langaard sa for siden:
Hei alle ikkerøykere!! Hjelp!! Har røyka i mannsalder, slutta i går!! Herregud som jeg sliter nå! Hjelp, dette må jeg klare:hylgrine:
langaard sa for siden:
Hei alle ikkerøykere!! Hjelp!! Har røyka i mannsalder, slutta i går!! Herregud som jeg sliter nå! Hjelp, dette må jeg klare:hylgrine:
senorita sa for siden:
lykke til!! klart du klarer det :) blir litt som karboabstinenser tenker jeg?
langaard sa for siden:
Abtsinensene med lavkarbo var (peace of cace) i forhold til dette:eek:
Nutta sa for siden:
sliter skikkelig jeg og hver gang jeg prøver slutte :P har røyka i mange år. Mn har tenkt å slutte imorra gruermeg
Kitt sa for siden:
Jeg sluttet 2. januar i 2010 etter 27 år som veldig innbitt vanerøyker!:D
Hadde jeg visst hvor lett det egentlig skulle gå, hadde jeg gjort det forlengst!;)
Slet veldig i 2-3 uker og så var det helt greit! Hadde aldri trodd jeg skulle fikse det, men det gikk over all forventning! Når jeg en sjelden gang tenker at det hadde vært godt med en røyk, ler jeg litt av meg selv og tenker at nå tuller jeg fælt, jeg røyker jo ikke!:p
Hold ut en dag av gangen, så er du plutselig ikke- røyker, du også!:heia:
langaard sa for siden:
Solskinnshistorie anyhwone??
zanna sa for siden:
Jeg slutta å røyke i august i fjor, det har gått helt bra! Etter de første dagene blir det lettere og lettere :)
Lisbeth sa for siden:
Jeg slutta 27. januar, og har vært røykfri i snart 4 uker :) De 2-3 første dagene er absolutt verst, så bare du holder ut går det snart mye lettere :ja:
Sunda sa for siden:
GOD røykfri morgen!! Sluttet i sommer, hadde en kjempesprekk i hele desember, men er nå Back on Track - dette klarer du!
Karbo-abstinenser er egentlig bare koselig å ha i forhold til dette, men tror faktisk at det kan hjelpe jeg! Å ha begge typer abstinenser. Husk at suget etter en røyk går bort etter bare noen få minutter;) Gå en tur! Få frisk luft! Alle de gode gamle rådene gjelder fremdeles - fordi de faktisk virker:o
Skal ikke være kjepphøy - sliter innimellom jeg også, men EEEElsker at nå er det JEG som har kontroll på nikotinen, og ikke omvendt!
LYKKE LYKKE til - du er fliiiiink!
bigmum sa for siden:
Jeg sier bare EN ting: LES BOKA!! LEEEEES BOKA!! Den er helt fantastisk, og det er lekende lett å slutte, den gjøre det både deilig og morsomt å slutte!!
Allen Carr "Endelig ikke-røyker". Han pleide å røyke 60 om dagen hele livet, og dette er IKKE en skremselspropagandabok, bare en genial bok :)
Hilsen lykkelig ikke-røyker, endelig, etter 16 år med 20 om dagen :)
Tittit sa for siden:
Hei:)
jeg hadde min 4 mnd feiring i går.
jeg har røyka i 24 år og gikk over til snus for 4 mnd siden.
jeg har vært på røykeavvenning utallige ganger men har bare klart det ordentlig når jeg har vært gravid. etter at jeg startet å snuse så har jeg ikke hatt noe sug etter røyken,jeg ble nesten litt fortummlet i starten for jeg er ikke alltid den opptimistiske så ventet hele tiden på at jeg kom til å sprekke.
den største gevinsten er helsa og ei lommebok med 10 000 kr ekstra i etter 4 mnd :D
LinLeia sa for siden:
Jeg slutta i november,- synes det har vært fryktelig vanskelig. Men fult mulig!
Jeg ser stadig nye fordeler med å være røykfri. Elsker all tiden jeg har fått til rådighet. Tidligere måtte jeg hele tiden planlegge når og hvor jeg kunne ta neste røyk. Var fullstendig nikotinstyrt!!
Ønsker deg masse lykke til,- husk du må finne din egen motivasjon, og din egen vei. Det som fungerer for noen blir kanskje feil for deg... Ha en fin dag;)
langaard sa for siden:
Tusen takk til alle for oppmuntrende og gode ord:)
Nina L sa for siden:
Jeg syns det var mye værre å slutte med sjokolade, enn røyk! Så hvis du allerede har klart å kutte karbohydrater, så vil røyken gå lett :D Masse lykke til!!
Sothøna sa for siden:
Jeg har holdt opp siden 14 oktober, så det blir litt over 4 mnd nå :heia:
Men greia som gjorde at det fungerte for meg tror jeg var
at jeg hadde tenkt på det en stund, men ikke sagt det til noen.
Bestemte meg på å prøve selv, ikke fordi andre masa om det ;)
Så en dag så tenkte jeg bare,
nå skal jeg se hvor lenge jeg greier å holde opp,
sa aldri at jeg hadde slutta, holder bare opp, og det gjør jeg faktisk enda :heia:
Har røykpakken i skapet enda, og det er betryggende å ha den der.
Har veldig lyst på røyk innimellom,
men trøster meg da med at jeg nok hadde blitt veldig dårlig hvis jeg tar en nå,
så da utsetter jeg det litt til, og da går det som regel over :p
Jeg brukte litt damesnus de første par dagene, men det var ikke greia mi nei,
så da får det heller være :)
Lykke til :klem:
langaard sa for siden:
Takk for oppmuntrende ord Sothøna:) og gratulerer til deg som har kutta røyken!!
Sothøna sa for siden:
Jeg har ikke slutt og ikke kutta,
jeg bare "holder opp" :p
langaard sa for siden:
He he:lol:mayor sa for siden:
kan være veldig lurt og bare holde opp!
men anbefaler deg og holde deg unna alkohol en stund,ihvertfall sammen med andre som røyker..
Går greit og slutte om du har bestemt deg:D
aatinka sa for siden:
Jeg har vært røykfri i litt over et år nå, slutta med hjelp av Champix-tabletter og syns det hjalp meg veldig. De har også et opplegg på nett som kan være greit å følge. Jeg klarte til og med å fortsette å la være å røyke da mannen min sprakk og begynte igjen!
Ellers er de første 3 dagene verst :-) Og de 3 første ukene :-)
Boka til Alan Carr kan også anbefales, jeg klarte å slutte lett etter å ha leste den, men var så dum å begynne igjen...
Lykke til, det er så mange fordeler med å slutte/holde opp/kutte/slippe røyken. Ikke minst å slippe å lukte så ekkelt. Jeg kjenner det veldig godt nå - tenk at jeg har luktet så vemmelig! Pusten er bedre, jeg piper ikke lenger når jeg puster ut....
Stå på, du klarer dette!!
ninasov sa for siden:
åh, jeg får sååå lyst å slutte å røyke igjen nå når jeg leser om dette... jeg har planer om å slutte ja, men skal på fest på lørdag da... blir vel litt vanskelig å slutte før det tenker jeg... men jeg vet av tidligere erfaring at det er bare de første 3 dagene som er verst, og om du har noe å gjøre på de dagene, så går det fort over... jeg skurte ned hele leiligheten jeg da jeg sluttet å røyke. da luktet det deilig rundt meg, og jeg hadde noe å gjøre, og til og med jeg stinket ikke mer... så jeg skal snart slutte igjen... må bare vente til festingen er over tenker jeg...
langaard sa for siden:
Tusen takk for oppmuntring!! Ja, det er ekkelt å tenke på at jeg har gått rundt og STANKA i så mange år:eek: Tror jeg skal kjøpe meg en ny parfyme i dag:)
Matglad sa for siden:
Signerer denne. Selv har jeg bare lest den etter at jeg slutta å røyke. Dog hadde jeg fremdeles tanker om at det ville være godt med røyk. De tankene gikk opp i røyk i takt med at boka ble lest, hehe. Kjenner mange som har sluttet ved hjelp av den (inkl min svigermor som hadde røyka i 40 år, hun skulle absolutt ikke slutte, var bare nysgjerrig på boka). Absolutt verdt et forsøk. Det er som bigmum sier ikke moral, heller humor vil jeg si. Og det geniale er at han belyser dette med å bruke viljestyrke, det varer gjerne ikke evig. Han hjelper til å snu disse tankene på en genial måte synes jeg.
Lykke til :)
langaard sa for siden:
Har boka ja:) leser litt hver dag:)bigmum sa for siden:
Men da vet du vel også at du ikke må slutte å røyke før du er ferdig med boka? Viktig å følge instruksene :)
Kitsu sa for siden:
Røykte to pakker rullings i uka i åtte år, slutta på dagen for ca. tre år siden og har ikke rørt røyk siden. Er måten jeg gjør ting på. Type BOM-STOPP. Av og til er det å være inni granskauen sta en god ting.
nina.oyen sa for siden:
Hei
Jeg føler med deg, har sluttet selv og synes det går veldig greit. Ikke fordi jeg er flink og har en super viljestyrke, men fordi jeg har lest boken til Allan Carr, endelig ikke røyker. Det er den ENESTE måten å slutte på, om du ikke vil ha litt lyst på røyk resten av livet. Løp og kjøp, lykke til
langaard sa for siden:
Takk for støtte:) boken ligger ved siden av meg:) og skal leses!:)
langaard sa for siden:
Røykfri på tredje dagen:) humøret er bra!! Dette skal jeg klare:) Alle som røyker, HENG DERE PÅ!!!:D
Lisbeth sa for siden:
:heia: :heia: :heia:
Sothøna sa for siden:
:heia: :heia:
langaard sa for siden:
Jeg er sånn ( vil ikke gjøre som andre sier) sta ? Skikkelig !! Og det hjelper:D
hermanlizm sa for siden:
Jeg sluttet nylig å røyke (1 måned siden) har røkt i 5 år.
Det du burde gjøre er å finne noe godt og uten særlig med karbohydrater å erstatte med de første to ukene, DET ER DE SOM ER VERST!
Når jeg sluttet bare bråstoppet jeg, vet ikke om du også gjorde det eller trappet ned?
Uansett, IKKE FALL FOR FRISTELSEN. Nikotinsuget dempes utrolig etter en uke og uken etter føler man seg så mye bedre! :)
STÅ PÅ!
ninasov sa for siden:
jeg har nå planer om å slutte over helgen... så får vi se om jeg klarer å holde meg når jeg skal i mamma sin 50-årsdag 19. mars... ellers får jeg vel bomme røyk den kvelden da så jeg slipper å måtte røyke opp før jeg slutter igjen.. he he
langaard sa for siden:
Røykfri i 4 døgn nå:D Jeg hoster ikke lenger!!:D
Kitsu sa for siden:
Så flott da! Lykke til videre.:)
langaard sa for siden:
Takk snille du:)
aatinka sa for siden:
Ja se der! Hold på den følelsen :) Det blir bare bedre og bedre etter hvert! :D
Og ikke la hodet ditt lure deg - jeg fikk helt merkelige tanker etter hvert - om at jeg hadde vært så flink at jeg fortjente en røyk f.eks... Utrolig hva den avhengigheten får oss til å tenke/gjøre.
Du er kjempeflink!!!
langaard sa for siden:
Om 6 minutter har jeg vært røykfri i en uke!! Gikk en tur i kveld i skikkelig hurtig tempo! ble ikke kortpusta engang!! Det her SKAL jeg klare!!Livet er deilig som ikkerøyker og lavkarbofreek:)
silje21 sa for siden:
Akkurat samme problemet jeg har med sjokolade og Japp ikke minst
langaard sa for siden:
Takk!! Jeg skal klare dette!! FOR POKKER:gator:
Taran sa for siden:
Jeg slutta for snart 4 mnd siden, det har gått supergreit for min del. Hadde da røkt i ca. 29 år...huff....:D
Jeg hadde en større operasjon i begynnelsen av november og både gubben og jeg ble enig om å slutte å røyke i den forbindelse. Jeg har klart meg uten noe substitutt, men min mann har brukt champix-tabletter og har meget god erfaring med de. :)
Så deilig å endelig være røykfri og ikke minst tenk på alle pengene man sparer. :eek:
Stå på! Dette klarer du!
Modezty sa for siden:
Så bra at du har bestemt deg for å bli røyk-fri! :heia:
Jeg hadde røkt i ganske mange år når jeg sluttet å røyke for 13 år siden. Da hadde jeg røkt 20-30 sigaretter daglig i mange år (orker ikke telle etter - men siden slutten av tenårene). Det var litt rart de første dagene, og noen dager så tenkte jeg at jeg bare måtte holde ut noen timer, og da gikk suget over. Hadde en liten sprekk for 8 år siden, som varte noen få måneder, men har siden ikke røkt, og heller ikke savnet den.
Heier på deg :heia:
langaard sa for siden:
Tusen takk for oppmuntring!!:)må si dere er gode å ha!:)
Marygold sa for siden:
Masse lykke til !!! Dette klarer du, er kun viljestyrke det står på :)
Jeg røkte i 7 år, og sluttet etter at kjæresten min sa jeg stinka for mye til å kysse meg etter jeg hadde røkt...... Sluttet dagen etter, som nå snart er 2 år siden.
Jeg brukte tyggegummiene da, som jeg syntes var geniale, så lenge man leser bruksanvisningen nøye, som de færreste gjør....
Og de brukte jeg et par mnd, så slutta jeg av meg selv... Våkna en dag og oppdaget at det var ei uke siden sist jeg tok en tyggegummi :)
I etterkant når røyksuget har meldt seg, tenker jeg bare "for noe idiotisk, jeg røyker jo ikke"... Så tenker jeg på noe annet :p
Det er kun de første ukene som er ille, så går det bra :) Viljestyrke må du jo ha som er på en lavkarbo diett, så dette er nok ikke noe problem :)
Nutta sa for siden:
Nå er jeg igang også.. det er tøft, men mest psykisk. for hodet tuller med meg og kommer med tusen unnskyldninger for å ta en røyk :P Men jeg VIL virkelig klare det! :)
langaard sa for siden:
Fokuser på alt det positive med røykeslutt!:) Stå på! Dette klarer du fint:heia::heia:
Sunroad78 sa for siden:
I august har eg vore røykfri i 3 år. Eg bestemte meg for å slutte når eg plutseleg fant ut at eg hadde røyka halve livet :s. Når eg kjente røyksuget (noko eg gjorde den første mnd) var å tenke på alt det positive med røykslutten; slepp å skifte putetrekk kvar dag, kan bruke ei t-skjorte meir enn 4 timar, slepp å vaske ytterkle fleire gongar i veka, bedre pust, bedre smak, mindre tett i nasa, generelt bedre helse og bedre økonomi :D
Ynskjer du virkeleg å slutte så klarar du det LETT, men har du det minste tvil på om du klare det, så kan det bli vanskeleg. Våkn opp kvar morgon og dra eit skikkeleg magedrag med rein luft utan den ekle nikotinlukta, skikkeleg hærlig :D :D
Lykke til, dette klarar du :D
Tone-G sa for siden:
:lol: Du er såååå flink!
Tone-G sa for siden:
Jeg har også slutta.. Sist høst :ja:
Er utrolig glad for det nå! Jajo, veldig lett var det ikke og jeg er uenig i at det kan sammenlignes med karboabstinenser.. Men er man innstilt på å slutte, går det lettere enn man skulle tro :ja:
Lykke til! :heia:
Tenk hvor godt du lukter når du er røykfri! :ja:
Tone-G sa for siden:
Her er den tråden jeg startet da jeg sluttet å røyke.. Kanskje du finner noe motivasjon der.. Det er mange av oss som har sluttet ;)
langaard sa for siden:
YEES! dag 10 som ikkerøyker:) Humøret er på topp! livet er godt å leve!:D
Sothøna sa for siden:
:heia::heia:
Beurre sa for siden:
langaard sa for siden:
Takk:rodme:
langaard sa for siden:
14 dager uten røyk i dag!! det går så det suser!:stortsmil
Bøtt sa for siden:
Fyttikatta så bra gratulerer:heia: sko ønska det var meg ,må slutte jeg også men ikke helt ennda....hørt den før hæ?:D
langaard sa for siden:
Anbefaler deg på det sterkeste å kutte røyken!! Det er deilig å være røykfri:D
aatinka sa for siden:
Hurra!!! Det blir bare bedre og bedre :D
:blomster::blomster::heia::heia::heia:
langaard sa for siden:
Takk! ja det blir bare bedre og bedre:_punk::lol:
langaard sa for siden:
Yesss!!! Røykfri i 30 dager:D Er stolt, men kunne unnvært de ekstra kiloene!! det til tross for at jeg spiser det samme som før:confused: Men skitt au, jeg er en ikkerøyker iallefall:D Det går seg vel til etterhvert:roert:
Kitt sa for siden:
Ikkerøyker er viktigst!:heia::heia::heia:
langaard sa for siden:
Takk kjære Kitt!! Trengte litt heiarop nå kjenner jeg:):roert:
Kitt sa for siden:
Bare hyggelig!:)
Vet jo hvor hardt det til tider kan være. Er bare 15 måneder siden jeg tok min siste røyk etter 27år!:o
Jeg la på meg en del og diabetesen min har fått klikk og blodsukkeret gjør som det vil!:eek:
Likevel sier legene og dia- sykepleieren min at det aller viktigste er at jeg har stumpet røyken!!!:ja:
Så stå på! Det kan holde hardt, men dette klarer du!:heia:
langaard sa for siden:
TAKK KJÆRE DEG:klem:
Beurre sa for siden:
Jeg vil også heie! :heia: :heia:
Og du er bare så smart som har et litt avslappet forhold til vekt akkurat nå, for du har helt rett - det går seg til igjen! :ja:
Jeg ødela skikkelig for meg selv etter røykeslutten min. Visste på forhånd at forbrenningen kunne bli litt nedsatt i en kort periode, men likevel klarte jeg å bli helt satt ut av at jeg gikk opp et par kilo selv om jeg spiste sunt. "Ingenting hjelper - jeg kan like godt hive innpå alt godteriet jeg har lyst på", programmerte jeg hjernen min til å tro, og det resulterte i 20 kilo opp istedenfor to... :rolleyes:
Men så dum er jo ikke du! :heia:
Og bare for å ha nevnt det: Jeg er uansett sjeleglad for å være kvitt røyken! :D
langaard sa for siden:
Er det så få som røyker herinne?
langaard sa for siden:
YESSS!! 40 dager røykfri i dag og vekta er på tur nedover:stortsmil
bevaremegvel sa for siden:
Grattis med røykeslutt :)
Jeg slutter for leeenge siden og det var tøft, men jammen er jeg glad for at jeg klarte det :rolleyes:
aatinka sa for siden:
:heia::heia::heia: for røykeslutt og
:heia::heia::heia: for at vekta går ned :D
LIBBA sa for siden:
Veldig bra.
Gratulerer med 40 dager :heia:
Dette klarer du.
.......Jeg slutta å røyke for ca 6 år siden. Gikk veldig greit, for motivasjonen var på topp. La på meg en del kilo, men bestemte meg for at det skulle jeg ta meg av siden. Har gått en del opp og ned siden da, men nå skal dem bort for godt ;)
Heier på deg :klem:
langaard sa for siden:
Tusen takk for gratulasjoner og heiarop:) Blir gla jeg :klem:
Bonitta sa for siden:
Du er flink!
Jeg sluttet ved hjelp av Champix, noe som gikk overraskende bra.
Men dumme meg trodde jeg hadde kontrollen, så jeg gadd ikke hente ut fler på den resepten. Og sakte men sikkert skled jeg tilbake til gamle vaner... en røyk nå og da ble til en røyk morgen, en efta, en kveld osv...og plutselig var antallet økt betraktelig.
Alt handler om vilhjestyrke! Etter denne Champix-episoden har jeg ikke prøvd på nytt, men VET at jeg klarer det hvis jeg vil. For tablettene gjorde det enkelt faktisk.
Synes du er superflink som gjør det på egenhånd!
Buffy77 sa for siden:
Heisann!
Stå på! Dette klarer du! Jeg har nå vært uten røyk i 17 dager! Brukte plaster 3 første dagene, men trengte det ikke mer. Jeg har vært skikkelig røyksjuk kanskje 4-5 ganger disse dagene, og det er overraskende lite. Jeg tror det handler om å væåre motivert! Og å kunne minne seg selv på hvor godt det faktisk er å være røykfri! Det er faktisk helt topp!!!! Pusten er bedre, slipper den stygge lukta av klær, hår osv... Man slipper det evige "jaget" etter å komme seg ut for en blås...
Jeg har ikke gått opp noe på disse dagene. Jeg spiser lavkarbo-kost, som jeg har gjort de siste 2 mnd (er i ketose). Jeg har ikke gått ned noe særlig heller da... men så lenge jeg ikke går opp, så er jeg kjempefornøyd med det nå i begynnelsen. Forbrenningen går jo tross alt ned med 30 % når man slutter å røyke...
Men jeg er overbevist om at så lenge man ikke erstatter røyken med å putte i seg alt mulig av usunnheter, så går man ikke opp i vekt etter røykekutt! :)
Håper det går bra, og at du virkelig nyyyyter din røykfrie tilværelse!! :))))
Kula sa for siden:
Gratulerer! Selv har jeg nå vært røkfri i 2342 dager, og det går nå lenge mellom hver gang jeg tenker på sigaretter...
Jeg røkte i 25 år, og de siste årene med sigaretter var jeg sjelden under 60 om dagen. Det som hjalp meg mye med motivasjonen den første tiden etter at jeg sluttet, var å tenke på at dagene med forferdelig abstinens og ubehag ville være helt bortkastet hvis jeg begynte igjen.
Stå på!
langaard sa for siden:
Stolt jeg! 50 DAGER og fortsatt røykfri:D
Men buksene mine har blitt ubehagelig trange:(
LIBBA sa for siden:
VELDIG BRA !! :D
Gratulerer og stå på :heia:
Blir bare bedre å bedre ;)
langaard sa for siden:
Takk Libba!!:klem:
Blir så glad for gratulasjoner!! Tøffe tak innimellom, men pokker heller, Jeg er en ikkerøyker!! NEMLIG!!:D
Sothøna sa for siden:
Så lenge de bare er ubehagelig trange,
og ikke alt for små...da synes jeg du skal være sabla fornøyd jeg altså :heia:
langaard sa for siden:
Sant det Sothøna!
Men fra i dag er meieriprodukter ut:D
Har ikke råd til ny grderobe nå:o
Sothøna sa for siden:
Tror så absolutt du greier dette jeg da :ja:
Gått så lang tid uten røyk nå,
så da kan du begynne å fokusere på andre ting igjen ;)
Sier hun som antagelig må ha ny bunadsvest :o
langaard sa for siden:
He he:D
Om 1 år er vi 2 røykfrie sylfider! ( om det er et mål da:rolleyes:)
LIBBA sa for siden:
Helt riktig. Det er en god innstilling. :)
Ikke fortvil om buksene blir litt trange. Du får det av igjen.
.....Jeg hadde 3 lange opphold før jeg sluttet for godt.
Grunnen til at jeg begynte igjen da var at jeg syntes det kom på for mange kilo. Idiot var jeg :mad:
Ikke gjør samme tabben.
Ps: Takk for melding :klem:
Sothøna sa for siden:
Skal ihvertfall være røykfri
og så sunn som jeg får til å være.
om jeg blir sylfide av det, ja så la gå :p
langaard sa for siden:
:lol: oss sylfider imellom:lol:
langaard sa for siden:
Melding som fortjent:klem:
LIBBA sa for siden:
Ha en strålende dag :klem:
LIBBA sa for siden:
Håper det har gått bra med deg i påsken :)
Kitt sa for siden:
Hvordan går det med alle flinke folk?;)
Jeg kan altså feire 16 måneder som røykfri i disse dager, men akkurat i dag har jeg plutselig lyst på røyk etter frokost!:eek::eek::eek:
Må være fordi vi var innom et vennepar i går som røyker og snakket litt vel mye om røyk og vaner og sommer og sitte ute og.......
Hadde jeg visst at det ikke var røyk i huset, så, men vet det ligger noen pakker nede som jeg har "stjålet" fra min sønns lommer..........
Nei, uff, får bare finne på noe å beskjeftige meg med til det går over!:p
Kula sa for siden:
Nei huff! Ikke tenk tanken en gang! Jeg får fremdeles noen få flashbacks om hvor godt det var med sigaretter 6-7 år etter røykeslutt. De går over på noen sekunder.
Stå på!
langaard sa for siden:
80 dager røykfri i dag!!
Stolt!!:D
Kitt sa for siden:
Og det har du all mulig grunn til! :heia:
Jeg ga bort lighteren min i dag, jeg. Etter drøyt 16 måneder som røykfri, har jeg ingen grunn til å gå med fyr i vesken, liksom!:p
Hender det stikker til med røyklyst i disse varme utesitter- dager, men jeg røyker jo ikke!:w00t:
Ingen grunn til at jeg skulle ta en røyk, altså!;)
langaard sa for siden:
Nei, vi røyker ikke!!
Beste vi kan gjøre for helsa vårres:D
LIBBA sa for siden:
Kjempeflinke begge to :heia:
Kula sa for siden:
Stå på!
Forresten, du vet vel at Langaard er navnet på et gammelt norsk tobakksfirma?
Marella77 sa for siden:
Hvordan går det? Fortsatt en ikke-røyker? Håper det fortsatt går bra! Ble litt inspirert :) jeg er sosial-røyker, var storrøyker for mange ør siden! Etter lavkarbo-start, har jeg tatt 1-3 røyk om dagen...
langaard sa for siden:
dd!! Er i røykesluttstadiet enda, er jeg redd!! Sambo slutta for over et år siden, så det er mye!!mas er jeg redd!:eek:!'langaard sa for siden:
Er superredd:eek:
Marella77 sa for siden:
dd, hva betyr det? Røykesluttstadiet er jeg også i, har vært i det i 12 år, med noen lange pauser, Hehe :) ps, kan jeg spørre hvor gammel du er? Bare nysgjerrig ;)
Marella77 sa for siden:
:boxing: lol
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.