< Tilbake til oversikten

Ny Giv 2012, blir DU med?

aslaug sa for siden:

Vi også...rødvin fredag og lørdag er blitt en (u)vane, så vi får se hva vi gjør med det!!!

Kanutten sa for siden:

Man skal ikke gjøre alle endringer på en gang? Er det ikke det det heter? :p

Fedona sa for siden:

Så godt at du sa det :)

Da får jeg og Aslaug kanskje nyte litt vin fortsatt en stund? Se hvordan det går iallefall. Håpet er jo at det skal gå an og samtidig gå ned i vekt! Om enn litt saktere enn uten ;)

Lindemor sa for siden:

Deilige hverdagsmandag i et helt nytt år! ;)

Jeg startet dagen med en time tøff kondisjonsøkt på treningssenteret. Dro meg selv nærmest etter håret ut av sengen for jammen var 08 tidlig i dag altså! ;)

Fulgte opp med en økt yoga da jeg kom hjem og skal faktisk enda en tur til treningssenteret i ettermiddag hvor det venter en time med herlig zumbadansing.

Jeg fortsetter der jeg slapp taket før juledagene var over oss. Det er rett tilbake til lchf og jeg ønsker å komme meg i ketose snarest mulig.

Jeg er nærmest sjokkert over hvor dum kroppen min er...noen veldig få pepperkaker og noen veldig få sjokoladebiter fordelt utover hele jul, romjul og nyttårshelg og jammen har kroppen straffet meg med en mye høyere vekt! Jeg forstår knapt at det er mulig i all den tid jeg faktisk også har hatt noen treningsøkter igjennom disse dagene, men må bare ta det med. Nå er det brått stopp og i dag kjemper jeg litt mot snopskapet og lysten på å putte noe i munnen. Gleder meg veldig til den lysten blir borte!

Bare å bite tennene sammen.....

:heia:

Dilly sa for siden:

Lykke til, Charlott :)

Dilly sa for siden:

Meg også :) tar gjerne et eller to glass hver dag jeg... men altså, det ser ikke ut til å spille noen rolle for vekta mi.

Kanutten sa for siden:

Sier lykke til jeg også!

silia sa for siden:

Hei! Denne blir jeg med på. Har gått ned 11 kg siden oktober, men skal ned 7 kg til. Vil gjerne klare det før påske.

Kanutten sa for siden:

:heia: Flinka! Jeg begynner i det små jeg. :o

Buldre sa for siden:

Jeg er også med. Godt å starte opp igjen i dag. Målet for 2012 er 20 kg ned. Håper det skal ordne seg.

Lilleslem sa for siden:

Har startet "Ny giv" med å gå inn på bloggen til Lena Beatrice og hentet ut masse gode oppskrifter og ideer! Åh, det er bare å glede seg til grateng, glute- og laktosefritt lavkarbobrød m.m. Et glass vin til stroganoffen er heller ikke å forakte:)

Charlott sa for siden:

Søtinger :love:

Kanutten sa for siden:

Av alle ting FRYSER jeg! Jeg som alltid har vært varm deluxe, men nå fryser jeg altså. Gjennomtrengende iskald i hender og føtter. :(

Lilleslem sa for siden:

På vekta i dag. - 1,6 kg. Snart er de julekstra kiloene vekk og jeg kan for fullt sette i gang med å gå ned de 4 kg. jeg egentlig skulle ned før påske. Er i grunnen fornøyd med at det går så fort i begynnelsen etter julens utskeielser. Ønsker alle dere andre lykke til i forsettene for det nye året:)

nellie sa for siden:

Synes det er ille fantastisk at absolutt et hvert snev av søtsug og rebelskhet forsvant etter at klokka hadde slått tolv på nyttårsaften! Det tror jeg er den første gangen. Men da er jeg kanskje det man kaller motivert.:p

Kanutten sa for siden:

:heia: Så bra! Som jeg har skrevet et annet sted så har jeg inntrykk av at nå du er skikkelig motivert for noe så er det omtrent ingenting som kan stoppe deg! Stå på!

Kanutten sa for siden:

Ostesmørbrød laget av Nannahs knekkebrød er nydelig! :sikle:

teleslynga sa for siden:

Åh kanutten, det må jeg prøve! Dette går helt supert, det, sliter litt med å ikke overdrive knekkebrød med smør og ost på kvelden. Og vinen nekter jeg å gi opp, altså.

Kanutten sa for siden:

Sambo og jeg har vedtatt at vin er lov hver fredag, men ikke i ubegrensede mengder. :p

Kanutten sa for siden:

Snikveiing i dag viste 0,5 kilo ned. Ned er ned, ikke sant? :p

VSB sa for siden:

Ned 0,6 siden nyttårsaften jeg også! Bra julekiloene vil av i hvert fall, selv om det er litt tidlig å si at alt forsvinner (1,6 igjen).

Lindemor sa for siden:

Ned er jammen ned og 0,5 er ikke noe å kimse av heller! ;). Stå på! :heia:

Carisma sa for siden:

Endelig i gang, etter litt surr i går! Det føles fantastisk!
har blitt tilbudt opptil flere fristelser i dag og det fristet ikke det spor.

Dilly sa for siden:

Jeg henge med, og dagens meny har vært 3 nannahknekkebrød med smøreost og paprika, blomkålmos og 1 rød danskepølse.
Vekta er uforandret.

Nnem sa for siden:

Nedtrapping i går og fullt kjør i dag. Svettet som en gris, det lover nok godt. Abstinenser i form av hodepine og godtesug.

teleslynga sa for siden:

Mm. Vi deler jo gjerne en flaske både fredag, lørdag og søndag. Skal se hvordan det går.

humptydumpty sa for siden:

Jepp, jeg er definitivt med!!
Denne julen ble det null julekaker, null godterier (unntatt bittelitt av min egne hjemmelagde lavkarbomarsipan), null snacks men desto mye vin...:o Det er godt å se at jeg ikke er den eneste med den "lasten", for jeg setter så stor pris på et glass, max to - om det heter tirsdag, torsdag eller lørdag... det er også den eneste alkoholen jeg drikker og det ser ikke ut til at jeg går fortere ned i vekt om jeg dropper den. -Uansett går det uendelig sakte!!!:( Etter et langt liv med grufulle slankeøkter er stoffskiftet, blodsukkeret og min optimisme ang. vektnedgang ganske så frynsete, men nytt år, nye muligheter, ikke sant???!! :
Vel hjemme etter 10 dager juleferie hos n'a mor sitter klærene faktisk løsere enn før, men det betyr ikke at badevekten samarbeider! Derfor har jeg drøyet veiingen til kommende fredag, og jeg er KJEMPESPENT. La oss stå på, gjengen, DETTE KLARER VI!!!:goodluck: :boxing:

Orkide sa for siden:

Var super motivert på søndag, men i dag tok jeg svale stup i lakris posen i skuffen, og nå er den tom. (like greit kanskje)

Måtte reise fra jobb i dag, da jeg var skikkelig uggen og svimmel.
Så da ble veien til kjøkken skuffen kort, det ble også to loff skiver.

Har holdt meg helt etter planen i jula, og så skjer dette i dag:mad:

Men vi får bare jobbe oss videre.

Carisma sa for siden:

Selv om man ikke føler at vin har noe å si på vektnedgangen så vil det det. Spesielt om kroppen har andre utfordringer i tillegg, som stoffskifteproblemer, ustabilt blodsukker, betennelser ol. Da vil kroppen måtte forbrenne alkoholen fremfor å bruke energi på å gjøre kroppen frisk, som igjen vil gi den overskudd til å jobbe med vekta.
Jeg tenker at om jeg skal sykle en mil så vil jeg hvertfall ikke gjøre det med bremsene på :o Derfor holder jeg meg unna røyk, alkohol og pepsi max ol....

Perdita sa for siden:

Wuhu! Første dag er overstått. Jeg skulle jo ikke begynne før på fredag, men begynte så smått i går, og i dag har det vært helt bra hele dagen uten at jeg egentlig hadde planlagt det. Vekten i dag derimot tror jeg har blitt helt gæren for den viste fem kg opp siden før jul, og to kg opp fra i går, så jeg tror ikke på den lengre. Tror det er på tide å kaste den ut og skaffe en ny i steden. Jaja, nå er jeg i gang, og da får man vel tro at resultatene vil komme sigende inn etter hvert også!

Bonitta sa for siden:

Jeg har nå overlevd dag to med streng kost igjen :p
Det går bra, men sliter litt med blodsukkerfall innimellom, og er slettes ikke inne i rutinen om å drikke mye vann.
Men har denne gang stor tro på meg selv, for nå skal kiloene vekk. Nytter ikke med halvveis lavkarbo og utskeielser titt og ofte. Å være streng med meg selv er det beste har jeg funnet ut.

Kanutten sa for siden:

Min største last er ost..... I alle varianter. Jeg VIL og TØR ikke sjekke om det kan stagnere vekta mi.

nellie sa for siden:

Jeg har hermet svigermora mi og begynt med en stor salat som "forrett" til middag. Synes det er kjempelurt! Det tar jo rundt 5 minutter å spise den, så når jeg (som spiser illeeee fort) da er ferdig med middagen så er jeg faktisk fornøyd. De sier vel at det tar ca 20 minutter før man blir mett? Bruker litt fetaost, oliven, grønnsaker og en eller annen dressing.

Kanutten sa for siden:

Lurt!!!! :heia:

Brokkoli sa for siden:

Godt "triks", nellie! Spesielt om man har en litt mer karbete middag enn man pleier.

Ny giv 2012 fungerer, og jeg har trent to av tre av årets dager! Og det er ganske bra til å være meg, for jeg mister alltid motet av den laaaange dørstokkmila.

aktivjente sa for siden:

jaja- et kilo ned... merker det mest av alt på puppene :o, men det er like greit, Føltes som det var der ALLE julekiloene hadde plassert seg.. undelige greier, og stikk motsatt av normalen..

Har hjemmeeksamen denne uka, og forbaset meg selv stort i går, med å glemme skapsnoking fullstendig! Håper denne dagen går like greit ;)

Nupsida sa for siden:

Jeg er med! Gikk ned 25 kg fra August til januar ifjor, så litt opp, litt ned, litt opp and so on.
I oktober gikk alt virkelig galt så fra da til nå har jeg gått opp kremt 17 kg.. host

Men nå er det ingen klær som passer lengre å jeg føler meg ikke bra i det hele tatt, så nå er det på tide å komme i gang igjen! Kommer til å begynne med generell lavkarbo, i retning ketolyse til å begynne med, og når vi får oss kjøkken (i allefall noe som ligner, mer ett hybelkjøkken) om noen dager til så skal jeg prøve meg på ren ketolyse!

Håper virkelig jeg klarer gå ned kiloene igjen!!

Kanutten sa for siden:

Da var 45 min på "trøbåt"sykkelen unnagjort!
Zumba blir det når kinoen blir ryddet. Det fulgte med noen "vektstaver" i zumbapakken jeg kjøpte for endel år tilbake, men jeg har ikke prøvd dem ennå. Noen som har prøvd?

Charlott sa for siden:

Ble operert i går, men siden formen er rimelig upåklagelig og smertene ikke verre enn at jeg fint orker å lage meg skikkelig mat, begynner jeg for fullt i dag!

Ble forespeilet stoooore smerter i 12-14 dager, men den gang ei, ikke engang tatt smertestillende i dag :D

Mao ikke noen grunn til å utsette fortsettelsen på "Det gode liv" :D

Fikk beskjed om å spise minimum 500 gr grønnsaker pr dag for å holde magen i gang, null problem å innlemme i et skikkelig lavkarbokosthold akkurat.

Fysisk aktivitet må begrenses litt enn så lenge pga blødninger, men har bestilt både "Inch loss" yoga dvd og Pilates boot camp, begynner så smått så fort de er i hus.

Gleder meg jeg :D

aktivjente sa for siden:

Ja, det er gøy å trene med vektstaver :p men du må kanskje regne med litt gangsperre under armene etterpå..

I neste uke skal jeg prøve meg på en ny type SATS- trening, som visstnok skal ligne litt på core- bar. Det er så artig å finne nye treningsmåter!! Variasjon er dessuten tingen, hvis man vil holde oppe intensiteten.

Kanutten sa for siden:

:heia: Så bra Charlott!

Aktivjente, takk for opplysningen. :eek:

Megvel sa for siden:

1,5 kg på to dager. Elsker Lavkarbo...

Orkide sa for siden:

Da er heldigvis svimmelheten og ubehaget borte, så i dag er det lavkarbo for fult.

Skal "hive" ut jula i dag, har funnet fram kassene, så nå er det bare å jobbe på:)

Lava sa for siden:

Hvor mye tåler denne da? Sto ingenting på linken din. Det bør opplyses om fart og vekt og slikt :ja:

pappaegøyen sa for siden:

Da er det tredje dagen min etter nytt år med lavkarbo . snek litt på vekten i dag , å ikke noe som har hendt på den fronten så her er det bare å ha tunga beint i munnen å forsette . Hode pine neste vekke , svetter som en gris å tørster noe felt . vekt opp etter jule bord å jule godt å god mat å drikke så er det opp fra 88 til 91,9 . surt som bare f . Men men er glad jeg klarte å snu . Det er ikke litt meg i hele tatt . Så klapp på skulderen til meg :)

Kanutten sa for siden:

Det stod ingenting i linken, vet det. Men jeg søkte på nettet og spurte i butikken; maks vekt er 125 kg, farten er fra 0-16 km/t. Jeg skal lete opp en svensk link ...... Et øyeblikk....

Kanutten sa for siden:

HER er en svensk link til samme mølla.

Hvis du klikker på kommentarer vil du få vite litt mer. De var veldig sparsomme med opplysninger om denne på nettet, jeg er enig i det, men Gsport sa at det var en kurrant og grei tredemølle.

Lava sa for siden:

Takk skal du ha! :)

teleslynga sa for siden:

Jeg tryna i noen godsaker i fryseren i gårkveld og sprengte både karbo og energibudsjettet. Men i dag!

Klara sa for siden:

Hurra! Min nyinnkjøpte bukse begynner å kjennes riktig! Kjøpte den i vanlig størrelse, selv om den kjentes litt trang rett etter julen :D

supersol sa for siden:

Så bra å høre. :)

Jeg fikk den smellen jeg tenkte meg på mandag. opp 3 kilo. Forhåpentligvis mye vann, det vil vise seg på fredag (ny veiedag). Ble veldig inspirert av Puls på mandag. Berre gjer det. Tenker at 4 uker med lidelse kan gå an, og det bør jo hjelpe på vekten også, ikke bare cm. Hvorfor er vi så utrolig mye mer opphengt i vekt enn cm???? Vekten min har lagt stabilt på 73 et år På lavkarbo).Synes det er rart at jeg ikke har gått ned mer, men tror jeg er av dem som må ha et skarpt blikk på kaloriinntaket også, ikke bare karbohydratene. Som flere andre her inne er jeg glad i vin og tror at det kanskje kan være litt av forklaringen på manglende vektnedgang. Prøver å kutte noe der, øker veldig på med trimmen og er kjempespent på vekten på fredag.:p:p

Bik sa for siden:

Kjempelurt!

Perdita sa for siden:

Juhu! To vellykkede dager med lchf og foreløpig ingen overgangsplager! Lykke!

Lindemor sa for siden:

Det går bra her også med full innskjerping og ingen plager. Evner full fart på trening også og det er jeg hoppende glad for! ;)

Skulle ha vært på vekta i dag da onsdager er min veiedag, men det glemte jeg på morgenen og jeg hadde ikke lyst til å tråkke på den etter lunsj. I morgen blir det status. Vet hva vekta lyste på det værste etter jula og jeg er spent.

Dilly sa for siden:

Så mange flinke folk her :) godt å se at dere er fornøyd.

Jeg er også fornøyd, selv om vekta listet seg litt oppover mot 69 i går. Håper at den kommer seg ned igjen en halvkilo i løpet av dagen.

Kanutten sa for siden:

Jeg skal veie meg i morgen. Jeg har vært flink med alt i matveien.... bortsett ifra et stort glass melk i går kveld siden jeg var tørr i halsen. Melk er det eneste som gjør halsen "slimete" nok. Skal kjøpe inn fløte som jeg kan bruke i stedet eller kanskje tyrkisk yoghurt.

Carisma sa for siden:

Første offisielle veiedag, og jeg kan ikke klage: -1,1 kg! Da er hvertfall julekiloen borte, og det etter bare to dager på "ordenltig" mat.

Megvel sa for siden:

Jeg tror jeg driver og går igjennom lysveggen i dag. Humøret er på topp etter en drittadag i går!

teleslynga sa for siden:

Her går det også oppover igjen. Ikke vekta altså, tvertimot. Veier meg daglig, men skal ha lørdager som offisiell vektdag. Og det ser bra ut! Men viktigere (faktisk), er jo at jeg beynner å få kontroll på det rabiate mattrollet inni meg.

Kanutten sa for siden:

Jeg har fått dilla på osteknekkesmørbrød. Skjerpings!
Det overstiger ikke karbene mine, men det blir for ensidig.

Nupsida sa for siden:

Har nettop bestilt min første pakke fra iHerb! Håper ikke det tar for lang tid!!!

pappaegøyen sa for siden:

Hei min vekt har gått litt ned fra mandag 91.9 til i dag torsdag 90,8 . kommet i ketose å er ikke så sugen på alt mulig lenger :) fremdeles litt tung i hodet .det kommer vel av at jeg ikke får i meg mer enn et eller to glass vann for dagen . jobber med den saken :)

Fedona sa for siden:

Det er godt at jula er over, nå er den ute av huset også :)

Snikveier meg litt hver dag og har gått ned bittelitt mer enn gårsdagens "offisielle" veiedag... Frister til å gjøre som en annen her inne, veie meg hver dag og skrive den laveste vekta i tickeren ;) Mest for motivasjonen da, ikke for å lure meg selv :rolleyes:

Men har vært så oppblåst i magen de siste dagene. Noen andre som har det sånn? Det er ikke den tida i måneden heller...

Kanutten sa for siden:

Man blir vel kanskje litt oppblåst de første dagene etter skifte av meny??

Man spiser kanskje litt grovere mat?

Fedona sa for siden:

Det kan hende! Det ble mer karber i jula, men gått tilbake til ca - 15-25 igjen. Kanskje det er grunnen...

Kanutten sa for siden:

Noen som kan anbefale en god sportsbh??

Jeg bruker normalt 85 e så disse sportsbhene fra Rob... Pie.. (eller noe) tror jeg ikke passe selv de har 8xl. De virker så små!

Sambo sier han kan stå bak meg på tredemølla og holde puppene i ro, men jeg tror ikke jeg er helt med på den.. :o

Fedona sa for siden:

Jeg kjøpte med nettopp en fra Underverker.no i str 85E.

"TESTVINNER" sports-bh fra Scock Absorber (Plunge)

Prøvd den en gang og den satt som støpt, virket veldig bra. Du får sjekke opp på nettsida deres, de leverer raskt! 1-2 dager vanligvis!

Ellers så var jo samboen din sitt forslag greit det ;)

Kanutten sa for siden:

Takk for tips! Jeg skal sjekke!

nellie sa for siden:

Shock absorber skal være bra!:)

Dietta sa for siden:

Takk for super link :D

jojomesteren sa for siden:

Første veiing i 2012 - ned 1,2 kg siden før jul:D!!
Da hadde jeg stått stille i flere uker - men likevel! Var i ketose hele jula, men det ble, som for mange her, mye mat og vin :o... Litt igang med trening igjen etter en veldig energitomhet, det hjelper vel det og.

Megvel sa for siden:

Nede i 70,1 i dag! Siden mandag!
Elsker lavkarbo. Magen ser ut til å ha roa seg etter at jeg slutta med algeguffa.

Efterår sa for siden:

1. vejedag :) 800g på 5 dage :D så nu mangler jeg bare 6.8kg

Kanutten sa for siden:

Og jeg opp 0,3. :o

Dvs 0,8 opp siden snikveiinga for noen dager siden. Mistenker at knekkebrødene har skylda. :ja:

Nupsida sa for siden:

Gått opp 1 kg siden tirsdag.. Hva i alle dager? :(

Opp på vekta, men ikke gitt opp! Ikke sant? ;)

Dette går fort av igjen!

Dietta sa for siden:

Føler meg fortsatt litt oppblåst av all den gode julematen + + (lavkarbo selvfølgelig). Har ikke vært flink med vann siden før jul, men i dag har jeg fått i meg en liter allerede. Regner også med at alkoholen fra nyttårsaften er forbrent så, så herfra burde alt bli "normalt". Jeg er jo ikke på vekta (siden den sa takk for seg i høst), men buksene føles som de gjorde før jul....

Dietta sa for siden:

Knekkebrød er no no for meg når jeg skal ned :mad: Det må bli når jeg skal stabilisere en gang..........

Perdita sa for siden:

Nå har jeg levd tre dager på lchf, og smaken i munnen tyder vel på at jeg er i ketose. Jeg bryr meg egentlig ikke, ketose er ikke noe mål for meg egentlig. Jeg veide meg i går og i dag, og var 500g mindre i dag enn i går, så da tror jeg på at dette går veien, og nå skal vekten på dynga, og en ny skal kjøpes inn om en måneds tid til neste veiing. Det kan kanskje bli veldig bra, for erfaringsmessig viser den vi har nå mer enn de andre jeg har testet så da får jeg kanskje en ekstrabonus.

Egentlig vil jeg jo veie meg hver dag, men jeg kjenner at det er viktig at jeg slipper kontrollen litt og bare fokuserer på å spise og å leve riktig og så får resultatene bli som de blir. Jeg har jo ikke dårlig tid, det får ta den tiden det tar.

I dag våget jeg meg på vekten for første gang etter jul, og den var vennlig nok til å vise 1.2 ned siden sist veiing 20.12. Puh... Egentlig burde jeg gi blaffen i hele vekten, siden jeg så tydelig merker at kroppen blir mindre selv om ikke den forbaska skalaen alltid bekrefter dette...

Egentlig vil jeg jo veie meg hver dag, men jeg kjenner at det er viktig at jeg slipper kontrollen litt og bare fokuserer på å spise og å leve riktig og så får resultatene bli som de blir. Jeg har jo ikke dårlig tid, det får ta den tiden det tar.[/QUOTE]
Hør-hør...! Et godt og nyttig mantra jeg skal legge mellom ørene! :)
Pleier å veie meg en gang pr uke, men det er antakelig for ofte... "Dagens" tarm-og blæreinnold samt kroppens væskeopptak varierer jo noe veldig, og det er jo ikke ensbetydene med at vi har lagt på oss, er det vel?! Kanskje disse vektene som måler fett/vann prosent er en god ide? Er det noen som har erfaring med disse?

Nå skal jeg ut å gå halvannen-mil-runden min, med freske fraspark og kul musikk på ørene. Om noen har tips til energigivende musikk til spillelisten min tar jeg gjerne imot! :_punk:

Ha en fin dag alle sammen! :)

Dilly sa for siden:

Jeg var kommet tilbake på 68,5 igjen. Fornøyd med det jeg. Jeg mistet noen kilo før jul og i jula, så jeg ser på det som en seier om jeg klarer å holde de vekk. Det er jo ofte slik at en tapt kilo kommer tilbake med hele "familien" på slep.

Lykke til i helgen alle sammen :)

Orkide sa for siden:

Da veide jeg meg i dag, og da var det bare 0,2 kg opp siden 23/12, og det er jeg fornøyd med.

Så nå er det bare å jobbe seg videre.

Jeg :heia::heia::heia: på oss alle sammen her inne.
For dette greier vi når vi står sammen.:ja:

nellie sa for siden:

Detta går så det suser! Har ikke veiedag før neste lørdag da.. How will I ever survive..

teleslynga sa for siden:

Kanskje jeg også burde innføre fast veiedag. Er deppa av dagens veiing og oppfører meg derfor ikke helt konstruktivt i matvalgene mine. For å si det sånn.

Men jeg lurer seriøst på om jeg blir litt rar og fysen ved eggløsning. Andre som har det sånn?

Perdita sa for siden:

Jepp, får veldig lyst på mat, men vil ikke ha noe av det vanlige. Tapas pleier å hjelpe meg på sånne dager. Assortert blanding av gode oster, oliven, spekemat, grønnsaksstaver osv. Lett å spise og veldig godt...

teleslynga sa for siden:

Ja, og kanskje man samler litt vann i kroppen også...? (Hoho, snakk om å klamre seg til bortforklaringer!)

-Cilia- sa for siden:

Snikveiing viste 0.5kg ned i dag :) Vet at det er mest vann, men det føles godt likevel! Kjenner ellers at jeg sliter litt med å få sove, samt konstant tørste og hodepine. Alt som det skal være, med andre ord :) Bortsett fra sovinga da, men sånne perioder har vi vel alle innimellom. Nå skal jeg lese litt biokjemi, det er så mye mer interessant når man prøver å finne ut hva lavkarbo gjør med kroppen! :)

Klara sa for siden:

Jeg trives med denne fra Change, veldig glad i at skulderstroppene kan justeres, og at den tas på som en vanlig BH.

Dietta sa for siden:

Oh yes, gjett om :eek:

Bonitta sa for siden:

Dag 5 med lavkarbo (selvkomponert) for meg. Og vekta i morres viste -2 kg siden jeg startet på mandag :)
Er nok vann, men pytt sann, kiloer er kiloer!! :heia:

Dilly sa for siden:

:heia::heia::heia:
Jeg er normalvektig! Dette var rart :)
67,7 kg

aslaug sa for siden:

68.8 kg i dag, så det går bra med vekta!:D:D
Verre er det med treninga for jeg er så forkjøla og kjenner at det ikke er mulig for meg!

Rin sa for siden:

Gratulerer!!! :heia: :heia:
Så fantastisk - gleder meg til jeg kan si det samme. :)

Dietta sa for siden:

WOW - så morro. Det står det skikkelig respekt av, og veldig motiverende for andre. GRATULERER :blomster:

Orkide sa for siden:

Gratulerer, det er jo kjempe flott :heia:

WOW! Helt fantastisk innsats! Dette gir stor inspirasjon - gratulerer!!:heia:

Makat sa for siden:

JA JEG ER MED!!
Gikk opp to kilo i juleferien, og det førte til at jeg føler meg FEIT igjen:( Da vekta nådde nye lavmål følte jeg meg så "slank" -- men nå er magen der igjen, føler jeg.

Så, mine mål i første omgang er;

• Få bort de to julekiloene! :gave: MÅL NÅDD!
  • Gå ned enda 2 kilo til 1. februar! :ja:
  • Komme under 80 til 1. april! :boxing:
    Lykke til "meg selv", lykke til alle sammen!!!
    Og etter ei uke er da den første julekiloen borte - heldigvis! Så da er jeg på rett vei:0)

Lindemor sa for siden:

Hurra for deg! Såååå deilig det må være! Gratulerer, flinke du! :heia:

Gratulerer!!! Fantastisk godt jobba og en inspirasjon for oss andre!:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.