< Tilbake til oversikten

Mandagsveie-klubben (for alle)

matvraket sa for siden:

kjempebra resultater på dere :) jeg har vært på kurs i tigerstaden, og veier meg ikke før neste mandag.. så jeg venter i spenning :spent:

msplum sa for siden:

Godmorgen

Jeg er tidlig oppe og gikk på vekta i stor spenning.

-1.1 kilo siste uka. Det betyr at jeg har passert det magiske 10 tallet. Totalt -10.3 kilo :D

Nå håper jeg at dette snart skal begynne å vise..... :p

karbolia sa for siden:

Ned 4 kg denne uken... totalt 11 kg på tre uker... :eek:

Søster sa for siden:

Jeg kan dessverre ikke juble like høyt i dag :( Vekten har faktisk gått opp med 1,1 kg. siden forrige mandag. Men jeg håper og tror at varmen som har vært kanskje har spilt inn. Jeg er i ketose og jeg har tatt ketolysetablettene og spist bare lavkarbomat (innenfor 15 karber pr. dag). Vann har jeg fått i meg rikelig av, har vært veldig tørst og tørr i munnen. Er det noen andre som har opplevd dette på andre uke før det snur?
Jeg er selvsagt redd for at dette skal slå feil vei og at jeg nå ender med å legge på meg av den feite maten :confused:

Elanessë sa for siden:

Opp 300 gram, og aner ikke hvorfor.... kunne i det minste stått stille, men neida. Må bare fortsette i samme spor da (har vært i ketose hele uka) og håpe at det løsner til neste uke da.

hso sa for siden:

Til tross for noe laber innsats viste vekten -0,6 kg. Må vel egentlig si meg fornøyd med det!

hso sa for siden:

Oh my!!! Hva skjer? :eek: Hvor mye skal du ned totalt da? Men bøyer meg i støvet :)

hso sa for siden:

Har du ikke spist bacon snacks igjen da? :)Du er kjempeflink - bare stå på videre! Jeg blir så inspirert av journalen din og ikke minst lavkarbosiden din! Keep up the good work!

Elanessë sa for siden:

Nope ikke på over 2 døgn før veiedag

karbolia sa for siden:

Jeg skal gjerne ned 9-10 kg til...så kan det godt stoppe opp. :cool:

Jeg har gått fra å spise nesten et halvt brød om dagen til å ikke spise noe brød. Jeg antar kroppen min virkelig liker denne typen næring. :)

hso sa for siden:

Ingen tvil om at dette er effektivt for deg nei! Også virker det kanskje som om du virkelig har tatt grepet i forhold til fysisk aktivitet. Det hjelper jo. Merker du noe ellers i forhold til energinivå, hodepine, ubehag osv.?

karbolia sa for siden:

Jeg er full av energi...sliter med å sitte stille. Hodepine har jeg ikke hatt på snart 4 uker... og tilogmed pollenplagene har vært mindre i år! :D

Kiera sa for siden:

Gratulerer til dere alle som har gått ned! Det er så morsomt å høre at det går bra.

Søster: Jeg har hatt perioder hvor jeg har gått opp! Jeg har da prøve å gå tilbake og se om det kunne være ting jeg ikke burde spise. For eksempel måtte jeg kutte ut koffein og en annen gang fant jeg ut at jeg rett og slett spiste for LITE karbo. Jeg har til og med hatt en periode hvor det viste seg at jeg spiste litt mye. Jeg har også hatt uker hvor jeg har kuttet ut søtningsmiddel med god resultat i påfølgende uke. Håper du klarer å bite tennene sammen og avvente. Det er så mange andre ting som kan spille inn også. Menstrasjon, varmen, medisiner osv.

En annen ting du bør følge med på er målene dine. Det kan jo tenkes at du har blitt mindre selv om vekten har gått opp litt. Trener du så er det en veldig stor mulighet.

Hold ut også skal du se at du kommer sterkere tilbake. :goodluck:

AnetteS sa for siden:

Da er det mandag og veiing igjen, -1,2 på meg denne uka:) er 3 smørpakker det!

Kjempeflinke alle sammen her, stå på videre! ;)

LilleT sa for siden:

07.04.08: 67,0
14.04.08: 66,1
21.04.08: 65,8
28.04.08: 64,5
05.05.08: 65,1
12.05.08: 63,4

Charmtassen sa for siden:

Minus 1,1 kilo på meg også! Mange flotte resultater her! Gratulerer alle sammen! :heia:

smilefjes sa for siden:

Den siste uka: 3 kg ned :)

matvraket sa for siden:

og så var det min tur: stillstand!!! usj og æsj!!

merker jeg er livredd for at jeg en dag skal gå på vekta og at 70tallet er borte...
mulig det er denne angsten min som gjenspeiler seg i stillstand.. når man har angst/ stresser, tror kroppen det er dårligere tider, den skiller ut stresshormoner som igjen nekter å slippe på godsakene rundt midja... festlig :D

men så lenge det er stillstand, så skal jeg ikke si noen ting jeg.. og så må jeg jo tillstå at jeg har spist multekrem, baconsnacks, ikke vært flink til å drikke vann, jeg har spist aaaaltfor lite fett.. og ikke på langt nær nok grønnsaker.. såehh...:
klapper meg selv på skulderen og sier bedre lykke neste uke :lol:

til dere med nedoverpil: gratulerer :heia: :heia: danser fettburner dansen for dere:
til dere som står stille/ litt oppover: dette går seg til.. :klem:

mvh freidige frøken matvraket

Lava sa for siden:

Jeg trekker meg ut av veieklubben!
Har sagt meg fornøyd med vekttapet og avslutter
slankekrigen min :heia:
Grattis til alle som har gått ned,
Og lykke til neste uke til de som ikke har gått ned :klem:

For en deilig følelse det må være! Gratulerer så masse! :blomster:

msplum sa for siden:

Godmorgen

-1.1 kilo denne uken også. Totalt 11.4 kilo.

Totalt - 9.5cm rundt magen.

:D:D:D:D:D:D:D

karbolia sa for siden:

Ned 3,2 kg denne uken. Veldig fornøyd!! :D

Amber sa for siden:

Karbolia, wooooow, det er jo helt fantastisk, du når jo målet ditt på rekordtid :D :heia: :heia:

Selv noterer jeg 900 gram ned sist uke, jeg er superfornøyd, holder jeg dette tempoet, så er jeg der jeg skal være om i underkant av 4 måneder :D

karbolia sa for siden:

Bra Amber! :D

Dette går kanskje litt fort, men jeg får liksom ikke stoppet det heller. Har sett på det jeg spiser og hva jeg gjør...og alt er liksom etter boken. Satser på at det går greit. :rolleyes:

smilefjes sa for siden:

Uææææhhhh! Stillstand!!!
:eek::(:mad::eek::eek::confused:

Ikke har jeg jukset heller, med unntak av en neve baconcrisp 17. mai...

Men jeg tror jeg har spist for lite. Har tøyd måltidene litt for å være ekstra flink, og heller vært litt sulten. Ikke smart kanskje. Prøver med de antallene måltider jeg egentlig skal spise i løpet av en dag denne uka.

Jeg har en ned-uke og en opp-uke sånn annenhver uke nå, så denne uka er det opp 300 gram igjen. Men litt baconcrisp og mye vann i kroppen er nok det jeg kan skylde på - og neste uke er det ned igjen!

Flott resultat, Karbolia! Må nok inn i journalen din og sjekke de sjokoladedrømmene dine! :heia:
Og :heia: til dere andre også! Flinke er dere!

RETTELSE! Ny feil kommer ... :p

Gikk inn på vektskjemaet mitt for å skrive inn dagens vekt og jeg har bomma på en kilo når jeg har "tenkt ut" forrige ukes vekt og dagens.:eek:

Jeg har med andre ord minus 700 gram å melde om istedenfor + 300! :heia: Og :heia: Excel! :stortsmil

Budeia sa for siden:

500 gram ned!:D
Jiha!
Karbolia, du er jo helt vill i vekta!
Skulle jeg fått til det der måtte jeg levd på en kyllingvinge daglig og løpt herfra til torvbyen og tilbake to ganger om da`n!:eek:
Skriver du i dagboka di hva du spiser?

karbolia sa for siden:

Gratulerer! :D

Jeg har skrevet opp i journalen de to første ukene... de to neste har stort sett vært variasjoner av det jeg skrev opp da.

Jeg spiser mye blomkål og brokkoli... i tillegg til kjøtt/fisk/kylling. Har alltid spist mye av det, men da ved siden av poteter. Nå er potetene borte... og vekta minker. Ingen dårlig deal. :cool:

AnetteS sa for siden:

jeg kan melde om en oppgang på + 1,4 denne uken. Hatt en "fullkarbo" helg så forventet ikke noe annet:) Men nå er det tilbake på rett sti igjen!

Gratulerer masse med vekttap folkens :klem:

Søster sa for siden:

Tusen takk for oppmuntrende ord Kiera! Det trengte jeg virkelig da motivasjonen ble litt dalende. Har dessverre ikke tatt mål med målebånd, men får kanskje kjøpe meg et målebånd snart og få tatt målene. Vekten i dag viste -500 g. Ikke allverden, men det går rette veien :) Så jeg er egentlig fornøyd.

Søster sa for siden:

Gratulerer til dere andre forresten! Mange flotte resulatater :heia:
Budeia: Har du prøvd frokostpannekaken? Den er veldig god :)

LilleT sa for siden:

19.05.08: 63,4

Jeg er i grunnen strålende fornøyd med stillstand etter 17.maifeiringa ...:o

Elanessë sa for siden:

400 gram opp denne uken også - veldig irriterende

annabanana sa for siden:

hallo :)

nå har jeg rota og tulla helt siden jeg skrev innlegg her sist.. og det er leeenge siden. men nå er jeg altså i ketose igjen :) hurra hurra!

etter å ha gått opp og ned så er jeg nå er jeg 93,3 kg :) dvs at jeg har gått ned 200g på 3 uker. men jeg er fornøyd med å være i gang igjen :) :)

matvraket sa for siden:

pila viser ikke nedover denne uka heller... :rolleyes:
bedre lykke neste uke, dvs veier meg om et par uker, skal på ferie, og har ikke tilgang på vekt :heia: :D

bærrgen sa for siden:

:D Etter at jeg forrige mandag så at jeg hadde gått opp i vekt de siste ukene, kan jeg idag rapportere om minus 3,4 kg denne siste uken :D

smilefjes sa for siden:

Så var det mandag igjen...
Den siste uka har jeg tatt av 1,2 kilo - endelig beveger det seg :):):)

Eller endelig og endelig... Nå som det er bevegelse og jeg ser lyst på fremtiden igjen så synes jeg plustelig ikke at ti dagers stillstand var noe å lage allverdens mye drama for... Men det føltes ikke sånn da...

Jaja - 1,2 kilo er jeg fornøyd med da :)

smilefjes sa for siden:

Du store min hatt Bærrgen!!! Du er jo rå på vekten her. Gratulerer! :klem:

karbolia sa for siden:

Nok en uke med nedgang... - 3,8 kg å melde herfra... :D

søt uten sukker sa for siden:

Du er jo bare heeelt fantastisk Karbolia!! Gratulerer! Du er faktisk mitt idol her inne. :love:Det er jo helt rått hvor mye du går ned hver uke. Har jo sett at du er bein hard med deg selv da.. Tror jeg bare må fortsette å følge med på deg for motivasjon og inspirasjon.:klem:

Selv har jeg gått opp og ned mellom 76 og 77 i flere uker. Har hoppet på induksjon i dag. Starter denne uke 76.2. Forrige uke var 77. 6:D

Hvor mye skal du ned totalt karbolia? ( hvis det er lov å spørre da..:p)

karbolia sa for siden:

Gratulerer med vektnedgang!! :)

Planen er å komme meg ned til ca 55 kg... jeg er ikke så høy at det gjør noe... :rolleyes:

Hva er det som gjør at du går så fort ned? Hva er dine tips?? Hva spiser du i løpet av en dag?:confused: Meeeget nysgjerrig:p

karbolia sa for siden:

Det kommer svar på dette i journalen min etterhvert. ;)

Så bra:p Alltid fint å følge med på de som går ned så mye. Skikkelig inspirasjon for oss andre:p

smilefjes sa for siden:

Karbolia.... Grønn av misunnelse, og ivrig applauderende herfra - du er KJEMPEFLINK!!! :lol: :klem:

Amber sa for siden:

Ned 400 gram siste uken, og tilsammen 3,8 kg på fire uker (forøvrig det samme som Karbolia har gått ned den siste uken :w00t: ) Jeg er superfornøyd, det er grovt regna en kg i uka, det er det som er målet mitt, og så lenge jeg ligger innenfor det, så er jeg glad :heia:

msplum sa for siden:

Flotte resultater jenter! Karbolia er jo helt rå da.....

Jeg kan melde om 400 gram siste uka. Ikke så mye å skryte av i denne gjengen, men jeg tar med meg alt jeg kan få jeg :)

bærrgen sa for siden:

Karbolia; du ruuuuuler :heia:

Elanessë sa for siden:

900 gram ned her, og fornøyd med det! Var kjedelig med litt oppgang i to uker på rad så. Har -3,3 kg på 5 uker, så går ikke foooort. Men kjenner det på cm mest og det er jo også vesentlig :D

Gratulerer til alle flotte resultater denne uka! :heia:
... og så kommer jeg med mine 200 gram i minus da :lol: Det er to løvstek det! :p

annabanana sa for siden:

93,3 kg - 92,4 kg

minus 900g siden tirsdag. Det er jeg veldig fornøyd med :) :)
Gleder meg til 80 tallet!

flinke dere er alle sammen !

Feb.08 - 103 kg - minus 2 kg GR
23.3.08 - 101 kg
31.3.08 - 97,3 kg
7.4.08 - 96.1 kg
14.4.08 - 95.4 kg
17.04.08 - 94.5 kg
17.04-19.5.08 - opp og ned, rot og tull (oj, nesten kasta bort 1 mnd)
20.5.08 - 93.3 kg
26.05.08 - 92.4 kg Greit å ha oversikta J
1 Delmål nådd 17.04. 2 Delmål : 89 kg

karbolia sa for siden:

Nå har jeg skrevet litt i journalen min. :rolleyes:

LilleT sa for siden:

Jeg heier på dere alle! :D. Her går det smått, men så lenge det ikke går feil vei, er jeg ganske fornøyd. :) Fire kilo igjen til målet er nådd.

26.05.08: 63,0

Tone-G sa for siden:

Jeg tror jammen jeg vil være med i denne klubben:-) Men jeg starter ikke før neste mandag.. Om det er ok dah :)

Søster sa for siden:

Uff, har nesten ikke lyst til å skrive her i dag :( Vekten viser 100 g opp fra forrige uke. Forstår ikke helt hvorfor det skal gå så sent med nedgangen, men noe må det være. Må vel ta noen grep. Det som er litt skummelt, er at når jeg ikke går ned, så forsvinner litt av motivasjonen og jeg føler at jeg mister litt troen. Men jeg skal ikke gi meg. Må kanskje prøve meg på en uke med ren mat og bare vann for å se om det hjelper :rolleyes: JEG VIL GREIE DETTE!

Klapper for dere andre :) Karbolia vil du bytte med meg en stund? :p

Tone-G sa for siden:

Veier du deg på samme dag og klokkeslett som sist uke da?

Budeia sa for siden:

Jaja, jeg kan absolutt ikke klage på 300 gram ned, særlig ikke når jeg fortsatt ikke har greid å ta meg selv ordentlig i nakken etter 17 mai...:o
VIL VIL MÅ MÅ!!!!

Åh.. vet åssen du har det:klem:Har gått opp og ned en hel kilo i 4 uker nå jeg...:eek: Det er derfor jeg nå starter på induksjon :D Bare heng deg på! Dette skal vi få til! sikkert lurt med en liten kickstart for motivasjonen skyld..

:Dellers spist:
2lunsjkaker:eek: , svinefilè , salat, ca 50g ost og litt bacon. Masse vann:D Og trena litt over en time:D

Søster sa for siden:

Tja, nei, jeg veide meg sikkert noen timer tidligere denne mandagen enn sist mandag, så det kan selvsagt være at om jeg hadde veid meg noen timer senere så hadde vekten vist litt mindre. Men det er likevel så lite :( Vil at det skal gå raskere :p Men får vel prøve å kutte ned på diverse (Søtningsstoffer f.eks.). Har også en mistanke om at jeg flere dager har fått i meg for få karber.

Tone-G sa for siden:

Min første veiedag:):)

3 kilo ned siden forrige uke, så det var jammen en pangstart.

Jeg er superfornøyd!!! :heia:

msplum sa for siden:

Jeg har mensen, så jeg har gått opp en kilo :(
Tar det igjen neste uke!

Gratulerer til alle som har gått nedover. Kjempeflott Amariel!

smilefjes sa for siden:

Så var det mandag igjen da...
Har bare gått ned en halv kilo siden sist mandag, men ringene sitter enda trangere, så jeg har fått enda mer vann i kroppen. Skjønenr ikke hvorfor i all verden jeg legger på meg vann hele tiden???

Ok - jeg har mensen nå da, så kanskje det er derfor men jeg har jo lagt på meg flere kilo med vann i løpet av denne prossessen så langt.

Velvel - nå har jeg kutta ut saltet - det vil si mye av det ihvertfall - og drikker vann som en gal for å opprettholde væskebalansen og satser på at vannet fordufter snart.

Det viktigste er vel å holde fokuset på at fettet reiser sin vei...?

Lykke til alle andre mandagsveiere der ute :-) :klem:

Nike sa for siden:

At du har mye vann i kroppen kan - om det ikke utelukkende er pga mensen - skyldes allergi/intoleranse. Enten fra mat/drikke eller omgivelsene - typisk pollen. Det kan også tenkes at det ekstra vannet skyldes at kroppen (fortsatt) jobber med å skille ut en del avfallsstoffer, og trenger vann for å rense ut kroppen.

smilefjes sa for siden:

Aha! Allergi kan det kanskje være - jeg har begynt å nyse mye for tiden. Har ikke vært plaget med allergi på mange år, men har vært allergisk mot gresspollen før.

Har jo aldri hatt tendenser til vann før, unntatt da jeg har vært gravid, men etter at jeg la om kosten merker jeg at føttene og hendene er mye mer hovne, og vekta til legen viser også at jeg øker i vann. Trodde jeg hadde tatt tipset om å salte maten for bokstavelig jeg...

Jeg skal kjøpe allergimedisin i dag og teste om det hjelper. Takk for tipset :-) Merker at fettet forsvinner, og det synes jo på tanitavekta også, men jeg vil jo se det på totalkiloene også :-)

Nike sa for siden:

Og så er det jo så ubehagelig med mye vann synes jeg - man føler seg liksom litt "sprengt". Håper det hjelper med allergimedisin:)

Elanessë sa for siden:

Absolutt stillstand her siden forrige uke... jaja egentlig fornøyd med et da. Men jeg kjenner jo at cm krymper også da, så det holder meg iallefall oppe :heia:

Og jeg kan melde om en halv kilo ned, og er absolutt fornøyd med det. :stortsmil

annabanana sa for siden:

Feb.08 - 103 kg - minus 2 kg GR
23.3.08 - 101 kg
31.3.08 - 97,3 kg
7.4.08 - 96.1 kg
14.4.08 - 95.4 kg
17.04.08 - 94.5 kg
17.04-19.5.08 - opp og ned, rot og tull (oj, nesten kasta bort 1 mnd)
20.5.08 - 93.3 kg
26.05.08 - 92.4 kg
02.06.08 - 90.6 kg

Ned 1,8 kg !!! Det er jeg såklart super fornøyd med!! jippi, snart på 80 tallet :) :) må lage med et 3 delmål nå... hah :)

Lykke til alle andre :)

1 Delmål nådd 17.04. 2 Delmål : 89 kg 3 delmål: 83 kg (letteste jeg vært i voksen alder)

Amber sa for siden:

Nok en uke med 400 gr. ned - totalt nå 4,2 kg - det går sakte, men sikkert nedover:)

karbolia sa for siden:

Da har jeg passert 20 kg... og med det tar jeg en pause herfra. Nå må det jobbes med å venne kroppen til vekten.

Lykke til videre alle sammen!!

smilefjes sa for siden:

Gratulerer Karbolia! Du har vært kjempeflink! Lykke til videre! :klem:

LilleT sa for siden:

Gratulerer karbolia! :)

Her er mine tall ...

06.05.08: 63,0

Jeg har vært alt annet enn flink siste uke og er både overrasket og fornøyd over å ikke ha gått opp ...

Søster sa for siden:

Og jeg har gått opp 100 g til denne uken :( Forstår faktisk ikke hva jeg gjør galt :confused: Har denne uken kuttet ut søtningsstoff (altså lettbrus og sukkerfri sjokolade), jeg har drukket store mengder med vann, spist mer grønnsaker, fått i meg fett, og jeg har bevegd meg mer. I tillegg spiser jeg mindre. Jaja, jeg får holde ut og håpe at det snart snur seg. Bare så synd at det nå bare er fire uker igjen til jeg skal i bryllup. Og da hadde jeg tenkt at jeg skulle være noen kilo lettere :rolleyes:

Elanessë sa for siden:

Det kommer til å snu seg Søster om du fortsetter sånn her ja :klem:

Søster sa for siden:

Håper du har rett. Takk for oppmuntringen :)

Stå på søster!!! Sikker på at det snur seg.. Har du skrevet opp hva du har spist? sikkert noen her inne som vil se på det for deg, og se om det er noe du spiser feil..

Tone-G sa for siden:

Ja, da var det ennå en kilo ned.. :p

smilefjes sa for siden:

Da var det mandag igjen...

Hva jeg har gått ned... er ikke godt å si... Har jo rast opp og ned med vann og rot den uka som har gått.

Men summe summarum veier jeg halvannen kilo mindre nå enn sist mandag. :)

Ser ut som vannet slipper taket også - jeg har stort sett tisset hele søndagen etter å ha drukket te og pepsi max hele helga, pluss et halvt glass rødvin på kveldene.

Max sa for siden:

800 gram ned siden forrige mandag, herlig, etter en stillestående periode igjen :D

LilleT sa for siden:

05.06.08: 63,0
12.06.08: 63,1 :sukk:

Rent bortsett fra at jeg ikke spiser brød, er det ikke mye jeg gjør for å få vekta nedover om dagen. Oppgang er vel fortjent ... :skjerpings:

msplum sa for siden:

Hmm.. jeg gikk opp en kilo sist uke, og den henger fortsatt med....Jeg står altså helt stille.

Elanessë sa for siden:

Endelig litt bevegelse i riktig retning igjen - 300 gram ned

Jeg kan også melde om 800 gram eller 0,8 kilo ned denne uka. Etter 12 uker har jeg nå totalt gått ned 8,9 kilo og er veldig fornøyd med det. :stortsmil

Søster sa for siden:

Jippi! Endelig har vekten gått litt ned :D Har gått ned 0,8 kg. denne uken, og er tilbake der jeg var etter en uke på ketolyse. Håper bare at jeg ikke går opp til neste uke igjen.
Har vært på ketolysekuren i seks uker nå, og vektapet er tilsammen 3,3 kg. Er ikke kjempeimponert, men jeg trives med det nye kostholdet mitt og har ingen planer om å gå tilbake til det gamle :p

matvraket sa for siden:

endelig viser vekta nedoverpil igjen!!! :heia: :heia:
0,6 kilo ned!! og i dag er jeg altså 78,4 :D
så nå er jeg (forhåpentligvis) inne i en nedoverperiode igjen etter flere uker med stillstand!

nita58 sa for siden:

Hei alle sammen!;)

Jeg veier meg mandager, så jeg tenkte å komme inn her skrive ned eventuelle gode eller dårlige resultater. Jeg måler meg også annen hver uke!

Ok, min første uke på Ketolyse er -1,8 kg, er fornøyd med resultat, men skulle ønske at det var mer....da alle andre raser ned i vekt første uken. Skal prøve å være flinkere med fett til alle måltider, ser at jeg trenger å bli bedre der!

Ha en super dag folkens!:p

og jeg holder på som før.. opp og ned.. mellom 77 oh 76. Denne uke 76.6.. Samme råd til meg selv som forrige uke.. Ikke LUKT engang på alkoholen.. tåler det ikke.. lurer på om jeg kan ha slik sopp? sånn som de som ikke går ned i vekt?? Hvordan merker man det egentlig?

matvraket sa for siden:

Nita: ikke alle andre raser ned i vekt her inne da :klem: jeg gjør ikke det.. noen ganger står det bare bom stille, og jeg tror jeg gikk ned 2 kilo eller noe på de to første ukene, og så ble jeg der gitt.. men så plutselig løsner det, og da er det morro :)

Søt uten sukker: candida albicans :) jeg har selvdiagnostisert meg selv med det.. etter at jeg leste atkinsboka.. så bare stemmte alt det han skreiv om problemet. slapp, dårlig hukommelse, tørr på øynene, og hoven mage.. når jeg spiser høykarbo, får jeg skikkelig ont i magen og gass som ikke lukter blomster :p og jeg har litt samme problem enda når jeg spiser ost og sopp.. hvis du bruker søke menyen og søker på candida albicans, og show posts, så finner du nok noen linker du kan lese i hvis du vil.. ellers er det bare å spørre :D

Jada.. noe av det høres ganske kjent ut, hoven mage, mye luft som ikke lukter blomster nei.. Noe som forresten er helt borte etter jeg gikk over på lavkarbo..Tusen takk!

Samhaineve sa for siden:

Hei alle sammen

Håper det ikke er for sent å melde seg på her sammen med dere. Fikk tips om denne siden på søndag og er i full gang. Jeg er i alle fall veldig motivert.
Har fått laget meg signatur å greier. Nå skal jeg bare vente til mandag og kaltre opp på vekten. Har en lang vei å gå.

Velkommen skal du være!! Flott å være sammen og her inne er det utrolig mye kloke hoder, støtte og motivasjon. Så heng deg på !:p

Elanessë sa for siden:

Jeg har gått ned 800 gram! Veldig fornøyd :D
Håper det går bra med alle dere andre også :klem:

Samhaineve sa for siden:

Ja ja, 1 kg denne uka er ikke så ille. Ikke med tanke på at det ble litt for mye rødvin på lørdag og en liten bakrusburger på søndag.

smilefjes sa for siden:

Hm... en kilo opp i dag...

Ikke så rart egentlig - var på ostelag på lørdag. Holdt meg unna kjeksen, men ser utsom det ble for mye karb med osten også, så da var det litt opp på søndag. Så spiste jeg en kjempehaug med ostelasagne i går da... Og magen har slått seg helt vrang, så på badet har jeg ikke vært heller.... Så - jeg tar det med stor ro - tenker nok det ikke er så ille lell. Ketoseprøven var begynt å bli rosa igjen sent i går kveld, så jeg ser om det ikke er i orden igjen om en dag eller to :smil:

Gratulerer til de med flotte resultater!

Søster sa for siden:

4oo g ned :) Ned er ned! :D Gratulerer til dere som har gått ned, og bedre lykke til dere andre i uken som kommer :goodluck: :klem:

msplum sa for siden:

Jeg står stille, eller det vil si, jeg har gått opp 200 gram siste uka. Det er festlig - først går man opp ett kilo og så står man stille :S

Gratulerer så mye til dere som har gått ned! grønn av misunnelse

Skytten sa for siden:

Hei:) Jeg vil også kjempegjerne være med i mandagsveieklubben. Hjelper en jo å ha litt skjerpings i helgene:p Har vært på ketolysekuren i 1 uke allerede og gått ned 3,4 kg siden forrige mandag. Kjempespennende å se hvordan ukene fremover går, for regner jo med at det går saktere nå som vannet er "unnagjort";)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.