1: Livet, som gir meg det jeg trenger for å bli friere og gladere!
2: Sooooolen!
3: At det finnes så mye å glede seg til
4: Kaffe
5: At jeg har masse energi :heia:
Jeg vil takke for at jeg har en snill mann som backer meg opp ved behov.
Jeg vil takke for at jeg har en fin familie som er der for meg, (og motsatt).
Jeg vil takke for gode venners støtte og oppbacking.
Jeg vil takke for at alle jeg er glad i og meg selv er friske, i det store og hele.
Og, jeg vil takke vovsen, som alltid er der og som får meg ut på tur nesten hver dag.
1: At beina mine ser slanke ut i de nye buksene jeg har kjøpt :heia::heia:
2: Energi
3: LIVET! Selv om det er dritskummelt noen ganger
4: Fargen lysegrønn, som jeg bare aldri blir lei
5: Dette øyeblikket akkurat NÅ
1: at hodepinen slapp!!!
2: At jeg er mett i magen
3: At jeg kan bestemme over min egen kropp
4: at jeg har verdens beste kjæreste
5: at jeg har en jobb jeg trives i!!
Jeg er takknemlig for at:
-Det regner sånn at det blir grønt og frodig i byen
-For at jeg har en kompis som er tålmodig og oppmundtrende, og har tillit nok til meg til å ta meg med på øvelseskjøring selv om jeg ikke har vært bak et ratt på tolv år, og tok meg med på bykjøring og motorveiskjøring :eek: :D!
-For at jeg av ovennevnte kompis fikk en nesten ubrukt ergometersykkel som han bare var glad for å bli kvitt :spent: (om jeg nå bare får til å skru på setet igjen som løsna da jeg skulle regulere det. Kompis er en nitti høy, det er på ingen måte jeg)
-For at jeg fortsatt har kontroll på mat og appetitt
-For at ungdomsheltene Dia Psalma spiller på Garage på lørdag, and I've got tickets :_punk:!!
I dag hadde jeg en dag som kunne blitt som et mareritt. Alt for mye som skulle ordnes på alt for lite tid. 3 unger skulle på henholdsvis bursdag 20 minutter unna i bil, sportsaktiviteter 20 minutter unna den andre veien og på besøk 10 minutter den tredje veien. I tillegg skulle jeg selv på dugnea 30 minutter unna. og mannen min skulle jobbe til langt på kveld. Ingen god dag altså, men hva skjer? Mens jeg er på jobb ringer en mor til en venninne av "bursdagsjenta" og sier hun kan kjøre og hente til bursdagen. TAKK. Jeg får lov å gå tidlig fra jobb for å rekke over ting. TAKK. Kommer hjem til en 15 åring som rydder på kjøkkenet. TAKK. :) Hører at 2ern har tatt buss til venninna direkte fra skolen. TAKK. Løper for å kjøpe presanger og kjole (som jeg selvsagt ikke har ordnet før) Henter minsten i barnehage, styrter hjem og får dusjet jentungen som skal i bursdag. Kaster mat i minstemann og drar han med meg på dugnaden hvor han er en engel som vanlig. TAKK. Får en telefon fra mor til der 2ern er på besøk med beskjed om at min datter faktisk skal på håndballkamp i dag. (Noe jeg ikke har fått beskjed om..) Hun har ordnet med transport og låner bort datterens håndballdrakt. TAKK, TAKK, TAKK! Etter dugnaden er det hjem til blide fornøyde barn som forteller om bursdager, besøk, håndballkamper, hvordan treningen var og livet er bare herlig!
Litt for mange takk her, men jeg kan jo ikke utelate noe heller :rolleyes:
- For min vakre kollega som har gått ned 6 kilo på ketolyse på 2 uker nå
- For at jeg har nok talent til å klare å sjekke opp mr. 203
- For mamma som bare er vakker og nydelig
Har ikke skrevet på noen dager, men har nok stort sett vært takknemlig disse dagene også!
I kveld er det litt ekstra, hele bygda her langs svenskegrensen har tent lys for lille Engla.
Jeg blir så trist når jeg tenker på hennes og hennes families smerte.
Derfor er jeg bare så indelig, og
5 x takknemlig for at mine barn ikke har opplevd overgrep eller vold, og
5 x takknemlig for at pappan deres og jeg ikke har opplevd å miste et barn, verken på den ene eller andre måten.
Denne tråden er så goood!!!Og så bra!!!og viktig!!
1: Denne tråden (så dere den komme??)
2: Erlend min, som er best i verden
3: Familien min
4: At jeg har venner som bryr seg
5: Ferdig mat og fyr i peisen da jeg kom hjem fra jobb.....:hearts:
I dag og de siste par dagene har jeg vært veldig takknemlig for:
-drikkevann rett fra springen
-pusin min :love:
-min helt egen seng, pute og dyne :hearts:
-at jeg tør å oppleve litt eventyr på min ferd her i livet :)
-stipend og studielån..
1: Den myke myke Stillheten som er der bare man lytter
2: Skjønnhet
3: Nydelig frokost og deilig kaffe en solskinnsmorgen!
4: At kroppen min har det bra
5: Det spennende Livet!
1: Solen skinner!
2: At jeg finner måter å mestre utfordringer på
3: Kule snekkere som lager tingene jeg ser i hodet mitt!!! :love:
4: Forventning (good one, nellie)
5: At alt er perfekt her og nå
Lenge siden jeg har skriftet takknemligheten min :)
1: Lavkarbotortillas :heia: Nå har jeg smakt dem også! Nice
2: Sola! Bare smilende mennesker ute i dag
3: At jeg holder hodet oppe og fikser ting selv om jeg vips var blakk litt for tidlig
4: At jeg ikke flaksa for mye med armene da det snørte seg litt til med tid og overskudd
5: Kaffe fra nyrenska Moccamaster. Mmmm!
1: Hvor spennende det er med forandring!
2: At jeg er så utrolig heldig med det jeg jobber med
3: At det finnes så mange jeg er glad i
4: Bialetti :D
5: Sooooooolen! :love:
På denne lørdagen er jeg takknemlig for:
*svigerfar som dukker opp for å jobbe på hytta i hagen, selv om sønnen hans er på jobb
*at jeg kom meg ut på løpetur
*at jeg innser at jeg må skjerpe meg med jerntablettene, huske de!
*at været er så fint at jeg kan tørke klær ut
*at jeg har masse å velge i når jeg skal spise idag!
1: At det er helg! Helg er så fantastisk!
2: At JEG ikke var på fylla i går :p
3: Den nye matvekta mi! Har ikke brukt den ennå, men veit den er gull!
4: Clas Olsson; veit dere! Jeg fant et barneskateboard, MED kulelager for femti spenn, Felix (min nevø på søtten måneder) er nok litt i minste laget, men det lønner seg å investere litt i framtiden! Conversene han fikk av meg og Ole i dåpsgave begynner så vidt å passe nå :D Hoho! Er takknemlig for CO også fordi jeg fant en mye billigere digital matvekt enn den jeg hadde tenkt å kjøpe, OG som var finere!
5: Kjøtt :D
1: Egg! Hvor fantastisk er ikke egg?
2: Sola, ikke så kreativt kanskje, men hvordan kan man ikke være takknemlig for sola når man er skandinaver og det er vår?
3: At jeg lar tjukkasfølelsen bare glide ut av hodet og hever meg over den. Helt "hva så"-holdning, wee!
4: At jeg begynner å bli klar for å slutte å la livet mitt være en rett linje
5: Nydelige venner
Så koselig! Kjempeide!:) Vil være med!
1.Mine snille barn
2. En mann som lar meg være meg
3. Det er vår!!
4.Har støvsugd huset
uten å ligge som en strykefjøl etterpå!
5. Mine gode venner
1: Det er sol. Alltid takknemlig for det!
2: Treet utenfor vinduet mitt har sprunget ut, det er det nydeligste i verden
3: Stillheten
4: Dette øyeblikket som pulserer av liv når vi er i det
5: Hvor lett livet er når vi lar det være det!
Vater. Ingenting er bedre enn å føle at man virkelig er i vater? Føler meg vatret som bare det i dag.
Forumet. Såå mange nydelige, positive, glade, modige og flotte mennesker:love:
Livet mitt. Bare fordi at jeg elsker det
Mamman min. Ringte til henne i går og spurte om jeg kunne få sykkel til bursdagen min og helst litt på forskudd. Hun sa ja.. Hun sier alltid ja.
Glede seg. Gleeeeeeeder meg til helgen. Skal jobbe sammen med "lillebror" på lørdagskvelden. :spent: GLEDER MEG!!!! Gleder meg til mye annet også egentlig. Få pakker i posten. Få den rooooosa PCen min. Lunchen etterpå. Kveldsvakten i kveld, sammen med en kollega som har vært borte på pappaperm i noen uker. Sove. GLEDER MEG!
Immunforsvaret mitt. Folk hoster og harker på alle kanter, men jeg blir veldig sjelden syk! (Kan jo også ta med en liten parantes om at jeg er takknemlig for at jeg er smart nok til å ha på jakke og ikke la meg lure av sola til å tro at det er sommer ...)
At jeg er student og lærer mange morsomme og interessante ting
at jeg kan høre på Henning Kvitnes mens jeg pakker
at jeg har fri i dag!!
at jeg skal på cruise!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.