nettan sa for siden:
ja jeg blir med en stund jeg :D
fikk mensen i dag så veiingen blir vel ikke helt korekt , men det får gå.
Blir desto bedre neste mandag da :D
dette går vegen føler jeg :D
referat i morgen folkens :)
nettan sa for siden:
ja jeg blir med en stund jeg :D
fikk mensen i dag så veiingen blir vel ikke helt korekt , men det får gå.
Blir desto bedre neste mandag da :D
dette går vegen føler jeg :D
referat i morgen folkens :)
blå sa for siden:
Knubbelubba sa for siden:
Ja, jeg har bestemt meg nå for å innføre litt grønt jeg også! Merker det svinger så veldig på energinivået om dagen! Er det ganske vanlig? Kjennes ut som jeg har bly i beina når jeg går opp en bratt bakke. :eek:Det får bære eller briste.. Ha en deilig søndagskveld! Nå skal jeg hive meg på sofaen og se om jeg får med meg Robinson etterpå.. og kanskje med pittelitt baconsvor:rolleyes::D
Photobscura sa for siden:
Har nettopp kommet hjem og er helt demotivert på matlagingsfronten, ikke har vi noe særlig i kjylen, og ikke har jeg så lyst til å lage noe. Er vel mer på grunn av den kjeeedelige jobben min enn noe annet.
Ellers har alt gått finfint så langt, måledag i morgen... WEEE!
Takk for tips, hørtes herlig ut!
Kødder du?? Det er lite drømmemålet, da! Dit håper jeg inderlig jeg kommer en dag jeg også.... Det midjemålet der skal du være stolt av! Mangler femten cm på det foreløbig, men jeg øyner et håp om at det er innen rekkevidde før neste sommer:D
JA, det må vi! Blir spennende å se:ja:
nettan sa for siden:
det der må no være tillaget ?
Hyper sa for siden:
Den der er så EKKEL!!!!
Tussi jenta sa for siden:
God morgen!
Da var uka over. Og for meg gikk det veldig lett faktisk, trodde jeg skulle slite mer, men det gikk veldig bra.
Resulterte i ett vektap på 1,6 kg, men det er nok ikke helt reelt da jeg kasta opp i går kveld. Men kan ikke være så feil heller, så jeg er fornøyd.
Jeg skal fortsette med det her, men må vente noen dager, sliter litt med fordøyelsen, derfor jeg kasta opp. Så nå kommer jeg til og leve på raspa gulrot, fiskeboller og te i noen dager. Men med en gang magen er med så starter jeg på igjen.
Fikk se et nytt tall og så veldig fornøyd, nå veier jeg 77,6. 78 tallet har jeg vel sett i 5-6 uker nå, så godt og se et annet tall, håper ikke jeg må se det like lenge.
Lemen sa for siden:
Er det noen som skal fortsette denne uken? Nå trenger jeg virkelig å ta meg sammen her, etter 2 uker med altfor mye crap i uniten så føler jeg for å komme i gang med ketolyse igjen her. :)
Hyper sa for siden:
Jeg skal ha renseuke denne uka jeg..Var ikke med sist.....
LilleRosin sa for siden:
Jeg tror jeg fortsetter litt til. Jeg var med forrige uke, men i helgen så koste jeg meg med vin, atkins bar, TabXtra, og litt rømme.
Jeg kommer til å gjøre det samme denne uken, at jeg er litt strenere på hverdagen, og at jeg koser meg litt i helgen.
Synes forrige uke gikk veldig greitt i hvertfall.
Fra mandag til mandag så gikk jeg ned 1 kg, og er veldig fornøyd med det. :)
Tuppen sa for siden:
jeg henger på... tok min siste medisin til morges.... så finito nu....
blir spennende dette... :D
Etter renseuken har jeg gått opp 400 gr.! Hva f... er det med min kropp?! Jeg er så opphengt på å gjøre alt helt riktig og uansett blir det ikke resultater. Jeg gir ikke opp enda for det. Grattis til dere som har gått ned!!
Viclin sa for siden:
Jeg er med denne uken!
Frokosten var dette:
Agurk, 50 gram(s) 5 1 0 0
Egg, 92 gram(s) 131 1 9 12
Tran, 5 gram 45 0 5 0
MCT-olje, 10 gram(s) 86 0 10 0
Distrea sa for siden:
Første dag på ny uke
Uka gikk kjempe fort, og veldig greit... Droppet søtningsmidel (uten ett glass fanta og en sukett) og melkeprodukter, innførte MCT
Vekta viste 200 g ned i dag, håper det er RETT... men klarer ikke helt glede meg over det... ennå. ;)
Hodepinen var ikke særlig god første delen av uka. Murret litt hele veien, men ikke så ille at jeg kan klage ;)
Fortsetter videre i denne tralten, men innfører litt grønnsaker til hvert måltid.
Kjempe glad for å se dere har klart dere så bra :heia:
Knubbelubba: håper det løsner for deg (og meg) denne uka :klem:
nomma sa for siden:
Da var uka over.. gode resultater ja.. ned 3 kilo synes jeg ikke er så værst..:D
Jeg tar en pause nå, siden jeg har besøk hele denne uken.. men jeg er tilbake igjen etterhvert.. dette ga mersmak.. :)
Tusta85 sa for siden:
I'm in denne uka gitt! Men jeg må ha kaffe da. :o
jeef-micro sa for siden:
må si jeg er utrolig imponert over dere :) Kjempeflinke er dere!!!
hegekat sa for siden:
I morgen er vell i dag!
Med meg har det ikke gått så veldig bra, så jeg kan bli med en uke til! Har falt ikke klart å holde meg unna søtstoff jeg! Særlig ikke da jeg bestilte varer fra dialife som kom akkurat nå og som allerede er fortært!
Jeg må komme dit igjen så jeg ikke har så ille søtsug.......
Men på vekta viser den 1 kg ned( og jeg gikk ut av ketose i går etter å misforstått mama lumpas lompekarboberegnet, mmmm )
Vel denne uka har jeg ferie og nesten ikke penger og heller ikke skapet fult av søt så gi giv denne uka!
Distrea sa for siden:
hehe... en kilo UTEN rense uke er jo noe å feire det :heia: og du velger rett... å feire med en renseuke... ;)
Bedre lykke denne rensetida! :)
Sugarpill sa for siden:
Jeg ble ikke med forrige uke likevel, men blir med denne uka. Jeg fortsetter på egg-dietten min, i et forsøk på å spare penger spiser jeg kun egg for tiden.:D
jeef-micro sa for siden:
Bare egg?? uten grønnsaker eller noe annet?
Sugarpill sa for siden:
Jepp. Kun egg.
nettan sa for siden:
Første uke omme :)
Ja denne uken har gått flott, har spist rent nå i flere uker men denne uken droppet jeg kaffen... Dette satte igang mitt fettbål:D.
Fikk mensen i går men denne uken viste det 1.9 kilo mindre på vekten i morges :D, så det hjelper og kutte ut kaffen tydlig vis for min del da..
Klart jeg blir med en uke til:D
jamaica sa for siden:
Heisan. Jeg blir gjerne med denne uka...Må sjekke om den daglige kosen med kaffe (koffeinfri seff)m 1 søt + fløte er min partystopper....Har en stygg mistanke, nemlig!
Takk, takk. Sammen skal vi klare det. Det hjelper å få litt støtte!! Blir moro å se om det fungerer med litt grønnsaker. I dag har jeg kjøpt meg sorte IFA og det var nam.. Har du noen erfaring med disse? om det kan føre til vektøkning. Ser at andre kan ta noen her..
Distrea: Du går ihvertfall nedover og det er fint!! Fortsett sånn.. Hvor er det dere finner de fine smilene og hoppesmil m/dusker?
Tar en uke til jeg også! Skal spise mer grønnsaker, for jeg lurer på om jeg rett og slett må opp i karber. Jeg har minket en eneste liten cm ned rundt magen, samt at jeg har økt en i midja. Jaja. Mensen om noen dager her også, så jeg skal vel ikke akkurat gråte.
Men jeg drikker j***a mye te da. Skal vel ikke ha så mye å si? Har jo lissom kutta ut kaffen.
Når du skrive innlegg på "post innlegg" eller "quote" (ikke hurtiginnlegget nederst), så er det et panel med smileyer ved siden av, og under der står det "mer". Om du trykker på den så dukker det opp massevis av artige smileys!
Distrea sa for siden:
Knubbelubba... vennen... Vi som har så vanskelig får å gå ned, vi MÅ ikke spise slike dummheter ;) (selv om jeg gjerne skulle hatt for ånden innimellom) det kan vi heller prøve å ta inn hvis vi kommer i siget... vektnedgang-siget :D for dit skal vi... og det snart!
Isteden for å trykke hurtigsvar når du svarer trykker du på avansert, så ligger utrykkinkonene lett tilgjengelig på høyre side. etter hvert lærer du deg de forskjellige tegnene til de du bruker mest, så slipper du hente dem. Lykke til! :blomster:
Distrea sa for siden:
men... det er vel koffein i te også?
safran sa for siden:
Og det som er så godt. :( Har akkurat tatt min første sånn på en uke, men jeg skal la det være fremover. Skal heller tygge noen isbiter eller noe.Jeg fortsetter en uke til, denne uken har jeg klart to kilo ned!
Gratulerer med fantastisk vektap på så mange, og alle har vært kjempeflinke, så bedre lykke neste uke, håper vekta raser av da.
Henger med videre jeg. I dag har det vært litt stusselig kosthold, da jeg har vært kvalm og kanskje ikke 100% renseuke, men det blir bedre fra i morgen.
Har spist fiskeboller, en halv gulrot, litt blomkål, agurk, paprika og skinke. Og drukket 3 kopper te med en sukett i hver.
Viclin sa for siden:
Forsvant alle herfra, eller er dere fortsatt med?
Min meny i går:
Egg, 106 gram(s) 151 1 10 13
Tran, 5 gram 45 0 5 0
Reker, 34 gram(s) 34 0 0 8
Majones Mills, 12 gram(s) 88 0 10 0
Tomat, 100 gram(s) 15 3 0 1
Salat, 100 gram(s) 10 1 0 1
Agurk, 100 gram(s) 9 1 0 1
Rapsolje, 4 gram(s) 36 0 4 0
Seterrømme, 40 gram 134 1 14 9
Reker, 90 gram(s) 90 0 1 21
Brokkoli, 130 gram(s) 36 4 0 4
Smør Tine, 50 gram(s) 373 1 41 1
laks, 250 gram(s) 500 0 34 50
Egg, 100 gram(s) 142 1 10 13
CALORIES CARBS FAT PROTEIN
1,977 15 162 130
Vekta viste 71,7 igjen i dag. Ned 1,4 kilo siden mandag. Merker at vannet forsvinner igjen nå, ja. Jeg tisser hele tiden. Hadde det bare blitt noe fett borte i samme slengen.
Ble ikke noe mosjon i går da. Skulle gå hjem fra jobb (ca tre kvarter), men klokka var nesten 24, jeg var trøtt og det var veldig fristende å bli kjørt hjem i stedet. :o
Er med fortsatt jeg.
Mat i går ble:
Skinke, agurk og paprika til frokost og lunsj
Til middag ble det laksefilet og brocoli med smør
Har gått opp 500 g, men vekta mi kan tulle med godt over en kilo fra dag til dag, så får se hva vekta viser på mandag.
Hyper sa for siden:
Jeg har renseuke denne uka...
Ble litt "ufrivillig" rens i dag, men..:(
lokkebiff sa for siden:
Jeg henger med. Er på dag 10, har ikke innført noe, kjører strengt enda!! Minus 2,8 nå.
nettan sa for siden:
Klart jeg er med fortsatt:)
Andre uka nå :)
Noen som kan si hva dere spiser til middag?
Jeg er så vanvittig matlei og trenger noen gode tips.
Planen min var vel og gjøre det her i mange uker, men får se nå når jeg er så matlei.
Til neste uke kanskje jeg skal prøve og innføre en ting, vet jo ikke om det er ost, fløte, rømme eller søtningsmiddel som gjør at vekta går opp. Eller alle delene.
nettan sa for siden:
Jeg er nok ingen god inspirasjons kilde på mat...
jeg spiser for tiden kun kjøttdeig og slanke kjøttkakene til skaldeman..
OK, medisterdeig går ikke og oppdrive her, ellers skulle jeg lagd både de kjøttkakene og suppe.
Kjøttdeig må jeg være forsiktig med da jeg har så dårlig fordøyelse, for da ender jeg opp med og spy. Ihvertfall hvis jeg spiser det mye eller ofte.
Er fortsatt med jeg! Er også tom for inspirasjon hva angår mat, men jeg trenger å fortsette tror jeg.
Nå har jeg til og med kutta teen, altså null kilder til koffein, holdt på å smelle hodet i pulten på jobb midt i gjespen, så trøtt var jeg...
lokkebiff sa for siden:
Neh? Huffda.. Jeg kjenner energien og overskuddet har tatt seg kraftig opp fra forrige uke, og DET er digg!!!:)
nettan sa for siden:
Jeg har spist opp all medister deigen på den ene slakteren som faktisk hadde medisterdeig. Så i vente på at de skal lage mere... så spiser jeg kjøttdeig med kryddersmør.. ikke like godt men...
Savner rømme grøten jeg spiste til og beg med...:( men det var en party stopper for meg :(.
Får se det slik at det er mye lavkarbomat jeg kan spise når jeg er ferdig :D.
Så flott vi er flere som fremdeles holder på med rense uke :)
Middag ble litt stekt kjøttdeig i smør med hvitløk og tex mex krydder og tomat stekt i smør med pepper.
Så var godt det.
I morgen tror jeg at jeg får kjøpe litt kyllingvinger, det er godt og ikke så ofte jeg spiser det.
Det begynte jeg også å kjenne, men jeg har beholdt overskuddet generelt ganske lenge egentlig.
Men jeg begynte jo rett på grønn te da jeg kutta ut kaffen, men nå har jeg kicka den også, drakk sikkert dobbelt så mange kopper te som jeg vanligvis drikker kaffe så vinninga gikk vel opp i spinninga... Så i dag har jeg hatt sånn murring i hodet, ingenting å kvikke meg opp med, men det venner jeg meg til!:)
Og så har jeg sovet lite også da, jeg og gemal har jo vært så opptatte av å bli venner :D Kremt.
Men mensen kom i dag ja, håper det hadde innvirkning på resultatet, så det blir spennende å se. Sikter meg inn på å måle igjen på fredag, som er min vanlige måledag. Skal ha et hvileskjær på lørdag med vin, da den gamle kunstskolen min har jubileum:)
Viclin sa for siden:
Så flinke dere er!
Jeg tisser og tisser og tisser. Også så brått jeg må på do da! Tidligere kunne jeg være litt tissetrengt og vente i evigheter. Nå må jeg løpe så fort jeg kjenner det littegrann, ellers blir det nesten krise. :lol: Tror det er mye vann som forsvinner ut, ja.
Dagens meny:
Egg, 50 gram(s) 71 0 5 6
Norvegia, 50 gram(s) 176 0 14 14
Tran, 5 gram 45 0 5 0
Salat, 80 gram(s) 8 1 0 1
Reker, 100 gram(s) 100 0 1 23
Seterrømme, 50 gram 168 1 18 11
Salat, 80 gram(s) 8 1 0 1
Agurk, 150 gram(s) 14 2 0 1
Tomat, 50 gram(s) 8 1 0 0
Løk, 30 gram(s) 8 2 0 0
Kjøttdeig, 200 gram(s) 388 2 26 36
Norvegia, 50 gram(s) 176 0 14 14
MCT-olje, 30 gram(s) 257 0 29 0
1,708 16 138 118
Syklet til jobb ca 20 minutter, men har punktert, så ble kjørt hjem igjen.
nettan sa for siden:
liten aktivitet innpå her nå syns jeg .... mange som har droppa ut ???
Jeg er med vet dere :D.
fikk en stor eske fra dialife i dag.............mye snadder der... men jeg skal ikke ha no med det nermeste fremtid da... kjekkt og ha da :D
Viclin sa for siden:
71,1 viste vekta i dag! :D Ned 2 kg siden mandag!
Jeg har ikke vært under 71,7 siden i fjor høst, tror jeg. Om det så er bare vann, så er det i alle fall motiverende!
Er med fortsatt jeg og!
Mat i dag:
Frokost: kjøttdeig, smør, tomat
Lunsj: Laksefilet, brocoli, smør
Middag: Samme som lunsj.
Kvelds: Kyllingfilet, brocoli, smør
Går fortsatt bra, men begynner og bli litt matlei, så til mandag så starter jeg med litt ost for og se om det gjør at vekta stanser eller ikke. Elsker ost, så håper ikke det stopper opp da.
Viclin sa for siden:
Jeg spiser ost og rømme, og det går foreløpig bra.
Tusta85 sa for siden:
Jeg tror jeg har ramlet av lasset. :rolleyes:
Så bra! Håper jeg kan spise det og, ihvertfall ost og helst litt fløte.
Men vet jo det er noe jeg ikke kan spise for gikk bare opp i vekt når jeg spiste alt som er lov på ketolyse.
Herregud, jeg har stirra så lengselsfullt på kaffemaskinen på jobb denne uka, ikke no kaffe, ikke no te, men det går bra da! Jeg har jo aldri egentlig sprukket, så jeg har ikke tenkt å begynne nå!
Er med jeg altså, men jeg jobber fryktelig mye for tiden, så liten tid til overs, og det blir litt mindre mat enn jeg burde ha spist, men jeg prøver så godt jeg kan!
Viclin sa for siden:
Det var det jeg gjorde også. Eller, sto bom stille da. Så det er nok fløten eller søtstoff jeg ikke tåler.safran sa for siden:
Kan du ikke kjøpe noe koffeinfri kaffe og lage? :)
Eller innføre kaffe igjen, som eneste guffe? Og se hvordan det går?
Hyper sa for siden:
Jeg er fortsatt her..Begynte på mandag...
Min "rens" består i å ikke innta søtstoffer av noe slag...
Rømme og ost spiser jeg enda..
Merker at jeg er myye mindre oppblåst..
Veide meg ikke før jeg begynte, men kjennes ut som om jeg har gått ned en buksestr i livet (pga, oppblåstheten), og magen henger ikke sånn utafor lenger...
HERLIG!!..
safran sa for siden:
Kan se ut som om søtstoff er en partystopper for mange.
Viclin sa for siden:
Dagens meny:
Norvegia, 100 gram(s) 351 1 27 27
MCT-olje, 20 gram(s) 171 0 19 0
Tran, 5 gram 45 0 5 0
Agurk, 80 gram(s) 7 1 0 1
Seterrømme, 50 gram 168 1 18 11
Kokt skinke, 50 gram(s) 50 0 2 9
Smør Tine, 85 gram(s) 634 1 70 1
Brokkoli, 80 gram(s) 22 2 0 3
Blomkål, 85 gram 18 2 0 2
2,170 15 192 114
Jeg veier nå 76,4, gått ned 1 kg fra i går og 1,2 kg fra mandag, er bare overlykkelig. Så da er det bare og fortsette, endelig så rører vekta på seg, håper virkelig det fortsetter sånn.
Håper det er blitt noen cm borte fra kroppen og, bortsett fra puppene, og halsen kan ikke bli mindre enn den er.
nettan sa for siden:
GRATTIS :D:D:D:
Tusen takk!!:D
safran sa for siden:
Bra, Tussi jenta!
Tuppen sa for siden:
kjempe flott tussi jenta :heia:
er fortsatt med... men ingen resultater enda... men venter mensen når som helst så ... men gir ikke opp :p
Tusen takk jenter!!
Tuppen får håpe det er mensen som gjør det og at du går ned bra neste uke.
Jeg pleier og holde på mer vann ved mensen.
Uten kaffe er det eneste jeg ikke har prøvd før nå. Beholdt kaffen under sist rens.
Har tenkt på å kjøpe koffeinfri kaffe, bare for smakens del. Uhu - og jeg som alltid har gjort narr av det... Jaja. Jeg merker på kroppen at det ikke er noe koffein, har ikke helt avvent meg ennå. Slutta jo også med teen på tirsdag (begynte jo å drikke dobbelt så mye te, da jeg slutta med kaffe... SIkkert for å få nok koffein, heh.)
Målte meg i dag, samme som på mandag. MEN Jeg har MENSEN! Jeg skylder på det så lenge. Har hatt en utrolig slitsom en ikke minst, altfor mye blod og luft i magen.
Så jeg holder på en uke til etter denne også! (Selv om jeg er drittlei maten jeg spiser. Ingen meieriprodukter, ikke tomater. Blæ. Men jeg klager ikke! Får jeg resultater snart så skal jeg i hvert fall ikke klage.)
BiB sa for siden:
Jeg er også drittlei, men glemte at nøtter var fy, fy, så det er bare å ta 1 uke til!!
Jeg spiste faktisk ti cashew på tirdsdag. Men jeg tror ikke ti stk har så mye å si, ellers hadde jeg spist mange fler:D
lokkebiff sa for siden:
Jeg er ikke lei!! :D Dag 12, minus 3,2!
Dæven, lokke!! Halleluja, godt å høre om så bra resultater, og deg også Tussi-Jenta. Dere er noe av grunen til at jeg holder ut!!
BiB sa for siden:
Det var nok atskillig flere enn 10 ja, desperasjon og på jobbreise, ingen tilgang til mat og sulten gnog!! Tross planlegging hadde jeg ikke med nok mat rett og slett.
Da var det bedre at du spiste nøtter enn at du ikke spiste noenting!
Kanutten sa for siden:
Nåååååå skal jeg hive meg med på Photobscuringa :D
Har hamstra inn kjøtt og fisk og smør og massse grønnsaker :rolleyes:
Har jo vært en tur i Dublin og drukket myyyye Guinness og spist maaaaasse fried potatoes, og pizza og baguetter og mye annen gørrmat, men NÅ er det påan igjen!! Vekta gikk heldigvis ikke et gram opp i løpet av turen!!!! :eek: Men nå er det påan igjen, har flere kilo som skal bort :p
Gleder meg :o
Velkommen inn i varmen, Kanutten:)
Kanutten sa for siden:
Takker :klem:
lokkebiff sa for siden:
Luuuud gøkk!! ;)
Kanutten sa for siden:
Schjenk juu :D
Utrolig bra vekttap!!
Begynner og bli lei maten da! Men er så motivert av at vekta går ned, så jeg fortsetter!
safran sa for siden:
Du datt selvsagt ut av ketosen? Hvordan er det å komme igang igjen etter en sånn sprekk? Like mye abstinenser som første gang, eller? Jeg mener - jeg var jo regelrett SYK de første dagene.
Kanutten sa for siden:
Jeg har fri uka som kommer. Vet i allefall at angsten kommer :p Føttene som tømmerstokker, MEN det går over :rolleyes: Får ta en oppsummering etterpå å se om det var verd det.. Panikkangst er forferdelig, DET er hovedgrunnen til at jeg går på lavkarbo, ikke kilo overvekt. Vektnedgang er en kooos bi-ting :o
Lindabtn sa for siden:
Dere holder på enda ja :) så bra. Har lest gjennom hele rense-tråden og fant ut av at jeg får bite i det sure eplet å henge meg på en ukes tid. Får kjøpe inn kjøtt av den typen jeg ikke er lei av. Men kan jeg spise krabbeklør?? og masse ferske reker. Hvis jeg kan det hadde det vært suupert. De har solgt det på bunnpris i lang tid nå og det er lettvint for meg å få tak i, og så er det jo SÅÅÅ godt. Fisk er det verre med, frossen er ok, men er ikke så glad i "pakke-smaken".
Etter som jeg forstår går renseuka ut på å spise MYE kjøtt\proteiner,moderat med grønnsaker, ikke ost\fløte\rømme\søtning?? Da blir det mye bacon på meg gitt :p
All sjømat går greit, så lenge den er ubehandlet. Om f.eks reker inneholder karber, så er det kun fra lake!
Spis med god samvittighet:)
Lindabtn sa for siden:
Så bra :) men en ting til... Man skal ikke bry seg om man ikke får i seg 15 karbs da??
safran sa for siden:
Og så har jeg et spørsmål. Jeg har nemlig lyst til å spise noe mer enn bare dette jeg spiser nå. Er det veldig ulurt å bake meg Lollypopbrødet og spise det? Det ekstra der består jo av Cottage Cheese, kruskakli, linfrø og sesamfrø. Dumt å innføre alt på en gang?
Viclin sa for siden:
Gårsdagens meny:
Bacon, 75 gram(s) 254 0 24 10
MCT-olje, 20 gram(s) 171 0 19 0
Tran, 5 gram 45 0 5 0
Kjøttdeig, 150 gram(s) 291 1 20 27
Norvegia, 40 gram(s) 140 0 11 11
Smør Tine, 40 gram(s) 298 0 33 0
Blomkål, 125 gram 26 4 0 2
Seterrømme, 100 gram 335 3 35 22
Kyllingfilet, 200 gram(s) 212 0 2 48
2,119 15 177 145
Gikk til jobb ca 45 min, og syklet hjem igjen, ca 25 min.
Merker jeg tisset mye, mye mindre i går, så da regnet jeg med at vekta begynte å bremse. Og det stemte det. Tilbake på 71,7 igjen i dag, etter å ha sett 71,1. Men, får håpe totalnedgangen er mer til mandag. :)
Da gir jeg meg med nilling!
Men har vært utrolig fornøyd med resultatet og da vet jeg hva jeg kan gjøre når vekta ikke vil rikke seg.
De siste 6 dagene gikk jeg ned 1,1 kg og samla på 13 dager så har jeg gått ned 2,7 kg. Så er veldig fornøyd med det.
Jeg gir meg fordi jeg skal over på fedon, føler jeg har så lite energi på ketolyse, så får prøve og se om det hjelper og gå over til fedon. For jeg trenger all energi jeg kan få fram til jul.
Viclin sa for siden:
Lykke tilvidere, Tussijenta.
Gårsdagens meny:
Bacon, 75 gram(s) 254 0 24 10
Tran, 5 gram 45 0 5 0
Norvegia, 40 gram(s) 140 0 11 11
Kokt skinke, 75 gram(s) 74 0 2 13
Seterrømme, 100 gram 335 3 35 22
Smør Tine, 80 gram(s) 597 1 66 1
Blomkål, 125 gram 26 4 0 2
2,493 15 223134
Gikk hjem fra jobb i går, 40 min. Merket hodet ble tyngre og tyngre på vei hjem, så jeg drakk bort hodepinen med masse vann. Tidligere har hodepinen kun vært de første par dagene av ketose, nå har jeg hatt den siden mandag. men det hjelper med vann.
Hvilekjær denne helga, rødvin på lørdag, og rømme og ost i dag. Godt! Men jeg bare trengte denne ene dagen. På an igjen i morgen, og håper jeg får til å trene yoga også!
safran sa for siden:
Jeg har nå en indisk rett i gryta, med både rømme og fløte. Jeg trenger den middagen, men skal ikke kjøpe disse ingrediensene på en stund.
Kanutten sa for siden:
Begynner i morgen med Photobscuringa mi!! Gleder meg glugg!! :D
Lurer på een ting; er hermetikk ok?? :confused:
Jeg tenkte da på mosatomatene fra Landlord til 1.5 karber pr 100 g.
Samt tomatpureen derifra.
Skal IKKE nyte noe meierivarer neste uke bortsett fra smør :p
Tror sikkert det er greit. Sjekk på innholdet. Men jeg har i alle fall spist sånne tomater i dag! (Men har en liten hvildag også).
lokkebiff sa for siden:
KUDOS Photo (nok en gang) for at du fikk igang denne rensetiden!!! :blomster:
På 14 dager er jeg blitt 4 kilo lettere, og beltet måtte strammes til 1,5 hull over "normalen"
I`m happy, happy, HAPPY!!! :heia:
Viclin sa for siden:
Grattis med supert resultat, Lokkebiff!
Selv har jeg nå gått ned fra 73,1 til 70,9 på en uke! Altså 2,2 kilo! Jeg har endelig kommet under 71,7-72,5 som jeg har stått på en evighet. I tillegg 2 cm rundt midjen, 2 cm rundt brystet (endelig blir puppene mindre!) og 1 cm rundt låret. De andre målestedene sto stille.
Jeg fortsetter en uke til.
Bee sa for siden:
Jadda, jeg skulle jo ha begynt for lenge siden, men gjorde jeg det? Nei...
Men NÅH setter jeg i gang med rensing. Tjolahopp!
Justina sa for siden:
Jeg har også endelig kommet i gang. Begynte i dag.
Har grusomt hodepine. Sansynligvis fordi jeg har droppet pepsi max og kaffe. Ellers har det gått fint. :)
Meny i dag:
Frokost: 1 Bratwurst (2 karber pr 100 g)
Lunch: 1 Bratwurst og 2 kokte egg
Middag: 2 kyllinglår
Kvelds: 1 kyllinglår
Vann: ca 2,5 l
Pølsene var litt reserveløsning siden jeg ikke hadde noen andre gode alternativer.
Wow! Så utrolig bra!
Jeg er nå ferdig med mensen, og så lenge jeg klarer å få spist (ikke alltid like lett gitt), så får jeg bare håpe på gode resultater på fredag:)
Og! Velkommen Bee:)
BiB sa for siden:
Og jeg fortsetter 1 uke til, er jo ikke fornøyd med resultatene til nå, men sånn går det kanskje når en forurenser med nøtter :eek: skal ikke gjenta seg. Menyen denne uka??? RIBBE til alle måltider.
Jeg holder på til fredag. Da skal vi ha bandkveld med rødvin, og på lørdag drar jeg til svigers, da vil jeg nødig være vanskeligere enn jeg er, selv om de har vært hundre prosent forståelsesfulle for dietten min.
Jeg synes det er vanskelig å finne på noe å spise nå, men jeg tar med meg erfaringer fra renseuka når jeg begynner å spise som vanlig igjen, og dermed ikke overdrive med meieriproduktene, og å unngå søtstoff en stund til. Det siste er det letteste forsåvidt. Jeg er en sucker for rømme og ost....:)
Viclin sa for siden:
Jeg har syndet i dag. "Måtte" bare ha litt brus på jobb, så jeg hev innpå nesten et 0,4 beger med Cola Zero. Jeg drikker nesten aldri brus, men enkelte ganger bare må jeg ha et glass. :o
Da jeg kom hjem holdt jeg på å hive meg over godteriet i skapet, men fant heldigvis en pose IFA som jeg trøkka i meg. Jeg skulle jo ikke spise søtstoff, men men.
BiB sa for siden:
Det går strålende :D Merker ikke noe på vekt (siden jeg ikke har det :p) elle rcm, men måtte ned 1 BH-str i cup i dag. Og sticks'en er det skikkelig utslag på. Spent på veiing i morgen!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.