det snart!

LittForTung , takk ! Er sikker på at du ikke er lenge i denne klubben du heller ;)

Titei til Stormann og Biola :)


#470

Antoinette6 sa for siden:

De søteste jordbær du kan tenke deg, Kathja ! Jeg lover ! :sikle:

Kom, kom. Ikke lenge igjen, tenker jeg !

:klem:


#471

LittForTung sa for siden:

Herlig med nye medlemmer!! Sammen skal vi bli kvitt hele klubben!!! :)

Stormann, kjekt at gutta boys inntar forumenes verden! Velkommen til dere alle!! :D

Selv har jeg 12,2 kg til jeg akkurat når 100 blank. Begynte på 120! Jauda - sånn er livet. Og resten av livet har vi foran oss - så det er aldri for sent å begynne på et nytt og bedre resten av livet!! :D

Nyt sumarkvelden!! :D


#472

chippy sa for siden:

Vi er i samme klubb/båt/salat etc etc :)


#473

stormann sa for siden:

Vi er visst det :) Takk for støtte!


#474

MissPivotal sa for siden:

Hallo, alle sammen! :) Her kommer det et nytt medlem i klubben ;) Håper å bli bedre kjent med dere, alle sammen, og at vi kan hjelpe hverandre til å nå målene våre! :)


#475

emilita sa for siden:

Velkommen :)


#476

Edla sa for siden:

Hver dag som jeg går på vekten og den fortsatt viser "unner 100" tenker jeg at det jo ikke kan stemme, at jeg må slutte å lure meg selv... Men jeg gjør jo ikke det, jeg har faktisk tatt av meg 18,2kg og veier nå 99,3kg... Neste delmål er 92kg og jeg håper jeg er der til jul! :)


#477

Edla sa for siden:

Ser nå at jeg tror jeg skal ha et del-delmål også... Når jeg har gått ned mere enn jeg har igjen å gå ned, da skal jeg jammen meg feire! Når jeg har gått ned 19kg har jeg 18,5 igjen, gleder meg til å se det tallet på vekten!


#478

ekenna sa for siden:

Å den følelsen der kjenner jeg igjen altså! Jeg har meldt meg ut av klubben for ikke så lenge siden og har gått ned en del etter det, men den har vært der hele tiden! Så i dag da jeg gikk på vekten og den viste 94,6 kg, da kjente jeg den ikke.. :) Så nå har jeg slanket bort 30 kg, og det skal feirest!

God helg alle sammen! :D


#479

Antoinette6 sa for siden:

ekenna !!!! Min vekt viste også 94,6 i dag ! Juhuuuuu for oss ! ( - men jeg tror jo det er noe galt, dah - ) :lol:

Vi går for i alle fall 90 pr 1. desember. Eller ? Tør vi håpe på dét ? Kanskje 1. januar?

Jeg er jo alltid overbevist at det kommer et platå, jeg. Like om hjørnet, liksom.

:heia: :heia: :heia:


#480

ekenna sa for siden:

Under 90 per 1. desember? Det skal vi da klare! Kanskje til og med før...? Vi skulle hatt en ny tråd/klubb for oss som vil under 90 også! Som vi begge kan melde oss utav, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge! ^^


#481

stormann sa for siden:

Gøy å se på denne tråden. Utrolig mange som har gått ned 15-20-30 kg... Motiverende. Nå skal jeg stå på, så skal jeg og "ut" av denne tråden :)


#482

LittForTung sa for siden:

Velkommen til de siste nye :) Er jo kjekt med mange som skl den samme veien, og som du sier, Stormann - veldig motiverende at så mange har klart det! :)

Stå på - ha en strålende dag!! :D


#483

emilita sa for siden:

Blir med jeg og på under 90 innen 1. desember :)


#484

stormann sa for siden:

Ser ut til at jeg blir værende her inne en stund med alle kiloene mine, så da er det jo kjekt at folket er hyggelige! Blir spennende på mandag og se hva første uke på LCHF har gjort med meg :)


#485

LittForTung sa for siden:

Utrolig hyggelige folk her, faktisk. I dag har jeg holdt på i tre uker, og du ser hva det har gjort med meg!!! :) Meeen jeg snikveier hver dag, da - har ikke tålmodighet til å sitte stille og vente... ;)


#486

stormann sa for siden:

Jeg prøver å begrense snikveiingen, for jeg har litt erfaring med det fra før. JEg kunne slite med motivasjon de dagene det gikk dårlig, selv om det egentlig er helt irrasjonellt. Men sånn er nå engang vi mennesker. Vi kommer nok til å "se" mye av hverandre her inne, da vi begge har en jobb å gjøre :)


#487

Heidi B sa for siden:

Jeg var også 94,6kg idag:)- så jeg blir gjerne med på ny tråd/klubb, hvis jeg får lov? :)

Heidi B:)


#488

MissPivotal sa for siden:

Takker for god velkomst :) Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min :) Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit :) For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen! :)


#489

emilita sa for siden:

en gang i måneden...det hadde jeg aldri klart, ser at jeg blitt litt obsessed med veing... skulle ha lært meg å begrense det, men vekta står jo der hele tida, så det er lett å bare gå på den...en gang om dagen...huff huff


#490

stormann sa for siden:

Tror det er lurt at ikke vekt blir alt, men det er klart at når det går bra er det kjekt å veie seg ofte :)


#491

ekenna sa for siden:

Før jeg gikk over til å veie meg en gang i uken, var jeg også helt besatt av den dumme vekten! Nå merker jeg at jeg har et mye bedre og sunnere forhold til både mat og vekt. Godt å slippe de nedturene hele tiden, og at det skal bestemme humøret for dagen om jeg hadde gått opp eller ned. Og flinke deg som klarer å veie deg abre 1 gang i måneden! Kanskje det er noe eg også bør satse på? :)


#492

LittForTung sa for siden:

Heisann Stormann! Det er kjekt å ha noen å gå veien sammen med!! Jeg må innrømme at jeg veier meg hver eneste dag...også for å se litt hvordan kroppen min reagerer i forhold til hva jeg gjør på. Og hva jeg spiser! Også i forhold til at det kanskje tar en dag to før ting skjer også. Legger ikke skjul på at jeg har litt kontrollbehov... hehe :)

Imponerende. Det der har jeg aldri klart. Jeg har vært superflink til å slanke meg mange ganger, men det skliiiiiiir ut med en gang jeg ikke har fokus. Kan hende det vil bli annerledes nå, når jeg ikke har det suget etter mat lengre - men det gjenstår å se :)

Dessverre bestemmer vekten litt humørmoduset du går ut av badet med. Resten av dagen kan vi jo prøve å gå inn for å bestemme selv? :) Ha en fin fredagskveld :)


#493

ekenna sa for siden:

Det var akkurat det den gjorde, da jeg ikke veide meg en gang i uken. Før jeg begynte med det, veide jeg meg hele tiden, flere ganger til dagen. Men nå når jeg har en fast veiedag i uken, har har jeg det mye bedre. Tallet på vekten påvirker ikke humøret mitt på den samme måten. Selvfølgelig blir jeg glad og tilfreds om jeg har gått ned, men om jeg står stille eller har gått opp litt, har jeg ikke den skuffelsen så ofte lengre. :p


#494

Bønna200 sa for siden:

Jeg vil melde meg inn! Står på 134 kg nå, så føler jeg kan trenge litt støtte og oppmuntring :)


#495

LittForTung sa for siden:

Hei Bønna :) All støtte og oppmuntring du kan få, vil du finne her inne :) Ikke så mye aktivitet her inne på en dag som dette...men velkommen skal du være.

Lykke til :klem:


#496

Bønna200 sa for siden:

Mange takk for det :) Får håpe det går veien!


#497

stormann sa for siden:

Hei Bønna!
JEg har nettopp begynt og trenger egentlig det samme som deg. Det er en fin gjeng her på forumet, så velkommen og lykke til og stå på!


#498

Bønna200 sa for siden:

Hei stormann!
Da får vi støtte hverandre:) Masse lykke til til deg og:)


#499

GoldKarma sa for siden:

da har kroppen kvittet seg med mye væske. løpet av mine snart 2 uker på skaldeman har jeg gått fra ca 115 til ca 110. vommen har også minsket betraktelig, og man er mindre slapp og ikke gass i magen. føler meg helt fantastisk :)


#500

stormann sa for siden:

Høres fantastisk ut. Jeg merker også at magen har blitt synlig mindre på en uke. Utrolig artig! Grattis med fantastisk fremgang!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.