Lulla84 sa for siden:
I dag for å teste, så blei det fløtegratinerte aubergini :)
Lulla84 sa for siden:
I dag for å teste, så blei det fløtegratinerte aubergini :)
Yrla sa for siden:
Kylling med smør og hasselnøtter.
Lulla84 sa for siden:
Greksyoghurt med litt hvalnøtter, en døsj med syltetøy og litt fløte :)
langaard sa for siden:
Valgvake! 2 glass tørr hvitvin og osteknekkis:p
Imp sa for siden:
spiste et stykk brent lavkarbopizza fra i går.
StegforSteg sa for siden:
Spekemattallerken.
Anarko sa for siden:
Spiser i dette øyeblikk salat med picnicskinke, cottage cheese og hjemmelaget dressing.
Mikroknekkis med baconost og rødvinspølse. Jummy
lille_trille sa for siden:
Osteknekkis og tea.
Siwa sa for siden:
Smelta meg 5 skiver med ost sammen med mårrpølse, men er fremdeles sulten seff :(
Lurer på om jeg skal lage meg microknekkis ;)
Kitsu sa for siden:
Squash-grøt!
Yrla sa for siden:
Kokte egg med smør.
Shit, jeg har glemt kveldsmat. Men så er jeg heller ikke sulten :D
Yrla sa for siden:
kyllingbryst, udos, sennep og gulost
Siwa sa for siden:
100 gr kokesjokolade 70% og litt spesialnøtter (macadamia, mandler, cashew og peanøtter) :D
Lulla84 sa for siden:
Vi spiste sent, så det blei tacosalat, drukket en kopp katte"latte" med oppskrift her på forumet. Så blir ikke noe mere mat nå før i morgen tidlig. ;)
Bik sa for siden:
Ost og hjemmelaget kjeks. Og tre biter hjemmelaget lavkarbosjokolade :D
Dilly sa for siden:
Spennende :) hvordan laget du den?
Spiste middag så sent at det ble ikke kveldsmat, hvis ikke middagen rett og slett ble kveldsmaten da :D
Qlio sa for siden:
Kveldsmaten i går ble fløtegrøt. Siden det var lørdag ble herligheten toppet med bacongull (45 gram, den i minste posten til Maarud) og 100 gram salte cashewnøtter under filmen.
Ikke noe vin! klappe seg selv på skulderen
Kitsu sa for siden:
Koker squash mør i vann, evt. sammen med litt jbkm/xanthan gum etc. Freser det med stavmikser og blander i en skikkelig slump med pumpkin pie spice, som vel er kanel, muskat og nellik, og noen dråper stevia. Spiser med smørøye og evt. mer kanel på toppen. Jeg liker det.
Anarko sa for siden:
Kvelds/nattmat: en hamburger med ostechips, rømme og resten av chiligryta. Var litt bedugga, men syntes det var det beste jeg hadde smakt på en stund :P
Dilly sa for siden:
Høres helt vilt ut, nettopp noe slikt som jeg faller for. Skal prøves :)
Yrla sa for siden:
Kokte egg med smør og gulost.
Er mett så nada kveldsmat.
Siwa sa for siden:
Her ble det cola zero og potetskruer m/paprika, måtte bare prøve å spise noe, for å få magen til å begynne å jobbe igjen .. Dritt lei omgangssyka :(
Imp sa for siden:
Jeg har bare spist litt kylling. Hadde såå lyst på prinsesseyoghurt, men har bestemt meg for å holde meg unna det en stund...så da så.
Bjella sa for siden:
Kyllingsalat med olivenolje
Kitsu sa for siden:
Ostechips med fårepølse på.
LiseSJ sa for siden:
yoplaaaityoghurt for alle penga på meg i kveld :P er syk og har lyst på noe søtt always... ugh ... har baconsnacks i skapet men vil liksom vente til helga....
Anarko sa for siden:
3 hjemmebakte kjeks med smøreost og litt skinke.
Yrla sa for siden:
Ferdigtrekt sei gnidd sammen med et vispet egg, karri, sennep, rå løk og dill og stekt i stekepanne, og lagt over et berg av salat og agurk med udos over.
Pizza :sikle:
Kitsu sa for siden:
Peanøtter. Fikk så innmari lyst på noe salt.
LiseSJ sa for siden:
ble hjemmelaget tomatsuppe til kvelds her . hoppet over middagen siden hverken jeg eller samboer har så mye matlyst om dagen... (grunnet sykdom :) )
Mariann S sa for siden:
Ett halvt beger med seterrømme, litt opphakka nøtter og heimelaga jordbærsyltetøy søta med tagatesse, mmmmmmm :p
Yrla sa for siden:
Stekt kyllingfilet og kokt egg med bremykt :)hi hi hi
Bik sa for siden:
Lavkarbopizza forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48111
Og Hexebergs lavkarbo-is til desert :p:)
Mariann S sa for siden:
Hamburger, mmmmm :p
LIBBA sa for siden:
Den så god ut :sikle:
Yrla sa for siden:
Isbergsalat, agurk, løk, rå gulrot, udos og peanøtter blandet.
Bjella sa for siden:
Kokt egg med smør
Lulla84 sa for siden:
Lagde noen rundstykker jeg fant her inne og spiste en, + litt CF med litt syltetøy ;)
Anarko sa for siden:
Jeg har laget til to salatwraps med strandamør, soltørket tomat og kavli skinkeost. Nå gjelder det bare å få det i seg før eksamen begynner.
Carisma sa for siden:
Hurtig-is med skogsbær :sikle:
Anarko sa for siden:
Den skulle på frokostforumet :P
Yrla sa for siden:
Middag/kvelds: salatgrønnsaker med dill, timian, karri og paprikakrydder, kyllingbryst, rå gulrot og stilkselleri med lammekrydder på, litt peanøtter vannet og saltet og udos , alt blandet i en bolle.
Dilly sa for siden:
Røde, lange snackpaprika med snøfrisk (pepper) på :)
Yrla sa for siden:
To kokte egg med smør og en ostebit til.
HighFive sa for siden:
Fiberknas!! Min nye favoritt! Med sennep og salami (høres kanskje ekkelt ut, men av og til får jeg cravings på sennep ;) )
Yrla sa for siden:
mandler og valnøtter i salat med blomkål og gulrot
Mariann S sa for siden:
Spiste sein middag i dag, so då vart det kveldsen min,
gourmetkveldsmat altså :D :D :D
Kitsu sa for siden:
Smørdampet spinat. Jeg liiiker spinat jeg.
Anarko sa for siden:
Jeg har mine fantastiske hjemmebakte kjeks. Hadde en med sardin og majones på, noe jeg ikke syns var så veeeldig godt. Så resten ble med ost og paprika. Alt i alt 4 kjeks.
Heididos sa for siden:
Kavli osteskiver med paprika, stekt 2-3min i mikro på full guffe..Da blir de skikkelig sprø og gode. Smurte et tynt lag med pesto på, og en skive spekeskinke på toppen med litt agurk- Voila! :D
lillekri sa for siden:
300g finbiff stekt i 100g smør, med 6 rå eggeplommer som tilbehør. Mmm! @Kitsu: Hvordan klarer du like spinat!? Har prøvd og prøvd - hva er hemmeligheten??
Kitsu sa for siden:
Masse smør, salt, pepper og muskat? Nei, har vel heller noe med at jeg aldri smakte det før i voksen alder å gjøre. Fikk aldri utviklet noen aversjon mot det. Men jeg har alltid vært mer av en plantespiser enn en kjøtteter da.
Yrla sa for siden:
Et kokt egg med smelta smør, med gulost og hasselnøtter med salt på til.
Kitsu sa for siden:
Squash-'velling'.
Anarko sa for siden:
Er tenkt å steke en kotelett, ha enten grønnsaker eller salat og litt bearnaise. Det blir vel på sett og vis middag. Men på sett og vis kvelds :)
Anarko sa for siden:
I går: jeg lagde noe omelett/brød-aktige greier av cc og egg, så jeg tok det med salat, litt skinke, soltørket tomat og olivenolje til kvelds.
Yrla sa for siden:
Saltet sesampasta, port salut-ost og så lett-ost.
Hjemmelagde knekkebrød m/leverpostei og majones. Confecta-kakao.
Anarko sa for siden:
Jeg skulle egentlig være sunn og spise litt gulrot, og en del brokkoli med dip. Noe jeg gjorde. Men SÅ tok mannen ut en frossenpizza, og jeg ble så fysen at jeg nå har en meatza i ovnen. Så det blir kveldsen :)
langaard sa for siden:
Makrell i tomat, minus tomatsausen:)
Yrla sa for siden:
Megafiskekake av 200g rå torsk trekt og blandet med et egg og 25 g løk og stekt. Hvetekimolje over og dijon sennep og sveitserost til.
langaard sa for siden:
Det var fiskekaka si det!!:D
Minaa sa for siden:
Tyrkisk youghurt med chiafrø, kokosflak, acaibærpulver, valnøtter og stevia.
Kitsu sa for siden:
Kålblader med rekesalat på.
Anarko sa for siden:
Middag/kvelds: 2 stekte egg med sukkerfri ketchup på.
Bik sa for siden:
Spekeskinke og gräddost rullet sammen med en bit paprika inni. Til dessert to hjemmelagede peanøttsjokolader og baconcrisp med rømmedipp :)
Yrla sa for siden:
Kakaonibs med tahini og salt over, ridderost og vanlig gulost. 1,33 karber tilsammen.
smgj sa for siden:
I dag laget jeg aubergizza for første gang - og det var skikkelig godt. Blir garantert gjentatt flere ganger.
Dilly sa for siden:
Nannahs knekkebrød med rå hvitløk og gulost.
Anarko sa for siden:
Jeg hadde en skål tomatsuppe til middag, så lagde jeg lunsj til i morgen og fikk noe kjøttdeig til overs så kveldsen ble: en halv stor skål med tomatsuppe, 2 kokte egg, litt kjøttdeig og pittelitt atkinspasta.
Yrla sa for siden:
Litt kyllingfilet godt krydret + sennep, litt ridderost, litt kaldt smør på en bit gulost.
Anarko sa for siden:
Dette er noe jeg har litt dilla på for tiden: salat med krydder, skinke, så ost og ketchup, så inn i mikroen. Det blir salatversjonen av ostesmørbrød, og er kjempegodt!
langaard sa for siden:
Tunfisk m/rødløk og olivenolje:)
rut311 sa for siden:
Hexebergs knekkebrød med bremykt, fårepølse og agurk. 1 liter vann og en kopp te:)
nellie sa for siden:
Proteinshake:)
smgj sa for siden:
Tyrkmisk youghurt med para- og valnøtter, mandler og kokosmasse + litt honning.
Yrla sa for siden:
Lavkarbokake av proteinpulver med smør over og ost.
BenteR sa for siden:
paranøtter og kiwi mens vi så "Danny the dog", og så stekte jeg opp kyllingvinger som nattmat i dag.
Yrla sa for siden:
Ridder av en ost som red på et kyllings bryst men glei av fordi det var smurt inn med fett.
Supera sa for siden:
Lavkarbopizza
BenteR sa for siden:
middagsrester av kjøttbollefrikasse
Anarko sa for siden:
Middagsrester av en tacosalat med cottage cheese
Anarko sa for siden:
Mors hjemmelage tomatsuppe med svinekjøttdeig og litt cc.
Yrla sa for siden:
Proteincookie og sveitserost.
Anarko sa for siden:
Resten av middagen. Torskebiff med løk, squashpasta, og saus.
Dilly sa for siden:
:lol: ha ha
Anarko sa for siden:
Ca en halv kyllingfilet (det som var igjen av middagen), salat og 2 ss med bearnaise fra fjordland.
Røsslyng sa for siden:
I kveld blir det 2 eggemuffins og en liter vann.
Knekkebrød m/smør og jarlsberg.
Anarko sa for siden:
Litt salat med skinke.
Anarko sa for siden:
3 kokte egg med kaviar og et par hjemmebaka kjeks.
index sa for siden:
To kokte egg her. Med litt Brelett oliven på. Metter merkelig godt, disse eggene....
Yrla sa for siden:
Karbonadedeigkaker, greddost, smør og mandler.
Anarko sa for siden:
Salatblad som skiver med agurk, kaviar og litt ost.
Anarko sa for siden:
Resten av kyllingsalat jeg hadde på skolen. Pirket ut atkinspastaen, og tilførte en halv kopp tomatsuppe (som var igjen etter middagen). Høres kanskje merkelig ut, men godt var det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.