< Tilbake til oversikten

Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Karissima sa for siden:

Fikk min dvd i går og har nå sittet og sett på level 1. Skjønner at det er lenge til jeg kan begynne med dette treningsprogrammet så jeg får bare følge med på dere flinkinger og se hvilke resultater dere oppnår :)

Ferskenbeinet sa for siden:

Haha jeg har tre små hunder som er veldig ivrige på treningen min. En sitter på brystet ved sit ups og to sleiker. Ved armhevinger står alle klar med tunga når jeg kommer ned. Fantastisk! :rolleyes:

BlirFjong sa for siden:

Haha, herlig ;)
Tviler på min sværing på nærmere 40 kg kan sitte på brystet mitt, tror kanskje det blir litt tungt da, men kanskje enda bedre trening :)

slektskap sa for siden:

Men det er bare til å starte!!! Du kan alltids gjøre øvelsene så lette eller tunge som du klarer, og det krever jo ikke noe utstyr egentlig, vekter kan du lage selv av et par halvlitersflasker, og så er det bare til å sette igang. Skal si at det klirret i glasskålene i skjenken i stua da jeg hoppet rundt der, men du trenger ikke store plassen heller. Kom igjen - vi kommer til å heie vi altså om du tør hive deg uti det!:)

Hehe ja mine 3 veier under 10 kg tilsammen... ;)

slektskap sa for siden:

Bare til å ta en i hver hånd om du trenger tyngre vekter da...:p

Pandora sa for siden:

Yes!! da var økt nummer 10 på level 1 ferdig svetta!:D

Imorgen blir det nytt program :):)

Ebbalilla sa for siden:

Endelig kan jeg og bli med!!!:D

Etter laaaaaaaange dager ved postkassen dukket den endelig opp.

Har gjort første økta mi nå, og ble rimelig rød i toppen. Men dette virket overkommelig. Har tatt mål av ben, armer, mage og byste og gleder meg til å se om jeg får like fine resultater som dere. Uansett er det viktige å få tonet flesket litt:p

Lykke til alle, og fortsett å inspirere andre med gos innsats!!:D

BlirFjong sa for siden:

Da var første dag på level 2 unnagjort! Det gikk overraskende bra i grunnen, hadde forventet at det skulle være vanskeligere. Noen av øvelsene var litt teknisk vanskelige for kløna (meg) men jeg tror jeg skal komme raskt inn i det.

Alva87 sa for siden:

Haha, jeg har tenkt tanken! vektene mine begynner å bli lette, men så har jeg en hund på 2.5 kg. skulle hatt en til :D

slektskap sa for siden:

Snakk om vimsehode! Jeg glemte av hele 30dagerstreninga jeg igår. :eek:
Helt til jeg omsider var på vei i seng... så da var det bare å fine fram vektene og slå på tv og dvd! :cool: Litt småstøl i armene, men ellers går det bra.

Ana sa for siden:

Har noen av dere tatt dobbel runde etter en ufrivillig pause? Lurer nemlig på om jeg skal ta runde 5 i kveld, og har nettopp tatt runde 4.

ja, jeg gjorde det en gang, gikk helt greit! Til tross for at jeg var en smule fyllesyk! ;)

Guttem@mm@ sa for siden:

Jeg klarer enda ikke å fullføre hele program 1 uten pause jeg... Har nå tatt økt nummer 5 og får skikkelig vondt på innsiden av høyre legg (har gode joggesko) og klarer ikke fullføre alle øvelsene hundre prosent. Spesielt sliter jeg med knebøy pluss armene opp hvis dere skjønner hvilken øvelse jeg tenker på...

Jeg må legge til at jeg trener hver dag, men shreder bare 3 dager i uka. De andre dagene går jeg tur og prøver å legge inn noen intervaller med jogging innimellom.

Blir vel en stund til jeg klarer å vippe videre til del 2 hvertfall :(

BlirFjong sa for siden:

Økt 12 fullført, fikk øvelsene bedre til i dag men ble fort sliten... var nok fordi jeg var småsulten og har hatt en hard dag på jobb sånn generelt. Meeen... sliter ikke så mye teknisk i dag som i går heldigvis. Syns faktisk ikke level 2 var så fælt som forventa (heldigvis).

HapiLatte sa for siden:

Jeg har ikke gitt opp selvom dere ikke har hørt fra meg. Jeg tok min første økt i level 2 i går og den andre i dag. Føler at jeg ikke gjør alle øvelsene helt riktig ennå, men det kommer seg. Stakkars dattern min som har rom rett under stua, det høres ut som hele huset ramler ned. Ikke alle øvelsene er like lette å utføre i en liten stue, men det går.

5 kg til 17. mai: 4,3/5
30 days Shred: 12/30

Alva87 sa for siden:

Tok en økt til på level 1 i dag for jeg var ikke helt i form, begynner på level 2 i morgen :)
Har noen prøvd gerilja kardio? :)

Pandora sa for siden:

Ferdig med dag 1 på level 2:heia: dvs dag 11..

Syntes level 2 var en god del hardere enn level 1, men håper det bare er fordi mange øvelser var nye idag. Kondisjonen med flat kropp mot gulvet/ hopping med beina fikk opp pulsen min ihvertfall:eek:

Idag kom DVDene mine fra USA også, så nå har vi 3 Jillian DVDs her hjemme ("Banish Fat, Boost Metabolism" og "No more Trouble Zones" i tillegg til Shred'en)..

Var litt kjekt å få treningen på større TV skjerm, og bedre lyd enn nedlastingen på PC'en

LilleM0r sa for siden:

Jeg får ikke til å gjennomføre de 30 dager nå - pga asken og forskjellige omstendigheter - så er jeg barenepike for mitt lille barnebarn.
Og skal ha han til søndag - og da klarer jeg ikke å få trent.:rolleyes:
Uvant som jeg er med slike små......

Så da starter jeg på nytt på mandag:)

nå veit jeg ikke hvor gammelt barnebarnet ditt er, men mine unger maser daglig om vi ikke skal trene snart, de syns det er kjempemorsomt! hehe Men med små babyer er det jo noe annet da. Men så sover de mye i tillegg... ;)

slektskap sa for siden:

Igjen så glemte jeg hele treninga igår kveld, så gjett hvem som måtte hoppe opp kl 06:05 for å å få unnagjort gårsdagens trening?!:p Da jeg fortalte eldste hva jeg hadde gjort så var det dumt at jeg ikke hadde sagt fra slik at jeg kunne fått tilskuere... :rolleyes: Right, mamma som trener og måtte holde på puppene når jeg hoppet fordi jeg kom rett fra senga og ikke hadde bh på...

Men altså, det tar jo veldig liten tid, da, så en eller annen gang i løpet av døgnet så sover vel barnebarnet ditt også LilleM0r? Det er bare til å sette igang, NO EXCUSES!! :D Hehe, tror jeg hadde passet som sånn geriljatrener, bare jeg ikke hadde måttet trene så hardt selv? Kanskje lysten til det også kommer når de 30 dagene er over...:cool:

Sivensvans sa for siden:

Mye god trening i å løpe etter små barn;)

BlirFjong sa for siden:

Nummer 13 utført! :) Var tungt i dag fordi jeg var sliten og det var lenge siden jeg hadde spist, men måtte få det unnagjort i en fei ;) Nå er det avslapning og helg!

Pandora sa for siden:

Jepp! da var dag 12 ferdig - dag 2 på nivå 2. Syns fortsatt 2'ern er myye tyngre enn level 1 (har fulgt Natalie hele veien - og gjør det fortsatt)

God helg til alle shredere :)

LilleM0r sa for siden:

Barnebarnet mitt blir 1 år nå i mai - og er veldig forkjølet:mad:
Så han sover dårlig og vil helst bare sitte på fanget....og kose. Stakkars liten, det er nå så synd på disse små når de er syke:love:

Så mormor venter med treningen til søndag kveld - da er jeg med igjen;)
Og sikkert forkjølet også...

God helg alle sammen!

trening 17 gjennomført... kjenner jeg begynner å bli lei to'ern nå altså...

Alva87 sa for siden:

dag 1 på level 2, altså økt nr 11 :p
syns det gikk greit, var ikke veeldig slitsomt, men alle de plankeøvelsene ble vanskelig fordi parkett og svette håndflater er en dårlg kombinasjon :kadetgaar

BlirFjong sa for siden:

Den skriver jeg under på gitt ;)

Dag 14 er gjennomført. I morgen har jeg veie- og måledag så er spent :)

HapiLatte sa for siden:

Jeg rakk ikke å trene i går, huset var fullt hele kvelden og da er det ikke så lett å ta på treningstøy og stille seg i midten av stua. Men i dag gjennomførte jeg økt nummer 13. Tok skikkelig i som en liten kompensjon for i går.

Jeg har veiedag i dag og jeg er super fornøyd, 82 blank!!!, det er 17. mai målet mitt. Mitt første delmål er nådd og jeg er halvveis til hovedmålet mitt.

5 kg til 17. mai: 5/5
30 days Shred: 13/30

Alva87 sa for siden:

:heia:
Grattis!! :D

Alva87 sa for siden:

Fått gjort unna økt 12 innimellom all skrivingen. Fikk utdelt hjemmeeksamen på fredag, så det har stort sett gått i å løse den i helgen :p
Tok meg et par timer fri så jeg fikk vasket leiligheten, nytt finværet med hunden min, tatt meg en økt med Jillian og nytt en god og kald dusj! :p

Etter 12 dager merker jeg forskjell, men må si jeg er litt skuffet, for den fine "kulen" på magen er nesten mer tydelig nå, for alt annet har blitt mindre. hvordan i alle dager skal jeg få bort den? :confused:

BlirFjong sa for siden:

Tjohei! Økt nr 15 fullført i dag, var tungt men kom meg gjennom det.. Tror jeg har falt ut av ketose, er slapp og rar i dag.

Veiedag i dag, heldigvis peker vekten nedover igjen -0,5kg og cm har krympet denne uken også :D

HapiLatte sa for siden:

Dag 4 på level 2 gjennomført, jeg blir enda mer sliten ettersom jeg klarer øvelsene bedre. Snart halvveis!!! Dette tror jeg blir velidg bra tilslutt :)

30 days Shred: 14/30

Pandora sa for siden:

Ferdig med dag 14!:)

Tok økt 13 igår morges klokka 07:00!! (og jeg er B-menneske!) ..måtte starte så tidlig fordi vi skulle bort til søndag.

..også fikk jeg tatt nummer 14 nå ikveld. Mannen min henger fortsatt med (nesten hver gang) - og det går lettere for hver gang syns jeg:):p:p

Gleder meg faktisk til nye uke med "shreden" nå - syns jeg får mye energi av de daglige øktene:boxing:

trening 19 idag, pokker nå er jeg lei den videoen altså! :(

Pandora sa for siden:

Heldiggrisen! Bare 1 gang igjen så er du helt på level 3 jo:)

Superflink har du vært:heia:

ketto sa for siden:

Så flinke dere er!!

Har startet nå jeg da.. Så er på økt 3 senere i dag.

Noen andre ferske her??

Er fryktelig støl i kroppen da :p

Pandora sa for siden:

Ble tidlig morgentrening idag også:p... Tror jammen Jillian har fått fram A-mennesket i meg:wacko:

Får ikke tilgang på PC/TV seinere idag så derfor måtte jeg bare være steinhard med meg selv og komme meg ut av den deilige, varme senga....som Jillian sier "you have to be committed.." ..også var det det med bikini- og jeans-shopping som hun driver og prater om da; god moivasjon det;)

Da er økt 15. unnagjort - halveis ferdig med level 2.!!!!

Alva87 sa for siden:

13 av 30 unnagjort, snart halvveis ! :D

BlirFjong sa for siden:

Dag 16 unnagjort, gikk heldigvis bedre i dag enn i går hvor jeg var i heller laber form.

HapiLatte sa for siden:

Da er jeg halvveis i shredden. Hva skal vi finne på når vi er ferdig da jenter, begynne på nytt? :w00t:

I dag måtte jeg spole tilbake flere ganger så det ble totalt mye mer enn 20 minutter. Akkurat når jeg skal trene da må alle ringe på, eller telefonen ringer eller barna maser om alt mellom himmel og jord. Kan jeg ikke iallefall få mine 20 minutter hellig!!!! :sint:

30 days Shred: 15/30

wohooo level 2 er over! Feira det med 20 minutts sykling i motvind... Da var jeg bra sliten etterpå! Gleder meg til level 3 i morgen, måling blir det og, men der står nok det meste stille...

Pandora sa for siden:

Halveis jeg også - drøye to uker igjen bare! Kanskje vi kan satse på ny måned med level 1-2-3 i rotasjon etterpå...da blir vi ihvertfall superspreke!!!;):D

Ellers så har ihvertfall jeg skaffet meg de to litt lengre Jillian-DVD'ene ("No more troublezones" og "Boost metabolism..." eller noe sånt - får vel prøve dem også etterhvert.

Uansett - overbevist om at Jillians metode virker nå!!! Kjenner og ser det på kroppen:):visemuskl

BlirFjong sa for siden:

Dag 17 også unnagjort, gikk fint :)
Ser at jeg antageligvis må ta treningsfri rundt himmelspretten da vi skal på hyttetur, mn da får jeg ta det igjen etterpå. Blir nok lange turer i fjellet i stedet :)

Pandora sa for siden:

Dag 16! Litt tyngre idag syns jeg - fikk ikke spist middag før trening...og da hadde jeg litt lite å gå på siden lunsj...

Men nå er lasanga'en i ovenen og deilig duft av hvitløk sprer seg i huset:spisesnak

MinMort sa for siden:

Etter 6 dager med level 1 MÅTTE jeg bare prøve level 2 og den var snasen! Kjenner at det er herrlig "å ta en kjapp en sånn på kvelden" og føle at det duger for dagen...
I morgen skal jeg ta level 1 på morran og 2'ern på kvelden.
For en kofferttenker var dette et relativt flott innlegg. ;)

Pandora sa for siden:

hmmm...gjelder å variere ja;)

første økt på level 3 er over, kjekt med noe nytt!

Alva87 sa for siden:

14 dager unnagjort, i morgen er jeg halvveis :D

Glemte å legge in målinger etter level to, skriver først dag 11 og deretter dag 21 regner begge ut fra målene jeg hadde FØR jeg starta.

Midje (-2) (-2)
Navle (+2) (-1)
Hofter (-1) (-1)
Legg (+1) (0)
Arm (0) (0)
Lår (0) (-1)

-5 cm totalt nå da! Moro! Vekta står pal på det samme, hadde håp om at den og skulle bevege seg... :(

Sivensvans sa for siden:

:lol: Hihi, sorry - klarte ikke la vær....!:p

Sisteinnsats sa for siden:

Jeg vil bare snike meg inn i tråden her selv om jeg ikke har kjørt 30 days på en stund og si at disse andre dvd'ene du skriver om er kjempegode! Man kan kjøre hele programmet, men også velge antall sirkler man vil kjøre hvis man ikke har tid eller er litt sliten.
Jeg kjørte ca annenhver dag med den ene og den andre (altså ren styrke og kondis) før jeg begynte på ketolysekuren, og håper å kunne starte med det igjen når jeg ikke er så svimmel lenger. :p

Lillemy71 sa for siden:

Hurra :w00t: da var siste økt på nivå 2 gjennomført. Har tatt litt lengre enn 10 dager siden jeg hadde 1 dag med 1 times joggetur, 1 dag treningsfritt for kneet var så vondt og 1 dag der jeg gikk laaaang tur (ca 1 1/2 time) og dytta en tung barnevogn opp mange bakker.

Nå er jeg dritt lei :blinke:!! Dt skal bli godt å begynne på et nytt nivå. Skal måle meg sener i dag eller imorgen, men jg har en mistanke om at resultatene ikke er mye skryte av sånn rent målmessig ihvertfall :eek:. Vekta har ihvertfall ikke gått nedover for f....:mad:. Trøsten er at jeg er mye sterkere, nå kan jeg ta push ups med strak kropp uten alt for store problemer.:o

Så gjennom nivå 3 slik at jeg er forberedt til første økt i morgen og JM kommer med en kommentar om at nå skal du begynne å se sixpacken dersom du har fulgt dietten og treningsplanen :visemuskl Måtte flire godt, jeg har nok alt for mye fett på magan til at noen sixpack blir synlig på en god stund ennå. Kjører gjennom nivå 3 nå også skal jeg begynne å veksle med de andre treningsprog til JM i tillegg til jogging - blir kanskje sprek til jul :D

Alva87 sa for siden:

HALVVEIS :D
Nå var det godt at jeg hadde den ticker`n her på forumet, for jeg hadde jammen meg kommet litt ut av tellinga :p

BlirFjong sa for siden:

Dag 18 gjort i dag, gikk greit nok, er sliten om dagen, mye styr på jobb men kommer meg gjennom det. Alle som kjenner meg syns det er et under at jeg fortsatt holder på ;) Det er egentlig ganske motiverende.

Pandora sa for siden:

Da var dag 17 ferdig:) Nå kan jeg all motivasjonspraten på level 2 utenat!

Rakk en tur på 1,5 timer i sola idag også :cool:

(og mannen min er fortsatt med!!:D men vi får ikke gjort det samtidig)

ketto sa for siden:

Dag 5 unnagjort :) Stølheten er mye bedre!

Pandora sa for siden:

Yes - da var økt 18 unnagjort:D:D

Kun to igjen på level 2.....og nå er jeg 70 cm rundt livet;)!!!

BlirFjong sa for siden:

Dag 19 allerede jo! Utrolig! Har blitt litt forkjølet så treningen var tung i dag, håper ikke jeg blir verre for da må jeg nok ta pause.. meeeen.. mulig jeg har svettet det bort nå ;)

Alva87 sa for siden:

Etter en skogstur med bikkja gjorde jeg unna økt nr 16 :)

Har kjørt Banish Fat Boost Metabolism nå, men får vel komme meg i gang med dagen shred også. Er litt irriterende, har liksom ikke samvittighet til å kutte ut shred'en selv om jeg gjør andre ting som er enda mer slitsomme! Gleder meg til jeg er ferdig med de 30 dagene egentlig, DA kan jeg heller ta det litt som det passer!

Men hvor er MOSEPJUSK??? Du har vel ikke gitt deg?

Pandora sa for siden:

19 unnagjort!:)

Tidlig hjem fra jobb idag..og ferdig med dagens trening allerede:heia:

Alva87 sa for siden:

dag 17 unnagjort, hvor blir det av alle? :D

BlirFjong sa for siden:

Huff :( Må rett og slett droppe treningen i dag.. er blitt skikkelig forkjøla og feberish, så tror det er bedre at jeg blir bra først.. orker ikke stort uansett. Håper jeg er bedre i morgen!

Lillemy71 sa for siden:

Jeg skulle begynne på nivå 3 og måle meg i går, men det ble det jaggu ikke noe av. Havna langt nede i sofaen og glodde på tv i stedet for med gooooooooooo' samvittighet :D

I dag har det vært fantastisk deilig vær og rundt 15-16 grader så jeg måtte bare komme meg ut på joggetur. Etter endt 50 minutters tur fant jeg ut at det var en god ide å begynne på nivå 3 slik at jeg er ferdig før 17.mai. Det gikk faktisk over all forventning, var bare et par av de hoppeøvelsene som ikke gikk så bra for jeg var litt tung i beina etter turen. Jeg synes nesten 3'eren var letterer enn 2'eren jeg :rolleyes:.

Nå må jeg måle meg <>

Tvilling sa for siden:

Hei dere som inspirerer meg! Jeg fikk DVD i posten idag, så da var det bare å begynne! Tungt, men gøy! 29 økter igjen :D

MinMort sa for siden:

Nå er jeg ferdig med økt 11 og kjenner jeg har blitt avhengig! Trener litt på SATS også i tillegg, men merker at shred'en er meget effektiv.
Har blitt fastere der bak, kan du si og tror sideflesket har minka. Jillian er vår venn! :heia:

Smakfull sa for siden:

Jeg er nybegynner og hadde nettopp min første økt på level 1 :)

Det var tungt, men overkommelig.. Verste var styrkedelen, særlig for armene, eier ikke styrke i de! Men skal bli spennende å gjøre dette 30 dager på rad (!!)

BlirFjong sa for siden:

Har vært på hundekurs i hele dag, er nå fullstendig utslitt... Denne forkjølelsen tar på så jeg drøyer trening til det blir bedre. (Burde egentlig droppet kurset også, men man har betalt og det ble lenge til neste mulighet så da ble det kurs tross at jeg er syk.)

Sofa resten av dagen... :/

Insomnia sa for siden:

Googla denne treningsvideoen å havnet på denne tråden.
Ble så motivert av dere!!!
Nå er filmen lasta ned, og jeg begynner på Mandag :D

Jabba sa for siden:

Er dette tungt å gjennomføre når dere er i ketose?

Michelin sa for siden:

...da er den bestilt! :)

BlirFjong sa for siden:

Jeg syns det går helt fint når jeg er i ketose, men ikke nå når jeg er forkjøla, da måtte jeg bare gi opp :(

kjenner ingen forskjell om jeg er i ketose eller ei!

Trening 25 er over! Er alene hjemme, så tror eg skal kose meg med "Banish Fat Boost Metabolism" istedenfor å raide ungenes smågodtskål... Det er absolutt en effektiv måte å stoppe søtsug på!

Tvilling sa for siden:

Jeg har hatt min 2. økt idag (begynte i går). Er veeeldig stiv å lårene etter treningen. Er i ketolyse. Erfaringen min er at muskelene mine blir ømme etter trening når jeg er i ketolyse, men det er også for at jeg ikke er så flink til å ta vitaminer. Merker stor forskjell viss jeg daglig tar magnesium og en protein shake rett etter trening, da går det bra :)

Men jeg gir meg ikke - skal jo bli shred'ed om 28 dager:D

Lava sa for siden:

Har endelig fått min dvd i posten i dag, men begynner ikke på den før neste uke,
skal ha konfirmasjon i morgen, så det blir ikke tid å begynne enda.
Får satse på at det blir litt roligere dager snart.
Syns dere er veldig flinke og en fin inspirasjon for andre :heia:

BlirFjong sa for siden:

Fortsatt syk... vil bli friiiisk :( Men akkurat nå fungerer jeg best under et pledd omgitt av kleenex :(

Pandora sa for siden:

Yippi !! :heia: Endelig ferdig med level 2 begge to her hjemme:-)

20 dager med Jillian nå - hoppet over lørdagen siden jeg var borte, men idag ble det både skogstur og shred'ing.

Gleder meg til nytt nivå nå, sinnsykt lei av øvelsene og kommentarene på level 2 (selv om jeg vet å kjenner at dette funker som bare det!!)

Ha en god shred'e uke, til dere som fortsatt henger med og til alle nye shredere :):)

Lillemy71 sa for siden:

Det funker det er det ingen tvil om. Jeg har personlig ikke gått ned/inn så veldig mye men har blitt utrolig mye sterkere. Progresjonen er helt utrolig :D

Jeg nærmer meg halveis i nivå 3 - sliter litt med noejn av øvelsene her men det går fremover. Når jeg har kommet meg igjennom de 30 dagene (siste gang 16.mai) har jeg tenkt å fortsette med de andre treningsdvd'ene til JM og bruke økter fra shreden de dagene jeg ikke har så mye tid, slik at det iallefall blir litt hver dag :p

Lykke til alle sammen - også må dere ikke slutte å trene når shreden er ovre da :D

BlirFjong sa for siden:

Fortsatt forkjøla jeg.. vurderte sterkt å holde meg hjemme fra jobb.. men dro meg av gårde og håper jeg blir i form til å trene igjen snart, får faktisk litt abstinenser.

Smakfull sa for siden:

Flinke dere er som begynner å nærme seg slutten =) Har bare gjennomført to økter og i dag blir den tredje. Men motivasjonen er på topp og jeg er støl i hele kroppen. hehe.

MinMort sa for siden:

IIIK, nå har jeg ikke trent på 2 dager, grunnet jobb, fest og påfølgende fyllesjuke. ISJ! Men det er på'n igjen i dag! Æ GLÆR MÆ!

Pandora sa for siden:

:)Jeg er Jillian fan!!! :D:D

..og veldig taknemlig til den som startet denne tråden og fikk meg med (MOSEPJUSK...hvor har det blitt av deg????)

Idag fikk jeg til og med kommentarer på jobben om hvor smal jeg har blitt rundt livet :) - bare 1.3 kilo igjen til helt "shreded" vekt !!...(og hvis jeg ikke går ned den siste kiloen så er jeg likevel superfornøyd)

Programmet gjør at man holder fokus på å ikke å putte i seg masse tull, strammer opp akkurat der det syns mest, gir kondis og styrke.

Neida - er ikke betalt av verken Jillian, Amazon.com eller noen andre;) bare ganske fornøyd og glad og må dele det med dere:heia::heia:

(og nå gleder jeg meg til nytt program ikveld - level 3 here I come!)

Alva87 sa for siden:

Tok meg fri i går, på grunn av kneet som ikke henger med i tillegg til ville gnagsår på begge bakbeina ;) . Men jeg er klar for en ny økt i dag :)

Sånn utover treningen: SNØ?!? det er 17.mai om ÈN uke, og her har det snødd i dag. :(

Pandora sa for siden:

Litt labert med aktivitet her inne nå syns jeg...hmmm...;)

Jeg har ihvertfall kommet meg igang med level 3 - økt 21 gjennomført!

Syns den var litt vanskeligere enn level 2 - men ikke tyngre.

Har målt puls hele veien; level 1 snitt 200 kcal, level 2 snitt 260 kcal..og idag på level 3 brukte jeg 230 (mulig snittet blir høyere - at jeg ikke har kommet inn i alle øvelsene helt enda) :visemuskl

Michelin sa for siden:

Æ har bestilt, venter i spenning, for det så bra ut!!! Og det virker jo som at alle er fornøyd med opplegget :)

Smakfull sa for siden:

Gjennomført økt 4 på level 1 :) Jeg liker programmet, men utfall er en øvelse jeg håndterer svært dårlig.. og særlig i 30 sekunder av gangen. Jeg håper den øvelsen ikke er like fremtredende i level 2 og 3 for jeg er konstant støl. Har problemer med å gå på do :P

Pandora sa for siden:

22 ganger med Jillian nå!

Syns level 3 er litt vanskelig (.....og der er det mye dynamiske utfall!!, dvs at man hopper inn i utfall gjentatte ganger)

Rakk lang tur i skogen også idag, så nå er det sofaen resten av kvelden:D

Lillemy71 sa for siden:

Nå har jeg vært ganske flink med shreden, men i går orka jeg rett og slett ikke. Tenkte derfor at jeg skulle ta igjen det tapte i dag, med å ta en joggetur før økta. Ble ikke noe av det gitt for det blåste så kaldt at jeg orka meg ikke ut. Tok derfor og kjørt gjennom JM sin "No more trouble zones"- det er ca 50 min trening med lette vekter.

Fytti grisen :eek: nå brenner alle musklene i hele kroppen, men det var så gøy. Føltes ikke som 50 min, synes shreden kjenneslengre ut og det er under halve tiden. kommer nok til å bruke denne en del fremover og heller ta shreden de dagene jeg har litt dårlig tid.

Nå er det middag, godt jeg har rester fra i går så går det kjapt :D

jeg er ferdig med 28 omganger, begynner å bli lei level 3 også. Har trent alle de 28 dagene utenom 1, (men tok dobbelt dagen etterpå) så er veldig stolt av meg selv at jeg har gjort det!

Pandora sa for siden:

23 omganger gjennomført:)

Smakfull sa for siden:

Flinke dere er :D

I dag var det 5/30 (gøy å halvveis være ferdig med level 1).

Jeg gidder ikke høre stemmen hennes, så jeg har på musikk i bakgrunnen. Fungerer mye bedre =) Og jeg merker jeg allerede lettere klarer å henge med armhevinger og slikt. Blir mye mindre søtsug også :)

blåbær sa for siden:

Jeg har akkurat gjennomført dag to, og har et par spørsmål til dere erfarne shreddere. :)

På introen sier hun at man skal gå videre til nivå to når man føler seg klar for det. Jeg ser for meg at det kan bli litt kjedelig med nivå en i ti dager, så det jeg lurer på er om dere følger ti dager på hver slavisk, eller om det er noen som avanserte før det?
Det andre spørsmålet mitt er om dere bruker sko? Jeg har ikke gjort det, men har ganske vondt i nedre delen av leggen etter i dag, og lurer på om det kanskje ville vært bedre med sko. Jeg er litt redd for å bråke for mye, da det er ganske lytt ned til leiligheten under meg. Kanskje jeg kan hoppe på matta ...

trening 29 ferdig! wohooo!
Jeg har ikke brukt sko, tenker hver dag at jeg må finne skoene, men glemmer det alltid! Det kan være skadelig for føttene med så mye spretting uten sko, så burde absolutt hatt det.

Jeg har kjørt slavisk hver level i 10 dager, det ender bare med at du må kjøre en level i flere en 10 om du hopper over før tiden, og da blir en hvertfall lei! Når jeg nå er ferdig kommer jeg til å svitche litt tenker jeg!

Pandora sa for siden:

Jeg har brukt gode aerobics-sko med demping foran og bak hver gang...tror nok det er smart for knær osv med all hoppingen.

og har også fulgt slavisk først 10 ganger level 1, så 10 dager level 2...og nå er planen det samme på level 3.

Tror det er greiest sånn -selv om det selvfølgelig blir litt kjipt de siste gangene på hvert nivå (samtidig greit når man kan "utenat" hva som kommer etterhvert.:boxing:

blåbær sa for siden:

Takk for svar, Ferskenbeinet og Pandora. Sko på i morgen, så får det heller bråke litt. Er jo ikke så lenge, og jeg har jo ikke tenkt å hoppe rundt midt på natta heller, så naboen tåler det nok :)

Pandora sa for siden:

Deilig med fri...sov til 10:00 idag..:D:D

også ble det løpetur i skogen før shred no 24 idag:)

wohoo ferdig SHREDDED!!!
[size=6][/size]
Føles utrolig digg å være ferdig nå, nærmest tvangstanker om jeg har vurdert å ikke gjennomføre! Skal oppdatere med mål og slikt i morgen...

blåbær sa for siden:

Gratulerer! Håper jeg klarer å gjennomføre! Litt lei allerede, etter dag tre ... Men jeg prøvde med sko i dag, og det var bedre for leggene ja!

BlirFjong sa for siden:

Jeg har hatt ufrivillig pause siden forrige lørdag pga sykdom. Nå føler jeg meg bedre men drøyer pausen til etter 17. mai siden vi snart reiser på hyttetur :) Da skal jeg fullføre jeg også!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.