Anne sa for siden:
Plutselig så var det behov for flere sko....:p
Anne sa for siden:
Plutselig så var det behov for flere sko....:p
Kanutten sa for siden:
Elsker disse sandalene jeg fra scholl.
Kanutten sa for siden:
Jeg tenkte jeg skulle bruke disse på jobb. :ja:
Anne sa for siden:
Æsj...jeg finner ikke overføringskabelen min fra kameraet til pc.
Kan jeg legge inn bilder her fra mobilen?
Kanutten sa for siden:
Jada, det er det jeg gjør hver gang!
Når du skal velge hvor du skal sende så velg din egen emailadresse. Last ned og lagre og hent opp etterpå!
Anne sa for siden:
Takk , da prøver jeg det:)
LIBBA sa for siden:
Prøver igjen :o
Disse er jeg veldig glad i :love:
[ATTACH]8525[/ATTACH]
Kanutten sa for siden:
Vil ha slike!!! :heia: Jeg blir fremdeles ganske så sjøsyk i mine mbt så jeg må vente før jeg kjøper sko jeg synes er fine. Nå har jeg kun spasersko av den typen. :o
Kitsu sa for siden:
Jeg må på skoshopping, har gått ned i størrelse etter å ha gått ned i vekt. XD Før første gang siden tidlig ungdomsskole bruker jeg ikke 41, heller noe sånt som 39/40. Mye av de gamle skoene mine kan jeg ikke bruke lengre. Får hente litt inspirasjon her. :P
LIBBA sa for siden:
Dem er veldig lette og gode på foten :love:
Jeg har brukt MBT i flere år så det er ingen problemer med sjøsyke her :)
Hadde ingen problem i starten heller. ;)
Cyan sa for siden:
Jeg har et par mbt-sko, men jeg har brukt dem altfor lite fordi jeg ikke syns de er noe fine :o
LIBBA sa for siden:
Er enig med deg når det gjelder den "gamle" typen. Dem var mere klumpete. Den nyeste generasjon MBT har smalere snitt, og er da noe nettere.
Lekre høyhælte sko er jo pene da ( jeg klarer ikke gå i slike) :mad:
....Men synes de røde er søte jeg (og fantastisk å gå i) :D
Lava sa for siden:
Disse likte jeg godt, men jeg solgte dem ubrukt pga dårlig passform... :(
har masse sko, men klarer ikke gå så mye på høye hæler lengre. Kanskje jeg tar bilder en dag jeg kjeder meg :)
Morsom tråd, men synd mange av de gamle bildene er borte. Skulle nesten hatt en ny tråd...
Gerd sa for siden:
Disse var lekre :ja:
Cyan sa for siden:
Legger inn skoa likevel, jeg :) Her er de to parene jeg bruker desidert mest.
Cyan sa for siden:
Oj, så store bildene ble :o
Edit: Nå ble de bedre :)
Karissima sa for siden:
Nå for tiden går det mest i disse 2 parene
Ikke for høye hæler og god å tråkke rundt i :D
Gerd sa for siden:
Her er "bobil-skoa" mine :D
Ikke akkurat pene, men kjekkvindt å ha, når man har det travelt på morran :lol:
[img]http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=15&pictureid=2957[/img]
Cyan sa for siden:
Beklager, Gerd, men de der var virkelig ikke pene :lol: Jeg har noen crocs i sånt grønt kamuflasjemønster. De er så innihampen stygge og lukter tåfis, men var de eneste jeg kunne gå med på slutten av graviditeten og i barseltida pga alt vannet i beina. Jeg husker jeg gremtes der jeg travet gjennom sykehusgangene i de klumpene :o
Gerd sa for siden:
Stygge som juling :lol: Men gode som fy :p
Bøtt sa for siden:
Kjøpt meg nye sko i dag:D
Jabba sa for siden:
Dette er et av mine siste innkjøp.....
Det er Ecco sko....
Kitsu sa for siden:
Disse fra Bianco er nok de jeg går aller mest i. De er sinnsvakt behagelige å gå i.
Edla sa for siden:
Jeg har disse fra softwalk, men i svart og jeg ELSKER dem!!!! Jeg hater egentlig å gå i pensko men med disse føles det ut som å gå med sneakers!
Også har jeg disse fra merell som jeg også elsker!
Ciss sa for siden:
Her er mine absolutte favoritter :love:
[color=#000080][/color]
Ciss sa for siden:
Også disse, da!!!
Lemen sa for siden:
Åh, i denne tråden kan jeg også bidra! :D
Mine siste sko som allerede har blitt mine favoritter:
Noen andre jeg liker veldig godt som jeg kjøpte for et par mnd siden. Vagabond og litt vel høye, men stilige! :D
Og så de her da, litt høye heler, men utrolig stødige og gode å gå i til være slike sko:
Carisma sa for siden:
Jeg har måttet gå ned i hælhøyde nå, så jeg har måttet ty til disse:
[img]http://img.nilsongroup.com/fsicache/fsiserver/nilsongroup/inmapp/SP_254629_C.tif/400_400[/img]
Jeg føler meg veldig lav og tjukk om dagen! :rolleyes:
Sanney sa for siden:
selv det er for høyt for meg :p holder meg til adidas'ene og ecco sandalene jeg...
Carisma sa for siden:
Det er under halvparten av det jeg pleier å gå med... Høye hæler er slankende (mest fordi man får mye bedre holdning), så det hjelper ikke på følelsen av å se ut sm en elefant å måtte ha så flate sko..... :o
Sanney sa for siden:
man ser kanskje slankere ut, men desto mer rar av å halte avgårde i supervonde sko.
bruker heller noe jeg kan gå i uten å få vondt, så får jeg heller se så feit ut som jeg er :p
MarTar sa for siden:
Disse driver jeg å rusler rundt i på stuegulvet. Såå fine, men bittelitt høye enda.
Cyan sa for siden:
Det forutsetter jo at man kan gå med dem da. Jobbskoa mine er akkurat så høy som jeg kan gå med uten å se ut som en kalv på glattisen. Ellers foretrekker jeg Conversa i det daglige, så får jeg bare se tjukkere ut, men jeg er i hvert fall tjukk og kul :cool:
Anitra sa for siden:
Har kommet noen flere par sko her også gitt :o
kjøpt på hm.com, veldig gode å gå med!
kjøpt til julebord i januar, disse er str 39, jeg bruker 38, så de har såle og sånnt innlegg bak som dere sikkert ser.
Lange støveletter, uten hæl..
Mine nye favoritt partysko, litt høy hæl, men veldig gode å gå med..
favoritt adidas'ene
Noen flere joggesko i ymse farger og utførelse :)
Jabba sa for siden:
Noen som har erfaringer med handel fra Brandos.no
Fant en del dritkule sko der......
Bla. a disse:
www.brandos.no/el-naturalista/duna-n524-grain-suede-cobalto/a34964
Noen som erfaringer m dette merket ? Har på feelingen at jeg har årøvd sko i dette merket en gang men opplevde dem som veldig tunge....
Jabba sa for siden:
Disse er noe av de kuleste skoene jeg har sett.......sparer iherdig nå.... :D
www.brandos.no/irregular-choice/scottie-3614-25-blue-c/a31347
Lemen sa for siden:
Ja, har handlet på Brandos. Fikk super service og tilbud om gratis postoppkrav pr e-post 1-2 timer etter jeg prøvde å handle, pga jeg fikk avbrudd da jeg skulle betale og betalingen ikke ble fullført. Jeg hadde tenkt å prøve igjen senere, men det slapp jeg siden de var så kjapt ute med å ordne opp. Ellers er det gratis frakt, og gratis retur i 30 dager. Skoene ble bestilt på ettermiddagen 6. mai, og 10. mai hentet jeg de på postkontoret.
Sugarpill sa for siden:
Dere ber meg velge? Ville dere spørre en mor hvilken av barna som var yndlingen? :D
Valgte ut tre par, to par pumps jeg nettopp kjøpte og muligens må ha i grått semsket også, og et par ankelboots jeg har fotografert i en rar vinkel, hælen ser lav ut- i virkeligheten har alle tre parene 9.5-10 cm hæl, jeg trives best 10 cm over bakken. :D
Photobscura sa for siden:
Jeg er i full beundring over dere sneller i høye heler! Jeg for min del trives best på bakkenivå, og dette er mine evige favorittsko:
Lemen sa for siden:
Med minus ørten kilo er det betydelig lettere å gå i høye hæler enn tidligere, og det er utrolig deilig etter å ha tilbrakt alt for mange år helt nede på bakkenivå! :D
Photobscura sa for siden:
Jeg er jo mer eller mindre normalvektig, men får fortsatt spader om jeg heiser meg mer enn to cm over vanlig bakkenivå. :lol: Men jeg synes det er flott med høye heler, derimot synes jeg ikke det er flott med jenter som går i høye heler med heroinknekk i knærne. (Les: Meg :p).
Kitsu sa for siden:
Favorittskoa mine!
Kanutten sa for siden:
Åhhhh! Tusen takk! Du fikk meg til å erindre min gamle favorittgruppe! Sailor! :love:
Kanutten sa for siden:
Har kjøpt meg nye sko... Hælene er 10.5 cm høye! :eek: Har ALDRI hatt slike høye sko før, men jaggu er de gode å gå i!
Beklager elendig mobbisbilde... :o
Edla sa for siden:
Kanutten, er dupå et annet forum og? Stilige sko, by the way!
Kanutten sa for siden:
Nei... Jeg er bare her jeg. Er ikke på Fb engang! :eek: :o
Bæret sa for siden:
:D
Edla sa for siden:
ÅÅÅÅåhhhhhh Bæret! VIL HA!
Jabba sa for siden:
Bæret...de så herlige ut!
Jeg ønsker meg en haug med sko fra El Naturalista....bare så synd de er såpass dyre.....Utrolig mye tøft!
Jeg ønsker meg en rabattkode på Heppo......noen som har ?
Bonus sa for siden:
Jabba sa for siden:
Disse to parene ble mine i dag - begge fra El Naturalista.....åhhh jeg er så glad!!
Spinngode på foten.....nyyydelig mykt skinn!
Noen som vet om disse skal behandles på noe spesielt vis...?
Zuma sa for siden:
Mine deilige fotformsko (eeelsker slike :D!) fra Clarks hos Brandos.no
Jabba sa for siden:
Lurer på om jeg MÅ ha disse også....det er 10% rabatt på alt på Heppo nå.....
heppo.no/damesko/stovletter/el-naturalista-duna-120043-0014
Bæret sa for siden:
Jabba, nå er du slem...
Jeg har aaalt for mange par fra før nemlig, de var kjempefine! :D
Spesielt de brune korte...
De har et spesialmiddel for å ha på skoene.
Zuma sa for siden:
Jeg synes el naturalista er dritkule men jeg havner midt i mellom to størrelser der, skulle gjerne hatt de i 37,5 jeg... :(
Bæret sa for siden:
Men har ingen med for...
Imp sa for siden:
El Naturalista er et merke helt etter min smak.
Bare synd at jeg aldri har råd til sko i den prisklassen! Saumfarer Finn nesten hver dag, men enten er det for dyrt eller så går de med en gang.
Jabba sa for siden:
De brune korte var helt fantastiske på....kjenner dem nesten ikke.....og sååååå varme og gode!
Jabba sa for siden:
Jeg har disse i fargene brun, sort og grå. Det må være de beste skoene jeg har hatt noengang. Disse kan jeg gå med en hel dag på jobb (jeg går og står hele dagen) uten at jeg får vondt i bena!
www.brandos.no/el-naturalista/tesela-n740-leaves-black/a29394
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.