< Tilbake til oversikten

Nannahs supergode knekkebrød!

#601

r.o sa for siden:

Noen som har gode råd når knekkebrødene "brente" seg fast i papiret? Bare kaste de? De er litt vel mye stekt. Smurte papiret med smør...var sannsynligvis matpapir... Misliker sterkt å kaste mat!


#602

Dilly sa for siden:

Ja, det er ikke noe å gjøre med dem, men neste gang burde du forsøke det brune, ruglete bakepapiret til Toppits. Det selges bl.a. på Obs. Jeg trodde at jeg måtte gi opp hele knekkebrødbakinga, men så fant jeg riktig papir, og da var det lett å få av.


#603

Nannah sa for siden:

Ved bruk av vanlig bakepapir skal det ikke brenne seg fast eller sitte fast i papiret. Viktig at deigen ikke er for våt og at knekkebrødene får steke til de tørre. Tiden kan nok variere litt fra ovn til ovn. Prøv deg fram til du finner den rette tiden for din ovn:ja:


#604

Isemor sa for siden:

Hei:D

har sett i tråden her ja...står ingenting om det her. Kruskakli skal vel fungere? skal teste ikveld.
Er starta med ketolyse igjen, og kjenner jeg er virkelig lysten på noe å gnaske på:cool:


#605

Kathja sa for siden:

Har tenkt å bake disse i dag,men må spørre ;

Kan de fryses ? eller blir de kliss kliss?


#606

Antoinette6 sa for siden:

Du trenger ikke å fryse dem, - de holder seg svært godt !


#607

Kathja sa for siden:

Takk for svar

nå står 2 stk plater i ovnen og jeg er såå himla klar for å smake
fort dere å bli ferdigstekt!



#609

Kathja sa for siden:

Å JA :lol:

men de er ikke helt ferdige ennå og så må dem bli kalde! Sulten ;)


#610

Kathja sa for siden:

jeg bruker Iduns formfett som jeg sprayer og smører lett inn platene før jeg legger stekepapir over. Det hjelper en del

Nannah -Hjertlig takk for flotte knekkis. Jeg fikk 32stk i ymse utenomjordiske størrelser og former :rulleøyne
Neste gang jeg lager de,må jeg huske å ikke bre ut røra så nærme kanten på brettet. Fikk brette-knekkis ahhaha

ps.. jeg og linfrø = blæææ. Noen forslag til hva jeg kan bruke isteden?


#611

Nannah sa for siden:

Bare bruk mer av det andre om du ikke liker linfrø:)


#612

Tiki sa for siden:

Også litt solsikkekjerner er godt.


#613

sirib sa for siden:

har laget disse nå og det er MEGET gode! de sto 1t og 10 min i varmluftsovn, de så litt brente ut, men de smakte HELT fantastisk :-) har prøvd mange knekkebrødtyper, men disse tok virkelig (lavkarbo)kaka!


#614

Line328 sa for siden:

Hei!

Lurer på hva jeg kan bruke i stedet for fiberhusk?

Helsekosten er stengt for dagen, og jeg er nå gått tom for knekkebrød.


#615

Okie sa for siden:

Jeg glemte kli'n men de ble kjempe gode likevel. Var litt bekymret for at de skulle henge i bakepapiret men jaggu gikk det bra også! tusen takk for kjempe god oppskrift :sikle:


#616

Kathja sa for siden:

fniiis jeg fant nettopp ut at det er sesamfrø jeg ikke liker gapskratte

men takk for tipset,da blir det lin/solsikke/muligens gresskar frø ;)


#617

Peppa Gris sa for siden:

Jeg baker disse med gresskarkjernefrø i stedet for solsikkefrø, de er knallgode! De kan til og med slenges inn i ovnen etter at de er blitt kalde dersom de faktisk ikke er godt nok stekt og :o


#618

MariaB sa for siden:

Har handlet inn ingredienser, og skal bakes i løpet av uka! :D


#619

Fru Potethode sa for siden:

Tusen takk Nannah!!
Dette er de beste knekkebrødene jeg noen sinne har smakt. :D
Laget de i går ettermiddag.
Gubben var helfrelst, må vel lage ny ladning i dag.

Ha en fin helg!


#620

|Ingrrid sa for siden:

Hei!

Lagde nettopp denne oppskriften, se bilder her! :) Tusen takk til nannah for oppskrift!



#622

Bravo sa for siden:

Lager min andre ladning nå, har savnet disse helt siden første ladningen gikk tom.

Jeg har ikke varmluft, så jeg baker et brett av gangen. Vet at varmluft sprer varmen jevnere og gjør at det er greiere å bake flere brett samtidig, men lurer likevel på om det er noen som har prøvd å bake flere brett på en gang i vanlig ikke-varmluftsovn, og hvordan resultatet ble da?

lengter etter ny ovn med varmluft


#623

silje21 sa for siden:

Nå står ene brettet mitt i ovnen og det lukter nyyydelig!! så blir spennende å se om man liker de hehe :D


#624

silje21 sa for siden:

:o:o:o
Har bare ett ord:

Nyyyydelig!! :D


#625

Sus Scrofa sa for siden:

Ojoj, dette var jammen en lang tråd! Ikke rart egentlig, for disse ble virkelig knallgode!! :hungry:

Har akkurat spist ett, som fortsatt var varmt, med meierismør og hvitost. Yum yum!!

Jeg fant fiberhusk blant "spesialvarene" på Mega, altså der man finner glutenfrie produkter osv. Trodde egentlig jeg ikke fant det, siden det ikke stod sammen med frø, mel osv, men jammen hadde de det!! :D

Når det gjelder problemer med å få av bakepapiret: Jeg tok ut brettet og la knekkebrød + matpapir oppned på en rist med kjøkkenhåndkle på, så dro jeg forsiktig av papiret. Gikk veldig fint :)

Ser at knekkebrødene min er litt ujamne med forskjellige formasjoner, men gode var de! Spent på om de faller i smak hos kjæresten min, som ikke har smakt brødmat på 6 uker :D


#626

Tiki sa for siden:

Har ikke bakt disse på lenge nå da jeg i perioder prøver å minimere frø og nøtter, men nå skal det bakes dobbel posjon til ferien. Gleder meg til litt forandring i kosten igjen.


#627

hegemjos sa for siden:

noen som vet hvor mye KH det er i knekkebrødene?


#628

manebane sa for siden:

Takk for oppskrift Nannah! Me like it a lot :D

Er egentlig livredd for å spise av de fordi jeg ikke trenger flere partystoppere men måtte bare ta en smaksprøve av baksten.

Med ostehøvelskjært smør og grædost :sikle:

Litt morsomt var det at jeg fant en gammel pose solsikkekjerner fra Coop ænglamark som hadde 17 gram kh per 100g, mens den nye posen av akkurat samme merke hadde 14!
Har liten tro på at en solsikkekjerne kan variere så mye i næringsinnhold uansett hvilken leverandør som har høstet den. Så, leverandørslurv!!


#629

Frøken Kolibri sa for siden:

hvor får man kjøpt ingrediensene?? dagligvare,eller må man på helsekost? vil prøve de!! :)


#630

Tullo sa for siden:

Da er disse ferdig bakt her også :) Var kjempe god smak på dem og gleder meg til og spise et til kvelds med mye deilig ost på :)


#631

Okie sa for siden:

mener en finner alt i butikken...


#632

Pingri sa for siden:

Jeg bakte disse idag og det er det beste knekkebrødet jeg har smakt! Sleit veldig med å få smurt dem utover bakepapiret, men så tok jeg plastfolie på kjevla og da gikk det som en lek :-) Ovnen min er alt for varm og, så første batch ble litt brent, men smakte nydlig likevel!

Men, har jeg regnet helt feil om hver skive er 122 kcal?
Er helt ny så mulig jeg har misforstått, men tror man skal passe litt på kcal selv om man spiser lite karbohydrater? eller? Prøver å gå ned i vekt da vettu ;-)


#633

Pingri sa for siden:

Får det heller ikke til å stemme med karbene, får 1,5 pr stk jeg?

Tar gjerne imot regneråd her :-)


#634

Okie sa for siden:

Jeg smører det bare utover med baksiden av en skje :) ovnen min steker de litt fortere enn tiden oppgitt her også. Så jeg står nesten ved ovnen de siste 20 min og stirrer, klar med grytekluter :D


#635

Kanskje sa for siden:

mange mener at lavkarbobrød og knekkebrød er partystoppere. Men er den ene tingen bedre enn den andre, eller er begge like ille?


#636

Kanskje sa for siden:

Jeg er spent på disse.:)
Har nettopp satt første brett i ovnen. :)

Men de var ikke lette å få ut på brettet !! Endte opp med å bruke våte hender, og et vått glass til å klemme/kjevle deigen ut på brettet.

Skal det være sånn?


#637

Klistine sa for siden:

Jeg gnir de alltid utover brettet FØR jeg lar fiberhusken sette seg.. Da er deigen mye bløtere og det er ti ganger enklere :)


#638

Kanskje sa for siden:

Aha ! Det var en god ide !!!!


#639

Kanskje sa for siden:

Jeg brente første brettet mitt, da jeg hadde satt klokken på en times steketid.

Fikk reddet de ut, og da var det ikke gått en time en gang :eek: . Så det må være noe som ikke stemmer med steketiden.

Hvor lenge skal et brett stekes på 180 grader i vanlig ovn? :confused:

Nå løper jeg frem og tilbake for å ikke brenne brett nr 2.

Og gode - DET var de !


#640

danielve sa for siden:

Har nettopp bakt etter oppskriften, men er det bare jeg som ikke klarer å fordele deigen på 2 plater?


#641

Kanskje sa for siden:

Greide å brenne brett to også .... Noe MÅ være glat med steiketiden.

Det ble ikke to fulle brett hos meg, men fikk dem sånn noen lunne utover .


#642

marionilona sa for siden:

Takk for tips!
Venter alltid til fiberhusken har satt seg skikkelig, og har ingen mulighet til å få to brett ut av "deigen".

Neste gang skal jeg smøre ut FØR den setter seg!


#643

marionilona sa for siden:

Sliter selv, får et og et halvt brett om jeg er heldig.. aldri i verden om jeg får til 32 knekkebrød av en porsjon...
Men som skrevet over er det kanskje litt lurt å smøre ut deigen før fiber-husken setter seg!


#644

M&#279;nulis sa for siden:

Jeg lagde akkurat disse - kjempegode selv om jeg klarte å glemme klien.

Disse skal lages på nytt i morgen, ja - og da MED kli!:D

Jeg sleit også med å smøre ut "guffa". Ble så slimete og ekkelt. Bruke vel nærmere èn time på å få det jevnt.
Noen med tips for å få det lettere til? Så noen tipset om å smøre før fiberhusken får satt seg, men skjønte ikke helt hva dere mente med det. :confused:


#645

Pingri sa for siden:

Jeg sleit også veldig med å spre røra utover, men som sagt, kjevle kledd med gladpack gjorde saken veldig enkel :-)

Men, er det ingen som kan hjelpe meg med antall kcalorier?

Jeg brente det første brettet litt etter bare 30 minutter på 180 grader. Skrudde ned og tok ut det andre etter 25 minutt. Sprø og gode!


#646

Carisma sa for siden:

Hvem bryr seg? :D Det er jo lavkarbo, ikke lavkalori! ;)


#647

Kanutten sa for siden:

Jeg sprer røra utover med en gang. Mye lettere det. Prøv å ha saltede gresskarkjerner i røra! :sikle:


#648

Kanskje sa for siden:

Ok, så jeg må bruke lavere varme og omtrent 25 minutter?


#649

LIBBA sa for siden:

Jeg pleier å ha litt mer (ca 1 dl) vann i røra enn oppgitt. Lar fiberhusken virke.
Er lettere å få utover når røra er mer "klisset" :)
Har ikke hatt problemer med å få to plater med 16 stk på hver.
Har økt steketiden med 10 min (160gr varmluft).
Disse er blitt lagd mange ganger, og har aldri blitt brent.
For dem som bruker vanlig stekeovn ( ikke varmluft ) og sliter med at dem blir brent ville jeg gått ned på gradene og økt tiden :)


#650

Klistine sa for siden:

Istedet for å la røra stå å svelle i 10 min, så bare smører jeg det ut så fort jeg har rørt inn vannet :) Da blir den ikke sånn klissete og seig :)


#651

|Ingrrid sa for siden:

Prøvde litt agavesirup istedefor sukrin, ble nyyydelig!! Faktisk mye bedre enn første batch. Men det kan også bero på at jeg nå hadde tilgang til varmluft ;) Mine ble derimot brent etter 30 min på 160 g varmluft, å jeg satt ned temperaturen litt.


#652

Christine sa for siden:

Takk for super oppskrift.
Prøvde dei i dag; og nesten vellukka.
Steikte dei i 65 min; det var litt for lenge tydlegvis for dei fekk litt "brent" smak. :(

Neste gong må eg passe betre på.. Evt skru ned varmen litt.


#653

alvepiken sa for siden:

Skal testes i morgen :)


#654

Lindemor sa for siden:

Jeg må også forsøke meg på knekkebrød nå, men som novise jeg er så lurer jeg på om kli er det samme som havrekli eller kruskakli?


#655

LIBBA sa for siden:

Kruskakli :)


#656

Nannah sa for siden:

Og noen pakker står det hvetekli på. Havrekli har for mange karber.


#657

stjernedryss sa for siden:

Lagde disse i dag, helt fantastisk! Falt i smak hos både store og små, så det spørs om jeg får de helt for meg selv :) Byttet forresten ut kli med fibrex pga barn med cøliaki. Fungerte bra, + at det ble litt færre kh :)


#658

Lindemor sa for siden:

Kjempegode!!! Jeg lagde dem en kveld og jammen måtte jeg til pers to dager etterpå! Her falt de i smak hos samtlige familiemedlemmer. Det blir å bake disse fast fremover. Garantert!

Tusen takk, Nannah!


#659

Shamu sa for siden:

Jeg har sagt det før, men må si det igjen. Nå har jeg bakt Nannahs knekkebrød hver uke i snart 5 måneder og jeg ELSKER dem! Er helt avhengig av dem.
Nå skal jeg bake til krampa tar meg, sånn at jeg og Mr. Mann har mat i Spania i 15 dager. ;)

Takk takk!


#660

Farge er farge sa for siden:

Herrefred! NAM!
Nå gleder jeg meg jo faktisk til å begynne på mandag! :D

Dette skal gå!


#661

Kanutten sa for siden:

Har gjort det jeg også og føler at jeg takler dem bra nå i forhold til tidligere!

Jeg kjøper fibrex i Sverige, handler inn stort hvert år og betaler ca 15 kr for hver boks. MYYYYE billigere enn i Norge! :heia:


#662

bobla63 sa for siden:

Jeg knuser et par knekkebrød i en skål, drysser litt splenda/sukrin over, også fløte på til slutt. Det er en nydelig og mettende frokost som anbefales på det varmeste :D


#663

Nannah sa for siden:

Så lurt, Bobla! Det har jeg aldri tenkt på! :)


#664

Sorella sa for siden:

Gleder meg til å bake disse, takk for oppskrift!!

Kli kli kli..
Hvor får man kjøpt det?
De hadde bare havre og hvetekli på kiwi, og så den jeg kjøpte som var den siste, og ikke hadde label i hylla (dvs de trolig slutter med den) heter "fiberrik kruskakli 50% kostfiber" og har 9 karbohydrater pr 100g.
Er den brukbar?


#665

Camomilla sa for siden:

Det er den jeg bruker :)


#666

Lemen sa for siden:

Har bakt de her flere ganger nå, og synes de er kjempegode! :D Reduserer vannmengden til ca 4 dl og bruker 2 egg i stedet for fiberhusk.


#667

Dilly sa for siden:

Denne oppskriften er bare helt fantastisk, Tusen takk, Nannah :)

I kveld har jeg laget disse med 50/50 solsikke/gresskarkjerner + de andre ingrediensene, og de blir alltid like gode.

Jeg gleder meg bare til å få skiftet ut den gamle komfyren uten varmluft...


#668

Nannah sa for siden:

Det er rart hvordan håndlaget tydeligvis spiller inn. Forige uke laget mannen min disse knekkebrødene. Min oppskrift, etter mine instrukser,samme ovn, samme temp osv... men hans ble vanskelige å få helt tørre og de satt fast i bakepapiret!
Merkelig:p


#669

Sorella sa for siden:

Nå har jeg de i ovnen, MEN hadde ikke bakepapir så tok folie og smurte godt. Funker når jeg laget pizzabunn så får bare prøve fordi jeg orker ikke gå i butikken, her er det liten storm :D


#670

MissPivotal sa for siden:

Dumt spm kanskje, men hvor tykt skal du smøre utover? Er det bare å dele deigen i to, og smøre utover to plater så tynt som det blir da? Eller? Jeg har ikke "en slump, passe tynt, en dasj osv"-genet :P


#671

Sorella sa for siden:

Tror det bare er å dele ca likt ja :)

Nå er mine ferdige, litt brent smak enda jeg stekte bare i en time..
(150 grader -varmluft) og hadde ikke noe søtt i..
noen tips?

Men gode med smør og ost på da :cool:


#672

Lemen sa for siden:

Den opprinnelige oppskriften fra God Morgen Norge er er større oppskrift, med mer vann og mer tørrvarer. Så med denne lavkarbo-oppskriften synes jeg det er naturlig at man skal iallfall justere ned steketiden, og kanskje også temperaturen. Jeg steker på 150 grader i ca 1 time, og det er akkurat passe i min ovn. Ovner er så forskjellige, så jeg hadde først og fremst stekt de enda kortere, kanskje sjekket de etter 40 minutt, så etter 50, dersom de blir brent etter en time. Evt. vurdert å skru ned temp. enda mer.


#673

Sorella sa for siden:

Takk!!
Har tenkt på om det var pga folien, så har kjøpt bakepapir og skal prøve igjen i morgen :)


#674

Sorella sa for siden:

Nå har jeg laget disse igjen på lavere varme, steketiden var likevel bare 60 min.
Blandet i gresskarkjerner også, og det ble topp!!!


#675

Jannu sa for siden:

Tusen takk for oppskrift, har første brettet i ovnen nå! Gleder meg til å smake :D


#676

dollie76 sa for siden:

Lagde disse idag, kjempegode! Stekte de ikke like lenge som det står i originaloppskrifta, syntes de virket mørke "nok" etter allerede 50-55 minutter så tok dem derfor ut.

"problemet" med disse er egentlig bare at jeg allerede har bakt kjempegode knekkebrød i et par år. Bortsett fra det som disse inneholder, har "mine" havregryn og mel...melet har jeg erstattet med malte mandler. TROR det er havresmaken jeg savner litt..og mandelsmaken..men skal gi disse en real sjanse! :)


#677

Dilly sa for siden:

Mmmm.. ny vri:
Jeg byttet ut 50 gram kli med 50 gram kokosmel. I tillegg så klinte jeg hele smørja ut på ei plate i stedet for to.
Først stekte jeg den 1 time på ca 170 grader i vanlig ovn. De var litt myke da jeg tok ut brettet og tok de fra hverandre. Jeg hadde delt dem inn i 20 biter.
Etterpå så tørket de hele natta på 70 grader med døra på gløtt.

Herlige sprø kjeks i grei størrelse :)


#678

lille_trille sa for siden:

Nå står disse i ovnen. Har aldri laga knekkebrød før, så det blir spennende. Lagde de sikkert litt større enn deg, Nannah, for det ble tilsammen 24 "ruter". Gleder meg til lunsj i morgen :sikle:
Tusen takk for oppskrift :klem:


#679

FrkMarge sa for siden:

Mannen synes disse er kjempegode og knasker i veg, jeg derimor synes det ble litt lite eh... vet ikke helt men "noe" mangler... Liker ikke å bare knaske frø.
Også synes jeg de ble for tynne rett og slett, de gikk jo istykker for ingenting.

Hvordan få litt mer konsistens på dem?
Får alle dem slik, løvtynne?


#680

Dilly sa for siden:

Du får "mer konsistens" på dem hvis du kliner ut hele deigen på ei pate, men du må tørke dem noen timer etterpå med døra på gløtt.


#681

lille_trille sa for siden:

Lagde på to plater. Ruta opp så det blei 24 stk. tilsammen. Supergode er rette ordet. Spiste noen biter med en gang med godt meierismør på :D
Blir ikke siste gangen disse lages, nei.
Med min ovn var det nok å steike 1 time, og satte ned tempen til 150 grader.
Alle ovner er forskjellige, så må nok prøve seg litt fram.


#682

bentegirl sa for siden:

det er ikke helt riktig emne, men.....min mann er HELT brødmann...for å si det sånn....han har fått diabetes og klar beskjed om å tape seg....det ble lavkarbo...han ble sur og grinete.
I dag laget jeg ditt brød....det lyse....det smaker vidunderlig.....og han er totalt forandret.....helt med på alt lavkarbo....så tusen takk, Nannah:)

Kos,
Bente


#683

lille_trille sa for siden:

Tok meg den friheten å legge disse inn på Diett.no. Håper det er ok. Satte til 24 servings. Synes det blei den greieste oppdelingen 3x4 så ble det litt størrelse på dem.
Takk for oppskriften nok en gang, Nannah :klem:


#684

Bokhylle sa for siden:

Kjæresten har nå smakt disse knekkebrødene og digger dem han og, selv om han spiser høykarbo. Tommel opp :)

Jeg har forresten regnet ut næringsinnholdet i disse knekkebrødene på FitDay, ved å skrive inn alle ingrediensene manuelt å regne sammen. Hvis noen vil dobbeltsjekke disse tallene er det supert, men jeg tror det skal stemme.

Per 100 g

Kcal: 484 g
Protein: 20,5 g
Fett: 43 g
Karbohydrater: 14 g
Kostfiber: 21 g
Natrium: 17.4 mg

Per 100 g, prosentdel av RDA

Kalsium: 3%
Vitamin B6: 260%
Jern: 58%
Vitamin E: 230%

EDIT: Jeg har brukt linfrø, solsikkefrø og sesamfrø fra merket GoGreen, og kruskakli fra Regal.


#685

Janeymaleney sa for siden:

Samme her! :)


#686

Skriblerier sa for siden:

Noen som har opplevd mugg på disse? Bakte de for en knapp uke siden, oppdaget nettopp at det hadde mugna til :(
Mulig det er fordi jeg ikke får boksen helt igjen... får prøve å tynne de litt mer ut kanskje.


#687

Bokhylle sa for siden:

Haha, jepp! Har ikke metallboks så oppbevarer dem i en plastboks. De hadde vel ligget ca en uke hos meg og, og da jeg åpnet boksen var det masse mugg. Ikke sånn typisk mugg man får på vanlig brød eller ost, men sånn superfluffy mugg som hadde vokst seg mange cm over knekkebrødene :p NAM!


#688

Carisma sa for siden:

Når jeg har de i åpen boks blir de tørrere... Tror kanskje det motsatte er problemet, for tett boks. Var de helt avkjølte da du la dem i boksen?


#689

lille_trille sa for siden:

Jeg lar de rett og slett ligge i en åpen kurv på kjøkkenet. Blir tørre og sprø, og holder seg sikkert mye lenger (kan ikke bevise siden de aldri blir særlig gamle her i huset ).


#690

Skriblerier sa for siden:

Det var akkurat slik hos meg også! Så ut som veldig tettvevd spindelvev, trodde det nesten var et kryp som hadde hatt en heftig arbeidsøkt der i løpet av kvelden :D

Carisma; det er mye mulig de ikke var helt avkjølt når jeg la de oppi. Husker faktisk det la seg litt kondens der også, så det er mye mulig det er dette. Dessuten tror jeg de ble litt tykke :o

Får bare prøve igjen, gode var de så lenge de ikke viste tegn til mugg iallfall :D


#691

Thomasina sa for siden:

Har laget dem i dag! Og de er fantastisk gode, har gitt bort noen til en venninne også!

Lurer på 1 ting, dere som har komfyr uten varmluft, hvor lenge i ovn, og 1 eller 2 plater samtidig?
Jeg hadde to plater, og tror at dette ble for mye fukt i ovnen på grunn av dette, og de trengte mer tid inn der for å tørke


#692

Dilly sa for siden:

Jeg kliner ut hele deigen på 1 plate og steker den i 1 time på 175 grader. Så deler jeg dem opp og legger inn på rist. tørker med ovnsdøra på glætt i 2-4 timer 70-100 grader. namnam... har ikke varmluft i stekovnen jeg...


#693

Lindemor sa for siden:

Her blir boksen med disse kjempegode knekkebrødene stadig vekk tom og det uten at det er jeg som spiser så mange av dem... hehe. En ny vending er laget i dag og boksen er igjen klar for sultne mager!


#694

lille_trille sa for siden:

Tror dette er noe alle liker. Heldivis lette å lage. Skal også lage en ladning i kveld :sikle:



#696

FrkMarge sa for siden:

Hm... Det der var faktisk ganske frekkt!!!:mad:

#697

Lindemor sa for siden:

Jeg reagerer også på det. :mad:


#698

Luggetuppen sa for siden:

Sendte en mail til artikkelforfatteren jeg. Tipper at jeg aldri får noe svar, det pleier jeg nemlig ikke å få når jeg sender mail til journalister :rolleyes:

Jeg fant oppskriften på disse knekkebrødene lenge før jeg "fant" resten av forumet, for en journalist burde det være en selvfølgelig sak å undersøke hvem som var opphavet til oppskriften.

Jeg oppbevarer forresten knekkebrødene i en kakeboks av metall og har aldri opplevd at de mugner. Jeg lar dem alltid ligge på kjøkkenbenken over natten sånn at de er 100 % kalde før jeg har dem over i boksen.


#699

Nannah sa for siden:

Takk for engasjementet dere :klem:


#700

Luggetuppen sa for siden:

Mailen kom i retur med beskjeden "Finner ikke mottakerens e-postadresse i mottakerens e-postsystem"

Det frister ikke å kjøpe KK med det første :rolleyes:


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.