< Tilbake til oversikten

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

#1

nilmor sa for siden:

Hei!
Jeg tror det er endel av oss her inne som har lagt en plan for komme oss under 100 kg.
For egen del startet jeg for fire uker siden på 134,7 kg og har en vei å gå før jeg klarer å bryte den magiske 100 kg grensen.

Håper flere som vil slenge seg på, så kan vi heie på hverandre.

Lykke til, både til meg selv og til andre! :)


#2

Anos sa for siden:

Jeg har kun gått på lavkarbo i 1 uke nå, har gått ned 4 kg så langt. Veier nå 109 kg, jeg vil så utrolig gjerne bryte den helvetes 100 grensen! Jeg kan ikke huske sist jeg veide under 100 kg, det er alt for maaaange år siden. Lykke til nilmor, jeg har lest en del av dine innlegg og synes du har gjort en kjempe god jobb så langt. Jeg er sikker på at vekten kommer til å bikke under 100 in no time :)


#3

Tiril77 sa for siden:

Lykke til Nilmor.. Jeg kommer etter snart jeg også.. Akkurat nå står vekten rimelig stille. Men jeg trener spinning/Zumba/aerobic 3 dager i uka, så jeg regner med at det er fett som blir omdannet til muskler. Så forhåpentligvis raser kiloene snart av meg også ;) GLEEEDER meg til endelig å komme under den magiske 100 grensa :D:D


#4

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! Jeg er med ! 5 kilo igjen !


#5

Engledans sa for siden:

Jeg er nystarta denne måneden, så det tar nok noen måneder før jeg er under den magiske grensa. Trenger nok masse ass kicking etterhvert.:D


#6

Roardo sa for siden:

Jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben neste mandag.

:D :D :D

Lykke til alle sammen :D


#7

Kira71 sa for siden:

Jeg har "bare" 2 kilo igjen... men har stått her i flere måneder. Så jeg er med!

#8

Savagedlight sa for siden:

Jeg har allerede meldt meg ut av 0.1-tonns klubben! Startet dog på 113kg i oktober.
Lykke til alle sammen. :)


#9

wevi sa for siden:

Lykke til alle sammen!! Når jeg brøyt den grensa måtte jeg felle en tåre. Utrolig deilig å bare ha to sifre på vekta. Unner dere alle å nå den magiske grensa. :) :klem:


#10

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Ikke så lenge siden jeg brøyt den grensa selv, deilig deilig :D Nådde et stort mål den dagen, og unnet meg både en ny jakke og en ny genser :) Når dere klarer det må dere skrive i denne tråden da, så skal dere få mange gratulasjoner!

Lykke til alle sammen! :heia:


#11

ekenna sa for siden:

I'm in! :) Selv har jeg ca. 10 kilo igjen før vekta viser under 100, så det tar nok en stund, men gjør alt jeg kan for ikke å stresse med saken. Det kommer vel etterhvert. Lykke til alle sammen! :D


#12

Snorkfroken76 sa for siden:

Jeg er med! Siste uoffisielle veiing sa 120,2 så SKAL være under 120 på mandag! :) Om kroppen gjuør som jeg vil håper jeg å dukke under hundre i løpet av sommeren! Heier på oss alle!:) Og veldig motiverende å se alle som har klart det :)


#13

Nnem sa for siden:

Det er en lang stund til at jeg havner der, men jeg er med:)

Lykke til alle sammen:D


#14

Antoinette6 sa for siden:

Såååå mabge hyggelige innlegg i denne tråden ! JA ! det skal bli deilig å melde seg UT av denne tråden, - men veldig hyggelig å være I den også, dah ! :)

*krysser fingre for alle sammen, - også de som er under den magiske grensen. De skal nok ikke over grensen igjen, nei ! *


#15

Trolltika sa for siden:

Hører visst til her jeg også. Jeg kommer nok til å være her en stund, men det virker som trivelig selskap så da er det ikke så kjempefarlig ;)

Lykke til alle sammen, dette skal vi klare!


#16

Spinnerette sa for siden:

Jeg er med! 10kg igjen for min del :)


#17

Bæstemor sa for siden:

Hei.
Jeg skal også ut av den klubben, selv om jeg har et godt stykke å gå enda.Men det er veldig inspirerende å surre rundt på forumet.


#18

Tom1402 sa for siden:

Jeg har vært medlem i 0,1 tonnsklubben i et par år nå, men jeg startet 04.01 på lavkarbo. vekten viste da 105kg, nå etter ca 3,5 mnder har jeg nådd målet på 90kg før sommeren.

Nå er alt som går av før mai bare bonus :)


#19

nilmor sa for siden:

Så morsomt at mange er med å heier på hverandre!

Jeg har et mål om å komme under 0,1 tonn til 1.juni :) Men dere er jo en herlig gjeng, så jeg slutter nok ikke på denne tråen så fort!

Stå på alle sammen :goodluck:


#20

blomsterfeen sa for siden:

Jeg melder meg inn!

Var på god vei til tosifret i høst, etter flere måneder med lavkarbo, men så tok livet noen gale vendinger, så i februar var jeg over 110 igjen. Har full motivasjon nå, og er godt inne i ketosen igjen og har tatt av et par kilo allerede, så jeg krysser fingrene for at det ikke skal bli helt umulig å kunne melde seg ut av denne gruppen før sommeren.

Stå på alle sammen:)


#21

sigboh sa for siden:

Jeg har heldigvis kommet meg under 100 - tallet sist omgang jeg gikk på lavkarbo men vil bare si lykke til og stå på til alle dere som skal ned nå :D Vil også legge til at det er en utrolig deilig følelse og se et tosifra tall. Jeg begynte og gråte av glede når jeg så det sto 99 på vekta mi :D


#22

malleleo sa for siden:

herregud som jeg gleder meg til å være under 100 kg!!! har 9,5 kg igjen!


#23

Engledans sa for siden:

Veiedag i dag, og jeg er en kilo nærmere målet:D. Bare 25 igjen.....:eek:


#24

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! Jeg gleder meg så veldig til jeg kan skrive her inne at jeg KAN melde meg ut herfra, -

Juhuuuu, folkens ! Stå på ! DETTE er intet umulig mål !


#25

monja sa for siden:

Jeg skal og ut av 0,1 tonnsklubben, men det er enda noen kilo igjen. Målet mitt er å klare det på slutten av sommeren. Nå er det 5,5 kg igjen til under 120, som er det første målet mitt :)

Lykke til alle sammen!!! Dette klarer vi!
Og dere som alt har klart det - knallbra!!!


#26

trude.lutt sa for siden:

Jeg er også med! 4,5 kg igjen! Gleder meg. Har endel sommer klær som ligger å venter, gleder med til å få tatt de frem. Gleder meg til å få på meg favoritt klærne igjen! Snart sol og sommer!:cool:


#27

Icandoit sa for siden:

Jeg vil gjerne ut av klubben ja - og håper jo selvsagt at medlemsskapet ikke varer så lenge til! ;)

Jeg har 7,4 kg igjen til milepælen "To-sifra". :spent:

:goodluck:


#28

nilmor sa for siden:

Vil bare ønske alle klubbmedlemmer lykke til, dette skal vi klare sammen.
Kanskje noen har forslag til en seremoni eller noe, når vi mister medlemmer her?

Viktig at vi skaper motivasjon til å stå på... :)


#29

ekenna sa for siden:

Tja, jeg kommer ikke på noen forslag på sermonier, men vi kan jo bestemme oss for en belønning vi kan gi oss selv når vekten viser 99, og at man da melder seg ut av klubben og gir seg belønningen? Hvilken belønning du vil ha, bestemmer du selv og skriver det ned her. Men jeg vet ikke om det var forslag som dette du var ute etter da..? :)


#30

nilmor sa for siden:

Supert forslag og lett å gjennomføre :)

Når vekta mi tipper under 0,1 tonn skal jeg belønne meg selv med en spaweekend :)


#31

ekenna sa for siden:

Hørtes herlig ut :) Når jeg kan melde meg ut av denne klubben, skal jeg pierce tunga ;)


#32

Engledans sa for siden:

Lurer på hva jeg skal belønne meg med? Har 25 kilos tid å fundere. Nye klær, eller ettellerannet. En massasje eller noe annet småluksus.


#33

ekenna sa for siden:

Ja, for meg er det en stor bragd hvertfall. Har ikke vært under 100 kg på ganske så mange år. Tror jeg veide det omtrent da jeg fikk bunad, og det var før jeg konfirmerte meg :o Så da vil jeg ha en belønning jeg har hatt lyst på lenge. Da jeg nådde mitt første delmål (110 kg) kjøpte jeg meg smykker, øredobber og piercinger til leppen. Når jeg når 105 så er det lukseriøst smink og dyre hårprodukter og 99; ny piercing som sagt. ^^


#34

Antoinette6 sa for siden:

Belønning til seg selv ? Tjaaaa. . . Hva skal det være, tro ? Spa hørtes så deilig ut, nilmor, - men det er jo så dyyyyrt ! Litt solarium, kanskje ? Nei, det må være noe mer ! Men hva har jeg lyst på ? Jeg har på en måte alt jeg ønsker meg, jeg.

Joooo ! TO flasker champagne skal jeg jaggu kjøpe meg !!! (Tørr, selvfølgelig !)

:D


#35

Nnem sa for siden:

Det må jeg tenke på...


#36

Roardo sa for siden:

Jeg må takke for meg allerede... Idag viste vekta 99,2kg :D
Og jeg passerte -25 kg idag. Jippi!!! :D

Ønsker alle sammen lykke til med å komme ned under 100kg :D


#37

ekenna sa for siden:

Godt jobbet! Fy søren så bra! ^^ Gleder meg til at jeg kan si det samme.. :D


#38

Antoinette6 sa for siden:

Roardo !!! GRATULERER !!! Utrolig deilig, tenker jeg ! Og så attpåtil ned 25 kilo, dah ! Jeeeeez, jeg gleder meg !!!

Gratulerer :klem: til deg !


#39

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Fortsatt helt utrolig for meg at jeg faktisk ikke er medlem av denne klubben lenger... Belønningen under 100 for meg skulle være genser, men det ble visst både genser og ordentlig jakke. :p

Den store belønningen for meg kommer når jeg er i mål, etter planen rundt 70 kg, da skal vi til London på shopping! Setter av penger hver måned til det, på en egen sparekonto ved navnet Project runway. Anbefaler alle å sette seg en stor belønning som kan lyse langt der fremme. Gleder meg allerede jeg!


#40

nilmor sa for siden:

Gratulerer så mye Roardo og takk for oppmuntringen :)
Vi trenger supportere som vet hva dem snakker om! ;)


#41

Roardo sa for siden:

Tusen takk alle sammen! :)

For meg var det nesten en magisk grense å passere og et veldig viktig delmål.
Bare fortsett slik dere gjør, så kan dere snart melde dere ut av denne klubben ;)

Lykke til videre :D


#42

Icandoit sa for siden:

Gratulerer så mye! Det er en herlig følelse! :D


#43

maxit sa for siden:

Rett over 2 kg til jeg melder meg ut. "Forhåpentligvis" kan jeg melde meg ut av klubben om et par-tre uker ;)


#44

Antoinette6 sa for siden:

maxit ! Stå på ! TENK, så deilig å være tosifret !!!

Lykke, lykke til !


#45

Bæstemor sa for siden:

Jeg skal bevilge meg en uke i varmere strøk når jeg melder meg ut av 0,1tonnsklubben.


#46

Antoinette6 sa for siden:

Det er en naturlig konsekvens, kjære whitepaper 1234 :D


#47

maxit sa for siden:

Jeg ser det for meg hver gang jeg er på vekten, men det blir med håpet - enn så lenge! Stao no pao, som de sier i Sogndal ;)


#48

ekenna sa for siden:

Bare lurer på litt forskjellig småting. Er sikker på at vi som er her inne, følger sikkert flere retninger, og gjør ting på hver sin måte. Da er det jo gøy å få litt tips, erfaringer og inspirasjon fra andre. :)

Hvordan planlegger dere å gjøre fremover, for å kunne melde dere ut av klubben?
Hvilken retning følger dere?
Trener dere? I såfall hva? Påvirker det vektnedgangen deres?
Hvordan har nedgangen deres vært frem til nå?
Når begynte dere på lavkarbo?

:) Ellers god helg til dere alle sammen!


#49

benrus sa for siden:

Her er en til som gjerne vil under 100, og videre nedover!
Veier 110, har en gang vært oppe i 125, men gikk ned 30kg (på 10mndr.) for noen år siden. Har gått opp igjen halvparten, men er kjempemotivert til å snu dette igjen. Men....Sist gang gikk jeg på lavkarbo med som beskrevet godt resultat.
Men nå har jeg fulgt dietten til prikke i 10 dager, og gått ned bare 1 kg. Kroppen er i ketose ( testet med sticks). Lurer på om jeg spiser for mye fett? Spiser ca.15g karbohydrater om dagen, men ca. 70% av inntaket pr.dag er fett. Har noen liknende erfaringer.


#50

MalinTherese sa for siden:

Jeg er med. :D Aner ikke når jeg kan/burde forvente å komme under, men startvekta var på 120,4, og har kun gått ned til 116,7 på to uker, ettersom jeg har slitt, og tok en helt feil start.


#51

ekenna sa for siden:

Men det er jo en nedgang på 3,7 kg, i løpet av kun to uker! Er ikke det bra så vet ikke jeg! :)


#52

maxit sa for siden:

-1 kg til. 101 kg nå...Stagnerer vekten nå, så bryter helvete løs ;)


#53

Anos sa for siden:

Så gøy, du er der in no time! :D


#54

Antoinette6 sa for siden:

Guuuud ! Jeg krysser fingre for deg !!!

Jeg har 3,4 igjen. De kommer til å bli seige, har en en følelse av. . . .


#55

Sanney sa for siden:

102.1. dette er helt vilt, så lenge som jeg har liggi og vaket på 103 og 104 tallet. opp og ned.


#56

ekenna sa for siden:

Da var det endelig 1. april, og veiedag for min del. Sist jeg gikk på vekten viste den 111(oppgang på 1 kg), mens i dag stoppet den på 108,7 kg! :heia:

Da er jeg offisielt under 110 kg, mangler 3,7 kg for å nå mitt andre delmål, 0,7 kg til så har jeg klart min 17. mai utfordring og er bare 8,7 kg fra å kunne melde meg ut av denne klubben :)


#57

Antoinette6 sa for siden:

Hurraaaa for deg, ekenna !

:heia:


#58

ekenna sa for siden:

Takk takk! :) Var redd jeg ikke hadde gått ned i det hele tatt, men det har jeg visst ^^ Fjuh.. (Har stått i ro en del uker nå).


#59

nemi81 sa for siden:

Jeg er med.


#60

Silje :) sa for siden:

Jeg vil også melde meg ut av denne klubben! 2.9 kg igjen til vekta viser 99,9 :D Måtte dagen komme snarest.



#62

blomsterfeen sa for siden:

På god glid nå:

23.03.11: 108,1
30.03.11: 108,2
06.04.11: 106,1

Er på reise noen dager, så det er litt utfordrende med både mat og drikke, men i all hovedsak klarer jeg å holde meg til planen. Har nettopp gått en skikkelig tur, så det veier forhåpentligvis opp for et glass vin eller to for mye...


#63

Antoinette6 sa for siden:

2,2 igjen. Det er vel tvilsomt om det går før påske . . .


#64

ruslepølsa sa for siden:

Om alt går etter planen og jeg ikke får for mange smeller er jeg ute av 0.1 tonn klubben i Januar/februar neste år.
Men da kan jeg ikke ryke mer en 1 eller 2 korte ganger i år.
Mvh Ruslepølsa


#65

Silje :) sa for siden:

1,2 kg igjen nå! Håper å runde det neste uke :D


#66

whk sa for siden:

Hallois folkens :)

Nykomling på forum, men erfaren på lavkarbo. Jeg har prøvd å lese meg litt opp her og syns det ser ut som dette er den "nyeste" gruppa. Håper jeg kan være ilag med dere her selv om jeg er akkurat 0,1 t nå idag, skal fortsatt melde meg ut av 0,1 t og har på det tyngste vært 113 så jeg føler dette kan være rette gjengen :)
Syns faktisk forumet er litt forvirrende for en nykomling, men håper jeg skriver innlegget på rett plass........


#67

ekenna sa for siden:

Så flinke dere er, alle sammen! Ser at det er flere som nermer seg den magiske grensen, under 100 kg. Det er jo fantastisk! :D

Selv hadde jeg veiedag i dag og har gått ned 1,3 kg. Så nå er det bare 7,4 kg i gjen for min del. Oppløftende! ^^


#68

Silje :) sa for siden:

Gratulerer med nedgangen ekenna! ;D


#69

JanneM sa for siden:

Et halvt kilo igjen, så er jeg ute av den 0.1 tonn klubben.....


#70

Antoinette6 sa for siden:

Åååå ! JanneM ! Sååå deilig !

Og tror dere ikke jeg var gått OPP en kilo, dah ! Det skyldes nok to heftige dager med Prosecco og desslike !

Pokkerrrr !!!!


#71

ekenna sa for siden:

Veiedag i dag, og vekten stoppet på 106,3 altså 1,1 kg ned. :D

Hvordan går det med dere folkens? :)


#72

Anos sa for siden:

ekenna - Så utrolig bra! Det var mye på en uke gitt!
Du veier faktisk akkurat det samme som meg, men vekten har stått stille for meg de siste ukene.
Jeg har rett og slett vært litt for slapp, muligens falt ut av ketose - nå har jeg hatt meg en liten
prat med meg selv og strammet opp i rutinene og kostholdet, allerede etter 2 dager begynner
det å gå nedover igjen. Suuupert! Nå må jeg bare holde ut i påsken hvor jeg kommer til å
være omringet av familie som nyspiser på godteri av alle varianter.. Ew.


#73

ekenna sa for siden:

Så flott at det går nedover for deg også da! :) Jeg hadde også en periode på en måned der jeg ikke gikk ned et gram, før jeg la om til streng skaldeman, og nå går det nedover igjen. Det er en herlig følelse! :)

Jeg er i samme situasjon som deg, nå i påsken. Huset er fylt opp av feriegjester, blandt annet min søster m/familie som til vanlig bor i Danmark. Så nå er skuffer å skap fylt opp med høykarbomat, snop, brus og chips. I går laget jeg også til masse påskeegg til de små, med dumle, smash, smågodt, sjokolade og diverse. Esj, tenkte jeg, for en ekkel og søt lukt jeg fikk av hendene.. :p Hehe. Kan ikke forstå at jeg har spist slikt selv!

Menmen, dette skal vi klare, hva? Jeg har hvertfall bestemt meg for at jeg ikke skal sprekke! Basta! ;)


#74

Hevingen sa for siden:

Jeg får vel stikke hodet inn hit. Da jeg begynte på lavkarbo i fjor veide jeg 106. På mitt tyngste har jeg vært oppe i 114. I vinter har jeg ikke vært flink og stod på ca 102 da jeg begynte igjen for en liten stund siden. Forrige uke veide jeg 100.6, tror jeg. Det har vært litt kaotisk veiing disse ukene. Men skal på vekta i morgen. Har slurvet en del denne uka. Så tviler på at jeg er under 0.1 tonn i morgen. Men det gjør ikke så mye.

Jeg ønsker dere alle lykke til i uka som kommer.


#75

ekenna sa for siden:

Lykke til du også, Hevingen! :) Du er nok under 0,1 tonn på null komma niks!


#76

Hevingen sa for siden:

Dagens veiing forteller meg at jeg blir her inne i alle fall en uke til :)


#77

Lillemy71 sa for siden:

Bare vann, ikke noe å bekymre seg over :D


#78

Antoinette6 sa for siden:

Åssen går're ?

Jeg blir her nok en stund til, ja. De er så seige, de kiloene. Men om tre uker, kanskje ???

Håpet er lysegrønt !


#79

ekenna sa for siden:

Joda, det går nå på et vis. Fikk mensen på torsdag, og kunne faktisk kjenne at jeg hadde en god del vann i kroppen! Så da veide jeg meg ikke på fredag, som er veiedagen. Håper på hvertfall litt nedgang til neste fredag da. :)


#80

Antoinette6 sa for siden:

Jeg har også veiedag på fredag, ekenna ! Vi krysser fingre for hverandre !


#81

ekenna sa for siden:

Jepps! :heia: Heier på oss!

Hvor mye er det som skal til før du er utav klubben da? :) Siden du regner med å kunne melde deg ut om 3 uker, muligens, er det forhåpentlig vis ikke så alt for mye EDIT: (står jo litt lengre bak i tråden. 2,2 eller mindre nå? ^^)? Jeg Har i overkant av 6 kg, så er jeg under 100, og jeg gleder meg SÅNN!! :D Merkelig å tenke på at da er jeg på samme størrelse som jeg var da jeg gikk på ungdomsskolen.:o


#82

Hette sa for siden:

Hei alle sammen! Eg melder meg inn og!

Eg begynte på 138,6, gjekk ned til 101,2, men har no gått opp igjen nokre kilo etter eit ekstremt stressande halvår...
Har ikkkje vert på vekta endå, det skal eg gjere i morgo... men rknar med eg ligger på rundt 105...

Lykke til alle saman!


#83

Antoinette6 sa for siden:

Hurraaaa for deg, Hette, som tar tak i det ! :heia:

Jeg har ikke såååå mange igjen, ekenna. . . snaue to kilo, - men de sitter såååååå fast ! Gikk opp et halvt kilo i påsken, uvisst av hvilken grunn. . . Får satse på at det er kroppen som holder på vannet eller noe sånn. . .Æsj ! Nå gleder jeg meg litt til fredag og veiing. Da MÅ vi jo ha gått ned, tror du ikke ?

Jooooo ! Det tror vi på !


#84

Snorkfroken76 sa for siden:

Jeg er rett under 115 nå. Skal ut av klubben før sommern er over!

Krysser fingrene for alle! :)


#85

Antoinette6 sa for siden:

Nå har jeg spist en frøknekkebrød med uhorvelig mye smørrrr på ! Mmmmmm. . .

Men er nesten kvalm !

Fredag, here we come !

Stå på, snorkfroken. Det går helt sikkert veeeeldig bra for deg. Tror jeg. Når begynner liksom sommeren for deg ?


#86

ekenna sa for siden:

Joda, det tror vi på! :D Og om ikke, blir jeg ikke skuffet. Jeg har hatt jevn vektnedgang en lengre periode nå. Alle buksene mine er blitt for store!:confused: Kan godt vente 3 uker, til jeg får lønn, med å gå ned mer. :p Så får jeg kjøpt meg noen nye bukser! Hehe :) Neida, og om jeg skulle gå ned, så har jeg bare et påskudd for å bruke det nye, smekre beltet mitt mere ^^


#87

Hevingen sa for siden:

Jeg håper jeg er min siste uke her. Ikke for det at det ikke er hyggelig å lese her inne, men da kommer jeg jo under 100 :) Ligger rett rundt hundre akkurat. Noen hundre gram opp og ned i det siste. Men offisiell veiedag er søndag. Så den som lever får se. Påska utsatte dette litt. Men nå er jeg i gang igjen.


#88

ekenna sa for siden:

Fredag og veiedag! :D Hvordan går det med deg? :) (og alle andre) :p

I dag har jeg nådd mitt andre delmål! :heia: Minus 20 kg! :eek: Trodde aldri jeg skulle klare det, men jammen! Så nå er det bare 5 kg til jeg kan melde meg ut av 0,1 tonnsklubben. Fantastisk! ^^

GOD HELG alle vakre mennesker!


#89

Cyan sa for siden:

Jeg melder meg inn her jeg :o Jeg startet på 111.6 og nå er jeg 106.2. Jeg håper på å kunne forlate klubben om en 3 måneders tid :)


#90

ekenna sa for siden:

Velkommen i klubben! :) Ser du og jeg nesten veier det samme. Sist gang, før i dag, jeg veide meg (2 uker siden), veide jeg 106,3.

Lykke til med videre vektnedgang!


#91

Liv sa for siden:

Hei alle sammen:)

Surrer rundt her på forumet og leser om alle dere som er så flinke;)

Tenker at NÅR skal motivasjonen komme til meg igjen?

Vekta øker stadig, er vel rundt 105 nå, aldri vært så tung før:(

Gikk ned mange kilo, og hadde det strålende på LK for et par år siden, men falt av lasset som mange gjør, og gikk opp igjen fra 80 til nå 105 kg.

Og nå som mannen min også spiser lavkarbo, burde jeg jo hive meg rundt og være strålende fornøyd med støtte? merkelig hvorfor jeg ikke kan klare det!

Tenker meg ut på kjøkkenet for å prøve å lage meg noen LK pannekaker med stekt bacon til. Må jo prøve;)

Ha en fin søndag alle sammen!


#92

Liv sa for siden:

Ps.....de pannekakene ble driiiitgode:D

jeg og minsten spiste med god appetitt, med bacon til og øøøørlite jordbærsyltetøy;)

Laget de av 3 egg, ca 1 dl fløte, litt splenda, litt vanilje, litt bakemix, litt ......hva heter det nå igjen???

Kommer sikkert på det:D

gode var de iallfall;))))


#93

Liv sa for siden:

fiberhusk:d:d:d


#94

Hevingen sa for siden:

Da melder jeg meg ut :D 98,1 i dag!! Så ønsker jeg dere alle lykke til mot deres mål og delmål


#95

Prell sa for siden:

Gratulerer!

Ingenting jeg heller vil enn å melde meg ut her! Håper jeg får det til!


#96

Antoinette6 sa for siden:

Så fantastisk, Hevingen ! GRATULERER !!! :heia:

Jeg håper jeg kommer etter snaaaaart. Snaue en kilo igjen . . .


#97

Hevingen sa for siden:

Stå på, Prell! :Heia:

Og, Antoinette6, jeg venter på utsiden ;)


#98

Antoinette6 sa for siden:

Hyggelig, Hevingen. Jeg kommer. . . snaaaart ! :klem:


#99

Cyan sa for siden:

Gratulerer, Hevingen :heia:
Håper vi aldri ser deg igjen :lol:

Jeg er smittet av kamelsyken, så her har vekta vaket rundt det samme kiloet i et par-tre uker nå :nedfor:


#100

Antoinette6 sa for siden:

Juhuuuu ! 700 gram ned denne uken ! Det er jeg veldig, veldig glad for !!!

Og hvor mye er det igjen før jeg kan melde meg ut ? 300 GRAM !!!

Det tar vel et par måneder, tenker jeg :lol:

Orker du vente på dét, Hevingen ?


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.