Kanutten sa for siden:
:heia: Grattis!!!! :heia: "Har en drøm......♩ ♫ ♬ ♩ ♩ ♩" :_plystre:
Kanutten sa for siden:
:heia: Grattis!!!! :heia: "Har en drøm......♩ ♫ ♬ ♩ ♩ ♩" :_plystre:
alvepiken sa for siden:
Jeg er med :D
Dilly sa for siden:
Tusen takk alle sammen :klem:Ja, dette er stort for meg. Har jo alltid hatt en drøm om dette, men det er veldig spesielt å nå denne spesielle BMI-grensen, etter mange år med BMI over 40
ToreH sa for siden:
Gratulerer og velkommen etter! Det er deilig å være normalvektig og ha en pen kropp!
Bare fysiske og psykologiske positive effekter av å nå "du er slank og fin" kommentarene fra andre hehe.
Hvor lang tid har du brukt fra du bestemte deg for å bli normalvektig til du står der du er idag?
Kanutten sa for siden:
Nåhh, har da en vakker kropp jeg også selv om den ikke er normalvektig. :D
Fedona sa for siden:
Høres helt fantastisk ut! Gratulerer! Gleder meg til jeg kan si det samme :) Hvor mye har du gått ned og hvor lang tid tok det?
:blomster:
Fedona sa for siden:
Så tickeren din etterpå :rolleyes: Men hvor lenge har du holdt på? :) Ble helt motivert av deg :)
Brokkoli sa for siden:
Hurra for Dilly!
Jeg lurer også på hvor lang tid du har brukt :)
Kanutten sa for siden:
Ikke bare hvor lang tid, men også oppskriften!
Dilly sa for siden:
Jeg har vært jo-jo slanker hele livet. Opp og ned 10-20-50 kg er en uvane for meg.. men den siste store vektnedgangen har jeg brukt 3,5 år på. Først begynte jeg å få kontroll på hvor store mengder jeg spiste og endret det til ofte og lite. Spiste f.eks et knekkebrød med ost eller en yoghurt eller littegrann varm mat opptil 6 ganger i døgnet. Vekk med sukker. Dette holdt jeg på med i 1/2 år. var stadig sulten, men det gikk seg til.. Så har jeg egentlig bare spist lavkarbo etterpå, men fortsatt ganske lite.
Vanlig hverdag er at jeg spiser 2-4 biter av nannahs knekkebrød på jobb, med ost og paprika. Så spiser jeg middag når jeg kommer hjem. Samme som dere andre. Kjøtt/fisk og grønnsaker. Det viktigste har vært å bli kvitt sukkeravhengigheta.
Dilly sa for siden:
Tusen takk :) Det er ikke mange hektoene igjen før du også kan heise flagget med Normal-BMI. Kjempegøy!
Klara sa for siden:
Grattis! Så flink du har vært!
:heia:
ToreH sa for siden:
Daglig knulling i 3,5 år Kanu samt å spise lite kcalorier på lavkarbo. Hahaha.
Btw, kroppen min er fin, ikke fordi jeg synes det selv, men fordi alle andre sier det til meg. Jeg syntes jo jeg var temmelig flott selv om alle andre kalte meg for kledelig lubben også keg da. Hehe.
Når man er normalvektig OG har muskler som faktisk synes så er man fin hehe. Bare se på overarmene til Marit Bjørgen under idrettsgallaen. Snakk om flott normalvektig kropp og muskler da!!!
ToreH sa for siden:
Bra jobbet. Respekt til deg. Enda mer respekt får du om du om 2 år klarer holde dette også. Jobben er ikke å komme ned, men å bli der etter min mening. Men med din motivasjon, viljestyrke og evne i 3,5 år så klarer du dette også! Gratulerer med flott nedgang !
Dette bør jo absolutt inspirere alle andre storslankere her inne som sliter. Alle klarer det bare man VIL nok.
nellie sa for siden:
Har man brukt 3.5 år har man jo allerede holdt flere av kiloene unna i to år og vel så det.;)
Rin sa for siden:
Ja! Det synes jeg er et viktig poeng - og en veldig god grunn til at det er bra å gi vektnedgangen god tid heller enn å satse på å gjøre det unna i en fei. På 3,5 år rekker man å lære hva som fungerer og ikke fungerer. Sunt og trygt. :)
(Jeg vet at hvis jeg hadde gått ned mine kilo "i en fei", istedet for over lang tid, hadde nok ikke hjernen min helt tatt inn over seg hvordan det hele fungerte. Nå vet jeg AKKURAT hva som skjer om jeg spiser ditt og datt, og det gjør det mye vanskeligere å rote til for seg selv.)
nellie sa for siden:
Jeg har hvertfall gått fra å vake rundt, helt uten mål og mening, testet ut fjorten forskjellige måter å gjøre det på osv, i løpet av disse to årene. Det er først nå, den siste tiden, jeg har funnet ut hva det er som både gjør at jeg går ned i vekt og noe jeg kan holde på med resten av livet. Veien blir til mens man går, type. Hodet må med og det er ikke så lett når man raser ned 30 kilo i løpet av et halvt år. Noen får det jo til, men ikke akkurat flesteparten, desverre.
Brokkoli sa for siden:
Godt jobba! Og 3,5 år på rundt 50 kg er akkurat passe tid, spør du meg. Selv har jeg et håp om å klare ca 30 kg på 2 år. Jeg synes de som klarer å gå ned masse på kort tid, og klarer å holde seg der er utrolig flinke - men jeg tror verken kroppen min eller psyken min klarer det - så jeg satser på mine 2 år. Og helt enig med deg angående sukkeravhengigheta... Enten den slår ut på sukker, brød eller pasta er den en jævel å hanskes med. Vekk med den, og hold den borte!
Håper du fortsetter å bruke lavkarbo.no, selv om du når målet ditt :)
Dilly sa for siden:
Tusen takk :)
Jeg kommer nok til å bli boende her inne, he he.. hvor skal jeg ellers finne den daglige inspirasjon til matfat og sånn? Og jeg kommer nok til å fortsette med lavkarbokosthold helt til de putter meg inn på gamlehjemmet og blir dytta i poteter og fiskepudding med ihjelkokte gulrøtter..(verste maten jeg kan tenke meg. Grøss)
Brokkoli sa for siden:
Det er nok noen år til du blir putta inn på gamlehjemmet, og innen da har de kanskje fått opp øynene litt ;-)
Kanutten sa for siden:
Helga har matmessig gått så som så grunnet våking og dødsfall.
Men akkurat pr NUHH har jeg kveiteskiver stående til kokings i en lake ala den man bruker til avkokt laks. Planen er å ha med seg salat med avkokte kveitebiter oppi på jobb i morgen. :sikle:
Jeg har aldri verken smakt, sett eller kokt avkokt kveite før så vi får se hvordan det blir. Men siden kveita er av omtrent samme konsistens som laksen regner jeg med at det går bra. :D
Megvel sa for siden:
Helgens status er total oppdatering av matskap og fryser, ukeplan lagt, og masse rydding... Ja, og Nannahs knekkebrød laget.
Lava sa for siden:
Har vært flink med turer og mat, men i kveld føler jeg meg kjempetung :o
Tror ikke det vil vise særlig nedgang på vekten i morgen tidlig nei.
Men gir meg ikke av den grunn! :D
Carisma sa for siden:
Hvorfor er det så vanskelig å drikke vann for tida?
Kanutten sa for siden:
Kanskje det er frosset? :o
langaard sa for siden:
Spis litt saltmat:)
Carisma sa for siden:
Hehe, hadde det enda vært det så hadde jeg hatt en unnskylding, særlig siden jeg hater iskaldt vann! :eek:
Carisma sa for siden:
Har prøvd, men det funker ikke det heller... Jeg er tørst, men bare får meg ikke til å drikke! :o. Litt samme følelsen som at jeg ikke kommer meg i seng selv om jeg er stuptrøtt....
langaard sa for siden:
Prøvd og smaksette vannet? Jeg bruker sitron:)
Lena73 sa for siden:
Kanutten sa for siden:
:heia: Råbra!!!!
-Cilia- sa for siden:
Jeg har nettopp kommet hjem fra årets første trening, og det var deilig! Jeg har ikke trent ordentlig på lavkarbo før, og jeg var veldig spent før treninga da jeg bare har spist ordentlig lavkarbo den siste uka (har egentlig hatt pause siden sommeren...). Jeg gikk ikke tom! Jeg er ikke i god form, men jeg merker helt tydelig at jeg klarte å holde på lengre på høyere intensitet nå enn før jul. Kanskje det er det at jeg er et vannkilo lettere (har ikke veid), eller kanskje jeg bare har funnet rett kosthold for kroppen min. Deilig er det uansett! Hodet mitt fungerer også kjempebra, det bruker å streike i ketose. Mitt nivå ligger tydeligvis rundt 70g pr dag. Gleder meg til enda en trening i morgen, og til å se hvor stiv jeg blir etterpå.... :)
Orkide sa for siden:
Det er jo kjempe flott :heia::heia::heia:
pappaegøyen sa for siden:
Hei ,i går søndag var jeg på tur å nøt solen å speil blanke veier he he he ,kan si det var livsfarlig å gå tur .mandag i dag å veie dag 90 ,9 å er fornøyd med det . to kilo til så er jule kiloene borte . Helgen har vert så som så . Men ny uke nye mulig heter :)
Lava sa for siden:
Ingen nedgang å melde, som forventet.
:heia: Gratulere, kjempebra!
Orkide sa for siden:
Ny uke, da må jo at gå bra.
Jeg må jobbe med vanninntaket. Syntes det er vanskelig å få i meg nok vann.
Har som må 2 liter, vet jeg bør drikke opp mot 3 liter. Men starter med 2.
Megvel sa for siden:
Ja, bra!
Holder minstenoteringen fra uka som var, og stuper inn i en kjempeuke!
La oss insistere at uka blir bra!
Fedona sa for siden:
Det håper jeg også! Gikk ned 1 kg i forrige uke... Men spiste pinnekjøtt i går...
og 2 kg OPP?? Arrghh! Får håpe at det bare er saltet i kjøttet som har bundet vann...
Men går på med friskt mot igjen :)
pappaegøyen sa for siden:
Sliter med å få nok vann i meg , får rundt 1,5 liter for dagen å det er på en go dag . ellers får jeg ned rundt 5 vann glass , skriver ned vann mengden for hver dag .
Lindemor sa for siden:
Deilig ny uke! Jeg har startet med en økt på treningssenteret og jobber på.
Vekta rikker ikke mye på seg og av og til tenker jeg at jeg trener for mye for jeg passer nå inn i str 38 både oventil og nedentil, men er ikke for normalvektig å regne. Akkurat dette forstår jeg ikke helt, men jeg ser jo samtidig at jeg har fått en anderledes kropp utseendesmessig og jeg kjenner jo at jeg har blitt mye sterkere.
Så var det bare dette med et ønske om å ta knekken på de siste kiloene da! Får bare stå på og se om det skjer! ;)
Nnem sa for siden:
Ned 2,2 kg av de 5,4 kg jeg gikk opp under julemåneden. Fornøyd. Bare å kjøre på som før og håpe på mer nedgang neste uke.
Kjente det uansett i uniformen i dag. Bedre plass;)
langaard sa for siden:
Husk at muskler veier mer enn fett, og er desuten mye penere og se på;)
Lindemor sa for siden:
Tusen takk for en kjekk på minnelse! ;) :blomster:
Fridaen sa for siden:
Jeg og er med! Ca 20 kg skal av, men vekttap eller ikke, lavkarbo for livet :)
index sa for siden:
Det har skjedd med meg hver gang jeg har spist pinnekjøtt også! Opp ca 2 kg dagen etter, og så går det noen dager før det slipper taket igjen. Men så lenge det bare er vann er det ungen krise, det slipper taket før eller senere..
Jeg har blitt kvitt julekiloene pluss en liten kg til, så dette går bra. Fryktet en liten vektoppgang i forbindelse med at jeg begynte på treningsstudio for halvannen uke siden, men så langt ser det ut til å gå bra.
Fedona sa for siden:
Du har rett! Nå er de 2 kg borte igjen :) Men sliter med vektnedgangen da... Har fra i går av kuttet ut Atkins barer for å se om det hjelper, hvis ikke må andre tiltak til.
Spiser nå en blanding av SDS mat og LCHF. Men når mannen reiser bort om en uke så blir det bare SDS en stund for å se om det vil gi meg et kick.
Har stått stille i over en måned nå, men så har det jo vært jul da... Men gir meg ikke!
Kanutten sa for siden:
Jeg var hos fastlegen min i dag etter å ha gått med 24timers.
Blodtrykket hadde økt kraftig. Legen vet at jeg har gått på lavkarbo ganske lenge og lurte på om jeg fremdeles gjorde det. Jeg svarte som sant var at det var ikke SÅ helhjertet nå som tidligere. Da ba han meg gjøre det helhjertet igjen fordi kroppen min trivdes tydeligvis bedre da.
Da jeg gikk ut døra sa han til meg mens han lo: Meeen du trenger kanskje ikke spise smør med skje samt drikke ribbefettet.
Lilleslem sa for siden:
Har gitt ALT på trening! Gått opp 300g etter å ha gått ned to kilo etter jul! Kanskje litt muskler, men....
Må skjerpe meg med å få inn mer fett. Ser andre har problemer med vann. Har kjøpt inn bacon og tatt fløte i kaffe. Får se om det hjelper til neste uke!
aktivjente sa for siden:
Nå har jeg trent hver eneste dag siden søndag; ikke ned et gram, men ikke opp heller= jeg er fornøyd :blomster: Deilig å være i god form!
I dag trente jeg ei dobbeløkt (step styrke + zumba) - og drakk nesten en liter vann før jeg var ferdig. Kanskje det er løsninga på vannproblemet?? Bare å røre på seg, så blir man tørst? :D
ToreH sa for siden:
Wow, du hadde ikke forventet det vel? :D Du må nok trene hver dag i flere måneder og kanskje går du opp tilogmed....then what? ;)
Kanutten sa for siden:
Jeg fikk tredemølla mi i dag! Gleder meg til å begynne trene i morgen.
langaard sa for siden:
Gratulerer!! Husk sikkerhetslina da:)
Dietta sa for siden:
langaard sa for siden:
:lol:
Efterår sa for siden:
Jubiiiiiiii minus 1,3 kg på en uge og ialt 2,1 siden d. 1 januar :D
Dilly sa for siden:
Fantastisk :) Gratulerer :blomster:
Bonitta sa for siden:
Ned 3 kg her, og jeg startet 2.januar!
Kanutten sa for siden:
Og jeg veier 0.2 kilo OPP fra startvekta. :o Men nå er knekkebrødene spist opp og jeg skal IKKE lage flere; de er nemlig farlig god, men ikke bra for kroppen.
Tredemølla er som sagt kommet i hus og det samme er en sportsbh. :heia:
Så fra og med i morgen og ut neste søndag er det 3 km om dagen med ei fart på 6 km i timen; dvs ti min pr km, burde klare det jeg?? Skal seff bruke pustemaska når jeg går. Skal fra neste mandag gå 4 km hver dag til og med søndagen etter.
Kanutten sa for siden:
:ja: :lol:
Kanutten sa for siden:
Herrrrrrrlig! Jeg har nå gått/løpt 3 kilometer! Jeg hadde aldri verden trodd at jeg skulle klare det, men I did it! :heia:
Sportspuppebestyrelsen jeg hadde kjøpt funka perfekt! Puppa er SÅ i ro når jeg løper at sambo er fullstendig knust.. :p
langaard sa for siden:
Hurra for sportspuppebestyrelsen:lol:
Dietta sa for siden:
Gratulerer :heia:
Ja, regner med at det var en skikkelig nedtur, han som trodde han skulle stå bak å holde........... :p
Fedona sa for siden:
Hvilken Sportpuppebestyrelse endte du opp med da? Stakkars samboen da ;)
aktivjente sa for siden:
Nei- du forsto visst ikke den? Jeg trener alltid fem ganger i uka (styrke, kondis og intervall) og når man ØKER treningsmengde og/eller belastning har kroppen en lei tendens til å samle vann :mad: Når jeg så har trent såpass mye (7- 8 timer ila en uke) og likevel ikke går opp i vekt, da vet jeg at noe fett er blitt borte;) - derfor denne lettelsen :p.
Fortsetter trenden, og i dag er det i tillegg minus 1 på vekta:D
ToreH sa for siden:
Jaja, resultatene de kommer. Må bare ha tålmodighet og skynde seg langsomt. Se på meg, har brukt lang tid på å oppnå dagens veltrente kropp. I tillegg blir man i meget god form også....
aktivjente sa for siden:
Ja- og så er det den ulidelig vanskelige kunsten å holde vekta, når man endelig er fornøyd. Var nede i 65 kg i sommer, og nå ... opp 6- 7 :o og jeg har IKKE hatt noen spisefest!! Har bare blitt tvunget til "normal" kost (sykehus), som jeg tydeligvis ikke tåler...
Menmen her er det bare å gå på igjen med krum nakke; jeg vet jo at det virker! Vet også at en del kilo er vann.. men guri så herlig det er å få trene masse igjen og føle at formen og humøret bygger seg opp igjen :p
Lykke til med tredemølle og ny sportspuppebestyrelse Kanutten!!
(Lånte ei tredemølle hos ei venninne en gang og så et spennende TV- program mens jeg trimmet. Da gikk det unna gitt!)
Kanutten sa for siden:
Da har jeg gått/jogget 2 km på mølla! Det er mer på en gang enn på de to siste årene tilsammen. :p Sportspuppebestyrelsen var perfekt! Puppene duvet ikke en gang, til sambos store sorg. :lol:
Charlott sa for siden:
:heia: til alle flinkingene og et stort GRATTIS til normalvektige! :D
Starten ble litt utsatt, var ,som vanlig, eplekjekk, ble komplikasjoner samt infeksjon, noe som førte til akutt innleggelse og ny operasjon.
Men, nåååå kan jeg begynne så smått! :D
11 dg sengeliggende etter operasjoner m div medikamenter, og jula tilsier en vekt på 88.7. Opp drøyt 4 kg fra før jul.
Starter litt pent, og fokuserer på riktig mat og nok vann.
Så håper jeg det bare er å telle minus-kilo fremover :p
ToreH sa for siden:
Fulgte du programmet jeg sendte deg?
Victory sa for siden:
Navn på denne puppebestyrelsen!!???????!!!! T R E N G E R en slik en!
:D
Ja, og bra start på møllekarieren
Kanutten sa for siden:
Slik ser den ut:
Den er fra Swegmark, men kjøpt på Lindex for 299,-
ToreH sa for siden:
Kan jeg gi dere et tips på en meget bra løps BH? Kona har big boobs og er kresen. Interessert i tips? Billige også.
Kanutten sa for siden:
Kom med tips du!
ToreH sa for siden:
Det er Shock Absorber Level 4 Limited. Har vel vunnest flest tester og lovprist av aktive, big boobs women...
Fra spøk til alvor. Den er meget bra ifølge fruen og andre som har litt å støtte opp.
Figleaves link: www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Shock-Absorber-Max-Sports-Bra-Top-Level-4&product_id=BB-B4490&size=&colour=Multicoloured
Wiggle.co.uk link:
www.wiggle.co.uk/shock-absorber-limited-edition-run-sports-bra/
Jeg handler mest fra wiggle....hehe, raske på levering er de også.Kanutten sa for siden:
Hva blir totalsummen for en slik en? Frakt, toll, mva etc et
Victory sa for siden:
Kan du høre om disse er små eller store i størrelse?
Kanutten sa for siden:
Jeg vil også vite. :ja: Jeg bruker 90 E.
Dietta sa for siden:
Å stakkats deg Charlott. Det var trist å høre. Håper på speedy recovery, og MANGE minus kilo snart :klem:
Kanutten sa for siden:
:rodme: Kjempeflau over at jeg ikke har sett denne!
:klem: Så kranglete alt ble for deg. Håper inderlig at ting går seg til nå og at du øyner fremgang. Jeg skal heie på deg jeg! :klem:
ToreH sa for siden:
Hvis den må fortolles og mva etc, så blir regnestykket grovt regnet slik:
Selve BH: 34 GBP=306,-
Inkl mva: 382,50,-
Inkl frakt: 427,50,-
Inkl forenklet fortolling fra posten: 547,50,- ferdig levert rett på døra di fra wiggle.
I verste fall....men ofte opplever jeg at posten ikke hverken tar toll eller fornklet tollbehandling for varer fra wiggle. men regn med det er nå det greieste.
Går den rett gjennom betaler du kun selve BH til 306,- og frakten på ca 45,-. Totalt drøyt 350,- kroner da.
ToreH sa for siden:
Kona har brukt denne: www.undercoverexperience.co.uk/brasize.php
for å finne størrelse, men det beste er å dra til en spesialforretning for BH og sjekke ut der.
Løplabbet har en grei måte å finne din str på: www.loplabbet.no/finn-din-bh-storrelse
I UK så angis inches istedetfor cm. Så er du en 85D i norge, da er du en 36D i UK. Kona er en 75D her i norge og må ha 34D i Shockabsorber. Evt DD, men cupsizen skal være nogenlunde lik. Anbefaler dere å ta en tur til en sportsforretning og sjekke ut. Shockabsorber selges jo stort sett på velassorterte forretninger i norge også.
her er noen tester av de:
Løplabbet: loplabbet.no/test-av-sportsbh
Klik.no/helse: www.klikk.no/helse/dinkropp/trim/article501149.ece
Dick and Daisy: dick-daisy.no/shock-absorber
Bollemor sa for siden:
Hei:)
Hiver meg med her jeg..
Blir nesten litt trist når jeg år på år melder meg inn slike grupper:(
Hadde en plan om at 2011 SKULLE bli mitt år.. men slike ble det altså IKKE!!
Så da er jeg her igjen da..tjukk, tjukk, tjukk.. smådeppa og mangel på motivsjon! HJEEEELP.:confused:
treng virklig litt hjelp med motivasjonen....
langaard sa for siden:
Kom igjen Bollemor, dette fikser du:heia::heia::heia:
Bollemor sa for siden:
takk, skal virkelig prøve! bare trenger å komme meg i gang..
ToreH sa for siden:
Stå på, og stikk innom trådene her med jevne mellomrom så kan det hende du finner inspirasjon til å fortsette. tror mange er som deg, og det viktigste er at det er du som vil dette og ikke noe du føler at andre vil. Jeg kan være temmelig direkte enkelte ganger, men har samtidig forståelse for at ting er vanskelig enn det burde være. Stå på Bollemor, så skal du se at ikke 2012 kan være løvens år i år :)
Charlott sa for siden:
:love: Dere er no`n goinger altså :D
Startet dagen med oppvarmet mandelgrøtrester, kaffe med cocosa og kanel samt plenty vann.
(Deilig å ikke behøve å holde igjen så mye på vanndrikkinga fordi man gruer seg til å reise seg for å ta maraton-turn på do :p ) Har funnet frem yoga og pilates dvd
ene, kan i allefall gjøre meg kjent med øvelsene, og kanskje starte opp med noen som ikke river i operasjons-sår.
Tror dette blir ille bra jeg :D
Takk for puppeholdertips, Hypah!
Brokkoli sa for siden:
Å hurra! Trenings-BHer med normale størrelser! Jeg har stort sett bare funnet trenings-BHer i størrelse M, L, XL osv, og det fungerer veldig dårlig for min del - siden jeg (selv om jeg er en liten tjukkas) ikke er spesielt stor fra livet og opp til puppene (mens puppene er svære). Nå bruker jeg en vanlig BH når jeg trener, med en stram trenings-BH av såpass dårlig kvalitet at den ikke duger alene utenpå.
Kanutten sa for siden:
Jeg synes denne sportsbestyrelsen er så god å ha på at jeg må prøve lete etter en vanlig bestyrelse som kan ha samme støtten.
Kanutten sa for siden:
Ellers så har jeg vært hos legen igjen i dag og atter en gang oppmuntrer han til lavkarbo!
Blodtrykksmedisinen jeg fikk i forrige uke funker perfekt; målinger viste det samt at jeg kjenner det på kroppen. :ja: Gleder meg til våren og utekos med en kropp som er ti ganger bedre enn det den var i fjor vår! :heia:
Carisma sa for siden:
Sambo var hoss legen i ddaag, samme aom jeg går til. Det var snakk om kosthold, og han forklarte at han bodde sammen med med og at jeg tok meg av kostholdet. Da sa legen Åja, da har du jo kontroll på det! :D. At inntaket var greit altså. Min lavkarbo-markedsføring har tydeøiggvis ikke falt på stengrunn.
Forøvrig har vekta vingla opp og ned i det siste, men slo seg heldigvis til ro 100g ned fra forrige uke (etter å ha vært over en kg høyere i går!)
ToreH sa for siden:
Akkurat det du sier der er interessant, fordi jeg merker faktisk noe av det samme hos egne leger også. Fremdeles skeptiske, men dog nysgjerrige og åpne ift tidligere skyttegravsposisjon.
Så joda, jeg tror ting begynner sige inn, bare media klarer holde fettpølsan sine vækk fra tema ei stund.
Fedona sa for siden:
Det var denne jeg anbefalte litt tidligere i tråden ;) Men kjøpt hos underverker.no
ToreH sa for siden:
Pris ga du der hos de? (kona er på jakt etter en til og wiggle hadde utsolgt i størrelsen)
Fedona sa for siden:
Det husker jeg ikke, men det var visst juletilbud akkurat når jeg kjøpte...
De er veldig hjelpsomme. Send de en mail, kanskje de kommer inn igjen om de er utsolgt.
nellie sa for siden:
Tror jeg må kjøpe en sånn.. Trenger en med hekter.. (er det det det heter?) Er så syyyykt vanskelig å få av og på sånne trange trenings-BHer med en skulder som liksom ikke er med dit du sier den skal.:p
Fedona sa for siden:
Og du mente selvfølgelig utsolgt hos wiggle....;) Så det nå...:) Sjekk hjemmesida til Underverker for se om de har den inne.
nellie sa for siden:
Ebay har..
Efterår sa for siden:
Tabt 300g denne uge - ikke så meget som sidste uge, men har tabt 2,6kg siden d. 1. januar så jeg er godt tilfreds :D
Fedona sa for siden:
Gratulerer Efterår! Det er jo kjempebra, synes nå jeg :)
Charlott sa for siden:
:heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.