< Tilbake til oversikten

Takknemlighetsdagbok

Nutta sa for siden:

Jg er takknemlig for:

*At jeg fikk med meg AHA konserten på lørdag. Den var Råbra!
*At jeg fikk kjørt tur igår m mannen, svigermor og svoger'n
*At jeg fikk servert en deilig middag hos farmor og farfar :)
*At jg er i full gang m fysioterapi
*Alle fine vennene mine <3
*At jg begynner å skjønne mer av mattematikken!

Snorkfrøken__ sa for siden:

For en genial tråd.

Jeg er takknemelig for:

1. Familie og venner.
  2. En fantastisk mann som har komt inn i livet mitt på en uventet måte
  3. For at jeg endelig tar helsa mi og alvor og forsetter på lavkabo etter 2 mnd.
  4. For en fantastisk flott høst med sol og klar luft.

Kolve sa for siden:

Jeg er takknemlig for at jeg våkner hver morgen med et smil :D

fettnurket sa for siden:

1. Jeg er takknemlig for å ha varmt kontor
  2. Jeg er takknemlig for Pepsi Max mot søtsug
  3. Jeg er takknemlig for en kropp som jobber med meg
  4. Jeg er takknemlig for at jeg er så heldig at jeg får omringe meg med hester flere dager i uken
  5. Jeg er takknemlig for menneskene på dette forumet som deler sine hemmeligheter, oppskrifter, solskinnshistorier, nedturer, og ikke minst de som deler en skulder når det butter imot for noen. Fin gjeng! :o

Carisma sa for siden:

I dag er jeg takknemlig for at det var kø på Carl Berner og jeg ikke rakk treninga, for det ble en fantastisk tur i Svartdalen i fakkellys i stedet! :hearts:

katten sa for siden:

Eg er så takknemlig for:

• det er mandag og ny uke idag.
  • eg har verdens flotteste mann
  • eg har verdens beste unger
  • eg fant igjen lavkarbo-livsstilen
  • livet mitt
  • snart ferdig med eit studium og klar for neste
  • reparert taket mitt iløpet av denna uka
  • forumet her og all støtte og gode råd ein kan få her inne :)

ned35 sa for siden:

Etter noen år med evakuering,flyttet 5 ganger på 2 år,vesla fikk diabetes på en brutal måte ,kan jeg endelig se positive ting i hverdagen ! :D:D:D

Mannen min som støtter meg i alt det sprøe jeg finner på og som har vært ved min side uansett hva som har skjedd.
Datteren min som lyser opp hverdagen min med sitt skjønne smil og vesen.
Bedriften min som bygger seg opp hver dag og alle de trivelige menneskene som kommer innom !
Glad i meg selv begynner jeg og bli,ser meg i speilet hver dag og sier at dette kan du!
Livet er fint nå!;)
Lavkarbo.no med mange mennesker som hjelper til og gir råd når det blir litt vanskelig , tusen takk alle sammen !:)

streber sa for siden:

:)For alle fine menneskene her inne
[size=4][/size]
:)For gode kollegaer
[size=4][/size]
:)For gode og interresange brukere
[size=4][/size]
:)For at vekten endelig går nedover
[size=4][/size]
:)For familien min

Gracen sa for siden:

1 At jeg har fått en så nydlig datter
[size=3][/size]
2 At jeg skiftet jobb,slik at jeg får mer overskud til min datter og mann
[size=3][/size]
3 Stilheten akkurat nå
[size=3][/size]
4 Mammaen min (hadde ikke klart meg uten henne)
[size=3][/size]
5 Lavkarbo.no

Tropika sa for siden:

Jeg er takknemlig for:

• Mine tre flotte gutter som endelig sover søtt
  • At jeg er ferdig hos tannlegen i dag som jeg har gruet meg så utrolig lenge til.
  • At jeg har verdens beste mamma som ville bidra litt på tannlegeregningen.
  • Huset vårt som vi flyttet inn i for snart 8 mnd siden

Pruttilutt sa for siden:

Min takknemlighetsliste:
a) At jeg kan spise meg mett hver dag, at jeg har rent vann i springen og at jeg har en bedre forståelse for hva kroppen min trenger.
b) At jeg kan ringe mine foreldre, besteforeldre, søsken og venner når jeg trenger back-up, motivasjon, trygghet og kjærlighet
c) At jeg har vært på den reisen jeg trengte for å bli ajour med tiden og alderen min; erfaringer, beslutninger og resultater - på så mange aspekter av livet.
d) At jeg trives med meg selv på et helt annet nivå enn tidligere. Tryggheten finner jeg i meg selv når jeg absolutt har kniven mot strupen.
e) At jeg har lært å utnytte de rette ressursene rundt meg for å få framgang i livet; skolen, forumet og meg selv.

Jeg er forandringen jeg trengte.

Carisma sa for siden:

Jeg er taknemlig for
-at kroppen endelig skjønner sitt eget beste
-at jeg merker minst like mye psykisk som fysisk (selv om det er ganske skremmende også)
-at jeg finner igjen meg selv bit for bit

• at jeg har oppdaget yoga
    -at kjæresten min har vært med meg i den fasen av livet mitt jeg er i ferd med å legge bak meg. Så vil tiden vise om han blir med over i den neste. :o

mamz sa for siden:

Jeg er takknemlig for:
*støtten jeg fikk her inne da jeg hadde en vanskelig uke forrige uke, NÅ er jeg på rett spor igjen:D
*de herlige barne mine <3
*for at mannen min er som han er :love:
*bila mi ;)
*at vi har penger så vi klarer oss bra:rolleyes:

JenJen sa for siden:

Jeg er takknemlig for
♥ google
♥ varmt vann i dusjen
♥ mørketida
♥ fastlegen min
♥ jobben min

Hillemoi sa for siden:

Glad dag :)
Jeg vil bare dele dette om hva lavkarbo har gjort for meg på bare få dager:
Jeg har endel sykdommer,som har ført med seg endel småplager i hverdagen, dette er allerede mye bedre:

• utslett på kroppen har minsket :)
  • leddene mine føles ikke så vonde :D
    -ikke så slapp :D
  • første menstrasjonsdagene slapp jeg å ligge i sengen,jeg gikk til og med en liten tur med hundene!!! (helt utrolig)
    :D :D
    Nå er jeg tilhenger/"frelst" av tankens kraft og det positive generelt,men dette er flottflott :D
    Håper alle får en finfin fredag!
    Klem til de som vi ha :p fra "ny" =)

Kanutten sa for siden:

Jeg er takknemmelig for at

• legene endelig klarte finne ut hva som feiler meg og at det finnes en måte å fikse det! :heia:
  • legene MINE har fått ut fingern og skaffet vikar for meg mens jeg er borte slik at damene som er igjen på jobb ikke sliter livet av seg.
  • :love: sambo :love: er så gullegod!!
  • ungene har begynt å ta litt mer ansvar hjemme siden jeg ikke makter så mye lengere. Det var på tide de begynte med det da; de er 13, 15 og 17 år gamle og kan knapt vaske opp!! :eek:

streber sa for siden:

• At vi etter først å ha seriøst lett hele familien i :alle klær, vesker,skap etter ventoline til minstejenta og IKKE funnet noenting:eek:faktisk via via folk fikk tak i en sykepleier med astmabarn selv-så vi får en diskus:D.Ord kan ikke beskrive hvor lettet jeg er!!! Vi snakker mandag eller tirsdag før vi får tak i på apoteket:eek:Takk for snille mennesker-de finnes!
    [size=4][/size]
  • At jeg gjorde ferdig bakingen til bursdags selskapet i går, så jeg ikke måtte gjøre det i dag, nok å gjøre før noe slikt likevel.:)
    [size=4][/size]
    *At det finnes så mange flotte folk her inne!

Lava sa for siden:

I dag er jeg veldig takknemlig for at det er nydelig vær ute! :)

TrillTrall sa for siden:

Jeg er veldig takknemlig for min snille og gode kjæreste som jeg skal bli gammel sammen med. :) Og for to friske og flotte unger, den ene sånn litt mot alle odds, men frisk som en fisk i dag. :)

Og for at sola skinner akkurat NÅ! :D

Photobscura sa for siden:

Drar denne tråden ut av mørket og blåser støvet av den!

Jeg er takknemlig for:

-At jeg tross alt bor i Norge hvor jeg har frihet og muligheter
-Foreldrene mine som elsker meg og stiller opp for meg det de kan
-Vennene mine som jeg har tillit til og kan være ett hundre prosent meg selv med
-Våren! Enn om den har hatt en sped begynnelse, så er det en ny start i emning
-Dette forumet, hvor jeg kan snakka meg i hjel om helse og kropp og what not, og folk relaterer!

Oi! Flere som hadde samme tanke som meg i dag! :)

bigmum sa for siden:

jeg er så inderlig takknemlig for
-min friske lille jente på 2 år som , beklager klisjeen, VIRKELIG er min solstråle, hun får meg ut av gravidehormondepresjonen hver gang den blir for heavy.
-at jeg har verdens sterkeste, snilleste, flinkeste kjæreste som gjør alt jeg ber ham om
-gamle hundeskinnet på 14 år som fortsatt holder koken, trøster meg når jeg er deppa
-at vi har et gammelt slitt hus med feil og mangler, men som allikevel er et utrolig godt hjem fyllt med kjærlighet
-verdens beste foreldre som alltid stiller opp så godt de kan, til tross for sviktende helse
-soooola :)
-bare 6 uker igjen til lillemor kommer ut og hilder på oss, gleder meg så utrolig mye!
-bare 6 uker igjen til jeg kan ta meg et glass røøøøødvin, håhå!

Ja vi har det godt dere :)

Antoinette6 sa for siden:

Jeg er særdeles takknemlig for dette forumet og for alle de utrolig flotte og inspirerende menneskene her inne !

Tidl. medlem sa for siden:

• Jeg klarte å komme meg ut å gå en tur idag. Formen (dagen derpå) ble mye bedre etterpå.
  • Jeg har nye sko
  • Jeg er slankere enn før
  • Jeg er i ett miljø med gode venner og folk som respekterer meg.
  • For at jeg har alle mulighetene jeg har.

nellie sa for siden:

På tide å ta opp denne igjen..

Jeg er glad og takknemlig for:

1. Den vakre kjæresten min.
  2. Påskas ene fridag, med fantastisk sol på seg.
  3. Årets første soft-is med mine to vakre.
  4. Den fine, store hagen vår med så masse potensiale.
  5. For noen flotte dager med ødelagt trådløstmodem. Livet er godt uten enkel tilgang internett også gett!

nellie sa for siden:

I dag er jeg glad og takknemlig for:

1. Det utrolig deilige været. Blir varm i både kropp og sjel av det.
  2. God påskekrim.
  3. Helligdagstillegg på en fantastisk, herlig jobb.
  4. For at jeg har vært ille flink med maten og er på vei til å nå målet mitt.
  5. Min vakre, fantastisk Emma som har tusla rundt i bare bleia, spist grillkull og gått rundt og sagt "pupp" "pupp" "pupp" hele formiddagen:love:

surflover sa for siden:

For en fantastisk tråd!
Jeg husker jeg så den Oprah-episoden og lagde en egen dagbok hvor jeg hver kveld fra sengen min, skrev ned 5 ting fra akkurat den dagen, eller generellt.

Det er jammen mange år siden! Jeg er så glad for at jeg fant denne tråden. Nå kommer det:

1. At jeg har truffet mannen i mitt liv og allerede hatt to lykkelige år med han. Må de neste årene gå saaaaaaaaaakte :D

2. VÅR!

3. At jeg er så heldig at jeg romslig økonomi.

4. Jeg er så takknemlig for at jeg har en fantastisk og trygg mann å ligge inntil hver eneste natt.

5. For den "friske" kroppen min :)

åhhh. Sukk! :D

nellie sa for siden:

1. Alle penga jeg har tjent i helgen:p
  2. Ramlösa med vannmelonsmak. Mmmnamnam.
  3. Kjærsten min som er så vakker i dag:love:
  4. At Emma sovna så fort hun traff puta. Det var godt for et mammahjerte som er sliten etter jobbhelg..
  5. At jeg har uendelig mange bukser i størrelse 44 i skapet. 10 kilo ned så kan jeg fråtse i bukser.

surflover sa for siden:

1. Gode venninner

2. Rosévin i parken i sola :)

3. sjokolade

4. Frokost med kjæresten i sola på terassen mot stille bakgård midt i Oslo

5. Vann generellt: drikkevann, vann i springen, kaldt vann, vann i dusjhodet, vann i do :) Heldig er vi!

nellie sa for siden:

1. At jenta mi har verdens beste pappa som finner på masse med og for henne.

2. At jeg snart er ferdig med det første året på sykepleien og at jeg har klart å jobbe fullt ved siden av.

3. Chili con carne:sikle:

4. Min egen evne til å ta tak når ingen andre gidder.

5. For at jeg vet at alt ordner seg, på et vis.

Carisma sa for siden:

Nå om dagen er jeg evig takknemlig fordi jeg har gått til akupunktur med allergien min! Merker ikke det dugg.

Carisma sa for siden:

Jeg er takknemlig for at babyen min har verdens beste pappa!

gvm82 sa for siden:

1. Gåturar i regnet med hunden
  2. Haustdagar i fjellet med fikestang
  3. Hjelpsomme foreldre
  4. Gode bøker
  5. Sambuar som lagar middag til meg og ryddar kjøkkenet ein gong i blandt

Tula sa for siden:

Så fin tråd!
Må bare skrive her jeg og! =)

1. Den nydelige, snille kjæresten min!

2. Mamma, pappa, søster og svoger. De stiller opp og hjelper meg, selv når jeg ikke ber om hjelp. Mamma hører alltid på når jeg klager, og snur det til noe positivt! Fantastiske Mamma!! Og min søster som har gitt meg 3 nydelige tantebarn som jeg elsker over alt på jord!!

3. At vi lever i et velferdssamfunn hvor det er lov å være syk, uten å bli økonomisk ruinert!

4. Vann! At vi har vann i springen, tenk så priviligerte vi er! At regnet plasker ned fra himmelen. ( Jeg elsker regnvær! ) Havet, elver, små bekker. Vann er fantastisk, og vi består av ca 75% av det. =)

5. At jeg klarer å se gleden i de små tingene i livet. Det er så deilig å oppleve lykkerus av noe så enkelt som å finne en stilig duk jeg har råd til, se et lite piggsvin i grøfta når jeg går tur, at kjæresten går å henter noe til meg jeg vil ha, uten at jeg spør, oppdage at jeg har noe gød mat gjemt bakerst i frysa en dag lommeboka tvinger meg til å spise det jeg måtte finne hjemme. Slike ting. =)

Marina sa for siden:

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har lest hele tråden :o Har kke tid akkurat nå, men ble så glad da jeg oppdaget den at jeg bare MÅTTe henge meg på!

Jeg er takknemlig for:

1. All støtten (og skryten) jeg har fått av familie og samboer etter at jeg begynte på LCHF i august
  2. At jeg er sunn og frisk til tross for litt (ikke mye lenger! Hurra!) overvekt
  3. At barna "mine" på barnehjem i Kenya tross alt har tak over hode og mat på bordet nesten hver dag
  4. At venninnen min fødte en frisk og sunn liten gutt
  5. At kroppen min er så fornøyd med LCHF at den har gitt slipp på over 7 kg

Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen :p

streber sa for siden:

I dag gleder jeg meg blant annet over vedovnene våre (4 stk) hadde vi ikke hatt dem tørr jeg ikke tenke på strømregningene. At svigers eier skog som vi med å hjelpe til å hugge og kappe ved, får gratis ved fra! Takk og lov for det!:rolleyes:

-Å ta en kaffe i sola med venninna mi
-Å finne en mørkerød neglelakk som ikke kosta ørtifjorti kroner! Har lett i en evighet etter at Depend tok sin helt perfekte av markedet

silje21 sa for siden:

er så utrolig takknemlig for at jeg endelig har en lege som intresserer seg for lavkarbo, og ikke mener at lavkalori og høykarbo er veien til frelse!!
og som tar meg seriøst, og faktisk vil hjelpe meg, med oppfølging og generell intressere for hvordan jeg har det :D

-Jeg er takknemlig for å kjenne folk som tar seg bryet med å lage en bitteliten filmfestival på Schous plass med fokus på at det faktisk finnes folk i denne byen, dette landet, her i verden som i kveld ikke kan gå hjem og pakke seg inn i pledd fordi de fryser, sånn som jeg kan ... :o

Ylle sa for siden:

Jeg er takknemlig for at alle buksene mine som har ligget i skapet i mange år passer, etter bare 6 uker på LCHF........
(Bare det er in med bukser med sleng i :) :) :) )

lucifine sa for siden:

Jeg er takknemlig for huset mitt, for garasjen, for bilen som står utforbi. Jeg er takknemlig for min familie. Jeg er takknemlig for at jeg nettopp "fant" noen penger som står på en bsu konto som kan brukes til å løse et pengeproblem vi har gående.. Juhu for flinke bsu sparere med elendig hukommelse :heia:

Skriblerier sa for siden:

• For at jeg endelig har fått igang skrivinga på den obligatoriske oppgava
  • For at jeg bor i et land der jeg har mulighet til å studere
  • For å bo med en fantastisk roomie!
  • For å ha en mor som alltid ringer meg en gang om dagen, og støtter meg over telefon når jeg ikke har det bra.
  • For at jeg gikk ned den ene kiloen jeg gikk opp forrige uke :D

streber sa for siden:

Takknemlig for at jeg ikke må opp tidlig hver dag, er og blir B menneske....
Taknemlig for fine mennesker i livet mitt, her og IRL:)

Marina sa for siden:

• For at vi har et velfungerende politi i Norge
  • For at de fleste i Norge lærer å svømme når de er barn
  • For et trygt og godt helsevesen
  • For barne- og ungdomsorgansisasjoner og klubber
  • For å bo i et trgt land uten krig og sult

rut311 sa for siden:

• Jeg har en utrolig fin hybel
  • Rene klær
  • Det er varmt ute idag
  • 3 plagg for 100 kr på Veromoda i går
  • God seng

Glorfinia sa for siden:

Er takknemlig for at jeg klarte å sove ordentlig i natt, og stå opp til en ok tid i dag. Og at jeg har rester fra middagen i går som jeg kan kose meg med i dag til middag i dag. Er også takknemlig for at skulderen min ikke gjør mer vondt i dag enn i går, men hvis jeg ikke skulle orke å sykle på skolen på grunn av den, så stiller mamma opp og kjører meg om jeg bare spør. <3

Nerthus sa for siden:

jeg er i dag (selv om det ikke er kveld;) ) takknemlig for:

• at når vinteren lurer ute så har jeg et godt og varmt hus og oppvarmet garasje...
  • at jeg har en snill, kjekk, sjarmerende og smårar samboer som passer meg utmerket - OG som holder ut med meg ;)
  • at jeg har en god og trygg jobb i disse økonomiske tider...
  • at jeg har verdens beste familie som støtter meg i alt!
  • at jeg har dette forumet som støtte og motivasjon i hverdagen! :p

Makat sa for siden:

Åh for en herlig tråd. Dette var virkelig noe å ta med seg videre!
Idag er jeg takknemlig for;
*Min søster!
*Min mamma!
*At det fortsatt er mildt ute!
*At vekta går pent nedover!
*Lavkarbo.no!

Ha en deilig dag!

Glorfinia sa for siden:

Den signerer jeg! Legger til at jeg er takknemmelig for at hodet mitt er sånn ca midt plassert på skuldrene mine, at jeg kan sove lenge i morgen, at mamma spanderte blomkål på meg så jeg fikk meg en god middag til tross for døsulten lommebok, og at jeg har viljestyrke/fornuft nok til å motstå å spise alt halloween-snopet jeg fikk av mamma.

nellie sa for siden:

På tide å ta opp denne igjen. BEHOV!

Jeg er glad og takknemlig for:

1. At jenta mi er så høyt elsket, beundret og tatt vare på av alle. Spesielt besteforeldrene.:love: Blir så glad i hjertet mitt av å se dem sammen..

2. At jeg har den kjekkeste gutten i gata!:D (litt overfladisk må man få være:p)

3. At det gikk greit å komme igang med skolen igjen.

4. At jeg, selvom jeg glemmer det med jevne mellomrom, lever med vissheten om at ALT ordner seg til det beste for meg, "tilslutt".

5. At jeg snart har gått ned 30 kilo. Jey me!!:D

smgj sa for siden:

*) at begge kattene er hjemme igjen
*) at jeg er alene hjemme etter langvarig besøk... batteriladetid
*) Vår!

nellie sa for siden:

5 punkter! ALLTID!:p

smgj sa for siden:

• nystekte falafler
  • sol!

:p

Lilleslem sa for siden:

*Bedre helse
*Bedre kondis
*Ikkerøyker
*Snill mann og
*snille barn samt at jeg er heldig som har blitt født i Norge og ikke i Saharaområdet.

JenJen sa for siden:

børste litt støv av denne

I dag er jeg takknemlig for:

• kattunger! På bilder, filmsnutter, i virkeligheten, og noen ganger bare i tankene mine :love:
  • blomsten på kontoret som trosser tørke og overvanning om hverandre
  • fine kjoler
  • (nord)norsk musikk :_punk:
  • at jeg er så brun som jeg aldri har vært før :D

Babyfett75 sa for siden:

Her er mine 5 i dag...

-kvedsbad i solnedgang
-blåbær, nyplukkede
-fredag og SOMMERFERIE
-oppussingsprosjekt i gangen, som snart er ferdig! Blir digg m litt orden igjen!
-ny kokebok, m Ulrika Davidsson

Fantastisk fin tråd, skal prøve å skrive ofte! Kjenner at det er godt å være takknemlig! Så TAKK;)

Marina sa for siden:

• jeg har endelig oppdaget ostechips
  • jordbær på altanen
  • Fridag (må ikke forveksles med en vanlig frEdag)
  • Hortensiaene som blomstrer så fint nå!
  • Gode bøker

Babyfett75 sa for siden:

• fredag
    -kjempegode kollega som stiller opp for meg;)
  • glade sommerbarn
  • 3 billetter til kaptein sabeltann! Grøss!
  • snart 10 kg lettere!!!!! (mangler 0,2kg så jeg feirer i dag)

NÅ har jeg mye å være takknemlig for!

*Jeg hadde en aldeles super bursdagsfeiring i går! Fint vær til og med (ja, bortsett fra århundrets haglskur, men det var i alle fall litt spennende! :D)
*Jeg har virkelig funnet alt jeg kunne drømme om i kjæresten min. Fine fine mannen!
*Jeg kom inn på drømmestudiet mitt på UiO!
*I går fikk jeg beskjed om at Nav godkjenner og støtter studiet mitt!
*Jeg føler meg i grunn friskere enn på lenge!

streber sa for siden:

I dag er jeg taknemlig for:
*At "perioden" min endelig er i gang, etter ikke mindre enn 14 dager pms!(stakkars mannen..)
*At mannen holder ut pmsmonsteret meg!
*At jentene mine kommer hjem til oss i morgen, etter en måned hos sin far.
*At jeg slipper å lage middag i morgen, lagde en stor porsjon til i dag.
*At det kun er 2 vakter igjen til tidenes mest etterlengtede sommerferie!!!!!
[size=3][/size]
[size=3][/size]

Kanutten sa for siden:

• for at det finnes ferdiglagede pizzabunner som både sambo og ungene liker

• for at det finnes pizzafyll som både sambo og ungene liker

• for at det finnes ferdig raspet ost

• for at det er en egen pizzafunksjon på stekovnen

• for at sambo og ungene kan lage pizzaen sin selv grunnet overnevnte! :heia:

• for at jeg skal kose meg med biff og ostegratinert sellerirot med masse hvitløk og estragon i! :sikle:

JenJen sa for siden:

I dag er jeg takknemlig for:

• at jeg er der jeg vil være, i byen hjertet mitt banker ekstra hardt for og i jobben jeg virkelig liker :hearts:
  • ananas
  • at jeg har tak over hodet når jeg røyker på trappa :_plystre:
  • kokoskakao på kalde sommerkvelder
  • at jeg har 5 arbeidsdager igjen før jeg tar ferie, og at jeg da drar til et sted der det er sol og 30 varmegrader :spent:

Oh joy!

Babyfett75 sa for siden:

I dag takker jeg for
At- gangen er ferdig oppusset. Den ble knall!!

• spinning på en søndag
  • at vesla ikke er forkjølet lenger
    -taco m tynne eggewrapps
  • ubegrenset m urter på terrassen!

Bøtt sa for siden:

Er takknemlig for :
-den snille mannen min
-den herlige datteren vår på 4 mnd.
-flotte guttene
-for hus og hjem
-familien min

:love:

langaard sa for siden:

Jeg er takknelig for at jeg kan glede meg over livet, selv om tårene renner for de som mistet det:love::hylgrine:

JenJen sa for siden:

Akkurat nå er jeg takknemlig for:

• puta mi
  • dyna mi
  • senga mi
  • jobben min og alle mulighetene og friheten jeg har

Og sist, men ikke minst:
Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg kan sove lenge i morgen!!

:sove:

Babyfett75 sa for siden:

-feriens første dag

• sørlandstur i morgen
  • mørk sjokolade
  • sommerklær som ikke lenger er trange
  • god kondis

Riktig god ferie alle sammen, logger av en ukes tid;)

nellie sa for siden:

-For at det snart er høst! Gleder meg såå ille til frisk luft.
-For ny jobb, og nye muligheter.
-For at jeg har fått verdens herligste lille jente! Hun er så omtenksom og vidunderlig på alle måter, at jeg blir helt øm i hjertet.
-For at det snart er tilbake til hverdagen med barnehage, skole og det som er. Følelsen av å komme seg videre er magisk.
-For at man ikke MÅ se på OL!:)

Newstart sa for siden:

-For at jeg har ca to uker igjen av ferien
-For jeg har verdens nydeligste datter
-For at jeg fant ut at jeg skulle prøve lavkarbo
-Huset mitt
-Og mest av alt familien min.

:D

Kolve sa for siden:

For at jeg husket å gå på forumet for å få ny inspirasjon :)

nellie sa for siden:

Jeg er glad og takknemlig for

1. Den fantastiske arbeidsplassen min.
  2. For at kjæresten min endelg får så fin hjelp med problemene sine.
  3. For verdens mest vidunderlige lille jente, som sprer så mye glede og kjærlighet til alle rundt seg.
  4. Fordi at vektnedgangen går så fint og greit.
  5. For lønningsdag.

streber sa for siden:

1. For mannen og barn
  2. For 2 jobber jeg trives kjempegodt i
    3.For at jeg får jobbe mest på natt og kveld(b-menneske)
  3. For at det ikke er lenge til sommerferien
  4. For at når denne 17.maien er over slipper vi å arrangere den offentlige feiringen flere ganger( 8.klassene gjør det her)

kaffedamen sa for siden:

Henger meg på her. :)

• Mindre smerter i dag
  • Spennende dag på jobb med flinke kunder
  • God tid sammen med sønnen min etter jobb
  • Skylaget sprekker opp og det er håp om ålreit vær
  • Helg med lave skuldre

Dietta sa for siden:

Sovet igjennom natten med bare en liten hetetokt. Det er forbaska myyye bedre enn å våkne hvert 50 minutt og føle at man nesten besvimer av svette og varme :ja:

Kanutten sa for siden:

Jeg er takknemlig fordi sambo fyker innom en butikk på vei hjem fra jobb og kjøper egg slik at jeg kan mekke ... middag?
Frokost spiste jeg i natt. :D

nellie sa for siden:

5 punkt!:)

nellie sa for siden:

Jeg er glad og takknemlig for

1. Kaffe på morgenen.
  2. At kjæresten kan komme hjem på helgeperm fra neste helg av.
  3. At jeg for en gangs skyld har penger igjen dagen etter lønningsutbetaling, så jeg kan kjøpe meg noen nye vårklær.
  4. Dagvakt på verdens fineste jobb = laaaaaang tur i sola.
  5. Bare seks måneder til jeg kan begynne på skolen igjen.

Dietta sa for siden:

Opps - takk ;)

• hel natts sammenhengende søvn med bare en liten hetetokt
  • en hel pose med nyinnkjøpt garn til neste pledd
  • junior som sitter nydusjet og striglet i stolen sin, på vei til frisøren
  • SOL
  • snille mannen min som lager frokost i skrivende øyeblikk

elien sa for siden:

• snill og forståelsefull mann
  • 2 fine jenter som begge har 3. sesong sommerjobb i Kongeparken
  • lille pus har funnet seg vel tilrette hos oss
  • har fått til maten de 2 siste ukene
  • å at det er mulighet for det snart kan bli vår, skal ihvertfall ut å plante i
    grønnsaks hagen i dag

Lich sa for siden:

Jeg er glad for at:

Jeg er sprek nok til å løpe holmenkollstafetten i dag.
Det er sol og vakkert i Oslo i dag.
Jeg skal ut å feste med løpelaget i kveld.
Jeg holder vekten min uten problemer.
Jeg har ingen skader selv om jeg har løpt mye på asfalt i det siste.

Herlig!

Julie sa for siden:

Jeg er takknemlig for...

1. Lavkarbokost som gir meg mer energi, finere hud og bedre humør! :ja:
  2. Hjernen min som er så utrolig smart og flink til å forstå ting.
  3. Broren min som har vært så utrolig snill og støttende de to siste årene jeg har vært i utlandet. :love:
  4. Nye vennskap som dukker opp nesten ute av det blå!
  5. Dette forumet! :klem:

katten sa for siden:

1: For at eg er tilbake på lavkarbokost etter mange års fravær :p
2: Fordi det virker, og energien min er på veg tilbake :o
3: Fordi eg har ein fantastisk ektemann som støtter meg, alltid! <3
4: Fordi eg har to flotte jenter som er glad i mamman sin akkurat slik hun er :)
5: Fordi eg har dei vennene eg har :)

adawe sa for siden:

1 Fint gjenssynsmøte med ei gammel, gammel veninne i går
2 Rødvin og ostekos ilag med ei flott dame, vinen var perfekt til meg,
veldig lenge siden sist..
3 Mamma og kjæresten, de så søte ilag
4 Høljeregn laang morrakaffe og stearinlys
5 Rosafargen,,som dukker opp i all mulige fasonger og situasjoner denne høsten, og Noe i meg bare sier Jah, that's it.

adawe sa for siden:

• At tenåringssønnen min tar initiativ til å gå på tur ilag med meg
  • Buddhafiguren fra Europris er herli å ha på kontoret
  • Min gamle mor er så frisk og har sitt eget fullt oppegående liv
  • At jeg har råd til å koste på min yngste,,tannregulering
  • Det går så fint med lavkarbo opp mot Fedon, og fremdeles har ikke magefettet begynt å balle på seg etter fasten;0))

nellie sa for siden:

Så bra at du holder liv i tråden adawe!:)

Skjerpings på meg.

nellie sa for siden:

1. Jobben min. Givende, koselig, herlige kollegaer, fine beboere, variert. Jeg elsker jobben min, rett og slett.
  2. At jeg har klart å gå i gang med skolen igjen.
  3. Min generelle evne til å aldri gi opp. "Tryn 50317 ganger, reis deg 50318" må være mitt motto.:p
  4. For at forholdet mitt er 75% reparert etter et forferdelig år.
  5. Mamman min. Savn. Må ta en kaffe denne uken..

Antoinette6 sa for siden:

1. . . . at jeg har avspasering denne uka
  2. . . . at det er så mange flotte mennesker her inne som er så støttende og kjærlige
  3. . . . at jeg føler jeg er på god vei til å komme meg inn i lavkarbo etter sprekk
  4. . . . at jeg ringte yndlingssøsteren i går
    5 . . . .at jeg har verdens beste mann

:love:

Kanutten sa for siden:

Jeg er så takknemlig for at jeg i løpet av et halvt år har gått fra å være 65 år til 35 år!! Sa legen i dag. :o
Jeg er 46 år altså. :p

Men det har skjedd så vanvittig store forandringer på/med kroppen min de siste månedene at jeg tar meg selv i å stryke over hele kroppen bare for kjenne på endringene. :rolleyes:

Jeg har rett og slett fått livet tilbake!! Gleder meg til alt som kommer!! :love:

senka sa for siden:

Det var så godt å høre, gratulerer Kanutten :blomster:
Banker heftig i bordet :klem:

adawe sa for siden:

• Nellies "Min generelle evne til å aldri gi opp. "Tryn 50317 ganger, reis deg 50318" må være mitt motto.:p" ... når trangen til julekos holder på å gå over til fråtsing, som nå i kveld, er det godt å kunne finne feedback her;)
  • Fikk meg en hel times tur ute, på glattisen, uten stygge fall
  • Deilig julegløgg med sukkerfri husholdningssaft og en clementin til meg, mens de gamle får konjakk i sin,,,og ost og kjeks.
  • Er ikke avhengig av de hersens pastillene og tyggis gumling
  • Er avhengig av epler gulrøtter mandler og soyamelk:o og sild
  • Hatt den fineste julaften på veldig lenge.
    Bare..utrolig koselig å være ilag.
  • Det beste som har hendt meg i 2013. Den lange fasten, som ikke var planlagt men la seg til rette.
  • Det kjennes deilig å få lov til å bo i dette koselige lykkelandet vårres! Det er mørkt her oppe, vått og glatt, "men det kunne ha vorre mykje verre enn det herre sei han Sverre"
  • Og nå skal jeg gå og mate fuglene eller er det andre smådyr som mesker seg med den adventskringla..den enes død andres brød?
  • Fortsatt GOD JUL til ALLE HERINNE - og TUSEN TAKK til Dokker som holder nettstedet still going:blomster:

nellie sa for siden:

1. For min flotte svigerfamilie
  2. Ikke minst min egen. Jeg er så heldig!
  3. For den helt uovervinnelige kjærligheten T og jeg har.
  4. For sukkerfri julebrus.
  5. For at en flunkende flott ellipsemaskin er på vei, i posten!:spent:

langaard sa for siden:

For min elskede som holder ut med ei surmaga kjerring :p

Carisma sa for siden:

For at mine foreldre har holdt ut hverandre i snart 40 år. Har nettopp vært på julefeiring med en skokk mine, dine, andre sine osv i ikke mindre enn tilsammen 4 kull fordelt på to personer... Og Gud hjelpe meg, jeg er takknemlig for at vi har enklere logistikk på min side! :rolleyes:

Lykkejenta85 sa for siden:

I julen blir jeg veldig sentimental og takknemlig:

• for min familie og gode venner
  • min flotte samboer og hans koselige familie som har tatt meg inn i varmen
  • hunden vår, den søte og flotte turkameraten som kom til oss i mai
  • vårt lille koselige hus
  • min givende jobb og kollegaer som jeg lærer mye sammen med og får utvikle meg og bruke mine evner.

jeg har brukt mye tid i 2013 til å reflektere over hva som er viktig for MEG og hva som gir meg glede og "påfyll" i hjerte og sjel, og det viser seg at det har veldig lite med materielle goder å gjøre men med mennesker rundt meg. gleden ved å gi noe som andre blir glad for, om det så bare er et smil eller en klem. følelsen av å bety noe for andre, og å få bruke evner og ferdigheter.

jeg vil sende en god og varm juleklem til de som kanskje ikke føler seg så takknemlige i julen og som trenger en god klem, et klapp på skulderen og et "det går bedre.." ;)

ha en fortsatt fin romjul og nyttårsfeiring

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.