oppavsofaen sa for siden:
... du snur deg rundt og lurer på hvor salaten er når du stapper tannkosten i kjeften....
Ha ei strålende natt, godtfolk!
... du snur deg rundt og lurer på hvor salaten er når du stapper tannkosten i kjeften....
Ha ei strålende natt, godtfolk!
Lulla84 sa for siden:
:lol:den var fin :)
smgj sa for siden:
:D HAhaha!
Bestemamma sa for siden:
Mulig jeg er helt dum, men kan du forklare :p
Photobscura sa for siden:
Jeg skjønte heller ingenting av dette! :p
Cyan sa for siden:
Ikke jeg heller :p
Bik sa for siden:
Ikke jeg heller:o
Antoinette6 sa for siden:
Not me either.
Men du VET at du er på lavkarbo når du plutselig oppdager at albuene dine ikke lenger kan brukes som sandpapir ! :ja:
Eller når du må gå med armene i kors fordi midja ikke lenger kan brukes til å hvile armene på. ;)
Supah sa for siden:
Jeg forsto den heller ikke. Ha ha!
morkolv sa for siden:
+1:eek:
Heheh, er bare det at jeg nå spiser salat til ALT jeg putter i munnen. Til frokost (egg og bacon), middag osv...
Så da jeg stappa tannkosten i munnen i gårkveld lurte jeg et lite øyeblikk veldig på hvor salaten var henn....:P
langaard sa for siden:
Når bikkja kommer og skal slikke fett av haka etter middag!:D
???
Bestemamma sa for siden:
Hem, ikke rart jeg ikke forstod den...spiser ikke salat jeg :p
Tenk, den forstod jeg....:D
Vet ikke om jeg skal le eller gråte.....:p
Marina sa for siden:
Du vet du er på lavkarbo når du sitter i sofaen med bacon i munnen og lurer på hvor mye du har gått ned i vekt denne uken :p
Du vet du er på lavkarbo når du får lettere panikk om du bare ser én fløtepakke i kjøleskapet en søndag morgen.
TigerTove sa for siden:
Eller når du akkurat har spist en kald kjøttkake og mennesket ved siden av deg mener bestemt at hun så du spiste en skive med leverpostei..
lille_trille sa for siden:
.... eller når folk rygger bare du åpner munnen :flau:
Supah sa for siden:
Haha, ja ikke sant! :smile:
. . . eller når du plutselig kan halvere bodylotionbudsjettet ditt ! :heia:
Kanutten sa for siden:
.... når du skjønner hva bikinilinja er for noe... :p Du har liksom nettopp oppdaget den..under magen...
Supah sa for siden:
Hahahahaha! :lol:
senorita sa for siden:
når du får panikk når du oppdager du har kjøpt lett creme fraiche istedet for vanlig!! :O
Okie sa for siden:
:p hehe ja eller som meg som har tendens til å komme hjem med lett phili ost... fullstendig panikk her da..
Noola sa for siden:
..du ser på folk som spiser lettprodukter som usunne ^^
Nerthus sa for siden:
Når du har gått tom for fløte etter at butikken har stengt på lørdag og lurer på hvordan du skal klare deg til mandag? ;)
Catwoman sa for siden:
Når kollegaene ser misunnelig på lunchen din ;)
. . . . og når kollegaene dine lurer på hvor høyt kolesterolet ditt er.
.... når porselenet i doen får ett fettaktig lag på seg....
Georgine sa for siden:
Når kjøkkenet er fylt av bokser med spirer som vokser og gror.
Bee sa for siden:
Når du ikke skjønner hvordan noen klarer seg med en 6-pack med egg i kjøleskapet, og de attpåtil påstår den varer i ukesvis. dåne
smgj sa for siden:
Når posesausene og posegrytene i kjøkkenskapet har gått ut på dato! :D
Når man blir skuffet over at mannen har kjøpt lettrømme...
Nerthus sa for siden:
Hahaha sååååå enig! Kjøper BRETT jeg... ;)
Nerthus sa for siden:
Hihi, der har jeg også vært... LETTRØMME liksom?!? Jeg SA jo FEITRØMME! ;)
vaskeklut sa for siden:
...når du spiser en pakke ridderost til niste på togturen og sidekameraten ser forskrekket på deg :D
. . . og det lukter kokt egg i hele togkupéen i flere timer på vei fra Oslo til Stavanger og du søler majones på sidemannen.
...... når folk i handlekøen skuler i handlevogna di, og sikkert tenker at det er ikke rart hun der er feit (bacon, rømme, fløte, baconsvor osv osv osv..)
Catwoman sa for siden:
Når du har med egen flöte til kaffeselskap :o
kamp sa for siden:
Når samtlige t shorter og gensere har fettflekker pga kokosolje på seg.. (må lære meg å slutte å søle..)
Catwoman sa for siden:
Når fettlaget ligger og skinner i kaffikoppen din :D
Klara sa for siden:
Når folk i handlekøen gråter av misunnelse over matvarene dine
Catwoman sa for siden:
Når du river deg i håret over matvarer uten karbofortegnelse......:p
TigerTove sa for siden:
Og du kjenner du blir skikkelig irritert over at de bare har 1/3L fløte i butikken..
KarMa40 sa for siden:
Når du roper "prøv lavkarbo!" til folk på tv eller i blad, eller stakkarer man passerer på motorveien...
Eller som min paleo-overbeviste samboer, undrer deg over de stilige og veltrente, men akk så magre og i tillegg sure og misfornøyde damene på vei rundt i Oslo. "Hadde det ikke vært bedre å spise litt ordentlig mat?"
Jeg tror han er lei seg på vegne av alle menn som må se på dem og ikke kan få et nøytralt ansiktsuttrykk en gang.
Og: Hallo! Treningstights er ikke bukser! Hjelper ikke å være deilig...
pernille sa for siden:
Når du kan kose deg i helgen uten 1 kg sjokolade :)
........... eller potetgull og cola.
Nupsida sa for siden:
Genialt! Haha, denne tråden reddet en ellers kjedelig skoledag :P Deilig å være tilbake på forumet merker jeg :D
. . . . og når vanndråpene fra dusjen ligger som perler på huden din !
Carisma sa for siden:
Når du plutselig oppdager at butikken har godterihylle, du har bare oversett den hver gang de siste månedene :D
Veggpryd sa for siden:
Der kjente jeg meg veldig godt igjen! :lol:
Nerthus sa for siden:
Haha, disse kommentarene bør vi samle i ett innlegg synes jeg ;)
Svært gjenkjennende og underholdende!
Catwoman sa for siden:
...Når håret vokser dobbelt så fort som för! Inkl legghåra....:o
smgj sa for siden:
Gid det var sååå vel...
BM "Røyter" :p
Catwoman sa for siden:
Det går seg til etterhvert :ja:
smgj sa for siden:
Håper det - jeg tror mitt røyteanfall har mer med stoffskifte + feriekosten (=for mye "kos") å gjøre enn lavkarbo. Regner med det kommer seg når jeg har fått en tid "på den smale sti" igjen. :o
/stopp avsporing... :o
... når det har gått mer enn 4 timer siden siste måltid og du fremdeles ikke er sulten. :D
Supah sa for siden:
Du vet du er på lavkarbo når du ser ordet "bokmål", og tror det står blomkål... :p
Bee sa for siden:
Haha, jeg leste selvsagt blomkål først. :p
Supah sa for siden:
Haha, det er godt at det ikke bare er meg :lol:
. . . når stekt bacon dufter over hele bussen enda du nettopp har vasket håret.
Qlio sa for siden:
En genial tråd å lese tidlig på morningen! Ler så jeg hikster!
.... når du leter etter WC-block for folk på LCHF
halkatlala sa for siden:
når du går på mix-kiosken og bestiller tacobaguett uten mais og baguett med ekstra salat :rolleyes:
kamp sa for siden:
Når du ser andre spise sukkerholdig mat og ikke selv har lyst på fordi du vet hva det gjør med kroppen..
Catwoman sa for siden:
Boksen med hermetiske mandariner har gått ut på dato....:eek:
vaskeklut sa for siden:
...når du må karbe opp og blir trist av å ikke kunne spise mye fett en periode:kadetgaar
Klara sa for siden:
..når du blir glad og entusiastisk når du ser "fløtetråden", og blir litt skuffa når du oppdager at det egentlig står "flørtetråden".
Når du forventer å få spikra opp kaffen med noe blankt når noen spør om du skal "no' attåt". :cool:
Bæret sa for siden:
-Når man ser bakpå shampoflasken etter karboinnholdet... :o
Ha litt zalo på flekken en stund før du setter på vaskemaskina.
Hilsen en flekkeløs medsøler
Bæret sa for siden:
-og når du smaker Oreokake etter 2,5 år og den ikke smaker godt...
Catwoman sa for siden:
Dagens beste :D:full:
PrøveKanin sa for siden:
Når du irriterer deg over folk som C.Drevon
TigerTove sa for siden:
..du tar deg i å tenke stikk motsatt av det du engang gjorde når du leser næringsinnholdet på matvarer.
Appelsinpiken sa for siden:
Nå tenkte jeg at finnes det en fløtetråd, og så har jeg ikke sett den !?
Jeg ble såå skuffa når jeg så at det var snakk om en flørtetråd. :(
Veggpryd sa for siden:
Når en kjapp tur i butikken ikke er så kjapt lenger, for alle innholdfortegnelser skal studeres nøye... :o
Klara sa for siden:
Når du ser det står "Kun 3% fett" på en matvare, og tar det som en advarsel.
Og du får lyst til å ta innkjøpssjefen på Kiwi i skjortekragen da du enda en gang har glemt det faktum at den eneste kokosmelken de fører har "kun 6% fett". Makan!
Catwoman sa for siden:
Når du har ett helt brett med egg i kjöleskapet, og sier ja til enda 2 brett... Kan jo väre kjekt å ha :D
Nnem sa for siden:
Genial tråd:D
Når den perfekte fyllesykematen er gammelt nytt.
smgj sa for siden:
Det synes jeg faktisk du skal gjøre. De trenger tilbakemeldinger for å ta inn det vi ønsker.
Når du driter i om det blir ekstra moms på meierismøret !!!
vaskeklut sa for siden:
Hva?! Neeeei? Om det blir det så blir jo smøret dyrere :eek: (jeg er student og har et veldig godt forhold til smør :o )
kamp sa for siden:
Når du tenker - stakkers folk.. når du ser at de har fylt opp handle korgen med lett/no fat produkter..
..... blir kvalm når du går forbi bakeriet og kjenner lukta av karbohydrater.
Qlio sa for siden:
Når du er mett etter et måltid. :)
Carisma sa for siden:
:ja:
Catwoman sa for siden:
Når du blir stolt over at sönnen din takker nei til bröd :D
TigerTove sa for siden:
..du kan mævle pålegg uten å få dårlig sanvittighet :D
Jeg har tenkt på det, men så er det heller ikke verre enn å gi f i hele butikken som generelt har dårlig utvalg, og heller gå på nærmeste grønnsaksbutikk og kjøpe kokosKREM med nesten 20%! :D
Jeg passerte Godt Brød daglig der jeg bodde før, og den lukta av surdeigsbrød fremkaller fortsatt brekningsfornemmelser hos meg ... :_oy:
langaard sa for siden:
Når man prøver og lure til seg den feiteste kjøttbiten i gryta:p
Peppa Gris sa for siden:
Når man får superdårlig samvittighet av å spise bananmuffins :(
Nnem sa for siden:
Når du ikke får dårlig samvittighet av å spise fettet på ribba eller lammet som man ville ha skjært bort tidigere.
Malice sa for siden:
Når du i vannvare stapper en høykarbokakebit, som truer med å falle av kaka du nett har laget til bursdagsbarnet, i munnen, for så å få småpanikk og spytte den ut igjen...
Nupsida sa for siden:
haha, stakkars gatekjøkken folk her i byen sukker tungt når jeg kommer inn med min flotte bestilling :P Kebabtallerken uten pomfri, mais og brød, med ekstra salat og saus. Føler meg som den vanskelige kunden :P
. . . . når du bøtter innpå vin uten å få dårlig samvittighet. Ikke for dét, i alle fall.:D
Smelia sa for siden:
Du veit du e på lavkarbo når du føler du må "forsvare" valget av kosthold til andre som er skeptiske!!! Idiotisk! Slik skulle det ikkje vært!
Bestemamma sa for siden:
Du vet du er på lavkarbo når det eneste du kan kjøpe når du er på kafé er kaffe!!! Og du sitter med 70% sjokoladen din skjult i håndveska for at ingen skal se at du har med medbrakt fordi du ikke vil spise kakene deres.....:p
May74 sa for siden:
morsom tråd:)
Carisma sa for siden:
...du alltid har eget brød i veska sånn i tilfelle.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.