< Tilbake til oversikten

Mandagsveie-klubben (for alle)

Max sa for siden:

1,8 kg ned, totalt er jeg 23,7 kg lettere enn i oktober :D

Kjennes ut som det har løsnet!!! Og det er godt, nå kjører jeg strengt, og har trimmet hver eneste dag :D

noli sa for siden:

Jeg vil også være med i mandagsveieklubben. Kommer sterkere tilbake neste mandag. :D

MMM sa for siden:

Heisan! Her vil jeg gjerne være med! Har holdt på med lavkarbo siden ca 20.04. Til å begynne med var jeg mye innpå her og leste, men så tok så mye annet opp tida. Nå er jeg med igjen og hiver meg på her for litt selskap og motivasjon :).
Denne uka gikk jeg ned 1,4 kg og det er mer enn på lenge :D :D

Charmtassen sa for siden:

Tror jeg bytter veiedag til tirsdag jeg :rolleyes:
Men altså ... 300 gram ned siden forrige mandag (og det er etter 2 dager på hotell forrige uke, med en liten utskeielse den ene kvelden).
Men i dag viser vekta mye, mye mindre allerede - så jeg er fornøyd med alle gram som går i minus. :stortsmil

annabanana sa for siden:

Jeg er helt på kjøret igjen :(

starte på ketolyse igjen i dag, så vi får se neste mandag.

LilleT sa for siden:

Ned 300 gram, men det er en feil et sted. Jeg burde ha gått tre kilo opp ... Regner med at jeg får det igjen ved neste veing.

Samhaineve sa for siden:

Ned 200g denne uka. Det går jo i riktig retning, men guri så tregt ting skjer....

noli sa for siden:

I løpet av uken har jeg gått ned 1,2 kg, og det selv med "karboutskeielser" både lørdag og søndag! :meditere:

Elanessë sa for siden:

Ned 400 gram på meg og jeg er oooverlykkelig!
Er redd hver uke for at forrige ukes tall skal vise seg og være feil, men får heldigvis ikke beskjed om det. Jeg ER jo flink! :D

Søster sa for siden:

Ned 600 g. denne uken :D Har kommet meg over på et annet titall, og er veldig fornøyd med det. Håper det fortsetter nedover. Gratulerer til dere andre også!

Overlykkelig i dag! Minus 1,7 kilo siden forrige mandag! :stortsmil

smilefjes sa for siden:

Jadda... Da har jeg vært hos legen og veid meg skikkelig i dag...

Nettoen er en kilo ned. Men bruttoen er fem kilo mindre vann og fire kilo MER FETT??????

Men so legen sa - det er noe som ikke stemmer. Dette hadde du ikke klart å legge på deg på så kort tid om du hadde prøvd engang.

Så... Jeg vet ikke helt jeg. Akkurat nå er jeg mest forvirra :eek::(

Men - jeg har holdt på å bli sprø mens jeg har gåt ut og inn av ketose nå, så jeg har uansett tatt dette som en læreperiode for å finne ut hva som funker for meg for å holde ketosen stabil.

Og lært at da tåler jeg minimalt med karbohydrater, langt mindre enn det som er vanlig på eurodiett.

Så heretter er det superstreng ketogen kost på meg, kun ispedd de ed produktene med aller lavest karbo.

Så får jeg prøve å bli kvitt de andre på et vis :-)

Men jeg er glad for en kilo ned likevel jeg... Selvom vekta sier fy med store bokstaver...

Ved nærmere ettertanke...
Hvis jeg skulle lagt på meg fire kilo fett på tre uker, så måtte jeg spist minst firetusen femhundre kal per dag - hver dag. Jeg har ikke spist over femtenhundre en eneste dag... Kanskje legen har rett i at det var noe feil der et sted.

Trøster meg med det jeg - og holder meg på under 15 karb så ketosen ikke stikker av igjen inntil jeg ser at vekta begynner å lee på seg...

Skytten sa for siden:

ok, første uka gikk jeg ned mye, så jeg ble jo helt i ekstase:D. Nå regner jeg med at det går litt tregere. MEN, jeg er kjempefornøyd med nedgang 1,2 kg denne uka:stortsmil

anneca sa for siden:

Minus 1 kg siden forrige uke. Totalt MINUS 21 kg siden november.

annabanana sa for siden:

Feb.08 - 103 kg - minus 2 kg GR
23.3.08 - 101 kg
31.3.08 - 97,3 kg
7.4.08 - 96.1 kg
14.4.08 - 95.4 kg
17.04.08 - 94.5 kg
17.04-19.5.08 - opp og ned, rot og tull (oj, nesten kasta bort 1 mnd)
20.5.08 - 93.3 kg
26.05.08 - 92.4 kg
02.06.08 - 90.6 kg
23.06.08 - 92,5 kg PLUSS 1.9 kg.....

Sååå, som jeg sa neste mandag også. jeg begynner på igjen i dag. kasta bort enda en mnd jeg :) matvrak

Max sa for siden:

Minus 1,3 forrige uke, nå minus 25 kg totalt :)

Anneca og Max - :heia: :heia: :heia:

søt uten sukker sa for siden:

Forrige uke: 73.8
Nå etter en uke på rhodos: 76.6:eek:
Men satser på bedre resultat neste uke ja.. Som dere sikkert skjønner har jeg kost meg masse.:o

matvraket sa for siden:

lykke til dere som skal veie dere i dag!! jeg skal kanskje bare smugtitte litt på vekta, står parat til å hoppe av hvis den stabiliserer seg på et feil tall :lol: men først skal jeg hjem og sove littegranne.. men altså lykke til dere andre som er inne i en god steam :heia: :heia: :heia: :heia: :heia:

MMM sa for siden:

Her er det heldigvis nedgang igjen, etter oppgang forrige uke :). Men jeg er litt utålmodig - synes liksom jeg er så flink hele tiden og er også i ketose hele tiden. Men - ned er ned :D. Lurer litt på det Lollipopbrødet, det har jeg spist siste tre uker litt til og fra, kanskje det holder igjen vekta...

MMM sa for siden:

Jeg gjør nok noe feil med tickeren min, for når jeg ser tilbake på det jeg har skrevet før, ser jeg at den nå er forandret på gamle innlegg også...?
Glemte å få med at nedgangen er på 1,2 kg fra forrige uke, men på 400 gr fra uka før det igjen. Forrige uke var det oppgang på m.a.o

Nå må jeg springe - begynner på jobb om 24 minutter :D
Ha en super dag alle sammen!:cool::);)

noli sa for siden:

Opp igjen pga mensen og en skikkelig dritthelg. :(

Samhaineve sa for siden:

Ned 600g siden sist mandag. Er bare sånn passelig fornøyd, men jeg har meg selv å takke.
Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Neida, du gjør ikke noe feil. Tickeren følger med signaturen din, og når du endrer så endrer den seg i alle innlegg du har hatt. Helt riktig observert!

Jeg melder ikke inn noe resultat i dag. Jeg har ketolyseferie i 1 uke, og starter opp igjen mandag 7. juli. Går akkurat nå på "jordbær-dietten", men vil ikke anbefale den for de som fortsatt vil ned i vekt ... :rolleyes: Men det er veldig godt, og jeg koser meg masse! :D Ses igjen senere! :klem:

Elanessë sa for siden:

Stillstans denne gangen, og er egentlig fornøyd med det...

quebec sa for siden:

jeg også vil være med på denne.
har egentlig veiedag på tirsdager, men bytter om :)

Vekt idag: 73.2 :)

feriekiloene slipper taket :)

Skytten sa for siden:

hmmmm, det var 0,2 kg OPP det :(..jajaja...mange mandager igjen:)

MMM sa for siden:

Så bra da - da er alt i orden!
Jordbær, ja, de er jo helt fantastiske om dagen! Har vært oppe i sikkert 20 bær noen dager for det er vanskelig å stoppe. Hjelper når jeg tar fløte og Splenda på - da deler jeg opp bærene ganske smått så blir det liksom mer av det :)
Men du da, er det noe som heter jordbærdietten eller er det bare det at du tar av nå som det er sesong? Er ikke helt med i jungelen av dietter, som du skjønner :o

noli sa for siden:

Jeg hopper over "meldeplikten" denne uken.

Neida, "jordbærdietten" er bare noe jeg har satt opp fordi jeg har spist så mye jordbær om dagen. :D Siden jeg har "ferie" fra ketolysekuren denne uka, så synes jeg ikke det skulle stå "ketolysekuren" i det feltet akkurat nå. ;)

matvraket sa for siden:

må vel innom å rapportere min stillstand denne uken og :rolleyes:

jaja, bedre lykke neste uke ;)

bolleboll sa for siden:

Her vil jeg også være med. Veide meg i dag, men egentlig er det mandager jeg veier meg. Sneik veide meg for jeg hadde gått opp en kg pga utskeielser på lørdag. Ble så glad når jeg hadde gått ned kg igjen. Stikker innom på mandag.:D

Turi sa for siden:

Slenger meg på her, veide meg mandag, og jeg veide mye mer enn jeg trodde. :sukk:

Noen som er behjelpelig til å lage en "sticker" om det er det det heter, for å tikke nedover på vekta. hilsen noe dataudyktig.

Elanessë sa for siden:

Om du trykker på min ticker f.eks så blir du videresendt til siden som lager de :ja:

quebec sa for siden:

idag viste vekta 71,7 :)

er veldig fornøyd, men mer fornøyd av at jeg har vært i ketose siden jeg tok et oppgjør med meg selv :)

Elanessë sa for siden:

Alkohol og baconsnacks i helgen + mensen nå gjør at jeg avventer veiingen til neste mandag

Nivanna sa for siden:

Slenger meg på den her jeg..

Dette blir mitt andre forsøk på ketolyse, den første gangen var jeg nok kanskje ikke så motivert som jeg burde være, og det ble sprekk etter ett par uker, der jeg liksom skulle være med Lindberg, men så sprakk jo alt det etterhvert..

Vet med meg selv at jeg må ha ståldisiplin, og ikke noe "litt av det skader jo ikke", osv osv. Strikt kur, da funker det kjempebra!

Nå er jeg ferdig med mine 4 første uker, og har gått 7,2 kg. Det er jeg fornøyd med, men er jo en lang vei igjen å gå! :)

Det ble 1,2 kg siden forrige mandag ved veiing i dag! :)

msplum sa for siden:

God formiddag

Etter 6 lange uker med bare vas og tøys, så har jeg endelig gått ned noen gram. Bare 300 gram, men guud så fornøyd jeg er :D

Håper inderlig at det skal løsne nå.

Gratulerer så mye til dere andre med fin nedgang!

pazuza sa for siden:

kan jeg oxo slenge meg med her, :p sliter litt her.:( går veldig opp å ned i vekt fra 70 til 68,8 å opp til 69 kg igjen

matvraket sa for siden:

jaaaaaa!!! etter flere uker med stillstand har jeg endelig gått ned 400gram!! :heia:kjempefornøyd er jeg!!!! veier nå 77,6kg!!!

pazuza sa for siden:

grattis:D godt jobbet.

bærrgen sa for siden:

Etter mange ukers slurv i matveien, tok jeg meg selv i nakken forrige mandag. Har være i ketose hele uken og spist så fornuftig og bra atte. Så når vekten bare viser 400 gram ned ble jeg litt sur!

magdalena sa for siden:

Slenger meg på her,jeg også!Begynte på ketolyse tirsdag,og idag var vekten som i går. 84.4kg ned totalt 2.1 kg siden tirsdag.Er godt fornøyd!

Turi sa for siden:

Veier :81,7, altså ingen vektnedgang. :sukk:

Maskotten sa for siden:

Jippi.. så gøy med mandagsveieklubben :O)
Jeg veide meg idag...
startvekt 101 (3 uker siden)
nå: 97,6 =3,4 kg lettere (idag)
Stolt :D

Gulleline sa for siden:

Jeg slenger meg selvsagt med her, jenter!!!
Hadde min første tur på vekta idag - siden slutten av mars. Huff, det var skikklig trist å se, gitt. Så heretter er det full skjerpings, altså.
Så jeg er klar for neste mandag, ja! Det blir spennende å se!

MMM sa for siden:

Hei igjen! klokka rakke såvidt å runde midnatt, men for meg er det enda mandag!

Ser at det har vært mange flinke folk denne uka, men også at det er endel med ujevne resultater. Jeg hører definitivt med i sistnevnte kategori... hrmpf :mad::(!! Jeg synes liksom jeg har vært så flink hele tiden, men det monner liksom ikke. Sist uke klarte jeg å skrive at jeg skulle kutte ut Lollipopbrødet og heller vende tilbake til kokte egg og brie... sånn ble det ikke, nei. Havna på noen turer her og der hos venner, på camping m.m hvor det var praktisk å ha med brødet for å ha på pålegg. I tillegg ble det noe lavkarbo øl flere dager(maks tre den ene dagen, ikke så galt, da :o?) + to tre glass hvitvin og et par øl den andre dagen osv. Men - ikke noe særlig for mye karbo i mat, den var jeg flink med. Uansett - jeg gikk 0.7 kg opp siste uka :eek::eek:. Ok - så forventet jeg ikke å gå ned, men jeg kan ikke fatte at dette skulle være nok til å legge på seg av!! Nå sliter jeg med motivasjonen i grunn, synes liksom ikke at noe monner skikkelig, det blir bare opp, ned, opp. I morges var jeg ikke i ketose engang, og det skjønte jeg på forhånd, for jeg har vært skikkelig fsulten og fysen noen dager! Men her kommer dagens lyspunkt - da jeg veide meg kl 23.30, så var jeg igjen i ketose :D. Så står det igjen å se om jeg forbrenner fett for det da...

Følte meg forresten dårlig noen dager forrige uke også, var veldig kvalm i perioder, og onsdag trodde jeg jeg skulle kollapse på jobben. Etter å ha roet det ned en lang stund, drakk jeg to glass juice og spiste en krokanrull etter råd fra lavkarbovenninne, og etter 15-20 min. var jeg rimelig i farta igjen... Hva var det!? Lavt blodsukker? Skal starte en tråd på dette om jeg ikke finner noe som passer...

Sånn - da var jeg ferdig med sutringa for i dag :o

smilefjes sa for siden:

Hjemkomst fra toukers ferie i går kveld - første veiing i dag tidlig... Minus to kilo :lol:

Har lett rivieraen rundt etter ren mat og omeletter med stor suksess og laget mye mat i leiligheten. Det gikk kjempefint. Men på kjøreturen ned og opp igjen var det en utfordring av de store å leve lavkarbo - det finnes ikke noen verdens ting å spise noe sted på veien...

Men - jeg var bevæpnet med eurodiettmåltider i tilfelle det skulle bli vanskelig, så det gikk da på et vis likevel. Til og med i Eurodisney - og der sukrer de alt.

Vekttapet kunne kankjse vært større, men jeg er kjempefornøyd uansett jeg. For omsider sitter ketosen slik den skal. Jeg må bare holde meg under femten g karb i døgnet viser det seg. Så jeg spiser kun grønnsaker og noe rømme / fløte med karb - ehm... Og rødvin...

Hadde det ikke vært for lange deilige kvelder med kjempeutsikt og rødvin hver dag, så hadde jeg kanskje tatt en kilo til, men det spiller ingen rolle. To kilo med ferieinnstillingen på maks og kos, kos kos er toppers, og jeg har det superdupert!

msplum sa for siden:

WOW! Det er jo knallbra! Så flink du har vært! :_punk:

Jeg må bare få si at jeg tror virkelig at det har løsna for meg nå. Hadde en liten snikveiing i dag og da viste vekta 1,3 kilo mindre enn i går - og så lavt har den aldri vært. Jeg noterer den ikke som offisiell men håper at det er et tegn på at jeg nå er over platået mitt.

Jeg veide meg i går jeg også - etter 1 uke ketolyseferie ... så jeg skal nå trappe ned på karb'ene fram mot helga, og regner med å være i ketose neste mandag igjen. Kommer sterkere tilbake da! ;)

Søster sa for siden:

Rakk ikke å skrive her i går, så jeg gjør det nå :) Vekten viser det samme som for to uker siden. Er ute av ketose, uten at jeg helt skjønner hvorfor, men jeg fortsetter og ser om jeg kanskje kommer inn igjen i ketosen. Veldig mange flotte resultater hos dere andre, klapper for dere :D

bolleboll sa for siden:

Stå på Søster. Dette klarer du. Jeg vet at dette kan skje men kluet er å ikke gi opp:)

bolleboll sa for siden:

Så flink du er. Stå på:)

Turi sa for siden:

Får ikke til å flytte på tickeren, men det kan jeg da offisielt gjøre. Nå er jeg på 70 tallet, om ikke noe annet!! 79 kilo på meg:nøgd:

bolleboll sa for siden:

Gtatulerer med 70 tallet.
:klem:

bolleboll sa for siden:

Så glad. :heia: -1.6 kg på meg.
Ha en flott dag allesammen

quebec sa for siden:

mornings.
ja, dette går jo som på skinner det,
er 70.3 idag.:D

forrige mandag var jeg 71.7

god mandag folkens

Nivanna sa for siden:

Hurra hurra, det ble minus 1,4 på meg denne uken..

Trappa veldig opp på treningen forrige uke, og på slutten av uken begynte resultatene å vise seg.. Håper den gode trenden fortsetter og siden jeg trapper enda litt opp på treningen denne uken, at fettforbrenningen blir enda høyere! :)

Elanessë sa for siden:

-200 gram på 15 dager her Menmen, kan ikke være misfornøyd. Det ER jo ned. Og jeg har begynt å trene. Kan håpe at det er litt muskler, hehe.

msplum sa for siden:

Jeg vet ikke hva som skjer jeg.... Var helt sikker på at nå hadde ting løsna - har snikveid meg hele uka og det har sett riktig så lovende ut....

Men i dag... Nei i dag er jeg tilbake der all driten begynte for 7 uker siden.

Nå mister jeg motet!

pazuza sa for siden:

da har jeg veid meg på morgenen å vekten er på 67,7 kg:)
sist mandag veide jeg 69kg så jeg har gått ned litt bare i løpet av en uke:D er fornøyd jeg.

Ja, da er jeg i gang igjen etter 2 uker med ketolyseferie. Jeg får melde om vektnedgang neste uke jeg da! ;)
Flotte resulater dere har her nå! :heia: :heia: :heia:

smilefjes sa for siden:

Jeg veide det samme i dag som sist tirsdag og det er jeg helt fornøyd med. HAr eksperimentert med sukkerfri sjokolade denne uka, og sett vekten gå to kilo opp og deretter to kilo ned igjen når jeg kuttet dem ut, så eksperimentet var verdt det :smile:

Sist tirsdag hadde jeg nedgang siden sist da.

pazuza sa for siden:

synes disse tickerene er vanskelig å lage jeg, når det er på engelsk
noen som har lyst til å lage en for meg hehe, :D har ikke helt kjønt hvordan jeg skal lage den.

magdalena sa for siden:

Opp,til 85 kg,nå blir jeg veldig frustrert...:mad:

pazuza sa for siden:

huff da, det kjønner jeg, men ikke gi opp

Gulleline sa for siden:

Min første rapport her på mandagsveie-klubben!
Har gått ned 1,2 kg siden forrige mandag - og er vel strålende fornøyd med det!:D
(Bortsett fra at det var opp 0,4 fra igår, da... Den ødela bittelitt for meg, altså!) :mad:

Søster sa for siden:

Minus 600 g denne uken :D

Søster sa for siden:

Tusen takk for oppmuntrende ord bolleboll! Slikt gjør godt når en føler at det ikke går rette veien :)

Lava sa for siden:

Dere er så flinke! :heia:

MsPlum; ikke gi opp, prøv heller å finne årsaken til dette! :klem:

smilefjes sa for siden:

Msplum - for meg er det ofte sånn at jeg går en kilo eller to ned, så går den litt opp igjen, så ned, opp, ned og opp osv. Men summa summarum går "snittverdien" på målingene jevnt nedover. En dag veier jeg 104,5 så kan den være på 107 et par dager, og etterhvert ender den gjerne på å ofte ligge på feks 105,5. Neste gang jeg tar av får jeg gjerne en måling eller to på 103, så 106 et par dager, så stabiliserer det seg på 104.

Og sånn tusler det sakte ned :smile: Kanskje det er sånn for deg også?

Opp med hodet - hadde du ikke levd så riktig som du vet du har gjort, ville du nok sett høyere tall enn du gjorde nå uansett :klem:

pazuza sa for siden:

ja sån er for meg oxo, i går veide jeg 67,7 i dag 69 hmm er det vekten jeg veier meg på som er feil eller er det normalt

Nivanna sa for siden:

Juhu, denne opptrappingen av trening har virkelig hjulpet altså.. :) -2 kg denne uken!

Håper på gode resultater fra alle andre også.. :)

Elanessë sa for siden:

Det var 100 gram opp denne gangen gitt... noe jeg i den store sammenhengen anser som stillstans egentlig - så det går greit :)

smilefjes sa for siden:

Hm. Stillstand i en hel uke nå - da justerer jeg litt på maten.
Men er fornøyd likevel. Jeg har jo spist jordbær...... Og det var verdt det ja...

Men nå - fullt fokus uka som kommer. Trening og kun riktig mat.

Samhaineve sa for siden:

Endelig ferie. Nå skal jeg bruke litt tid på meg selv og legge en slagplan framover.
Det har gått sent, men det har skjedd litt forandring i alle fall.
God sommer alle sammen.

søt uten sukker sa for siden:

Litt opp og ned i hele sommer i grunnen.. Noget som skyldes at jeg koser meg altfor mye.. Men vekta var gått litt ned fra forrige uke, og var nå på 74.9. m.a.o under 75 og det er deilig! og Inspirerende:D Nå skal jeg være FLINK uka som kommer!!

Etter drøye to uker på ketolyse"ferie" og 4,4 kilo i pluss :eek: - så startet jeg på kur forrige mandag igjen. En uke etter kan jeg melde om at akkurat 3 kilo er borte! Så nå er det "bare" 1,4 kilo igjen før jeg er tilbake på laveste vekt. Ganske fornøyd med å ha vært så flink! :heia:

pazuza sa for siden:

da har jeg gått ned enda noen gramm,:)nå veier jeg 66,6 kg
er fornøyd jeg så lenge det går nedover:D

Gulleline sa for siden:

Jupp - da var det min tur! Siden forrige mandag har jeg gått ned 0,9kg. Litt opp og litt ned - og så mest stillestående de siste dagene, men jeg får vel anse meg fornøyd med nedgang! Man ønsker jo så mye mer, gjør man ikke??? ler Men jeg fortsetter i den gode tralten jeg er, jeg holder meg komplett unna sukker - og noe annet sukkerfritt snop spises faktisk ikke. (Bortsett fra 4 små sjokkisruter på lørdag og bittelitt bacongull, da... :o)

Søster sa for siden:

Minus 100 g denne uken, det vil vel egentlig si at jeg har stått stille. Jeg har til nå gått ned 5,5 kg. siden jeg startet på ketolyse siste uken i april. Ikke det store resultatet kanskje, men jeg er likevel fornøyd med at jeg har greid å legge om kosten. Jeg har nå begynt å innstille meg på at jeg ikke kommer til å gå raskt ned i vekt, men at det skjer gradvis som en følge av det nye kostholdet. Og det er egentlig helt greit :)
Har slitt en del den siste tiden med magesmerter etter måltidene og i lang tid etterpå. Virker som at jeg produserer for mye magesyre, og at jeg ikke tåler egg så godt. Har tatt en kur med Pepcid og det har hjulpet.
Ja, det var en liten raport fra meg :p

pazuza sa for siden:

jupp var nesten for bra til å være sant,hehe,gikk opp en kilo igjen etterpå, lurer på hvorfor det varierer sån, noen ganger, flere som har opplevd det samme her tro:rolleyes:

smilefjes sa for siden:

pazuza - jeg har det sånn hele veien jeg. Ned to kilo, opp igjen en kilo, en kilo til opp, en halv ned, to ned igjen, to opp igjen osv.

Men hvis jeg tegner inn alle målingene på en kurve ser man godt hvordan vekten kryper jevnt og trutt nedover hele veien selvom den svinger fra dag til dag. Det gjennomsnittlige måleresultatet synker heldigvis hele veien.

At det er en kilo opp en dag kan være feks at du har spist spekemat dagen før - da trekker kroppen litt mer vann til seg, eller om du har trent hardt, da veier ihvertfall jeg som regel en kilo mer dagen etter, eller om du har vært på do etc etc :smile:

pazuza sa for siden:

'

hei smilefjes:)
godt at det ikke er bare jeg som sliter med vekten opp å ned, er nk sant det du sier, å muskler veier jo oxo litt mere en fett oxo, har jeg hørt.

jeg snik veide meg i dag tidlig å da hadde jeg gått ned til 66,8:rolleyes:
er litt nedtur å se på vekten at man har gått opp igjen, å en lettelse når den har gått ned igjen hehe. i grunn litt forvirrende oxo synes jeg da.

etter det jeg har forstått så vil vekten ha gått ned igjen, når kroppen har stabelisert seg, med muskler å alt, får det er jo en del kroppen må vennes til å jobbe med, tror jeg når man går på denne dietten her.

jeg har nå endelig rotet meg til å bestelle boken, slank med ketolyse:)
den gleder jeg meg til å få i posten, naboen har akkurat fått sin, å jeg har tittet litt i den, den så kjempe fin ut.

Elanessë sa for siden:

-1,1 kg på meg i dag!! Er overlykkelig

Veldig fornøyd i dag! Har gått ned akkurat 1,4 kilo denne uka og er dermed tilbake på laveste vekt igjen - akkurat som jeg håpet! :stortsmil

Nivanna sa for siden:

Det var som jeg fryktet, kun ned 100 gram denne uken.. Men har trent MYE og spist riktig, så jeg får bare fortsette! :)

pazuza sa for siden:

jeg har gått opp litt igjen, til 67,5:rolleyes: men skal ikke klage egentlig, vet at jeg vil gå ned igjen snart:) så alt i alt har jeg gått ned 4 kg:) tilsammen da, selv om det er litt opp å ned. har spist mye grillet kjøtt å litt jordebær med litt fløte i det siste.

Gulleline sa for siden:

Jeg har parkert baken min på samme vekt som på forrige mandag. :mad: Har vært flink og er litt lei meg...

bolleboll sa for siden:

Står på det samme. Glemte å skrive i går

Søster sa for siden:

Hm.. jeg husker ikke akkurat hva jeg veide forrige uke, men jeg har trolig gått ned 200-300 g. Og jeg er bare glad for at det går rette veien :)
Nå skal jeg huske å notere ned vekten min ;)

Karenina sa for siden:

Hei! Jeg melder meg på her jeg og!:) Jeg er ny på ketolysekur, og har bestemt meg for at mandager skal være min veiedag:) :_punk:

Søster sa for siden:

300 g ned var det, ikke så vanskelig å finne ut det siden jeg hadde skrevet hvor mye jeg har gått ned totalt i forrige uke :o

smilefjes sa for siden:

Er riktignok bare søndag enda, men jeg har endelig gode nyheter så jeg starter mandagen tidlig jeg :smile:

Jeg har tatt av to kilo! Omsider!

Ser ut som om jeg ikke går ned noe hvis det er mye stress. Maten er den samme denne uka som ellers stort sett, og trimmen også. Men altså omsider noen få dager med mindre stress og mere og bedre søvn - og to hipp-hurra-kilo :lol:

Karenina sa for siden:

Gratulerer Smilefjes! Da har du all grunn til å være glad!:) 2 kilo er jo helt knall!:D

msplum sa for siden:

Gratulerer så mye!
Dette fortjente du nå!

pazuza sa for siden:

æsj jeg har gått opp litt igjen, til 67,4:( håper det går fort ned igjen

Karenina sa for siden:

Jeg har gått ned 1,7 kg siden forrige mandag!:heia:Er kjempefornøyd!:D Dette var min første uke på ketolyse, og jeg føler virkelig jeg har fått en kickstart! Siden forrige fredag har jeg gått ned 2,6 kilo. Gleder meg til fortsettelsen!

Ha en god mandag alle sammen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.