< Tilbake til oversikten

Gå ned i vekt sammen til JUL!

Rosekinn sa for siden:

ned 400 gram denne uka. Er fornøyd, men kjenner jeg er utålmodig. Men det hjelper jo ingenting :) Skulle helst ha gått ned 10 kg i går liksom:D

Nå skal jeg feire vektnedgangen med en liten tusletur :)
Håper det går bra med dere andre også!

Ha en flott uke! :rolleyes:

tora trollmor sa for siden:

Takk takk for svaret:) må se på helsekosten her jeg da:)

LIBBA sa for siden:

Denne uka ble det ned 500 gram:).
Siden jeg gikk opp 400 gr forrige uke er vektnedgangen på to uker kun 100 gr. :o
Går sakte må jeg si:rolleyes::rolleyes:

LIBBA sa for siden:

Grattis med nedgang:).
Er veldig enig med deg. Kjenner også jeg begynner å bli utålmodig.
100 gr på to uker er ikke mye å rope hurra for:rolleyes:
Flott uke til deg også:D

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Libba - måler du deg, eller bare veier du deg? Kanskje det forsvinner noen cm, selv om vekten ikke går særlig ned... Hadde en sånn runde selv for noen uker siden, +5oo ene uka, -700 neste, så det var bare -200 på to uker. Men nå har det løsnet igjen. Selv om to ukers litt-mer-sakte-gang ikke egentlig kan kalles å stoppe opp =)

LIBBA sa for siden:

Jeg bare veier meg, men jeg merker jo på klærne at det skjer noe:).
Hadde ønsket meg noe kjappere nedgang, men vet kroppen må ta den tid den trenger.
Må bare få hodet til å innse det;)
Så flott at det går bra igjen for deg:).:heia:

Libba - Vi skulle vel alle ønske vi var nede i matchvakt allerede. Men vi er jaggu flink som har startet dette prosjektet, og bare vi holder ut, kommer vi dit vi vil, bare vi tar tiden til hjelp!

Victory sa for siden:

FØRST: Gratulerer til alle dere dyktige mennesker på veien mot julemålet! :D

Og SÅ: Endelig kan jeg melde om litt glede på vekta også! På fredag var veiedagen min, og da hadde jeg gått ned 1.2 kg! Jeg blir salig... Også sjekket jeg igjen i dag, enda jeg egentlig ikke har lov, må være litt rebell innimellom, og det var 300 g ned til!!!!!! Hva skje'a!!??? Jeg som har stått stille og litt opp så lenge... det er bare herlig! Så dere andre som sliter litt, ikke gi dere! Det løser seg!

...oppdaterte ticker også jeg, ende det verfall ikke er lov! ;) Men skal på tur denne uken, så måtte gjøre det for en ekstra motivasjon. Lapper skal pakkes!

CocoNut sa for siden:

Har fått mensen:( så da ble det ikke noe vektnedgang å skryte av denne uken, men nå stoppet iallefall vekten på 83, 4 kg, for et par dager siden var jeg 1,5 kg tungere pga oppsamling av vann (tror jeg) i forbindelse med min månedlige. Kjedelig, men glad at vekten gikk ned igjen, fikk nesten litt panikk.
[color=#9932cc][/color]
14.09.10: 93,2 kgOppstartsvekt
22.09.10: 88,2 kg - 5 kg
28.09.10: 87,5 kg - 0,7 g
05.10.10: 89,1 kg + 1,5 kg

12.10.10: 87,5 kg - 1,7 kg
19.10.10: 86,9 kg - 0,6 kg
26.10.10: 85.2 kg - 1,7 kg
02.11.10: 84,5 kg - 0,7 kg
09.11.10: 83,7 kg - 0,8

16.11.10: 83,4 kg - 0,3

Total vektnedgang: -9,8 kg

Timiane sa for siden:

Kjedelige greier det med mensen. kjenner at det har stoppet opp for meg og. Håper mensen er grunnen. Trøster meg med at vekten går i riktig rettning i det lange løp:D

JKBB sa for siden:

Lurer litt på om ingen SER innleggene jeg poster??

Anyways...tilbake på 85,7 denne morningen, etter å ha vært godt over 86 noen uker, helt bom fast...Håper det går litt i riktig retning den neste uka nå da.. :)

LIBBA sa for siden:

Enig:)
Heier på oss jeg:heia::heia:

LIBBA sa for siden:

Ser deg jeg:).
Siden du har tålt lettbrus så lenge ville jeg ha sett på andre ting først.
Gratulerer forresten med super vektnedgang;):heia:

Tropika sa for siden:

Jippi!

Ned 600 gram fra i går! Tanta er på retur og alt er bare såre vel..

MyJuly sa for siden:

JKBB: Så spørsmålet ditt jeg også, men hadde ikke noe godt svar på det, derfor svarte ikke jeg :)
Gratulerer til alle dere som har gått ned og hold ut dere andre :heia:
Jeg er strålende fornøyd denne uken, enda en kilo ned og nå er jeg halveis til mitt eget mål i juleutfordringen. Dette skal jeg klare :ja:

Moogie sa for siden:

ville også bare si det samme: ser sprøsmålet men har ikke noe godt svar for jeg vet rett og slett ikke noe om slike ting.

De siste dagene har vert meget rare... jeg har vert helt kvalm og matlei. Noen ganger følte jeg at jeg var sulten men klarer liskom ikke å få noe mat i meg for det frister ikke noe og heller ikke går ned. Hadde stekt en skikkelig god omlet i ovn i en ildfastform. Og den var jo supergod! Jeg veit jo det, for jeg spiste den før men hverken på fredag eller igår klarte jeg å få et stykke ned. Jeg brekte meg og holdt på å kaste opp. Ingen ting frister liskom. Det eneste jeg fikk i meg er nøtter og ost. Og plutselig hadde jeg lyst på brød. Så idag tinte jeg to skiver med lavkarbo brød og smurte tykt lag med gorv leverpostei og syltagurk til lunch. Så jeg håper det går ned. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk så dårlig matlyst. Og når jeg ikke spiser noe føles det også litt rart når jeg nestet går opp i vekt når jeg har stilt meg på vekta idag: ver jo 94 kg på den. Rare greier...

Heaven sa for siden:

Hurra! Gått ned ytterligere 1.4!! Da er 4.6 kg borte og jeg mangler 400 g til å ha gått ned 5 før jul.

JKBB sa for siden:

Hehe, okei! :) Takk for svar.
Prøver litt induksjons-rentning nå, altså ketolyse, men kutter ned en del på meieriprodukter. Begrenser osteinntaket til max 100 g pr dag..ikke barebare, siden jeg ELSKER ost og bruker det til ALT! MEN, jeg har klart det..holder meg unna nøtter, eller hovedsaklig mandler, som er det jeg har spist. Har i tilleg begynt å drikke en del mer vann.

Jeg er brusoman av dimensjoner, så det var derfor jeg lurte så fælt på akkurat det..tror det hadde blitt grusomt om jeg hadde måtte kutte ut den nå, for å komme meg videre, men har de siste dagene drukket mye mindre, og prøvd å drikke hovedsaklig vann. Ser ut til at det funker så langt, så da er det bare å fortsette i samme gata. :)

Vekta i dag var 300 g unna julemålet (85,3), og jeg har aldri vært så nær før. Nærmeste har vært 700 g unna, åsså har jeg gått opp igjen... KANSKJEkanskje går det litt ned igjen nå! ;) Takk for svar uansett, dere. :)

Synes dere alle er så flinke, og dere inspirerer meg hver dag! :)

LIBBA sa for siden:

Synes du er kjempeflink:)
300 gr igjen til julemålet er veldig bra:heia:
Til sammenlikning har jeg 5,5 kg igjen:o

Sånn har jeg også hatt det en stund nå. Lager mat jeg vet jeg liker, men klarer bare ikke få det ned. Skal ikke påstå at jeg har noen løsning, for jeg har fortsatt ikke særlig med matlyst. Men har prøvd å lete litt etter nye oppskrifter og inspirasjon nå noen dager, kanskje det hjelper å lage mat jeg ikke har spist mye av i det siste, som kan gi litt ny giv. Og de dagene jeg ikke får i meg stort med mat, prøver jeg å lage noe fett og godt på kveldene, har blitt noen runder med bringebær og krem. Sikkert ikke optimalt, men det må vel være bedre enn ingenting! Om du orker å spise ost, har du laget nachos av dem? Stek dem i mikro'n, og så kan du dyppe dem i first price sin medium tacosaus. Også en grei måte å få i seg litt næring når det butter....

JKBB sa for siden:

Tusen Takk! :)
Vel, nå var jo målet mitt å gå ned tre kg til jul da, så til sammenligning så kan det jo ikke sammenlignes! ;) Har jo bare gått ned 2,7 kg jeg da, etter at vi starta denne tråden.. Etter å ha gått ned 17 kg så går det treigere for å si det sånn, så jeg valgte å sett meg ett overkommelig mål, og at jeg i tillegg er på -20 kg når jeg har nådd målet er jo en bonus! ;))
GLEDER MEG! :)

LIBBA sa for siden:

Skjønner godt du gleder deg til det:)
-20 kg ....steike bra:D

Zillah sa for siden:

Næh, kan de tru det? Eg har ikkje gått opp, eg har gått ned sidan sist veke og er under 103 kg :heia:
07.10.10 104,2
14.10.10 103,6
21.10.10 104,4
28.10.10 103,0
04.11.2010 104,4
11.11.2010 103,2
18.11.2010 102,8 (litt opp sidan mandag, men likevel, jippi)

Klarer eg julemålet? Nei, sikkert ikkje, men det går nedover!!!!!!!! :D

Solange sa for siden:

Deilig, jeg har gått ned 700 gr denne uka:) Da begynner det endelig å rulle og gå ned hver uke håper jeg!

Heaven sa for siden:

herregud jeg har tenkt 5 kg før jul jeg :eek: Er jo 7 StineH mente.
Jaja, da har jeg litt lengre til målet :fnis: 2,4 kg til målet

Moogie sa for siden:

Takk for tipset om nachos! det hørtes faktisk godt ut! Har vert noe mindre kvalm nå. Har kjørt på med mer salat også spiste jeg en del brød (lavkarbo) og det funker, men fortsatt veldig lite matlyst. Har kjempe lyst på bær og frukt og slike ting så kanskje jeg bær prøve med litt krem og bringebær/jordbær? Igår spiste jeg 2 skiver honningmelon til lunch og det var goooooodt! Ser også ut som om jeg bør øke karbo pr. dag til rundt 20 gr isteden for 13-15 som jeg har spist frem til nå så funker det bedre. Imårra er jeg hjemme så dakan jeg prøve å få laget litt god mat til meg selv og se om det hjelper på.

Moogie - prøv også å krydre osten med ulike krydre. Jeg pleier å kjøpe ferdigskivet ost fra First price, den er så fin å kutte i 4 biter, så det blir nachos-lignende trekanter, og krydre med salt/pepper, paprika, urter, løk e.l.
Ellers er sånne oste-knekkiser fine å bruke ved siden av mat, til gryteretter f.eks. eller til å ha pålegg på. Roastbiff, salat, remulade og agurk er godt på, og det samme er brie og valnøtter eller stangselleri.

Heaven - jeg tror ikke det er så farlig akkurat hvilket mål man setter seg før jul, 7 kg. var et tall som vel stemte med Stines vekt, så derfor ble det det. Du setter deg akkurat det målet du selv vil :)

mamz sa for siden:

*65,7 kg
*64,7 kg :D
*63,9 kg :)
*63,3 kg ;)
Blir nok ikke noe -7 på meg, men begynner faktisk å bli ganske fornøyd med nedgangen :p så alt ned er ok nå :rolleyes:

Smygen sa for siden:

Hei hei folkens :D Æ får sånn motivasjon av å se ka dokker skriv å oppleve osv :D at æ hiv mæ på sjøll, laaangt etter men bedre seint den aldri :) Syns dokker alle e kjempe flinke å burde være sykt stolt av dokker sjøll ;D Dokk gjør en super jobb bare det med å skrive så åpent om det slik at alle her inne kan se det, det gir stor motivasjon :D Ha en super helg :D

Starte på mandag ;D

Zillah sa for siden:

Flott! Betre seint enn aldri, ja, og faktisk mykje betre at du startar no på måndag enn at du venter til etter nyttår :)

Kiro sa for siden:

Klarte plutselig å gå opp 2 kilo da jeg var på en oslo-tur med min mor. Men nå er de vekke igjen og mer til. Så da var julemålet mitt nådd. Kanskje jeg kan prøve meg på en 5 kilo til? :)

JKBB sa for siden:

Hei!!!
Tenkte bare jeg skulle komme med en midlertidig oppdatering på hvordan det å Atkinsifisere ketolysekuren har gått for meg!

Jeg starta mandag, kutta drastisk ned på forbruk av meieriprodukter, hovedsaklig ost da, max 100 g pr dag. Kutta ned litt på brus og drukket mer vann, kutta ut nøtter. Det er vel i all hovedsak dette jeg har gjort endringer på...

Mandag veide jeg 86 kg. I går nådde jeg julemålet mitt og veide 85 kg beint, som betyr at NÅ har jeg gått ned 20 KG!!! :) JIPPIIIII!!!
I morres viste vekta 84,5 kg! :)
Det vare bare små grep som skulle til for å få litt fart i sakene denne gangen, og heldigvis betydde ikke de små grepene at jeg måtte kutte ut brus og atkinsbarene! ;)

CocoNut sa for siden:

:heia: Grattis med - 20 kg. Du er jammen meg god!! :heia:

MyJuly sa for siden:

Gratulerer til Kira og JBKK med nådd julemål!!! Så bra :D
Gleder meg til det blir min tur :ja:

MyJuly sa for siden:

Upps, Kiro og JKBB, skikkelig blemme :rodme: Beklager!!!

mam sa for siden:

Her står det stille, gitt. Men jeg har mensen, så jeg får være glad for at jeg ikke har gått opp.

Jeg er fremdeles forkjøla, og har slurvet med maten. Det har blitt en del pølser med noe karbohydrater. Jeg drikker ikke så mye vann heller. Jeg startet sikkert for sent til å klare 10 kilo til Jul. Velvel.

29.10.10: Oppstartsvekt 104 kg
05.11.10: - 3 kg
12.11.10: -0.5 kg
19.11.10: ingen forandring

JKBB sa for siden:

Haha, jeg så det ikke en gang!! :p DET er blemme det. Hehe.
Men takk! :)
Er både stolt og kry av meg selv nå, og livet som 20 kg lettere er jammen meg deilig! :)
Bare 10 igjen nå da. :p

Spich sa for siden:

Veiedag idag, ned 1,1 kg siden forrige mandag. Det blir totalt 1 kg på 2 uker. Er vel fornøyd med det egentlig, selv om jeg hadde håpet på litt mer nå i begynnelsen... Uansett, ned er ned! :)

Tropika sa for siden:

Jeg har gått opp 500 gram denne uken..

Gratulerer til JKBB og Kiro! Supert jobbet. Godt at grepene dine funket JKBB, og -20 er knall!
Og velkommen inn Smygen!

I dag gruet jeg meg litt til å gå på vekta. Har vært flink og ikke veiet meg en eneste gang denne siste uka, så følte at jeg ikke hadde noen kontroll. Og det har blitt ganske mye sukkerfritt godis denne helgen, noe sjokolade hver dag siden torsdag, og sukkerfri vingummi + sjokolade på kino på fredagen. Men - det ser ikke ut til at det er noen partystopper for meg hvertfall. -2,6 kg. siden forrige mandag!!! :eek: Julemålet mitt etter egen plan var 110, og med et litt justert mål i denne tråden, satte jeg det til -7,6 kg. (av en eller annen underlig grunn....)
Nå er jeg i mål med begge to!! yihaaaaaaaaaaa. Ikke for det - det er nok å ta av, så jeg fortsetter videre :D

Victory sa for siden:

Ned 700 til... :)

Heaven sa for siden:

Dere e så FLINKE!!!! Dette går jo så det suser!!
Selv skal jg på vekta onsdag, blir vel torsdag fordi jeg jobber onsdag og tror ikke jeg rekker å få veid.
(Om noen lurer: jeg har ikke egen vekt, må hjem til foreldrene mine, som bor i en by 3 mil unna :P Standhaftig og tresk er mine mellomnavn)

Håper på minimum 300 g, da er jeg på tosifret! HAr ikke væert der siden gymnastiden for "hundre" år siden.. Så spent på veiing!!!

LIBBA sa for siden:

Veiedag og ned 300gr:rolleyes:
Hadde nesten ventet oppgang etter siste ukers statistikk:flau:
Kiro og JKBB....gratulerer med nådd julemål:)

LIBBA sa for siden:

Så flott:heia:

CocoNut sa for siden:

Nei ikke fornøyd med megselv. Skjønner ikke hvorfor det går så saaaakte nå. blir litt frustrert:mad: Men har ihvertfall gått ned akkurat 10 kg nå da....selv om ikke det føles noe greit akkurat nå. Ja jeg er ei klagemus!!:o

14.09.10: 93,2 kg Oppstartsvekt

23.11.10: 83,2 kg - 0,2

Total vektnedgang: -10 kg

Victory sa for siden:

10 kg er fantastisk da! Hurra for deg! :D

Victory sa for siden:

JAAAA! :D Endelig endelig endelig riktig vei!
Og hurra for deg og, uforventet nedgang er den beste! ;)

LIBBA sa for siden:

Ja absolutt:)
Men håper på høyere tall neste uke:rolleyes:

Victory sa for siden:

Jeg og!!! Men frykter litt at jeg etter de siste to ukenes medgang har blitt litt "kjepphøy" sånn at jeg fort kan ryke på en kjempeskuffelse om det stopper opp nå.. Gjelder og holde motet oppe og ikke gi seg. Klarer jo dette lett som ingenting! Haha! :rolleyes:

MyJuly sa for siden:

Igjen, så utrolig flinke dere er alle sammen, jeg blir så inspirert av å lese om dere og følge denne tråden :)
Selv ble nedgang på 300gr denne uken, ikke så utrolig mye, men det går nedover :ja:
Er fornøyd med det, og håper på litt flere gram neste uke :D
Heia alle sammen :heia:

Moogie sa for siden:

ja-ja, jeg gikk ned den forige uke og totalt gikk jeg ned 11,5 kg! og det er jo supert! Jeg kom over halvveis til julemålet. Men nå regner jeg med at det er over for meg for denne gangen. For nå går det mest sansynlig oppover mot jul. Må nok hoppe av ketolysetoget. Jeg har endelig funnet ut av hvorfor jeg har vert så kvalm og matlei: jeg er nemlig gravid! :D ikke tenkt eller plannlagt dette her men vi får ta det som det kommer :) jeg håper å fortsette med lavkarbo men regner med at det må bli mer Lindberg opplegg enn ketolyse for det funker jo overhodet ikke nå, he-he. Lykke til med nedgangen til dere alle! Jeg kommer nok tilbake for ned til 60 skal jeg etterhvert :)

Zillah sa for siden:

Gratulerer, Moogie :-D Lykke til vidare med Lindberg og bebisen!

Tropika sa for siden:

1 kg ned siden mandag!

:( Her er det opp 0,700 kg denne uka :( :(
Kjenner det er vann i kroppen ja:mad:

Zillah sa for siden:

07.10.10 104,2
14.10.10 103,6
21.10.10 104,4
28.10.10 103,0
04.11.10 104,4
11.11.10 103,2
18.11.10 102,8
25.11.10 101,8 ! Det er heilt utruleg.

Eg veit ikkje kva som gjer det, om det er -mjølk, -nøtter eller -søtning... men det ser i alle fall ut som om det er eitt eller anna som endeleg er blitt riktig i løpet av dei siste par vekene.

Belønninga til meg sjølv for å kome under 100 er å farge håret, og eg bestilte henna i går :cool:

MyJuly sa for siden:

Gratulerer Moogie og Lykke til :)

Moogie sa for siden:

takk-takk :) nå sitter jeg og nyleser Kost i balanse. det virker plutselig helt annerledes enn ketolyse. Må liksom legge om tankegangen på nytt. Men må si det hjelper utrolig godt på formen! Er ikke så kvalm mer som jeg var i forige uke. Så nå er jeg spent hvordan den nye kosten funker for meg.

Heaven sa for siden:

Herregud jeg har gått OPP tre !!!!!!!!!!!!!!!1 kg på en uke!!! DET GÅR FANKERN IKKE AN!!!
Jo tydeligvis... Venter uka etterhvert, var på julebord med rødvin fredag, veide meg på ettermiddag i stedet for morgen og hadde spist godt med baconcrisp dagen før veiing..
Men fankern...

LIBBA sa for siden:

Gratulerer med super nedgang:)

LIBBA sa for siden:

Tipper det bare er vann.
Borte vekk i løpet av to tre dager:)

fettnurket sa for siden:

-7 kilo i juleutfordringen så langt, og -15 kilo totalt. :D :D Wihiiiiii!!!!

Victory sa for siden:

Vann, vann, vann! Ta igjen og drikk masse vann for og skremme det ut igjen!

Victory sa for siden:

Også en måned før jul da!!! :D Wohho så bra!!!!

Heaven sa for siden:

Takk skjønneste dere, for jeg ble helt sjokka!!!! Mildt sagt.. så nå er det en hard fet linje ;) Skal ikke skuffe og SKAL ned 7 før jul!

fettnurket sa for siden:

Jaaa! Jeg er så happy happy! :D:D
Prøver å sikte på å gå ned enda 5 kilo til neste mnd, å treffe totalt -20 kilo til jul, det hadde vært kjempedeilig å nå det målet i den "verste" tiden på året for alle slankere og livsstil-endrere. :)

fettnurket sa for siden:

Gratulerer! :D :D

Victory sa for siden:

Jeg gikk opp to kg på en natt tidligere denne uka! Vet ikke hvor de dro, men var borte fort igjen! Kjør hårdt!

Victory sa for siden:

Hvor lang tid har du brukt på disse kiloene? Godt jobba altså. Heier deg videre inn til mål!

Solange sa for siden:

Denne uka har jeg gått ned hele 1,4 kg!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt utrolig, og jeg er kjempehappy! Har bare 2,8 kg igjen av juleutfordringen og tror kanskje for første gang at jeg virkelig greier det:)

Victory sa for siden:

Grattis! :D

Her ble det ingen glede, tidligere i uka hadde jeg gått ned, men i dag når det gjelder.. OPP 700 gram! Har trent mye da, så satser på jeg har bygd noe helt enormt med muskler... hehehe..

Tropika sa for siden:

Gratulerer med en overraskende spire i magen moogie! Ikke rart du har kjent på kvalme og lite matlyst..

mam sa for siden:

Oooooo yes!!!
29.10.10: Oppstartsvekt 104 kg
05.11.10: - 3 kg
12.11.10: -0.5 kg
19.11.10: ingen forandring
26.11.10: - 1.5 (!)

Det hjalp, etter 2 knallharde uker med en lei forkjølelse! Jeg klarer sikkert ikke 10 kg til jul, siden jeg begynte så seint, men who cares.... :D
.

LIBBA sa for siden:

Minus 1,5kg.
Supert:heia:

mam sa for siden:

Takk Libba!:)

Vekta mi har gått opp og ned siste uke, skulle tro jeg hadde mensen. Etter at jeg veide meg den 19. gikk jeg plutselig opp en kilo. Så ned 500 g, og lå der flere dager, torsdag var jeg 99,5 og 99 på fredag. Utrolig svingende. Kanskje det var all den sukkerfrie hostesaften og c-vit brusetablettene? De inneholder jo noen søtning.

StineH sa for siden:

Har ikke vært kjempeflink de siste ukene.. Ikke nå i helgen heller, men håper fortsatt på å klare den siste kg'n før jul som mangler..
Gleder meg faktisk til julen er OVER, alt for mange fristelser som lurer på alle kanter på denne tiden av året...

Tropika sa for siden:

Der var du jo.. :klem:

Solange sa for siden:

Ja,det er ikke lett med ferier og høytider! Etter å ha holdt på i snart 2 år har jeg også vært igjennom runden med å grue meg til alt som ikke er hverdag! Men man må prøve å se på det som læring, tror jeg. Jeg vet jo at jeg må lære meg en ny måte å tenke på når det gjelder mat, for ellers vil jeg fortsette å gå opp og ned resten av livet....Hos meg siver lærdommen uendelig sakte inn, men gradvis endres noen vaner, og jeg har blitt flinkere til å kose meg med måte! Og greier jeg det, er det håp for ALLE, for jeg er en skikkelig kosegris.........

sippora sa for siden:

Jeg er med! Jeg leter intenst på nettet etter kaker som jeg kan spise med god samvittighet. Middagene er ikke noe problem. og jeg har funnet verdens beste dessert: Cottage cheese røres med ekte vanilje, sukrin og ørlite grann stevia, og blandes med pisket krem. Nyyyydelig, ligner riskrem, men smaker bedre!

Sippora - velkommen med! Om du trenger en kakeanbefaling, kan jeg på det sterkeste anbefale Nannahs brownies. Den er helt fantastisk. Beste lavkarbokaka jeg har smakt. (og eneste, men det trenger vi ikke nevne... ;)) Ellers kan jeg også anbefale sjokolademousse, evt. dronning mauds pudding.

StineH - ikke så lenge til jula er over nå. Men tenk på all den deilige lavkarbomaten som også er i butikkene nå - Ribbe og pinnekjøtt! Nammmm. Vi skal ha ribbe i morgen, jeg gleder meg!

LIBBA sa for siden:

Da var det ned 500 gram denne uken:)
Er faktisk forholdsvis fornøyd med det:rolleyes:
Har vært litt baking i uka som gikk, og det er vanskelig å la være å smake på deigen:flau:

CocoNut sa for siden:

Fornøyd:D!!!!!! Tror jeg klarer julemålet mitt.

14.09.10: 93,2 kgOppstartsvekt

23.11.10: 83,2 kg - 0,2
30.11.10:
81,3 kg -1,9 kg

Total vektnedgang: -11,9 kg

Tropika sa for siden:

Du er jo knallflink coco!

CocoNut sa for siden:

Takk snuppa:), det er jammen meg du og

StineH sa for siden:

Veiedag i morgen.. Er kjempespent.. Vært ganske flink uka som var, litt på bærtur i helgen (var hjemme hos mamma......) men vært streng så langt denne uka, og tror det virker.. Håper på å ligge rundt minstenotering i morgen!
Gratulerer til alle dere flinke mennesker! :D

StineH sa for siden:

Synes dere er så stille her jeg?.. kaster stein i glasshus..

Men jeg oppdaterer faktisk for første gang på leenge!

Vekten stoppet på 122,3, jeg har dermed gått ned totalt 6,8 kg i denne utfordringen, og har igjen stusselige 200 gram.. =D
Total vektnedgang er nå 22,3 kg.. :D
Det er syyykt.. :D

MyJuly sa for siden:

Ooops, har visst "glemt" å veie meg i dag :o
Kommer sterkere tilbake neste uke :ja:

Veldig bra StineH. Om du klarer å holde deg i skinnet i helgene nå, kommer du til å klare dette med glans! :)

Zillah sa for siden:

Eg har ikkje lyst til å veie meg i morgon og oppdatere. Det går så trått, og eg kan garantere at eg har raude tal i forhold til sist torsdag :mad:

Kanskje eg må ta meg saman og rydde tid til trening igjen. Tar mange timar ut av dagen som eg eigentleg burde bruke på andre ting, og pengar kostar det også, men eg er så inderleg lei no.

Og StineH, super nedgang. Hold fast på det som er bra no, dette går fint!! :heia:

Victory sa for siden:

DYKTIG! Så utrolig bra jobba! :)
Gratulerer!!
Har jukeseveid i dag, og jeg er 300 over laveste notering i denne omgang.. da har jeg to dager til og rette opp i det før fredag og skikkelig veiedag.. FOKUS!

Heaven sa for siden:

Da er jeg gått ned 0.5kg til og er på 5.1! Hipp hurra! Ikke SÅ langt igjen til målet da nei!

Zillah sa for siden:

07.10.10 104,2
14.10.10 103,6
21.10.10 104,4
28.10.10 103,0
04.11.10 104,4
11.11.10 103,2
18.11.10 102,8
25.11.10 101,8 !
02.12.10 102,2 og hennaen får bli i frysaren ei stund til, ser eg.

Timiane sa for siden:

Jeg hadde nesten gitt opp hele julemålet, og nå har det endelig løsnet. Bare 2.3 kg igjen. Og dette skal jeg klare:jegvant:

Heaven sa for siden:

Lykke til! Jeg heier på deg!!! :heia:

Gratis:klem:

Timiane sa for siden:

Takk for det. Idag visste venten 93,6. Jeg tror nesten ikke mine egene øyer.
Men det som er viktigere en hva vekten viser, er at siste tiden føler jeg at ketolyse kuren er blitt en livsstil. Aldri kjent meg bedre.
Lykke til dere andre som holder på også.

Kiro sa for siden:

Var på vekten i dag, og den viste 1,5 ned siden forrige uke. noe som betyr at jeg har gått ned 9,7 av de syv kiloene. :D

LIBBA sa for siden:

Imponerende bra:heia:
Gratulerer så mye:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.