< Tilbake til oversikten

X antall kilo til påske

#1

Photobscura sa for siden:

Samler folket til ny utfordring. Gudene vet jeg selv trenger det. Påskeaften er 26. mars. Så velg ditt mål, og heng på! Selv definerer jeg målet fra og med 1. nyttårsdag. :)


#2

scnuppa80 sa for siden:

Jeg er med ! Jeg satser på -6kg til påske , inkludert den ekstra kiloen som jeg har fått på i jula :-)


#3

Anne sa for siden:

Jeg er med😅
Antall kg kommer jeg tilbake til 1. Januar.
Det er forskjell på hva jeg ønsker og hva jeg tror er reelt å klare.


#4

Gerd sa for siden:

Jeg er med. Venter til mandag med å veie meg, så ser vi hvordan ståa er da ;)


#5

Lemen sa for siden:

Jeg er også med, starter på mandag 4 januar jeg. :)
Målet blir å komme under 84 kg.


#6

Photobscura sa for siden:

Så hyggelig med bra oppslutning! Jeg har est ut i jula, uten at jeg heeelt skjønner hvordan, men det både synes og kjennes. Krysser fingra for at det meste er vannsamling (samt at det er fare for en viss dehydrering dagen etter nyttårsaften, så jeg tar høyde for det ... :cool:).


#7

Butterfly83 sa for siden:

Jeg har nok gått opp en god del i jula, så jeg melder meg inn her fra 4.januar :) Antall kilo får jeg se fra mandag av :)


#8

Yodette sa for siden:

Supert med en sånn tråd! Jeg er med.

Har telt uker og det ser ut til å være 11 uker til påskeferien begynner og 12 til påskeaften. Hm... jeg tror jeg sier 7 kilo innen påskeferien begynner. Dvs. at jeg skal ned til 74 kg. Da vet jeg at jeg føler jeg meg veldig bra og at minst to fine olabukser sitter som et skudd.

Jepp. Får fikse meg en ny ticker også.


#9

annex sa for siden:

Blir med, for det er så motiverende med en sånn tråd!

Ikke veid meg på en stund, men merker på klærne at jeg har gått opp. Sjekker startvekt 1. januar.

Mål: Minus 4-5 kilo, jevnlig trening, kutte røyk og å lage ordentlig sunn mat hele tiden, få litt mer muskler



#11

HP sa for siden:

Jeg er med. Minus 10-12kg til påske (veier meg i morgen kveld).


#12

Nerthus sa for siden:

Hei... long time no see folkens! Livet har vært fullt av jobb... og resultatet vises i forverret morbus chrons og økt vekt så mitt eneste nyttårsforsett er å fokusere på helsa.

En slik utfordring passer vel da ganske bra 😊

Mer senere, hilsen fra sykesengen på st. Olavs...


#13

madamode sa for siden:

I'm ALL in! - 10 kg til påske! 😳😳😳


#14

Anne sa for siden:

Jeg har bestemt meg for -6 kg til påske uansett hva jeg veier tirsdag morgen.
Det tror jeg er realistisk for meg å klare å gå ned.

Jeg skrev nettopp et annet sted at jeg har vært medlem siden våren 2004.
Resultatet så langt er at jeg totalt sett ikke har gått noe opp i vekt. Noe jeg gjorde tidligere...opp, opp, opp. Nå veier jeg det jeg veide da jeg ble med. Muligens veier jeg 2 kg mindre nå. Det positive er at jeg ikke veier mer enn jeg gjorde da. Bare mye ned i perioder....😜

Så nå er det -6 kg igjen😂


#15

tonemor sa for siden:

Målet er 80kg. Er nå 86,5 kg = målet er 6,5kg ned til påske. Starting 3.januar


#16

Vipp!! sa for siden:

Er med, men avventer veiing til mandag ;)



#18

grotingeling sa for siden:

Jeg melder meg på, veiing i morgen.


#19

Photobscura sa for siden:

Jøss, her var det mange gamle travere! Så trivelig! :)


#20

Butterfly83 sa for siden:

Så gøy at så mange er med :D


#21

nellie sa for siden:

Har ikke planer om å veie meg på en stund, men ønsker å veie rundt 92 kg på den tiden. Blir ca 13 kg, tror jeg.


#22

grotingeling sa for siden:

Etter dagens måling er målet satt; -9 kg til påske


#23

Lene1970 sa for siden:

Jeg blir med - bare jeg husker på å gå inn her .. har jo ikkebrukt disse sidene på noen år.
Jeg oxo begynner på mandag 4/1 2016. Da veier jeg meg oxo
Mål: så mange kg som mulig frem til 15/4 (for da skal jeg til Stockholm) !

PS ! Jeg bor i KONGSBERG - FLERE LAVKARBO DAMER SOM GJØR DET OG SOM VIL BLI KJENT - SÅ VI KAN HJELPE HVERANDRE ?


#24

CosiFanTutta sa for siden:

Jeg vil gjerne være med på å sette påskemål. Det er jo tiden for sånt :)
-5 kg med oppstart 4. Januar.


#25

Yodette sa for siden:

Yes!!! Veide meg nå i morges og fant at jeg ikke bare greide 8 kilo før jul, men at jeg også har greid 10 kilo før nyttår! So cool! Da blir det 6,5 kilo ned innen påske, da. Det skal jeg klare.

Let the games begin!


#26

CPL sa for siden:

Jeg er ny her, men veldig med!!😀 starter mandag 4! Bring it on 🎉✌


#27

HP sa for siden:

Jeg skal ned 13kg til påske! Er i gang, det blir litt mørk sjokolade i dag men ellers blir maten lavkarbo. :-)


#28

barfor sa for siden:

Jeg slenger meg også med. Ned 11 kg til påske, som også vil være et greit endemål for fast vekt som da blir rundt 80kg.


#29

Photobscura sa for siden:

Ok, da er årets første innveiing foretatt. Første innskytelse: Mindre ille enn antatt, men å se sjutallet på først på vekta er fortsatt like begredelig. Resultatet ble da altså 70,5, selv om dagen etter en feiring som ble en smule fuktig kanskje ikke er helt til å stole på ...
Tror jeg var nede i sekstiåtte komma noe en gang før jul. Laveste vekt noensinne er 65,7, og da var jeg så og si fornøyd. Ettersom jeg ikke har verdens mest samarbeidsvillige kropp, men likevel anser nyåret og våren som den beste tiden for vektnedgang, så legger jeg meg et sted i midten, og satser på 67 før vi skriver påske, ikke alt for ambisiøst, men det er gjerne disse kiloene som sitter klistret. 3,5, altså.

Godt nytt, og lykke til alle sammen! :)


#30

Smiline sa for siden:

Godt nytt år!

Har ikke brukt forumet på noen år nå.
Fødte ei tulle i oktober. Spiste lavkarbo under hele svangerskapet pga svangerskapsdiabetes. Har tatt en god pause nå og tenker å komme i gang igjen nå, så dette kan være motiverende å bli med på. :D

Jeg ammer og har ingen kg målfor vektnedgang, kun det å holde meg til kostholdet og få mosjonert nok.

Veier 93 kg og håper på å gå ned i magemålet som nå er på 113 cm. ...kanskje sette meg som mål og komme meg under 90? :)

Utfordringen min nå er å holde meg unna ost og andre fete animalske produkter pga helserelaterte ting. Det har vært noe jeg er ganske glad i.


#31

Gevega sa for siden:

Jeg er med. Minus 10 kg innen påske😅


#32

Nillemortil1 sa for siden:

Jeg vil være med. Var med på juleutfordringen. Skulle ned 4kg men gikk ned 3,5. Har ikke veid meg etter jul. Men har ikke spist lavkarbo i jula. Målet mitt er å gå ned til 67 kg og siden det er 11 uker til påske, går jeg for 8kg innen da :-)


#33

chili sa for siden:

Jeg henger meg på her :)

Minus mellom 4 og 6 kg til påske.


#34

Spinnerette sa for siden:

Er med, også med start på mandag. Finner ut akkurat hvor mye jeg setter som mål når vannvekta er av, så sikkert neste mandag igjen :p


#35

Photobscura sa for siden:

Smart, Spinerette. Burde jeg også ha gjort, for ... dagen etter dagen etter nyttårsaften - kroppen viser seg fra sin beste side i prosessen av å justere ut dehydrering ved å overkompensere ... 73 kilo. Friskt å gå opp 2,5 kg fra den ene dagen til den andre. :p


#36

Ejan sa for siden:

Jeg er med! Veide ca 84kilo når jeg gikk på vekten på julaften, ser for meg at jeg kan klare 10 kilo til påske :)
Lykke til!


#37

bet99y sa for siden:

Godt nyttår!
Har forsøkt lavkarbo før- forsøker nå igjen med friskt mot.
Jeg veier 86 kilo (20 kg overvekt). Håper også å klare 10 kilo til påske.
Lykke til alle sammen :)


#38

lc89 sa for siden:

Jeg blir også med! Startet på ketolyse for snart 2 mnd siden, og har gått ned ca 10 kg så langt. Vil ned ytterligere 11 kg til påskeaften :)


#39

Smiline sa for siden:

Ohh. Bra jobba! Gleder meg til å bli ferdig med fullaming av kiden på 2 mnd, så skal jeg og ta den het ut i ketose.
hvor mye får du trent ila en uke?


#40

Fjellglad sa for siden:

Jeg er med, tidligere forumbruker med ny profil (har glemt ut både navn og nummer på min gamle bruker :p:o) Satser på 10,3kg ned til påske fra 86,3kg til 76kg, innveiing i går :eek:


#41

Jolene sa for siden:

Har ikke veid meg siden før jul og vet at det ikke blir en hyggelig opplevelse. Ca.et kilo i uken er målet så en plass mellom 10 og 15 er noe å jobbe for;-)


#42

Pingvin sa for siden:

Åh, jeg er med! Mål: 6 kilo ned. Lå på 105, men det var før jul.. må snike meg på en badevekt på mandag!


#43

Festina lente sa for siden:

Jeg er med fra mandag 4. januar! :o Kommer tilbake med mål da.
Skrekkblandet fryd:eek:


#44

St. Cecilie sa for siden:

Jeg er med! Jeg startet i dag, etter å ha spist høykarbo i over 2 måneder (vært i India..)
Jeg er på mitt aller høyeste akkurat nå, og har mye å ta av. Satser på strikt lavkarbo, har fått hjelp til måltider. Satser på minus 15kg til påske. Må jo satse litt tenker jeg! ;)


#45

Photobscura sa for siden:

Velkommen alle nye! :heia:

Jeg har bestemt meg for å justere målet mitt ... Tror det var strategisk veldig teit å ta utgangspunkt i vekta etter en fuktig aften. Vekta klorer seg fortsatt på (for meg) sjokkerende høye 73 (gitt at jeg mot normalt har ligget på 68-69 de siste par årene ...). Om ikke annet så vil det mentalt sett føles som en pangstart hvis vannet renner fort av. Så jeg "begynner" i morgen, og justerer tickeren deretter. :)


#46

aragorn sa for siden:

Hei

Jeg er med. Jeg er usikker på hvor mye jeg kan klare til påske.
Jeg veide meg på 1. januar, den dagen jeg startet ketolysen.

Da veide jeg 104.2 kg, og er super klar for å komme meg ned til 90 kg til påske.
Så da er målet 14.2 kg ned. Antar jeg får en flying start med mye vannvekt som blir borte de første dagene. Dermed burde det ende med ca. 10 kg som skal bort på 11 uker. Det burde gå.

Om meg: Jeg var i ketolyse for en del år siden, og det fungerte veldig bra. 23 kg på 4 måneder sånn ca. Det var samme utgangspunkt da som jeg har nå. Sakte men sikkert så har vekten sneket seg på, og nå er det på tide å ta grep igjen. Trist, men nødvendig.

Jeg trener en del i løpet av en uke, men likevel kommer kiloene tilbake. Kostholdet er altfor dårlig. Løper mye ute, også trener jeg noe styrke. Har løpt noen halv-maraton det siste året, og har et mål om å komme ned til 1t og 50 minutt på 21.2 km i slutten av april.
Jeg er allerede påmeldt på det løpet, så det er bare å kjøre på.


#47

Jolene sa for siden:

Jeg er imponert :-)

Jeg gikk på vekten i morges for første gang siden oppstarten av desember og må oppjustere målet for vektnedgang før påske- 12.7 kg er mitt nye mål :cool:
Jeg ønsker en pangstart og opprensking i systemet og har derfor i dag startet på VLCD. Håper å komme i ketose på rekordtid for jeg sitter her og jobber med hjemmeeksamen og trenger den energien jeg kan få.

Har dere andre kommet godt i gang?


#48

barbasterk sa for siden:

Da har jeg sporet opp min gamle bruker, Barbasterk, og fortsetter med den fremover. Samme mål som Fjellglad da selvsagt :):p


#49

Nillemortil1 sa for siden:

Utrolig nok har jeg ikke lagt på meg særlig. 800g har sneket seg på i jula, men ettersom det ble litt vin og en god del sjokkis...... Kom i ketose igjen i forgårs og det er vanndrivende hvertfall :p . Veier meg igjen på onsdag. Fy flate overgangen til ketose var kjip denne gangen. Skikkelig skikkelig "abstinenser" på karbo og svimmel og varm.. Men varte bare en dag før jeg var tilbake som sist. Ikke sulten og ikke godtesyk nå. Sist varte det lenger , pluss intens hodepine i 3 dager..



#51

TrillTrall sa for siden:

Jeg må bare slenge meg på jeg også. Spiser ikke veldig lavkarbo til vanlig heller, men i jula... :p Føler meg stinn som en tønne vann! Usj. Kommer tilbake til antall kilo i morgen tidlig når jeg har vært på vekta.

Noe som motiverer meg litt i det minste er at jeg har lastet ned appen endomondo hvor jeg kan føre trening og turer og sånt og få det opp på pc'n. :) Artig for en som digger tall og alt som kan måles! :D


#52

Momse sa for siden:

Jeg henger meg på!
Må ha litt motivasjon, så skal (prøve) å "henge" her hver dag :)
Legger listen lavt; 6 kg til påske :heia:


#53

Minni1 sa for siden:

Jeg blir med. :o
Vil ikke ha kg som mål, men jeg skal inn i en bukse som jeg har. :D


#54

TrillTrall sa for siden:

Lista ligger lavt her også, men -4 kg til påske. Det burde da sannelig gå! Men ettersom overgangsalderen sniker seg på blir kiloene bare verre å få av har jeg erfart så langt... :(


#55

grotingeling sa for siden:

Da er jeg i gang med -1,7 kg siden oppstart 31.12.15 :heia:


#56

Gerd sa for siden:

Da er målet mitt 5 kilo til påske :)


#57

Akkuratpasse sa for siden:

Henger meg på her, og skal prøve meg på 10,1 kg til påske.
Håper jeg klarer det. :)


#58

Drømmepie sa for siden:

Jeg slenger meg med og har mål på -8 kilo til påske :)

Er godt igang med livsstilsendring og glad for endelig å være tilbake på rett kosthold :)

:heia: oss alle sammen! :)


#59

Minni1 sa for siden:

Grattis med fin oppstart :heia:


#60

scnuppa80 sa for siden:

Første veiedag på onsdag . Har ikke kommet i ketose enda etter julas etegilde men håper det er like før :-)


#61

Mints sa for siden:

Jeg er med! :D

Jeg har for en gangs skyld klart å holde meg til lavkarbo i julen (med et par utskeielser på julaften, 1. og 2. dag og nyttårsaften) så jeg veier for første gang i mitt liv mindre etter jul enn før jul!

Men jeg har jo fremdeles en del kilo igjen som skal bort da. Idag viste vekten 67,5 kilo og jeg vil ned til 60 kilo innen påske. Så -7,5 på meg :)


#62

Minni1 sa for siden:

Imponerende Mints .:)
Jeg klarte det ikke og kjenner at buksene er litt strammere nå enn før jul.

Men jeg har hatt en fin start i dag med egg og kryddersild til frokost. Mye nyttig mat i den frokosten og det er deilig å tenke på.
Så nå er jeg klar til kamp, kilokamp :visemuskl


#63

Photobscura sa for siden:

Ok, så da tar jeg utgangspunkt i dagens vekt, som fortsatt er litt sånn - oi, mye - men det blir som det blir. Begynner på 72,4, ergo 5,4 kilo ned til påske. Lykke til alle!


#64

Turid42 sa for siden:

Jeg hiver meg med! Målet er 8kg.


#65

Lemen sa for siden:

Klokket inn på 90.4 i dag, som forventet etter å ha prøvd å tømme skapene mine i går. :lol: Målet til påske er å være under 84 kg, altså ned 6,5 kg. :)


#66

Butterfly83 sa for siden:

Jeg skulle jo starte i dag, men dagen blir litt annerledes enn planlagt. Fikk ikke veid meg, og får ikke planlagt så mye av maten. Så nå gleder jeg meg egentlig til i morgen, med veiing og en kostholdsplan. Kjenner jeg har fått nok av alt julesnop nå :o Tipper jeg har gått opp 4-5 kg i jula :mad:


#67

Wannabe sa for siden:

Jeg blir med her. Har prøvd lavkarbo mange ganger tidligere. Går raskt ned, kroppen trives med kosten, men jeg sklir ut hver gang..
Nå skal jeg holde fokus på å spise riktig og være mer aktiv. Ikke gå i vektfokusfella enda en gang. Veier meg 1 gang i uka for å ha litt kontroll.
Vekt idag: 107,3 kg

Lykke til alle sammen! :D


#68

TrillTrall sa for siden:

Tok litt tid før jeg skjønte hvorfor jeg har gått på do og tisset et utall ganger i ettermiddag - begynte nesten å lure på om det var en uvi i emning... :p Så kom jeg på det - har spist aaaaaalt for mye sukker og brødmat i jula og i dag har jeg fått i meg karber bare fra noen knekkebrød og grønnsaker og ørlite pasta. Ikke rart kroppen slipper vann så det plasker! :lol:


#69

Lava sa for siden:

Når jeg startet å lese denne tråden, måtte jeg sjekke datoen flere ganger! Her var endel gamle gode nick ja :)

Røykeslutt og mangel på hund, samt en Kjærest som liker å lage mat setter spor, så jeg vil stoppe vekta fra å gå for mye opp. Vil gjerne av med 4 kilo som har sneket seg på ..


#70

Thuens sa for siden:

Eg er med :)

Veide 89.9 kg idag, har som mål å komme ned til 80 kg før påske :visemuskl


#71

Festina lente sa for siden:

Hyyyyyl! Batteriet på vekta er dødt, og nå er det to uker til jeg får veid meg!! (Pendler og har ikke vekt på hybelen) :mad::(

Det får bli på feelingen denne gangen....
Mål: 99 kg til påske. Det vil si mellom 6 og 7,5 kg ned.

Ikke kommet helt i gang med kostholdet i dag, men har meldt meg på spinning intervalltime i morgen så da skal jeg nok få kjørt meg, tenker jeg :wacko:


#72

sylwester sa for siden:

Jeg har syndet så mye i jula så jeg slenger meg på. Jeg beggynte igjen idag med salat til lunch og gryte til middag. Satser på å klare 8kg :-)

Starter på 93!


#73

index sa for siden:

Jeg har egentlig holdt meg til lavkarbo hele veien, men litt for mye småspising har ført til en del kg I pluss. Så jeg prøver meg på 6kg minus til påske. Startet godt med trening I går, nå er det bare å stå på!


#74

Momse sa for siden:

Pangstart her i gården; - 0,9 kg vann siden i går :heia:
Motivasjonen er på topp :D


#75

Drømmepie sa for siden:

Motivasjonen er på topp her også :) -1.9 kilo siden lørdag :)


#76

Jolene sa for siden:

Det er jo veldig morsomt de første dagene når vannet forlater kroppen. Oppstart søndag og inn i ketose i går. Veldig deilig at det gikk så raskt, slapp unna med en dag med hodeverk.

2.2 kg vann borte - nå håper jeg at kroppen går til angrep på fettet ;)


#77

Drømmepie sa for siden:

Så bra :heia:


#78

Minni1 sa for siden:

:heia:

Her slipper vannet på både den ene og den andre, det er jo så supert.

Jeg veier meg jo ikke så ser ikke vektnedgang på tall, men jeg kjenner det godt på både mage og fingre at vannet slipper. :D


#79

Anne sa for siden:

Imponert over alle dere som går så fort ned i vekt den første tiden. Motiverende. Jeg skal ikke i ketose, så det tar noe lenger tid antar jeg. Har ikke bestemt hvilken dag jeg skal veie meg for måling, men antar på fredag.

Lykke til videre flinkinger😘


#80

Photobscura sa for siden:

71,9 i dag, altså 500 gram ned. :)


#81

Butterfly83 sa for siden:

Da ble det veiing i dag, og resultatet ble opp 4.5 kg siden lille julaften :o Men jeg har jo virkelig spist alt jeg har kommet over og da. Satser på at en del av det er vann.

Målet blir da ned 9.2 kg til påske! Fra 77.2 til 68.0 :)


#82

astski sa for siden:

Hei!
Er det plass for en ny her i gruppa?
Ønsker å gå ned 20 kg.- Starter med målsetting om minus 10 kg til påske!:snill::snill:


#83

Photobscura sa for siden:

Her er det plass til alle! :)


#84

Spinnerette sa for siden:

1,6kg vann borte på 24 timer, passe drøyt! Men står i stil til vektøkninga, for å si det sånn.. :o


#85

Nillemortil1 sa for siden:

Velkommen. Lykke til :)


#86

Nillemortil1 sa for siden:

Leser noen steder at karbodager innimellom ikke gjør så mye i fht ketose igjen, mens andre stedet står det at det blir vanskeligere og vanskeligere med ketose. Noen som vet?


#87

Yodette sa for siden:

Har første veiedag 8/1 så jeg håper virkelig at vekta kommer til å bevege seg bittelitt ned fra utgangspunktet innen den tid.

Går 30 minutter på tredemølle hver dag og har nå også begynt å løpe litt intervall på slutten av økta. I tillegg trener jeg noe styrke 3 ganger i uka og passer på å gå 10.000 skritt hver dag. Og så rir jeg en dag i uka.


#88

TrillTrall sa for siden:

-1,5 kg på to dager! :eek: Her snakker vi kun vann og tarmfyll gitt... Så var det 2-3 kg fett å gå løs på da! :D


#89

scnuppa80 sa for siden:

Veiedag, minus 1,2 kg siden lørdag. Vann og atter vann. Veide 78,5kg til jul, 80kg på lørdag. Dagens vekt 78,8 :D


#90

Butterfly83 sa for siden:

-900 g fra i går :) Første dag gikk veldig greit, null søtsug. Foreløpig har det gått greit i dag og. Merker det går mye lettere når jeg vet hva jeg skal ha til hvertfall frokost og middag. At jeg ikke må ta det på sparket, eller ikke egentlig har matlyst. I dag blir det chili texas style :)


#91

Yodette sa for siden:

Misunner alle dere som får overgangen til lavkarbo/ketolyse nå. Hehe, det er veldig gøy å rase ned sånn. Selv har jeg holdt meg i ketose hele jula, så her er det ingen dramatikk å spore noe sted.


#92

Butterfly83 sa for siden:

Vært på besøk hos en "gammeltante" i dag, og har jo aldri samvittighet til å takke nei når hun allerede har smurt på mat og satt frem :( Så ble en påsmurt lompe med brunost og med spekepølse. Og litt julekaker :( Jaja. Chiligryte til middag så var ikke noen utskeielser hjemme.


#93

IKJ sa for siden:

Jeg vil også være med! :)

Kortversjon:
Har gått opp og ned og opp igjen siden jeg var inne her for noen år siden... Gikk ned 18 kg for 2 år siden, og giftet meg på nyttårsaften. Etter det gikk jeg opp igjen, og ikke klart å komme meg i gang igjen... Har vært mye syk, har fibromyalgi, og det har vært tøft å holde fokus... Har gått opp alt igjen, og vel så det. Sluttet å røyke 1. November, spist i hele desember. Går også på medisin som øker vekten. Det har resultert i 10 kg til..... Så jeg har minimum 30-35kg å bli kvitt.

Min plan er -10kg til påske, -10kg til 17.mai, så -10kg til slutten av august, da vi reiser til Italia.

Startet på mandag, og har fast veie og måledag hver mandag, og legger ut full rapport :)


#94

Yodette sa for siden:

Hei IKJ! Så bra at du vil være med.

Nå begynte ting å skje her. Jeg veier meg (selvsagt) :rolleyes: hver dag selv om jeg egentlig bare har en veiedag i uka. I dag var 400 gram borte.


#95

scnuppa80 sa for siden:

Trenger hjelp ! Etter jeg kom i ketose igjen etter jula så har alt stoppet opp! Føler meg som en sprekkferdig ballong, og er i tillegg helt full av luft ! Råd mot forstoppelse mottas med takk !


#96

Gerd sa for siden:

Her er det veiedag onsdager, og gårsdagen vekt viste 1,5kilo ned på 2 dager. Mest væske og avfall, men ned er ned :D


#97

Minni1 sa for siden:

En kopp kaffe eller te med cocosa oppi.
Det smører systemet og gjør magen og tarmer glad :o

(Jeg bruker den uten smak)


#98

Photobscura sa for siden:

Vannet renner ikke av like fort som det pleier, men 500 gram ned, 1 kilo totalt siden mandag, og det er uansett bra at det går den veien. :)


#99

scnuppa80 sa for siden:

Takk og takk, da prøver jeg det :)


#100

toja sa for siden:

Etterslenger meg på her! Veier meg i morgen tidlig (:eek:) og setter et mål da.

ToJa


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.