< Tilbake til oversikten

Nannahs supergode knekkebrød!

#701

Pingvin sa for siden:

Å, bakte disse for første gang i dag! Yay! Kjempegode! Har savnet knekkebrød, men det var jo bare så enkelt å lage dette selv ^^


#702

princess92 sa for siden:

Takker for oppskrift, ser ut som det har vært en stor suksess for de fleste her! :)
Jeg er ny med LCHF og dette er egentlig første oppskriften jeg tester ut. Jeg halverte alt (utenom fiberhusken, glemte helt ut at jeg kun skulle ha 1 ss og ikke 2 slik som det står i oppskriften..) ettersom jeg ville prøve den ut. Jeg ventet i 10 minutter som det står på at den skulle binde seg, men ingenting skjedde. Er dette pga jeg brukte for mye fiberhusk kanskje?

Takker for svar! :)


#703

princess92 sa for siden:

I tillegg brukte de utrooooolig lang tid på å steke, tror jeg har sittet i over 2 timer nå og ventet.. Så forresten at det var noe "slimaktig" når jeg skulle skjære dem i biter, er dette pga jeg brukte for mye fiberhusk kanskje??

Vil såååååååå ha knekkebrød imorgen!


#704

FrkMarge sa for siden:

Fikk en aha opplevelse i dag.
I går stekte jeg disse knekkebrødene, men lot hele røren bli fordelt på bare en plate for å se hvordan de ble.
Resultatet ble luftige, halvtykke knekkebrød med skikkelig goood smak.
Så tenkte jeg at siden jeg n endelig "fikk dem til" så ville jeg lage fler i dag og da ville jeg være litt mer økonomisk og smurte dem utover 2 brett... De ble IKKE like gode.
For det første var de ferdigstekt altfor tidlig.
For det andre ble de ikke luftige i det hele tatt, bare tynne, flatbrødaktige greier som smakte svidde frø:(

Så heretter lager jeg heller dobbel oppskrift om jeg vil ha 2 brett. For det var himmelvid forskjell på dem:eek:
De "tykke" var kjempegode nemlig :sikle:


#705

Bravo sa for siden:

Takk for tips, frk Marge! Må lage nye i dag, gleder meg til ny ladning deilige knekkebrød!


#706

Okie sa for siden:

Jeg har likt de tynne men måtte bake noen tykke i dag. Altså 1 brett. Dessverre mangler jeg smakesans (forkjølet :p) men gubben dansa nesten mens han spiste og sa det var kjempe forskjell.. Så jeg gleder meg til å smake jeg også.
Pleier forresten bare vende knekkebrødet og fjerne papiret så putte de tilbake i ovnen til ovn og alt er kald. Blir sprøe og fine da. Fungerte med de tykke også.:)


#707

Dilly sa for siden:

Jeg fant også ut at det var best å kline hele røra ut på en plate. Jeg steker først en porsjon, og så en til. Etterpå legger jeg dem på rist og tørker på 100 grader med døra på gløtt, siden jeg ikke har varmluft. Dette er bare helt nydelig, namm...

Når jeg først har blandet sammen to porsjoner, så blander jeg like godt to til som jeg har liggende klar i kjøkkenskapet til boksen blir tom. da er det bare å tilsette vann og steke. Praktisk.


#708

FrkMarge sa for siden:

Det var lurt :)
Men behøver den å stå i kjøleskap da? Det er jo tørrvarer alt sammen :confused:


#709

maysa sa for siden:

hva heter de på diett.no ? så slipper jeg og legge inn selv for jeg har ikke funnet dem.


#710

Dilly sa for siden:

Nei da, kjøkkenskapet :)


#711

FrkMarge sa for siden:

Å hehe litt stressa her tydeligvis :o:p

#712

lille_trille sa for siden:

De heter Nannah's supergode knekkebrød.. hehe...


#713

maysa sa for siden:

takk...med appostroff (elle hva det nå heter)ja


#714

maysa sa for siden:

hmmm de er ikke der ...søkte både i oppskrifte og på mine måltider og står bare not found


#715

lille_trille sa for siden:

Det står at oppskrift er sendt videre til godkjenning :( Sorry. Sikkert bare jeg som får den opp da. Det var dumt. Er lenge siden jeg la den inn, så de burde godkjent den for lenge siden.


#716

maysa sa for siden:

ja tror det tar lang tid for og få den godkjent... du kan jo sjekke om du får op oopsie rull med kjøttdeig.. den la jeg inn sånn ca som deg? og du trykket del med andre regner jeg med?

uansett det går så bra så


#717

snøffe sa for siden:

Hei.. bare et lite tips for å få deigen ut på platen.. jeg bruker stekespade (metall) dypper den i vann innimellom, og da går det, ja, som smurt å få de tynne og utover hele platen.. (mulig dette tipset er gammelt, men fant ut at dette funka supert, så jeg deler det..)
Vil benytte anledningen til å takke for oppskrift på tidenes beste knekkebrød! :)


#718

teleslynga sa for siden:

Jeg bruker ca halvparten mengde av solsikkefrøene og desto mere sesamfrø, og klasser røra utover platene med hendene. Aldeles deilig!


#719

belte sa for siden:

Har bakt knekkebrødet i dag og det var kjempegodt:D
Bare hunden som ikke likte dem her i huset, men han er ganske sær i kosten....


#720

belte sa for siden:

Disse ble nydelige, har spist opp første ladning. Må lage ny ladning i kveld. Alle som har smakt dem vil ha oppskrifta.... Og det er jo koselig.:D


#721

Mithila sa for siden:

Eg brukte også bare halvparten av mengda av solsikkefrø, ikkje så glad i dei. auka i staden mengda av linfrø og sesamfrø. Har sakna knekkebrød sånn, så dette var supert. Synest liksom alltid at frokost/lunsj er vanskeleg..:)


#722

index sa for siden:

Jeg måtte bare prøve meg på denne knekkebrødoppskriften, siden jeg ikke har smakt brødmat på nesten tre måneder! Og knekkebrødene ble kjempegode de, og enkle å lage var de også. Men: Bakepapiret de lå på er jo nesten umulig å få vekk! Det løsner i strimler, og jeg brukte over en halvtime med skarp kniv for å få vekk alle papirrestene. Er det flere som har erfart dette, og har dere forslag til en måte å unngå problemet på? Kanskje en annen type papir?


#723

Lindemor sa for siden:

Jøss. Det må være papiret. Jeg har bakt knekkebrød et titallsganger og aldri opplevd dette ihvertfall.


#724

FrkMarge sa for siden:

ja det er forskjell på papiret ja! Jeg brukte et billig matpapir første gangen og hadde samme erfaring som deg. Husker ikke merket, men tror pakken var hvit og rød? Nå bruker jeg et som er litt tykkere, unik sitt. Det funker mye bedre. Det er fortsatt litt vanskelig å få knekkebrødene av og jeg må lirke litt, men det går greitt av uten å gå i fillebiter.:)

#725

Dilly sa for siden:

Hvis du bruker det brune, ruglete bakepapiret fra Toppits, så slipper du å skrape. Jeg hadde gitt opp hele greia før jeg oppdaget dette.


#726

Rin sa for siden:

Dette hamstrer jeg når jeg er innom Meny. Hadde aldri forutsett at jeg skulle utvikle strenge bakepapir-preferanser. :p


#727

index sa for siden:

Flott! Da skal jeg prøve det neste gang! Denne gang brukte jeg Biltemas ferdigkuttede bakepapir, veldig hendige siden det passer akkurat til stekeplatene. Men lite egnet til knekkebrød, tydeligvis. Neste gang vil jeg lage dem tykke, jeg synes de ble veldig tynne og muligens litt overstekt. Jeg ble også litt urolig i magen av dem, men det er jo tre måneder siden sist jeg spiste brødmat så det kan jo ha noe med det å gjøre? Er det noen andre som har erfart noe lignende?


#728

Nannah sa for siden:

Jeg har ikke skjønt dette med at knekkebrødene sitter fast på bakepapiret...ikke før sist uke. Da satt de jammen fast for meg også gitt! Samme papiret jeg har brukt hele tiden....samme oppskrift....merkelig:p


#729

Bokhylle sa for siden:

Hva gjør dere for å unngå at knekkebrødene blir bløte på undersiden når dere putter hele røren på én plate?

En annen lagde knekkebrødene og hun glemte bakepapiret og smurte olje på pannen i stedet, er det derfor? Eller er det noe annet man kan gjøre?


#730

FrkMarge sa for siden:

De blir alltid ferdig i kantene først. Derfor tar jeg de ut, knekker de opp og snur de som fortsatt er bløte og legger dem på rist på ettervarmen i ovnen.:)

#731

Dilly sa for siden:

De er nødt til å få tørke en stund på rist etterpå. Det pleier å gå greit me 70 grader og døra på gløtt i noen timer.


#732

Bokhylle sa for siden:

Ok, takk for tips! Da skal jeg prøve det neste gang :)


#733

Biola sa for siden:

Kjempegode knekkebrød, tusen takk for oppskriften!!:)


#734

teleslynga sa for siden:

Mine blir ikke bløte. Fordeler røra på to plater, steker ti minutter før ruting og en time etter, da er de fine og sprø og helt tørre.


#735

Idamor sa for siden:

Jeg lagde disse igår! Nydelige!! Veldig kjekt for meg som er nybakt mamma, og ikke helt har tid til å lage omelett eller lignende til frokost. Knapt nok tid til å slenge i meg noe mat enkelte dager.

I tillegg veldig fin måte for meg å få i meg linfrø for magen sin del på. Har sliti litt med magen siden fødselen liksom.


#736

slikkmunn sa for siden:

Jeg har et spørsmål;
kan man spise nannahs supergode knekkebrød hvis man går på ketolyse kosthold? Tenker sånn maks tre knekkebrød om dagen? Eller bør man holde seg unna?

De er forresten supergode :)


#737

Okie sa for siden:

:D det er ofte både frokost og lunsj her. Det blir fort 4 stk da. Og jeg har fått dilla på brie med en liten klatt tyttebærsyltetøy på. (28kh per 100 så ikke mye av en liten ts).


#738

Zincite sa for siden:

Og i dag blir oppskriften spredd videre fra kvinneguiden.no - med link til denne tråden :) bildet stemte ikke så godt da :p


#739

Tiki sa for siden:

Så gøy!


#740

Okie sa for siden:

Da har jeg brukt knekkebrødet til taco og kan anbefale det videre:) var veldig godt. Minnet om en tostada.


#741

Dolsi sa for siden:

Knekkebrød i ovnen :D


#742

index sa for siden:

Tom for knekkebrød nå, på tide å lage nye. Men denne gang har jeg kjøpt inn slike flergangs Teflon bakepapir, så da regner jeg med å få dem løs uten finplukking av papir...


#743

Kanutten sa for siden:

:confused: Må du finplukke dem for papir?? Du bruker bakepapir??

Teflongreiene er veldig kjekke. Jeg hadde flere slike, men det ble sånn griseriå vaske dem når jeg lagde pizza eller ting som fettet endel. Men til knekkisene må de jo være fabelaktige!


#744

index sa for siden:

Brukte bakepapir sist ja, og brukte en liten time for å plukke dem rene for små papirbiter etterpå. De klistret seg som de skulle vært limt fast!

Satser på at teflongreiene fungerer bedre. Stort verre kan det i alle fall ikke bli...


#745

Svima sa for siden:

Jeg bakte disse for første gang i dag. Supergode, men satt "dønn" fast i papiret?
Hva gjør jeg galt?


#746

Dietta sa for siden:

Er du sikker på at du har brukt bakepapir og ikke matpapir ? På matpapir sitter det meste dønn fast :mad:


#747

Megvel sa for siden:

Jeg har akkurat oppdaget at fiberhusk er viktig i oppskriften :rolleyes:


#748

index sa for siden:

Da er jeg ferdig med første ladning bakt på teflonark i stedet for det forræderske bakepapiret! Suksess, det slapp som ingenting og knekkebrødene var fine og sprø helt fra begynnelsen av! Stekte alt på ett brett for å få dem litt tykkere denne gang.


#749

Dolsi sa for siden:

Elsker Nannahs knekkebrød :) Bakte en ny runde i dag slik at jeg har noen dager framover.
Har aldri opplevd at de sitter fast i bakepapiret jeg


#750

index sa for siden:

Da bruker du et annet papir enn meg. Eller en annen temperatur.
Men teflonarkene var suverene, og kan gjenbrukes lenge!


#751

Bravo sa for siden:

Og jeg har opplevd samme som Nannah- at samme bakepapir som har vært bra hele veien, (fra Rema) plutselig satt fast en dag.. men det gikk forholdsvis greit å pille det av, synes jeg. Dra langsomt, så går det av store flak og man har litt kontroll.


#752

Bravo sa for siden:

Dere som har varmluftsovn: Går det å steke tre brett av gangen? Sitter nemlig her med splitter ny stekeovn, montert i går kveld, og skal innvie den ved å lage nannahs supergode knekkebrød. Superspennende! Ovnen er stor inni, så det er plass til tre brett.


#753

Soff sa for siden:

deilig oppskrift!


#754

Ethel Loberg sa for siden:

Ja det må jag säga, detta goda bröd kommer att löpa jorden runt. Själv har jag fått det hem till Bôrgvik i Värmland genom LCHF-bloggar.
Nannah, Du är bara bäst!


#755

Bravo sa for siden:

Ingen som har svart, ser jeg, så i fall noen andre lurer - dette gikk helt fint.


#756

Lindemor sa for siden:

Ja, det vil jeg tro gikk helt fint! :) Så bra at du bare forsøkte selvom du ikke fikk svar!

Selv baker jeg disse knekkebrødene fast en dag i uken. I dag kom en ny vending i boksen. Jeg spiser ikke så mye brøderstatning, men samboeren har fått smaken på disse og liker dem svært godt! :)


#757

Mints sa for siden:

Jeg laget disse forrige helg, og det ble ordentlig nammenam! Nå er det tomt så jeg skal til å lage en ny runde, denne gangen med gresskarfrø i også. Tror dette er det nærmeste jeg noen gang har vært vellykket bakst, bortsett fra sånn type 123 sjokoladekake :p


#758

Iseliin90 sa for siden:

Åhoo, nå ble jeg rett og slett LYKKELIG ! Og dette uten og ha laget eller smakt disse ennå ;) hihi

Denne skal jeg lage i morgen ! Bare litt over en uke på lavkarbo og snart ketolyse start og jeg er rett og slett desperat etter "brødmat". Prøvd lapper og alt som er, men klarer rett og slett ikke "egg konsistensen" :o
Og nå ble jeg så glad når denne kom opp som "ketolyse vennlig", og endelig kan jeg lage noe som er knasende og "tørt" istedet for tett og mykt :):)

Kan nesten ikke vente til kvelds i morgen, takk for oppskrift!! :):)


#759

Alynna sa for siden:

Denne oppskriften er rett og slett genial. Mye bedre enn "vanlige" knekkebrød på smak!


#760

Kanutten sa for siden:

Enig!

Jeg er margebisk på magen min som ikke liker slle frøa for disse knekkebrøda er som snadder for meg! Jeg hadde en gang mye hvitløk, parmesan og chili oppi en røre og tataaa plutselig hadde jeg noe som var ypperlig til taco!

Og hvis man strimler brettet etter ca 15 min kan man rulle knekkebrødene sammen til en sirkel før man steker ferdig. Det er knallgodt som forrett når det fylles med ymse godt. Sist gang brukte jeg rømme, speket hvalkjøtt og hakket rødløk. :sikle:


#761

Alynna sa for siden:

Oioioi, der sier du noe! Jeg må virkelig prøve å lage tacoskjell med utgangspunkt i denne oppskriften. Konsistensen og smaken minner jo egentlig ganske mye. Nå ble jeg glad, har savnet å ha noe mer enn salatblader til texmex-mat :)


#762

Iseliin90 sa for siden:

Da har jeg spist to biter av knekkebrød, og jeg er så fornøyd ! Disse var utrolig gode, så nå gleder jeg meg til frokost i morgen tidlig :) :)


#763

Lunacy sa for siden:

Disse er så utrolig gode. En redning for meg i overgangen til en lavkarbo livsstil.


#764

Qlio sa for siden:

Lager en ny runde i dag, er villig til å slenge av gårde en nominasjon til en flott pris for disse!


#765

index sa for siden:

Har et nytt brett i ovnen nå, de forrige ble noe overstekt så de måtte jeg kaste. Men denne gang blir de nok helt perfekte! Kanskje...


#766

yaeger sa for siden:

flott oppskrift! :D menne, kli, da jeg var på rema fant jeg bare kruskakli (kli) er dette den rette sorten ? var jo enormt med karbs i pakken


#767

plast sa for siden:

Forsøkte å halvere deigen og steke ett brett. Resultatet ble et brett med ei brent smørje...

Neste gang tar jeg hele oppskriften, for konsistensen er det ingenting å si på!


#768

Elvira sa for siden:

Jeg holdt på å ta livet av mine på 180 grader i 50 min på første brettet.
Runde to har lavere temperatur og en mye mer oppmerksom baker.
Men oh lord så godt dette var!


#769

Glorfinia sa for siden:

Jeg lager alltid halv oppskrift, og det har gått fint alle gangene. Jeg har muligens i litt mindre vann, jeg pleier alltid å holde igjen litt og ser an. Steker på 160 grader i 1t 10min, men jeg snur brettet halvveis i steketiden. Du kan jo eventuelt forsøke det. :)


#770

Bik sa for siden:

Ja det er kruskakli. Dette er veldig lett, så det blir ikke mye karber på en posjon :)


#771

Mariann S sa for siden:

Og bytt det gjerne ut med fibrex/sukkerroefiber som har 3-4 g karber pr 100 g :)


#772

Alynna sa for siden:

Da var 2 nye brett i ovnen... kan ikke få fullrost denne oppskriften nok!


#773

Idamor sa for siden:

Lenge siden jeg har spist disse nå, men akkurat slengt i meg to knekkiser!
Lagde her om dagen og da ble alt kastet. Festet seg til papiret (og det har de aldri gjort før, og jeg bruker samme papiret), og ble litt overstekt. Trodde kanskje jeg hadde smurt de for tynne.

I dag satt de også fast i papiret, men ble ikke overstekt. Så fikk lirket av papiret til slutt, men nå er det silikon som gjelder fremover ja!


#774

yoga sa for siden:

Tusen takk for en super oppskrift, Nannah. Jeg har justert den litt slik at den passer til mitt glutenfrie kosthold, men de er virkelig gode.
Gleder meg allerede til neste måltid med disse! :)


#775

Ethel Loberg sa for siden:

Jag har aldrig förr sett att ett inlägg kan få så mye som 675 kommentarer, grattis Nannha! Du vinner även där.


#776

Jeane sa for siden:

Jeg simpelthen elsker disse! Det er utrolig kjekt å ha en metallboks med disse stående på kontoret. Når jeg kommer på jobb om morgenen er det bare å slenge på noe pålegg så har jeg frokost på null komma niks. Sparer så mye tid, i forhold til å steke egg e.l. Da kan jeg evt spise middagsrestene til lunsj i stedet. ;) Disse knekkebrødene lager jeg hver 2. uke, og til ferien min, må jeg nok lage en runde så jeg kan ha noen i bakhånd.


#777

Jeane sa for siden:

Nå lager jeg 2 nye brett. Og det ene brettet har fått tilført oregano og litt pizzakrydder. Lurer litt på om de kan brukes som kjeks og får litt ekstra smak. I dag har jeg spist knekkebrødene både til frokost og lunsj. Lurer på om det blir knekkebrød til middag også... ;)


#778

Odde sa for siden:

Bytt ut med sukkerroe ?? Er det ikke kruskaklien som binder det hele sammen da ? Maler du sukkerroene til "mel" da eller ;)

Odde


#779

Tiki sa for siden:

Sist jeg lagde brukte jeg kruskaklikvoten med ca. 1/3 av

Kruskakli
Sukkeroe flak (helsekost)
Sukkeroe små malte biter (helsekosten, Meny)
Ble bra. Den i småbiter er litt hard, så jeg syntes den ble ekstra sprø, men samboer var redd det var komme småstein i knekkebrødene.

De hang godt sammen, men festa seg litt mye på bakepapiret, men det tror jeg var tilfeldig.


#780

shailene sa for siden:

Digger disse knekkebrødene, men ovnen min er så dårlig at det er et helvetes prosjekt å lage dem. Må snu brettet alle mulige veier for at de ikke skal bli brent i kantene og attpåtil ettertørke dem på rist for å få de sprø.. :(


#781

Yonah sa for siden:

Det er fiberhusken som binder sammen.


#782

Alynna sa for siden:

Og linfrøene hjelper også til å binde, skallet sveller og inneholder masse fiber som "limer sammen" knekkebrødet.

Laget disse i dag igjen, hadde litt lite ingredienser, så tilsatte 1 ss mandelmel og litt mer vann, det fungerte fint.


#783

Alynna sa for siden:

Sukkerroeflakene er forresten også fiber :P

Om man bruker kruskakli(hvetefiber) eller pofiber eller sukkerroefiber, så blir det nok bra uansett.


#784

SineK sa for siden:

Stekte disse nå- supergode, men de i midten på brettet ble myke/seige... Har jeg da laget de for tykke?


#785

Bik sa for siden:

De blir myke i midten hos meg og. Bruker å dele de opp og fordele utover stekeplata slik at de myke blir ut mot kantene. Så har jeg ovnen på 50 grader med varmluft, og døra litt på gløtt og tørker de en stund. Funker supert :)


#786

senka sa for siden:

Det er så godt,savner dem skikkelg:(


#787

Sjokoladebananen sa for siden:

Nå har jeg bakt og spist disse knekkebrødene, og er bare en ting å si: HALLELUJA!!!! :D:D Disse er definitivt de beste knekkebrødene jeg noen sinne har smakt! Skikkelig sprøe og med en deilig nøttesmak, synes jeg. Nammis!!! :sikle:


#788

cathinka93 sa for siden:

herregud, disse ble DØDSGODE! malte solsikkekjernene til "mel", siden jeg ikke er så glad i konsistensen av solsikkekjerner, og det ble kjempegodt! skal definitivt lage disse flere ganger! :)


#789

Moogie sa for siden:

da er det min tur å prøve disse ut. Oppdaget at jeg hadde faktisk bare 100 gr solsikker så jeg blandet i 100 gr malte nøtter(30 gr. hasselnøtter og 70 gr valnøtter) istedenfor de 100 solsikkefrø jeg manglet. Så håper det blir bra. Tenkte at det må jo være suverent å ha slike når man sitter og spiser lunsj sammen med folk. Det er jo en ting å ha makrel i tomat på en slik kenkebrød enn å spise den bare rett ut av boksen med gaffel, hehe. Ser jo mer "vanlig" når det ligger oppe på noe... Så da satser jeg på å spise slike knekkebrød iblant til lunsj med masse godt påleg på :)


#790

Moogie sa for siden:

Disse er virkelig knallgode! Nydelige! Jeg kan jo nesten knaske på dem som godterier, hehe. Og det gikk helt fint å bytte ut halv parten av solsikkefrøene med malte nøtter. Jeg malte alt av linfrøene faktisk. For jeg har lært at det må til for å kunne utnytte det som er inne i linfrøene. Svelger man dem hele klarer ikke kroppen å fordøye skallet og da kommer man ikke til det som er inne. Disse kommer jeg nok til å lage mange ganger! Så foresten en oppskrift i Cocosa heftet som lignet denne og der hadde de cocosa oppi. Så neste gang skal jeg ha noe kokosfet i røra.


#791

Sugarmom sa for siden:

disse skal bakes nå! kli er det kruskakli? blond



#793

Sugarmom sa for siden:

:) hehe.. jeg tok sjansen på at det var det!!! de var knallgode :) eneste er at jeg smurte litt for godt utover på første brettet.. hang veldig fast i papiret og knakk. Men øvelse gjør mester!


#794

Lich sa for siden:

I dag tester jeg disse,savner noe å legge pålegg på.Prøvde en oppskrift i sommer,lignet,men med egg,det var ikke noe for meg.
Men disse er det jo lovprisninger av opp og i mente over hele forum ,så gleder meg til å prøve.


#795

Lich sa for siden:

Dette er uten videre de beste knekkebrød jeg noen gang har spist.
Nannah du er et geni:)


#796

lille_trille sa for siden:

Lager disse hver uke. Nyyydelige!! Har litt kanel i fordi jeg liker det så godt :)


#797

Sjokoladebananen sa for siden:

Jeg har laget disse knekkebrødene mange ganger og digger dem, derfor ble skuffelsen sååå stor når jeg lagde dem i går med resultat i at bakepapiret satt bom fast i knekkebrødene. Hadde ikke sjans å få det av, så begge brettene med knekkebrød gikk i søpla! Lagde det to ganger, med samme resultat.
Noen som har en god forklaring på hvorfor i alle dager det skjer? Frustrerende!!


#798

Rin sa for siden:

Vet ikke hvorfor det skjer, men jeg har konvertert fullstendig til Toppits bakepapir (det brune, ruglete) - med det papiret skjer det i alle fall ikke. :cool:


#799

smgj sa for siden:

Du har ikke bommet og tatt matpapir i stedet for bakepapir da? Uansett - sillikonbakearkene som kan gjenbrukes ørten ganger er veldig fine til det aller meste.


#800

Kanutten sa for siden:

Magen min og smaksløkene er kjempeglad i disse knekkebrødene, tarmtottene ikke! Tro om det kan være lurt å male alt til mel?


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.