Sivensvans sa for siden:
Lykke til!! :heia:
Sivensvans sa for siden:
Lykke til!! :heia:
snartslank? sa for siden:
egentlig ganske godt!! Men nå idag var det helt forferdelig vanskelig å få den i meg.. Men skal prøve uten min ekstra dose cocosa i den i morra!! satser på bedre lykke da!
PS! jeg har bare prøvd den med kakao oppi...
illafanten sa for siden:
I dag er min veiedag og etter første uken er jeg 4,2 kg mindre og mannen min er hele 8 kg mindre. Syns foreløpig at ting går veldig greit, ingen problemer med hverken sult eller noe annet :)
Lillebjørn sa for siden:
WOW!! Det var gode resultater :D Flinke er dere!!
KimPossible sa for siden:
Gratulerer med superstart, illafanten! :)
Fjasnissen sa for siden:
8 kilo på en uke!?!!!!!!!
Holy mother of big boys... hvor mye hadde mannen å miste?
Synes jo at dine 4,2 kilo var hinsides bra også. Fantastiske resultater.
bjorg sa for siden:
Er på studieuke og må bare syte litt:( har tatt med meg hjemmebakt proteinbrød til frokost,så det går greit. Fyller på med pålegg fra hotellfrokosten. Så kommer vi til lunchen. Både i går og i dag fikk vi servert lunch på seminaret. I går var det selvsagt baguetter puh skrapte pålegget, slik at jeg spiste bare litt brød. I dag ble det servert pizza. Var så sulten at jeg bare måtte spise to stk. Da hadde jeg først skeiet ut, og kunne avslutte med et par sjokoladebiter til kaffen(skåla sto framfor trynet på meg i hele lunchen) nå sitter jeg med dårlig samvittighet. Hjertesukket mitt er: hvorfor må det nesten alltid serveres mat med mye karber når man er på kurs/seminar?
Fjasnissen sa for siden:
Dessverre er det nok fortsatt sånn at de fleste prøver å spise lite fett, men at de bryr seg fint lite om karbohydrater. Brød er jo sunt, ikke sant? Og pasta så klart. Har finni ut at når det gjelder lunch, så er vi nok on our own, mens på middager så kan man alltids bare la poteter bli liggende. Trist, men leit, som det heter.
Ikke ha dårlig samvittighet. Se framover og begynn på'n igjen. Eneste som hjelper. Stå på
illafanten sa for siden:
Tusen takk alle sammen, er veldig fornøyd :) Mannen har 28,5 kg som mål, da er han på 90 kg. Han er 190 høy og ingen pusling så vi får se hvor langt det går, men fikk i allefall en pangstart :)
Snakk om gode resultater!! gratulerer så masse til dere begge!!
Helene M sa for siden:
For en pang-start! Gratulerer:D
Sivensvans sa for siden:
Hurra for pang-starter!! :heia:
FrustrertFrøken sa for siden:
Så flinke dere er!:)
Jeg er så heldig at det tar meg bare noen timer å komme i ketose:) Å så har jeg gått ned nesten 3 kg siden jeg starta på mandag:D DET er motiverende:)
Dag 2 med konstant sult... :-( tærer på humøret, får'n si.. har kjøpt cocosa i dag, og stappa i meg en skje til lunsjen, er kanskje fettmangel som gjør meg sulten? jaja, får nå prøve og se hvordan det går. I morgen er det veiedag. spent på det ja! :)
Sivensvans sa for siden:
Hmm...hva er det du spiser da?
[color=darkorange][/color]
Føler meg aldri sulten jeg - bare når jeg har spist for lite, rett og slett. Men, vi er jo forskjellige da;)
Jeg er heller ikke sulten lenger, men merker det hvis jeg spiser for lite fett i ett måltid! da kan rumlingen komme etter få timer :)
men har du bare holdt på i to dager, så skal du ikke se bort ifra at kroppen trenger noen dager på å tilvenne seg det nye kostholdet!!
Jeg har holdt på 14 dager nå, så denne sulten er noe som er kommet denne uka. Jeg spiser da nok mat, 2 egg og bacon til frokost eller 2 eggepannekaker, salat med noe digg kjøtt og ost oppi til lunsj, middagen varierer, men det er jo 1 kyllingfilet eller laksefile eller noe annet kjøtt, og masse grønnsaker. Kveldsmaten er også varierende. men jeg spiser alltid til jeg er mett. men blir fort sulten igjen nå de siste par-tre dagene.
Mer fett, eller ikke? Gå over på fedon, kanskje? kan hende kroppen trenger mer karbohydrater? ligger mellom 13 -15 gram om dagen.
Litt frustrert over å være sulten altså. Jeg blir så grinete av det.
Lindaplinda sa for siden:
Ny veiedag idag. -0,6 kg viste vekta og ytterligere -1cm på midjen, og idag er tante rød på besøk, så jeg er ganske fornøyd:) GOOOOD HELG!!:-D
Gratulerer med nedgang, Lindaplinda. :)
Og gratulerer til meg selv, har gått ned 0,9 kg siste uka. Etter 3 uker på ketolyse har jeg gått ned 5,5 kg! :) :)
-5,5kg på 3 uker er jo kjempebra, KimPossible!!:-D Gratulerer!:-D
Helene M sa for siden:
Hurra for Lindapinda og KimPossible! :D:D
Selv følte jeg meg som en svær hval da jeg våknet i dag. Hadde en stygg følelse av at jeg hadde lagt på meg masse...:( Så jeg snik-veide meg.
Og jeg hadde gått ned 1,1 kg siden mandag:D Og nå er jeg faktisk 79 kg og det er lenge siden jeg har sett 7-tallet altså:D
Men den offisielle veiedagen er fortsatt mandager, så jeg venter med å oppdatere tickeren min. Men jeg er strålende glad og ikke en hval lengre:D
Gratulerer til Helene også! :) Er lenge siden jeg har sett 7-tallet først selv, så det var gøy å endeli være under 80 kg.
Lillebjørn sa for siden:
Hurraaaa, ned 2 kg til :)
Gratulerer til dere alle som har hatt supre resultater i dag!! kos dere i helgen alle sammen!
senorita sa for siden:
jeg har gått ned 7 kg siden 4.oktober.. på en mnd :D syns det går litt saktere nå siste uka men.. får jo bare være tålmodig..
Hud og hårproblemene mine er mindre, jeg sover bedre og blodprøvene mine har blitt bedre så.. Hva mer kan man da ønske seg :D
Refrag sa for siden:
Heisan folkens
Har gått på ketolyse i 14 dager, minus 10 kg, 20 kg igjen.
Bedre enn forventet.
Siden jeg er en boss-eter, eter hva som helst :-)
Så har jeg derfor kjøpt mat fra spisdegslank.no .
Det og en mikrobølgeovn er midt i blinken for meg som er et mannfolk som ikke lager så mye mat.
Noen synes at "flymat" dvs frossen ferdigmat ikke er noe, men det har jeg heldigvis ikke noe problem med.
Mitt største problem er at jeg spiser for mye, da er kjekt at maten kommer i riktige porsjoner.
Så for meg er dette en genial løsning å kjøpe ferdig frossen mat.
Har gått på Fedon diett før, la ikke på meg, men tok heller ikke av. Årsaken var at jeg spiste for mye.
Siden jeg pleide å gå en del på cafe før jeg begynte ketolysekuren, synes jeg ikke at det er dyrt heller.
På sikt skal jeg nok gå over til å lage min egen mat, men akkurat nå er det herlig å bare hente maten i fryseren, slippe å veie og regne ut.
Good luck til alle andre som startet opp i oktober.
Lillebjørn sa for siden:
Så flink du har vært! Det er supre resultater!!! Jeg har endelig kvitta meg med de første ti jeg også, men det tok lenger tid en 14 dager ;) Stå på videre!!
MonaLita sa for siden:
undernitti!! undernitti!! undernitti!! undernitti!! undernitti!!It made my day!!!!
XD XD XD
Så fantastiske resultater her.. gratulerer alle sammen!!! :D
Nå har jeg vært ute og gått tur i snøen. Hæææærlig! :D
Og ble skikkelig sulten, så nå skal jeg lage et godt kveldsmåltid.
I morgen er det mandag: Ny uke, Nye muligheter!! (som alltid) :goodluck:
Helene M sa for siden:
Veiedag i dag.
Gikk på vekta med godt mot. Hadde jo snikveid meg på fredag og da viste vekta 79 kg:D
Men i dag viste vekta 79,8 kg... 800 gram OPP i helga? :confused: Fortsatt noen få hundre gram ned fra forrige mandag, men helt klart ikke like gøy.
Jeg skal ha mensen i morgen og spiste litt saltholdig mat i går. Kan det være vann? Kan ikke skjønne at jeg skal ha gått opp så mye på to dager?
wahaj sa for siden:
Er vann, ja.
De aller fleste går opp litt under mensen, og noen også under eggløsning. Man kan samle så mye som 2-4kg vann.
Helene M sa for siden:
Phu....! Takk for svar:)
idag har jeg målt meg;
overarm 44 nå 42
bryst 127 nå 120
under bryst 109 nå 92
navel 124 nå 112
rumpe 138 nå 132
hofter 135 nå 124
lår 86 nå 80
hals 40 nå 37
dette er endringer fra start til idag. så litt er det jo! men jeg merker det mest på magen. Egentlig ikke ellers..
illafanten sa for siden:
I dag er min veiedag, det har som forventet ikke skjedd like mye denne uken, men det ble minus 1 kg :) Vekten er nå 90,3 og jeg gleder meg vanvittig til vekta ikke starter på det 9 tallet lenger. Jeg vil ha et 8 tall og håper at det skal komme innen neste veiedag, jeg krysser fingrene! ;) Er på vei inn i mensenuka, så vi får nå se hvordan dette går :)
StineStine sa for siden:
Har hørt litt rykter om at konsentrasjonsevnen og hukommelsen blir dårligere under ketolyse? er dette tilfelle? Isåfall kan det bli litt trøblete for meg ettersom jeg har eksamen om tre uker :S
Fjasnissen sa for siden:
Kroppen kan bli litt slapp med en gang når den ikke får alt det sukkeret den er vant til. Jeg hadden en skikkelig slapp uke når jeg kutta ut brus og godis i forkant av Ketolysekuren, men ikke når jeg faktisk kom i gang med kuren. Folk kan være litt forskjellige så klart, men jeg synes jeg er mer opplagt og konsentrert uten karboene.... men det måtte altså en uke med sløvhet til før kroppen min vente seg til det.
jente-23 sa for siden:
eeek måtte snikveie to dager før veiedag... -1kg! hvis jeg bare går ned en kg i måneden så er jeg faktisk fornøyd... stortrives på lavkarbo:) mmm:) fikk pangstart med ned 3kg på bare noen dager i førsten av oktober..den siste kg har sittet lenge! da sitter man igjen med et håp med et tap på 2 kg til jul!:)) sniler seg frem mot målet... bedre med sniling nedover enn elefantsteg oppover ihvertfall (",)
lykke til alle andre.... trives dere like godt som meg på denne "dietten" foressten?
Det som har endret seg i mitt liv:
god søvn! (aldri hatt)
ikke godtesug i det hele tatt (alltid hatt)
føler meg bra hele tiden fordi jeg synes jeg spiser sunt og tilfører gode vitaminer
og mineraler til kroppen fra maten samt tar kosttilskudd og tran (dvs ikke dårlig samvittighet)
trenger ikke sove midt på dagen lenger, opplagt
ønsker faktisk å stå opp grytidlig om morgenen
renere hud (glattere og nesten ingen kviser)
kommer sikkert mer senere.....
Sivensvans sa for siden:
Grattis med supre resultater! Du har virkelig funnet noe som fungerer for deg! Og, så bra at du ikke tilter over at det ikke går "like fort" hele tiden. Tålmodighet er virkelig en dyd - og, gir resultater garantert! :heia:
jente-23 sa for siden:
LIKER!:)
takk takk, synes alt i alt at 4 kg på en måned er fenomenalt;) ja, denne gangen har jeg satt et mål på mange måneder fremover, tror det er lurt...:) Hipp hipp for oss! Alle er så flinke!!!!
Nå har jeg laget, og spist fylte oopsierolls for første gang. Og det var digg det!! :sikle:
Brukte Gerd's oppskrift. Og det beste av alt: jeg ble skikkelig mett! Etter frokosten i dag, som var omelett (2 egg) med ost og chilimorr, og litt agurk og 100 gram rå brokkoli OG 1 skje cocosa, var jeg fremdeles skrubbsulten. :confused:
Delte rullen i 12 biter, da ble det ca 1g karb i hver del. spiste 3 stk, og ble god og mett.
Herlig!! :D
Ha en fortsatt fin dag, og en knakende flott uke!
Det er ikke alltid man får bare gode resultater av ketolysekuren på vekta.. er jo så utrolig mange andre fordeler med det kostholdet!! :)
Oopsierolls må jeg virkelig få prøvd.. har nesten kun levd på lapper m/pålegg og cocosa i kaffn nå i et par uker siden jeg er så lei av å lage mat :S Må virkelig finne tilbake til den motivasjonen jeg hadde når jeg begynte :)
Gratulerer så mye med bra resultater på alle måter, alle sammen!! :D
Jeg vurderer å være litt "gal" og hoppe over veiinga denne uka.. har ikke troen på at det er et bra resultater der allikevel.. he he :) Men allikevel er det så mange goder ved dette kostholdet som gjør at jeg ikke vil slutte med det heller!:)
MonaLita sa for siden:
Jeg vet man ikke skal henge seg opp i sticksene, men jeg forstår ikke helt.. kan gå fra utslag til NULL utslag på en time - og omvendt...!? -uten inntak av mat i mellomtiden. Kroppen kan da ikke vippe inn og ut av ketose sånn hele tiden!? Noen andre som har erfaring?
Hurra!!! :D
Trodde ikke jeg hadde gått ned noe denne uka, men jeg har gått ned enda et halvkilo!! YAY!! så nå veier jeg 79kg!
Siden januar har jeg gått ned 11kg. hurra hurra!
jente-23 sa for siden:
Hurra til deg!!! :) :) og hurra for oss, har gått ned enda en kg til! wooooooooow...:) da er jeg - 5 kg på ca en måned. WOOOOOOOW.
jente-23 sa for siden:
her skjer det virkelig ting...... -1kg til. Tilsammen -6kg på ca en måned. woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow ;) plutselig raser jeg ned...
og her går det sakte.. raser ikke akkurat ned i vekt.. snufs.... :(
tålmodighet er virkelig en kunst.. men alternativet er ikke noe alternativ, så da er det bare å fortsette i samme tralten!
Helene M sa for siden:
Men det går ikke oppover? DET er jo utelukkende positivt:D
Stå på! Snart er du slank:D
bjorg sa for siden:
Første delmål er nådd. Jeg er under 90 kg:)
det gikk litt opp, og så ned igjen til samme... Men som sagt, jeg gir ikke opp!! men det er vanvittig frustrerende!!
men i min hektiske hverdag, har jeg prøvd å pøse på med cocosa.. kun med det i hodet at det er masse fett! fett er viktig.. men kanskje det rett og slett gir meg altfor mye kalorier!! for jeg tar ikke en liten dæsj oppi tekoppen; jeg ta en REAL spiseskje!! og flere slike pr dag, er vel kanskje ikke det beste nei!!
jeg er jo en av de som må passe på kaloriene i tillegg!! så idag har det vært null cocosa! skal prøve meg en uke med ganske reduserte mengder!
Dette å finne riktig mengde fett er slettes ikke lett!
Refrag sa for siden:
bjorg: gratulerer!!!
Uke 3 ned 2 kg, totalt minus 12 kg, mangler 3 kg så er jeg halvveis.
Denne uken gikk bedre enn ventet med tanke på at jeg var på 2 fester, drakk rødvin og spiste en del. Men jeg spiste bare godkjent mat. Lå unna fymat som bløtekake, poteter, sauser etc.
Å være i ketose er stort sett positivt, har mer energi nå når jeg har vent meg til ketosen. Ingen promping lenger, det er jo greit i sosiale sammenhenger.
Det eneste negative er ketoseånden min, får klage på den selv om jeg pusser tenner, bruker skyllevatn og har med meg pastiller.
Så det blir nok ingen romantisk aften på meg de neste månedene :D
Hei og hopp!:) Først og fremst - GOD FARSDAG TIL ALLE PAPPAENE HER!!:)
Det ble ikke no veiing på meg på fredag siden jeg forsov meg, og det er ikke vits i å veie seg nå siden jeg drakk så mye alkohol at jeg kom ut av ketose på fredag... Er 30 år nå, men lærer aldri å kutte ned på alkoholen på fest... Sukk... He he:) moro var det da;) Kan hende jeg dropper veiing hele denne måneden, men jeg får se. Er jo festligheter hver helg, så da blir det jo tilbakeslag hver uke. Men jeg følger jo ketolyse ellers da... Har ingen Ønsker om å sprekke:)
senorita sa for siden:
12 kg og du startet i oktober!? sinnsykt bra :) jeg har gått ned 9 kg siden 4.oktober og er kjempestolt hihi :D
Jeg har ikke merket så mye til ånden jeg, syns liksom ikke den er verre eller bedre enn før... hmm men merker jeg må drikke mye, blir veldig tørr i munnen.. og har kanskje et litt mer sug i munnen etter pastiller/tyggis enn før.. Men den her ketoseånden.. har vi den for ever? Så lenge vi er i ketose?
MonaLita sa for siden:
Må innrømme at jeg veide meg før og etter dobesøk:P Men kjøper den - for da har jeg gått ned totalt 8 kilo! 0,2 igjen i BMI, da er jeg under 30 og ikke feit lenger, bare overvektig!
Helene M sa for siden:
Snikveide meg i dag. Hadde ikke veid meg på to uker, så var litt skummelt.
Men nå var vekta på vei nedover igjen. 78,5 nå og det vil si 0,5 kg ned fra før jeg fikk tante rød på besøk og 2 kg ned fra hun var på besøk:D
Sivensvans sa for siden:
Vi er så flinke altså!! :heia:
Helene M sa for siden:
Ja, vi er kjempeflinke!:)
Offisiell veiedag i dag. Hadde jo gått ned 500 gram i går, så forventet ikke noe mer nedgang i dag. Men den gang ei! Ned nok 600 gram siden i går! -1,1 kg uka her:D
gratulerer så masse!!
Fy søren, Helene... Så utrolig BRA!!:-D Du må jo merke det godt på klærne nå?:)
Da har jeg endelig kommet meg på vekta jeg også etter 2 ukers "pause" fra den. Kan ikke skryte like mye av resultat jeg akkurat, men den viste - 0,5kg siden fredag for to uker siden. Jeg er glad bare det er nedgang jeg da... Var redd jeg hadde gått opp pga mye fest i det siste + lite mat + ingen ordentlig trening:) Går det i denne farta fram til sommeren så er allikevel sommerkroppen ikke langt unna... Selv om jeg skulle ønske det gikk litt fortere:)
MonaLita sa for siden:
Yeeehaaaaa! Uoffisiell veiedag, men la det nå inn på tickeren likevel. Oppdaget da at jeg er i en ny BMI kategori! -Jeg er ikke feit lenger, bare overvektig!
Helene M sa for siden:
Hurra MonaLita! Så deilig å se at BMI`en blir bedre og bedre:D
Men Linda! Det er jo kjempebra med et halvt kilo ned med tanke på all den moroa du har vært med på? Jeg hadde helt sikkert gått OPP jeg:p
Jo, jeg merker det godt på klærne. Men jeg nekter å skifte dem ut ennå. Så jeg går rundt med alt for store jeans og trekker dem på meg hele tiden. Det er så godt at noe er for stort at jeg bare må nyte det litt:rolleyes::D Midja mi er nå 86 cm og det er 2 cm mindre enn hva som er anbefalt for kvinner! Jeg er ikke lenger helseskadelig tjukk! :D
Gratulerer alle sammen! Så flinke dere er. :D
Selv har jeg gått opp 200 gram siden forrige fredag, men det gjør ingen ting. Etter denne helvetesuka jeg har hatt, trodde jeg at jeg hadde lagt på meg 2 kg, minst!! Så til neste fredag håper jeg å ha gått ned litt igjen da. :)
GOD HELG!
Helene M sa for siden:
Hvis du forventet å gå opp 2 kg så er jaggu 200 gram kjempebra! :D
Ja, ikke sant? :D
Woohoo!!! Jeg er endelig i ketose igjen, etter tirsdagens prøveprosjekt... :D Helgen er reddet! hehe
Frk. Fryd sa for siden:
Hei!
Så flinke dere er!
Jeg er fremdeles med i gamet, men jeg sliter litt med å holde meg konstant i ketose. Jeg har hatt noen tråe uker, men nå løsnet det heldigvis og jeg gikk ned vel en kg de fire siste dagene. Er totalt på 5.6 kg jeg da, og hadde håper på 10 til jul men det kan bli vanskelig om jeg ikke begynner å trene snart. Utrolig deilig å være i kun "overvektig" kategorien på BMI. Jeg kjøper meg nye klær jeg da, jeg vil se fresh og fin ut. :-D
MonaLita sa for siden:
Snikveiing i går, ett kilo ned fra søndag! Det betyr at det bare er 0,5 kg igjen til mitt mål om ned 10 til jul!!
---meeen nå har jeg vært to dager på hotell med jobben, og på det hotellet var det ikke så enkelt å holde dietten. MEN hadde utslag da jeg kom hjem ( da ca 4 timer etter varmlunsj og påfølgende krem og jordbær (...))
Blir spennende å veie seg på søndag, som er den offisielle.
Nå prøver jeg Lena Beattrice sine tekaker, står i ovnen nå. Spent:)
jente-23 sa for siden:
oh yeah. -6 kg blank. gleder meg til å ha kommet 100 g ned ti hi så jeg kan si -7 kg ;)
har spist masse eldorado gele og sjokolademouuse og vaniljesaus osv hver dag sist uke sammen med typen... går ned alikevel:)
vi er flinke flinke, kjenner fler som har startet på det også og de går også ned. Vidunderlig:)
Lavkarbo...... <3
jente-23 sa for siden:
eldorado sukkerfri vel og merke!;)
MonaLita sa for siden:
Har lett etter slike godsaker; spesielt sjokolademousse og vaniljesaus! Hvor får du fatt i dette???
-Noen som vet hvor man får tak i sukkerfritt gelepulver? - så kan jeg be mamma bruke dét neste gang hun lager ostekake til resten av familien!! ;)
Helene M sa for siden:
De har eldorado sukkerfri gele på Meny og Kiwi her:D
jente-23 sa for siden:
vi gikk butikkene rundt, på Meny var det endelig :-) mums.... :-) tenk til jul dere.. kanskje jeg kan skryte på meg -2kg til... øsnkesegijulegave (",)
Refrag sa for siden:
Da er jeg halvveis :D
Veier nå 105 kg, minus 15 kg totalt, startvekt var 120 kg, mål 90 kg.
Neste delmål er 99,9 kg ;)
Til tross for storbyferie med en del alkohol og spist for mye (men kun tillatt mat, ikke noe fymat) har vekten gått ned.
Nå kan jeg ta av buksen uten å knappe opp først :cool:
Life is good!
Fjasnissen sa for siden:
Wow..... 15 kilo siden oktober.... veldig bra. Fett, om jeg får si det litt flåsete ;)
Stå på.... snart ser du tosifra :D
wow!! og gratulerer!! misunnelig misunnelig!!
hvordan har du klart 15 kg på en drøy mnd?? grattis!!
illafanten sa for siden:
Hvis Refrag er en mann så er det vel ikke så uvanlig. Jeg og mannen min har spist lavkarbo i 4 uker og mannen min har gått ned over 14 kg. Forrige gang vi gikk ned i vekt var med grete roede og også den gangen raste kiloene av han.
Men for all del Refrag, godt jobbet og gratulerer så masse! :)
Helene M sa for siden:
Godt jobba, Refrag! :D
Helene M sa for siden:
Ned bare 100 gram denne uka. Ikke så rart da jeg ikke har spist noe særlig fett. Har hatt en liten versjon av omgangssyken de siste dagene og da frister det ikke med mat...
Men nedgang er nedgang og jeg er fornøyd!
Spesielt stolt av kjæresten som har gått ned 9,1 kg:D
Nedgang er nedgang, Helene, så grattis! :) Og grattis til gubben din. :)
Jeg hadde gått opp litt til forrige fredag (200 gram), fra da og til i dag har jeg gått ned 400 gram! :D Fornøyd med det, siden det ikke har vært en super uke, matmessig.
Så nå er jeg 78,8 kg! :D
Helene M sa for siden:
Hurra Kim! :D
:D:D Fornøyd nå ja!
Hallo hallo:) Bra jobba, folkens!:)
Hadde egentlig veiedag idag, Men det glemte jeg bort, så er jaggu bra at jeg snikveide meg igår;) Vekta igår viste -1,1kg på 6 dager, og det er jeg helt utrolig fornøyd med!:) Spes med tanke på at jeg veide meg midt på dagen etter å ha spist og drukket også:) Har vært syk med halsbetennelse, så har ikke orket noe særlig mat, så trodde det hadde stagnert... Men takket være te, mocca, rapsolje, eggemelk, skyr og julenøtter fra lille nøttefabrikken så har jeg vel fått i meg det jeg trenger:)
God helg!:)
Da tok jeg en veiings på morran idag, og den viste jaggu -0,7kg til.. -1,8kg på en uke:confused::D Er jo ikke likt meg det.. og igår spiste jeg masse baconsnacks, så tipper kroppen holder på litt vann også. Skjønner ingenting jeg.. er jo glad (ikke misforstå), men jeg får jo egentlig ikke sånne resultater jeg:confused: Blir spennende å se til fredag da.. kanskje vekta justerer seg litt tilbake igjen.
GOD HELG, FOLKENS:D
Fjasnissen sa for siden:
Vekt på morran er jo ofte litt lavere enn vekt på dagen, så du hadde muligens fått et liknende resultat om du hadde veid deg på morran på torsdag (okay, sikkert litt nedgang på to dager også). Dette er jo godt nytt.... noe har kanskje løsna :)
Helene M sa for siden:
:D Samme skjedde her. Veide meg igjen i dag. Tenkte at siden jeg hadde spist baconsvor på torsdagskvelden så samlet jeg en del vann.
Og vekta viste -600 gram til. :D Så da går jeg for det;)
Godklem
Helene M sa for siden:
Og nå veier jeg forøvrig 77,2 kg:D
jente-23 sa for siden:
-1kg, 7 kg nedgang totalt:) nærmer seg 10 kg..... det merkes godt!!
stå på!!!!!!!!!
illafanten sa for siden:
Jeg har veiedag i dag og vekta viser minus 900 gram siden forrige tirsdag. Totalt har det blitt 7,1 kg etter 5 uker. Det er jeg fornøyd med, men syns egentlig ikke jeg merker så mye til det :p
Helene M sa for siden:
Fantastiske resultater illafanten og jente-23! :D
senorita sa for siden:
12,3 kg siden 4. oktober :D :D
Helene M sa for siden:
Wohooo! :) HURRA!
MonaLita sa for siden:
OI!
Snikveiing, men jeg kan nå snikmelde at jeg har gått ned et tosifret tall! Har nådd delmålet mitt som var -10 til jul med 23 dagers margin;)
Ha en FIN dag alle sammen! :)
senorita sa for siden:
Fin start på dagen det ja!! :D Flink du er!! :D
Helene M sa for siden:
Ååh! Så bra, MonaLita:D
Har et lite håp om å gå ned 10 kg totalt til jul jeg også:)
MonaLita sa for siden:
Takk :D
Lykke til til deg, tenker det går fint og vel så det. Dette tar du på strak arm;)
dere er så superduperflinke alle sammen!!
Helene M sa for siden:
Jeg skal ha mensen til uka, så hopper over veiing i dag:)
Veide meg idag tidlig og hadde gått opp 0,8kg... Wææ. Men lykken var "stor" når tanta kom på besøk istad... Håper det var grunnen til vektøkninga.
Ellers har det gått helt på bærtur for meg denne uka - ikke kommet ut av ketose pga høyt kh-inntak, men derimot høyt inntak av cola zero og baconsnacks... Huff. Men er stolt av meg selv som stod imot fristelsen av å spise hjemmelaget pizza TO ganger idag - først på jobb og så lagde jeg det til familien hjemme.. Er dere klar over hvor stort det er med tanke på at jeg fikk mensen idag?!;) Stod og siklet, så lyst hadde jeg på det idag... He he.
God helg til alle sammen:)
Refrag sa for siden:
Takker for tilbakemeldinger og hilser alle som holder på med ketolysekuren.
Stå på og ikke gi opp!!!
For de som lurer, ja jeg er en mann.
Denne uken gikk bedre enn ventet.
Minus 1,2 kg og det er jeg veldig fornøyd med siden jeg har vært på julebord, restaurantbesøk. Spist alt for mye, men ingen fymat, det er jeg nøye på.
Og det har vært for mye alkohol. Men etter at jeg begynte på ketolysekuren er det slutt på øl. Så nå går det i rødvin og av og til en whisky.
Har begynt å planlegge litt hva jeg skal gjøre når jeg har nådd målet mitt.
Har forstått det slik at å holde vekten kan være en større utfordring enn å gå ned i vekt.
illafanten sa for siden:
I dag er det veiedag. Det har gått 6 uker og jeg har tatt av akkurat 8 kg! Fornøyd med det :) Mannen min letter vel snart, han har tatt av 17,5 kg :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.