Er tilbake her etter et alt for langt opphold, med ny giv å pågangsmot;)
Starter sporenstreks etter et dårlig fårsøk på å gå på vekta...
Er det flere som har vært med her før, men falt ut for en periode?
Tenkte det kunne vært morsomt å ha en egen tråd for oss! Vi har jo mye erfaringer, men vi trenger kansje en ekstra back up når vi begynner å gi opp (som vi har gjort før).
Kjapp presantasjon av meg:
Ble 30 for to uker siden
Har mann, 3 barn på 2 (j), 4 (g) og 8 (g)
Bor i Bodø
Jobber som assistent på operasjonsentralen
Lidenskapelig opptatt av interiør
Vært lubben hele livet.
Her kan jeg også slenge meg på. Etter en planlagt sprekk ifb. med danmarkstur i sommer, fikk jeg liksom ikke hentet meg inn igjen. Var i ketose fra april til juli, og gikk ned 12 kg. I begynnelsen av juli var jeg så drittlei fett og dårlig matlyst at jeg bestemte meg for å prøve et mer moderat lavkarbokosthold etter ferien, men kunne bare konstantere at det ikke er noe for meg. Det er mye lettere å gå på en smell når jeg ikke er redd for å falle ut av ketose, synes jeg.
Veide meg ikke i sommer, men gikk nok opp en 4-5 kg., tenker jeg..:rolleyes:
Nå har det vært så turbulent i livet mitt noen uker, med bl.a. en ex som lager krøll med samvær og oppfører seg som en idiot (5 år etter brudd!), at det har vært vanskelig å holde fokus på kosthold. Satt for meg selv i helgen og tenkte over saker og ting, og kom til at jeg faktisk kan kontrollere NOE i livet mitt, altså vekten. :)
Begynte på ketolyse igjen på mandag, og gikk på vekten i dag tidlig. Den viste 2 kg. mer enn før ferien, og det er jeg egentlig fornøyd med. Nå er det hårda bud i noen måneder igjen, og satser på å klare rundt 10 kg. før jul.
Gidder ikke forandre på tickeren min, for jeg regner med de to kiloene snart er borte.:cool:
Som å lese om meg selv! Samme planene om å holde det moderat osv, men hos meg må jeg altså gå cold turkey;) jeg har savnet den følelsen av selvkontroll som jeg vet jeg har i meg...