< Tilbake til oversikten

Hva har du spist til frokost i dag?

#1

Kinsy sa for siden:

Siden jeg er fersk i dette gamet, har jeg ikke kommet inn i opplegget ennå.

Håper noen kan gi meg noen tips til en mettende og sunn frokost og lunsj ;)


#2

Fedonisten sa for siden:

Vil anbefale deg å gå inn og lese i journalene våre + se på oppskriftstrådene. Der er det masse-masse tips til gode frokoster, lunsjer, middager og alle mulige andre måltider (og ikke-måltider). Samtidig vil du lære mye og bli kjent med mange i forumet her ved å lese litt av det som allerede er skrevet. DET tror jeg er lurt.

  • velkommen forresten, har kanskje ikke sagt det :rodme:

:klem:


#3

Iset sa for siden:

Hhei og velkommen. :)

Jeg lager alltid en omelett med cheddar og skinke til frokost. Har en ss rømme og gressløk oppi også. Til avveksling spiser jeg HPs eggerøregryte, som du finner oppskrift på her inne på induksjonskokeboka, laaangt bak. :)

Til lunsj går det ofte i salater, evt stekt kjøttdeig med ost, eller rett og slett "middagsmat".

:)


#4

Kinsy sa for siden:

Takk for svarene :)


#5

Marianne sa for siden:

Henger meg på Smosje's fabelaktige ide om å legge inn hva vi spiser. Jeg tror det er lurt å bruke denne tråden til å legge inn KUN hva vi spiser uten noe særlig snikk-snakk, slik at det blir lettere å søke/lete. I journalene er det nettopp det som er problemet - å finne maten mellom all praten :p


#6

Marianne sa for siden:

Kaffe
Yo'lait 0,1 % med bringebær
3 osteskiver Synnøve Finden ekstra lett rullet med valnøtter inni
1/2 grapefrukt
1 fibberrik med makrell i tomat og majones
1 kopp koffeinfri fruktte med jordbær og kiwi


#7

guro sa for siden:

Standardfrokost er havregrøt kokt på melk,
proteinberiket med cottage cheese,
fettberiket med et dryss av knuste linfrø og solsikkefrø på,
antioksidanter i form av masse kanel
også litt fruktose for smaken.
[font=Comic Sans MS][/font]
Også 2 ss tran + div kosttilskudd.
Vann.


#8

Albertine sa for siden:

1,2 liter vann
1 skive pumpernickel
enten en boks makrell i tomat eller to store egg med kaviar og majones
1 kopp koffeinfri fruktte med to suketter


#9

Anne sa for siden:

Hverdagsfrokosten min er:

1 yoplait 0,1% m/3 ss soyaflak og masse kanel. (Karber/protein og antioksidanter)
3 dl vann (værske:eek: )
Kosttillskudd (fett)


#10

elian sa for siden:

1 knekkebrød, wasa multi grain med leverpostei og agurk

1 skive vollkornbrot med kokt skinke og paprika

1 glass vann


#11

Nille sa for siden:

Bringebær smoothie (2 egg, 100 gram bringebær, 1 ss kesam vanilje, 1 ss avocado olje)
[font=Verdana][/font]
2 egg omelett (2 egg 1 ss fløte) med salami eller skinke eller bacon, vårløk, cherrytomater og ost - av og til avocado
[font=Verdana][/font]
100 gram laks og eggerøre av to egg, agurk, tomat .... kanskje med en fiberrik eller to.

2 -3 fiberrik med pålegg av et eller annet slag. Kremost, makrell i tomat, omlett.

Mock Danish: 2 egg, 20-30 gram protein pulver (vanilje er best), 50 gram Philadelphia kremost. Kjøres i stavmixer, has i liten skål (ha gjerne bringebær/skogsbær oppi) nukes i mikrobølgeovn 2 min.

Ganske enkelt egg, bacon, stekt sopp, tomat... namnam


#12

Aline sa for siden:

som oftest omelett
1 eller 2 egg og 2 eller 1 eggehvite med 3 ss melk
div krydder for smak. skinke, bacon, mager smøreost, norvegia alt ettersom hva jeg har...

eller eggerøre med champingong (stavefeil...?) og kydder og ost

eller stekt/ kokt egg med bacon/skinke


#13

Marianne sa for siden:

Cottage cheese med skogsbær og nøtter (fra spisedegslank)


#14

Iset sa for siden:

Som oftest smoothie med en halv banan (fyy), 100 gr blåbær, 3-4 ss Udos, 2 egg og C-og B-vitaminpulver.

Eller:

-2 rug sprø med smør og skinke eller ost (paprikastrimler oppå).

-eggerøregryte med masse godt krydder og evt skinke og/eller ost oppi

-1/2 avocado med egge/rekesalat, fetaost og litt skarp ost ved siden av + rømme



#16

ElinGH sa for siden:

I dag:
1 shake av litt skokolade soyadrikk, 1 egg, 2 ss cc, 1 ss olivenolje, kanel, kaffe og litt natreen
1 fiberrik neddynga i makrell i tomat



#18

Gir sa for siden:

Omelett av 2 egg med røkt laks og ost. Nam :)
Pluss to store glass vann


#19

Gamla sa for siden:

:p Hei Marianne! Jeg lager omelett av 2 egg med 1 ss ferskt sideflesk eller bacon ( skåret i fine terninger) til frokost. Krydrer flesket med nykvernet pepper og aromat. Nydelig synes jeg!

Til lunsj spiser jeg 2 rolls (Se oppskrift i egen lenke) eller 2 "eggepannekaker" med ost og skinke. Varierer litt med reker, røkelaks, peppermakrell,- og majones osv.
("Eggepannekaker" :Visp ett egg og stek det på ganske varm panne.- snu "pannekaka og avkjøl.) Lag gjerne opp flere.Kan oppbevares i kjøleskapet i 2- 3 dager. Enkelt og greit.

Til middag spiser jeg kjøtt og fisk av forskjellig slag,+ litt av de lovlige grønnsakerne. Av og til lager jeg meg litt "sopihop" av rester og tilsetter gjerne litt creme fraiche eller rømme. Det gir både ekstra god smak og litt saus.

Som nattmat,- for det spiser jeg, Cottage cheese med søtningsstoff og kanel.
Ellers drikker jeg te og masse vann.
Mulig jeg spiser for lite karbohydrater, men jeg har problemer med å komme i ketose .

Håper du har noen tips her.
:goodluck:


#20

Gamla sa for siden:

Hei igjen! Dette ble nok mer enn frokostforslag dette, men jeg var så godt igang. Hilsen den samme

#21

Marianne sa for siden:

He..he..ja for jeg er SÅ streng :p
marianne


#22

Ulex sa for siden:

Min kjære og jeg deler en boks cottage cheese med frukt til de fleste morgener. En favoritt i høst har vært eple (vi deler et middels stort) i terninger, dryss litt Splenda og kanel over og så et par minutter i mikroen. Nyyydelig på cottage cheese. :)

Ulex


#23

Marianne sa for siden:

Blåbær-smoothie med proteinpulver
[color=purple][/color]
1 kopp yoghurt naturell
1 kopp blåbær (hadde ikke, brukte bjørnebær)
Proteinpulver tilsvarende mengde inneholdende 14 gram protein
2 ts eplefiber eller psylliumfrø (husk)
1 ts vaniljeessens (i bakehylla i butikken)
1/4 ts Stevia (Jeg brukte fruktose)
12 mandler rå eller lett ristet (jeg brukte ristet - veldig godt!)
[color=purple][/color]
Jeg glemte proteinpulveret jeg :rolleyes: , uten var den i hvert fall veldig god!


#24

smosje sa for siden:

Frokost for tiden er et stort glass fruktjuice med fruktkjøtt og vitaminer. Men det er også all frukten jeg får, stort sett!
[font=Verdana][/font]
Har jeg bedre tid disker jeg opp med omelett til meg selv (i utallige variasjoner), men har vært litt lei det i det siste.. Blir litt for mye mat på morgenen, og da kan jeg ha en lei tendens til å være kvalm i mange timer etterpå :(
[font=Verdana][/font]
Nå skal jeg finne noen gode frokost-forslag fra denne tråden! :)


#25

mofe sa for siden:

Idag har jeg spist:
3 mofebrødskiver med hjemmelaget syltetøy og leverpostei
halvt beger cc med 2 ss fløte og 2 ts kanel


#26

magdalena sa for siden:

Min frokost bestod av: 1 stk taco løvbiff med salat laget av hjertesalat,paprika,purre,agurk og cherry tomater,med Udo's i.To glass iskald vann med presset Lime i.


#27

mofe sa for siden:

Jeg kjørte litt kesam og halvt beger cottage cheese i blender, og hadde oppi en ss med kanel... masse proteiner og fett og antioksidanter!! :)


#28

luringen sa for siden:

Urk...frokost...det går da enda an nå når jeg er hjemme med baby og ikke må stresse ut om morran...men jeg får ikke ned noe når jeg går påjobb nei-.

Nå går det i lindbergbrød med div pålegg; ost, makrell, egg, salami osv
eller en youplait med soyaflakes og nøtter


#29

Marianne sa for siden:

150 g cottage cheese med kanel og ett lite grønt eple

1 glass grønnsakjuice
[color=teal][/color]
1 fibberrik med solsikkefrø og tomatost
[color=teal][/color]
1 koffeinfri kaffe med kanel og Sans sjokolademelk (Cappuccino)


#30

elian sa for siden:

:confused: Det har jeg ikke hørt om... Bare SANS kesam, cottage chese, yoghurt..... Hmm...... Hvor kjøper du det? Er det ikke sukker i den?


#31

MHM sa for siden:

Fett??? :confused:


#32

Aline sa for siden:

smoothie:
egg, proteinpulver sjokolade, cottage cheese, yoghurt naturell, kesam vanilje, peanøttsmør, valnøtter, kanel, søtstoff.

mmmmmm


#33

Marianne sa for siden:

Har du ikke? De har på kiwi og Rimi og alle de kjipe butikkene! :ja:
[color=teal][/color]
Inneholder pr.100 g: 3,3g p/5,6g k/0,7g f
[color=teal][/color]
Er søtet med fruktose, maltose, galaktose, laktose!, sukrose, glukose. Det er ikke veldig mye sukker i den, den smaker ikke så søtt, synes jeg. Den er laktoseredusert og når melkesukkeret blir spaltet, får melken en naturlig søtsmak. Passer oss utmerket som ikke drikker vanlig melk, men laktoseredusert.
[color=teal][/color]
Onga synes den er god, men de har aldri drukket o'boy og lignende. Den smaker bare svakt sjokolade. Finnes også i bringebær og kaffe - og begge har veldig svak smak. Og svak søtsmak.


#34

elian sa for siden:

Er det ikke TINE MELK SMAK da? Eller er det Tine som har SANS produktene kanskje? For hvis det er "SMAK" med sjokolade, så har de den i butikken her.....


#35

elian sa for siden:

Hvorfor i all verden har de så mange forskjellige søtstoffer?? :confused: Hadde det ikke holdt med en da? Eller to.....


#36

Marianne sa for siden:

Eh...Smak ja :o


#37

Aline sa for siden:

det er smak, ja :)


#38

elian sa for siden:

Er det et SANS produkt det altså?? Hmm...

Jeg har smakt bringebær og kaffe, og de synes jeg var fæle!

Det smaker nesten ingenting synes jeg... Da er melk bedre.....

Men det kan hende jeg synes sjokoladen er god da, for jeg HATER sterk sjokolade melk! Før, når jeg drakk O'Boy å sånn, hadde jeg 2 ts. i 5dl. melk. Mens bror min hadde minst 8 ss !!!!!!


#39

Aline sa for siden:

jeg smakte smak sjokolade engang og da blandet jeg i nesquick... :o da ble den god ;)
kremt,
ellers kan jeg nevne at jeg også har spist en gulrot til frokost idag. ved siden av shaken ;)


#40

Huldr sa for siden:

Jeg sitter og spiser nå... omelett med tre egg, broccoli, paprika og noen grønne oliven. Rooibos-te til. Blir god og varm :) Skulle egentlig ha smoothie med frosne bær, men brrrr....:)


#41

snoopygirl sa for siden:

[color=magenta][/color]eter stort sett omelett til frokost jeg...pleier å ha oppi norvegia ost,skinke eller bacon,salami.eller noe anna kjøttpålegg,.og purra da..jam-jam..bruker 3 egg jeg..og ofte spiser ejg den både til frokost og lunsh.
[color=#ff00ff][/color]
i perioder har jeg vært drit lei omelett så da har jeg eti egg og bacon


#42

mofe sa for siden:

En bolle i kantina før forelesning :o


#43

luringen sa for siden:

Prøver å unngå Marianne FrokostDiktators vrede...men dette holder vel ikke;

1 neve store havregryn, 2 ss 5 kornsblanding 8solsikkefrø, knuste rugkorn, linfrø etc), 2 ss soyaflakes, valnøtter og hasselnøtter, Cultura naturell. Godt faktisk. Lot det stå litt..


#44

Aline sa for siden:

psst. det er MHM ;) ikke Marianne ;) :)
min frokost: smoothie med 2 eggg litt cottage cheese, litt kesam vanilje, litt yoghurt naturell, litt kanel, en ss olivenolje, noen hasselnøtter, og en scoop proteinpulver.
:D


#45

Huldr sa for siden:

Nå er jeg trøtt... leste SATANS sjokolademelk helt øverst her... :p

Men... serriøst: hadde tunfisk, squash, løk og paprika surret i panne til frokost. Snart blir det frokost nr to ( før jeg legger meg :stuart: ) : smoothie (Lises) med bringebær, olje, egg og stevia - min absolutte favorittfrokost!! :)


#46

Mila sa for siden:

Åssen i allverden....? :confused: :p :p :p

gå å legge seg? ble det for mye i natt?:D


#47

elian sa for siden:

Frokost kl. 7.30: 1 Rugsprø m/ ost og skinke

Frokost kl.09.30: 1 sjokolade Protein delight shake


#48

Mila sa for siden:

TO frokoster..?

hadde bare en jeg.. en kjappe n... en eurodiettbar for tenkt...:)


#49

Huldr sa for siden:

Nei... si det... :veitikke: "Sans" ble "satans"... :p

:ja: Har jo bare sovet to timer i natt vøtt... :cool:


#50

HP sa for siden:

Jeg sto opp og gikk direkte til barnehagen med poden, så dagens frokost ble 2 stk advantage bars fra REMA1000 :o

MHM's pannekake - som skulle være dagens frokost - skal testes til lunsj ;)


#51

Mila sa for siden:

Jommen atte da får du sove nå da.. synge nattasangen for scilla til hun sovner:D


#52

Gamla sa for siden:

Omelett av 2 egg og litt fløte.


#53

Marianne sa for siden:

I går:

100 g skogsbær
150 g cottage cheese
12 skiver gulgrønn banan
1 dl laktoseredusert melk ( i koffeinfri kaffe)
5 mandler
[color=teal][/color]
f/k/p : 31/37/32


#54

Marianne sa for siden:

Forrigår? :

1 el. 2 (?) Fiberrik med solsikkefrø med tomatost
150 g cottage cheese med 1 lite grønt eple og kanel og søtstoff
1 dl grønnsakjuice
1 dl Smak sjokolademelk i koffeinfri kaffe (og kanel og litt kakao og litt søtstoff = cappuccino)


#55

Marianne sa for siden:

I dag:

foreløpig har jeg spist:
[color=teal][/color]
2 fiberrik med solsikkefrø og svolværpostei
koffeinfri kaffe med 1,5 dl laktoseredusert lettmelk
150 g cottage cheese med litt kakao/vaniljeessens/kaffepulver og hakket kokesjokolade
2 dl grønnsakjuice
[color=teal][/color]
f/k/p = 48/31/21 :eek: Altså her må det mer proteiner til...hva da tro?


#56

HP sa for siden:

Hva med ett skivet egg oppå svolværposteien? :snill:


#57

Marianne sa for siden:

Da blir endringen fra : f/k/p = 48/31/21 til f/k/p = 50/28/23. Dvs. mer protein, (ennå) mer fett men mindre karbohydrater. Tja, kanskje...
Tenkte på noe proteinrikt uten fett og karbo., men jeg orker ikke tygge et kjøttstykke liksom...;)


#58

Marianne sa for siden:

Eller hvis jeg spiser 100 g tofu, blir det f/k/p = 48/29/23...altså litt mindre fett...:snill:


#59

HP sa for siden:

Nå skjønner jeg ikke utregningene dine... Du hadde 21g protein, og hvis du da legger til ett egg så har du 28+, ikke 23 :snill:


#60

Marianne sa for siden:

Ikke gram, men prosent av kaloriene. FitDay regner ut, ikke jeg...:D
[color=teal][/color]
Prøver på Sone-fordeling på 30 % protein/30 % fett/40 % karbohydrater


#61

Marianne sa for siden:

Eller en balanse på 33/33/33 - altså jevnt fordelt mellom p/f/k.

Hmm...tror jeg skal flytte disse til min journal...


#62

HP sa for siden:

Når du regner prosent marianne, så har ikke det noe å si på proteiner, der er det gram som teller ;) Hvor mange gram har du? Om du skal bygge muskler trenger du å klare 30g per måltid, 4 ganger daglig :ja:


#63

Marianne sa for siden:

Jeg legger inn hva jeg har spist i FitDay og får ut hva jeg har spist i gram og prosentfordelingen.
[color=teal][/color]
I dag har jeg spist til frokost:
[color=teal][/color]
30 g protein, 43 gram karbohydrater og 28 gram fett
[color=teal][/color]
og det vil si:
[color=teal][/color]
23 % av kaloriene kommer fra proteiner, 29 % kommer fra karbohydrater og 48 % fra fett.
[color=teal][/color]


#64

HP sa for siden:

Proteinmessig en flott frokost, litt mye karbohydrater synes jeg, men det kommer jo litt an på hva du spiser resten av dagen ;)


Min frokost idag: MHM's pannekake med 100g bringebær

  • 3 egg (srt L)
  • 100g Cottage Cheese
  • 1ss Store havregryn
  • 2 ss avokadoolje
  • 2 ts kanel
  • 1ss splenda
  • 1/2 ts vaniljesukker
  • Stekt i 2ss smør

Herlig! :D


#65

mofe sa for siden:

Nå sitter jeg og spiser en variant:

3 egg, 2 ts kanel, 1 ss store havregryn, 2 ts strø (søtning), 1 stor ss creme fraiche (manglet cc), en dæsj kremfløte

Og det smaker veldig bra! [img]images/gulesmilier/ja.gif[/img]

Serverte sammen med frosne bær og rømme [img]images/smilies/smile.gif[/img]


#66

Fedonisten sa for siden:

I dag DRIKKER jeg min frokost.
[font=Verdana][/font]
Og det er en cappuccino fra Eurodiett. Første dag......
[font=Verdana][/font]
Tamtata!!


#67

elian sa for siden:

Oi.....! Er det HELE frokosten? Blir du mett da da? :confused:

Lykke til videre med Eurodiett i hvert fall!!!!


#68

Nille sa for siden:

Bringebær smoothie (3 medium egg, 1 ss MCT olje, 1 ss kesam vanlje, 100 gram frosne bringebær + 1 ts Natreen) + 1 appelsin/rømme muffin. (26 gram protein)

:D


#69

MHM sa for siden:

100 gram bringebær, 1/2 appelsin, 1/2 beger cottage cheese, 1 yoplait 0,1% med aprikos smak, 20 mandler, 1 ss solsikkefrø, kaneldryss.

NAM! :D

Gir ca. 30 gram protein, 18 gram karbohydrat (10 fra yoghurt, 4 fra bringebær og 4 fra appelsinen) og 12 gram fett


#70

Anne sa for siden:

Da får vel jeg slenge inn min og da...:

1 yoplait 0,1%, 70 gr Cottage Cheese, 3 ss Lindberg müsli, 1 ts kanel, 1 ts rapsolje og kosttillskuddene mine:D Surprise!:D
(Litt mindre proteiner og karbeer enn i MHM's, men jeg sitter stille hele dagen, så jeg trenger ikke så mye:D )...og lunsjen min var også fin i dag:ja:


#71

HP sa for siden:

Frokostklubbpannekaken :D


#72

Mila sa for siden:

En Eurodiettbar... liker dem egentlig ikke noen av dem... men det var det eneste jeg fikk tid til


#73

Marianne sa for siden:

Frokostklubbpannekaken :D


#74

luringen sa for siden:

Fedon ostekake!!! Laga i gårkveld...MÅTTE smake...så godt!!


#75

Gamla sa for siden:


Lite spennende men;
Omelett av 1 egg, 1ss fløte og 1skive bacon. Litt salat.


#76

Karin sa for siden:

Jeg vet liksom ikke om jeg tør skrive dette etter alle de frokostpannekakene, men... I dag ble det:

1 skive fedonbrød med smør og 1/2 (liten) boks makrell i tomat, 1 fiberrik med solsikkefrø med 2 ss cottage cheese og 5 jordbær (frosne, kokt opp med litt splenda til et veldig tynt "syltetøy" - fisker opp bærene og legger dem på cc'en). 1/2 liter vann, kosttilskudd, 1 kopp te med søtstoff og sitron.

Og hvis jeg skal begynne å veie hvor mange gram jeg spiser av hva, for å så få et program til å regne ut hvor mange gram av ditt og datt jeg har fått i meg, da gidder jeg ikke. Så det så. :p


#77

Nille sa for siden:

I dag ble det 2 bløtkokte egg, 1 appelsinrømme muffins + 1 cherry tomat (siste som var igjen). :D


#78

Aline sa for siden:

jeg hadde omelett med litt fløte og masse kjøtt og litt ost inni. (hadde pastrami, salami OG bacon :sikle: ) :D


#79

friflex sa for siden:

Bare to Youplait 0,1% med kanel i...:o

Var virkelig ikke sulten, og ikke helt i form:rolleyes:


#80

Mila sa for siden:

Trenger ikke hviske siden jeg ikke er med (får looov å værmeee) i frokostklubben.. men min frokost var en eurodiettkake... jeg ble mett tenk!:D :p :p


#81

mofe sa for siden:

Nå har jeg nettopp fortært 3/5 av MHMs frokostpannekake..

OG HERREGUD SÅ METT JEG ER!! :eek: :eek:

(spiste den sammen med litt heistad syltetøy og creme fraiche)


#82

Anne sa for siden:

1 Fiberrik m/Magerost og to paprikastrimler....:cool:


#83

MHM sa for siden:

Hmmmm.... La meg sammenligne innlegg 78 og 79....noe som ikke stemmer... :cool:

Jeg spiste frokostklubbpannekake.
Gåkke an å spise noe annet til frokost vel? :p


#84

Anne sa for siden:

Sa ikke at jeg var stolt av det jeg da....:cool: men sambo spiste opp resten av eggeomeleten jeg lagde igår...og Yoghurt skal jeg ikke ha nå har jeg bestemt.....sådaså....

#85

Albertine sa for siden:

Tror jeg må prøve den derre pannekaka altså!


#86

MHM sa for siden:

Okei da... :p


#87

mofe sa for siden:

Ja, very good pancake! :ja:

(åh, vi er i frokostrtråden nå ja.. jaja..)


#88

HP sa for siden:

Pannekake! :_punk:


#89

friflex sa for siden:

2nd that:D :_punk:


#90

Marianne sa for siden:

Eggesalat (egg, majones, vårløk, karri, sennep, karse) på rapid-salat


#91

Alfie sa for siden:

Okei, da, Marianne:
1 skive nøtte- og ostebrød (tilsvarer en muffin, har bare ikke fått rota meg til å kjøpe former enda og dessuten er det mye enklere med brød-fasong)
1 skive ridderost (tines beste produkt, spør du meg)
2 cherrytomater
Vann
Kaffe (MED koffein OG Canderel - 2 no-no's på en gang)
Alle kosttilskudda trenger jeg vel ikke ta med???


#92

Marianne sa for siden:

flink alfie klapper på hodet :p

Nei kosttilskuddene dine kan du ha for deg selv! :eek: (i journalen )


#93

Nille sa for siden:

2 egg + 1 fiberrik med Philadelphia ost....... gikk fra tomatene på kjøkkenbenken...:o


#94

mofe sa for siden:

100 gram norvegia i to tykke skiver, og 80 gram paprika i "streker"... Kjempgodt! :ja: Og både fett og proteiner og grønnsaker!


#95

Summer sa for siden:

Jeg har spist frokostpannekake av 4.5 egg og litt proteinpulver og en gurot og kanel og olivenolje(delte litt med poden som allerede hadde spist grøt) med masse blåbær til. Drakk 1/2 liter Yogi rense te, og glemte vitaminene, men de kom sammen med lunchen.:)


#96

Alfie sa for siden:

Dårlig fantasi - samme som igår (oste- og nøttebrød, ridderost og cherry-tomat)


#97

Nille sa for siden:

I dag sov jeg på en måte litt lenge kanskje.... Det ble 2 fiberrik med kremost og 3 cherrytomater på meg :rodme:


#98

Bella sa for siden:

Fant dette forumet tilfeldig, men har kikka litt rundt og det virker veldig OK.:D
Har registrert meg og har planer om å følge opp.
Helt ny her jeg da.:)

Skal prøve å komme i ketose da, sånn at vekta "raser" :rolleyes:
Syns det er vanskelig med frokost. Savner brødskiva mi...... :confused:
Noen som har tips?


#99

Summer sa for siden:

Du er jo i rette tråden nå da, her ligger bare frokosttips....;)

...velkommen forresten:)


#100

Bella sa for siden:

Takk for det :)
Leter litt rundt etter oppskrifter og sånn nå... masse spennende.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.