< Tilbake til oversikten

Hva leser du nå?

#1

Rogue sa for siden:

Her inne var det ikke veldig mye.
Hvilken bok leser du nå, hva synes du?


#2

TrillTrall sa for siden:

Tokyo av Mo Hayder, virker veldig bra, har ikke kommet så langt ennå.

Har nettopp lest "Halve himmelen" av Nicholas Kristof - sterk bok om behandlingen av kvinner og jenter i dårligere stilte land enn oss og hva vi kan gjøre for å hjelpe.

Har også "Enken" av Gil Adamson liggende, men har ikke begynt på den ennå.

"Det vokser et tre i Mostamägg" og "Himmelbjørnens skog" av Britt Karin Larsen gikk med på et par dager i sommer - knallbra bøker om livet på svenskesiden av Finnskogene på 1800-tallet.


#3

Bønna200 sa for siden:

Nå holder jeg på med den siste til Harlan Coben, Tilgi meg. Merker at den er litt drøyere enn de tidligere... Men har ikke kommet så langt enda heller;)


#4

Albertina sa for siden:

La meg synge deg stille sanger, av Linda Olsson. :)


#5

manebane sa for siden:

Jo Nesbø - Rødstrupe. Første jeg leser og tror nok jeg må lese resten av bøkene om Harry Hole også:)
Og jeg som egentlig ikke liker krim :p


#6

Bik sa for siden:

"Brente skygger" av Kamila Shamsie :)


#7

TrillTrall sa for siden:

Den er så fiiiiiin! :ja:


#8

Carisma sa for siden:

Det er den beste :ja:

Skal begynne på Gjenferd av Jo Nesbø. Nettopp ferdig med Aldri Fucke Opp av jens Lapidus. Burde lese Ekstremt høyt og utrolig nært av Jonathan Safran Foer til lesesirkelen vi har, men har ikke orket å begynne... Har fått beskjed om at jeg er fritatt denne runden pga ny baby :D


#9

Melusine sa for siden:

Holder på med Vanære av J.M. Coetzee, er kommet til slutten og synes dette er en meget god bok - anbefales!

Ellers har jeg Stormfulle høyder liggende på vent :)


#10

Karbobrussel sa for siden:

"A Conflict of Interest" av Adam Mitzner...glimrende "retts-thriller"!



#12

lille_trille sa for siden:

Drømmehjerte av Cecilia Samartin. Nydelig bok :)


#13

mysil sa for siden:

Jeg leser flere serier som Sønnavind, Kystens datter, Fossefall, Jordmoren, Lassjenta, Morshjerte, Villblomster og Hverdagsengler. Jeg byttelåner bøker med mormor så det ikke blir så dyrt :)


#14

Unnbjorg sa for siden:

Er akkurat ferdig med "Paula" av Torgny Lindgren. Fantastisk bok! Har ogsaa nylig lest boka av Sofi Oksanen, (Purge paa fransk, men vet ikke titelen paa norsk)


#15

Jabba sa for siden:

Holder på med to bøker på en gang; Røde knokler av Ann Cleves og Nådens Omkrets av Jørgen Brekke på digibok (tror jeg det er - har ikke boken her nå)...
Etterpå har jeg "Kjerringer" av Helene Uri klar...


#16

Melusine sa for siden:

...hehe! Jeg har forøvrig lest ikea-katalogen i dag ;)

#17

Yrla sa for siden:

Imorgen var jeg alltid en løve. Selvbiografi om ei som kom seg ut av shizofreni og ble psykolog. Norsk dame. Veldig klok. Spennende bok.


#18

The Cat sa for siden:

Øya under havet, av Isabel Allende. Bra bok, likte den godt :)

Skal nå begynne på Prosten og hans forunderlige tjener, av en finsk forfatter. Det skal være en munter bok, gleder meg til den!!


#19

Veggpryd sa for siden:

Hehe, ja den har jeg spart på. Skal begynne på den i morgen, tenkte jeg. :lol:

#20

Mella sa for siden:

Gled deg til "Kjerringer" :)


#21

Kitsu sa for siden:

Tror jeg holder på med tre forskjellige bøker for tiden - "Game of Thrones", "Spartan" og "Genji Monogatari". Varierer litt mellom de, alt etter hva jeg er i humør for.


#22

Levita sa for siden:

Jeg leser "Aldri fucke opp" av Jens Lapidus. Den er et lite intermezzo mens jeg finner noe "tyngre". Jeg leser mest lettleste krimbøker i ferien, men nå er ferien over.. :-) I ferien har jeg lest "Fatimas hånd" av Ildefonso Falcones, "Gjenferd" av Jo Nesbø, "Potensgiverne" av Karin Brunck Holmqvist, "The Lincoln Lawyer" av Michael Connelly, "Brannvegg" av Henning Mankell og noe mer jeg ikke husker (krim er som tegneserier for meg, slukes og glemmes på en måte). Vil nok anbefale Fatimas hånd og Potensgiverne av disse. Noen som vil anbefale noe på den "tyngre siden"? Føler jeg trenger et leseprosjekt :)


#23

Basics sa for siden:

Jeg leste også først Rødstrupe for noen år siden, og etterpå ulike bøker hulter til bulter. Kjempebra serie! Tror jeg begynner på nytt med nummer 1 og følger helt til den siste sånn at jeg får det i riktig rekkefølge. Litt av et prosjekt, men har skaffet nesten alle bøkene på salg. Du får gjøre det samme! :D
Nå leser jeg Dan Browns the Last Symbol (på engelsk). Han skrev jo også bl.a. Da Vinci-koden og Engler og Demoner. Spennende bøker det også.


#24

Sinnami sa for siden:

Har holdt på med Vidunderbarn av Roy Jacobsen hele sommeren. Blir jo aldri ferdig... :lesebok:


#25

manebane sa for siden:

Ja! :D Fant flere av bøkene til 79,- på Ark. Hadde også lyst å starte på 1 og lese de kronologisk. Men har ikke fått tak i den første. Tror kanskje jeg skal gå på biblioteket og se. Det hadde jo vært miljøvennlig :rolleyes:
Er hvert fall ferdig med Rødstrupe nå..


#26

manebane sa for siden:

Håper ikke de andre skuffer da :cool: Time will show.


#27

Cyan sa for siden:

Arto Paasilinna er en av mine favorittforfattere. Gled deg! :)

Jeg leser for tiden Knausgårds Min Kamp. Holder på med tredje boken nå.


#28

Rogue sa for siden:

har hørt om den, men glemte den i det samme! Skal sjekke den ut om de har den på biblioteket mens jeg husker det! :D


#29

Hamster59 sa for siden:

Den har jeg liggende, skal begynne på den snart. Forfatteren heter Arto Paasilinna. Har lest flere av hans bøker, de er fornøyelige. Men først må jeg lese Tordengudens sønn ferdig (samme forfatter).

Har lest 3 av Samartins bøker i sommer + 3-4 andre på engelsk, Syns bøkene varer litt lenger da. Har en tendens til å "jafse" i meg bøkene hvis de er på norsk.


#30

Tirililltove sa for siden:

Akkurat ferdig med Emma og Uno av martha Tikkanen, om hennes mormor

Har så vidt begynt på Vi de druknede av K Jensen tror jeg forfatteren het

Mange fine tips her, blir en fin bokhøst


#31

The Cat sa for siden:

Åh, den en jo skjønn!!!


#32

Imp sa for siden:

Holder på med De hellige hulers land av Jean M. Auel. Den sjette boka i serien som heter Jordens barn. Den er fin så langt, men nå er ferien over, så da får jeg ikke lest mer. ;)


#33

Melusine sa for siden:

:stortsmil

Hva med HM-katalogen? Den er ganske tykk ;)


#34

fett-nok sa for siden:

Jo Nesbø her også, men leser snømannen, min første Nesbø-bok også. Blir nok fler utover vinteren:)


#35

fett-nok sa for siden:

"min kamp" er mitt neste prosjekt, hva synes du om bøkene?


#36

langaard sa for siden:

Jo Nesbø: Gjenferd, har lest alt av krim som Nesbø har skrevet, veldig bra krim!


#37

Photobscura sa for siden:

Åh! Elsker Nygårdshaug. Har kun lest Mengele Zoo av trilogien, men vil på det VARMESTE anbefale Prost Gotvins Geometri og Fortellerens Marked (som også spinner noen tråder fra Mengele Zoo). Jeg er ikke noe glad i krim, og dette kan vel strengt tatt ikke kalles krim, men de er sykt spennende!

Jeg har fått leselysten tilbake etter litt tørketid, og avsluttet nettopp Drømmen og Hjulet av Bjørneboe (løs biografi om Ragnhild Jølsen), litt som en slags inspirasjon til gå løs på "feministlitteratur" fra forrige og forrige-forrige århundre. Men så fikk jeg Lille Stjerne av John Ajvide Lindquist i hendene, og måtte bare kaste meg over den, og er godt og vel halvveis nå. Jeg har snart lest hele bibliografien hans, og han gjør ikke ett feilskjær. En av de mest fantastiske nordiske forfatterne av moderne tid som jeg har vært borti! Elsker skrekk- og grøsserallegoriene han bruker! :D


#38

sjuggerpløm sa for siden:

Hvis du likte Fatimas Hånd, så burde du lese Havets Katedral av samme forfatter. Jeg likte dem godt, begge to.
Holder fortsatt på med Mengele Zoo, og skal etterpå lese Barnepiken av Katrhyn Stockett.
2 sept. begynner jeg på videreutdanning igjen, så da er det vel andre ting som må leses :rolleyes:


#39

Huldr sa for siden:

Jeg har vel i grunnen bare lest én skjønnlitterær bok i sommer, "Tilbake til Riverton" av Kate Morton. "Herskap og tjenere"-tema og ganske spennende, men litt irriterende dårlig språk her og der ... Kan hende den er bedre på originalspråket, men jeg liker best å lese skjønnlitteratur på norsk av en eller annen grunn selv om jeg behersker engelsk godt, føler liksom mer nærhet til det jeg leser da. Har "Den glemte hagen" liggende, men har ikke fått begynt på den, og nå må den visst leveres på biblioteket snart. Skal på ferie om en uke og da tror jeg jeg skal ta med meg "Besettelse" av VS Byatt.

Ellers anbefaler jeg "Rebecca" av Daphne du Maurier, hvis man som meg er litt hekta på engelske herregårder og sånt :o Det er jo veldig i vinden nå, men "Rebecca" er mer en psykologisk drama/thriller med mange lag. Hitchcock lagde film av den.

Jeg leste "Havets Katedral" for et år siden, forresten (så det var noen som hadde lest Falcones her). Og jeg er litt fascinert av middelaldertemaet, inkvisisjonen og sånt, så ganske nylig "Rosens Navn" på DVD, og må nesten lese boka. Den er gammel, men er en av de bøkene jeg aldri har fått somlet meg til å lese ...


#40

Carisma sa for siden:

Jeg er ikke hekta på det, men likte den veldig godt likevel :ja: Den regnes også for å være malen for all moderne krim/thriller.


#41

Levita sa for siden:

Ja, Havets Katedral leste jeg for noen år siden! Likte den kjempegodt! Ser en del her leser Arto Pasiliina også. Han er jeg glad i, og tror jeg har lest snart alle bøkene. Forunderlige og morsomme romaner.

Photo: Drømmen og hjulet har jeg lest to ganger. Kjempegod bok.

Ser noen har lest Rebecca også, den likte jeg også. Underholdende :)

Kanskje jeg får prøve meg på Mengele Zoo, siden så mange her og rundt meg nevner den :)


#42

Huldr sa for siden:

Nei, man trenger ikke det, enig :) Det var mer en referanse til de bøkene jeg beskrev ovenfor - men denne er annerledes :ja: Sånn a propos vår lille diskusjon her om dagen, Wikipedia kaller den en "halvdokumentarisk roman" :)

Som Levita har jeg også lest den to ganger, for øvrig :)


#43

Photobscura sa for siden:

Ah, se der! Og, jeg legger meg flat, hehe. Autobiografi, som jeg hengte meg opp i er selvbiografi, som du jo sa. Man lærer så lenge man lever! :D

Jeg er Bjørnoe-fan på min hals! Dette var en av de få bøkene hans jeg ikke leste på vgs. I det hele tatt elsker jeg norsk samtidslitteratur fra rundt femtitallet. For ikke å snakke om den amerikanske beat-litteraturen. :)


#44

Rin sa for siden:

Jeg leste "Drømmen og hjulet" da jeg var 15 - likte den veldig godt på det tidspunktet. :)

Nå leser jeg aldri norsk/norskspråklig litteratur, men vurderer å gjøre unntak for den nye til Tor Åge Bringsværd.


#45

Jabba sa for siden:

Mengele Zoo er jeg veldig spent på......har hørt så mye bra om den....
Hva handler den om ? Og er det den første i triologien ?


#46

Cyan sa for siden:

Det satt langt inne å starte på den, opphypet som den er hadde jeg bygd opp en smule motvilje :o Men de er bra og vanskelig å legge fra seg :)

#47

Ellekaramelle sa for siden:

Jeg er nettopp ferdig med Gjenferd av Jo Nesbø.
Nå driver jeg å leser en krim av en dansk forfatter som heter Jussi Adler Olsen. Den heter "Kvinnen i buret" og handler om en politimann (kriminalinspektør Carl Mørck) som blir satt til å drive Avdeling Q, en nyopprettet avdeling for uløste saker av serdeles grov karakter. Godt skrevet krim/thriller. Gleder meg til fortsettelsen. Det kommer flere bøker. Det er hvertfall komet en til om avdeling Q, for den har jeg også lest, men husker ikke i farten hva den heter....


#48

Carisma sa for siden:

Er ikke han svensk?


#49

Jabba sa for siden:

Nope - han er dansk og er min nye favoritt forfatter!!! "Kvinnen i buret" var kjempebra!!! Likte også den siste "Flaskepost fra P" utrolig godt - spennende tema!


#50

Jabba sa for siden:

Det er kommet to til som er utgitt i norge - "Fasandrepernne" og "Flaskepost fra P" der den siste her er bedre enn nr 2. Neste bok kommer i februar 2012 (ifølge siste update fra Ascheheoug)......Gled deg!


#51

Gla'laksen sa for siden:

Tysteren av Jan-Erik Fjell. Og så ligger Balansekunstneren og venter. Har hørt mye positivt om den, så den gleder jeg meg til å starte på.


#52

Thaleia sa for siden:

Jeg leser "Blodleie" av Johan Theorin og "Rapsgubbene" av Karin Brunk Holmqvist. Har slukt de to forrige bøkene til Johan Theorin, men denne var ikke like fengende.


#53

fett-nok sa for siden:

Jeg også hadde bygget opp litt motvilje, men nysgjerrigheten har begynt å ta overhånd:)


#54

Bønna200 sa for siden:

Jeg syntes Blodleie var veldig bra:) Skal straks begynne på Rapsgubbene. Har store forventninger til den etter Potensgiverene. Håper den er like artig:p


#55

Huldr sa for siden:

Enig med deg, den var litt kjedeligere, men jeg er litt ambivalent til alle bøkene. Tematikken er spennende, men det er noe litt traurig og depressivt over alle bøkene synes jeg. Noe jeg synes går igjen i flere svenske samtidsforfattere ... Men Nattefokk var veldig spennende synes jeg, jeg var på hytta og lå og leste om natta og torde ikke gå på utedo :p

Jeg lurer på om jeg skal begynne på begynnelsen med Knausgårds forfatterskap og ta med "Ute av verden" på ferie ...


#56

gladjenta84 sa for siden:

Nå er det Jeg kan se i mørket av Karin Fossum


#57

Lava sa for siden:

[size=2][quote]

Hva leser du nå

[/QUOTE]

[size=2][/size]

[/SIZE]forumet :p


#58

ThereseA sa for siden:

Jeg leser Whyller - Sykdomslære( Skole ). Lever og tenker det nå for tiden


#59

Noenkiloformye sa for siden:

Jeg leser Harry Potter - Halvblodsprinsen jeg :rolleyes:


#60

Stabukken sa for siden:

jeg skal nå begynne på "I all evighet" av Ken Folett. Den er på over 1100 sider så det blir problemer å lese den på senga, får slagside. Har lest "Stormenes tid" for mange år siden. Anbefaler de for dem som er glad i historie. Tror den går på en eller annen tv-kanal for tiden.


#61

Bønna200 sa for siden:

Hva ligger portoen på i disse dager?


#62

LibraGirl sa for siden:

Holder på med siste boken i serien jordens barn :)


#63

Jabba sa for siden:

Går i en SMARTpost til kr 50,-


#64

Bønna200 sa for siden:

Da vil jeg gjerne ha den:) Men er det greit om vi venter to uker? For jeg står akkurat på farta nå til flyplassen. Skal to uker til sommeren:D


#65

Jabba sa for siden:

Ja da - det går fint! :)
Men hjelp meg med å huske på det da....jeg glemmer dette garantert på 2 uker.....ler


#66

Bønna200 sa for siden:

Da har vi like god hukommelse:lol:


#67

komatøs sa for siden:

"Hypnotisøren" av Lars Kepler. Den er utrolig spennende og underholdende! Gruer meg litt til den er ferdig -blir jo litt trist, må prøve å lese sakte så den varer lenger:p


#68

Photobscura sa for siden:

Næringslivspolitisk korrektur. :cool:


#69

Notabella sa for siden:

sagaen om isfolket bok 6 den onde arven :)
har fått mye mas om at jeg burde lese de bøkene av venner så da startet jeg da, å liker de ganske godt :). Eneste er at det er veldig vanskelig å legge de fra seg å gjøre viktigere ting som å lage mat, handle, rydde, vaske, trene o.l.

I går prøvde jeg å lese mens jeg tok intervaller på tredemølla, det gikk ikke så bra så det endte med at jeg måtte legge boken vekk til jeg var ferdig + tatt en dysj. :p


#70

Jabba sa for siden:

Har noen lest "De åtte" av Katherine Neville?


#71

Ellekaramelle sa for siden:

Leser nå" Flaskepost fra P" av Jussi Adler Olsen... Godt skrevet og man blir godt kjent med karakterene i bøkene. De er så bra beskrevet at man vil vite mer om dem.. Liker godt bøkene om Avdeling Q, og gleder meg til ny bok i februar....:)


#72

Jabba sa for siden:

Denne boker er såååååååå bra!!! Og så synes jeg at temaet er spesielt spennende....spesielt siden jeg bor i en by spekkfullt med sekter og ekstreme folk.....:D


#73

Kitsu sa for siden:

Arkitekturhistorie og byplanleggingsreferater.


#74

Unnbjorg sa for siden:

Har nylig lest Neshov-trilogien av Anne B Ragde, kan absolutt anbefales. Akkurat naa holder jeg paa med The selected works of T.S. Spivet av Reif Larsen. En original og helt spesiell bok som en bör ta seg litt tid med.


#75

Photobscura sa for siden:

For øyeblikket: Til Jeg Finner Deg av John Irving. Ikke den beste boka hans, men heller ikke den dårligste. Leser samtidig En Flyktning Krysser Sitt Spor av Aksel Sandemose, men det slår meg mens jeg leser den at jeg har lest hele den trilogien (om man kan kalle dem det) før. Og jeg har maaaaaaaaaange bøker jeg vil lese nå, så jeg lar den ligge til en regnfull dag.


#76

Klara sa for siden:

A tale of two cities av Dickens. Stort sett interessant og spennende, noen ganger litt mange ord på en gang (da leser jeg litt fortere).

Og så har jeg halve "Flykting..." av Sandemose liggende på lur :stortsmil


#77

Photobscura sa for siden:

Jeg tenker at dersom jeg skal begynne på den igjen, så skal jeg lese Vi pynter oss med horn først. Den likte jeg også best, tror jeg! :)

Jeg går ellers tydeligvis tilbake i "barndommen", både med Irving, som forsåvidt mest er lett underholdning, men nå har jeg kasta meg over reserveringa på Deichmanske og snart renner det inn av Bukowski! :D


#78

Marina sa for siden:

Akkurat nå holder jeg bare på med pensumbøker :P men den forrige boken jeg leste var Barnevakten av Kathryn Stocket, og den var kjempegod! Kan virkelig anbefales. Handlingen er satt til 1960- tallet i USA da skillet mellom svart og hvit var veldig stort. Boken beskriver farene ved å krysse usynlige grenser og å sette spørsmålstegn ved samtidens skikker og tanker...Kjempespennende!


#79

Bønna200 sa for siden:

Er akkurat ferdig med "Jeg kan se i mørket" av Karin Fossum. Den var skrevet på en så fascinerende måte at jeg måtte lese hele greia i ett:) Anbefales!


#80

Melusine sa for siden:

Har akkurat startet på Stolthet og fordom av Jane Austen, virker å være en god bok :)


#81

StegforSteg sa for siden:

Jeg skal begynne på Toner fra et piano av Nicholas Sparks i kveld.


#82

Lulla84 sa for siden:

Jeg leser Harry Potter, er sånn midtveis i nr 3 :) Før det leste jeg alle Camilla Löckberg bøkene. Lest litt Varg Veum.


#83

Jabba sa for siden:

Holder på med "Chimera" av Gert Nygårdshaug....så langt VELDIG BRA!!!


#84

Ellekaramelle sa for siden:

Er inne i Jussi Adler Olsen sine bøker.. Har lest bok nr 1 og nr 3 om avdeling Q, og holder nå på med nr 2, som heter fasandreperne. Gleder meg oldsomt til februar, da kommer neste bok om Carl Mørck og hans medarbeidere..
Fabelaktige menneskeskildringer. Man blir bare interessert i å finne ut mer om skikkelsene i bøkene.
Etterpå skal jeg lese to bøker av en fransk forfatter som er regnet som
frankrikes krimdronning for tiden. Hun heter Fred Vargas, og bøkene jeg skal lese heter Den tredje jomfru, og vampyrens hevn..


#85

langaard sa for siden:

Er akkurat ferdig me Jo Nesbø, gjenferd, anbefales:)


#86

LiseSJ sa for siden:

Jeppe på Bjerget og den Stundesløse av Ludvid Holberg akkurat nå.. Litteraturhistore For The Win... JIPPII ;D
Edit: Jeg elsker foresten lydbøker akkurat nå, for skulle jeg sittet meg alle verkene til Ibsen dette halvåret hadde jeg gått på veggen!


#87

vaskeklut sa for siden:

Jeg har akkurat lest ut "Charlotte Isabel Hansen" av Tore Renberg. Flott roman! Samtidig er jeg begynt på "The Art of Choosing" av Sheena Iyengar, ettersom den er pensum i det ene faget mitt. Jeg får faktisk litt søtsug av den, fordi det er bilde av jellybeans på coveret :eek:


#88

Carisma sa for siden:

Jeg ble bare irritert fordi hovedpersonen stadig gjør de samme feilene som faren gjorde jeg! Særlig i kompani Orheim-boka. Men det er kanskje det som er poenget, man gjentar andres feil?


#89

Bønna200 sa for siden:

:ja: Begynte på den i går kveld og klarte nesten ikke slutte for natta:p
Lese mer i dag!


#90

Jabba sa for siden:

Såååååå enig med Jussi bøkene.....men Fred Vargas - det var noe trøtte greier gitt......


#91

Jabba sa for siden:

Gir bort ei bok til .....
(men du må bet. portoen)

Denne var i grunnen ganske bra - men du må tåle litt ekle beskrivelser altså.....::D

"Det sorte hjertet" av John Connolly
Omtale fra forlaget:

Knust av drapet på sin kone og datter og pint av skyld, er tidligere New York drapsetterforsker Charlie "Bird" Parker en mann oppslukt av vold, sinne og hevnlyst. Når Birds tidligere partner ber ham om å spore opp en forsvunnet jente, tar det ham ned i en avgrunn av organisert kriminalitet, tortur, død og et skjebnesvangert møte med Streiferen, en av de mest grusomme seriemorderne verden har sett.


#92

vaskeklut sa for siden:

Mm, jeg tror det er litt av poenget. Men han lærer også. Han reflekterer over sin egen oppvekst kontra datterens, og det at han kjøper Tamagotchi til henne fordi han ikke fikk det "alle andre" fikk da han var liten vitner jo om at han ikke ønsker å være som sine foreldre. Nå har jeg dessverre ikke lest Kompani Orheim, fordi jeg glemte at den eksisterer (:o) før jeg begynte på Charlotte Isabel Hansen..


#93

Jabba sa for siden:

"Chimera" er spennende altså.......



#95

Cyan sa for siden:

Jeg begynner å bli litt lei Knausgårds liv nå, og har enda ikke kommet meg gjennom bok nummer 3 selv om jeg normalt er en lesehest av dimensjoner :o Jeg tror jeg trenger et avbrekk med noe annet etter 3'ern før jeg fortsetter med Min Kamp 4.


#96

Jabba sa for siden:

Noen som har lest Gert Nygårdshaug - Chimera ???
Jeg forstod ikke helt slutten...noen som har lest og vil forklare ???

Hvis noen vil overta denne - hyl ut.....


#97

Bønna200 sa for siden:

Ble nettopp ferdig med "Gjenferd", Jo Nesbø. Du store, for en slutt:_ohmy:
Har aldri lest noen av romanene hans før, men nå må jeg nok gjennom alle Harry Hole bøkene:)


#98

langaard sa for siden:

Ja, dette er drivende bra krim!! Har lest alle Harry Hole bøkene, anbefales!!:)


#99

Jabba sa for siden:

Har nettopp lest ut "En lykkelig mann" av Arto Paasilinna (eller hvordan det nå enn skrives)....kjempeherlig bok!

Har begynt på Jeffrey Deaver - Tungetale nå.....håper den blir bra!


#100

zorka sa for siden:

Jeg leser "Kabbalas hemmeligheter; din håndbok til et bedre liv" av Mikael Laitman. Veldig spennende for meg:)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.