Aline sa for siden:
på oppfordring, så starter jeg nå en sko-tråd ;)
og dette er favoritt-party-skoene for tiden :D
Aline sa for siden:
på oppfordring, så starter jeg nå en sko-tråd ;)
og dette er favoritt-party-skoene for tiden :D
Anne sa for siden:
Waw, Aline....Kuuule...farge? Sort/hvit?
Skal legge inn skobilder i kveld...har noen hjemme:p Fint at du laget sko-tråd:klem:
Aline sa for siden:
sorte og hvite, ja :)
Aline sa for siden:
også har jeg funnet meg gummistøvler :D ser du Elian? jeg klarte det :) jippi!!
det måtte litt klipping til, men pytt ;)
Aline sa for siden:
må fortelle en liten sko-historie...
var på julebord og bordplasseringen skjedde på følgende. alle menn hadde fårr bordkort og alle damene la skoene sine i en haug. så trakk alle mennene en sko hver. og de måtte finne den som matchet...
neste år trenkte vi å ha en vri... Damene sine navn står på bordkortene, og alle menn legger skoene sine i en haug :D :D
kaos... ;)
ok ,vi gjorde det faktisk ikke, men det hadde jo vært artig :D
Anne sa for siden:
Kuuule ..jeg har "hvite"..maken...Ilse Jacobsen støvler. Nå har jeg sett de har kommet med kort skaft også:pAline sa for siden:
det var ilse jeg også hadde tenkt til å kjøpe, og når jeg hadde overtalt meg til at det var greit å bruke så mye penger på de, så viste det seg at det var utsolgt...
men så fant jeg disse til 200 :D
ikke samme kvalitet og ikke like fine, men de er vantette, de passer og de er røde :) alt jeg krever :p
:klem:
Daizy sa for siden:
De var kjempekule... :) Godt å høre at det er flere enn meg som har skodilla ;) Eller at det er noen som er 'værre' enn meg (og faktisk tar bilde av skoene sine og legger de ut.. hehe) ;)
LilNoor sa for siden:
I denne ukens KK har de noen fiiiiine 50 talls inspirerte sko! Noe slike vil jeg har meg når jeg blir liten! Ikke det at jeg er flink til å gå med høyhælte sko... Men skal prøve! :D
Aline sa for siden:
du kan gå kurs hos meg :) innbiller meg at jeg klarer det, men hvem vet :p
Anne sa for siden:
Smart, Aline. Jeg kjøpte mine for to år siden(Ihvertfall), før andre lagde sånne fine slagstøvler....Så da ble det Ilse. I dag er det masse lekre, mye rimligere støvler. Flott:pAline sa for siden:
men ilse sine har ullfòr!!! det hadde vært greit kjenner jeg :ja: men det pleier ikke være så kaldt som det er nå, hele året "over here" ;)
Anne sa for siden:
Ja, men ullsokker er jo en løsning da:DBamseline sa for siden:
HVOR HAR DU KJØPT DE SKOA?????
SKIKKELIG FINNE OG KULE. sånne vil jeg og ha.:p
Huldr sa for siden:
De er så utrooooolig fine de skoene dine!! :ja: Så dem på Gol...
Har skodilla jeg også... men jeg kler ikke gummistøvler tror jeg... :rolleyes: Det er utrolig fint, da!
Aline sa for siden:
hey.
de er kjøpt på DNA :D 450 kr tror jeg ;)
og her har dere gull skoene til Scilla :) høy glam-faktor :ja: :) også satser jeg på at Anne tar med sine sølvsko i bildekavalkaden hun skal legge inn senere?
oppfordring: ta bilde av favorittskoa, og send inn :D :D
LilNoor sa for siden:
Haha! Tror ikke noen er interessert i vinterskoene mine fra Viking! :lol:
MEN! Hvis jeg hadde hatt føttene til det, så ville jeg har gått med noe slikt:
Men gleder meg til å se hva andre har på føttene. :)
Anne sa for siden:
.
Aline sa for siden:
dæææææven så tøffe!!!! :D :D
elian sa for siden:
[center]Kan noen "pliiiiiiiiiis" skaffe meg et par høye støvletter i knall turkis med hel (hæl??) og litt spiss tupp i str. 37 ???????
[/center]
Det er nemlig yndlingsskoa mine..... Jeg har dem bare ikke...... :(
elian sa for siden:
Dritkuuule!!!!!!! Trenger sånne i Bergen vel? :p
Anne sa for siden:
Jeg har lett etter det i et par mnd nå...ikke funnet enda:( Så det endte med et par lys syrlig grønne, semsket og rund tupp:p , men jeg leter fortsatt..skal gi beskjed om jeg finner:DAnne sa for siden:
Ett par til...
elian sa for siden:
Skobutikken "dna" har et par, men jeg synes de hadde for lav hæl. Ellers var de perfekte i farge og tupp!
Anne sa for siden:
Skodilla.....
Anne sa for siden:
Ja har sett de, men jeg skal ha med høy hæl...:o og litt såle:D Noen av støvlene har jo så tynn såla at det nesten ikke er mulig å gå ut i bilen en gang....Anne sa for siden:
og noen til....
mofe sa for siden:
Tøff tråd! :ja:
Jeg har jobbet i skobutikk, og lærte en hel del om sko og føtter og skinnkvalitet og skoform og hæler og sånt - så om det er noen som lurer på noe, så er jeg behjelpelig!
Hilsen mofe som har en minidrøm om å starte skobutikk en gang om sånn ca. ti år ellernoesånt noe.
Anne sa for siden:
Så kan elevene dine ha sommerjobb der:Dsommerfugl sa for siden:
hm. var disse fine? gucci :D :D
Aline sa for siden:
Anne er skodronninga :D :ja: :D
hehe, ser for meg at du fløy rundt i huset og tok bilder av alle skoene dine idag :D :D
mofe sa for siden:
Ecco er et merke med lang tradisjon og har høy kvalitet - og har i de siste årene også kommet med masse nytt, og mere "fashion-like".
Se [url]www.ecco.com[/url]
Aline sa for siden:
synes det er så bra at de gjør det!! kule OG behagelige sko er litt mangelvare!
:)
Zoë sa for siden:
Jepp! Har sett skoene "dine" på Bianco!
Summer sa for siden:
Oki mofe,- nå kan jeg også melde meg inn i denne tråden... Ecoo er bra, og disse var bare kjempestilige! :ja:
...hm, kansje jeg har litt interesse for sko likevel... Eller jeg kan vel ikke skryte på meg å ikke ha det når jeg er så kresen at det nesten er et mareritt å skulle kjøpe nye,- for det betyr jo at jeg har en sikker smak hva? :p
Ikke min feil at det finnes så masse sære rare skko her 9i verden... :cool:
Aline sa for siden:
her er god-skoa :) myke og gode. ikke så varme, men fine en regnfri(?) vårdag i Bergen
;)
LilNoor sa for siden:
Haha! KK har vært så snill å sende bilder av "skoene" mine, slik at jeg kan vise dem til dere! :)
De blå kan jeg ikke gå med, hvis ikke man finner en kur for ekstremt plattfothet... Men de andre skulle passe finfint :)
Bamseline sa for siden:
Likte veldig godt de hvite fra ecco. Men jeg vil gjerne ha de i en annen farge.
Anne sa for siden:
Og her er et par av årets støvletter... Litt dårlig fargegjenngivelse på de grønne...Syrlig grønn.
Fedonisten sa for siden:
De eneste skoa jeg har som er i nærheten av fine - er....ja, riktig; støvletter :lol:
Ønsker meg brune også da - men har prøvd noen, og de var helt koko på foten.
[color=seagreen][/color]
jakte videre
Aline sa for siden:
se på dette, da :D
var å shoppet sko på lørdag og jeg mente at de jeg fant matchet et skjørt jeg har ;) og det gjorde de :)
jeg er lykkelig :D
friflex sa for siden:
Liker denne skoen jeg:)
Fritidssko som er veldig godt ventilert, utrolig komfortabel med god demping. Man bare drar i en hempe så strammer hele "snøringen" seg. Ser kule ut til hverdags og fest:cool:
Ser ikke så kul ut på bildet dog, men var eneste jeg fant på nettet... Har aldri fått så mange kommentarer på sko noengang, både fra menn og kviner og gutter og jenter:p
Har utrolig mange skopar etterhvert, spesielt etter jeg kjøpte sportsbutikk ble det mange "gatejoggesko" osv:rolleyes:
Aline sa for siden:
oooh. liker dem!! er det kun herresko...? Aline trenger snart nye treningssko
er de dyre...?
friflex sa for siden:
nope, kommer i damestørrelser også, i flere andre farger, men de røde er tøffest:_punk:
Disse kjøpte jeg faktisk ikke i Norge, men i St.Anton i Østerrike hvor alt sportsutstyr er en del billigere enn i Norge. Husker desverre ikke hva de kostet siden jeg fikk laget såler, og håndlagde innerstøvler til alpinskoa mine der:D
Aline sa for siden:
kult! skoene jeg har nå er mere grå enn noe annet. røde sko hadde vært knall!! :D
Anne sa for siden:
Kanskje blir det bilde av et par sko fra Barcelona her etter hvert...:_plystre:
Aline sa for siden:
gleder meg!! :)
Muskat sa for siden:
Legge inn link eller ikke - legge inn link eller ikke...
Var det noen som skulle til USA? Stoppe i New York? Jeg har ALLTID flaks med sko fra Nine West :)
Men en liten promenade langs 8th street gir mange andre alternativer, mens det kan være kjekt å føle seg litt mer designerpreget med Reaction fra Kenneth Cole. Det der er noe annet enn rollerblades for Muskat å promenere i over Union Square.
Uff... ikke frist meg til å begynne å ta bilder av sko...
Muskat
Anne sa for siden:
Dagens støvlett innkjøp....
De er litt for mørke på bildet. De er mørk turkis....
Aline sa for siden:
lekkert Anne, lekkert! :)
Mila sa for siden:
[url="javascript:PopUp('/n/pair_image.cgi', '7145606large', '500', '435', 'left', 'no_arg');"][/url]Disse var fine :)
[url="javascript:PopUp('/n/pair_image.cgi', '119920large', '500', '435', 'left', 'no_arg');"][/url] DISSE kunne jeg tenkt meg:p
mofe sa for siden:
Har du prøvd å legge inn såler i skoen?
Tips om man VIL ha en type sko, men de er bare i str. over din egen: Legg inn såle!
Muskat sa for siden:
Jeg er nesten helt sikker på at snøværet på vestlandet fra søndag og framover var forårsaket av at jeg kjøpte disse skoene:
De er behagelige, lekre på foten, og det andre hvite skoparet jeg har kjøpt i mitt liv. Føler meg veldig dristig!
Muskat
Diva sa for siden:
Disse har jeg kjøpt meg. :D
Marianne sa for siden:
Denne tråden har jeg på merkelig vis gått glipp av, enda den er helt rå!
Anne - du er jo virkelig skogal. Og fedonisten er støvlett-gal. Og de marilyn monroe-skoene var...sukk...stønn...Diva!
[color=teal][/color]
Her var det utrolig mye kule sko, og når jeg ser inn i klesskapet mitt på sko nå, blir jeg deppa. Her var det ikke mye bra nei. Og forresten så tror jeg at fedonisten rappet disse støvlene da hun var på besøk hos meg i går! :D
[img]http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=710&stc=1&thumb=1[/img]
guro sa for siden:
Yndlingsskoa? Skoa ser jo helt nye ut jo. Dette er yndlingskoa her i huset!
Anne sa for siden:
:lol:
Du har rett...yndlingssko skal være go'e og velbrukte,men du skjønner jeg er sko-freak og kjøper sko jeg ikke kan bruke så ofte....Litt dilla...:o (Har vært et substitutt for klær også kanskje:p )
Muskat sa for siden:
He he - slitte dalsfjordinger ;) Det kan nesten ikke bli bedre! Har en søster som bare gikk og ventet på at tenåringsbarna her i huset skulle vokse ut av sine, hun gadd ikke gå dem inn selv og de var for harde nye. Det har skjedd og hun er SALIG.
Muskat
Diva sa for siden:
Når man først er inne på temaet sko.....:D
Jeg har begynt å gå turer nå, men har ikke gode "gåsko".
Noen som kan anbefale noen som ikke er så hesta dyr?
snoopygirl sa for siden:
her er sånne sko jeg liker...ikke akkurat damete,,hi-hi,,men er ikke damete heller jeg så,,,liker best sånne grove såler på både sko og støvletter jeg,,liker skatersko ol også....bruker jo litt mere damete pensko den sjeldene gangen jeg bruker det da menne.....
mofe sa for siden:
snoopy daa!! Dette er jo FJORTISSKO! Og du er jo 37! Tulledama :lol:
(er jeg skikkelig stygg nå?)
snoopygirl sa for siden:
er jo som en fjortis jeg..ler....bruker det jeg liker jeg og driter i hva som er mote og ikke.....tåler å høre det meste jeg Mofe...ler.har ei datter som straks blir 14 år ..deler de fleste skoa vi..
noen slags sko må jo jeg bruke også,,,liker ikke sånne "jålesko" som mange bruker jeg,,,,er liksom ikke MEG det.....
luringen sa for siden:
På kjøleskapet henger en magnet med følgende påskrift;
"Min mann sier han vil forlate meg hvis jeg ikke slutter å shoppe.
Gud som jeg vil savne ham.."
Vel, nå er jeg skilt og sammen med en som sier "Jaja...må du så må du.."
Sko er ikke annet enn en lidenskap...og nå er det såå mye lekkert i butikkene!!
Orker ikke ta noen bilder nå, men favoritten pt er et par svarte spisse med ankelrem og nagler, samt et par "sjørøverstøvletter" som går over kneet...de er helt rå assa! Og et par korte knallrød spisse skoletter... watch out! Småbarnsmor på vei!
anniejahren sa for siden:
Så artig tråd....bra det ikke bare er jeg som har sko dilla....har vel sikkert 100 par....men de fleste er kjøpt i utlandet, hamstrer billige og bra sko når jeg er på tur....skal se om jeg kan få lagt inn noen bilder......eneste mitt problem er att jeg elsker sko med HØYE og tynne heler....så har eldig ofte vondt i beina mine da=)
men noen som har veske dilla her inne da.....??
LilNoor sa for siden:
Det er ikke det at de ikke passer... men foten min kommer til å tyte ut på siden. Jeg og finsko har alltid vært et problem. :rolleyes:
sommerfugl sa for siden:
kjøpte disse i går :D fargen ble litt rar på bildet da.. menne de er mørkebrune :p :p
mofe sa for siden:
Jeg har veskedilla!
Har rundt 10-12.. er det mange?? :o
Mila sa for siden:
Jeg ååå har veskedilla... hakke 10-12 da... men har.. 8 kanskje:o :p :D ;) . Mofe? Skal vi lage vesketråd?
mofe sa for siden:
Vesketråd må til!!
Du årne? Jeg skal sove nå nemlig! :cool:
Mila sa for siden:
Den er grei! Meg skal fikse vesketråd så! Må bare ta bilde av goveska mi først:D
luringen sa for siden:
vesker? Assa har man dilla bare fordi man har 25 vesker?? og belter? Og 2 tonn øreringer? Og sko? Og penkjoler?? Og hatter/luer? Pøh...
Aline sa for siden:
noen har vært i usa og shoppet! :D
det ble bare et par sko, men de er iallefall gode å gå i :D
MHM sa for siden:
Jeg har shoppa, jeg har shoppa, jeg har shoppa! :D
De hvite bootsene kjøpte jeg for pengene jeg fikk av mamma og pappa på bursdagen min. Det ble boots istedenfor Bailaine.... :rolleyes: Kjøpte meg nye olabukser til, da jeg per dags dato kun har to bukser som passer... :eek: Men da jeg ikke fant noen buksetråd så... :cool:
De grønne kjøpte jeg for 300 kroner i min "nærbutikk", og de er faktisk både gode og fine! Tenk! :D
Aline sa for siden:
kule :D grattis!!!
mofe sa for siden:
Kjempetøffe, MHM! Syns det er så kult når folk har forskjellige stiler jeg, og ikke BARE går i sneakers eller støvletter :ja:
Også så flink du har vært til å dandere dem da, gitt! ;)
MHM sa for siden:
*ikke fniiiiis, men gapskratte* :lol:Aline sa for siden:
mine nye støvletter og et annet par jeg skikkelig digger, men jeg har allerede lagt dem ut her, men atte jeg digger de så innmari at jeg legger de ut en gang til :D
de nye er de spisse (mine første spisse støvletter, Anne ;) :D)
silje sa for siden:
Ahh... skikkelig kule sko!
Jeg missunner dere så veldig!!
Jeg har størrelse 43 i sko, og damestørrelser slutter som regel på 41.. Det er jo litt kjipt.. men med mine 185 cm er ikke høye hæler så aktuelt uansett...
Vel.. utrolig mye kule sko for tiden.. jeg liker sånne høye, cowboyaktige sko.. mener jeg har sett tone lise skagefoss ha på seg sånne...
æsj.. kommer aldri til å finne meg sånne.. blæh... ;)
silje
Aline sa for siden:
dårlig gjort at de ikke lager damesko større!! :ja: men det finnes mange kule unisex sko :ja: (pumaskoene mine er unisex ) ikke så mye pensko, men mange tøffe :ja:
Nooria sa for siden:
Wow for en kul tråd!
Jeg elsker sko :D Siden jeg har fått konstatert tverrplatfot etter graviditeten, og har en familiær tendens til stortå som sklir mot de andre tærne (og derfor kul på innsiden av foten) må jeg være nøye med sko. Jeg har fått forbud mot både høye (og helt flate for den del) og spisse sko :(
Hvis ikke jeg hadde hatt dette å forholde meg til, skulle jeg hatt masse høye og spisse sko. Skal se om jeg likevel har noen å vise bilde av.
Guro: Jeg digget innlegget med go´skoa dine. Jeg lo høyt og leeeenge av tråden din!! :D :D
Nooria sa for siden:
Jeg kan som sagt ikke bruke sånne spisse sko med høye hæler (som jeg liker så godt), derfor bruker jeg sånne:
Muskat sa for siden:
Oh, nooria, så LEKKER veske! Den med kattepusen, altså :)
Anne sa for siden:
Lekre Aline, lekre....:D Begge parene....Karin sa for siden:
Var det de støvlettene jeg så i går, Aline? I så fall må jeg si de var lekre!
Aline sa for siden:
det var de, ja :D de overlevde møtet med benken ;)
Karin sa for siden:
Ja, 75 kg benk på tåa... Men de var like fine etterpå, da! Veldig fine.
Summer sa for siden:
www.mayasko.com/index.php?id=3
Bare en liten lenke til dere som er hekta på sko..:)
Aline sa for siden:
yaiks for en side :eek: :sikle: :D
Nooria sa for siden:
Jeg skal til Barcelona neste uke. Tenker det blir noen nye sko der jeg :D
Anne sa for siden:
Det skulle ikke forundre meg.....:D for det dem har det har de i Barcelona:p
Summer sa for siden:
Noeen som har sett googlereklamen for ekkosko som er kommet nå?
Masse, masse flotte ekko sko! :stortsmil
Summer sa for siden:
Jeg likte disse finskoene:
Aline sa for siden:
praktisk med pene sko som også er gode å gå i :ja: :ja:
(sjelden vare ;))
Summer sa for siden:
Ja, og e nødvendighet for mine smukke ben...:p:rolleyes::cool:Marianne sa for siden:
Mine nyeste herligheter. Halv pris!
sommerfugl sa for siden:
:eek: marianne, de var nydelige!! hvor hen fant du de da? :D
Marianne sa for siden:
På ombyggingssalg på en Økonomisko-butikk her i bygda. :) Før-pris 249,- - NÅ 125,- !
Det er jo billig da, og de hvite skoene var i skinn. Nå må jeg bare se å finne espadrillos! :p
Aline sa for siden:
må jo nesten slenge inn en sandal jeg også :D:D
også fra økonomisko :)
Marianne sa for siden:
Sommerfuglsandal! Den skulle sommerfugl ha sett. :p
sommerfugl sa for siden:
:love: :love: det har jeg.. :love:
marianne, sjekk motetipstråden, der har jeg slengt inn et bilde av espadrillos, 170kr på dinsko, fine fine :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.