Queen of Wands sa for siden:
Jeg også! Dette var jo så lett som barn, og så sa noen at det var LETTERE med en tung ring!! Det ser jo megaenkelt ut på videoen da. Får gjøre et nytt forsøk...
Jeg også! Dette var jo så lett som barn, og så sa noen at det var LETTERE med en tung ring!! Det ser jo megaenkelt ut på videoen da. Får gjøre et nytt forsøk...
Fryda sa for siden:
Dagens rockerunde er ferdig :heia: Ekstratrim ble noen mil med plenklipperen, en dag skal jeg jammen meg ta på skrittelleren når jeg klipper :D
Gratulerer med ny ring Queen of Wands! Er nok en mager trøst, men etter hvert kommer rockingen til å gå som en lek :)
Bare lurer; er det en helt annen teknikk en med "vanlige" rockeringer? Har sett videoklippet, men ble ikke så mye klokere. Skal fortsette å prøve selvsagt. At jeg ikke skulle få det til tenkte jeg ikke på i det hele tatt! :(
loone sa for siden:
Idag kjøpte jeg meg rokkering og ble kjempeglad da jeg kom over denne tråden!!:D
1,5 kg tung er den, så sikkert et OK utgangspunkt for en slappfisk som meg:D
Men, jeg har et par spørsmål til dere rokkestjerner
Nå sitter jeg her med to blå ringer rundt hele magen og er veldig fornøyd med at jeg har nedsatt smertefølelse:D For gud så vondt det ser ut! Det var virkelig gøy altså, selvom ringen ikke holdt seg der den skulle spesielt lenge av gangen!:p
Ina64 sa for siden:
Mitt nederste (eller nesten nederste) ribbebein er knekt en gang i tiden og grodd skjevt sammen, men jeg har aldri merket noe til det når jeg rocker.
Jeg rocker sammenhengende i 20-30 minutter, dvs. jeg stopper og snur ringen andre veien - slik at jeg får rocket like lenge hver vei. Og jeg mister ikke ringen ned.:D
Har ikke fått lagt inn mitt de siste dagene, men jeg har rocket ca 10-15 minutter hver dag. I tillegg til de vanlige treningsturene. Har begynt å "gå varm" fjell-skoene mine, da målet er Besseggen i helgen. :p Drar i morgen tidlig, så da hører dere ikke fra meg på nesten 1 uke.
Kos dere videre i "sommervarmen". :D
Ina64 sa for siden:
Jeg tror at man må "vanlige" rockeringer må ha mer kraft i bevegelsene, siden ringen der ikke har fart nok til å drive seg selv rundt. Hmm, vanskelig å forklare hva jeg mener. Men det er lettere å rocke med disse tyngre ringene. :)
Fryda sa for siden:
Dagens rock'n roll er unnagjort :heia:
loone: jeg rocker 20 - 30 min hver dag og kunne sikkert holdt på lengre også uten at ringen falt ned, men jeg har liksom fått dosen min når den tiden er gått :p
queen of wands: teknikken er den samme, bare at man bruker mindre bevegelser når man rocker med tung ring. Jeg har vanlig lett plastring også, men ser ut som en duracellkanin når jeg rocker med den :D
ina64: håper du får en knallfin tur! jeg fyker av gårde på fredag, men kommer til å være her inne likevel. Både fjellskoene og rockeringen skal nemlig være med meg på tur så :)
loone sa for siden:
Tusen takk for svar!:D
Nå har jeg rokket meg gul og blå, bokstavelig talt, slik ser jeg nemlig ut rundt store deler av mage og rygg nå: loonesverden.blogg.no/1278610179_synlig_resultat_av_ro.html
Har fått inn teknikken nå, så mister den ikke jeg heller:D Men, må stoppe etter en stund, for det GJØR SÅ VONDT!! Håper kroppen snart blir herdet. Kan ikke drive å gå på stranden når jeg ser sånn ut!
Lykketil med Besseggen, det blir spennende å høre hvordan det har gått når du kommer tilbake Ina64:)
Fryda sa for siden:
Håper det går bedre med vondten og blåflekkene loone :)
Jeg er på ferie, men har rockeringen med og har rocket som bare det :heia: I tillegg har det blitt maaange timer med fjelltur!
Ina64 sa for siden:
Har ikke fått rocket noe, men har gått Besseggen. Gikk om lørdagen i et strålende vær! Er utrolig godt fornøyd med turen og egen innsats. :p
Fryda sa for siden:
Jeg rocket både i går og i dag, leeenge :heia: Har vært ute på tur og står nå på farten og skal ut på kveldsskogstur igjen. Melder meg frivillig hver gang hunden skal luftes, verdens beste turkompis :D
Flink du har vært Ina64 :heia: Har du lenge igjen av ferien?
Ina64 sa for siden:
Jeg er lærer, så jeg har lang ferie. Begynner ikke på jobb igjen før 12. august. Skal gå fra hytte til hytte på Hardangervidda i slutten av juli. :) Gleder meg veldig til det og.
Får rocket ca 15-20 minutter hver dag, og gleder meg stort over at jeg har funnet bikini-formen. Nå venter jeg bare på bikini-været. Har faktisk kjøpt meg tre nye bikinier i år! :heia:
Har hund vi og, en Finsk Lapphund. Hva slags hund har du?
Fryda sa for siden:
Lørdagsrocken og tretimers fjelltur er i boks :heia: Jeg rocker ca halvtimen hver dag selv om jeg ikke husker å skrive det her inne nå når jeg er på ferie. Har som sagt ringen med meg og nå har resten av feriefolket kastet seg på bølgen slik at vi er et helt gjeng som rocker på omgang. Innsatsen står til 10 og stilen til 2 så lattermusklene er også trimmet :D
Jeg har en lundehund, helskjønn turkompis :p Hvor lenge har dere tenkt å bruke på turen på Hardangervidda? Jeg har mine barneår i Hardanger så jeg har vært mye der :)
Ina64 sa for siden:
Vi bruker normalt ( går hvert år) ca 4-5 dager. I år skal vi gå i området rundt Geiterygghytta.
Men nå husker jeg at jeg ikke har rocket i dag, så jeg får vel hive meg rundt. :D
Karissima sa for siden:
Høres artig ut :lol: Har begynt å rocke igjen men tar det rolig nå i børjan. Ikke så mange minuttene men det bør vel ikke ta så altfor lang tid før jeg er ordentlig igang :heia:
Blir kjekt når du er tilbake her etter ferien :klem:
TrillTrall sa for siden:
Ble så inspirert da jeg så rocketråden at jeg sporenstreks ommøblerte halve stua (den ringen tar innmari stor plass!) og rocket i 10 min. :) Håper naboen under ikke oppholdt seg på stua i det jeg dyttet unna møblene...
Rocking er kjempegøy - så hvorfor gjør jeg det ikke jevnlig!?
Zincite sa for siden:
Rocker ikke hver dag - men jeg holder på litt her og der :) glad for at jeg ikke trenger å ommøblere for å gjøre det, da hadde det nok blitt lite rocking.
Har fremdeles gamle blåmerker - tar innmari lang tid før de forsvinner :(
Jeg har begynt å lure på om det er veldig viktig å rocke like lenge hver vei, eller om det er de samme musklene uansett som får kjørt seg?
AnnikaLR sa for siden:
Jeg låner en rockering av ei venninne som er gravid, men jeg får det jo fader ikke til! Slet dere andre i starten? Jeg klarer bare å "snurre" ringen en runde eller to :D
TrillTrall sa for siden:
Hva slags ring har du? Jo tyngre og større den er jo lettere er det! Stå med bena i hoftebredde fra hverandre og det ene littebitt lengre frem enn det andre. Gi ringen litt fart med hendene og vugg frem og tilbake med hoftene, du skal ikke rocke rundt.
Karissima sa for siden:
Jeg har lurt på det samme tidligere og fikk da nedenstående svar fra en annen i tråden
(Tenkte bare jeg skulle skyte inn at det er smart å rocke begge veier. Kanskje ikke så mye for selve treningens skyld, men for motorikken i kroppen og for å treffe alle muskelgrupper.
Du bruker ikke nødvendigvis de samme musklene på å rocke med klokka som mot klokka. Og ingen vil vel ha et stramt høyrelår og et slapt venstrelår? )
Zincite sa for siden:
Takk for svar, det var det jeg trodde først... men så begynte jeg å lure allikevel. Da er det bare å bruke klokka videre :)
Ina64 sa for siden:
Nå har jeg ikke fått rocket på over en uke, og jeg sliter for å komme i gang igjen. Tror jeg rett og slett skal gå og ta en liten rockerunde nå jeg.:D
AnnikaLR sa for siden:
usikker på vekten, men hun hadde visst bestilt den tyngste :confused: den veier a litt! takk for tipset, nå gleder jeg meg til å komme hjem å prøve igjen! jeg har prøvd å rulle på hoftene for å snurre den rundt jeg! skal teste ut denne vuggingen isteden :D
Karissima sa for siden:
Du kan jo ta en titt på denne videosnutten :)
TrillTrall sa for siden:
Ååååå! Det er så gøy! Bare synd vi har en voksen- og en barnering fordelt på to husstander og voksenringen er hos meg - hvor jeg ikke er om dagen. :p Og barneringen, som er mindre og mye lettere, er MYE vanskeligere å bruke! På en god dag klarer jeg kanskje 50 omdreininger med barneringen, med voksenringen kan jeg stå i det uendelige uten at den faller ned. :)
Krøllerellerei sa for siden:
Hm, jeg har hatt en sånn lei tendens til å kjøpe alskens utstyr og så blir det bare brukt en liten stund, fordi det blir kjedelig. Hvordan er det med rockingen, blir det kjedelig? Ser dere TV mens dere holder på, eller? Og hvordan merker dere at den "virker"?
TrillTrall sa for siden:
Jeg ser gjerne på tv mens jeg rocker, men det går i perioder da. Mange hevder at de har gått inn flere cm rundt livet i løpet av en mnd ved å rocke f.eks. 15 min daglig.
AnnikaLR sa for siden:
det ser jo lekende lett ut. gleder meg til å prøve på den RETTE måten. det pleier være ganske vesentlig å gjøre det rett :D
Krøllerellerei sa for siden:
Takk for svar! Jeg skal tenke litt til på det, kanskje jeg lar meg inspirere ennå mer ved å følge med i denne tråden!
Karissima sa for siden:
Noen ganger ser jeg på tv og andre ganger rocker jeg mens jeg hører på musikk. Liker egentlig best det siste alternativet :)
Fryda sa for siden:
Da er jeg tilbake fra ferie, ringen er pakket ut, satt sammen og jeg har rocket min daglige dose :heia:
Håper alle har hatt en flott sommer og er klar for en rockende sensommer/høst :D
Ina64 sa for siden:
Jeg er klar. Har fått rocket mellom 10 og 15 minutter de siste dagene, så formen er på stigende kurs.:D
Karissima sa for siden:
Hei Fryda , kjekt å ha deg tilbake :klem:Håper du har hatt en fin ferie.
Har fått rocket litt men nå er det full stans igjen. Har skadet en tå og kneet er fremdeles ikke bra. I dag er det særs ille og jeg har måttet finne frem en krykke igjen :eek: Bør vel ta en tur til legen og få det sjekket.
Jeg får sitte her og heie på dere andre :heia:
Fryda sa for siden:
Da har jeg gjort unna onsdagens rockerunde :heia:
Takk for det Karissima :klem: Ferien har vært flott, om 5 uker skal jeg ha ferie igjen så det er bare å fortsette vedlikeholdet av bikiniformen :D Synd at du skulle være så uheldig, håper du er bedre i dag!
Så flott at du enda henger med her inne på rockingen Ina64, er det i morgen du begynner på jobb igjen?
Ina64 sa for siden:
Jepp, jeg startet på jobb igjen i dag. Og endelig er det noen som kommenterer at jeg har gått ned nesten 7 kilo. :heia:
Har rocket i dag og ("bare" 15 minutter), men alt teller. Nå skal jeg øyeblikkelig ut på dagens treningsrunde, en rask jogg/gå/intervall tur på ca 1 time og 15 minutter. Med mindre vi slår den "rekorden" i dag. :D
Karissima sa for siden:
Heia
Prøver meg igjen og håper det går bra nå. Rocket 10 min i dag og skal prøve å rocke litt hver dag. Håper dere andre kommer tilbake i tråden også :)
Ina64 sa for siden:
Det er jo kjempeflott!
I dag fikk jeg rocket 21 minutter, ellers er målet å iallefall rocke 10 minutter hver dag.:)
Fryda sa for siden:
Jeg er her, har bare vært så innmari hektisk at jeg omtrent ikke har hatt tid til å være innom nettet - man må utnytte hvert sekund uten regn her nord :D
Har rocket, og rocket dagens dose :heia:
Flinke dere er Karissima og Ina64!
Fryda sa for siden:
Da var onsdagens runde rocket :heia: Er så sur nordavind ute at i dag ble det tidlig kveld med huslige/utenomhuslige gjøremål!
Ina64 sa for siden:
Har fått rocket jeg og, 22 minutter i dag. :heia: Er spent på hvordan det er å holde motivasjonen oppe nå som bikinisesongen er over. Men heldigvis liker jeg å rocke, og belønningen er jo en sterkere indre stabilitet i tillegg til smalere midje, flottere rumpe og lår.:D
Karissima sa for siden:
Er med jeg også :heia:10 min på meg. Ikke all verdens men bedre enn ingenting :)
Ina64 sa for siden:
Helt klart bedre enn ingen ting! :heia:
Fryda sa for siden:
Torsdagenrunden er ferdigrocket :heia:
Min motivasjon ligger i målbåndet, kom plutselig på at jeg ikke hadde målt cm siden før ferien. Hadde gått inn enda noen cm i midjen :D
10 minutter er en super start og alt er jo bedre enn ingenting Karissima :klem:
Ina64 sa for siden:
Jeg går ikke mer inn i midjen jeg. Tror jeg har lagt på 71 cm i flere måneder. :rolleyes:
Men kanskje jeg skal måle litt i morgen og.:D
Karissima sa for siden:
Ja 10 min får holde foreløpig. Bare deilig å være i gang igjen :)
Så flott at midjen har blitt smalere Fryda :heia:Er det p.g.a rockingen ? Kanskje jeg burde begynne å måle meg jeg også :ja:
Fryda sa for siden:
Trodde heller ikke jeg kom til å gå inn mer i midjen Ina64, lå på 62 cm i månedsvis, men nå var den 59 cm og det på kveldingen. Så alt er mulig :p
Tror garantert det skyldes rockingen Karissima, for jeg har ikke gått ned mer i vekt. Jeg begynte å måle cm en periode vekten stod bomstille. Syns det er like mye motivasjon (om ikke enda mer) i å se cm'ene minke som gram blir borte :)
TrillTrall sa for siden:
Er du 59 cm rundt midja?!?!?! Nå fikk du meg med mine 71 til å føle meg feit... Er det virkelig mulig å være "utvokst" og så smal rundt livet? :eek:
Karissima sa for siden:
Du rager kanskje ikke så mange cm over bakken heller ?
Fryda sa for siden:
Nå måtte jeg le, er ferdig utvokst for lenge siden TrillTrall! Det er nok bare det at kiloene aldri har lagt seg rundt midjen hos meg og jeg er spebygd. Selv på mitt tyngste var det liksom ikke der de satt.
Nei Karissima, jeg har ikke all verdens mange cm å rage med, 165 cm fra tå til topp.
TrillTrall sa for siden:
Jeg er myyye lavere enn deg. :) Og jeg kjenner jo ribbeina og hoftekammen om jeg klemmer litt på siden der så jeg skjønner ikke helt hvordan jeg kunne vært 12 cm smalere rundt livet. :) Du er nok adskillig spinklere i beinbygninga enn meg ja. :) :ja:
Karissima sa for siden:
Da er du jo ikke så mye lavere enn meg men MYE smalere :ja: :klem:
Ina64 sa for siden:
Siden vi ligger likt på midjemål, ble jeg litt nysgjerrig på hvor høy du er.:D
Dvs. jeg målte meg i dag, og var faktisk nede på 70.
Det som er enda mer kjekt, er at jeg er 7 cm smalere om hoftene enn jeg var når jeg startet å måle meg. :heia:
Fryda sa for siden:
Fredagens rockerunde er gjort med sukk og stønn - jeg var møkklei og veldig klar for sofaen etter 12 minutter. Derfor har jeg innvilget meg selv helg nå, venter på mat og snart et glass rødvin :D
Så bra Ina64, du må jo merke kjempeforskjell på klærne :heia:
TrillTrall sa for siden:
152 cm... Ikke så mange cm å skryte av med andre ord. :cool: Men akkurat passe på alle måter ifølge Lille Gubben. :)
Karissima sa for siden:
Tok en runde med ringen i morges og kanskje det blir en runde til i kveld. Får se om jeg gidder litt senere mens jeg ser på Amanda :)
Fryda sa for siden:
Søndagsrocken er unnagjort :heia: minuttene bare flyr avsted når jeg glor på noe interessant på tv'n samtidig som jeg rocker!
Går det bra med deg og rockingen Karissima? merker ikke noe til kneet?
Karissima sa for siden:
Nei har ikke merket noe i kneet men i dag har jeg tatt fri fra rockingen :) Fra i morgen av har jeg tenkt å starte opp igjen med Zumba også :heia:
TrillTrall sa for siden:
Supert at denne tråden holdes i hevd jevnlig, det gjør at jeg får ånden over meg og rocker litt når jeg ser den! :D
Det er kjempegøy! I sommer har jeg fått teken på ungenes ring (nå ble jeg usikker på den er 2B eller 3B www.rockeringer.no/Storrelser.html) i sommer og har brukt den ettersom den står hos kjæresten der vi har vært hele sommeren. I kveld er jeg i egen heim igjen og har brukt min egen ring på 1,7 kg og jøjje meg så stor forskjell det var!!!! Så sannsynligvis er ungene sin 2B på 730 gram...
Fryda sa for siden:
Mandagsrocken er passé :heia: Rocket mens jeg ventet på at middagen skulle bli ferdig, her utnyttes hvert minutt når det er godvær ute!
Er spent å høre hvordan det gikk med oppstart på zumbaen Karissima. Har det så travelt utendørs for tiden at trimmen blir i form av slike kjedelige mågjøremål :p
Hyggelig at vi kan være til motivasjon TrillTrall! Syns du er knalltøff hvis du har rocket med en ring på 730 gr, selv har jeg en som sikkert ikke er mer enn 500 gr, men jeg ser ut som Duracellkaninen når jeg prøver å rocke med den :D
Karissima sa for siden:
Det gikk veldig fint det Fryda. Tok bare kortversjonen i dag etterfulgt av rocking og kneet kjennes helt fint ut . Var deilig å komme igang igjen :)
Fryda sa for siden:
Jeg har rocket til et fantastisk måneskinn :heia:
Flink du er som er kommet i gang Karissima, det er ofte det verste - den dørstokkmila kjennes noen ganger ut som den er ti mil!
TrillTrall sa for siden:
Hvor lenge rocker dere i gangen? Daglig eller jevnlig eller blir det mer sporadisk?
Fryda sa for siden:
Rocker stort sett hver eneste dag, kan telle de få dagene jeg ikke har gjort det siden jeg begynte nå i vår. Ringen var til og med med meg på ferie :D Blir som regel alt fra 15 til 25 minutt, på mindre inspirerte dager prøver jeg å få minimum 10 minutter - da er alt over bonus :p
Ina64 sa for siden:
Stort sett daglig, og da alt fra 10 minutter til 30 minutter. :)
Fryda sa for siden:
Ferdigrocket for i dag :heia:
Reiser til middelhavet om knappe tre uker og får nesten litt abstines på forhånd ved tanken på at jeg må være uten ringen i flere uker :D
Karissima sa for siden:
Hvordan i alle dager skal du klare å kose deg i syden uten rockering ? Ta og putt den i kofferten du :lol:
Ferdig med dagens økt :heia:
Karissima sa for siden:
Dagens økt ble 15 min og det var eneste trimming i dag :)
Karissima sa for siden:
Tidlig ferdig med dagens økt . Ble 10 min i dag :D
Hvor er dere forresten alle sammen ??? Ikke reist ennå vel Fryda . Jeg reiser snart igjen jeg også og denne gangen får jeg ihvertfall brukt ringen når jeg er i Portugal
Ina64 sa for siden:
Tar dagens økt NÅ! :D
Fryda sa for siden:
Jeg er enda ikke dratt, og har rocket 35 minutter i dag :heia: glemte helt av tiden mens jeg så noe morsomt på tv'n!
Tro meg Karissima, hadde vi skulle vært på samme sted hele tiden hadde jeg glatt tatt med ringen, men vi skal mange steder så det blir nok mest bare mas og montere og demontere til stadighet :p
Fikk du blåmerker når du startet opp igjen med rockingen, eller gikk det helt greit?
malleleo sa for siden:
tar fram rockeringen igjen imorgen og skal prøve hver dag.. husker jeg var helt elendig i værtfall ei uke sist jeg starta med den:P
Karissima sa for siden:
Nei denne gangen slapp jeg unna blåmerkene Fryda :heia: Skjønner ikke at du orker hele 35 min :eek: Holder med 10-15min for meg :lol:
Karissima sa for siden:
Kanskje det går bedre denne gangen :)
NIK sa for siden:
Oi, moro med en egen rockeringtråd!! Har en rockering som ligger å støver ned, kanskje på tide å begynne å bruke den!?
Hvordan går jeg frem i starten? Noen få minutter de første dagene??
Karissima sa for siden:
Er nok lurt å starte med noen få minutter ja. Hvor tung ring har du ?
NIK sa for siden:
Er ikke helt sikkker.. Enten 1,5 kg eller 1,7 ;)
Fryda sa for siden:
Ferdig med søndagens rockerunde :heia:
Karissima sa for siden:
Tidlig ferdig med trim i dag Fryda :) Jeg må nok drøye en god stund ennå slik at maten får synke litt. :D
NIK sa for siden:
Vi skulle ikke lagd en tabell, så holder vi lettere oversikt over rockingen??
Karissima sa for siden:
Hvordan hadde du tenkt deg den da ?
Dagens rocking unnagjort .Ble litt sent i dag men jeg fikk nå gjort det . Burde kanskje øke litt på men foreløpig holder det med 10 min :)
NIK sa for siden:
Tenkte en oversikt som alle kopierer og skriver seg inn på. Nå aner jeg ikke hvordan vi lager tabell her inne, men kan jo f.eks. skrive slik:
UKE 35:
NIK: ... min
Karissma: .... min
osv... så skriver vi på hver gang vi har nye min ;)
Karissima sa for siden:
Hver enkelt kan jo sette inn antall min i signaturen sin slik du ser noen har gjort for trim
Ina64 sa for siden:
På et annet forum skriver vi det opp slik:
Mine mål for uke 34
Rocke minst fem dager og minst 10 minutter hver gang.
Tirsdag: 17 minutter + 25 minutter på Elipsemaskinen.
Onsdag; 17 minutter + halvannen time med trening på Atletix
Lørdag: 12 minutter
Søndag: 20 minutter + trimtur på 90 minutter
Mål for uke 35
Rocke i tre dager og minst 10 minutter hver gang.
:::::::
Alle oppdaterer sine egne innlegg.:)
Ina64 sa for siden:
Det var jo og en god ide! :)
NIK sa for siden:
Ina 64 - likte ideen din :)
Fryda sa for siden:
I dag måtte rockingen vike plass for feber og tørkepapir :mad: Satser på at det er noe som forsvinner like fort som det kom, har ikke tid til influensa nå!
Karissima sa for siden:
Uff stakkars deg. God bedring :klem:
Ble ingen rocking på meg hverken i går eller i dag :(
Skal være flink resten av uken :D
Fryda sa for siden:
Takk Karissima :klem: Har ikke blitt noen rocking på meg heller i dag, feber og sår hals er kjedelige greier! Men, du verden så mye rart jeg har sett på tv'n, til og med Derrick :D
Karissima sa for siden:
Derrick er vel ikke det verste en kan se på :D Hadde en slapp kveld foran tv i går jeg . I dag måtte jeg ta meg selv i nakken og trimme litt så det har blitt både zumba og rocking. Er ikke så veldig motivert for tiden dessverre men håper jeg klarer å komme inn i en fin rytme igjen :)
mamma87 sa for siden:
rocket 20min idag
Lava sa for siden:
Tok frem ringen igjen i dag, og skal fortsette fremover! :heia:
15 minutter 1. september fin start :D
Karissima sa for siden:
Så hyggelig at dere henger dere med på tråden her mamma87 og Lava :D
Fryda sa for siden:
Sånn passelig i form igjen og har rocket i dag :heia:
Kaster meg på Karissimas ide om å ha rockeminutter i signaturen. Siden jeg skal være borte store deler av september blir målet 300 minutter og som sagt er 16 av de fullført :p
Fryda sa for siden:
Hyggelig at du er med i rockingen igjen Lava og velkommen innom mamma87 :blomster:
Karissima sa for siden:
Så kjekt at du er tilbake Fryda :suss:
Satt 300 min. som mål jeg også men aner ikke om jeg klarer det :) Da bør jeg rocke litt mer enn 10 min. daglig som er det jeg har gjort hittil :eek: Må jo regne med at det blir noen dager uten rocking også :D
TrillTrall sa for siden:
30 min rockering! :) Så på tv og vips! hadde det gått en halvtime gitt. :D
Karissima sa for siden:
12 minutter rocking i dag :heia:
Ina64 sa for siden:
Da er jeg tilbake etter en flott helg i Sogndal, og jeg har fått rocket i 15 minutter i dag. I går var det en liten fjelltur i Sogndal, og jeg hadde glemt hvor bratt det er der. :D
Karissima sa for siden:
Har ikke oppdatert her på noen dager. Rocket 10 min mandag,tirsdag og i dag :heia:
Fryda sa for siden:
Da er jeg tilbake i Norge igjen og har fått rocket :heia: startet forsiktig med 15 minutter, for jammen kjentes det at jeg har vært noen uker uten ringen!
Håper ikke alle er forsvunnet, eller har falt helt av rockelasset :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.