-2kg denne uka! -5 på 14 dager. det er jo supert synes nå jeg:D.
Ser det er mange av dere som har holdt på med dette i flere mnd. Skal si jeg ser opp til dere:heia:alle som en. Flinke til å puffe andre videre er dere også. Ha ei super uke alle sammen;)
Jeg har økt i vekt men måtte stramme inn beltet så aner ikke hva som skjer her, har spist en del nøtter men har jo vært i ketose hele tiden ifølge sticksen.
Skal begrense med nøtter og spise mer fett også må jeg vel se nærmere på de grønnsakene tror jeg, det må gjøre susen.....
Nei jeg tror da ikke jeg spiser for lite karber heller, bruker og regulere med nøtter men kan hende det har fått litt over styr selv om jeg er i ketose ifølge sticksen :)
Denne uka har jeg drukket kakao og ligget på vesentlig mer kalorier enn før. Rett og slett fordi jeg har så mye stress rundt meg nå at jeg ikke kan forvente å gå ned i vekt likevel og velger dermed å spise mer i håp om at kroppen ihvertfall fikser skader og sånt slik den skal. Forhåpentligvis uten å gå for mye opp i vekt heller.
Maten er den samme som før - men med mindre trening (bare gåturer) pga en innmari vond senebetennelse jeg må bli kvitt. Med ett unntak i matveien - jeg har drukket kakao nesten hver dag.... Kakao med kremfløte og laget på 100% kakao og litt sukrin krydret med kanel.
Og hva skjer?
En kilo ned.
Jeg gikk jo opp halvannen kilo, men nå er jeg altså snart på plass igjen hvis dette fortsetter. Skjønner ingenting jeg, men orker ikke stresse med det akkurat nå heller - holder fokus på andre ting og spiser ketogen mat uten mer stress enn akkurat det.
Første mann til å "sjekke inn" idag også;) (mulig det kan ha noe med at jeg er umenneskelig tidlig oppe om morran;)) Minus 700 gram denne uken. Merker det begynner å gå saktere nedover nå,men ned er ned...OG jeg kan si takk og farvel til mine første 10 kilo!!:D Må si jeg er kjempefornøyd med det!
Ned 600 g :) og det etter å ha vært på kurs med hotellmat og spisehvajegvil i 3 dager i begynnelsen av forrige uke.. Glad! :) Håpe jeg ikke får opptur utover uka..
63,4 kg i dag:Dstrålende fornøyd ja:heia:å i kveld skal jeg begynne å trene for alvor oxo, har vært syk så har ikke hatt energi til å begynne før.:rolleyes:
"I hate mondays" fikk ny mening for meg idag...opp 200 gram fra forrige mandag:( Og med min planlagte ketolysesprekk i anmarsj så er dette dårlig nytt:( Skjønner ikke hvordan dette kunne skje? Var på vekta for to dager siden og, og da hadde jeg gått ned 800 gram. Så hvordan i all verden har jeg klart å gå OPP en kilo på to dager?? Nå er det full skjerpings! Skal definitivt slutte med lollypopbrød (selv om det er det som redder magen min), og bli flinkere til å spise grønt.
Stillstand..... Igjen.........
Har gått over på spinning igjen nå istedenfor joggingen. Men jeg tviler på at det har så mye å si. Men det er ikke oppover, og da er jeg fornøyd. Målet akkurat nå er å ikke legge på meg.
jeg glemte å veie meg i går, så tok det i dag i steden:rolleyes:
jeg har gått opp litt, til 64 kg, men tror det kan komme av at jeg ikke har fått vært ordentlig på do i noen dager:( noen som har noe forslag til hvordan jeg får kommet ordentlig på do:rolleyes: hehe
før du legger deg spiser du 1-2 spiseskje med linfrø. Det setter iallefall fordøyelsen igang. Jeg husker ikke om man skulle koke de først, eller hvordan det var. Noen andre som vet det?
men jeg pleier å ta to ss. før jeg legger meg og går på do dagen derpå;)
Pga at jeg har hatt min første og siste planlagte sprekk denne uka har jeg faktisk gått OPP 1,3 kilo! Deprimerendeå gåpå vekta,selv om jeg var klar over at den kom til å ha gått opp en del.. Utrolig, jeg har jo ikke spist særlig mye disse dagene, men kroppen har rett og slett sugd til seg dritten!! Denne uka blir det hard trening!
Ned 0,2 kg! :P hehe. Men sist uke gikk jeg ned 0,5 kg, men det viste ikke for tirsdagen. Så jeg krysser fingrene for bedre resultat imorgen! :P Isåfall må jeg hoppe over til tirsdagsveie-klubben, hahah! :P
Ned 2,1 kilo denne uken! Nå har vekta virkelig fått fart på seg!:D Idag veier jeg 70,0 kilo, så ved neste veiing forventer jeg å se 60-tallet! Er så glad så glad:)
I dag ble jeg kjempeglad. Har stått stille lenge nå..vekten går nå nedover i trappetrinn - og de trappetrinnene er ganske lange:( MEN, nå løsnet det litt igjen da..veide 76,6 kg idag og har "bare" 6,6 kg igjen til målet mitt:D
Ned 500 g siden sist :) Begynner snart å nærme meg målet, og jeg har derfor sluttet med ketolysekost, og har heller et mer generelt lavkarbo kosthold. Og det fungerer bra.
Denne uken er det opp 700g:(
Men venter mensen, så da er det normalt med ca 1kg i pluss...
Men jeg har minket 1 cm rundt brystet og 1 cm på hver overarm =3cm, så det går no rett vei i det minste:)
jeg veier det samme i dag som jeg veide sist mandag. 62,9 kg:rolleyes: er fornøyd så lenge jeg ikke går opp. :rolleyes:jeg venter oxo mensen denne uken.
Alle her har vel glemt meg så lenge som det går mellom oppdateringene herfra....
Men nå har jeg da altså kjøpt meg ny vekt. Og siden den kom i hus på torsdag er vekta gått ned sekshundre gram...... The bad news er at den gamle vekta var litt snillere enn vekter flest, så jeg kan ikke oppdatere tickeren enda likevel. Men - hvem vet - kanskje kommer jeg dit at jeg kan det også etterhvert.
Jeg lever nå ihvertfall godt med alle helsegevinstene ketosen gir meg så får vekta gå ned når den går ned. Sålenge den ikke går opp er det greit - jeg føler meg jo ikke som noe monster slik jeg er heller. :)
vel, hadde 2 sprekkehelger på rad, la på meg nesten 3 kg. Nå har jeg sjerpet meg igjen, og de "overflødige" kiloene raser av. Er ikke veiedag før mandag, men har allerede tatt av 2 kg. Så jeg er nok back in business innen mandag! :D Da er jeg back til 90,5 kg. Er bombesikker på at vekta kommer til å stoppe opp igjen, som den har gjort HVER GANG jeg er i nærheten av å se 80-tallet. Men men, denne gangen gir jeg meg ikke! I will do it! :D Extra trening, så skal jeg nok se forandringer :)
jeg glemte å skrive opp hvor mye jeg veide sist, men i dag veier jeg i hvertfall 62,5 kg:rolleyes:så jeg vil tro jeg har gått ned siden sist, men hvor mye vet jeg ikke.
æsj jeg har gått opp 900 g:(siden sist mandag, må ha fått i meg for mye karboer fra noe, men så har jeg oxo fått noen flere muskler da, tror det oxo kan være en grunn for føler meg ikke noe tykkere av den grunn.
jeg lurer på om vekta mi ha klikka i dag, eller om det er tilfelle:rolleyes: veide meg på kvelds tid, gått ned 400 g:) siden fredag jeg veide meg sist. daveier jeg mindre en det jeg skal veie, er akkurat under. sist mandag veide jeg 61 kg, så gikk jeg opp litt pga mensen, til 63 kg, det var fredag, å har jeg altså gått ned 400g.
Har vi en ny mandagsveie-klubb et annet sted enn her? Eller starter vi denne tråden igjen? Jeg har ikke kommet så godt i gang med induksjonen som jeg hadde håpet, og har ikke kommet i ketose ennå, men er veldig motivert!
1/1 : 84 kg, BMI 32
5/1 : 82 kg
JEG ER MED! Har heller ikke vært igang på lenge men NÅ! er jeg klar:pStarter i dag på 77 kg. Må oppjustere ticker`n min igjen.. kremt.. opp..:o DA ER VI KLARE!:p:p
Ned halvannen kilo denne uka, veide 80,5 i dag, Jeg gleder meg sånn til å se 70-tallet igjen snart....dette går lett! At jeg ikke fant dere før er en tragedie; jeg trodde man måtte sulte seg for å bli slank - hihi!!! Lykke til alle sammen!
Dette gikk skikkelig dårlig...fra 77kg til 74.9 og nå opp til 76.8???:eek:Shit... har nok kost meg for mye i helgen. Har ikke spist noe som ikke er lavkarbo, men det har vært litt rødvin både fredag og lørdag samt kanskje mer nøtter enn jeg har godt av.. men likevel...:( på`n igjen...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.