Totalen blir da (0) (-5) (-14) cm. Er fornøyd egentlig! Jeg er normalvektig, så noen med mye å ta av vil nok gå ned mye mer. Jeg er og trent fra før, men kjenner absolutt at dette har noe for seg. Fastere på innsiden liksom!
Grattis Ferskenbeinet:heia: Kjempebra resultater! Angrer litt nå på at jeg kun har målt midjen ved start - er nemlig helt sikker på at jeg har gått inn en del "all-over":) Ikke så mye vektnedgang her heller (ca 1 kg kanskje..), men ligger igrunnen der jeg skal - så det er greit...
Uansett; ferdig med 25 ganger idag - og fortsatt like overbevist om at dette er bra!
Da er jeg i gang igjen! Siste økt på level 2, gikk overraskende bra til tross for pause grunnet sykdom og reise.
Vi skal reise igjen på fredag så jeg får ikke trent fra fredag til og med søndag/mandag, men får i alle fall trent i dag, i morgen og torsdag.. så er det videre igjen fra mandag/tirsdag (vet ikke ennå når vi kommer hjem).
Gikk forøvrig overraskende greit å komme i gang igjen i dag, var ikke så tungt som fryktet. Level 3 i morgen!
Jeg tror jeg har ca 2 eller 3 ganger igjen på level 2.
SPYR snart av pratinga til Jillian, så må nok sette munnkurv på henne snart, men er forstatt motivert og synes det funker meget bra!
Hurra hurra!
Da er jeg i gang igjen også - etter barnepass og sykdom.
Siden det har gått så mange dager siden sist, velger jeg å starte på nytt. Tror noe av poenget er at det skal være uten pause. I tillegg har jeg kjøpt meg tyngre vekter.
Level 1 - dag 1, kjennes godt å være i gang igjen:) Mye tyngre nå enn sist og det skyldes selvfølgelig tyngre vekter!!:p Og det kommer jeg til å kjenne i morgen......og dagen derpå:D
Tok meg helgefri....... Men er igjen begynt på økt nummer 8 i level 1. Gleder meg til å begynne å et nytt nivå. Eneste som irriterer meg litt med denne dvden er at nedtellingen er så dårlig.. Er mye lettere for meg å telle ned fra 30 eller 20, istedenfor at man skal holde på i et minutt. Dette gjelder særlig for de tyngre øvelsene.
Da er det bare 1 dag igjen!! Ferdig med økt 29 idag (og fikk sneket inn en halv time på morgenen 17. Mai før barnetoget også...så da var 28 i boks :))
Idag prøvde jeg "Banish Fat, Boost your Matabolism" etter shreden...den var relativt tøff; svettet noe sinnsykt:eek:, men gjennomførte greit - ganske sterk nå etter all "shredingen":D
Planen er å starte med rotasjon på Jillian videoene ihvertfall 5 dager i uka etter at shredingen er helt ferdig - men blir nok en pause med jobb i USA en ukes tid - håper på trenings-studio på hotellet!
Lykke til alle dere andre shredere :heia: Jillian er faktisk genial! (...og veldig godt å se at noen fortsatt henger med her i JM tråden;)
Jeg fullfører! :D
Men dog ikke på planlagte nøyaktige 30 dager, men sånn er det når sykdom og plutselig reising kommer i veien, men fullføre skal jeg :D
Puh, første dag på level 3 unnagjort! Gikk forholdsvis greit men er mye slitsommere enn level 2 ja (det er vel og poenget;)). Hvis det er som vanlig så klarer jeg meg bedre etter 3-4 dager ;)
Dette har gått så bra :blomster::heia: syns dette har vært et helt supert opplegg som har passet meg helt perfekt - både kjenner og ser resultater:p
..og nå fortsetter jeg nok med de andre Jillian programmene sånn annenhver dag i tillegg til løping i skogen - blir bare kult å gå på "bikini shopping" i år (ref JM!!;-)
Ikke gi dere! Lykke til viderer andre shredere, og til dere som ikke har begynt: DETTE VIRKER!:-):-)
Det som er så dumt...målte bare rundt livet, men der har jeg ihvertfall gått inn 4 cm!:) Midjen er ganske tydelig nå, syntes på skrytebildet mitt også syns jeg;)
Kjennes ellers veldig bra ut ellers også, selv om jeg ikke har cm mål som beviser det syns jeg det kjennes på bukser osv at de sitter bedre...
Skal uansett som skrevet over fortsette å "date" Jillian fremover også. Hun er rå:visemuskl
Til dere som har prøvd "Banish fat..Boost your Matabolism" og "No more Trouble Zones":
Er de ca like tunge? Har foreløpig kjørt "Banish Fat..osv to ganger (ganske tøft!!), og lurer på om jeg kan forvente meg en like hard økt på "Trouble zones"..?
Må jo prøve uansett, men fint med litt forhåndsinfo hvis noen har prøvd (syntes nemlig at den Banish Fat saken var en god del tøffere enn shredden....)
Dag 2 på level 3 fullført, litt tyngre i dag enn i går men tror det har en sammenheng med at jeg gikk en lang tur med voffsen først og var varm/småsliten da jeg startet.. men men... kom meg gjennom det altså ;)
Nå blir det reise-pause fram til mandag/tirsdag (alt etter når vi kommer hjem på mandag).
Pandora, det er vel med de som med shredd'en, de første gangene er verst etterpå går det som en lek! Har null problemer med banish fat, har gjort den MANGE ganger nå. Trouble zones har jeg bare gjort 1 gang, var noen øvelser jeg ikke likte særlig i den husker jeg, kjedeligere liksom... Må gjerne prøve den igjen! Satt igjenn med inntrykk av at de er ca like i utslitingsnivå! det hadde sikkert level 3 på shredd'en og blitt om en kjørte den like lenge! ;)
Jeg synes styrke-delene var omtrent på samme nivå som level 1, men kondisjonsdelene var VELDIG tunge i forhold til level 1. Her ble jeg gjennomsvett ja! Men har for tunge vekter, men da "vet" jeg at man burde heller trene med litt for tunge vekter og heller ikke klare hele øvelsen :)
Økt 4 ble unnagjort i går og jeg syns det er tungt!
Mye tyngre enn første runden og det skyldes vektene!
Kjenner at det tar mye mer nå - og jeg er skikkelig sliten. Armene mine skjelver når jeg er ferdig:p
Økt 5 skal snart gjennomføres - må bare nyte kaffen først:)
Flink du er! Ja, jeg har også litt for tunge vekter og det svir ganske intenst.. Men jeg klarer rett og slett ikke gjennomføre med slike sviende armer. Men har en indre kamp med meg selv at jeg skal komme litt lengre enn dagen før :)
I går og i dag har jeg og gubben måttet grave ut ca 2,5 TONN med leire som har rast ut etter at vi har gravd grøft til drenering rundt huset. Alt måtte bort, så vi fikk lagt ned røra.
Vi har stått i 12 timer tilsammen og treninga til Jillian kan kysse meg i r#¤a, for DETTE har vært en treningsøkt fra en annen verden.
Men i morra skal jeg på'n igjen, med 2 økt på level 3.
STØØØØØØØØØØØØØØØØØL! :)
ehm... :rodme: får begynne på nytt i morra...etter første økta var jeg så støl at det var vondt å gå......i mange dager...får tøye ut bedre neste gang :)
Blir økt på meg i morgen, vi reiser tidlig hjem for å forhåpentligvis slippe unna den forhatte Pinse-køen (3 timer i ferjekø på veien opp hit var utslagsgivende her ja). Så da blir det nok trening igjen på meg i morgen med mindre vi treffer på flere køer!
økt 14 er gjort! Hipp hipp hurra :D
Er veldig morsom den level 2 synes jeg.. I dag skulle jeg prøve å sitte ordentlig langt nede på styrke-delen på syklus 1.. Ja, det måtte jeg virkelig svi for i de neste øvelsene. I dag klarte jeg å gjennomføre hele styrke-delen på syklus 3 med manualer :) Men jeg gikk for den lettere varianten og tok ikke manualene lengre enn til skuldrene.
Økt 23 fullført!
Fikk derimot ikke trent i går, ble akutt lat og sløv etter den lange bilturen hjem (4-5 timer) men vet det ikke er noen god unnskyldning. Meeeen nå skal vi ikke reise vekk igjen før etter shreddingen.
Syns det var tungt i dag, blir fort sliten av all hoppingen på level 3 - MEN jeg er i stadig bedre form så skal ikke klage :)
Økt 7 ferdig!!
Kjenner det skikkelig bak på ryggen nå, støl:p
Teknikken sitter bedre og øvelsene tar bedre og enda bedre blir det dess sterkere en blir:)
Økt 16!
Og nå begynner jeg å merke det som skjedde under level 1.. Når jeg gjennomfører de samme øvelsene hver dag blir kroppsdelene mine etter noen dager skikkelig kake.. I dag vred hele leggen seg under hele strenghtøvelsen i syklus 2.. Tipper når jeg er ferdig med denne shredden skal jeg variere øvelsene litt mer ;)
Etter 4 dager uten Jillian, men med intensivt drittærbe i leire og jord, begynte jeg på level 3 på nytt igjen i går og det var deilig. Nå klarer jeg å ta ekte "Rocky Sit-ups og kjenner jeg har blitt MYE sterkere i skuldrene.
Må nok fortsette med Jillian etter disse 30 dagene også... Eller disse nesten 40 dagene, blir det vel.
Var langt nede i går og fikk ikke trent, men i dag har jeg tatt økt nr 24!
Følte meg temmelig energiløs på begynnelsen av økten men det tok seg opp, som om kroppen fant et nytt lager energi og jeg fullførte dagens økt med glans! Har ikke opplevd det før.
Åååå...tilbake til Jillian etter en uke i USA (jobb!), "Banish Fat..." osv DVDen er tung!!!.. selv om jeg fikk meg noen korte morgenjogger på stranda på tur også.
Lykke til videre alle shredere!:heia: (savner nesten den daglige dosen og nedtellingen på shreden nå, må kanskje begynne på nytt;))
Smekk på lanken for meg for at jeg ikke trente i går, jeg har mine grunner men er litt skuffet over meg selv likevel. Meeen.. gjennomført i dag, kun 5 dager igjen til 30 er unnagjort.
Må kanskje begynne å tenke på hva jeg skal gjøre etterpå!
Det ble to dagers pause på meg gitt......måtte prioritere litt andre ting, slikt skjer. Verden går ikke under av den grunn:p
Som straff tar jeg to ekstra runder på nivå 1 før jeg går over på 2.
Og den ene "strafferunden" har jeg gjennomført i dag. Merker tydelig at jeg er sterkere nå og bedre kondis.
Må hoppe høyere, dypere ned i squat'n ol for å få samme utfordringen på treningen! Og det er bra:heia:
og jeg syns fremdeles det er moro!!:D
Økt 26 gjort på søndag og økt 27 gjort i dag, i går fikk jeg ikke trent hadde fullt program hele dagen fra 06:00 til 23:00 da jeg stupte til sengs. Meeen det gikk strålende i dag og nå er det ikke lenge igjen til jeg er ferdig med de 30 dagene :D
Andre strafferunde ferdig :)
Og da er det ingen bønn - nivå to i morgen......driver å pålegger meg selv strafferunder for å ha en unnskyldning for ikke å gå på nivå 2, tror jeg - ser hardt ut....:rolleyes:
Dag 12 ferdig - er det bare meg igjen her nå tro?:o
Jeg blir skikkelig kjørt på nivå 2 - spesielt i armene - men regner med at etter et par dager til så merker jeg framgang:)
Du er ikke alene, men jeg får ikke trent hver dag nå.. er fryktelig travelt og først nå har jeg satt meg ned.. skal straks krype til køys. Håper på å få trent morgen!
Endelig fredag og lite mas og tjas så jeg har fått trent! Woho! Økt 28 utført - det betyr at jeg snart er i mål med 30 dager, men tror faktisk at jeg vil fortsette å bruke programmet to-tre dager i uka etterpå, det er så kjapt og effektivt.. Trenger noe jeg har tid til rett og slett.
Da er jeg ferdig med økt 27. Har hatt 5 dager uten Jillian, dog annen trening, siden jeg begynte, bortsett fra en dag hvor jeg var fyllesjuk herfra til h....;)Tror jeg rett og slett bare fortsetter med dette, jeg. Så utrolig fin måte å trene på, men skal bli litt flinkere til å løpe i skogen også.
Nei, jeg har hatt flere mer eller mindre ufrivillige pauser.. var blant annet syk i litt over en uke, og denne uken trente jeg hverken mandag, onsdag eller torsdag.. fordi jeg har hatt et veldig tett program :/ Så jeg føler ikke jeg gjør det riktig lengre.
På hele level 1 og 8 av dagene på leven 2 trente jeg hver dag men så dabbet det av.
Da var økt 29 unnagjort! :)
En økt igjen så er 30 dager overstått. Syns fortsatt det er litt gøy jeg da, og level 3 er fortsatt slitsomt, så kommer nok til å fortsette litt fremover også men hver dag blir det nok ikke.
Jeg merker forandring både i styrke og kondisjon - men det beste av alt er at jeg endelig har begynt å krympe mer i cm på steder hvor jeg ikke har krympet før - feks lårene og hoftene!
Nå er jeg ferdig.
Kommer til å fortsette med treningen ca annenhver dag framover (går lange turer de andre dagene) og da tar jeg de ulike programmene i en tilfeldig rotasjon etter dagsform/lyst. I tillegg har jeg skaffet meg en pilates video som jeg nok kommer til å teste snart :)
Takker og bukker!
Jeg har heller ikke vært lei egentlig, kanskje litt på slutten av level 1, men ikke på de to andre. Men musikken kan du spare meg for ;) hehe.
Ferdig med økt 18 av 30....syns jeg har vært flink:)
Noen dager er hardere enn andre, og i dag hadde jeg en hard en!! Men jeg tror faktisk det er fordi at formen er bedre - ergo tar jeg mere i og da blir det jo hardere!
Samt at jeg ser for meg formstigen som oftest er både et skritt bort og et ned før man kan ta to opp......:D
Er det noen igjen her inne???!! andre enn LilleMor?..
Siste innspurt før bikini og sommer nå;-) Jeg holder fortsatt koken med "Banish Fat, Boost your Metabolism" og "No More Trouble zones" - og er fortsatt like begeistret for Jillian; dette virker!!
Selv om hun er på grensen til ond - dette er harde timer med masse svette:visemuskl
Lykke til ihvertfall - både til LilleMor og evt andre som fortsatt holder ut med dama:p
Tilbake i hovedstaden - og har ikke fått trent noe....har tilbrakt helgen i en stol med barnebarnet på fanget:o
Stakkar liten - feber og forkjølet....
Så derfor ble det straffeøkt i kveld, og den teller jeg ikke med i antall økter.
I morgen drar jeg til Danmark, en uke på hotell og treningstøy og vekter er med i kofferten!
Og er enig med deg Pandora, dette virker!!! Og jeg syns det er kjempeartig:)
Hei,
Er det noen her som fortsetter med 30 day?
Lurer på om det er flere som har fått positive resultater. Det hadde vært veldig motiverende for meg :)
jeg kommer til å svitche litt mellom levelene denne gang for ikke å bli drittlei sånn som sist... Men syns det var greit å ta en halv time daglig, lettere å få tid hver dag da i forhold til de som varer en time! ;) Det er tyngst de første dagene ja, men etterpå blir det en lek!
Jeg har prøvd meg med løpetur i skogen annenhver dag og "No more Trouble Zones" annenhver...sånn ca. Den "Banish Fat..." DVDen hater jeg egentlig litt, så får heller utnytte sommerværet og naturen nå så lenge det er fine muligheter til det:-)
Men enig med Ferskenbeinet; en halv time er lettere å få til!! ..så får kanskje shrede litt igjen jeg og i sommer:cool:
Jeg satte igang i dag!! Etter en greit effektiv time med kardio på trening etter jobb først. Må bare skaffe meg litt tyngre manualer enn 1/2-litersflasker...
Men fytti, kjente at mye av det tok likevel, jah! Detta blir spennende. :)
Jeg vet ikke om folk bruker denne tråden lengre, men prøver med et spørsmål. tenkte jeg skulle begynne på denne til onsdag ettersom eksamen er ferdig tirsdag.. da har jeg ca 1 mnd før jeg skal besøke mine foreldre. men er det slik at man tar et nivå om dagen? sånn at den går over tre dager? også på an igjen?
Det er tre nivåer, alle nivåer er 10 dager hver :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.