< Tilbake til oversikten

Start august

Meatscience sa for siden:

Er det lov å skryte litt av seg selv her? (Kanskje noen kan få noen tips i alle fall)

Jeg er ganske stolt nå, var i bursdag til 2 barn som hadde stort selskap i dag. Det ble servert pølser, masse kaker og gele. Jeg må innrømme at jeg gruet meg til alle fristelsene, men jeg hadde forberedt meg ved å ta med sukkerfri gele, tok med sukkerfri sjokolade, og jeg hadde bakt sjokolade-delice (som dessverre ble helt mislykkede, så jeg tok dem ikke frem). Jeg spiste ei wienerpølse "bar", med bare rå løk. Da kakene ble satt frem havnet det en lekker sjokoladekake på bordet rett foran meg, og DA var det vanskelig å la være. Men jeg holdt meg til min sukkerfrie gele, og drakk Pepsi Max. Det var hardt, men jeg klarte det. Og nå har jeg testet, og jeg er fortsatt i ketose! :D Og i morgen er det veiedag, er spent på det.

PS: Heistads sukkerfrie gele er dyr, men veldig god!!!

amiga sa for siden:

God morgen!
Ned 2,4 denne uka, og 7 dager i ketose. Lykke til alle som skal veie seg i dag!

irjan sa for siden:

God morgen :). Jeg har testet oopsie rolls. Super erstattning for brødskivefrokost.
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21363
Dynger på med smør, kjøttpålegg og ost. Mmmmmmmm

Ellers er jeg ganske fornøyd med gjennomføring av første helg med ketolysemat. Muligens litt mye tomater i salaten... Ja, ja. Jeg håper på utslag på ketostix seinere denne uka :rolleyes:

Novisa sa for siden:

64,9 i dag (startvekt 66,6). :D

Sambo er ned 5 kg totalt (2,5 siste uka), og det til tross for at han "sprakk" tre dager på rad...

Thilda sa for siden:

Hiver meg på her. Prøvde for ei god stund siden men datt ut. Har begynt i dag. :)

sykavsukker sa for siden:

Da er vi to som har dag 1 i dag :)

Nutta sa for siden:

Jeg også begynte 1 August! :)

Nutta sa for siden:

Jeg begynner slite litt nå, hehe... søtsuget har tatt av den siste uka. Og jeg har prøvd å finne aaalt mulig "lovlig" å spise. Men jg har ikke gått opp på vekta da. Heller ikke så mye ned.

Hvordan går d me deg? :)

Dette klarer du ;) Tror kunstig søtning kan trigge sukkersuget. Det merket ihvertfall jeg. Jeg er klar og spent men har vondt i hodet og kjenner kroppen skriker etter sukker og kaffe. Men jeg skal og vil få dette til. Sukker er gift og jeg er avhengig. Leter etter hvilken kostholdsfilosofi jeg skal bruke, skal låne bøker og sitter å skriver hva jeg må ha i huset. I går ryddet jeg skuffer og skap. Så jeg er 100% mitivert, men kjenner begynnelsen kommer til å bli tøff.

Nutta sa for siden:

Jaa-a! det tror jeg også! Sukker er gift. Og jeg merker at jeg må være litt forsiktig med søtningsstoffer også :p men det ordner seg!! Jeg klarer det ja:D helt klart!!

Ja, det er veldig lurt å lese mye om den veien en tenker å gå.... for det er mye å sette seg inn i!! Jeg personlig, har ikke bestemt meg for en spesiell vei. Men har fått mange gode tips og råd og sånn av venninna mi som har fulgt Atkins i begynnelsen, men laget sine egne leveregler etter å ha lest mye om det og ikke minst prøvd det!! Hun har jo gått ned hundre kilo!!! :rolleyes: Det er som hun sier, det er veldig individuelt hva som går bra og ikke.

Elinengelen sa for siden:

Jeg er på uke 2 og har ikke hatt søtsug i det hele tatt. Jeg er veldig overasket over det, for jeg elsker sukker. så har jeg en mann som knasker alskens greier rundt meg:mad:, så da er det jammen godt å ikke ha søtsug.

Mayaya sa for siden:

Da er vi 3 som starter i dag. Har endelig fått starta jeg også. Har allerede spist min første lavkarbo frokost som besto av:

omelett med 2 egg
litt fløte
3 skiver bacon.

Deilig og være i gang:)

majanne8 sa for siden:

:confused: veiedag idag, og opp 100 gram!! Men veide meg for noen dager siden og da var jeg ned et kilo.. Men tar det på min egen kappe etter et par sprekker. Og nå skal jeg slutte med pepsi max og tab-Xtra, og drikke meeeer vann, er vel det som er problemet.. Så en liten formel i en annen tråd her hvor man kan regne ut akkurat hvor mye fett og proteiner man skal ha! var veldig lurt for min del, som ikke har fått boken enda, for da skjønte jeg mye mer!:rolleyes:

Viktor4u sa for siden:

Brått var det mandag den 10 aug 09, og jeg skal starte med Ketolysekuren.. Det ble veldig nært nå altså, har skjøvet dette forann meg, og lest forum opp og ned, leser fortsatt boka.. men alt dette har medført at jeg har gått ned fra 114 til 112,5 på en uke. Ikke vet jeg hvorfor, men har sett på karbinnhold på matvarer i det siste, noe som er nytt

Stå på alle sammen, skal i butikken etter mer fatt, mindre karbo :o)

majanne8 sa for siden:

Gratulerer med din første vektnedgang på lavkarbo da, selv om det kanskje ikke var meningen! :D
Velkommen hit, og lykke til på ketolyse :)

Prøvde Gerd sine pannekaker til frokost, kanskje di het frokostpannekaker.. Var gode de, et lite tips, bør stekes på størrelse lapper. Blir veldig vanskelige å snu når de er store :o

:heia::blomster:

Nutta sa for siden:

Ja, det sier jeg og :D

Nutta sa for siden:

Første uka gikk greit hos meg. Men så kom Søtsuget andre uka :p PMS tror jg.... og når jg først fikk smaken på noe søtt, så var det gjort. Har planer om å holde meg unna i uka her. Håper d hjelper!! :)

Ja.. kan være irriterende at andre knasker noe godt foran en når en prøver å endre på livsstilen selv. Men godt du har holdt ut ;) er styrke i seg selv det!!

Jupp jupp! 74,8 i dag. Dvs. at status for første uke er minus 3,5 kg. Og det er jeg jo fornøyd med! Jeg har spist litt sukkerfri sjokolade (Rema 1000 sin) og drukket sukkerfri brus de siste dagene, men det ser ikke ut til å ha hatt noen innvirkning. Jeg har også drukket en kopp kaffe hver dag. Men jeg satser på å kutte ut det sjokoladegreiene, for som noen sa, man opprettholder søtsuget ved å holde på sånn.

Rin sa for siden:

Jeg har også ordentlig dag 1 i dag. :) Nå skal jeg ut og handle inn mat for uka!

Anom sa for siden:

Slenger meg på her.
Startet sånn bittelitt 30 juli, men skikkelig 1 aug.

amiga sa for siden:

Velkommen til alle nye på forumet! :)

Nutta sa for siden:

Jaa-a! helt klart :D

ireile79 sa for siden:

Hei folkens! Begynte 3. august og hadde min første veiedag idag... -3,2 selv med en danskebåt utskeielse :p.
Jeg har stort sett holdt meg unna alt av kunstige søtningsmidler og koffein. Gikk rett i ketolyse første dagen. Min anbetaling er: Drikk MASSE vann, gjerne et sted mellom 2,5-3 liter pr dag. Det setter fart på sakene :)
Ønsker alle nye velkomne og masse lykke til med både søthuger og matinnkjøp!!

andrea123 sa for siden:

Jeg startet torsdag 6 august, og målet er å gå ned minst 10 kilo. Jeg gleder meg til å følge dere alle sammen, og så kan vi hjelpe og motivere hverandre når det røyner på:confused:....vi vet jo at det vil skje nå og da, men dette blir nok mest en glad-blogg tror jeg. Snakkes:D

andrea123 sa for siden:

Noen som vet hvoran man lager sånn vekt-kurve som de fleste av dere har? :confused:

Zelena sa for siden:

Melder meg på her jeg hvis det er greit....

Har begynt i dag - på ketolyse. Har ikke boka, ikke stiks, ikke vitaminer og kan ikke så mye om dette.... Men titter litt rundt her og har fått mange tips :)
Må bestille boka på biblioteket og lese mere! Har lest litt om dette på et annet forum (hobbyboden.com) så det er der jeg har lært det lille jeg kan.

Har spist eggepletter til frokost og lunsj i dag (2 egg, 2ss majones og 2dl fint revet ost, stekt på plate i ovnen) og laks i oste-og fløtesaus og blomkålris til middag.
Foreløpig går det greit, men har en dundrende hodepine.... Men det er vanlig vet jeg, så jeg får bare holde ut!

Jeg har veiedag på mandag, og i dag viste vekta 78,6....:(
Er 160cm høy, så kunne tenke meg å gå ned til 60kg.....

Lykke til folkens, dette skal vi klare sammen :)

andrea123 sa for siden:

157cm: TAKK:)
Zelena: Om det er noen trøst, jeg har også hodepine:(

amiga sa for siden:

Hva er galt med koffein? Har det innvirkning på vekta?

Jeg begynner å bli lei av egg, er det flere som har det sånn?

I dag spiste jeg forresten en nydelig, enkel lunsj: en halv boks Finsbråten pepperpaté (mindre enn 1 karb pr. 100g), en god dæsj majones, 100g agurk og en kladd med smør. Dette var godsaker, jeg storkoste meg! Finsbråten leverpostei har forresten også mindre enn 1 karb, de andre merkene har en god del mer.

Hva spiser dere andre til lunsj? Jeg trenger flere "kjappe" løsninger! :D

majanne8 sa for siden:

Jeg er også kjempelei av egg etter omelett til frokost hver dag i en uke! Men klarer faktisk å spise kokt egg da, utrulig nok.
Til lunsj i dag spiste jeg: isbergsalat, kylling, agurk, vårløk, med en dressing jeg laget av seterrømme, karri, finhakket vårløk og finhakket hvitløk. Kjempegodt som lunsj altså :)

Supramundane sa for siden:

Jeg har også begynt i august,.. slet de første dagene med hodepine og slapphet (er på dag 3 i dag). Fikk utslag på stix i går, men ikke i dag, og skjønner ingenting. :confused::p

majanne8 sa for siden:

drikker du nok vann?

Nja.. jeg drakk nesten 3L i går, i dag bare litt over 1. Spiller det veldig stor rolle? :confused: (Jeg er helt ny i dette altså)

majanne8 sa for siden:

Et spørsmål:
Har sånn rar lukt/smak i munnen. Men jeg har ikke stix, så jeg får ikke sjekket om jeg er i ketose, men er denne smaken/lukta en indikator for at jeg er i ketose?

gamlasnyeliv sa for siden:

Det lurer jeg også på ??? Jeg synes all mat smaker rart- nesten litt metallaktig.....

Hvor kjøper dere slike stix ??

Jeg kjøpte på en Meny butikk, men de kan og bestilles på nett www.ketolyse.no/index.php?side=produkter

Rin sa for siden:

Såvidt jeg har forstått fra ketolyseboka og forumet her så kan koffein vise seg å være en 'partystopper' for noen, mens andre ikke har noen problemer med kaffe etc. Der må man vel gjerne bare finne ut hva som stemmer for ens egen kropp...:cool:

Det hørtes jo ut som en god salat! Takk for tips. :)

Enig i at kokt egg ikke er så "ille" som stekt egg, omelett etc.

jinny sa for siden:

Hei! Jeg er helt ferskt i gamet og startet i går! Laget meg en fantastisk god "Pannekakeomelett" til frokost i dag, og sendte med halvparten i matpakke til sønnen min som elsker den :D
Drømmemålet mitt er å gå ned 7 kg, men er storfornøyd med 5!

Masse lykke til med dagen i dag :) Dette skal vi klare!

Tusta85 sa for siden:

Jeg er også litt smålei egg. Klarer ikke spise kokt egg lenger. BLir rett og slett kvalm av det. Urk!

JEg var på vekta i dag, -1,3 etter første uka! :D

Jeg synes omeletter er kjempegodt, men ikke kokt egg.

amiga sa for siden:

Tusen takk. Har lest hele boka, men ikke lagt merke til det. :)

Sukkerfritt er også en stopper for vektnedgang (mine tidligere erfaringer)

Viktor4u sa for siden:

Er forundret hvor flinke alle sammen er , STÅ PÅ

Det er til stor inspirasjon, jeg startet i går og er klar for å gå inn i ketolyse :)

Jeg sliter med å lage all denne maten, er ikke noe kjøkken mann, men skal prøve

SAVNER BRØD.... Ost og skinke med majo, er ikke det samme når det ikke ligger på en skive brød..

Skal ikke veie meg før om en uke dvs 17 aug 09

Viktor4u sa for siden:

Sykavsukker..

"Merk deg at maksimal størrelse for bilder er 80 ganger 80 pixler eller 19,5 KB (Den som er lavest har rang). "

og

Profilbilde kan maks være
"Merk deg at maksimal størrelse for bilder er 210 ganger 410 pixler eller 97,7 KB (Den som er lavest har rang). "

Innlasting av bilder til avatar el profilbilde gjøres under kontroll panel

amiga sa for siden:

Heisann Viktor..
Velkommen til forumet, og lykke til! Ser du skal ned en del du og så vi "sees" vel her i tiden framover. Dette funker!

Viktor4u sa for siden:

Heisann Amiga

Dette funker ?? Har du prøvd før ??

Jeg har ikke prøvd dette før, har egentlig ikke prøvd noe seriøst tidligere, kun kjøpt bok "South Beach Dietten" eller noe sånt, men det ble så smye styr synes jeg..

Er litt styrete dette også, men det må vel til... Tror planlegging er det som må til ..

Masse , Masse lykke til til alle

jinny sa for siden:

jeg kjøpte stix i stad, og fikk utslag!!!:D er offisielt i ketose gitt!!

Tror det at jeg har cølliaki kan være en fordel..hehe...slipper å savne brødet.

viktoria sa for siden:

Hei alle sammen:)

Jeg er ny på forumet. Jeg en dame på 24 år. Jeg er 170 og veier 75 kg.
Målet er 60, men vist jeg kommer meg til 58 er jeg kjempe fornøyd.

Jeg har gått på ketolyse før, og det fungerte kjempe bra på vekta, men formen ble så dårlig at etter 3 uker ga jeg opp.
Men ser nå at jeg drakk alt for lite vann og null vitaminer.

Jeg begynte på søndag, så tenkte jeg var velkommen i August-tråden.

Jeg skal prøve og være flink og bare veie meg annen hver uke. Prøve og
stresse ned med dette, med andre ord.

Nå ligger det kyllingfilet surrendes i fløte og med hvitløk, og venter.
Salat følger med, men peller ut maisen.

En tricky ting med ketolyse-stilen for meg, er at jeg ikke tåler egg.
Får så vondt i magen.

Lykke til videre alle sammen!!

ireile79 sa for siden:

Velkommen Viktoria!!
Og lykke til, synd det med eggene da.....
Stress er som sagt det verste, så ro og fred er det beste.
Gleder meg til å følge deg på din vei ;)

I morra begynner jeg på ferie, skal være 2 uker i UK. Det blir jo litt av en test da. Jeg simpelthen ELSKER KFC!! Men kan ikke spise mye av det før karbogrensen er overskredet. :(

Men kanskje det finnes andre spennende ting der, de har jo store supermarkeder og der bør det finnes litt utvalg for oss lavkarbere.

Men...kyllingen er jo så goooood! snufs

Thilda sa for siden:

I dag drar jeg på trening etter litt ferie. Skal på core bar. Skal bli godt å komme i gang.:)

Viktor4u sa for siden:

Heisann alle,

Jeg er blitt Ketolikk, fikk utslag på stix i går .... Ihaa

Burn, Burn, Burn ....

Lykke til alle ....

Grattis, nå er det bare en vei vettu ;)

KFC så kvalmende ut...du skulle sett det jeg så for det der så ikke mye godt ut...fysj for en junk ;)

Rin sa for siden:

Man kan også lage en form for crispy kylling selv, med noen fileter og majones og smuldret bacongull. :)

Jeg er både trøtt og slapp og mangler matlyst, jeg... men om det er tegn på ketose eller bare tilfeldig (ingen av delene er jo helt uvanlig for meg i alle tilfelle) vites ikke. :rolleyes:

Jeg syns KFC er deilig ........ :rolleyes: Spesielt kyllingfilet-burgerne..... mmm!! :o

syns det ser sykt godt ut.....jeg skal til London snart......hjeeeelp.....:eek:

Anom sa for siden:

Jeg vet en ikke skal/bør veie seg hvr dag, men jeg må jo kikke for å sjekke det går rette vegen.
Det har det stort sett gjort, men i dag hadde jeg ikke gått ned noe. Blir litt skuffa men er jo på rett veg (nedover) Forrige uke gikk jeg også opp, men ned igjen, så totalen på uka viste minus.

Er dere så nysgjerrige som meg at dere sjekker hver dag?

akkurat nå veier jeg meg hver dag, fordi jeg går opp og ned, men så snart jeg får til den matgreia, skal jeg gjemme vekta.

Skippy sa for siden:

Jeg startet på igjen på søndag etter 5 ukers ferie. Har ikke turt å gå på vekta ennå etter karboinntaket i sommer, så tickeren får oppdateres etter hvert. Det var både flott og fælt å ha pause fra ketosen. Fint med ordentlig brød(og noen kaker:o) og fælt med "hangoverfølelsen". Føler meg ganske sikker på at jeg har gått opp i sommer, så jeg vil være skikkelig igang igjen før jeg tør nærme meg vekta. Kom i ketose allerede tirsdag og ingen hodepine. Derimot spiser jeg som en hest, jeg blir alltid så sulten av å gå i ketose. Har ikke noe problemer med det, spiser og vet at dette avtar sterkt etter noen dager. Og så vet jeg jo at dette funker.

Anom sa for siden:

Godt det ikke er bare jeg som må sjekke vekta hver dag da. ;)

Rin sa for siden:

Jeg har ikke sjekket vekta, men testa en ketostix nå nettopp - den ble mørkelilla (til tross for godt med vanndrikking), hurra. :D

Carisma sa for siden:

Nei, det skal vel ikke en liten nuggets til engang :) Det sier litt om hva slags søppel det egentlig er... :o Jeg syns de er veldig gode jeg også altså, men Nannahs Hellmann Kylling som du finner oppskrift på her inne er faktisk MYE bedre, tro det eller ei!
Fordelen med lavkarbo er at man syns ting som luktet godt før lukter ekkelt... Bare prøv å gå inn i en junksjappe, så kjenner du det :ja: Og prøv å stå over, tenk at du kan heller unne deg det neste gang du skal til UK, eller en annen plass de har det. Og hjelper ikke det heller, tenk på den historien om de som fant en fritert mus i kylling begeret sitt på KFC... Den hjelper for meg! :_ohmy:

Abbe sa for siden:

Må innrømme at jeg også er så nysgjerrig :ja: Men regner med det går over når jeg begynner på jobb igjen nå, er begrenset hvor mye jeg har tid til om morgenen da!

Anom sa for siden:

Jeg sliter litt med å få i meg nok proteiner..
Ei jeg kjenner har laget et skjema til meg i excel, som jeg skriver inn hva jeg spiser.
Fett, Protein, Karbo, Kcal kommer da opp av seg sjøl, og viser prosenter osv.
Så langt i dag er jeg "i boks" med fett, men ikke med proteiner.

Så da blir det vel å hive innpå litt ost i kveld igjen da..

Tusta85 sa for siden:

Nå er jeg matlei. OG kvalm. Og... æsj!

Skal lage meg en porsjon salat så snart jentungen er i seng. Kan være fordi jeg har fått i meg for lite karber faktisk...

Anom sa for siden:

For lite karb? Der klarer jeg meg bra. Ligger på ca 11-14 gr pr dag sånn ca.

Tusta85 sa for siden:

Jeg har vel strengt talt ikke spist noe karber i dag annet enn de som er i rømmen. Ikke vært på jobb, så ikke fått i meg den daglige dosen med salat. Ei heller noe særlig til middag.
Det er nok også derfor jeg er så slapp...

Anom sa for siden:

Der må jeg si jeg ikke har peiling.
Trodde alt under 15 karb var ok jeg da..

Tusta85 sa for siden:

Det er klart det er OK. Men man vil jo få reaksjoner på at kroppen plutselig ikke får NOEN karber. Derfor mistenker jeg at feilen ligger der. :)

Det finner jeg jo ut av etterpå forhåpentligvis.

Anom sa for siden:

En kaffekopp med mye kremfløte. Den har 2,9 karb. pr 100 ml. ;)

Rin sa for siden:

Uhu, jeg havna på kinarestaurant og hadde fått i meg noen skjeer sezhuan-suppe før det slo meg at det sikkert inneholdt langt mer sukker enn jeg kan tillate meg :o Jeg lot det være med de skjeene, så håper at ingen stor skade skjedd...

Tusta85 sa for siden:

Joda, men så er det noe som heter koffein i kaffe, som ikke er helt heldig når man allerede er kvalm. :knegg:

Anom sa for siden:

Ups, tenkte ikke så langt. Er ingen stordranker av kaffe, må iallefall ha melk i. Men nå er den byttet ut med fløte (blandet med vann, da fløte ble noe for kraftig for meg)

Carisma sa for siden:

På ketolyse skal man ha 15-20g karbohydrater pr dag (menn skal ha 20-25). De skal fortrinnsvis komme fra grønnsaker som vokser over jorda.
Får man i seg mindre vil kroppen gå i sparemodus, samtidig som man ikke får i seg de vitaminer, mineraler og enzymer kroppen trenger for å forbrenne optimalt.

Anom sa for siden:

Ups, mine karboer i dag er mest fra kjøtt og meieriprodukter.
Må nok legge om litt. Takk for tipset. :)

Carisma sa for siden:

Hva slags kjøtt er det karber i?
Vær obs på blandingsprodukter som pølse, kjøttkaker osv, da de er fulle av potetmel og maisenna, som er værste sort karbo (sammen med sukker da :D)

Anom sa for siden:

Auda, mente proteiner.

Tusta85 sa for siden:

Hjalp med litt karber ja! :nemlig:

Rin sa for siden:

Men JEG lot meg inspirere til et stort krus presskannekaffe med fløte, mm :D (Jeg reagerer ikke noe særlig på koffein, så det er 'trygt' på kvelden også!)

Stolt over deg for at du lot det være med de skjeene! Det skal du ha ros for;)

Rin sa for siden:

Åh, tusen takk. :) Jeg fikk egentlig mest panikk jeg, tenkte at tre dagers 'overgangstilstand' hadde gått rett i vasken :cool:

Nei, du skal være stolt for mange tenker at når skaden er skjedd så kan de like godt fortsette ;)

Viktor4u sa for siden:

157'ern

Vær stolt av deg selv, som tok tak og viste viljestyrke

Ketolsk hilsen

Rin sa for siden:

Søte er dere :D

Nå fortalte jeg akkurat fastlege om hvordan jeg tenker å prøve å gå ned i vekt, og hun var entusiastisk til lavkarbo/blodsukkerkontroll, men da jeg nevnte kostindusert ketose serverte hun en skrekkhistorie om sin nabo(!) som visstnok hadde gått ned masse på kuren og så lagt på seg alt igjen, haha. Jeg lar meg ikke skremme, jeg tror det handler om hvilket kosthold man tror man skal kunne "gå tilbake til" etter ketolyse...:rolleyes: Jeg vil bare ha tilbake litt frukt og bær sånn en gang i fjern fremtid, jeg, brød/pasta/ris kan jeg fint se for meg å leve uten!

(Dvs, helt til jeg husket at alle favorittrestaurantene mine er indiske...hihi. MINDRE ris, da!)

Skippy sa for siden:

Det kan vel fortelles "skrekkhistorier" om alle slankekurer, er vel ennå ikke kommet en kur som "vaksinerer" mot oppgang igjen. Der er det vel bare egeninnsats og egenansvar som er løsningen. Om jeg kommer over hvordan det kan fikses skal jeg med glede dele det med dere alle.

Fantorangen sa for siden:

Veiedag i dag:-)

Ned 5,1 kg:-) Jippi, jippi!!!!!

Gleder meg allerede til neste veiedag.

Feiret dagen med Tacograteng som jeg fant oppskrift på her inne. Utrolig god. Anbefales!!!

Mayaya sa for siden:

Veide meg i dag jeg også (snikveide meg). Har veiedag på mandager, startet på ketolyse for 3 dager siden. Vekta viste ned 2 kg:D.

Så i dag har jeg spist litt over 3400kcal og 13karber. Utrolig at det går ann å gå ned i vekt med å spise så mye calorier. Har akkurat spist kveldsmat som besto av masse stekte grønnsaker med 150g rømme som jeg helte over på slutten av steketiden. Det var fantastisk godt:p.

Nå er jeg god og mett

Skippy sa for siden:

Grattis! Denne kuren er hyggelig.

Balma sa for siden:

Heisann!

Eg starta 11. august :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.