At jeg kan få starte dagen med å småprate med dere fantastiske, nydelige mennesker
For vennen min Kristoffer, som blir 25 år i dag. Supergutt. Og Distreasupra da!! :happybday
- For frihet til å ta på meg skoene om et kvarters tid og tusle en tur i butikken og på posten. Deilig
- For alle mine styrker
- For veiedagen i dag, som blir en suksess:) Gleder meg til å finne ut i hvilken grad!:heia: ha en vakker dag alle sammen!
1: At det regner idag så hele verden lukter vår
2: At det finnes så mange gøye folk!
3: Den fantastiske følelsen av bare å FINNES
4: Gud. Gud er ganske kul!
5: Kaffe :D
Jeg får virkelig alt som er ment for meg. Gutten som er ment for meg, utdannelsen som er ment for meg, jobben som er ment for meg. Dagene går sånn som det er ment at de skal gå:love:
Min vakre kollega Y som jeg skal kose meg sammen med i dag. Egg og baconfrokost siden han deffer:D Og i samme slengen så må jeg si at jeg er innmari takknemlig for at kroppen min er så snill og sier hade til noen kilo fett om dagen!!
Emil som leker rundt her nå. Og som LØPER uansett hvor han skal om dagen:p løøøøøøøp en meter STOPP. løøøøøøpe en meter til. stopp
1: Kule snekkere som lager det jeg tenker ut i hodet mitt!
2: At verden er så utrolig kul og at det finnes så mange gøye folk!
3: Venner :love:
4: Skjønnhet
5: At jeg skal på Ikea imorgen og det er så morro! :heia:
1: Jeg spiste en grønn kylling i går :eek:, men ble tydeligvis ikke matforgiftet, for jeg føler meg ok i dag, DET er jeg glad for, matforgifting er ikke kult
2: For at vi klarte oss over dårlig-råd-kneika!
3: At jeg hadde det KJEMPESTAS på fotojobb i går, lover godt for å komme meg opp av foto-kneika, og jobbe videre med en mulig karriere :)
4: At det muligens er den dustete Cloettaen som har skylden for at jeg står stille denne uka :snill:
5: At søte mannen min og jeg klarer å le av dustete krangler...til slutt! : "Cottage cheese er en ost", "nei, det er det vel ikke, det er jo nesten det samme som rømme!". Hahaha. Teit.
1: Soooolen som er her igjen!
2: Bakgården her jeg bor som er verdens mest trivelige og romantiske og søreuropeiskherlige
3: Livet, som er så magisk!
4: Våren
5: Stillheten
*at cruise-turen var så fin!
*at jeg har blitt så flink til å vente
*at jeg fikk sett Oprah i går, som handlet om noe som interesserte meg
*at jeg fikk sett "How to look good naked", som jeg følte var en fin inspirasjon
*at jeg skal ha rømmegrøt til lunsj!
1: At det går an å slippe tak i smerte
2: At svarene finnes inne i meg, det er bare å lytte
3: At jeg kommer nærmere og nærmere meg selv
4: At Stillheten fremdeles finnes der selv om ting føles vondt
5: Gud, som bærer meg på dager som denne www.barefootsworld.net/footprints.html
1: Ønsker som går i oppfyllelse
2: Å treffe på nydelige menn helt tilfeldig
3: Hvor enkelt og deilig livet er når matfokuset er løsnet på
4: Livet, som er så magisk
5: - og SPEEEENNNENDE!!
Er det lov med et takknemlighetsdikt tro?
Prøver jeg, så får jeg heller se om noen kommer og arresterer meg etterpå. Litt spenning skal man ha. :gator:
Takk for sofa, seng og pute
takk for regnet på min rute.
Takk for stillhet, ro og fred
takk for hvert et vakkert tre.
Idag er jeg takknemlig for:
*at kom meg på trening FØR jobb
*at det er stille på jobben og jeg kan surfe litt
*at det nå viser seg at jeg fikk rettet opp feilen til en kollega på onsdag og at sjefen min derfor er veldig fornøyd med meg!
*at det regner
*at mannen min liker å hjelpe meg med mc-prosjektet mitt!
I dag er jeg takknemmelig for at sola skinner og at jeg er så glad og at jeg har på meg fin kjole. Jeg er også takknemmelig for at jeg er såpass sta at jeg nå logger meg av fra forumet og begynner å jobbe med denne engelsken, også er jeg takknemmelig for at jeg skal være ferdig med skrivingen i løpet av dagen.:ja::lesebok:jobbe nå....
Må innom her igjen, jeg:
Takk:
*for at 6-åringen fortsatt liker å sitte på fanget
*for at det er helg!
*for at jeg har energi, entusiasme og lyst til å rydde litt på kjøkkenet og ellers rundt omkring
*for at vi skal ha pizza i dag
*for at 13-åringen gadd å ta med lillebror på laaang gåtur på butikken idag.
At jeg har fått så mange gode koser av valpen min i dag. :hearts:
At jeg har fått gode koser av de andre to også! Så klart!
At vi gikk en lang tur i regnværet med en gang jeg kom hjem fra jobb (og frisøren - og frisyren ble enda finere når min naturlige fall kom fram etter en tur i regnværet!)
At det er helg og skal bli såpass bra vær at jeg kan få vasket vinduer og skiftet gardiner! :heia:
I dag er jeg takknemlig for:
*at jeg har vært ute og løpt allerede!
*stemmene til Willie Nelson og Ray Charles
*youtube som legger ut klipp jeg ikke får med meg på tv..
*at jeg ikke har noe jeg MÅ gjøre i dag
*at været ser ut til å bli flott i dag
I dag er jeg takknemlig for både litt essensielle ting og litt sånn småting.
At operasjonen til søte mamma går KJEMPEBRA i dag. Jeg vet det.
At jeg er ganske forut min tid (i alder) når det gjelder selvrespekt, selvinnsikt, selvtilitt og glede over livet. Har vokst såååå mye her det siste året. Og jeg som alltid har vært så usikker og negativ har forandret meg uendelig mye.
Dyr. Hva skulle man gjort uten.. Glede og frustrasjon:p
Hva lavkarbo gjør med smaken min. Paprika er godteri nå liksom:p Alt er søtt og deilig og godt.
Alle menneskene i livet mitt. Og er så vakre og lærerrike og spesielle og gode på hver sin måte. Setter virkelig pris på dem, uansett hvilke følelser de gir meg i enkeltsituasjoner.
At jeg har hatt en drømmehelg med kjæresten. Ikke de store utskeielsene, men vi har hatt det fint med sykkelturer, sol, bok, god mat, musikk og fine samtaler, og at han trives med å være sammen med resten min familie også...:love:
Duften av den store liljekonvallbuketten på stuebordet mitt, plukket av sønn og barnebarn til meg
Hei
Mine takknemligheter :)
Mann og 3 fantasktiske barn,som er friske og sunne.
Familien vår
Dyrene våre
At det er tett på taket
At helsa er bra god.
At vi bor i ett fritt land
Ble nok mere enn fem,men alle og allt får en klem ((((:)))
Janne
1)gutta boyz på 3 og 5 som nusset meg adjø da de dro med pappan til barnehagen
2)mannen min
3)skal på hudpleie i dag
4)skal på strikkekaffe i kveld og treffe mange strikkevenninner
5)vekta tikker jevnt og trutt nedover
*at jeg hadde null hull!!
*at jeg hadde null hull for tredje år på rad!
*at jeg hadde en ok time hos tannlegen
*at jeg ikke gruet meg på forhånd!
*at jeg reagerte med stor indre ro i stedet for engstelse når de sa jeg må fjerne visdomstennene..
4. At bukser som har vært for små i mange år plustelig bare passer perfekt :heia:
2) At jeg har fått lønning! :stortsmil
3) At jeg skal handle inn masse god mat i dag - nå som jeg har fått lønning. ;)
4) At jeg snart er ferdig med de to store oppgavene jeg har jobbet med i det siste.
5) At det snart, snart er langhelg!
Sender takknemmelige tanker hele tiden. Har ikke prioritert å skrive de ned hele tiden. Men nå føltes det på tide å sette det ned svart på hvitt igjen :hearts:
livet er godt med meg om dagene, og jeg klarer ta i mot så mye mer
sol og vår
kjærsten min som jeg er så glad i
musikk og sangtekster som får hjertet til å hoppe og danse litt ekstra av glede
*at jeg kom meg av gårde så tidlig i dag
*at jeg kan reise rett hjem og ordne noen ting
*at det fortsatt er fint vær
*at vi fikk ferdig hytta
*at gubben er i godt humør som vanlig
at jeg har lastet ned radioprogrammer jeg kan høre på på jobb
at bilen virker som den skal
at mamma ringte og det viste seg at hun hadde fortalt noen på jobben om Iset-brødet jeg hadde laget og at jeg spiste lavkarbo, og nå ville kollegaen ha litt info og oppskriften av meg!
*at det fortsatt er fint vær
*at jeg hadde en god samtale med mamma i går
*at pappa ble ivrig når han hørte vi skulle komme på besøk
*at har fine sko å velge mellom til jobb i dag
*at det ikke er stress på jobben
At det ikke var jeg som mistet kontrollen på bilen og kjørte inn i sida på traileren på motorveien i dag. :eek: (Kjørte to biler bak - takk for englevakt også.)
At det gikk bra med han som satt i personbilen!
Litt mer ned på landjorda igjen: At jeg hadde en boks med valnøtter jeg kunne ta med på jobb så jeg fikk litt frokost.
At jeg fikk tatt en koselig prat og kaffekopp med svogeren min i kveld.
At det har regnet litt i dag. Det var litt tørt ute nå.
I dag er jeg takknemlig for at:
*Jeg ikke er fyllesyk til tross for at jeg drakk en bøtte whisky i går :lol:
*Frokosten i går mot alle odds ble vellykket!
*Det ble sol til slutt i går
*Jeg faktisk er skikkelig glad i kroppen min :)
*Det ser ut til at jeg begynner å ta av igjen :spent:
Mammaen min som har hjulpet meg med å kjøpe sykkel i dag:D I love her soooooo much. Best i verden. Ville gjort hva som helst for henne.
Frihet!! Tankefrihet! Frihet til å gjøre HVA jeg vil.
Sykkelen min:love: It`s beeeautiful. jeg har sykkel:D:D
Entusiasme:spent: jeg har mye av den:p små barn, Big ol` gleder
MATMATMAT Ferskpressa appelsinjuice og rugsprø med leverpostei og agurk:love: Skal jeg lage NÅ!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.