< Tilbake til oversikten

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

#301

Klausen sa for siden:

Gratulerer lille trille :D

Har nå gått ned 8,1 kg siden onsdag 25. Mai...

Har 12kg igjen så er jeg under 100 kg :):p:rolleyes::cool::eek:


#302

Cyan sa for siden:

Anos og Klausen: Wow! Kjempebra!

Og så glemte jeg jo å ønske mrs kishty velkommen :blomster: Håper oppholdet ditt blir hyggelig, men kort :)


#303

GretheH sa for siden:

Næh, en klubb for slike som meg? Håper jeg får melde meg inn, selv om jeg ikke har tenkt å være med noe lenge. :P


#304

mrs kishty sa for siden:

Takk skal du ha Cyan. Velkommen i klubben Grethe :)


#305

Anos sa for siden:

Velkommen, velkommen :)


#306

nilmor sa for siden:

Oppdatering fra trådstarteren som besøker nettstedet frekvent om dagen.
Jeg ser nå lyset i tunnelen og har kun 3 kg med medlemsskap igjen.


#307

Cyan sa for siden:

Velkommen gretheH


#308

GretheH sa for siden:

Takk og takk. :smile:
I går hadde jeg 2,4 kilo igjen....men i dag er det 3,4 kilo igjen. MEN veiedagen min er i morgen! hihihi Full skjerpings her med veiinga! Nå skal jeg prøve å holde meg til tirsdagene selv om det frister å lurtitte. :geip:


#309

Nnem sa for siden:

Har ikke vært så aktiv i denne tråden da det er maaange kilo igjen før jeg kan melde meg ut, men vil bare ai at dere ALLE er kjempe flinke.
Stå på videre:)


#310

bærrgen sa for siden:

Jeg er med, har en laaaaang vei å gå :( Men satser på å bli litt mer aktiv her inne og ta i bruk all den inspirasjonen som finnes her :D


#311

Antoinette6 sa for siden:

nilmor !!! Så braaaa ! :blomster:

Her går det treeeeeegt. . . .


#312

Cyan sa for siden:

Jeg går bare opp og ned den samme kiloen for tiden jeg. Venter tålmodig på neste nedrykk :rolleyes: Gud så lei jeg er av å ha en kropp som på død og liv skal tviholde på hver en minste lille kilo, men det er vel forbannelsen for oss med kraftig glukoseintoleranse ...


#313

Antoinette6 sa for siden:

Ja, det ER en prøvelse, Cyan !

Men jeg syns du har en sånn fin signatur ! Jeg tenker på den når jeg syns det går snegleseint !

Og du aner ikke hvor deilig det er her ute ! :blomster: :blomster: :blomster:

Og disse platåene kan vare lenge, sies det. . .men plustelig !


#314

Cyan sa for siden:

Mitt forrige platå varte i nesten 4 måneder før det begynte å krype oppover igjen og jeg la på meg nesten alle de 15-20 kiloene jeg hadde slitt i over et år for å kvitte meg med. Det var da jeg oppsøkte Fedonklinikken og fikk konstatert insulinresistens ... Så ble jeg gravid og etter det gikk det jo bare opp :o Men den gang levde jeg på streng Fedon, nå lever jeg ketogent og satser på at det i hvert fall ikke skal gå oppover igjen. Et langvarig platå skal jeg alltids klare å takle, men det hadde jo vært koselig om det platået kunne vente til jeg var under hundre i hvert fall ;)

#315

Antoinette6 sa for siden:

Ja, ikke sant ? Nå KAN jeg 'trives' LITT fordi jeg akkurat er under hundre. . .

Men jeg er liiiiivredd for å gå opp igjen !!! Og jeg har diabetes 1

sukker


#316

Cyan sa for siden:

Må du ta insulin da, eller klarer du deg uten når du lever lavkarbisk?
Jeg er svært nærme diabetes 2 grensa, så nærme at jeg sier til de rundt meg at jeg har det (litt enklere enn å forklare om insulinresistens og sånt). Hadde ved siste måling en to-timerverdi på 10.9 og grensa går på 11.1 for diabetes 2, fastende blodsukker på 6.7 (selv med lavkarbo). Jeg er livredd for å få fullt utviklet diabetes :o


#317

GretheH sa for siden:

Jeg var HELDIGVIS under grensa for diabetes på langtidsblodsukkeret, men de kunne ikke ta glukose-testen på meg i og med at jeg er operert gastric bypass. (Sirupen ville ha gjort meg skikkelig syk) Men etter som jeg reagerte såpass mye på karbohydrater så sa de jeg var på grensen.... Har desverre en lege som ikke sier mere enn absolutt nødvendig, så jeg har måttet lese meg til resten.

Men nå etter 2 mnd på lavkarbo så trenger jeg ikke drikke vann om natta med påfølgende dotur, jeg har ikke de samme oppturene og nedturene som før, jeg synes sår gror fortere (!!!!) og angsten har blitt bedre.:stortsmil

Ser etter veiinga i dag at jeg nok blir i klubben noen uker til. (3,4 kilo igjen) Men etter å ha vært tresiffret i 12 år, unntatt en pause på 2 mnd da jeg var 99,5, så greier jeg vel noen uker til. :kadetgaar


#318

Antoinette6 sa for siden:

Jeg må ta insulin, ja, - i og med at jeg ikke produserer noe selv, men jeg har mer enn halvert dosene. Det er deilig. Av og til trenger jeg ikke ta hurtigvirkende før måltider. Da blir jeg veldig gklad.

Men jeg lurer jo litt på om jeg kommer til å stoppe eller gå veeeeeeldig sakte ned pga av denne diabetesen, da. Men jeg HAR gått ned over ti kilo, ser dere. Siden 7. mars, - så så langt er jeg fornøyd. . . .

Uansett: Lavkarbo ER godt for diabetikere, enten det nå er 1 eller 2.

Stå på, damer. Jeg venter fremdeles på utsiden med iskald champagne i høye glass !

Og deilige luksussolsenger !


#319

GretheH sa for siden:

Oooo luksussolsenger!!! Håper de står langt sør i landet for her oppe er det mere behov for paraply for tiden. Men champis går vel uansett vær?


#320

Kathja sa for siden:

var på vekta i dag enda det ikke er veiedag,meen jeg er så nyskjerrig!

er nå 102.4 hele 0,5kg ned siden fredag! Jippi!

ÅÅÅ luksus solsenger? vil ha!


#321

ekenna sa for siden:

I dag da jeg endelig kom meg på vekten, etter å ha vært livredd for å veie meg etter turen til Spania, begynte jeg faktisk å gråte!! :hylgrine: Ikke av sinne eller at jeg var trist, men for at jeg er så forbanna glad! Den viste nemlig 99,7 kg! Noe jeg ikke har sett på vekten siden jeg gikk på ungdomsskolen! Så da har jeg nådd hele 3 mål i dag, nemlig; det målet å se et tosifret tall på vekten, målet å ta av 25 kg OG St. Hansmålet som var på 5 kg.

Så nå legger jeg meg i solsenga og nipper til champangen, for det mener jeg at jeg har gjordt meg fortjent til! ^^ Men jeg vil enda ikke, sånt offisielt, melde meg ut av klubben da. Ikke før 100-tallet ligger litt mer på avstand. ;)

Ha en heidundrandes pinse alle sammen! Og gled dere til champisen, for den var god! :D


#322

Spisestue sa for siden:

ekenna: fantastisk bra! :)


#323

Spisestue sa for siden:

Jeg har fullført min første uke, men var bortreist på veiedagen (i dag) så fikk ikke veid meg i morges. Jeg veide meg fredag morgen for å ha noe å sammenligne med, og tar ukens veiing i morgen tidlig.

Jeg går på Eurodietten fase 1 , men har måttet ty til vanlig mat i helgen. Det har gått strålende, jeg har lett kuttet ut det jeg ikke skal ha på tallerkenen og har tenkt nøye på mengden. Helt kontroll blir det jo ikke, så jeg var spent da jeg gikk på vekta nå i kveld.

200 gram mindre enn fredag og tilsammen - 4.7 kg første uken. :)
Det betyr at jeg er 38% på vei til målet om å komme under 100.

Edit: morgenveiingen i dag viste -5.5 kg og 44% på vei til målet om å komme under 100.:D


#324

Snorkfroken76 sa for siden:

17.1: 131,5 -startvekt
6.6: 110,9
13.6: 111,4 :mad:

To uker med fest og seminar og i det hele tatt... Nå er det skjerpings! Kun ren mat. Nå vil jeg under 100!


#325

Tango sa for siden:

Gratulerer Ekenna! Det var jo kjempeflott! :D Jeg tenker dere koser dere der ute med champanje i høye glass og luksussolsenger. Men pass dere for å smake for mye på den sjampanjen, da. Dere må spare litt til oss som prøver å komme halsende etter. Bare vent, det kommer til å bli et heidundrende kalas når vi samles der ute! :full::full::full:

Men de solsengene kan dere bare ligge i så lenge. Godt å hvile etter innsatsen! ;)

:klem:


#326

Antoinette6 sa for siden:

Guuuuud, så deilig å se deg, ekenna !!! Og så DEN gode champagnen, ikke sant ? Og hva syns du om de flotte servitørene som svinser rundt her i leopardlendekleder ? Snasne ? Ja, jøss ! :sikle:

Nå kommer jaggu de innleide massørene også ! Dæven !!!

Du trenger ikke være redd, Tango. Her står kassevis med god champagne på kjølerommet. Og det kommer stadig noe nytt. Massørene er det siste som har ankommet !

Kom, kom !!!


#327

ekenna sa for siden:

Haha, du er helt herlig Antoinette6! Jo, vet du hva, de er så absolutt snasne! ;) Og den massasjen er verdt å kjempe for, så stå på alle sammen! Ikke minst den champagnen, gud så godt. :D

Nei, nå tror jeg at jeg tar en tur bort til jacuzzien. Noen som blir med? ;)


#328

Antoinette6 sa for siden:

Jeg kommer, jeg, - mens vi venter på de andre !

:love: to all, - and welcome !!!

(her går'e i engelsk, da. De snakker ikke norsk, disse massørene. Men vi bruker kroppsspråk også, altså) :D


#329

Biola sa for siden:

Hei!

Sniker meg inn her, jeg, og håper på et hyggelig medlemsskap her, men ikke så aaalt for lenge. Selv om jeg regner med å bli en god stund, da jeg har endel kilo å ta av før jeg kan melde meg ut igjen.;) Har lest litt rundt på forumet igjen (vært innom med Eurodiett tidligere, men prøver nå på lavkarbo/ketolyse) og finner så mye inspirasjon! Og håper på å finne enda mer inspirasjon her. Godt å vite at det er noen som følger med på opp- og nedturer. (Satser mest på nedturer, jeg, i alle fall når det gjelder tallene på vekta. :D


#330

Antoinette6 sa for siden:

Velkommen, Biola. Ekenna og jeg står like utenfor her og venter, som du ser !


#331

Biola sa for siden:

Ja, jeg ser dere der ute, og jeg gleder meg til å komme ut til dere! Det blir nok en stund til, men bare vent!!:cool:


#332

Antoinette6 sa for siden:

Vi venter ! Og vi er bare LIKE utenfor, skjønner du. IKKE langt borte, liksom ! :lol:


#333

Kathja sa for siden:

veiedag ja... Var syk i forrige uke og regnet ikke med å ha gått ned noe. Jeg kremt kosa meg litt ...... var jo syk

Men veide 101.8 idag ! Legen min har notert ned startvekten min og jeg veide faktisk 108 ikke 106.Såå Jeg har gått ned 6,2 kg!!

1.8kg igjen før jeg kan melde meg ut ;)


#334

ekenna sa for siden:

Biola: Velkommen skal du være! lykke til, og håper ditt medlemskap blir kjekt, men kort! :)

Kathja: Så fantastisk flink du er! 1,8 kg er jo ingenting, så vi sees jo snart. Jeg og Antoniette6 står utenfor og venter vet dere ;)

Jeg har også veiedag i dag, og kan med glede endelig våge å melde meg ut, offisielt også, av 0,1 tonns klubben, for i dag viste vekten 98,7! :D Det hadde jeg ikke trodd, jeg hadde faktisk forventet å måtte melde meg inn igjen i dag. :p


#335

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! Er ikke det en skummel følelse, ekenna !?? Jeg husker det så godt . . . Og jeg er pokker ikke trygg ennå, jeg. Pinsehelgen gikk uten de helt store utskeielser (bare et par spiseskjeer lapskaus, faktisk) men myyyyye alkohol. Og da jeg veide meg i dag var jeg altså 97,6. Ikke såååå kult. Men jeg tror jeg er kommet til et platå, - og det skal jeg sørge for at skal være UNDER HUNDRE, ja. :ja:

Jeeeez ! Vi skal IKKE inn i denne klubben igjen, ekenna ! Ikke sant!!??? :w00t:

Vi skal bare stå utenfor her og vente på dere. Og heie på dere ! :heia: og fortelle at det går an ! Og hvor deilig det er her ute.

Nå tror jeg jaggu en av oppvarterne her kom med norske jordbær og fløte ! I høye dessertglass av krystall. Fem jordbær og en god dæsj med kremfløte ! Og litt sukrin.

Mmmmmm ! Gled dere, alle ! :sikle:

:heia: og :klem: til hver i sær !


#336

GretheH sa for siden:

Det er såååå spennende her. Synes jeg skimter utkastelsespapirene i det fjerne! :w00t:

Bare vekta mi begynner å oppføre seg nå så.. For slik som den gjør nå så stoler jeg ikke på den! Fra tirsdag til torsdag gikk jeg ned 1,7 kilo!?!?!? Og fra torsdag til lørdag har jeg gått ned 0,5!!!
Ikke søttan om jeg stoler på denne vektnedgangen før ut i neste uke. :geip:

Men akkurat nå så har jeg BARE 1,2 kilo igjen før jeg blir kastet ut av klubben!:stortsmil


#337

Kathja sa for siden:

Jordbær? SUKK!!!


#338

Spisestue sa for siden:

Sukker med, men neste år har jeg sjansen igjen. ;)
Skal ikke innføre frukt før tidligst i september, jeg gleder meg.:)

Kjempebra, ekenna og GreteH! :applaus:

Jeg hadde 2. veiedag i dag, ned 1.3 kg til. :D
Det betyr at jeg er 54% på vei til målet om å komme under 100!


#339

ekenna sa for siden:

Den er grusom! Men vi skal ikke inn i den klubben igjen, det skal være visst!

Mmm, jordbær og krem ^^


#340

Antoinette6 sa for siden:

Fantastisk, damer ! Stå på !

Jeg har veiedag på fredag og har en sterk følelse av at jeg ikke har gått noe særlig ned. . . . Men inn i klubben igjen ? NOPE !!!

like utenfor

:blomster:


#341

GretheH sa for siden:

Har bare 1,2 kilo igjen nå!
Så jeg har et ørlite håp om at den norske jordbæra og utmeldelsen kan komme samtidig. :kul:
(bor så langt nord at her er jordbæra sein):geip:

MEN torsdag til lørdag så går jeg fra ketolyse til lavkarbo i og med at jeg skal nedover til tigerstaden og høre musikk. Skal feire 11 års bryllupsdag også....så da blir det i hvert fall en urbankaffe om ikke to. hihi


#342

Cyan sa for siden:

Jeg blir her en stund til, jeg. Har hatt en aldri så liten (host ... stor) sprekk på en firedagers miniferie. Og vi snakker ikke en liksomsprekk med litt for mye bacongull. Vi snakker megakarbonanza med ostepop, øl, ris, sjokolade, noen brødblingser, pizza ... you name it :eek: Jeg skulle egentlig bare ha en liten neve ostepop siden det jo var ferie og jeg likevel ikke var i ketose ved det tidspunktet (bevisst valg for å kunne ha litt flere alternativer på ferie), men suget ble bare helt enormt og jeg mistet alle hemninger. Dårlig ble jeg også og noe så inni gamperæva oppblåst og full av vann. Hoho, sånn kan det gå :lol:

Men nå er jeg i hvert fall tilbake på Skaldemannish kosthold igjen, og vekta skal få seg en aldri så liten pause :p

:liste:


#343

Antoinette6 sa for siden:

GRATTIS med Skaldemannish, Cyan ! :heia:

ALT er så greit bare an kommer inn på sporet igjen, - og her er du jo !

DET står det respekt av ! :klem: til deg !


#344

Tulla1966 sa for siden:

Melder meg inn her for en liten stund :). Dagens vekt viser 108,3 kg.
Har gått ned 6,3 kg siden starten 24.05.11, så under 100 blir det nok i løpet av sommeren.:D


#345

Vidundra sa for siden:

Denne klubben passer nok fint for meg og mine 120 "følgesvenner". Enn så lenge. Delmålet mitt samsvarer tilfeldigvis med grensa for å melde seg ut herfra, så får man håpe at jeg ikke blir her stort lenger enn et halvårs tid.

Gratulerer til dere som allerede har meldt dere ut (hold dere der!), og lykke til til alle oss andre! :)


#346

Cyan sa for siden:

Velkommen til dere begge :blomster:
Jeg blir nok følgesvenn med dere en god stund, jeg, selv om jeg "bare" har rundt 4 kilo igjen til jeg er under. Jeg er en av de som går ekstremt sakte ned i vekt, og det hjelper jo ikke på med 4 dagers karbonanza heller. Er sikkert 2-3-4 kilo ekstra etter den da, men det får jeg aldri vite for nå er vekta forvist til skapet inntil videre :p


#347

Tango sa for siden:

Jeg ønsker dere alle en riktig god sommer med mye god mat og fine opplevelser! Nå blir jeg fraværende i 4 uker, uten veiing og forum. :nedfor: Får prøve å holde humøret oppe likevel. Det er jo tross alt sommer! ;)

Og så håper jeg selvsagt at flere av dere har kommet dere ut av denne klubben i løpet av sommeren. De skryter fælt av alt det deilige som venter utenfor. :full: JEG har laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt igjen, men jeg skal dit jeg også!

Gleder meg til å treffe dere igjen i slutten av juli! Eller kanskje jeg blir helt aleine her????? :utenutryk Både håper og ikke håper det......


#348

Cyan sa for siden:

Du blir garantert ikke alene. Jeg er nok her fortsatt da ;)
Sneik meg på vekta i dag, og det var 1 kilo over minstenotering. Syns ikke det var så ille, tross alt, men jeg skal jo helst nedover da :p

God ferie, Tango!


#349

Vidundra sa for siden:

Ingen fare for å være alene når du kommer tilbake, Tango! Jeg skal nok ingen steder med det første; jeg har jo bare nettopp begynt. ;)

Ha en riktig god ferie, og velkommen tilbake om en måned! :)


#350

Tango sa for siden:

Det var da sørgelige greier, :nedfor: men hvis dette bare var ei snikveiing, KAN det jo hende det bare var en midlertidig fiasko før den egentlige veiedagen. Men du klarer brasene, helt sikkert!

Tusen takk for hilsen til dere begge! Jeg må snike meg innom her mens jeg har sjansen. Reiser ikke før i morgen ettermiddag, men pakking, pakking og pakking krever sin kvinne - og min mann. :D

:klem:


#351

Cyan sa for siden:

Ikke sørgelig, men bra :ja: Jeg hadde en supersprekk på en liten miniferie i forrige uke, 4 dagers karbonanza, så jeg er i grunn overrasket over at det ikke var mer oppgang :p

#352

Antoinette6 sa for siden:

Og JEG er nok her også, ja, - spesielt etter avslutningsfest med kursdeltakerne mine i dag. . . :sikle: Myyyyye deilig mat !

Jeeeez !


#353

Vidundra sa for siden:

Så bra! Heldige du! ;) Jeg håper og ber om at når dagen kommer hvor jeg sprekker (for jeg kommer til å sprekke. Å ja. Jeg kommer til å sprekke), vil det vise seg at jeg også er en av disse som bare får positiv effekt av det, eller i alle fall ikke går fullstendig i stå i flere uker etterpå.


#354

Cyan sa for siden:

Yay for vann som slipper :heia: 1.3 ned siden i går, og nå er jeg 300 gram under minstenotering, og 4 dagers utskeielse satt meg altså ikke lengre bak enn halvannen uke eller så. 8.1 kilo ned totalt og bare 3.6 kilo til jeg er under 100. Hepp! Uten utskeielser tar det nok et par-tre måneder å kvitte seg med dem tenker jeg. Hilsen skilpadda :shifty:


#355

Tango sa for siden:

Det var jo godt å høre at det var jeg som misforsto! :o Gratulerer med nedgangen! :heia: God sommer til alle mann! Nå er det like før jeg drar. Her pøser regnet ned akkurat nå, så jeg måtte ta en pause i campingvognpakkinga. :D


#356

Tango sa for siden:

:eek: Hvordan går det med 44-buksa da? :eek: Jeg er mest opptatt av den, vekta er ikke så farlig.....;)


#357

Kathja sa for siden:

skuffa over å ikke ha gått ned mer ,men så hadde jeg en mindre sprekk på lørdag og av en eller annen grunn ikke vært i ketose siste uka, vekta viste 101.4 i dag (var 101.8 forrige fredag)


#358

traalgast sa for siden:

Da bi det en ny runde med Ketolyse og trening. (6 ukresprogramm nr.2 RYP - forbrenning)
Håper jeg karer og holde meg mere motivert denne gangen - også når jeg kommer på land.
(Er styrmann på en båt, 4 uker jobb - 4 uker fri.)
Er akkurat kommet ombord etter 4 uker hjemme med lite trening og for mye mat. Har heldigvis kommet meg på en 4-5 fjelltopper om ikke annet:)
Flotte naturopplevelser i Vesterålen:)

Gikk ikke noe serlig ned de første 6 ukene med RYP, men tror nok jeg forbrente en del fett. ( Har forøvrig ALDRIG hver i så god form før)
Jogget en time i strekk den siste uka:) (4 uker siden)

Begynte på første lavkarbokur høsten 2009 og gikk fra 147kg til 126 på ca 4-5 måneder. Nå er vekta på 135, men jeg håper treningsopplegget hjelper. Må også være flinkere til å ligge unna kunstig søtning. (Og et lite favoritt-mellom måltid) - Kvitost med kaviar, 5-6 slicer rett i kjeften :rolleyes:
Blir jo fort noen garm sukker av all den kaviaren.

Nå er det ny start som gjelder, og trening 5-6 ganger i uka.
Skal prøve alt jeg kan for å ligge under 20g karbo per dag. Kjøtt, fisk og grønnsaker er jo kjempegodt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får disse phsyco-anfallene av og til :eek:

I alle fall, skal begynne å skrive litt på klubben her. Er jo innom lavkarbo ofte og jeg må si at dere er mange som motiverer meg:)

Skal begynne å bruke forumet mere aktivt, prøve å være sterk og srive om egene erfaringer.

Jeg vil også ønske dere andre flotte personer her inne lykke til med å nå målene deres:D


#359

Antoinette6 sa for siden:

Søte deg, Tango !!!

Jeg er i Stavanger hos barnebarngullene mine, og lite tilgang til pc, -

MEN stillstand i dag på veiedagen :
97,7

Det vil si at buksa sitter finfint ! Gussjelov !!

Takk for gode tanker, kjære Tango :
:klem:


#360

Spisestue sa for siden:

Så flott, Antoinette! :)
Og lykke til til tralgaast!

Jeg har denne uken gått ned 0,2 kg og er 56% på vei til målet om å komme under 100. :)


#361

Antoinette6 sa for siden:

Stå på, Spisestue !

Champagnen bobler friskt her ute ! :full:


#362

Cyan sa for siden:

Og jeg har gått opp igjen. Opp og ned og opp og ned og i realiteten har jeg altså bare vaket rundt den samme kiloen i typ 2 måneder eller noe sånt. Vil ikke ha platå allerede nå ... :(


#363

Antoinette6 sa for siden:

røsker i badevekta til Cyan og slenger den bort blant de tomme champagneflaskene

Hva med målebånd, Cyan ? Eller blir det egentlig bare å stresse mer ?


#364

Linuz sa for siden:

kremt kan jeg også få melde meg ut av 0,1 tonn klubben?
:D:D:D


#365

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! Hvah !!???

Kom, kom, Linuz !

GRATULERER ! :heia:

serverer Linuz en hel flaske iskald champagne. Rosa. Og russisk kaviar

Skååååål !!!


#366

ekenna sa for siden:

Åh fantastisk! :D Gratulerer, og velkommen hit Linuz! :D

Må bare få si at denne tråden er bare SÅ inspirerende. :)

Nesten sånn at jeg egentlig ikke vil melde meg ut, bare for å bli inspirert! Men for all del, jeg er glad for at jeg ikke lenger er et fast medlem, men besøk får man vel komme på :)


#367

Antoinette6 sa for siden:

Nettopp, ekenna ! Å være på besøk er en FANTASTISK følelse!

Og jeg er så enig i at den er utrolig inspirerende, - også for oss som ikke lenger er medlemmer.

Juhuuuu !

Skål, ekenna. Det begynner å bli noen som ligger henslengt i solsengene rundt her, - med stjerner i øynene og litt sånn 'silkebørst'ne'

:D

Kom, kom !


#368

Cyan sa for siden:

Jeg bruker målbånd. Har ikke blitt noe mindre. Men nå er jeg jo på samme vekta som var et sånt evigvarende platå før jeg ble gravid. Kanskje kroppen husker at den var her tidligere og innbiller seg at her skal den forbli :rolleyes: Men det er sommer da, og da syns jeg det er vanskelig å holde seg på den fete sti. Litt for mye bær som frister innimellom og generelt spiser jeg nok for magert for tiden :o Kanskje det løsner hvis jeg får tilbake fokuset på nok fett igjen. Så var det bare å finne det fokuset da :rolleyes:

:heia: Gratulerer så mye Linuz :heia:


#369

fett-nok sa for siden:

Jeg titter innom på besøk til dere og sier HEI!

Skulle ønske denne klubben var født da jeg i september startet på 104 kg, eller egentlig skulle jeg ønske jeg hadde funnet den lenge før. Sleit veldig med å komme i gang, men i september ville jeg ikke mer.......tok steget opp på vekta som var godt bortgjemt. 104 kg!!!! Og jeg vet at jeg hadde veid mer enn det også, selv om jeg aldri så tallet.

På st.hansaften viste vekten 81.5 kg, altså ENDELIG lett overvekt, da hadde jeg vært på platå siden 6.april........ohhhh, laaange mnd uten reaksjoner på vekta:)

Jeg ville bare inn her og :heia: heie :heia: på dere og fortelle at dere er superflinke, og at jeg er litt misunnelig for at jeg ikke fant en slik klubb i begynnelsen:)


#370

ekenna sa for siden:

Det må være meg du prater om, hihi. Drakk godt av den champisen i helgen, så nå har jeg ligget strekk ut på solsengen en stund. Men fy søren for en helg! Morsomt hvordan livet kan forandre seg så fort, på null komma niks! ;)

Ha en fin kveld alle sammen! :)


#371

Vidundra sa for siden:

Jeg er så stinn av imponasje. Og kjempesjalu, selvfølgelig. ;)

Flinkiser!


#372

Linuz sa for siden:

Kjenner at jeg gleder meg til den champagnen! "Bare" 5,5 kg igjen ---- jeg holder ut!!! Kom igjen alle flotte damer; snart er vi hundre som er under hundre!


#373

Antoinette6 sa for siden:

Fantastisk, fett-nok !!! :klem:

Jeg gleder meg til jeg kommer dit. 'Godt' å høre om stagnasjonen din også . . .

Og så FLOTT å se deg igjen her !

Hurraaaa for klubben ! :heia:


#374

Vidundra sa for siden:

I mars kjøpte jeg en fjong champagne som jeg har spart til en "spesiell anledning" uten å helt vite hva som er spesielt nok. Nå vet jeg det. Jeg vet ikke når den kommer til å sprettes, men jeg vet til hvilken anledning.


#375

Cyan sa for siden:

Kjempebra jobba, Fett-nok :heia:

Jeg liker ikke sjampanje, så jeg må nok feire på annet vis når jeg krysser hundrestreken. Jeg vet bare ikke med hva. Jaja, det er tydeligvis ikke noe hast å finne ut av det, for kroppen min har visst bestemt seg for å ligge på disse +/- 104 kilo for alltid :sint:

I dag har jeg en skikkelig tjukke-bolla-feita dag (har hatt mange av de den siste tiden), så dere får bare bære over med klaginga mi :p


#376

Antoinette6 sa for siden:

Klaging er lov ! Åssen skulle det ellers gå ? Hadde vel blitt innesperra hele gjengen til slutt, da, - om vi skulle ha båret det inni oss !

Cyan, - ikke gi opp !!! (det tror jeg jo slett ikke du gjør heller) Det slipper en vakker dag !

Og fjong sjampanje ? Ingen bedre anledning enn den du har funnet nå, Vidundra. (flott nick, forresten !) :lol:

Selv føler jeg at de siste dagene har gjort meg LITT mer sikker på at jeg er ute av klubben for godt. Veiedag i morgen, da. . . Har stått stille noen uker, men det er akkurat som om jeg føler at jeg er blitt LITT mindre.

Men man kan aldri vite.

Stå på, damer. Her er stadige påfyll av champagne !

:full: og :syklubb: og :blomster:


#377

ekenna sa for siden:

Sånn har jeg det også for tiden! :) Måtte forsikre meg om at jeg ikke hadde gått opp i dag, og holdt på å falle om! 97,4 kg viste vekten. Tror jeg veide meg sånn omtrent 10 ganger, på forskjellige plasser, for det trodde jeg rett og slett ikke noe på :p Men joda, det stemte det! Så nå er jeg ikke lenger så redd for å måtte melde meg inn i klubben igjen :D


#378

Kathja sa for siden:

dere er himla flinke!! Grattis med nedgangen ekenna og " ha det " ;)

veiedag her også,grudde meg mye da jeg IKKE har vært i ketose siste 2 uker pga sykdom,ekstrem latskap og en stor sjokoladeplate :o

Men jeg veide faktisk 101kg i dag! Fra 19mai til i dag har jeg mistet 7kg!

så, fornøyd ja!


#379

ekenna sa for siden:

Takk for det Kathja! Du har hatt en fantastisk bra nedgang du også da! Det er jo et gjennomsnitt på over 1 kg i uken! :o Nice ;) Godt jobbet! Du er utav klubben fort som svint! Og da står selvfølgelig champisen her og venter på deg :)


#380

Kathja sa for siden:

fniiis jeg som blir så dum i fylla :P

Nei gurimalla,jeg er fornøyd ja og tenk seg å se kun 2 tall på vekta ,ikke 3...

99 here i come! ;)


#381

Cyan sa for siden:

Flinkiser :heia:

Jeg tasser fortsatt rundt og vaker rundt dette 104 kilosmerket ... Men nå skal jeg snart på fettfestival, så da håper jeg det løsner. Moter meg opp til festivalstart på mandag :D


#382

ekenna sa for siden:

Fettfestival er nok ikke så dumt. Er det skaldeman du prøver deg på da? Jeg har brukt det for å løsne flere platå, funket det veldig bra for meg hvertfall :) Og tenk, du har allerede hatt god nedgang, for 8 kg er ikke bare og bare! Uansett så må man vel bare ta tiden til hjelp, ikke stresse med vekten og kose oss med maten. Nedgangen kommer når den kommer. Jeg har da vært motløs et par ganger selv etter at jeg begynte på lavkarbo, men så har det alltid ordnet seg til slutt. :)


#383

ekenna sa for siden:

Haha, da er vi to!

Og ja, du bør være fornøyd! Nå er det bare 2 kg igjen, så er du der! Og tro meg, DET er en FANTASTISK følelse! :D 99 here you come! ;)


#384

Cyan sa for siden:

Jeg er inspirert av denne Fettfestivalen som verserte her i 2009, og også av Skaldeman og så har jeg tilpasset planen slik at den passer meg (Jeg kutter f.eks. ikke melkeprodukter) :) Joa, 8 kilo er bra det, men så er det graviditetskiloer da, så jeg teller dem egentlig ikke med i regnskapet oppi hodet mitt ;)


#385

ekenna sa for siden:

Jeg hadde nok talt med dem, men jeg forstår hva du mener da. Kanskje ikke samme sak, men før jeg begynte på lavkarbo for denne gangen, tok jeg jo av 10 kg. Problemet var at jeg la dem på meg så snart jeg spiste normalt igjen. Så det siste året har jeg egentlig tatt av 38 kg tilsammen, men de teller jeg jo ikke med :p hehe.

Ja, fettfestival er ikke dumt. Når jeg har stått i ro, har jeg fått nedgangen igang igjen med skaldeman fakir. Etter en stund legger jeg til litt forskjellige ting. Sånn er det jeg spiser nå hvertfall, og det funker som bare det :)


#386

Cyan sa for siden:

Jeg gikk ned nesten 20 kilo på Fedon da jeg først begynte med lavkarbo, men så la jeg på meg de kiloene igjen uten noen åpenbar forklaring. Detr var da jeg fikk konstatert insulinresistens. Så egentlig begynner jeg ikke å telle kiloer før jeg er 87 kilo, og det er det jo bare 13-14 kilo til :p Neida, jeg forsøker å glemme de kiloene jeg har gått opp :)

Men jeg har gått opp 1 kilo igjen nå da, og det med eksemplarisk ketogent kosthold den siste uken. Håper virkelig at Fettfestivalen skal få røsket meg ut av dette platået.


#387

ekenna sa for siden:

Uff, nei det er ikke lett dette med insulinresistens. :( Men Da krysser jeg fingre og tær for at en liten fettfestival gjør susen for deg! :)


#388

Spisestue sa for siden:

Lykke til, Cyan!

Har nærmet meg 100 litt til, ny veing i dag viste ned 0.7 til 104.8.
Da er jeg 61.6% på vei til målet om å komme under 100. :)

(Ja, jeg liker tall og statistikker ;) )


#389

ekenna sa for siden:

At du liker tall og statistikker har jeg lagt merke til. Hehe, men det er gøy å se fremgang på flere måter ;) Men tenk, bare 4,9 kg til, så kan du melde deg ut av klubben og vise til 2 tall på vekten! Fantastisk ;)


#390

GretheH sa for siden:

Er som en sprettball her, men nå har vekta vist 100,4 to dager på rad! MEN jeg tror det ikke før jeg veier det samme på tirsdag. :geip:

Gleder meg vannvittig til å bli tosiffret! Sukk.....


#391

Hette sa for siden:

JA! JA! JA!!!!!!! :D:D:D

99,8 kg i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikkje vegd under 100 kilo sida eg begynde på ungdomsskulen!!!!!!!!

Herre min hatt so herlig!!!!

Var vanskelig å komme igang etter eit vanskelig år, men NO! No ska dåke sjå!!! hehe!!

Å guuud! :D


#392

fett-nok sa for siden:

:heia: GRATULERER!!!! :heia:


#393

Kathja sa for siden:

næmmen grattis! Så morro! Gleder meg til det er min tur!


#394

ekenna sa for siden:

Flinke FLINKE Hette!! :D :D Utrolig bra! Og velkommen over på andre siden. Champagne?


#395

GretheH sa for siden:

Gratulere Hette!:heia:

Står fortsatt på 100,4.....men men. Kommer sterkt etter!



#397

Tulla1966 sa for siden:

Gratulerer til Hette, med flott resultat! :)

Jeg er litt nærmere "under hundre" etter dagens veiing. Dagens vekt viste 106,8 kg, startvekt for 6 uker siden var 114,6 kg.


#398

Cyan sa for siden:

Gratulerer, Hette! Godt jobba! :heia:


#399

Klausen sa for siden:

Hei =D Gratulerer til alle dere som har klart og komme under 0.1 tonn... Og meldt dere ut av denne klubben =D

Jeg deremot har hatt 1 deilig uke i syden med solskinn og opp til 40 grader i skyggen =D
I løpet av denne uka, kosa jeg meg kjemmpe masse og tenkte ikke på ketolyse i det hele tatt... Og gik opp 4kg...

Nå etter litt over 1 uke har jeg endelig klart å gå ned disse 4 kg igjen, og er nede i 110.8 =D Veldig lenge igjen... men er ganske fornøyd siden jeg startet på 120kg 25.05.2011 =D Snart 10kg =D

Men må nok passe meg nå... Sommeren kjenner jeg kommer til å bli farlig...
Isen frister for mye.. OG siden jeg jobber på bensinstasjon er det vanskelig og spise den riktige maten...

Men gir ikke opp... Tar en kald Cola Zero i stedet for is. Og spiser rett før jeg starter på jobb, og håper jeg klarer meg uten mat til jeg kommer hjem igjen.. Klarer jeg dette skal jeg under 100kg i løpet av høsten 2011 =D:hearts:


#400

Hette sa for siden:

Eg har holdt på leenge, og hatt maange sprekkar, både på ein dag og opptil fleire mnd! Men eg trur det viktigaste er at eg ikkje har gitt opp! Har aldri tenkt at eg ikkje ville klare det, men tenkt på det som nettopp det det var, ein sprekk!
Kan ikkje la ein sprekk, uansett korg grundig den er, øydelegge resten av livet! Kan eg vel?

Då eg begynte vegde eg nesten 140kg og brukte str52/54 i kle..
No brukar eg 44!! :D

Eg har gått fra 43 til 42 i SKO størrelse!! :eek:

men eg vil uansett takke alle som er på det forumet her og heiar, gir råd og legger ut info! Det er utrulig å ha so mange som støttar ein i kanskje den viktigaste kampen ein tar med seg sjølv for helsa og dei ein er glad i!

Mange av svara eg har fått på mine inlegg har faktisk fått meg temmelig rørt!!

Kampen mot kiloa og for ei beire helse er fortsatt ikkje over, men vil uansett uttrykke kor mykje dåke alle betyr for meg!! :o


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.