< Tilbake til oversikten

Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Anarko sa for siden:

Middagsrester: en halv halv tomat, som var ovnstekt, en halv kyllingfilet og resten av den fantastiske sausen min.

Carisma sa for siden:

Kveldsmat?? Herreminhatt, jeg har jo ikke spist middag engang jeg. :o

Idarull sa for siden:

Tomatsuppe med egg! Hadde ikke prøvd dette før på torsdag, og det var jo nydelig!

bøtteknotten sa for siden:

Jeg er helt ny her inne, og ser stadig at noen har spist frokostpannekaker. Nå har jeg prøvd å lete gjennom mange sider men klarer ikke finne oppskriften på denne:confused:. Er det noen som kan hjelpe meg??? Jeg ser nemlig eggepannekaker og andre varianter av pannekaker, men sannsynlivis ikke den "berømmelige" frokostpannekaken;)....

KarMa40 sa for siden:

Fritata!

Deilig omelett med lokk av reven ost som er grillet bare litt i ovnen, med smørpå for sikkerhets skyld:)

Anarko sa for siden:

Var ute og reiste i dag, så middag ble kvelds siden den ble inntatt rundt 22 :) Ostepizza med kjøttdeig, ost og pittebittelitt ananas på :) Nommis

swimzy sa for siden:

her ble det bare en neven nøtter og en mandarin til !! Orket rett å slett ikke mer

Anarko sa for siden:

Mandariner og mye ost :)

Pal sa for siden:

Jeg spiser cottage chease med youplat blåbær yougurt. Dette er noe jeg spiser innimellom hele tiden. Jeg har nettop begynt med dette etter en lang sprekk. Hadde vært fint å hatt noen flere alternativer.

annex sa for siden:

Lavkarbobrød ( en variant av Lollypop sitt) med salami + kokt egg, og noen biter lavkarbobrød med smør, brie, røkt kalkun og rekesalat, og noen biter lavkarbobrød med blåmuggost. Drikke var te og litt rødvin til ostebitene. Snacks!

Idarull sa for siden:

Vennlige knekkebrød med masse smør og Goliat! Mett enda og spiste klokka 21. Mmmm

Anarko sa for siden:

Bacongull med ost og ketchup. Namnam.

ada-emilie sa for siden:

Jeg lagde en stor fiskekake av 150g kokt torsk og et egg. Salt,pepper og gressløk i.Bare rørte det sammen. enkelt og godt.

Mintur sa for siden:

her ble det en helt "vanlig" omelett bestående av 2 egg, litt bacon og 1 tomat ved siden av. Er på nattevakt så om en stund blir det knekkebrød med setersmør og gräddost på..... og tar sikkert et par knekkebrød til før jeg går av imorgen tidlig med akkurat det samme på :)

StineK sa for siden:

Egg og bacon - med litt Foseid-brød til. Lenge siden sist så det var veldig godt!

ada-emilie sa for siden:

Torsk med olje over og ost.

Lissi80 sa for siden:

Hadde sen middag idag, men fikk så lyst på noe "søtt" etterpå.. Så lagde kokoslapper etter en oppskrift jeg har funnet her inne (tror jeg det var) :) De var veldig gode med smør, sukrin og kanel på :)

StineK sa for siden:

Det ble en porsjon kjøttdeigsaus. Kjekt med rester.

annex sa for siden:

Bringebærsmoothie med bringebær (seff), proteinpulver, vann, 1 egg, litt rapsolje, litt søtning (splenda) og en liten skvett fløte i.

ninaheg sa for siden:

1 baconrull med egg og baconsalat

Kiro sa for siden:

Sånn mørk sjokolade fra sukkerfritt ble kveldsen min i kveld .

Lissi80 sa for siden:

Middag ble kveldsmat idag :)

Omelett med skinke, ost, vårløk og paprika. Ovnsbakt tomat og nystekt frokostrundstykke etter Gerds oppskrift med masse smør som tilbehør :)

Tunrida sa for siden:

Ett lite glass naturlig eplemost.. Er plaget med kvalme, og vært det de siste månedene.. (Og nei, ikke gravid :p )

ada-emilie sa for siden:

Salat med rå grønnsaker, avokado, champingnonger(hvordan skrives det ordet?;) og litt ost.

LineJM sa for siden:

En rotihopform med blomkål, broccoli, noe paprikarester, litt rødløk, litt vanlig løk, hvitløk, ribberester, matfløte, salt og pepper, tørka timian, litt sennep i fløten, litt ost på toppen.

Tunrida sa for siden:

Bringebærkrem med bittelitt søtning :D

otika sa for siden:

Sein middag i dag :)
Kylling med philadelfia ost inni,bacon rundt og litt fløte i formen,blomkål som tilbehør :p stappmett (ups) og orket ikke en hel filee engang ,snadder ja ..

Nå ble det 4 biter mørk cavalier og en kopp te med cocosa og 2 magnesium, en perfekt kveld :D

Kiro sa for siden:

Det ble litt vel mye sjokolade fra sukkerfritt i kveld. Er så oppblåst nå, at jeg (nesten) angrer.

poppie sa for siden:

jeg spiste en kyllingfilet stekt i margarinsmør. er det greit å spise til kvelden?

langaard sa for siden:

Klart det er, det er super kveldsmat:)

Supera sa for siden:

Hjemmelaget hamburger med hjemmelaget hamburgerbrød. Pluss ost, paprika, rå løk og en hjemmelaget rømmedressing.

Neste gang, så velg heller smør i stedet for margarin. ;) Margarin er kreft-og-allergi på boks.

Lissi80 sa for siden:

Søndag og "kosedag"..Igår lagde jeg Lisbeths "scones med jordbær og sjokolade". Serverte krem til og fy søren og godt det var :) Er i skrivende stund enda mett så frokosten blir noe utsatt idag ;)

Geniet sa for siden:

Et stk. hjemmelaget, egen oppskrift, iskake + ostechips laget i mikroovn. Har laget dem i vanlig ovn før, men perfekt i micro. Osteflak delt i to med krydder på begge sider. Viktig med bakepapir under!

Anarko sa for siden:

1 kokt egg med majones.

LineJM sa for siden:

Litt rekesalat som det ikke ble plass til i boksen med lunch til i morra.

Tittit sa for siden:

ingenting.
spiste middag rundt kl fem-seks

Carisma sa for siden:

Jukseiskrem med skogsbær :flau:

StineK sa for siden:

En Biggies-brød-skive med masse smør og jædersylte på.

KarMa40 sa for siden:

Porchetta! og en appelsin.

Kitsu sa for siden:

Krem med kanel. Skylder på at kartongen med fløte gikk ut på dato i dag. XD

langaard sa for siden:

Ost med agurkskiver og cf dip:)

Vean00 sa for siden:

Igår spiste jeg 2 fiberrik med hvitost og litt paprika.. :rolleyes:

ada-emilie sa for siden:

Kokt lakseskive med litt linfrøolje, sennep og 90 g mager gulost.
Kroppen er fullstendig tilfreds nå;)

Anarko sa for siden:

Bringebær med vaniljekesam :)

LIBBA sa for siden:

Nannahs knekkebrød med smør,Jarlsberg ost og litt paprika som pynt :)

Kitsu sa for siden:

Jordbærgelé med kokos/lime-saus. Og kaffe med en lakris/kanel-tepose i. Wacky kombo dag i dag.

annex sa for siden:

Ostetallerken + rekesalat

Anarko sa for siden:

Ost og skinke.

StineK sa for siden:

Biggie-brødskive med salami og tomat.

Kitsu sa for siden:

Jukseloff med meierismør, hvitost og grønn paprika.

KarMa40 sa for siden:

Kanten av Cillesnuppas bounty i form, sjoko kommer på senere...

Kitsu sa for siden:

Avodaco, reker, chilidressing og chilikrydder.

annex sa for siden:

Var så fysen på noe søtt, så det ble en god kopp kakao med eggeplommer i:

Lagd av vann, kakao, kunstig søtning (blandet sukrin og stevia) og fløte. Rørte i 2 eggeplommer til slutt.

Anarko sa for siden:

Er ikke ofte jeg spiser kvelds, men i kveld er jeg hugen på noe godt, så det er 2 kokte egg med osteknekkis. Litt majones også :)

Kitsu sa for siden:

Squash-muffins som smakte som gulrotkake. Herlig! (Driver å tester litt "kakeoppskrifter", sambo'n og meg har snart jubileum, og trenger noe som vi begge kan spise til å feire med.)

langaard sa for siden:

Ingenting!!:hylgrine:Har lagt på meg etter røykeslutt!! Sulter ihjel!!:hylgrine:

Idarull sa for siden:

farsekaker, blomkål og brun saus!

LIBBA sa for siden:

Så flink du er som har sluttet å røyke. :heia:

rtxln sa for siden:

Steker speilegg i smør, og smører en tynn brødskive med masse smør, en rødvinspølse (var det jeg hadde i dag) og ost oppå. Så går skiven under egget i steikepannen, lokk på, og lar skiven bli lett svidd under og osten fint smeltet. Fantastisk godt!

Anarko sa for siden:

2 kokte egg med kaviar.

Kitsu sa for siden:

Eggedosis med kanel og peppermynte.

Sjokoholiker sa for siden:

mmm du har vel ikke oppskrift vel?:D

SiljeG sa for siden:

2 egg, 3 bacon sneier og 2 spise skjeer cc...:)

Tunrida sa for siden:

Rester fra middag og en flaske rødvin :p

Carisma sa for siden:

Rabarbragrøt med pisket krem :sikle:

LIBBA sa for siden:

Bringebær med cc og krem :sikle:

Carisma sa for siden:

2 Friske jordbær

Euphita sa for siden:

det ble litt ost og skinke på meg og

LIBBA sa for siden:

Har ikke spist kveldsmat ennå, men det står ribbe i ovnen :sikle:

Anarko sa for siden:

Middagsrester :)

Euphita sa for siden:

Valnøtter, måtte ha mere karber ;)

FrøkenFjong sa for siden:

Omelett av 1,5 egg (egentlig 3, men delte den i to), en skvet fløte og jarlsbergost, og noen bacon slaiser! :)

Dolsi sa for siden:

Spiste 5 ostechips. Ble mer kvalm enn mett :p

FrustrertFrue sa for siden:

I går blir det da, siden kvelden ikke er kommet enda ;)

1 avocado, 3 biter bacon og litt creme fraichè.

I dag higer jeg etter spinat, så jeg må nok få flettet inn det i et eller annet måltid ila dagen :D

Euphita sa for siden:

50g hasselnøtter :)

Kitsu sa for siden:

Brokkolimos med meierismør, pepper, muskat og himalayasalt.

Carisma sa for siden:

Mango-Lassi. En liten utskeielse siden pakistanske mango endelig er i butikken! :sikle:

Spinat surret i smør med litt revet parmesan og creme fraichè sammen med to skiver kokt skinke :)

mmi005 sa for siden:

I kveld blir det speilegg med salat og philadelphiaost :) naaam!

i går kveld blir vel litt mer rett :)

Omelett med spekeskinke og spinat :)

Men nå må jeg spise noe annet enn egg en stund, kjenner jeg har fått min dose pluss litt til med egg...urk

manebane sa for siden:

I kveld ble det en nakkekotelett med en liten salat bestående av litt grønn (rapid) salat, 4 cherrytomater og noen tykke mozzarellaskiver på toppen.

Godt!

LIBBA sa for siden:

Det ble ei skive Karin-brød med brie :)

Tufso86 sa for siden:

Ikveld spiste jeg to osteknekkis med baconost, hjertesalat, salami, agurk og paprika. Kjempegodt!

Charlott sa for siden:

Eggerøre, stekt sellerirot/løk, bacon, spekepølse, morrpølse, avocado, rømme og osteknekkis. Mett! :D

annex sa for siden:

I går ble det bringebærsmoothie proteinberiket med noen spiseskjeer CC og to egg, for jeg lå litt lavt på dagsdosen med protein

Lagom sa for siden:

I går ble det bringebærsmoothie.

2,5 dl frosne bringebær
1 dl fløte
3 egg
Litt sukrin

Nam nam. :)

Anarko sa for siden:

I går oppdaget jeg og sambo noe kjøtt som holdt på å gå ut på dato, så vi stekte svinestrimler med litt squash og tacosaus.

Gullokk sa for siden:

2 kokte egg, 3 skiver spekeskinke, 1 ss italiensk salat og en babybel ost:D

Sokbibi sa for siden:

Så utrolig mange gode tips her!
I dag ble det et lite stykke lavkarbo sjokoladekake (a) Huff, burde vel valgt noe annet, men det er utrolig godt! :D

LIBBA sa for siden:

Rabarbrasuppe + litt jordbær ( endelig kom gode norske i butikkene ) :)

Gullokk sa for siden:

I dag blir det kyllinglår med litt agurk, tenker jeg!

Tufso86 sa for siden:

Ikveld ble det biff med stekt sopp og løk, toppet med hjemmelaget bernaisesaus!!

annex sa for siden:

Hjemmelagde knekkebrød med litt forskjellige oster og en kopp kakao

LIBBA sa for siden:

Skalkene av nystekt ( blitt kaldt ) Karin-brød med morrpølse og majones :)

Imp sa for siden:

To egg med litt smør. Får prøve å kutte ned bær/yoghurtkosen til fredag og lørdag...

Huldr sa for siden:

To speilegg med stekte tomatskiver med salt og pepper på :sikle: Og et krus sterk og god Earl Grey (fra løsvekt-te of course). Classic!

langaard sa for siden:

Reker i hjemmelaga majones i hjertesalatblader:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.