For mange mange mange år siden, så jeg på en Oprah episode, hvor
hun satte i gang en "kampanje"
Her skulle seerne hver eneste kveld skrive opp 5 positive "ting"/hendelser som hadde "skjedd" den dagen, i en takknemlighetsdagbok.
Fantastisk og undervurdert idè.
Hadde vært kjempeflott om noen kunne henge seg på.
Ser for meg at det er utrolig motiverende å bare ha en tråd fylt med positive ting.
Enten de er personlige eller ikke, så er positive hendelser og impulser oppmuntrende.
Man trenger ikke skrive begrunnelser eller noe sånt..
Trenger absolutt ikke være store, svære, blodseriøse, livsviktige, omfattende ting heller! Absolutt ikke.
Det er de små tingene i livet som tells.
Men det MÅ være fem punkter!
og man BØR skrive hver dag.
(men av og til er bedre enn aldri)
Vennene mine. Er takknemlig for at jeg har flere virkelige gode venner som jeg stoler på og som er der for meg, som jeg også kan stille opp for :love:
Sykkelen min. Det gjør meg virkelig glad å sykle :stortsmil
At jeg er frisk OG at jeg har en fantastisk fordøyelse. (Jeg vet det er så mange som har problemer med magen ... :klem:)
At jeg er økonomisk selvstendig og kan ta vare på meg selv (herunder at jeg bor for meg selv og har et minimum av materielle ting som man (jeg i alle fall) trenger i hverdagen)
1. Gode, fine kjærestemannen min, som bare er verdens beste 2. Leiligheten min, som jeg eier (sammen med Mannen) og elsker 3. Min kule frisørvenninne som klipper tøffe frisyrer på meg, helt gratis 4. At jeg skal møte mamma, lillesøster og pappa i morra, for første gang på 6 mnd 5. Frokostpannekaken. Hva skulle man gjort uten?
Takker for en god tråd Nellie!
En av de trådene som får en til å tenke over hvor godt en egentlig har det!
Lyset blir lysere og duften av nystekt bacon enda mer innbydende ;-)
Kor koselig, her e mine fine ting,
[size=3][/size]
1; At æ har to flotte, friske livlige jente:)
[size=3][/size]
2; At kjæresten e omtenksom og spør om det e greit at han og jentene spis sjokolade før dem proppe det i sæ (og det e det jo-for det lukte sååå godt!)
[size=3][/size]
3; At vekta går nedover.
[size=3][/size]
4; At æ har bytta arbeidsplass og stortrives.
[size=3][/size]
5; At det snart e påske, ei høytid da det e sosialt akseptert å stappe i sæ masse egg:D
[size=3][/size]
God påske alle sammen!
at denne tråden ble startet - og hjelper meg til å fokusere på det positive i livet
at jeg har hatt tid og overskudd til å planlegge bursdagspresang til kjæresten min
at jeg har smaksløker og luktesans som gjør at jeg kan nyte teen jeg kjøpte i går - nydelig rooiboos vintersjokoladete (med kakaobiter, kanel, kardemomme og ingefær :p mmm)
at jeg kan legge meg i min egen seng og sove i kveld
og denne burde stå fremst - alle menneskene og englene i livet mitt som jeg er glad i og som gir meg så mye både glede og utfordringer og hjelper meg på min vei til å bli et helere menneske
vel. en ny dag er forbi. Nesten. og det er på tide å oppsummere dagens positive. Er ikke allverdens impulser jeg har fått i dag, i og med at jeg for det meste har vært inne og sett på tv i nesespray og paracetrus, men positiviteter klarer vi alltid å lete frem.
pappaen min Vi er ikke hverandres i blod, men i hjerte og alt som tells så er vi hverandres i aller høyeste grad. Jeg er som snytt ut av nesa hans, personlighetsmessig (til mamma sin store fortvilelse av og til:p) og han er den personen i livet mitt som jeg virkelig vet ville kaste alt han har i hendene for å hjelpe meg med både små og store ting. My hero:love:
nesespray Trenger vel ikke utbroderes noe særlig. Takk til den som oppfant det
musikk Enten den er dårlig, stygg, morsom, bra eller hva den måtte finne på å være, så er det vel få ting som kan kickstarte humøret, sånn som en sang kan?
god helse Jeg er pretty much frisk fra forkjølelsen min og nå er bare symptomene igjen. Bra i formen, bra i humøret. Og tåler å hoste litt og litt snørr.
dessert Jeg er blitt ekspert på "kveldskos" som jeg velger å kalle det:P (vel det skjer på kvelden og det er KOS) akkurat nå står en deilig bolle med blåbær, jordbær, vaniljekesam og ricotta og venter på meg i kjøleskapet. Jeg gleder meg:D:spent: flere?
Kan jeg ta en runde til altså?
1: Takknemlighetstråden!!
2: Søte gutter som stiller tafatte spørsmål som betyr "jeg liker deg"
3: Laks
4: Avocado
5: Å blir frisk når man har vært syk
Dette er et vakkert tiltak, Nellie, jeg så også den Oprah-episoden :D
Ettersom det er min første post her, så får jeg begynne med det generelle, så får man ta det daglige ettersom dagene kommer:
1: Kjæreste, familie og venner, enorme støttespillere som lar meg være den jeg er og utvikle meg, puste og leve
2: At jeg endelig har en stabil økonomi, jeg er ikke lenger blakk lenge før nesten oppfyll på kontoen
3: At jeg er frisk, at kroppen min er i stand til å si fra når noe går rent galt
4: Alle muligheter jeg har via talentene mine, jeg har blitt tildelt store kunstneriske årer, og det er en stor ting for meg å vite at de er der, og å klare å bruke dem
5: Alle de små tingene, bare noe så enkelt som å kjøpe et trehvitt tv-bord fra Ikea og male det svart, lage solbrillestativ av en stekeovnsrist, og samme dag finne verdens søteste og tøffeste solbriller på Nille for tjue spenn, nytt billig svart servise fra Ikea, vintageveggkalender til halv pris, sollys gjennom vinduet, varm pust i nakken fra kjæresten om natten, overraskelsesbesøk, klemmer, finne småpenger elle andre artige ting i jakkelommer når sesongen skifter, medmenneskelighet mellom fremmede mennesker på gata etc. Kunne holdt på i evighet er :)
Takk igjen for fin tråd, Nellie. Gleder meg til å skrive mer her!
At jeg har så gode venner som bryr seg om meg! :love:
At lillebror pludret og var i godt humør når han våknet, og at vi hadde en sånn utrolig koselig morgen på badet i en halv time, bare han og jeg og masse kos og stryk og prat og barnelatter og pludring. :hearts:
For mannen min som lager frokost til meg nå.
For solen som skinner og lager vår i hagen og stuen.
For den friske glade gule påskeduken jeg har kjøpt som skal ligge på bordet, men nå ligger i en krøll i sofaen etter at lillebror styrte med den før han skulle i barnehagen.
1: Det er sooooool ute!
2: Jeg har spist deilig frokost
3: Verdens største kopp (decaf) kvadruppel espresso med kanel og fløte har navnet mitt på seg
4: Jeg har påskeferie!
5: Jeg har kommet i gang med morgenyogaen igjen
Morgenstund med mye gull i munn.. En kopp kaffe.. Sesong 1 av Grey`s Anatomy som jeg "oppdaget" først i går.. En litt smågretten Emilpjusk som surrer rundt.. Enda stille i den lille "byen" min.. Hvordan blir været i dag tro?
Ricotta med cocosa Aaaaah, Takk for tipset Eilan! Er jo knallgodt. I love
Samarbeid mellom kropp, hode og sjel Kroppen min lystrer virkelig mine ønsker om dagen, og det er jo bare helt fantastisk.
lukte og smakssans Etter to-tre dager hvor det meste har smakt nesespray og luktet luft.. så er jeg OVERLYKKELIG over å endelig lukte deilig frokost kaffe og smake søt paprikasmak. Oh lykke.
Evnen til å være takknemlig Jeg har så mye å takke for at jeg kunne skrevet ett innlegg her, i timen. Men tenker jeg skal begrense det ned til max to om dagen:pHa en vakker dag, alle:klem:
1: for at jeg har verdens beste type som jeg skal gifte meg med om ett år :love:
2: at jeg har verdens beste mamma og søsken som jeg ikke kan leve uten!!!!!
3: at jeg faktisk har bra helse i motsetning til ett år siden :D takket være lavkarbo!
4: at jeg har tatt meg selv i nakken nå- nytt og bedre liv på vei igjen!
5: for at jeg har folk som bryr seg om meg... får aldri takket dere nok!!
I dag har jeg SÅ mye å takke for! Vanskelig å få begrensa det ned til 5 punkter, men vi prøver;)
overraskende penger Dette var i utgangspunktet en TRANG måned økonomisk sett. Jeg sa opp jobben min og etter å ha jobbet 200% så gikk jeg ned i under 100. MEN! fikk sluttoppgjøret fra jobben med feriepenger og alt og fikk utbetalt dobbelt så mye som jeg trodde jeg skulle få:D Betalt alle regninger og mastercardgjeld og går i 0!! FANTASTISK! Må bare takke for det.. Nå kan jeg begynne å se fremover isteden for å ha gamle regninger hengende over meg.
planer for fremtiden Masse boblende planer ang skole til høsten. Det ordner seg, det blir gøy, spennende og fantastisk og det er så DIGG.
mat med mening påskeskinke og atkinsendulge;) mmmm
Bibliotek For et genialt sted! Nostalgi uten like å komme inn på et bibliotek.. Og varme varme minner fra barndommen, da jeg kunne tilbringe mange tiiiiimer på biblioteket. Og hallo. Gratis bøker?? Jatakk.
Nytt på nytt Jeg ler meg SKAKK av det.. Hver eneste fredag:p Jon Almås namnamnamFlinke dere er alle som skriver:klem:
Tror ikke jeg rekker å skrive noe her i morgen, men jeg er takknemlig for noe i dag også!
1: At vi ramla over han lydmannen til bandet vårt som har gjort noen demoopptak for oss som er hundre ganger bedre enn de gamle!
2: At jeg ble påmint om at sjokolade er oppskrytt og at maltitol har mindre morsomme effekter på magen
3: At jeg fant en naprapat etter magefølelsen som har fått kroppen min til å føles veldig mye bedre
4: At kjæresten min er så utrolig nydelig, sånn at jeg blir varm i sjela bare av å se på ham
5: At jeg klarte å redde en plante. Har aldri planter så jeg vet ikke hva man gjør, men noen fikk for seg at jeg skulle ha en sånn en, og jeg glemte den i tre måneder, men klarte utrolig nok å redde den, hoi!
1: At jeg eier leiligheten min (det er brukt før men jeg er jammen takknemlig for det en gang til!)
2: Dr Atkins
3: At det finnes mennesker å være glad i
4: ELLE Interiør
5: Stillhet i heimen
Hadde egentlig ikke tenkt til å skrive her før i kveld. Men akkurat nå så trenger jeg å minne megselv på de gode tingene:
å glede seg til jobb Gleeeeder meg til jobb i kveld. Skikkelig "Blessed" som har en så herlig jobb.. Skal bare slække. Lage god mat til guttene mine. Se på underholdningen tv2 og nrk måtte ha å by på(har bare de kanalene der se:p), lese i boka mi.. Kooooooselørdag på jobb.
fremtidsplaner mye planlegging, drømming og tenking på gang ang fremtiden, om dagen. Det er digg! I will have it all.
Emilpusekatten Den fantastiske lille klumpen.. Jeg er så inderlig glad i han. Ligger og sover inne i "Hulen" sin og er så vakker og skjønn og myk og vidunderlig vakker. Om ei uke har vi vært hverandres i to år:) På tide å skaffe ei lillesøster til han..
Blomster Får en sånn varm følelse innimeg når jeg pusler med blomstene jeg har i leiligheten:) De er vakre og levende og fulle av liv.
Mat gjenganger:p Goooood frokost i dag. Det var deilig.. Blir goooood lunch også:D jeg GLEDER meg!!Åh.. that felt good..
1: Jeg er takknemlig for at solen skinner her også, vakkert! Endelig betaler det seg å kjøpe tre solbriller på en uke :D
2: Jeg er takknemlig for kaffe, kaffe er hoppende godt!
3: Jeg er takknemlig for den vinen jeg skal drikke i kveld
4: Jeg er takknemlig for at jeg kan tillate meg selv å hilse på ei lekker dame i speilet
5: Jeg er takknemlig for øyebrynsfarge, sånn at jeg faktisk er i stand til å ha et fullendt ansiktsuttrykk :D
venneflørting på høyt nivå Jobba sammen med superguttkollegaen min i dag.. Vi har verdens herligste tone og vaktene våre sammen er GULL! I dag har han kilt meg, stukket føttene opp i trynet på meg, gjort ALT han vet at jeg ikke kan fordra. Jeg har ledd så jeg har grint.. Jeg har sparket og jeg har slått. (og spyttet, men det skal vi ikke snakke så høyt om, for det er ikke særlig ladylike:nei:)
bestemødre til kollegaer, som gir kompliment Var på butikken sammen med denne kollegaen min, da vi møtte bestemoren og bestefaren hans. Så sa hun til han: "jeg skjønner godt at du liker deg på jobb, når du jobber sammen med så pene jenter" hihi
evnen til å GÅ VIDRE Spist masse greier i dag, som jeg kanskje ikke burde spist. Men i morgen er en ny dag og jeg har ingen planer om å la dagens utskeielsr ødelegge for meg! DEILIG følelse:) Jeg vokser..
Fredrikstadfolk Lange flate ballær.. What more can I say:o de er så søte så. klappe litt på hodet
støle magemuskler enten de kommer av trening eller om de kommer av for mye latter:P
Hiver meg på denne, jeg også. Jeg har en kjip kveld, så det kan faktisk være godt å skrive ned fem ting jeg faktisk er veldig takknemlig for (for å få litt perspektiv):
Jeg har den beste kona i verden
Jeg har to flotte unger
Jeg jobber innen det fagfeltet jeg ønsker; sykepleie, musikk og manus
På denne vakre søndag er jeg takknemlig for
1: At bassisten sendte oss verdens j*****e bandplaket til den neste spilejobben vår, jeg vet ikke om det var pga hans manglende kunstneriske evner, eller for å få oss til å lage noe bedre, men nå lager vi i alle fall noe bedre, vi med kunstutdannelse, hihi... Bassisten er iallfall meget fornøyd
2: Vakkert vær! Like fint å se på fra innsiden av huset, da jeg vet at løkkaboere er som bier rundt honningkrukka, og det er omtrent umulig å komme seg ut av døren så fullt av folk som det er
3: For the Simpsons, da jeg ikke kom meg ut på byen i går og ble hjemme, så la jeg meg under dyna og kosa meg gløgg i hjel med den nyeste episoden. Klokka halv to hagla sms-ene fra festglade mennesker inn, da var det for sent gitt
4: Ift den forrige; at jeg er i en alder og trygghet at jeg ikke blir fortvilt og føler at jeg gikk glipp av noe selv om jeg ikke gikk ut i går
5: For at jeg hver morgen våkner opp med den deiligste mannen that is
1: Miscela d'Oro koffeinfri espresso, som gjør det mulig å drikke fantastisk morgenkaffe selv om man er på induksjon.
2: Morgenkaffe :D
3: At jeg sitter i en super sofa og har det fredelig og stille denne søndagsformiddagen
4: At jeg har masse uleste bøker i bokhyllen
5: Hvite kubbelys
1: at jeg har fri i dag
2: at jeg og Erlend hadde den beste morgenstunden sammen!
3: Sola som såvidt blinker igjennom skyene
4: At jeg har verdens beste familie
5: At jeg har tak over hodet og fyr i peisen...
oioiOI her var det dårlig oppmøte i dag! Skjerpnings!!
Mamman min Har passet på meg i dag:love:
Pappaen min Har vært nydelig i dag
(Sminkefrie)Søndager Jeg bare ELSKER søndager. Beste dagen i uka. :love: Gidder ikke sminke meg, tæsser rundt i joggebukse og slækkeklær. Yeah.. Søndag er til for å NYTES. Enten man jobber eller sitter i sofaen i morgenkåpen frem til 18.00
De siste timene før en helt ny uke Om noen få timer så er denne uken over og en HELT helt ny uke er på gang!! Tenk det. 7 dager.. 168 timer. 10080 sekunder med solskinn, kjærlighet, håp, drømmer, planlegging, gode venner, familie, god mat, latter, smil, bevegelse. Og denne uken som kommer er det jo påske! som enten betyr: FRI, evt overtidsbetalt jobb! YEAH! Jeg GLEDER meg til denne nye uken! Den blir bra. Kanskje treffer jeg drømmeprinsen? Kanskje lærer jeg noe skikkelig nyttig, nytt noe? Mulighetene er uendelige :D
1: At jeg bor 10 minutter fra sentrum. Det var jeg glad for da det begynte å SNØ idag.
2: At jeg idag traff en skjønne mann jeg har tenkt på siden juli
3: Avocado
4: Paul McKenna
5: Lavkarbo.no
1: Er veldig takknemmelig for den utrolige snille og TOLMODIGE kjæresten min som støtter meg gjennom tykt og tynt
2: Er veldig takknemmelig for at mamma og pappa ENDELIG fikk seg en ordentlig ferie etter mange års slit me djobb og husbygging
3: Er veldig takknemmelig for at det finnes en så god måte å gå ned i vekt på, bacon, fete oster, smør, majones, you name it.....
4: Er veldig takknemmelig for at jeg har så mange goe blogg-venner som backer meg opp på dårlige dager
5: Er veldig takknemmelig for at jeg har det fint i livet, hus og hjem, mat, drikke, folk rundt med som jeg er glad i og som er glad i meg....
1# sola skinner!!!!
2#lille søte pusekatten min
3#har verdens beste kjæreste... savner han...
4#at jeg skal snart ut i snøen og knipse :D
5#at det er PÅSKE!!!!
1: Det er soooool! Gleder meg til spasertur i finværet!
2: Jeg har råd til å pusse opp hjemme.
3: Den skjønne mannen (igjen, det får stå seg)
4: Vennene mine her inne som backer meg noe utrolig når det butter
5: Kroppen min som fungerer til alt selv om den og jeg ikke er helt enige om hvordan den skal se ut.
1: For at går gjevnt og trutt ned i vekt :heia:
2: For at sola skinner og jeg er så glad
3: Skal ha pappa-trukket seifillet til middag i dag :sikle:
4: For at det er påskeferie og mange hyggelige turister i byen
5: For at softisen har kommet og jeg skal kjøpe is til helga......
I dag er jeg takknemlig for at:
1: Såpass mange løkkaboere har dratt på ferie at det var mulig å få et bord på utekafé i det strålende solværet i dag!
2: At jeg endelig har fått tak i riktig garn sånn at jeg får strikka ferdig hetta på genseren nevøen min skulle hatt til jul
3: At jeg og supermannen min har fri de vanlige dagene i påsken så vi får hengt sammen før vi drar hvert til vårt på påskeferie
4: At jeg endelig har fiksa universalfjernkontrollen sånn at dvd-spilleren vår faktisk kan brukes
5: At verden er et godt sted å leve i, tross alt!
Den søte sjefen min Han er alltid så blid og hyggelig:)
Dyr Vel.. hva skulle man vel gjort uten? Jeg kan ikke se for meg livet uten mine..
Mat I dag: Erter og kyllingsalatkjøtt med grillkrydder, pinjekjerner og en klump setersmør. Smaker og lukter akkurat som noe skikkelig bra kinesisk junk. YEAH! Kyllingkjøttet kjøpte jeg i sverige. sånn svær 2 kg pose. Helt genialt godt..
Krøller i håret Jeg klippa av meg en halvmeter av håret for noen måneder siden. Så begynte jeg å ta B-vitaminer. Nå er håret begynt å bli langt igjen. Og det er tjukt og fint og når jeg ikke grer det når det er vått så blir det krøller i det når det har tørket:D DET er jeg glad og KJEMPE takknemlig for. Egentlig var det noe av det beste jeg kunne gjøre for håret.. å klippe det. HURRA HÅRET!!
Gutter snille, søte, gamle, unge, lave, høye, tynne, tjukke, morsomme, nerdete, norske, danske, arabiske, finske. Jeg liker gutter.. De er gode å ha.. TAKK FOR GUTTER!!
1: At jeg har råd til utrolig god mat
2: At det er soool igjen!
3: Lavkarbokosthold. Det er helbredende på så mange måter.
4: Ikea
5: Serien 24! Gudd å spennende!
1: NRK nett-TV! Det funke ikke å se på før, men nå gikk det finfint! NRK :hearts:
2: At jeg kan sy! Guri malla så mange penger man sparer på det! Elsker å sy :D
3: Kaffe, mmmm! Kaffe
4: Kjendiser på løkka, alltid like morsomt
5: Våren!!!
Jaaa. nok en dag er over!! og dette har jammen vært en fantastisk flott en!!
Jobben min Sikkert kjedelig å høre om jobben min stadig vekk, men jeg føler meg bare så velsignet som har en jobb som gjør meg så glad, rørt, trygg og lykkelig. Kollegaene mine er fantastiske.. Faktisk bare 1 ugrei person av ca 40. DET er ikke værst. Faktisk helt utrolig flott!!
Sola Det var bare så fantastisk å våkne og se sola skinne lykkelig utenfor vinduet mitt. perfekt, herlig, deilig, fantastisk start på dagen!!
LOLCATS!! Trenger jeg eeeegentlig å si så mye mer??
søte gutter fra Brummundal Nei. ikke Gaute)
Frihet Jeg har bare masse frihet på alle områder i livet mitt nå! Jeg jobber når jeg vil, jeg spiser når jeg vil, jeg trener når jeg vil. Alt skjer når jeg VIL! Og det er bare utrolig flott! I love it!
1; påskeferie [font=Comic Sans MS][/font] 2; lammerullen som skal i gryta iløpet av dagen [size=3][/size] 3; at 15åringen min ikkje oppføre sæ som mora (ehmm) da ho va 15....:rodme: [font=Comic Sans MS][/font] 4; Rottatouille, morsom film:stortsmil [font=Comic Sans MS][/font] 5; fine femarma lysestaken med turkis glasspynt på som æ fant billig billig! [font=Comic Sans MS][/font] [font=Comic Sans MS][/font]
blir tidlig i dag!! siden det antakeligvis blir ille tidlig nattan her i gården:p
intuisjon som sier: nellie.. kjør den gamle veien du. Tro som jeg er imot intuisjonen min så svarer jeg :ja: okei. Og skadefryden (som kanskje ikke er noe hyggelig, men ganske deilig) jeg føler når jeg suser forbi verdens kjipeste og lengste kø.
Remagutter avstandscrush i over ett år nå:love:
Elektriske lekesaker Har kjøpt blender og smoothiemaskin. Venter på at juicepressemaskinen skal komme fra komplett.no. Lagde smoothie ista.. Den var såååå god. THANK YOU!
Jobben min Tidligvakt i dag som gikk ultrafort! 1-2-3 så hadde de 7.5 timene gått.
Tv-serier Helt oppslukt av Grey`s anatomy. Får ikke sett så mye men.. Fantastisk flott serie..
1: Stor sofa og varmt pledd for ugne morgener
2: At jeg ikke egentlig trenger å gjøre noe idag
3: At det snør ute, så jeg har en god unnskyldning for å være hjemme
4: Ibux
5: Kjøleskap fullt av deilig mat
(høhøh, litt bitter men klarte jammen å finne 5 ting likevel)
1: Kreppsengetøy på pikerommet. Mmmm!
2: En mamma som har kjøpt en kartong røyk til meg i Sverige, selv om hun ikke liker å gjøre det.... :rolleyes:
3: At pappa har funnet en måte å bli såpass smertefri på at han klarer å pusse opp i kjelleren
4: Den vakreste deiligste lille tanteungen som bare ler og ler og ler og ler uansett hvor trøtt han er
5: At det er to meter snø her hjemme, sånn at jeg kan være takknemlig for at det ikke er noe snø i Oslo når jeg kommer hjem etter påske
1: nellie, solskinnsjenta!
2: At man blir frisk når man har vært syk
3: At jeg faktisk kan spise meg mett og gå ned i vekt
4: Dr Atkins
5: Kafétur idag!
1- paraceten som kvittet seg med ørebetennelsen :D
2- sola som endelig hadde bestemt seg for å titte frem
3- for at det påske!!!
4- go gutten min som kommer hjem snart
5- at det finnes MOBIL!!!! så jeg kan snakke med gubben min :love:
jeg må bare gå HELT imot strømmen og si at jeg foreløbig (etter å ha sett ferdig 1. sesong i dag) er ille forelska i Alex. Han er så "tøff" og "kul" og prøver så hardt han kan liksom. tror han er FRYKTELIG god på bunnen.
Smått og stort er like viktig.
I dag har listen min litt av begge deler :) men det lille er også det store;) oj, så filosofisk jeg ble i kveld. Også uten rødvin da :eek:
det som jeg er takknemmelig for i kveld er:
at jeg kan kose meg alene og finne roen
fantasien og skaperevnen min
friheten min - på mange plan, som jeg har begynt å kreve
tilgivelse - som kan være så vanskelig og så viktig, ikke minst i forhold til å tilgi seg selv
naturen med luft, planter, jord, vann - vakker og sterk på en gang - og som gir oss så mye, selv om vi ikke alltid behandler den like godt
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.