< Tilbake til oversikten

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

#801

Marella77 sa for siden:

hehe, det var det jeg tippet... Da er ikke 100 kg så mye da... Værre for meg som er 178... God jul videre btw! :)


#802

Marella77 sa for siden:

Veldig høy om du hadde vært en dame, men perfekt høy om du er en mann ;)


#803

index sa for siden:

Godt å høre!:D

Som en kamerat av meg fikk beskjed om hos legen: Alt er helt i orden, eneste feil er at du burde vært en halvmeter høyere....


#804

Marella77 sa for siden:

lol :D

Leger kan være brutale!


#805

sisl sa for siden:

Heisann.
Er av de som absolutt trenger komme meg under 100. Vekten er på 104, onsker meg ned 30kg i alle fall. drømmen det. Men i alle dager, hvordan skal man bare komme i gang........ Har det som trengs av oppskrifter og planer, men mangler bare sparket bak.... Noen som kan gi meg det?? Da hadde jeg vært super glad om jeg klarte i alle fall noen av dem før sommeren...
Ønsker meg selv og andre lykke til :)


#806

Dietta sa for siden:

Spark, spark, spark, spark (au, au) :p Lykke til med oppstart.


#807

mrs kishty sa for siden:

stort spark sisl Bare gled deg til du går på butikken og alle du møter sier Oh My God.... eller WOW, eller som eks svigermor sa til ungene, "hvor er mamma henne da?" da jeg sto rett ved siden av henne :D


#808

Marella77 sa for siden:

Hehe ;) ja, enig med deg!! Jeg har nå gått ned 18 kg, og får allerede høre at jeg ser ut som en strek eller en flis ;) og at jeg har blitt tynn! Herlige ord, selv om jeg vet de overdriver, har fortsatt mye å ta av!

Her kommer et STOOOOOORT spark i rævva fra meg også ;)


#809

Ellep sa for siden:

Nærmer meg sakte og sikkert.
Begynte på 134 og er nå 109,5 etter 24 uker.


#810

langaard sa for siden:

Hei, jeg hører ikke hjemme i denne tråden, men jeg sniker meg litt rundt :) Må graulere deg med flott nedgang!!:liste:lister meg stille ut:p


#811

siljesfremgang sa for siden:

Er ennå en lang vei til jeg kan melde meg ut, men jobber meg mot det..:D


#812

Marella77 sa for siden:

hehe... Artig å snike litt ;)

Jeg hører heller ikke til her lengre :D , så jeg får :liste: meg ut jeg også, men vil bare si til dere andre: Stå på!! Det går bare en vei, og det er nedover! Og i denne sammenhengen er det en positiv ting ;)


#813

Antoinette6 sa for siden:

Ja, stå på alle sammen. Jeg har vært her. Lenge. det var hyggelig, forsåvidt, - men gud så deilig i nitti-klubben også. Kaaaanskje jeg kan melde meg ut derfra også. Snart. Kanskje. Muligens. Til påske.

Time will show.

Vi venter på dere med champagne og jordbær på utsiden.

Kom, kom ! :syklubb:


#814

Malice sa for siden:

Har som mål å avslutte medlemskapet i denne klubben i løpet av dette året...skal bli godt å downsize littegran :)


#815

Marella77 sa for siden:

Høres ut som en god plan ;)


#816

Ellep sa for siden:

Hei alle
Løfter denne fram igjen.
Selv om det nesten har stoppet opp, kan jeg se 99 i det fjerne,
Kun 9 kilo igjen


#817

vaskeklut sa for siden:

Hallo! Jeg skal også melde meg ut av denne klubben, meeeeeeeen. Jeg blir altforaltforaltfor opptatt av tallene på vekta. Så nå har jeg bestemt meg for å bruke klesplagg og målebånd i stedet. Kan jeg få være med her likevel? se på med store våte øyne Vær så snill?

Jeg har tidligere gått ned 30 kg med lavkarbo (oooog sykdom... så vet ikke hva som satte i gang hva), men det meste er tilbake nå.... Forskjellen jeg gjør fra sist er at jeg forsøker å begrense karboinntaket mest mulig, men jeg orker ikke anstrenge meg for å spise ketogent, da jeg har fått et veldig dårlig forhold til ketogen kost. I tillegg er jeg begynt å trene!! :heia: Det gjrode jeg så absolutt ikke sist gang.


#818

timich sa for siden:

Målet er i sikte:D Jeg har ikke veid meg siden forrige lørdag, og da veide jeg 101,5 - så det er mulig jeg er enda nærmere målet nå. Startet på 112 før jul. Målet mitt var å se 99-tallet til påske, og det ser det da ut til at jeg skal klare med god margin:heia:


#819

timich sa for siden:

Selvsagt:heia: Klesplagg og målebånd er jo egentlig mye bedre parametre enn vekta, iallfall sier kombinasjonen av disse mye mer enn bare vekt alene. Selv veier jeg meg ikke så ofte, jeg syns det er kjekkere å se at jeg passer gamle bukser igjen enn å se på vekta. Lykke til!:)


#820

vaskeklut sa for siden:

Tusen takk! Jeg hra vært D***FLINK med treninga hittil! Fire ganger i forrige uke og en gang denne! :D Jeg måtte snikmåle, selv om "offisiell måling" ikke er før i neste uke en gang. To cm inn!! Nå kan jo dette gå både ut og inn til den "offisielle målinga", men motiverende likevel! Nå tror jeg at jeg må få gubben til å gjemme det målebåndet så jeg ikke snikmåler flere ganger :o


#821

Miominmarte00 sa for siden:

Så utrolig flinke dere alle er! Lykke til :D


#822

timich sa for siden:

Wiiiiiiiii...!! Tickeren min er herved oppdatert og jeg er på den tosifrede siden!!:D


#823

silje21 sa for siden:

Gratulerer så masse!! Godt jobba :)


#824

Antoinette6 sa for siden:

[CENTER]åpner champagne for timich og husker følelsen

:heia: :heia: :heia:[/CENTER]


#825

Brokkoli sa for siden:

Dere er kjempeflinke, folkens! :-D


#826

Daartho sa for siden:

Hei! Er det ennå liv i denne klubben? Jeg har så innmari lyst til å bli medlem, så jeg kan melde med ut igjen!


#827

bærrgen sa for siden:

Det er vel lav aktivitet her som ellers på lavkarbo i forhold til det har vært tidligere jeg har vært innom her. Men vi kan jo blåse litt liv i klubben sånn at vi sammen kan melde oss ut om en stund :D


#828

GjenStarter sa for siden:

Jeg melder meg inn, så melder jeg meg ut igjen om ytterligere 20 kilo? :)


#829

Daartho sa for siden:

Min utmelding er dessverre blitt forlenget med 1 kilo. Jaja, kunne vært verre:cool:


#830

Tonjecb sa for siden:

Startet på mandag på 109.7 kg. Og jeg vil ned på 77 kilo, hvis det i det hele tatt er mulig :confused: Men først er målet tosifret :D Gått ned til 106.3, og er på min femte dag nå :cool:


#831

Liseta sa for siden:

Selvsagt er det mulig! :) Dette klarer du! ;)
Jeg startet på 122 kg, og er nå nede på 72. Målet mitt er 67/68.
Lag deg gjerne en journal/ dagbok. Da vil du oppleve mye hjelp og støtte! :)
Lykke til. :heia:


#832

bærrgen sa for siden:

Som Liseta anbefaler, lag deg en journal :) Vi er en liten gjeng her inne nå, men vi passer godt på hverandre :D


#833

Carisma sa for siden:

Det kommer an på om du har andre typer medisinske utfordringer i tillegg. For noen av oss er det ikke mulig, men man må fokusere på å holde seg frisk og ikke øke vekten mer


#834

ekenna sa for siden:

Javel. Da får jeg melde meg inn her igjen. Etter en herlig tid borte fra klubben, kommer jeg slukøret tilbake med halen mellom beina. Først ned fra 120+kg(uvitende feit) til 79.9(slank som ei sild). Så opp fra 79.9 til 110 (høygravid), ned fra 110 til 85, deretter opp fra 85 til 111(Vel vitende, men fremdeles unektelig tykk) :(

Hei!


#835

ekenna sa for siden:

Er det bare meg her da som er over 100 kg? Jaja, etter en uke på lavkarbo har jeg gått ned fra 111 kg til 106. Satser på at jeg kan melde meg ut av klubben igjen om ikke alt for lenge. :-p


#836

bærrgen sa for siden:

Er nok dessverre her jeg også.... :mad:


#837

ekenna sa for siden:

Da har du hvertfall gjordt en heidundrandes god jobb med å ha mistet over 21 kilo!! Så flink du har vært :)

Følger du et spesielt opplegg, eller er det egendefinert?


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.