Kitsu sa for siden:
Agurk- og kokosmelkgrøt med pumpikin pie spice, stevia og smørøye.
Kitsu sa for siden:
Agurk- og kokosmelkgrøt med pumpikin pie spice, stevia og smørøye.
Huldr sa for siden:
Oi, det hørtes avansert! Er det godt? Og vil du i så fall dele oppskriften? :)Kitsu sa for siden:
200g agurk, kjørt i blender
1 dl kokosmelk
Kokes og tyknes med xanthan gum, JBKM eller hva enn annet man måtte ha. Smakes til med krydder og søtning. Krydderet jeg bruker er et ferdigblandet gresskarpaikrydder fra iHerb, består av kanel, ingefær, nellik og muskat.
Jeg synes det er godt, men så elsker jeg kokos og varme, kryddrede matretter da. XD Oppskriften er egentlig basert på en squash-grøt sak (www.guide2health.net/hot_zucchini_porridge.html), men jeg hadde bare agurk i dag. Funket det og. Litt 'høst' i smak, men det passet været her nå.
Anarko sa for siden:
En salat bestående av: isbergsalat, agurk, ost og skinke. Så resten av tomatsausen fra middagen.
LIBBA sa for siden:
Ble morrpølse, ost og noen mandler. :)
langaard sa for siden:
2 skiver dansk salami:D
Kitsu sa for siden:
Valnøtter - på kinoen.
Anarko sa for siden:
Dagens mest solide måltid ble i dag kvelds. Skinke, blomkålris, sambal oelek, litt soyasaus, champignon og tomatpurè.
Kiro sa for siden:
I kveld ble det rester fra middagen, aka lavkarbo lasagne. ^^
Kitsu sa for siden:
Ostechips med rekesalat på.
Bjella sa for siden:
Rømmegrøt, har dilla!
Anarko sa for siden:
I går: 1 chilipølse. Litt peanøtter. En halv atkinsbar. Kom hjem fra by'n og hadde lyst på litt forskjellig.
GrønnPepper sa for siden:
I dag har jeg spist bringebærkrem.
Bringebær, kremfløte og litt natren i blenderen til passe konsistens, og opp i et glass.
Jeg laget litt for mye, så nå tror jeg at jeg er mett til langt forbi frokost i morgen..
langaard sa for siden:
2 Glass hvitvin, 3glass vann:D
LibraGirl sa for siden:
Hadde middagen til kvelds jeg :)
Kyllinglår og salat :)
Yrla sa for siden:
Jeg har ikke villet spise egg på 2-3 uker, men idag fikk jeg kjempelyst på. To store kokte egg med smeltet smør på smakte himmelsk! Sukk:)
Señora sa for siden:
Rest av tomatsuppe med rest av tacokjøttdeig. Revet parmesan på toppen.
Lindemor sa for siden:
Ble middag til kvelds her også i dag.
Har kun spist frokost så det ble veldig mange timer mellom måltidene også, og jeg var igrunn blitt sulten... til en forandring. ;)
Omelett av tre egg. Noen gram med bacon terninger og ost i tillegg til litt rød paprika og løk. Grønn salat ved siden av, samt en kopp te med cocosa.
Lykkeligehverdager sa for siden:
2 stekte egg med 3 tykke osteskiver og 4 baconskiver.
FrøkenFjong sa for siden:
rømme, splenda, cottage chees, bringebær og atkins crunsh....en god røre!
Lindemor sa for siden:
Noen bringebær med vispet fløte tilsatt litt melissukrin og bittelitt hakket 86% sjokolade på toppen. Nam nam!
bigmum sa for siden:
2 glass champagne så langt :) Håper det ikke er så mye KH i det?? Noen som vet? Kommer vel an på merket , men :)
Señora sa for siden:
Egg, bacon, tomater, parmesanost.
Yrla sa for siden:
2 kokte egg, smelta smør og 50g ost. Litt mektig, men jeg overlevde.
Anarko sa for siden:
Ostekjeks og cottage cheese.
LinLeia sa for siden:
polly peanøtter:eek:
Yrla sa for siden:
To kokte egg og smør. Igjen. Super kveldsmat siden det ikke er så tungt fordøyelig, synes jeg.
LIBBA sa for siden:
Bringebær med cc, litt vaniljekesam og fløte :sikle:
nightly sa for siden:
Lena beatrice sine grove tekaker:)
Silversun sa for siden:
En remse cavalier melkesjokolade, to remser freia 86% sjokolade og en pakke ifa:o
Albertina sa for siden:
Et kokt egg med majones og masse isvann!
Yrla sa for siden:
To kokte egg, smeltet bremykt og 100 g ost. Egentlig middag siden det ble inntatt halv åtte og jeg ble skikkelig mett.
Silversun sa for siden:
Til middag/kveldsmat i dag ble det biff med salat:D
LIBBA sa for siden:
Litt bringebær med krem :)
Albertina sa for siden:
Middagen sitter i enda, så har ikke spist noe kveldsmat. Men kjenner at jeg gjerne kunne tatt en bitteliten sjokoladebit, men jeg står i mot, ja jeg gjør det. :P
Supera sa for siden:
Hjemmelaget sjokoladeiskrem med sjokoladebiter. Etter 16 timer med overtid så ville jeg ha noe nammenam og det var det virkelig! Fløte, sukkerfri sjokoladesirup, sukkerfri karamellsirup, smulet rester fra lavkarbo-oreokjeks og atkinsbar decadence kuttet i småbiter. M-m-mmmm! Herrrlig! Det blir ikke siste gangen jeg lager dette her altså! :snill:
slankepia sa for siden:
Omelett med vann av tre egg og baconbiter.. :-) Merket det var lenge siden jeg hadde spist egg :-) og litt oregano og pepper :-)
Yrla sa for siden:
Potetmos med mais og kokte gulrøtter, og to loffskiver med smør og syltetøy ved siden av;) Og litt iskrem med karamellsaus før leggetid;)
Se; det frister ikke i det hele tatt i forhold til deilig kjøtt. Nam. Jeg skal kjøpe hval idag igjen å ha til kveldsmat med olje på og masse salt. Helt dilla.
bigmum sa for siden:
Avokado, tomat, mozarella, basilikum, med pestodressing og parmesanskiver :)
LIBBA sa for siden:
To skiver gul ost og litt mandler :)
Yrla sa for siden:
Jeg var kjempesulten så jeg spiste 100 g hval med litt smelta smør på, oppi et berg av salatgrønnsaker med avokado og sennep. Yummy. Farris og kaffe latte av koffeinfri kaffe og soyamelk ved siden av.((((( Og jeg er så glad for tallene på diett.no idag. Jeg har aldri hatt bedre forhold: protein:38% fett:57%, karbo:6%. Egg er tingen for å senke proteininnholdet, helt klart.)))))
Bønna200 sa for siden:
Blomkålsuppe:) Men sikler på en kjekssjokolade fra sukkerfritt:p
LIBBA sa for siden:
Driver å baker Karin-brød for øyeblikket, så det kan hende det blir en liten smakebit ;) ( det brødet skal egentlig ikke skjæres i før det er kaldt, så kanskje jeg klarer å holde fingrene unna :D )
Bjella sa for siden:
Tror det blir rømmegrøt i kveld....
Bønna200 sa for siden:
Lykken var stor da jeg fant en oppskrift på fløyelsgrøt her. Så nå er den fortært:p
Lindemor sa for siden:
Jeg valgte lørdagskos i kveld. Det ble noen bringebær og vispet fløte med bittelitt 100% kakaopulver i.
lillemeg88 sa for siden:
ser du linker til netrition! har du handlet derfra? hvordan er de med leveringstid, og priser på levering til norge? :)
Julepølsa sa for siden:
:confused:
Jammen.....atte....forvirra
Trudde sånt var "forbudt" jeg, det høres ikke direkte lavkarbo ut liksom....eller er det sånn fråtsepause fra ketose eller noe sånt?
Her blir det sashimi til kvelds. Enkelt og godt.
Anarko sa for siden:
Det var vel mer at det ikke fristet henne :)
LIBBA sa for siden:
Rester fra i går
Chili Texas Style :sikle:
Bjella sa for siden:
Jeg også, Kinakål som "skål" og litt fetaost på toppen
Julepølsa sa for siden:
Åh, sånn ja. Var lit for trøtt til å se sammenhengen der og lurte på om jeg hadde missa ettelleannet! :rolleyes:
Julepølsa sa for siden:
Raclette!:sikle::hungry:
Anarko sa for siden:
2 ss peanøttsmør. Ble så fysen :P
Mimfi sa for siden:
Hjemmelaget biscotti og kaffe
Yrla sa for siden:
Jeg kokte/trakk ørret mens jeg vispet sammen et egg, litt løk, gressløk, salt og pepper med gaffel og vispet det sammen med ørreten da den var ferdig og stekte det. Og la bremykt og masse salt over til slutt.Det var tilfredstillende det.
Imp sa for siden:
Hmm vet ikke helt hva jeg skal finne på...dandere litt pålegg på en tallerken muligens. :)
Señora sa for siden:
Salat av majones, egg og reker.
Jannu sa for siden:
Et rugsprø med hvitost.
Bik sa for siden:
Cottage Chees med hakkede valnøtter og solsikkefrø. Søtet med ei halv ts honning :rolleyes:
LIBBA sa for siden:
I kveld blir det Karin-brød med makrell i tomat :D
langaard sa for siden:
En skive dansk salami m/ majones + tørr hvitvin:D
Bjella sa for siden:
Pannekaker med kalkunskinke, ost og litt grønt
Yrla sa for siden:
Stekt hval og salat med avokado.
Supera sa for siden:
Kokte egg med smør og salt. Hvem sier at man ikke kan spise lavkarbo i Syden? :snill:
Jabba sa for siden:
Suksessterte......MASSE suksessterte....sukkerfri heldigvis!
LibraGirl sa for siden:
2lavkarbo skiver med ost og skinke :)
LIBBA sa for siden:
I går ble det bringebær med litt fløte :)
LIBBA sa for siden:
Ja, :lol: den er farlig god :ja:
Yrla sa for siden:
Salatgrønnsaker med avokado, sennep og valnøtter. Nims!
langaard sa for siden:
Eggerøre av 2 egg m/rekesmøreost:)
Kitsu sa for siden:
Jukseloff med eplesyltetøy og kanel. Altfor mye, altfor godt.
Yrla sa for siden:
salat med avokado og to kokte egg med smør på.
Smakfull sa for siden:
oopsie rolls :) med leverpostei og agurk!
Jabba sa for siden:
Suksessterte i dag også.....
Señora sa for siden:
Egg og bacon med cheddarost.
Yrla sa for siden:
Salatgrønnsaker med hasselnøtter, litt rå gulrot og avokado oppi.
langaard sa for siden:
Nakkekotelett m/smelta smør:)
gladhverdag sa for siden:
100 g tyrkisk yoghurt med 50 g lune bringebær...
Siljazz sa for siden:
Det ble en cowboy kvelds:
en halvkjøttpølse uten skinn
tre bacon skiver
tre skiver squash
alt stekt i panne med littegrann grovsennep oppå til slutt. Orker ikke mer egg eller fløte. Kjempegodt ble det
Señora sa for siden:
Jeg har hatt en liten karbonade, og er mer sulten, så jeg tror det blir lune bringebær som det stod tidligere i tråden her, sammen med enten fløte eller cc eller tyrkisk yoghurt.
Kitsu sa for siden:
Baker meg parmesan- og koriander lk-brød. Får se hvordan det blir.
langaard sa for siden:
Hvitvin!!:D
Yrla sa for siden:
To kokte egg med smør + en gulostbit.
Señora sa for siden:
Kyllingvinger og kebabsaus.
Heidi M sa for siden:
Ett karbonadesmørbrød m/løk (uten brødskiva) og ett rekesmørbrød (uten brødskiva)
langaard sa for siden:
Morrpølse og lavkarboøl, holder på og pusse opp i heimen!:D
Yrla sa for siden:
Salat med hasselnøtter igjen.
Yrla sa for siden:
Jukseloff med bremykt til salatgrønnsaker med avokado.
Anarko sa for siden:
2 kopper kaffe med fløte. Det er bare veldig begrenset hva jeg har lyst på så tidlig på morgenen. Kan hende jeg tar et par biter av lunsjsalaten min.
Yrla sa for siden:
20 g valnøtter, 50 g ost, 100 hval, 5 ml udos choice og 12 g dijon sennep.
Anarko sa for siden:
Babybelost, litt peanøtter.
lårannediskon sa for siden:
omelett med 3 egg og kremfløte sammen med vårløk. Rulla den sammen som ei pannekake og inni der hadde jeg mozarella, skinke og tomater. Namnam!
Yrla sa for siden:
Hval, udos og ost.
langaard sa for siden:
2egg med 4 plommer!:D
Yrla sa for siden:
Hval, kylling og ost med smør over.
Bik sa for siden:
Spekeskinke og gräddost rullet sammen, og en neve valnøtter.:)
langaard sa for siden:
Kjøttsuppe:)
Bjella sa for siden:
To kokte egg med smør på, te med cocosa og Udo's kapsler
Yrla sa for siden:
Salat med nøtter og ost.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.