Fryda sa for siden:
Du er så flink Karissima! jeg skal ta runden min litt senere i dag, sparer det til ungene er ute av huset :D
Fryda sa for siden:
Du er så flink Karissima! jeg skal ta runden min litt senere i dag, sparer det til ungene er ute av huset :D
Fryda sa for siden:
De fleste syns det er lettere å rocke med en tyngre ring, sikkert fordi det blir motstand når vi svinger den :)
Du skal se at når du blir mer garvet rocker gjør det ikke vondt, da kan du holde på lenge. Jeg brukte en litt tykk genser i begynnelsen, ble for ømt rett på tynn t-shirt. Går nok bra etter hvert skal du se :)
Karissima sa for siden:
Hadde egentlig hviledag i går men tenkte at det er jo fort gjort å rocke litt . Når jeg ikke lenger får blåmerker skal jeg kanskje tenke på å kjøpe en tyngre ring men det blir nok en stund til :)
cmh sa for siden:
Beundrer dere alle altså!
Her går alt i sirup..:( Tror det er på tide å lage en motivasjons-tråd..
Men på den lyse siden går ikke vekta opp i allefall;)
Bollemor sa for siden:
Får ikke ringen til å bli oppe jeg altså:confused:
argh...
DrBabe sa for siden:
Da har jeg også rocket dagens dose. Økte til 8 min hver vei i dag. Målet er vel 20 min totalt tror jeg. Mer enn det gidder jeg ikke, all den tid jeg også ror, løper og trener styrke, mange ganger i uka.
Karissima sa for siden:
Du kommer helt sikkert til å få det til så ikke gi deg :)
Inertia sa for siden:
Rart det der, altså. Noen kan bare "ta på seg ringen" helt naturlig og rocke i vei som den enkleste sak i verden, enda de aldri har tatt i en rockering før, mens andre ikke skjønner bæret og ringen deiser i bakken gang på gang... Jeg var av siste kategori og slet noe helt sinnsykt den første tiden. Tok ringen med på campingferie og brukte 3 uker med øving hver eneste dag før teknikken endelig "satt" og jeg var kjempeglad :) MEN: Så leste jeg at man må jo rocke andre veien også, og da var det på´n igjen men nye problemer :eek: Øvelse gjør mester og nå kan jeg rocke begge veier så lenge jeg gidder uten at ringen detter ned eller at jeg får nevneverdig vondt. Så rådet er altså: Stå på og tren, ikke gi opp, du greier det til slutt!
DrBabe sa for siden:
Håper det løsner for deg. Prøv å variere bevegelsene og se hva som funker best. Jeg beveger meg i en sirkel liksom. Kan også bevege meg mest fra side til side, men med sirkelbevegelse holder jeg farta bedre oppe tror jeg. Og så trener jeg noen rumpemuskler....
Men jeg kjenner følelsen av fortvilelse altså, for det er sånn jeg hadde det første gang jeg i voksen alder prøvde en liten barnerockering. Ikke nubbesjans i havet... men den tunge funket og etter at jeg hadde hatt den en stund, hadde vi stafett på jobben, med ulike oppgaver. En oppgave var å rocke med vanlig lett rockering. Og da vant jeg med å klare 15 runder og det er jo ikke spesielt mye det heller.
Jeg er hjemme med vannkopp-gutt i dag, så jeg har gjort noe lurt. Kombinerte rocking med å stå ute i sola. Da ble jeg ikke så svett og varm som inne og da greide jeg 10 min hver vei. :cool:
DrBabe sa for siden:
Rocket 20 min. ute i sola i dag også. (Ja, tirsdag liksom. Nå er det jammen både onsdag og leggetid ser jeg. Uff. ) Natta.
Lava sa for siden:
Har rocket litt, men ikke nok,
Takk, Karissima for velkomst! :klem:
Karissima sa for siden:
Ser jo på marstrenings utfordringen at det er mange som rocker. Synes det er artig med egen tråd for rockingen og flott om flere blir med :) I dag har jeg tatt min frem igjen etter mange dagers pause. Måtte prøve å få bort litt blåmerker før mammografien i dag. Så jo helt mishandla ut :eek:
Ble 5 min hver vei :heia:
Karissima sa for siden:
Hvor er dere rockere? Er jo helt alene her nå. Da får jeg vel begynne å legge rockingen til på marstreningsutfordringen :confused:
!0 min i dag :heia:
DrBabe sa for siden:
Ja jeg har også lurt på om jeg er i feil tråd eller noe...
Jeg rocket 19 minutter i går (avbrutt av treåringen ;) ) og 20 minutter i dag. Kjenner forresten at jeg er sterkere i muskulaturen nå. Har heller ingen korsryggs-vondter eller låsninger, slik jeg ofte får.
cmh sa for siden:
Beundrer dere altså!!! Tok det lang tid før dere klarte flere minutter uten smerte?
Jeg plages enda, men prøver å se lyst på det;)
DrBabe sa for siden:
Jeg startet rett på 10 minutter, så det var jo ømt på dag 2 og 3 og fire, men så avtok det fort. I dag (dag 11.) rocket jeg på bar mage og det var i grunnen bare digg.
cmh sa for siden:
Bøyer meg i støvet!:_punk:
Karissima sa for siden:
Jeg hadde også vondt i begynnelsen men det har gitt seg nå. Har fremdeles en del blåmerker :( Du må bare fortsette så gir det seg nok etterhvert. Snart blir du like flink som Dr.Babe :)
DrBabe sa for siden:
Jeg ble ganske mørbanket første gang jeg startet opp med rockeringen, så det varierer visst litt. Jeg var forberedt på å bli både gul og blå den gangen her også (hadde ikke brukt ringen på et halvt år), men det skjedde ikke.
I dag jobbet jeg hjemmefra og benyttet anledningen til å rocke i strålende sol, ute på terrassen.
Ti minutter hver vei er både litt kjedelig og innmari leeeeenge. :rolleyes: Det hjelper ikke engang å høre lydbok på iphonen samtidig...
Fryda sa for siden:
Flinke rockedamer! har tatt lørdagsrocken min og merker at det er ikke særlig ømt nå - og som sagt ble ikke jeg heller blå denne gangen. Men enig med drbabe, innmari kjeeedelig å rocke lenge. Blir sikkert bedre når våren er på tur her nord, kan stå ute :p
Karissima sa for siden:
Har tatt meg fri fra all rocking og trening i helgen jeg , er såååååååååååååå forkjølet :(
Fryda sa for siden:
Usj så kjipt, men bra det er helg slik at du får slappet skikkelig av og slipper å tenke på jobb og stress. God bedring, håper du snart er i rockingen igjen :klem:
DrBabe sa for siden:
Lurt å ta seg en pause når man er syk, ja. God bedring.
Jeg utsatte og utsatte rockingen i dag. Fikk rodd litt i morges, men rocket nå i kveld. Ble bare 14 minutter fordelt på hver vei, men det er bedre enn ingenting. Har så lyst til å greie å rocke hver dag frem til sommeren. Om det så bare er korte økter innimellom.
Maissa89 sa for siden:
Jeg er fremdeles med å rocker! Men ikke så god på å oppdatere her. Heller ikke så god til å få rocket hver dag :( Men nå er det nesten slutt på smertene hvertfall, om jeg rocker tar jeg 10 min hver vei. Jeg blir littegranne kvalm og får litt luft i magen av en eller annen grunn :P Så det blir litt raping etterpå...hihi ;P
Utfordrer meg selv til å rcke hver dag neste uke!
Fryda sa for siden:
Nå har jeg rocket søndagens dose i nydelig solskinn. Hvis jeg er riktig flink kan det hende jeg tar en runde til senere i kveld. Plages med en skulder og kjenner at det er tungt/vondt å holde den oppe for lenge - satser derfor heller på å ta flere økter.
Merker også litt luft i magen noen ganger, men den vil ut andre veien her - ikke som raping :rulleøyne
DrBabe sa for siden:
Hihi, så komisk. Jeg har bare opplevd å burpe litt, men rockingen slår nok løs små luftbobler man måtte ha langs hele fordøyelseskanalen. Boblene samles og søker nærmeste nødutgang lizm. :blinke:
Har rocket 20 minutter inne i dag. Før sola kom...
Fryda sa for siden:
Dermed vet jeg hvor min nærmeste nødutgang når det gjelder bobler er :D
Da ble det en kveldsrunde med rokcing også, så kan jeg møte mandagen med gode forsett :p
Håper formen er bedre Karissima!
cmh sa for siden:
Æ får til!!!!!!!!!
cmh sa for siden:
Oiii!
Sorry, blei så ivrig at her kom det på dialekt!:)
Men i allefall, jeg klarer det og gud hjelpe meg det gjør ikke vondt heller!!!!!!!!!!!!:D
Karissima sa for siden:
Så gøy da :)
:heia:
:klem:
Holder på å slippe opp for papir :lol: Nå er jeg lei ja men satser på at jeg er bedre i morgen
Fryda sa for siden:
Søkki ta kor flink du e! Æ snakke samme dialækt :p
Fryda sa for siden:
Lurer på om det er rockevirus som går, i dag er det jeg som er snørrete med sår hals :D Skal prøve noen runder med ringen før jeg avskriver dagens innsats, satser på at formen er på topp igjen i morgen!
Karissima sa for siden:
Ja det må det være da :) ¨Jeg har ikke kommet i gang enda men satser på at det blir noen runder i kveld. God bedring :helsesjek
DrBabe sa for siden:
Ble bare et lite pliktløp i kveld, da. Rocket 5 min hver vei. Men bedre enn å la det være, sant?
Maissa89 sa for siden:
I dag ble det 20 minutter:) Det skal det bli hver dag denne uka! Måle var jo hver dag fram til sommeren, og det har ikke skjedd. Ny start, ny sjangs:P
Karissima sa for siden:
1 morgen og 1 kvelds økt på tilsammen 20 min
Fryda sa for siden:
Så flinke dere er! :heia:Jeg nyser og snørrer sånt at det er teknisk umulig å rocke - måtte i såfall vært blekksprut da :D
Litt er bedre enn ingenting, sant det drbabe
DrBabe sa for siden:
Jeg rocket også 20 minutter i går, men har fortsatt igjen dagens økt. ;)
Karissima sa for siden:
I dag ble det bare 10 min. Har begynt å legge til rockingen på marstreningsutfordringen for det har blitt litt lite trening nå når jeg ikke er helt i form :) Håper dere andre kommer tilbake hit snart. Nå er det visst bare meg og Dr.Babe som er virksom her:eek:
Fryda sa for siden:
Jeg er ikke langt unna, bare fryktelig tett i halsen og nesen enda. På den positive siden så skinner solen, jeg slipper å måke og snart er det helg, hurra :):jegvant:
Karissima sa for siden:
Det får holde med 10 min hver dag. Blir litt kjedelig å drive på lenger enn det. Håper du snart er rask og frisk Fryda :helsesjek
DrBabe sa for siden:
Rocka 20 i går og 20 i dag. Puh!
Har dere lagt merke til hvor forskjellig man egentlig kan utføre det der? Jeg blir skikkelig svett hvis jeg rocker fort med kroppen mest mulig rett/spent liksom. Da er magemusklene (de pilatesfolkene kaller The Powerhouse) aktivert og stramt hele tiden. Det blir man varm av.
Eller man kan rocke rolig og holde ringen i bevegelse med egne bevegelser med hoftene. Det krever mye mindre energi og gir sikkert en annen type trening i muskulaturen rundt mage/korsrygg.
Jeg rocker mest slik jeg beskrev først. Fort og gæli. ;)
Og en komisk ting... jeg merker at jeg blir STØL under føttene også, etter de 20-minutters-øktene der jeg har rocket veldig fort hele tiden. Står jo barbeint og skyver hele tiden fra med de bittesmå musklene rundt fotbladet. Det tror jeg faktisk er godt for føttene i lengden. Kjennes digg ut etterpå liksom.
Karissima sa for siden:
Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvordan jeg gjør det men jeg blir ihvertfall svett ja. Blir også sliten i det venstre beinet når jeg rocker med klokken. Kanskje fordi den retningen er ny for meg :confused:
DrBabe sa for siden:
Ja jeg rocker hver da jeg altså. Og nå merker jeg veldig stor forskjell på styrken i mage/rygg. Og på omkretsen rundt livet, som stadig synker. :cool:
Ble 20 min i dag. Mindre i går.
Coockie sa for siden:
Da hadde jeg gått til innkjøp av 1,7 kgs rockering. :cool: Det var spennende å få den i posten, for jeg har vel ikke rocket siden jeg gikk på barneskolen.
Til min fortvilse var ringen større en jeg trodde og det er ikke nok åpen plass i leiligheten til å rocke løs uten ekstensiv ommøblering. Så her må nok noe gjøres før jeg kommer skikkelig igang.
Fikk prøvd litt her om dagen mens sambo støvsugde gulvvet og dermed flyttet litt rundt på møbler. Jeg kan altså konstantere med to ting;
1: Å rocke med rockering er IKKE som å sykle. Tre runder og deis i gulvet!:eek:
2: AU! Hadde ikke regna med at det føltes som et fotballag bestemte seg for å trampe over meg :p
Vel, så fort jeg får kommet igang regner jeg med god forbedring, så ønsk meg lykke til :D
Karissima sa for siden:
Lykke til Coockie:)
Dette klarer du. Du må regne med at du kan få noen blåmerker i begynnelsen.
DrBabe sa for siden:
Så bra Coockie!
Teknikken finner du snart ut av og mørbanket i begynnelsen blir man som regel, så ta det veldig pent i starten, så herdes du og det slutter å være det aller minste ømt. Man kan faktisk rocke på bar mage til slutt og det føles bare som en god massasje. ;)
Og apropos massasje... det ble 20 minutter i dag også. 10 hver vei. :)
Karissima sa for siden:
Jeg gidder ikke mer enn 10 min. Hender jeg tar en morgen og en kveldsøkt slik at jeg kommer opp i 20 min til sammen :) Har heldigvis ikke vondt lenger og nå lurer jeg litt på om det var dumt av meg å ikke kjøpe en tyngre ring. For meg var det et sjokk å begynne med denne type ring da jeg tidligere bare hadde prøvd meg på ring fra leketøysbutikken :lol: Utrolig hvor fort man venner seg til tyngden. Nå er den første ringen bare en fjær som er umulig å rocke med ;)
Knoll og Tott sa for siden:
Hei!
Nå har jeg gått og siklet på rockering siden tråden startet, men dessverre lider pengeboka mi av avmagring. Fikk i går tilbud om å overta mamma sin rockering, casall på 1,2 kg, som forskudd på bursdagsgave - hva tror dere? Er denne for lett?
Karissima sa for siden:
Den kan sikkert være grei helt i begynnelsen men vil tro at du ganske fort vil føle at du trenger en tyngre ring. Kan du ikke bare låne den en stund til pengeboka tillater innkjøp av ring ? :)
Bollemor sa for siden:
Er ikke så flink på rokkeringen enda (faller bare ned med en gang)..men har brukt den litt de siste 4 ukene:) noen min daglig.. og på målingen jeg hadde her om dagen så hadde jeg tatt av 6cm rundt midja:D Lever i truen med at de få minuttene jeg har brukt på rokkeringen har gjort sitt;)
Bilder fra sist måling på www.bollemoor.blogg.no
Karissima sa for siden:
Er ikke så veldig flink jeg heller men i dag har jeg satt ny rekord. 7 min ene veien og 5 min andre veien uten at ringen falt ned en eneste gang. Har aldri før klart å holde den i bevegelse så lenge :heia: Ble litt ekstra gira da så i dag har jeg rocket i 20 min :)
DrBabe sa for siden:
Det finnes en på 2,2 kilo, faktisk. Jeg må innrømme at jeg sikler litt på en tyngre jeg også. Men jeg vet ikke helt om jeg kommer til å gidde å bytte den ut. Jeg mener... jeg trener jo masse annet også, så dette inngår som en del av helheten bare.
Rocket 20 min i dag også. Etter trening på studio. ;)
Karissima sa for siden:
Ja de fleste av oss driver vel med annen trening også. Rockingen er jo bare for moro skyld :)
DrBabe sa for siden:
Skulle gjerne har testet en av de tunge først, før jeg bestemte meg.
Har rocka 20 minutter i dag også. Sånn for the record. ;)
Karissima sa for siden:
Du klarer sikkert fint en tyngre du som har rocket så lenge og mye :)
roxette sa for siden:
Jeg fikk meg rockering i går, en innersvingen rockering, 1,5 kg. Er nybegynner, og har hatt litt problemer med bekkenet, så holder meg nok til den en stund. Rocket første gang i går...
Jeg kan være tøff , og si nå at jeg er med deg å rocker hver dag, for det er det som er tanken, trenger jo ikke rocke lenge hver dag. Så, så sant ingenting kommer i veien, vil jeg rocke hver kveld, foran tv:D
Karissima sa for siden:
Hei og velkommen hit :)
Du bør begynne forsiktig ja og ikke rocke så mange min. hver dag til å begynne med og heller øke på etterhvert. Lykke til :)
DrBabe sa for siden:
Ja vær forberedt på at du blir både mør, øm og fargerik i starten. Korte økter er nok best.
Jeg skulle bare innom å dokumentere at det ble 8 minutter hver vei i dag også. 10 av de 16 minuttene stod jeg og lurte på om jeg burde kjøpe meg en tyngre ring. :D
Karissima sa for siden:
Bare 10 min på meg i dag :)
roxette sa for siden:
3-4 minutter holdt jeg på i dag. Er kun andre dagen for meg, kjenner allerede at jeg er litt støl i magemusklene.
Ny runde i morgen, tror jeg ikke forlenger tiden helt ennå. Tok 2 minutter i går.
Klarer bare en vei foreløpig.
DrBabe sa for siden:
Å fillern, i dag holdt jeg på å glemme rockinga. Men det kan vi ikke la skje. Nå finner jeg den frem, så får vi se hvor lenge jeg gidder.
DrBabe sa for siden:
10 min til sammen i dag, da. Skikkelig selvpining. :D
roxette sa for siden:
Har rocket 3 ganger i dag, hver gang ca. 4-5 minutter:)
Og jeg som trodde jeg ikke kom til å få blåmerke som alle snakker om:) Jaja, er blå nå ja:D
DrBabe sa for siden:
Uff, ja det er i hvert fall ganske normalt å bli litt blå.
Har rocket mine 20 minutter alt i dag. :)
Karissima sa for siden:
De forsvinner fort igjen :)
Karissima sa for siden:
Tenkte jeg fikk ta en runde med ringen i dag jeg også når jeg så at dere andre har vært så flink. 10 min på meg i dag :)
roxette sa for siden:
Rocket ca. 4 minutter i dag.
Karissima sa for siden:
Her har visst alle reist på påskeferie :ja: 10 min i går og det samme ble det i dag :)
DrBabe sa for siden:
Rocka 20 minutter i går og 10 i dag. :)
tangoto sa for siden:
Så flinke dere er:D
Snart er jeg her og! Måtte bestille rockering på nettet til slutt i går. Har jo lett som bare det for å få mulighet til å starte opp og øve i påsken. De var utsolgt i alle sportsforretningene jeg har vært i. Da må det jo være populært!
Venter på levering og håper den kommer på lørdag ;) Kanskje lite sannsynlig, men..
Tenkte jeg skulle lage meg noen aprilminutter med rockeringen i signaturen og måle cm her og der først. Artig å kunne måle evt. resultater:)
Stå på videre så sees vi snart:)
Karissima sa for siden:
Håper du kommer med daglige rapporteringer Tangoto :) Lykke til :klem:
Karissima sa for siden:
Jeg har jo helt glemt å føre opp 20 min rocking i dag :)
tangoto sa for siden:
Skal prøve på det, Karissima;) Har jo allerede vært inne her noen ganger, men bare uten å ha rocket en eneste gang :o
DrBabe sa for siden:
Pliktrocking i dag også - 10 min. Og da kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har rocket hver eneste dag i hele mars måned. Det er da neimen ikke så verst. Flinke har vi vært!
:cool:
tangoto sa for siden:
Utrolig bra!! Gratulerer:D Jeg er heiegjeng jeg da:p
Jeg som er i oppstartsfasen synes det er gøy å se disse jeg da.. rocking
Rock on!
Karissima sa for siden:
Da er dagens 10 minutters rocking unnagjort :)
Har vært innom og sett der jeg også. Flinke damer :heia:
Lulla84 sa for siden:
Jeg er med..
DrBabe sa for siden:
I dag ble det 20 minutter i sola, ute på terrassen. Det er skikkelig digg. Nå er jeg ganske sliten, for før rockinga trente jeg 20 minutter roing og 10 på stepmaskin. Puh!
Karissima sa for siden:
Heia
Bare oss to igjen? Fikk ikke rocka før sent i kveld men i morra skal jeg ta det
ute i sola jeg også. Stoppa på 15 min jeg og da ble det jo ikke jevnt
fordelt :eek:
Karissima sa for siden:
Har rocket 10 min hver vei i dag :heia:Nå er det på tide du får satt sammen ringen din Tangoto før rocketråden blir nedlagt :( Hvor er alle sammen ???????????
tangoto sa for siden:
Hei alle sammen
[color=#556b2f][/color]
Har rocket for første gang i dag!!!!:D I'm back, but now for real:p
[color=darkolivegreen][/color]
Rocket i 10 minutter totalt, men mistet den tunge ringen på 2,2 kg noen ganger på tærne :o
Og klarer bare den ene veien. Får ikke til en halv runde en gang andre veien. Prøvde ikke noe mer på det heller da jeg var overlykkelig over at jeg klarte det i det hele tatt. Mannen var nok litt imponert;);)
[color=#556b2f][/color]
Han ville imidlertid ikke prøve i dag fordi han var redd for å rive ned stuen, noe jeg gjorde et par ganger. Permen hans med regnskapsbilag og en stabel med cd'er føyk bortover gulvet. Litt trang stue med ergometersykkel osv.
DETTE VAR SUPERGØY - GLEDER MEG TIL Å ROCKE MED DERE:D
tangoto sa for siden:
AUAUAU!! Øm og mørbanket, men sta som fy og rocket 30 min i dag! Klarte og andre veien noen ganger;-) Ungene koste seg og hadde egen ring. Skikkelig gøy dette:-D Men fryden er litt skrekkblandet..;-) Bli med da dere! Karissima er på ferie så du er 'fritatt' God tur hjem, besøker deg i morgen vennen:-*
tangoto sa for siden:
Tuddiluuu hvor er dere??
Har rocket meg gul, blå og grønn. 30 minutter i dag:D
VONDT de første minuttene, men etter en liten stund går det greit å rocke 30 minutter av gangen.
Ser ut som jeg har et mørkt belte rundt hoftene der det viser seg at jeg har minst polstring. Håper dette blir borte til vi reiser til Spania neste tirsdag :p
[color=#556b2f][/color]
Veldig fascinerende hvor fort svett man blir. MÅ jo bare være bra? ;)
Karissima sa for siden:
Du store tid :eek:
Ikke rart at du blir gul og blå og øm og det hele når du rocker i 30 min av gangen allerede :lol:
Du er jo utrolig flink da. Jeg gidder aldri så lenge av gangen. Testet ut ny ring i dag men rocka ikke mer enn 15 min. Har aldri tatt mer enn 20 min i slengen jeg. :)
Kaster meg på her! Har endeli fått meg rockering og er klar for rockeeventyret - men jeg får det ikke til :( Hvor lang tid tok det før dere klarte å lære dere å rocke? Min faller i gulvet med en gang!
Hvor ofte skal jeg oppdatere her? Rocker dere hver dag?
Tips! Lag dere en egen playliste med et antall sanger og når sangene er slutt - da er økta ferdig!
Karissima sa for siden:
Hei du
Velkommen hit :)
Bare fortsett å prøve du så tar det nok ikke lang tid før du klarer det :)
Rocker stort sett hver dag og da blir det oppdatering her.
I dag har jeg tatt det i 2 omganger slik at det ble 30 min total :heia:
tangoto sa for siden:
Velkommen hit Knoll og Tott! Så hyggelig at vi blir flere:heia:
Ja det er et rockeeventyr :lol: Og jeg er 100% sikker på at du får det til! :ja:
Du kan oppdatere når du vil. I utgangspunktet skal jeg prøve å rocke hver dag, men har ikke fått det til hver dag enda.
Du er superflink Karissima - 30 minutter :heia: Gøy og effektivt ikke sant?
[color=#556b2f][/color]
Rocket 30 minutter nå mens jeg så på Dagsrevyen. 15 minutter go' veien, og 15 minutter den vanskelige veien. Ringen detter fremdeles i gulvet noen ganger :p
Utrolig hvor varm man blir og hvor fort varmen brer seg:eek: Er det bare meg, eller? Kjennes jo veldig effektivt ut!
Har trent spinning i dag så nå kjente jeg virkelig at jeg bruker lårene også når jeg rocker. Skikkelig mør i lårene nå!
Ikke så blå lenger ;)
Stå på folkens :D
Karissima sa for siden:
Er jo litt støl fremdeles så jeg orka bare ikke mer enn 20 min i dag og det var fordelt på 2 runder. :)
Skulle bare melde i fra at nå får jeg til å rocke i lengre tid - men det er sabla vondt og jeg har antydning til feite blåmerker på magen. Auau! Hvor lang tid tar det før det begynner å bli behagelig, for det kan jeg trygt si at det ikke er nå! Haha!
Fryda sa for siden:
Da er jeg tilbake på rockebølgen! Datt litt av rockelasset siden skulderen min er kranglete, men nå satser jeg på at det går bedre. Gleder meg til det blir litt mer vår her i Tromsø og kan stå ute på verandaen å rocke!
Ser at dere andre har vært superflinke :blomster:
tangoto sa for siden:
Så bra Fryda :-):-) Litt tynt i rekkene når Karissima har gått hen og brukket kneskålen.. :-(
Rocket selv 30 min på plattingen på hytta i dag i solen. Så kom haggelskuren gitt!
knollogtott: tar vel en ukes tid;-)
Rock on!:-)
Fryda sa for siden:
Dagens rockerunde er unnagjort, juhu! Hvis jeg er riktig flink tar jeg en runde til før sengen kaller.
Øynet et lite håp om vår i dag mens jeg var på jobb, men før jeg var ferdig med middagen snødde det jammen som juling igjen - skikkelig julestemning her nå, burde spilt Rocking around the christmastree mens jeg rocker :D
Karissima sa for siden:
Så hyggelig å se at du er tilbake her i rocketråden Fryda :) Jeg skal nok følge med på dere og se hvor flink dere er så får jeg bare håpe at jeg er tilbake om ikke så alt for lang tid :heia:
Fryda sa for siden:
Så flott at du følger med oss fra sidelinjen Karissima, du kan få være duskedame og heiagjeng :heia: :D
Har rocket en god, lang runde nå i kveld, og jammen fått trent styrke på formiddagen. Like før jeg blir imponert over meg selv :p
tangoto sa for siden:
Hurra for deg Fryda! :-)
Så hyggelig at du er innom og ser til oss Karissima :-) Gleder meg til du er tilbake her!
Har rocket i 30 minutter i kveld! Flinke vi:-)
Alva87 sa for siden:
Oj, hvor får man tak i en sånn rockering? :D
Karissima sa for siden:
[quote=tangoto;865322]
Så hyggelig at du er innom og ser til oss Karissima :-) Gleder meg til du er tilbake her!
quote]
Ja jeg må jo innom her og passe på at dere ikke sluntrer unna :lol:
Karissima sa for siden:
Her f.eks:
Fryda sa for siden:
Ferdigrocket for i dag! I dag rocket jeg barfotet og kjente at jeg fikk en helt annen opplevelse, ble liksom mer futt og svung over det. Får dere andre til å rocke rundt stompen over lengre tid? Kunne godt tenkt meg å få banket litt løs på stompflesket også :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.