< Tilbake til oversikten

Gå ned i vekt sammen til JUL!

Heaven sa for siden:

MIn veiedag nærmer seg og jeg gruer meg.. Begynt å trene på spenst og må jo ha danna muskler i dette dvaske kroppsurret mitt. Ergo går jeg kanskje ikke så mye ned..
Trente mandag, onsdag, torsdag, fredag og søndag i uke 41. Det er faktisk litt..

Huff gruer gruer.. Veier onsdag

EirinBK sa for siden:

Jeg vil også bli med på dette:) Blir kjekt å kunne overraske familien når vi kommer hjem på juleferie! blir nok noen :eek:sånne ansikter da, forhåpentligvis! Startvekt på ca 90 kg.

LadyStar sa for siden:

Nå er jeg kjempeglad :)
Har gått opp 3 kg etter min røykeslutt for 1 mnd siden, og nå har jeg gått ned igjen 2kg. Og har oppdatert tickeren, for det er kjekkere at det står vektnedgang, enn vektøkning på delmålet :)
Begynte å svømme forrige uke, så nå er damen kommet i bevegelse også, uten at det belaster ben etc for mye :)
Blir spennende med deres andres oppdateringer!

Heaven sa for siden:

Gratulerer med flott nedgang, LadySTar

Mankell sa for siden:

Det er tisrdag og det betyr veiedag for meg.

• 1,9 kg. Jeg er godt på vei til jul. Dette skal jeg klare. (og helst litt til)

Moogie sa for siden:

vekta viste 0,4 kg nedgang den siste uka. Ikke så mye å skryte av men det går nå rette veien. Hadde liskom håpet på mer men igjen så blei det ikke mye. gruer meg litt til sluten av denne uka for nå skal jeg bort i flere dager og bo på hotell og der skal vi jo få servert lunch og middag under møtene og det er jo felles så ikke bare-bare å velge hva man vil ha men jeg kan jo altids la være å spise det jeg ikke vil ha. Kan jo bare håpe på at de serverer godt med fisk, kjøt eller fugl så jeg får nok der i alle fall. Blir jo meget lite mosjonering denne uka også siden det blir så mye stillesitting i møtene.
Nå skal jeg gå å kose meg med et par konfekt jeg har laget av kokosfet og mørk 86% sjokolade og nøtter.

StineH sa for siden:

Veiedag for meg i morgen.. Er kjempespent! Har endel vann i kroppen igjen nå kjenner jeg, men det er jo snart DEN tiden i mnd igjen...
Håper i allefall på å få nedjustert tickeren min! =D

Heaven sa for siden:

Gratulerer til alle som er gått ned!
I morgen er min veiedag og jeg GØRRGRUER meg!!!! skjelve

StineH sa for siden:

Jaay!
Da har jeg vært på vekten!
Den har vært veldig mye opp og ned de siste dagene ( har en STOR mistanke om at kroppen min samler vann)
Men den stoppet i allefall på 126,6 kg som er 2,8 kg siden forrige uke!! ^^,

Dvs at jeg har igjen 4,5 kg for å nå julemålet mitt! Denne uken har bare vært super, men regner ikke med at neste blir like suksessfull.. Merker liksom at kroppen min har slått på bremsene. I tilegg skal jeg på tur neste uke, en tur som varer helt fra lørdagsmorgen til torsdag!!! Skal på lærlingsamling på Starum og gruer meg egentlig med tanke på maten... Velvel.. Jeg får spise det som er minst "farlig"
Lykke til i dag heaven, det går nok riktig vei skal du se!

Heaven sa for siden:

1.uke: - 2 kg
2.uke: - 600 g
3. uke: + 500 g
4. uke: gadd ikke veie, har uka så til de grader (er nr før blodoverføring tror jeg ) så jeg orker ikke nedturen med å gå på vekta.
5. uke: - 2,7
6.uke - 1.5
7. uke: veide ikke
8. uke: - 900 g
9-uke: - 300 g
10.uke: -400 g
11.uke: - 700 g
12.uke: - 1,4 kg
13.uke: + 1 kg
14.uke: -1.5 kg
15.uke: - 1 kg
16.uke: -1 kg
17.uke: -600 g
18.uke: + 100 g
18. 1/2 uke: - 1,5 kg
19.uke: + 200 g

Fader au.. 102.8 kg.. Drit å draaaa

tora trollmor sa for siden:

0,8kg ned i dag så nå venter jeg spent på 2sifret tall neste uke :heia:Akkurat 100 kg no :)

Heaven sa for siden:

Godt jobba! Heldiggris.. venter på 100 jeg også, 2.8 unna :(

Heaven, ja det va utrolig godt følelse da:) Du kan bare glede deg;) Dette klarer du å snart. Jeg har stått stille i ca 4 -5 uker så nedgang sist uke å denne uka ble godt mottat ja:)

Sjanten sa for siden:

Dèt kaller jeg lønn for strevet, så gøy!!

StineH sa for siden:

Jaa! Det var kjempegøy! Bare veeeldig kjipt at kroppen min valgte nettopp nå å samle vann... Hadde nemlig en god del mindre minstenotering... MEN det kommer, det kommer.. Går jeg ned like mye i løpet av neste uker blir jeg himmelfallen!

Linuz sa for siden:

Så flinke dere er!!!! Nedgang er nedgang, enten det er 400 g eller 4 kg. Skulle ønske det var meg...

Jeg har fremdeles ikke fått rota meg til å kjøpe ny vekt... så jeg venter litt med veiing. Samt at jeg har vært utrolig slapp i det siste og først denne uka kommet meg på riktig spor igjen... men nå skal jeg ikke gi meg!

Har blitt flinkere på jobb (mitt store problem er at jeg begynte å jobbe igjen = stress, mas og uryddig spising) og gjort følgende justeringer:
Spiser en Skyr med kremføte oppi eller Babybel-ost når jeg kommer + svart kaffe med fløte i. Drikker mye mer vann (med kullsyre som vi har, yay). Tar med egen lunch, kjøtt og litt grønt + ost, slik at jeg slipper salatbaren i kantina eller Fiberrik med pålegg hele tiden. Prøver å holde meg unna alt godteriet som står rundt på jobben + fredagskaken...

Middag er jeg stort sett flink med. Er det krise på vei hjem tar jeg meg et kyllinglår eller en pølse med bacon på vei til kaia...

Heaven sa for siden:

Opp 200 g jeg denne uka uten å ha gjort noe jeg ikke skal :( Men trente mye forrige uke, kan jo være muskler. Pluss at helvetestanta e på vei :(

klage klage

Heaven sa for siden:

Takk for lykkeønskning, men gikk feil :(
Men gratulerer med sinnsykt flott nedgang!!! Utrolig godt jobba!

Sjanten sa for siden:

Ikke miste motet, Heaven. De grammene får du igjen nedover neste gang du veier deg. Stå på:)

MyJuly sa for siden:

Jaja, hadde veiedag i dag, men den forbigikk i stillhet... :o
Har hatt noen dårlige dager mat og treningsmessig denne uken, men er sterkere tilbake nå. Men velger derfor å vente med veiing til neste uke.

Keep up the good work alle sammen :stortsmil

monstermarihone sa for siden:

jaja, kom ikke under 100 denne uka heller :( Manglet 300 g forrige uke, men gikk opp 100 g denne uka, så da får jeg smøre meg med tålmodighet. Irriterende at det er så nært, men så lykkes jeg ikke likevel! Men, 100 gram opp er jo ikke noe, så da får jeg bare vente i tålmodighet.

Zillah sa for siden:

Her er det lite positive endringar denne veka.
07.10.10 104,2
14.10.10 103,6
21.10.10 104,4 (same som på min vanlege veiedag på mandag)

Eg får skulde på hm... mage-tarm innhald, mensen, bla bla bla... :p Trur ikkje det skulle vere så veldig mykje vatn i kroppen, kjennes ikkje slik. Forventar forøvrig eigentleg at dette blir ei kneik å kome over. Eg låg rundt 103 kilo i ein lang periode i yngre dagar, så kroppen må kanskje rett og slett omprogrammere seg til at dette faktisk ikkje er mi normalvekt. Vi får sjå korleis det går.

Fofa sa for siden:

Jeg er med på minus 10 før jul!!! Jeg VET godt hva som skal til for meg å "rase ned"...nemlig masse trening. Så jeg vet virkelig ikke kva jeg venter på. Kommer med en unnskyldning dummere enn den andre, for å snike meg unna treningen:o
Har ikke veid meg på 3 uker, men tror jeg veier rundt 95 kg. Jeg er 1,75 høy, så jeg trenger ikke å gå ned så altfor mye for å bli fornøyd. Jeg ønsker å komme ned rundt 80.. Så om jeg klarer å komme til 85 til jul, hadde det vært supert!!!

agurken sa for siden:

Hjelpe seg!!! Jeg har akkurat satt tenna i en grandis!! Svake menneske..... Dagen ble bare totalt annerledes enn jeg hadde tenkt, og grandis var det eneste jeg hadde lyst på til middag. (Ja, tidlig middag, det er en av de annerledestingene...) Søren og, jeg var så godt i gang!!!! Og har veiedag i morgen. Ikke prøv dette hjemme folkens, det anbefales ikke for selvfølelsen.........

Sjanten sa for siden:

Ja, ja. Shit happens. Det går over!:klem:

plastbox sa for siden:

Føl godt på hvordan du har det nå! Bli intim med hvordan det føles, og husk følelsen til neste gang du får lyst på noe så bedritent som frossenpizza!;)

Mankell sa for siden:

Har jeg misforstått nå? Du har vel ikke gått opp? Fra 18.uke til 19.uke har du forsatt minus 1.3 eller er jeg helt på bærtur nå? Den halve uken din der gikk du ned 1.5.

Flink er du iallefall. Stå på. :)

Solange sa for siden:

Veiedag for meg idag, men ikke noe jubel akkurat...OPP 500 gr......Tenkte vel det var for godt til å være sant da jeg gikk ned 1,6 kg forrige uke:rolleyes: Men bite tenna sammen og håpe på bedre resultat neste fredag.... Har fremdeles 9 uker på meg, så hvis jeg går ned drøye 0,5 i ukene fremover burde det gå...VIL greie det!

Sjanten sa for siden:

Jadda...

Start 15/9: 118,6 kg
15/10: 117,0 kg
22/10: 118,2 kg

F...:mad:

LadyStar sa for siden:

Trøsteklemmer litt. Men neste uke uke er alt og mere til borte igjen ;)

Rosekinn sa for siden:

god hælg folkens! Stå på :) Er ikke resultatene fra uke til uke som teller. Men nedgangen på langsikt! Hold ut, vekta tusler snart nedover igjen!

csusegg sa for siden:

AArrggg... vekta har ikke flytta seg et eneste gram denne uka. Forklaring: månedens røde uke og det gir meg alltid litt økt vekt, men verst av alt: kake HVER J.... DAG på jobben!!!! Har syntes det har vært uhøfflig å si nei hver gang, så har tatt et lite stykke. Men hjelper jo ingenting når det er hver dag! så nå har jeg informert om mitt vektprosjekt på jobben, så får de godta at jeg ikke spiser hver gang. Er heldigvis ikke vanlig at det er kake hver dag. Er som regel bare på fredager, og det kan man jo tross alt unne seg.

Fortsetter med ny giv, og skal få unna de 7 kg til jul :)

Gleder meg til jul!!!!!!

fettnurket sa for siden:

Start 01.09: - 0 kilo
Veiedag 24.10: - 10 kilo

:D :D :D ANDRE DELMÅÅÅÅÅL NÅDD!!!!

Solange sa for siden:

gratulerer!!

Gratuler med stor nedgang da:) Flink du ja:) Stå på videre.

Sjanten sa for siden:

Gratulerer og stå på videre:) Vær stolt!!!!

fettnurket sa for siden:

Tusen takk dere! :D Åååh, det føltes så BRA å komme på vekten og se at jeg plutselig hadde mistet en kilo til, og jeg gleder gleder gleder meg til ethvert kilo til som forsvinner!

For øvrig har jeg så langt "bare" tatt av 2 kilo i denne jule"konkurransen", og ikke 10. :)

Pruttilutt sa for siden:

Denne trengte jeg nå <3

pernille sa for siden:

Henger meg på hos dere :)
Har hatt en sprekk som varte i ca 3 uker. La på meg 3 kg men er nå tilbake til der jeg slapp.
Sprekken begynte med en tur som skulle vare i 3 dager. Så har livet bare vært litt vanskelig på det personlige planet og det har vært vanskelig å hente seg inn igjen.

Nå er jeg tilbake. Humøret er på topp og trening og lavkarbo blir igjen fokuset i livet mitt. :)

pernille sa for siden:

Måle mitt er å komme ned i 73 kg til jul :)

SandraIngeborg sa for siden:

Hei.. Henger meg på jeg å. Er jeg sta nok klarer jeg det nok.. Stå på ALLE sammen:)

SandraIngeborg sa for siden:

Henger meg på jeg:) Skal klare detta.. Stå på:)

Kikkin sa for siden:

Gått ned 1kg siste uken, så da har jeg klart 2,3 av 7kg så langt...

Moogie sa for siden:

det er jo en kjempe bra nedgang! Supert!

Moogie sa for siden:

jeg må nok gjøre noe ekstra denne uka for den siste uka har jeg vert på reise og måte spise hotellmat og det man får servert på de felles middager. Det gikk for så vidt helt ok for jeg klarte å kutte ut det meste av de verste karbo men det vises nok på at det er ingen nedgang den siste uka!

mamz sa for siden:

*Veiedag på fredag, men glemte helt av det denne gangen:rolleyes:

Uke 1: 65,7 kg
Uke 2: 64,7 kg :D
Uke 3: 63,9 kg :) .....ca 2 mnd til julaften nå:heia:

Rosekinn sa for siden:

har hatt veiedag i dag. Å har gått ned en kg! 5 kg igjen som skal av til jul. Trur den blir tøff :) Men gir meg ikke!!!

LIBBA sa for siden:

Så var det veiedag. OPP 200gram:mad:.
Har vært flink, så det var surt:nedfor:.
Kan bli hardt med 7 kilo ned til jul med denne farta.
Får håpe det løsner denne uka:)

JKBB sa for siden:

Gått ned 300 g siden sist uke, og er superfornøyd med det! Nedgang er nedgang! :)
Veier nå 86,8! 1,8 kg igjen til mitt julemål som var 3 kg! :p
Detta skal jeg greie!! :)

18,2 kg mindre meg totalt nå, siden 7. juni!! :)

Gleder meg til å se 85 kg på vekta! Da skal jeg kjøpe meg kjole, for første gang på MAAANGE år!! Denne jula skal jeg se smashing ut!

Lykke til videre til alle dere andre! :)

JKBB sa for siden:

Jeg har forresten krympa 12 cm den siste mnd!
6 av dem rundt magen!!
99 (!!!!!!!) cm tilsammen nå! Wohoo! :D

Legger til her at jeg trener ca to ganger i uka, og det ser at det hjelper MYE på cm'ene som satt som støpt den perioden jeg ikke trente, mens kg'ene sitter bedre nå, sikkert muskelvekst, i motseting til da jeg ikke trente, da gikk jeg ned ca en kg i uka..

Uansett er det cm som vises på kroppen, så heller den veien sier nå jeg! :) Trives utrolig godt med å trene også nå, så det kommer jeg ikke til å slutte med, uansett. :)
(selv om det er gøy med mye minus på vekta og...) :p

CocoNut sa for siden:

Har gått ned ytterligere 1,7 kg denne uken, så jeg tror jeg skal nå målet lenge før jul hvis dette fortsetter, kan godt være jeg utvider målet mitt litt:D

3,9 kg av 7 kg er veldig bra, tror jeg utvider til -10 kg før jul

Sjanten sa for siden:

:heia::heia::heia:

Hurra for alt som er ned og inn!!!

Gratulerer til deg også, CocoNut!

Mankell sa for siden:

En vektnedgang på 1 kg denne uken. Jeg nærmer meg målet.

plastbox sa for siden:

Har du fått i deg noe som binder mye vann? Salt er kriminelt på dette og et måltid med spekemat kan glatt øke vekten med et par kg. Karbohydrater binder også 3g vann per gram karbohydrat, så om du unnet deg litt kos dagen før veiinga kan det fort slå ut. Har du spist noe med mye fiber de siste par dagene før veiedagen? Fiber binder store mengder vann i fordøyelseskanalen, som også kan gjøre at vekta viser totalt feil tall.

Skaff deg målebånd med det samme! Eller som Skaldeman anbefaler: en magisk snor! Vannvekt fra salt, fiber og karber måles på vekta, det samme gjør de små økningene i muskelvekt de fleste opplever når de fórer på med maten vi er laget for å spise. Målebåndet lyver skjeldent! ;)

Heaven sa for siden:

Så flinke dere er!
Om noen vil slenge over trøst opg motivasjon så tas det hjertelig i mot.....
Venter på uka og går opp og opp, gjør ingenting jeg ikke skal matmessig. Begynt å trene for noen uker siden så håper det er uka + trening som gjør det. Er så nærme 99 kg! Såååå surt!
Så jeg får jo ikke bidratt med noe ned i denne tråden.. :( Skal veie onsdag, men vet sannelig ikke om jeg gidder før tanta er long gone...

sutre

Victory sa for siden:

Hei...
Etter nesten en ukes ferie har jeg også gått opp... 1.3 kg faktisk! Hei hvor det går... Har ikke veiedag før til fredag da, så jeg nekter og oppdatere ticker før da, håper på at litt vann forsvinner innen da.. Fantastisk tur da, men deprimerende med disse konsekvensene ja!

Gratulerer masse til dere andre flinke som går inn og ned. Stå på! :)

plastbox sa for siden:

Det er 100% garantert bare vann, og det forsvinner av igjen rimelig kjapt uansett. Skal du ha litt fortgang i det kan du jo alltids dra på deg dobbelt eller tredobbelt treningstøy og sette deg på en trimsykkel så lenge du orker. Pass på å drikke nok underveis om du gjør dette, for målet er ikke å bli dehydrert men å svette ut salter ol.

LIBBA sa for siden:

Fiber! Ja, har spist Nannahs knekkebrød, men dem har ikke gjort negativt utslag tidligere.:)
Er nok redd for at den enkle årsak er for lite veske.
Har også jobba mye i de siste, så stress kan nok spille inn vil jeg tro.
Blitt lite tid til trim, men maten har jeg :nei: syndet med;).

CocoNut sa for siden:

tusen takk:) så flink til og muntre opp du:)

pernille sa for siden:

Da er jeg endelig igang igjen 79 kg viste vekten idag. :)

Victory sa for siden:

Ja satser på det stort sett er vann. :) Planen var masse masse trening, men for og toppe hele situasjonen har jeg blitt super forkjøla, så tror det blir og pakke seg inn i teppet med masse te og legge seg tidlig i kveld, og heller være skikkelig fit for fight nærmere helga...
Eller bare kjøre på og satse på man svetter ut baseluskene??? Er jo så mange forskjelige meninger om det ute og går... Jaja, får se ann når jobbedagen er ferdig hva man føler for..

siko123 sa for siden:

Jeg er også med, 125kg nå, kunne tenkt meg iallefall under 120 da jeg reiser til syden for å ferie jul der :)

Moogie sa for siden:

Du har jo klart å gå ned masse før, ser jeg! Så noen stille tilstander er visst helt vanlig. Nå kommer vekt til å gå ned! Så bare stå på! :D

veiedag i dag, opp 0,4kg ;( Det ble ikke noe tosifra denne uka nei, forstår egentlig ikke hvorfor. Var å lurkikka på vekta 3 ganger denne uka å da var vekta 99,9 men i dag var den jo 100,4;( ja ja bedre lykke neste gang.

Sjanten sa for siden:

Det kommer, det kommer. Du er sååååå nærme. Plutselig bare er du der, og da tenker du: "Hva var det jeg bekymret meg for?!"

Synes forresten du har helt riktig innstilling. Ønsker deg masse lykke til:)

Takk takk:)

JKBB sa for siden:

Oiioii! Har ikke veiedag i dag, men måte veie meg likevel..er nokk kronisk veier, men lider ikke noe under det, så det er helt greit!
86,0 kg i dag! ETT kg igjen til julemål! :D

Kor Flink du e :)

Tropika sa for siden:

Oi oi oi.. Så flinke dere er alle sammen!

Kjenner at mandagen og startdagen min nærmer seg.. Grugleder meg egentlig...

Zillah sa for siden:

Positive overraskingar i dag :)
07.10.10 104,2
14.10.10 103,6
21.10.10 104,4 (same som på min vanlege veiedag på mandag)
28.10.10 103,0 - Mandagsvekta viste framleis 104,4, så dette var svært gledeleg nedgang.

Håpar det er reellt og ikkje berre ein "luring". Og at det held seg, ikkje minst! På tide å gå litt ned no, syns eg...

JKBB sa for siden:

Hehe, her fortsetter det å gå nedover!
85,6 i dag! 600 g unna målet.
Hva skal man med veiedag, liksom!

Jeg er helt målløs. Jeg har slitt utrolig den siste tida. Kiloene har vært som sprettballer, ned noen gram en dag, opp en kg neste dag, ned på igjen neste, enda mer dagen etter...
På mandag bestemte jeg meg for å "renske opp" litt i kostholdet, etter anbefaling fra Lena Beatrice, så jeg begynte å telle alle karber igjen, noe jeg ikke har gjort siden i juni! Ser ut for at det har gjort at det har løsna for meg! :D Bare hittil har jeg gått ned 1,2 kg DENNE UKA!! Helt utrolig! Husker ikke sist det har gått så glatt!
Men... Holder pusten litt likevel...det virker for godt til å være sant...

Ivett sa for siden:

Bra jobba folkens! :)
Jeg får ikke vite hvor mye jeg har gått ned før rundt 18-20 des. :o

Klare du å vente sååååååååååå lenge:) Det synes jeg er tøft av deg da, blir jo utrolig spennende:) Lykke til å stå på;) Vi heier på hverandre:p:klem:

Solange sa for siden:

Veiedag i dag. Ned 100 gram:rolleyes: Ikke akkurat superresultat! Men ned 600 gram fra forrige uke da, hvor jeg gikk OPP 500 gr.... Vi får satse på at jeg har fått meg noen nye muskler, kanskje noen nye rompemuskler da jeg har begynt med ridetimer:p Uansett er ned mye morsommere enn opp, selv hvor lite det er. Gidder ikke forandre tickeren min før jeg får litt større resultater. Lykke til til dere andre og meg selv nå som helga står for døren igjen:).

Solange sa for siden:

WOW! 6 cm rundt magen er fantastisk på en måned:D:D:D

Moogie sa for siden:

wow! klarer du å vente såååå lenge? Er det grunn til at du velge å vente så lenge? Jeg er nok mer av en kronisk veier, he-he. I perioder hopper jeg på vekta flere ganger om dagen: jeg vil jo liskom se hvordan denne eller denne maten påvirker meg og hvadet og det veier. Slik som jeg veiet meg før og rett etter tissing og da var det hele 800 gr i forskjell!! Men det er jo egentlig ikke viktig. Jeg er veldig spent på veiedagen min på søndag. For igår (eller var det idag? ) skimtet jeg 95 og noe på vekta da vil det se at jeg går ned!!
Jeg ser jo at jeg går ned på andre ting enn vekta: jeg har tydliegvis blitt mindre i cm både rundt magen - den er ikke så hengete som den var, og under brystene - ikke så mye rundt kansje men under for alle de nye BH jeg kjøpte i sommeren er jo alt for store til meg nå! jeg må nok kjøpe inn noen som er 90 rundt eller kanskje til og med 85? for de som er 95 er alt for store! Juhu! noen sm forsvinner nok:D

Victory sa for siden:

Gratulerer alle dyktige menneskene! :D
Jeg sniker meg nedover også.. ikke der jeg var før ferie enda, men ned 700 g siden forrige veiig tidligere denne uken. være flink i helgen - være flink i helgen!!

Ticker får jaggu meg stå der den er selv om den juger vel med 700 g tror jeg.. men jeg SKAL jo tilbake og videre nedover temmelig plutselig da.. ;)

StineH sa for siden:

Da har denne damen væært på langtur til andre siden av landet.. Lavkarbokosten ble vanskelig å vere superstreng med, desverre.. =/
Så det ble 5 dager med såsomså mat.. har ikke hatt tilggang på nett, så kunne ikke søke trøst her hos dere, og veiedagen ble tilbragt på ett tog.
så jeg velger å ikke veie meg denne uken, da jeg vet det ikke er noen gode nyheter uansett! Jeg kommer sterkere tilbake neste uke!
Jeg SKAL under 120 til jul.. Det er ikke no snakk om no anna!

Stå på alle sammen! Jeg blir såå stolt av dere!!

Tropika sa for siden:

Iiiiiik... ! Vitaminer og stix kjøpt inn.. Siste helgen med karbemat på meg på en stund ja.

Mandag begynner alvoret.

Velkommen:)

Zillah sa for siden:

Det blir så bra, så, tropika :-)

Eg må forresten få tak i meire vitaminar sjølv, no er det slutt på det meste...

Kiro sa for siden:

Følte bare for å dele det med noen, da de rundt meg muligens er blitt litt lei pratet mitt om vekt. For jeg var i min tantes 20 år bryllupsdag i går, og følte selv at jeg skeiet veldig ut, selv om jeg var litt forsiktig i forhold til før. Men nå når jeg gikk på vekten, og forventet det verste. Viste den 400g ned, fra i går. :O Så da blir det 4,6 kg som er gått vekk av de 7kg-ene før jul. Så nå møter jeg dagen litt gladere enn forventet. :)

Flink du e;)

StineH sa for siden:

Jeg måå jo bare oppdatere her i dag siden jeg ikke fikk oppdatert i løpet av uka, da veiedagen gikk til heeelvette...

Startvekten min var 129,1 kg, noe som vil si at jeg skal ned til 122,1 før jul..

I dag er vekten min 125,0 og jeg har igjen 2,9 kg før jeg har nådd målet.. 4,1 kg er vekk og skal være vekk for alltid!
Håper jeg når målet i løpet av November, slik at jeg kan oppjustere julemålet mitt til UNDER 120 før jul! ^^,

Og dere er superflinke folkens!
Hva med å legge sammen alle kg vi har gått ned når vi er ferdige? Noen som er flinke med tall, eventuellt har en STOR kalkulator?.. xD

StineH du e så flink ;):klem:
Killoene bare renner av deg, men vi andre sliter med å få ting i gang;) ja det blir vår tur snart å - håper jeg. Ha en fin søndag:)

Sjanten sa for siden:

Signerer!

Jeg har vært i ketose siden 15.september og kan foreløpig notere meg for noen hundre gram ned bare... Det er forskjell på folk, ja:p Men det er deg vel forundt StineH - jeg vet du har kjempet hardt med deg selv. Stå på videre, vi andre må jo komme etter en gang:D

Moogie sa for siden:

Idag hadde jeg lyst til å hoppe av glede :) etter en stille uke uten noe nedgang og flere uker med lite nedgang viste vekta 94,3 kg idag dvs hele 1,8 kg nedgang siden sist søndag:D Det er jeg skikkelig godt fornøyd med! Dvs at jeg har totalt gått ned akkurat 10 kg og har dermed nådd det første delmålet mitt på 10 kg før jul :) Så nå kan jeg sette delmål 2 på gå ned 5 kg til før jul :) Idag er jeg veldig optimisitsk! kanskje jeg klarer litt mer enn disse 7 kg som vi prøver på alle sammen? Det må være ribbe/ribbefet som jeg har spist en del av denne uka. Så har jeg endelig fått kjøpt inn et glass med Cocosa! Og har prøvd å ta litt og litt ved hvert måltid. Jeg har visst undervurdert det å få i meg nok fet.

hm... jeg må visst kjøpe meg noe vitaminer og mineraler også. Er det noen som er rimelige og gode? og kan enbefalles? syns det er i det største laget å betale over 200 kr for en liten boks med ketolyse mineraler også må man i tilleg ha flere forskjellige bokser! Finnes ikke det noe rimelig og bra i en pille?

Det var en superide, StineH!! kan bli gøy å få regne over! Kanskj noen vil lage en tabel over alle deltakere og plotte inn kiloene?

fettnurket sa for siden:

Da var 3. kiloet borte i denne utfordringen! :D Og til og med på første dag av røduka, jeg som alltid går OPP når den kommer, men dengang ei!

xhegex sa for siden:

Huff, vekta mi viste 107 kg i dag. Men er i ketose...
Burde jeg gå enda lavere på antall karbo per dag tro? Ligger på ca 20 g karbo om dagen nå. Jeg som har vært så streng med meg selv :(:confused:

Linuz sa for siden:

Jeg har hatt en veldig, veldig dårlig periode de siste par ukene... skammer meg over alt jeg har spist av karbo og dritt.... blæh.... har fremdeles ikke pålitelig vekt, så jeg slenger meg på lavkarbolivet igjen og skal rote meg til butikken og kjøpe ny snart.... sitter med et par Fiberrik med fleskepølse og kaffe med fløte her nå.
Føler at alt jeg har gjort siden august er bortkastet og skulle ønske at jeg hadde holdt på slik jeg gjorde i begynnelsen, så hadde jeg vært mye lettere nå... sukk...

Rosekinn sa for siden:

har hatt veiedag i dag å har ikke gått ned noe som helst! utrolig frustrerende, men prøver å holde motet oppe. Håper på bedre resultat neste mandag! For jeg gir ikke opp :)

Citami sa for siden:

Oj, så flinke dere er...
Kan jeg henge meg på?

Trenger litt motivasjon, så kanskje dette hjelper å føle litt press :)
Kommer stadig ut av ketose pga sløvhet rett og slett, og har derfor stått fast på 89kg i en lengere periode nå.

Sjanten sa for siden:

Skam gagner ingen. Rist det av deg, se framover og rop høyt når du trenger støtte og å blåse ut litt:)

Citami - velkommen:)

LIBBA sa for siden:

......veiedag i dag og ned 1,6kg:stortsmil
Det var bedre takter enn forrige uke da jeg gikk opp:mad:.
Har nå sneket meg under 30 i BMI. :heia:

Rosekinn sa for siden:

gratulere!! bra at noen går ned :) Satser på at jeg stiller med bedre tall neste mandag! Gleder meg til å få en bmi under 30 her å. Ikke så mange kiloene som skal til! Men de sitter godt på! Holder seg fast gitt!

Men gratulerer nok en gang for et utrolig flott resultat!

Gratulerer til dere andre å! Flinke er vi!

LIBBA sa for siden:

Neida, vi gir ikke opp:). Er veldig frustrerende når vekta står stille eller går opp men det snur. Neste uke er det deg. :klem:

LIBBA sa for siden:

Tusen takk:klem:

Mankell sa for siden:

Veiedag idag og jeg har gått ned 1.5 kg. :stortsmil Jeg er kjempefornøyd. Nå er jeg over halveis til julemålet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.