< Tilbake til oversikten

Påskeutfordringen ...

StineH sa for siden:

HeiHei alle i hopa!

Nå vet jeg at det allerede er startet en påskeutfordring her inne ett sted, men fikk med meg at det er "bare" 5 kg som fellesmålet der..

Påsken er 17. April - Det er 3,5 mnd til...

Jeg er ferdig med jul, vi er ferdige med mørketiden og til påsken setter jeg som felles mål for denne tråden -8 kg..
JEG skal i allefall ned disse 8 kg'ne...

Om jeg tar utgangspunkt i dagens vekt som er 119,6 - så blir det hellige tallet som skal vises på vekten før 17.april 111,6 kg.. Det skal jeg klare!

Her kommer utgangspunkt bildet for denne gangen - ca 120 kg etter 6.dagsfest..

Kanskje ikke det beste bildet, men det er det nyeste... ^^,

Så, hvem av dere fantastiske 30+ menneskene er med meg? Detta her, det klarer vi lett som bare det!

Heaven sa for siden:

Hiver meg med her også jeg. Men spørso m jeg klarer 8 kg, det gikk så tregt før jul at det var helt håpløst..
Men jeg kan prøve :)

DU ser forøvrig fantastisk bra ut!!!!

StineH sa for siden:

Det er jo lov å prøve! Og kg ned er kg ned, uansett om det 1 eller 100.. :D Velkommen er du uansett!

Tusen takk... rødme

ragnhildanita sa for siden:

Hei..Jeg er også med..Spist på meg noen kilo i jula..men jul bare en gang i året så det var tillatt..Men kjenner meg veldig uggen og lat så det er bare å forandre kostholdet for lavkarbo er best ...
Mitt utgangspunkt er 100,9 i dag så får vi se om vekten viser rundt 90 til påske...Gleder meg til å se tallet ;o)

Zillah sa for siden:

Flott topp du har på deg der, StineH!
Eg slengte meg på "den andre" utfordringa, eg. Det har gått SÅ trått med meg, at sjølv om eg innmari gjerne vil ned både 10 og 15 kilo til påske (lol, ja, veldig veldig veldig) så har eg knapt trua på 5. =sukk= Men om det er greit å halde meg til 5-tallet, så kan eg gjerne vere med her også og ha same tickeren og greier.

senorita sa for siden:

jeg er lett med på 8 kg!! :D vil helst ned enda mer men, regner med det går seinere jo nærmere målet man er :)

Oppstartsvekt : 85.9 kg

sistegang sa for siden:

Jeg har jo satt meg et mål om 80 kg til 1.mars, men det tror jeg ikke kommer til å holde. Setter derfor det som mål til påske. Så jeg får endre signaturen min.;)

Vasp sa for siden:

Jeg er med. Helt i starten, og bør klare åtte kilo på 3.5 månede. :)

Heaven sa for siden:

Takk for velkomst!!! Ikke rødme, stine. Du ser SUPERBRA ut! Ta det til deg og vær stolt!!

Jeg har vært på vekta. Argh bargh, opp 1.2 kg.
Det betyr at jeg i 2010 gikk ned 17.6 fra slutten av mai til 31. desember.
Startvekten nå er 100.1 kg. Så får vi håpe det endrer seg raskt! Surt å være over 100 når jeg har vært under noen uker! Men er heldigvis kort ned til tosifret.. Håper tanta kommer og forlater åstedet raskt denne gang.. og at vekta går greit nedovern å. Stått stille lenge..

EmilyB sa for siden:

Jeg er med :)

bonpia sa for siden:

Jeg er med!

Nupsida sa for siden:

Jeg henger meg på jeg også! :D
Om 8,4 kg så har jeg nådd målet mitt, å det håper jeg at jeg skal få til før påske, så passer perfekt! :D

CocoNut sa for siden:

Seffers blir jeg med på denne og.:D SKAL ned 8 kg til påske, dette skal vi klare.

Mitt utgangspunktbilde, tatt på julaften:

StineH sa for siden:

Kjempehyggelig at folk slenger seg med!
Og så klart kan dere være med selv om dere setter dere lavere mål!
MITT mål er 8 kg, jeg vil ned 8 kg - jeg SKAL ned 8 kg før 17. April.. Fellesmålet i denne tråden er derfor 8 kg..
MEN dette er først og fremst en motivasjonstråd, der vi skal sparke hverandre i ræva, heie hverandre videre og plukke hverandre opp når vi har gått på trynet..

Om målet ditt er 1 kg eller 20 er egentlig likegyldig!

Fungirl sa for siden:

Fine bilder av dere som har lagt ut :)

Jeg slenger med også med, mål i antall kg vet jeg ikke siden jeg skal vektopereres 7.februar, dermed bør jeg vel helst gå ned mer enn 8 kg.
Men jeg vil være med, dette er motivasjon og en fin måte og se hvordan det går med andre og samtidig holde litt kontroll på meg selv :)
Jeg oppdaterer når jeg skal til legen og operere, da blir jeg veid på samme vekt som før jul så får jeg se hvor mange kg jeg kan gå ned nå i januar, viktig å bli kvitt noen fettkg på leveren slik at operasjonen kan gå tryggest mulig.
Kommer til å følge med og heie på dere andre i hele januar selv om jeg ikke oppdaterer antall kg ned :)

Masse lykke til alle sammen, antall kg ned er ikke så viktig så lenge det er ned :klem:

Nupsida sa for siden:

Mitt utgangsbilde :)
Ble tatt før jeg sminka meg for nyttår! :D

Tropika sa for siden:

Jeg vil også være med!

Så flotte dere er alle sammen!

StineH sa for siden:

Du er mer enn velkommen kjære Tropika! <3

langaard sa for siden:

Trenger ikke sminke du, du er jo kjempesøt:)

Nupsida sa for siden:

Hihi, takk takk :D
Føler meg ikke helt vell uten sminken :P

Kremtoppen sa for siden:

Jeg blir med!
Har akkurat laget min egen ticker etter oppskrift fra Areola. Det gikk utrolig greit. Nå gjenstår det å se om den vises?

StineH sa for siden:

Tickeren din viser helt fint!
Velkommen!

Kremtoppen sa for siden:

Hei StineH!
Så fin journal du har! Jeg synes du er skikkelig tøff som har lagt ut bilder - jeg jobber med saken, men synes jeg må gå ned litt først...

Zillah sa for siden:

Heia, da var det mandag, da! (Eg reknar frå 27. desember ettersom det var da den andre utfordringa vart sparka i gang og det er mandagsveiedag, så da har eg gått ei veke meir enn de andre her som starta i går eller i dag.)

Eg veit ikkje kor påliteleg vekta i dag var. Eg veide meg mange gonger, og fikk varierande resultat, både bittelittegranne opp og litt meire ned... Men ettersom eg føler behov for litt oppmuntring, så vel eg å telle med det minste likevel, LOL... Det går sikkert litt opp att neste veke, men det er eg så vand til at eg skal ikkje la det gå innpå meg i så fall.

...Start....27.12.2010: 102,0 kg
.1 veke....03.01.2011: 101,4 kg
.2 veker...10.01.2011: ........
.3 veker...17.01.2011: ........
...
16 veker..18.04.2011: Har forhåpentlegvis klart utfordringa, helst med god margin

Timiane sa for siden:

Jeg hiver meg og med. 8 kg skal jeg klare!

Tenk dere hvor fine vi blir til påske, bare å tenke på det er en stor motivasjon:D

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Jeg blir med! Har gått litt opp i jula, etter totalkollaps, men velger å ta utgangspunkt i siste offisielle veiing før jul, 104,2. Innen utgangen av februar skal jeg ha et tosifret tall, så jeg setter påskemålet mitt til et jevnt tall, 95, altså 9,8 kg ned. Wish me luck! =)

fridr sa for siden:

Jeg hiver meg ikke ned, men jeg ville bare si at du er en vakker jente, StineH :) Kjempefint bilde av deg! Elsker folk som gliser :D

annex sa for siden:

Jeg har lyst til å være med å ta utfordringen!
Setter målet til minus 7 kg, men tør å håpe på minus 8

Dere er flotte, og gir meg masse inspirasjon!!

Roardo sa for siden:

Heisann!

Jeg blir gjerne med! Har satt påsketickeren til -10,2kg. Håper at det er innen rekkevidde.
Begynte på lavkarbo i desember, og har hatt en bra start selv om jeg har kost meg litt i jula.

Lykke til alle sammen! :)

blomsterfeen sa for siden:

Jeg er med på utfordringen, men våger meg på å øke ambisjonene mine til 10 kg:p

Lykke til alle sammen!

StineH sa for siden:

Jeg heier dere videre alle sammen!
Dette skal vi klare sammen!
Jeg har nettopp spist en bolle med tacokjøttdeig godt blanda inn i en saus av smør og creme fraiche, med litt agurk.. Skulle egentlig ha tomater til, men de spiste jeg visst opp i går.. Oops

Veiedag i morgen! Wish me luck!

Her er hva -26 gjør med smilet til denna jenta!

150 -ish 118 ish!

langaard sa for siden:

I wish you luck:D

EBMTone sa for siden:

Jeg blir med!! Mitt første innlegg og den første utfordringen!! Jeg vil klare dette! Jeg skal i bryllup i mai og og jeg vil være fiiiint til da! Da er mitt mål å bli 94,5 kg til påske :)
Lykke til alle sammen!

StineH sa for siden:

Årets første veiedag, og kan ikke si noe annet enn at jeg er meget fornøyd med resultatet!! :D

Vekten viste 117,8 og jeg har gått ned 1,8 kg i denne utfordringen! Det er over all forventning!!!

berot22 sa for siden:

Jeg vil være med!! meldte meg inn i - 5 kg tråden, men tror oghåper jeg kan klare 8 kg på tre måneder.. det kaaan gå.:) skal til syden i mars måned, så hadde vært stas å se litt finere ut i bikini!

Deanna sa for siden:

Jeg slenger meg på lasset! Nystarter på lavkarbo, noenog30 kg som skal bort, og synes helt klart at ti av dem kan forsvinne før påske. Siden jeg akkurat har startet, så våger jeg meg på å slenge på et par ekstra kilo i utfordringen. :)

Spich sa for siden:

Jeg vil også være med :)
Jeg er helt i starten, etter å ha sklidd ut i desember og gått opp 4 kg igjen... Så jeg satser på at de kiloene går fort av igjen.
Jeg har satt målet mitt til å komme under 100 for påske, det blir 13,6 kg det da.... Vet jeg kan få det til hvis jeg har selvdisiplin! :D

Mankell sa for siden:

Jeg er med!! Ned 8 kg skal jeg klare.

Nupsida sa for siden:

Jeg får ikke til å legge til to tickere! Den klager på for få linjer.. Hvordan får dere andre det til!?

Nupsida - den har klaget på det for meg og, men jeg har sørget for at det ikke er noen linjeskiller noen steder, og evt fjernet mellomrom i tickerurl'en. Ikke noe annet enn det...

Nupsida sa for siden:

linjeskiller?

Nupsida sa for siden:

Jeg fikk til, jeg fikk til! :D

Lille-my sa for siden:

Hei! Jeg vil også være med på denne utfordringen.

Kremtoppen sa for siden:

Hei Lille-my!
Så gøy at du også vil være med!
Endelig kan jeg si velkommen til deg på forume:-)

Lille-my sa for siden:

Hei Kremtoppen !
Ja dette blir utrolig bra, å være med i et slikt forum.;)
Mange gode innlegg og oppskrifter.:)

Adeleide sa for siden:

Jeg melder meg på. Har nettopp startet, og mener jeg skal klare 1 kg i uka i 16 uker. :eek:

StineH sa for siden:

Velkommen til alle nye!
Kjempegøy at dere joiner! =D

Veldig fint om alle skriver litt om hvor mye de har lyst til å gå ned, og deretter oppdaterer med jevne mellomrom hvordan dere ligger ann! ^^,
Da blir det lettere å motivere hverandre! :D

Uansett, lykke til! :D

Hannesita sa for siden:

Hei
Jeg blir med!!
Tenker at siden jeg ikke har vært på dette mindre enn en uke så setter jeg opp et litt større mål, og forventer å gå ned litt mer i begynnelsen... men som du sier så betyr det ikke så mye for gruppa, men at man kan hjelpe hverandre i tykkt og tynnt ;)

Heaven sa for siden:

1.veiing i 2011: - 700 g siden søndag.

Og ingen tvil: har kutta cola zero og det satte fart på sakene igjen

Karolinee sa for siden:

Eg er med, men håper på å gå ned meir enn 8 kilo! :) Eg starta igjen på tirsdag, men har og gått på det tidligare!

annex sa for siden:

Jeg melder meg på, blir inspirert av engasjementet dere utstråler.

Målet mitt er 7 kg, men kan jo håpe på 8...

[color=royalblue][/color]

• Startvekt: 76 kg - Mål til påske: 69

Deanna sa for siden:

Årets første veiing (offisiell, sådan) ei uke etter oppstart viser - 3,1 kg. Det er akkurat kickstarten jeg trenger! Fettprosenten har også gått kraftig ned, så det er ikke bare vann og gørr som har forsvunnet.

Vil gjerne slenge på en litt morsom gladsak. Jeg fikk nemlig min første kompliment i går. Jeg har en litt spesiell elev med diverse diagnoser som pleier å komme om morgenen og ville ha koooos. Han når meg rett i magehøyde, og pleier å slenge armene rundt meg. I går kom han og koooooste, og så ser han på meg, stikker fingeren i magen min og roper: DU HAR SLANKA DEG!

Nå blir neste korsvei å se om kjæresten legger merke til at puppene krymper. :p

Venus Willendorf sa for siden:

Jeg gjør som deg, og setter også opp 15 kg. Høres grusomt mye ut, men blir jo bare litt over 1 kg i uka, noe som bør gå greit for meg om jeg klarer å holde meg i ketose. :)

Mithila sa for siden:

Eg vil også vere med! 8kg hadde vore supert til påske!

Sincity sa for siden:

Jeg er med! veide 70 blank i dag til morran, og begynner med trening Mandag! så får vi se hvordan landet ligger til påske. Hadde vært fint å blitt stram i fisken gitt!

Heaven sa for siden:

1.veiing: - 700 g
2.veiing: - 900 g (En mellomveiing, 4 dager etter forrige veiing. Helt tydelig at colazeroen har vært en slem liten jævel )
Tilsammen 1,6 i 2011
Tilsammen 19.2 siden oppstart mai 2010

Seba-stina sa for siden:

Jeg kaster meg på!

Jeg har hatt en altfor lang pause, og jeg merker brødspising i desember veldig godt. Vekta har gått opp igjen noen få kg ift hva den var før desember, og magen er oppblåst og fæl.

Jeg skal klare 8kg innen påske :D

Jeg har veiedag på mandager, så jeg veide meg 3.januar. Denne vekta er mitt utgangspunkt. Så jeg skal oppdatere her hver mandag framover!

superida sa for siden:

Jeg er med, men jeg ønsker å gå ned 13kg ti lpåske.. det bør gå greit håper jeg.. :) Har vært litt av og på lavkarbo siste halve året.... jeg har slanket meg MYE, men gått opp igjen mye bare pga korte utskeielser (bryllupshelg; opp 4,2kg.... :o og da tenkte jeg sånn nogenlunde over hva jeg spiste på lørdagen, og søndagen var jeg tilbake på lavkarbo igjen...) men denne gangen er jeg bestemt på at det skal gå....
Veiedag i morgen, så da får vi se hvor mye som er borte siden torsdag...(vil ha veiedag på mandagene så er det vanskeligere å skeie ut i helgene..heheh)

Zillah sa for siden:

Litt varierande vekt i dag også, eg målte 1x 101,4 2x 101,6 og 2x 101,8 så da har eg vald meg ut den i midta ;)
Skal prøve å trene littegranne meire framover, og sjå om det kan stramme meg opp litt i alle fall.
.2 veker...10.01.2011: 101,6 kg
.3 veker...17.01.2011: ........
...
16 veker..18.04.2011: Har forhåpentlegvis klart utfordringa, helst med god margin

Hannesita sa for siden:

Lykke til Venus Willendorf... dette skal vi klare....

So far 2 kilo på en uke...det er en god start...
Skal presse den kyllingen helt til høyre... :D

Hahaha :D

Ja la oss presse kyllingene til høyre :lol:

Roardo sa for siden:

Endelig ny veiedag :)

Veldig fornøyd idag. Bra nedgang, -2,3kg. Ser mye ut, men noe skyldes nok julens utskeielser. Men veldig godt å være igang

06.12.10: 124,6kg
03.01.11: 115,2kg (- 9,4)
10.01.11: 112,9kg (-11,7)

Ha en fin dag alle sammen :D

Adeleide sa for siden:

Dette går så det suser!

02.01.2011: 126 kg
11.01.2011: 121 kg, -5 kg

:D:D:D

Har ikke gjort annet enn å kutte ned på karbo i alle former. I dag går jeg på jobb i den buksa som har vært ubrukelig trang siden den dagen den ble kjøpt!

Zillah sa for siden:

Så herlig, da :)

Roardo sa for siden:

Så bra vektnedgang! Gratulerer :stortsmil

tora trollmor sa for siden:

Der var du ja StineH. Jeg å vil være med her som du e;)
Hiver meg gjerne på denne utfordringa for med deg som motivator går alt så godt:)
Stå på alle sammen å Lykke til :klem:

SauenShaun sa for siden:

Hei!
Jeg er helt ny på forumet, og lurer på om jeg også kan få være med på påskeutfordringen?
Har satt -30 kg som mål (ikke til påske, altså, men generellt!:p) Jeg kan gjerne gå ned 35 kg også.

Hvor mye tror dere er realistisk for meg å gå ned frem til påske? Startet med ketolyse i dag, pluss at jeg skal begynne å trene med rockering (hvis jeg klarer - AU! :eek:).

Lykke til alle sammen! :D:heia:

Velkommen :)

Har ingen formening om hvor mye du kan klare å gå ned til påske. Du kan enten sette deg et enkelt mål og justere det opp etterhvert, eller sette et høyt mål og eventuelt justere ned. Det er vel 5 kg som er "default" for påskeutfordringen tror jeg.

StineH sa for siden:

Søøte Toramoren! :love:
Sammen skal vi klare dette vet du! :D

Heisann SauenShaun!
Velkommen skal du være!
Siden du er helt nystartet, så tror jeg nok du kan klare de 8 kg'ne som jeg satte som fellesmål for denne tråden frem til påske.. (jeg tror du kan klare MYE mer også, om du er flink)

Husk å ikke prøve å bite over for mye nå helt i begynnelsen.. Prøv heller å ta ting gradvis. Bli kjent med kroppen din, lær deg å lytte og ikke gi opp, så går dette kjempebra! :D

"Default" i denne tråden er 8 kg.. Siden vi er 30+ gjengen, så synte jeg det var litt fissent med 5 kg.. Mihihi..
Neida..

Fra spøk til alvor, så spiller det ingen trille om målet er 1 kg eller 50 kg til påske. Det viktigste er at vi motiverer hverandre og hjelper hverandre.. Jeg har flere ganger stoppet med sjokoladebiten bokstavelig talt i munnen og tenkt at "Hmmm, det er jo veiedag for utfordringen i morgen" og så kastet hele greia i søpla...

Velkommen alle dere som har hengt dere på siden jeg var her sist! Dette skal vi klare!
Jeg har veiedag i morgen, regner ikke med noen store tall.. Er litt uggen over alt, men oppdatering skal dere få!

Ja, du har rett i det. Vi trenger nok den defaulten på 8 kg :)

SauenShaun sa for siden:

Tusen takk! :)
Må virkelig si jeg beuderer seg, StineH! Har smugtittet litt på det du har oppnådd, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er svært imponert over deg! :D Fy søren! :stortsmil

Jeg har satt opp 10 kg som mål frem til påsken, og håper virkelig jeg klarer å gå ned disse kiloene. Dessverre er jeg er altfor glad i søtsaker og småspising, så håper virkelig jeg klarer dette og ikke sprekker!

Ellers må jeg også få legge til at du er min inspirasjon, StineH:uskyldig::smile:

StineH sa for siden:

hihhhi! :D
Tusen takk for det!
Jeg føler meg fortsatt som en bybegynner, men så innser jeg jo at jeg HAR faktisk holdt på med dette i over ett halvt år nå!! :eek:

Det klarer du!
Jeg er nødt til å ta meg selv litt i nakken angående den småspisingen jaa.. plystre

Igjen, tuusen takk! Lykke til! :D

Veiedag for min del i dag... ;)

StineH sa for siden:

Veiedag igjen da! :D

Uke 1 : 117,8 kg (-1,8)
Uke 2 : 117,7 kg (-0,1)
Uke 3 : ....

....

Uke 16 : MINST under 111,6 kg!! :D

Ble ikke så mye nedgang i dag.. Men det tar jeg på min egen kappe.. Blitt LITT for masse brus (uten sukker seff!!) og diverse goder som tomater, salsasaus til taco osv...
Men, ned er ned! :D

Mankell sa for siden:

Uke1: 103,1kg
Uke2: 101,6kg
Uke3:
Uke4:

Jeg er optimistisk og har satt målet LITT høyere denne gangen. Det er leeenge til påske.:)

Zillah sa for siden:

Stillstand = Ikkje oppgang!
Friskt mot, det er nok berre ein av dei dagane, neste gong har du gått ned igjen, skal du sjå :)

Ja må bli min tur snart igjen no med nedgang :)

StineH sa for siden:

klart det blir det søte deg! :love:

Takk StineH:love:

Zillah sa for siden:

Mange nullar i dag :D

.2 veker...10.01.2011: 101,6 kg
.3 veker...17.01.2011: 100,0 kg
.4 veker...24.01.2011: ........

Følg med neste veke på den nye spennande trekninga av Zillah Joker!

Hannesita sa for siden:

-1 denne uken

startvekt 100,4
uke 1 98,4
uke 2 97,4

Hannesita sa for siden:

Zillah...neste uke er du nede på tosifret tall!!!! Lykke til denne uken!
:heia::heia::heia::

Roardo sa for siden:

Ny veiedag!

Har gått ned 1,7kg siste uke. Er virkelig fornøyd. Langt igjen, men vi står på videre.

06.12.10: 124,6kg
03.01.11: 115,2kg (- 9,4)
10.01.11: 112,9kg (-11,7)
17.01.11: 111,2kg (-13,4)

Spich sa for siden:

Første veiedag egentlig...
Jeg har ikke kommet ordentlig i gang før idag, etter å ha vært syk i et par uker. Men nå er jeg igang :)

03.01 - 113,5 kg.
17.01 - 112,5 kg - ned 1 kg :)

LanoGakkGakk sa for siden:

Jeg er med!
Hvis jeg ikke klarer 5 kg til påske blir jeg sur... :(

17/1: 87.4

Der var du jo :)
Klarer dette vi sju :klem:

Seba-stina sa for siden:

Jeg har ikke kommet igang slik jeg ønsket i det hele tatt, kommet både sykdom og dødsfall i familien og diverse i veien. Derfor har jeg nå bestilt meg 2 ukers rasjon fra spisdegslank.no for å få en kickstart så jeg slipper å tenke på å lage selv. Har tatt en ketogen diett.
Tipper det blir lettere for meg nå for hvis jeg da får en kickstart hvor jeg også slipper å styre og lage ting selv så blir det lettere når de to første ukene er over. Det er jo de som er verst, iallfall for meg. Etter det forsvinner jo en del av søtsuget og jeg har det bedre med meg selv.

Så jeg er vel i grunnen fortsatt i 0 kan man si, sånn etter vekten å regne.

Heia oss! Ja, dette klarer vi :)

-1,1 kg. denne uken, og jeg er godt i gang med påskemålet, 15 % ferdig, veldig fint hvis det kan fortsette så fort nedover. Bare noen uker til nå, så er jeg kanskje på tosifra! Gleder meg noe veldig!

Kremtoppen sa for siden:

Wiiiiiiii :) 2 uker = -3,2kg :D:D:D!

Mankell sa for siden:

Uke1: 103,1kg
Uke2: 101,6kg
Uke3: 101,6kg:mad:
Uke4:

Ingen nedgang denne uken.

CocoNut sa for siden:

Ja da er jeg her igjen. Har ikke fått vært med jeg fordi jeg har vært syk i 3 uker nå. Hardt rammet av sesongens influensa dessverre, så da har også dietten min vært så som så, ikke hlet frisk igjen enda, men har så smått begyndt å trene igjen og tilbake på ketolyse for fullt.

Startvekt: 78,3 kg

18.01.11: 77,5 kg= 0,8

nisse sa for siden:

hei, kan jeg få være med på påskeutfordringen? målet mitt er 10 kg fom. i dag. men hvordan får jeg til en "påske ticker?" når jeg lager den og får kode, limer jeg den inn under kontroll panell under den første men da får jeg beskjed at det er for mange linjer. kan noen hjelpe meg please? :confused::confused::confused:

Diwa sa for siden:

Jeg er helt ny her men dette har jeg også lyst til å være med på :) Startet i går med en vekt på 97 kg. Så at vekta står på 89 til påske hadde vært helt supert:)

Jeg stresset lenge for å få det til og vet vel egentlig ikke hvordan jeg fikk det til engang.... Så jeg skal ikke begynne å forklare. Lurer på om jeg så en som hadde 3 stk også....

Du så kanskje meg? :p

Pass på at du ikke har noen linjeskifter mellom kodene dine, og om det er noen mellomrom i koden, fjern dem. Min kode sluttet vel på ene linjen, og så kom rammen som avslutter den, på linjen etter, med mellomrom i mellom. Fjern det, og prøv igjen. Håper du får det til!

nisse sa for siden:

Pass på at du ikke har noen linjeskifter mellom kodene dine, og om det er noen mellomrom i koden, fjern dem. Min kode sluttet vel på ene linjen, og så kom rammen som avslutter den, på linjen etter, med mellomrom i mellom. Fjern det, og prøv igjen. Håper du får det til![/quote]

Tusen takk :):):)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.