< Tilbake til oversikten

Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Mosepjusk sa for siden:

Gull! Jeg skal starte på den 7. ganske snart.
Måtte bare innom her for å finne litt motivasjon, og det fant jeg :smile:

Pandora sa for siden:

Dette går bra...ihvertfall så langt! (3/30)

Så deilig å sitte nydusjet i sofaen med Pc´n på knærne og kjenne hvor flink jeg har vært:p

Veldig kjekt å ha noe å gjøre sammen, hver dag (mannen min og jeg) - som er så bra for oss:) Er ikke noe støl mer nå heller:spent: spent på om det fortsetter like bra. Prøver å få med meg alt Jillian sier (motivasjon!), men har til gode å få med meg alt enda - det er sikkert like greit siden vi har 7 ganger igjen med samme program;)

Alva87 sa for siden:

Dag 4 unnagjort, må si at det går unna her! :p
Var litt av et slit å komme seg opp av sofan i dag, ettersom jeg ikke følte meg helt i form. Men har man bestemt seg, så har man bestemt seg ;)

Tips til dere som eventuelt ikke har begynt ennå: tøy leggene GODT i begynnelsen. blir litt lei av å ha gangsperre nå, og man blir holdt litt tilbake av støle legger i treningen :p

Alva87 sa for siden:

Da er vi to :D

LilleM0r sa for siden:

Dag 4 unnagjort :)
Og det kjennes skjønt!! Støl i lårene men eller bra.
Gleder meg til det forsvinner - i morgen kanskje?

Dette er moro folkens!:D

Mosepjusk sa for siden:

Dag 7

Trening
Nå er det jo bare moro, hehe!! Blir passe sliten, deilig sliten!

Dere er veldig flinke alle sammen! Godt å kunne hente litt motivasjon i denne tråden!

:heia:

BlirFjong sa for siden:

Jeg er mindre støl i lårene i dag! Herlig, det lover bedre for dagens økt tenker jeg. I dag skal jeg ta det rett etter jobb :)

Guttem@mm@ sa for siden:

Klarer dere virkelig å trene gjennom dette programmet hver eneste dag? Jeg satset på annenhver dag jeg, og hadde første økta på mandag. Fortsatt i dag er jeg så støl at jeg nesten ikke klarer å sette meg ned på do ten å hyle....

Skal jeg da kjøre på i dag eller stå over? Klarer dere gjennomføre programmet når dere er så støle? Gikk meg en lang hurtig tur i går da så jeg satser på at lørdag er treningsfri dag, ellers skal jeg trene i en eller annen form hver dag tenkte jeg:)

Dere er kjempe flinke allesammen! Bøyer meg i støvet!

Ferskenbeinet sa for siden:

en er bare støl de første dagene, så går det over!

Guttem@mm@ sa for siden:

Takk for svar, da skal jeg ut å gå meg en tur i snødrevet ( (: ) Så skal jeg ha en treningsdate med Jillian :)

BlirFjong sa for siden:

Å trene når man er støl hjelper faktisk på stølheten er min erfaring :)

Lillemy71 sa for siden:

Det er faktisk helt riktig :D
Jeg trener en del bodypump og når jeg går opp i belastning (legger på mer kilo) blir jeg som oftest støl den første dagen med ny vekt. Det beste jeg kan gjøre da er å trene bodypump snarest mulig igjen for å løse opp.

Som oftest er man stølest andre dagen etter trening så da er det viktig å ikke sette seg i ro.

Fikk følgende tips av en kollega, som er instruktør i kampsport og medlem/instruktør i en triathlonklubb: Når du har trent så hardt (spesielt styrke) at du kjenner stølheten sige på skal du dagen derpå ta ei rolig treningsøkt som en jogge- eller gåtur, ellipsemaskinen, romaskinen eller noe der du ikke går for mye opp i puls, men bare blir varm og god og tøyer godt ut. 2 dager etter tung trening skal man trene på akkurat samme måte, med samme belastning som den treningsøkta som man ble stiv av da forsvinner stølheten.

Tro dere meg det fønker. Jeg hadde en omgang med bodypump og andre dagen etter trening var jeg så stiv at jeg stabbet inn til trening. Etter en time med tunge vekter var jeg nesten som ny, kjente det litt men kunne bevege meg normalt.

Det verste man kan gjøre er å sette seg i ro, om man ikke klarer å gjennomføre programmet hver dag bør man nok ta seg en gåtur og tøye litt etterpå også fortsette dagen etterpå igjen.

Jeg har en dag igjen på Nivå 1 og er spent på om jeg har krympa noen cm. Skal bli spenneende og se i morgen :D Vurderer også å ha en dag treningsfritt på fredag før jeg begynner på Nivå 2, greit at kroppen får hvile også!!

Lillemy71 sa for siden:

Til dere som har kjøpt dvd'en:

Står det noe på den eller blir det gitt noen instruksjoner i filmen om man virkelig skal følge dette programmet hver dag i 30 dager eller om man bør kjøre andre treningsøkter innimellom?

Kollegaen som jeg nevnte i forrige innlegg mente at den beste effekten av noe slikt ville man få dersom man kjører rene kondisøkter (f.eks joggetur) innimellom. Han mente på at man burde kjøre dette prog. 2-3 dager sammenhengende også ha en dag med langtur for å få maksimal forbrenning.

Bare spør om noen vet noe eller om noen gjør det på den måten. Har selv brukt dette prog. hver dag for det er så enkelt og jeg føler at jeg virkelig har TRENT når jeg utført de 20 min.

BlirFjong sa for siden:

Da er dag 4 også gjennomført!
Gikk mye lettere i dag, men er fortsatt tungt med tanke på at jeg ikke akkurat er treningsmonsteret selv her ;) Meeeen klarte meg uten å slite på alle kardioene og sliter nå egentlig kun på push ups og den der man løfter vektene over hodet (hva het den igjen) mens de andre øvelsene går bedre og bedre :) Herlig!

Har også lurt på om det er meningen at man skal trene det hver dag.. Tenker jeg skal google meg litt rundt og se om jeg finner ut noe.

Alva87 sa for siden:

På slutten av nivå 2 eller nivå 3 (husker ikke helt) så sier hun: see you tomorrow, ellerno! Dvs at vi skal treffe henne èn gang per dag? :D

Lillemy71 sa for siden:

Hello ladies, vi er så flinke så alle sammen :p

Denne beskrivelsen av dvd'en står på JM sine egne nettsider:

Det står jo ikke direkte at man skal følges HVER dag, men jeg tolker det absolutt dit hen. Selvfølgelig kan det også tolkes at man skal følge programmet regelmessig i 30 dager men ikke nødvendigvis sammenhengende. Skal se om jeg finner mer info.

Lillemy71 sa for siden:

Fant dette på et forum:

Dette mangler i nedlastningen så dersom noen har kjøpt dvd'en vil jeg gjerne høre litt om hva hun sier der, men det stemmer nok som det er blitt sagt tidligere at man skal gjøre det hver dag - er iallefall det jeg finner i alle forum.

Ser også at mange bruker mer enn 10 dager på nivå 1 dersom de ikke klarer nivå 2 -som visstnok er en god del tyngre. Sikkert ikke så dumt å bygge seg skikkelig opp på nivå 1 før man fortsetter.

LilleM0r sa for siden:

Dag 5 - ferdig:)

Hotellrom egner seg godt til denne formen for trim:p
Og nå skal jeg ut å spise god mat og nyte god drikke...

Pandora sa for siden:

Økt 4 unnagjort!

Vi holder koken her - litt tungt sånn rett etter middag med mye mat i magen, men det var eneste tidspunkt vi fikk til sammen så da måtte det bli sånn.

Imorgen er vi halvveis på Level 1:D:D

Alva87 sa for siden:

Litt sent, men bedre sent enn aldri? 5 økter fullført, og godt var det! nå er jeg jammen meg ikke støl lenger heller :D

trening 8 er gjennomført, idag følte jeg faktisk ikke at det var nok. :rolleyes:
Tok en halv times tur med hundene, fikk ungene i seng og fortsatte 1 time med "Jillian Michaels - Banish Fat Boost Metabolism" nå tror jeg at jeg er fornøyd for i kveld! :D

Den kan uansett anbefales, masse kickboksing, ingen vekter.

HapiLatte sa for siden:

Dag 5 unnagjort, og dette går jo mye lettere og stølheten er borte. Jeg har til og med vært ute på en liten joggetur i dag.

Heia alle sammen, stå på, vi kommer til å bli lekre i sommer :_plystre: :D

5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 5/30

Mosepjusk sa for siden:

Dag 8

Trening
Jepp, ferdig! Digg!
Heia Jillian og heia alle oss!
Jeg har mye mer energi enn jeg hadde for 8 dager siden :smile:

Alva87 sa for siden:

Hei og hå, dag 6 ute av verden, det går jo unna det her da! bare 24 dager igjen =P
Gjett om vi er smashing på 17.mai da :D

BlirFjong sa for siden:

Dag 5 unnagjort her, halveis i level 1 da. Syns det gikk omtrent likt i dag som i går, men klarte kanskje litt bedre på et par av øvelsene. Armhevinger er derimot ikke noe jeg behersker særlig bra... hehe.

Lillemy71 sa for siden:

Da var siste økt på nivå 1 gjennomført og så var det tid for måling. Fikk ikke de helt store resultatene jeg da, men så trente jeg jo en god del før jeg begynte med dette programmet.

Overarm: samme
Bryst: -2 cm
Midje: -0,5cm
rompe: samme
lår: -1 cm på hvert
legger: -0,5cm på hver

Vekta er den samme, den går bare ikke nedover om dagen.

Tydeligvis at dette programmet fønker på beina. Jeg jogga mye før og er OK trent i beina, men det er der jeg har tatt av. I overkroppen hvor jeg trenger trening og oppstramming har det skjedd lite. Men for all del jeg er jo blitt i enda bedre form. Spent på å begynne på nivå 2 i morgen, det er tøft ut :eek:

Pandora sa for siden:

5te gang med Jillian and her best girls er gjennomført! (både mannen og jeg holder stand) Begynner å kunne litt utenatt av det hun sier nå...knerulling som er "old school" osv, men mest koselig at det begynner å bli så kjent, og selvfølgelig aller best å kjenne framgang i øvelsene:p

Leste på et amerikansk nettsted at en del reagerte på språket til JM...passe rett fram syns nå jeg; har ikke reagert på stygge ord for body-part el.l. enda ihvertfall...(kanskje det kommer masse bannord osv i level3!:D:D)

Mosepjusk sa for siden:

Dag 9

Trening
Done!
Dagene flyr av gårde. Og det gjør treningsøkta også!
Syns det går veldig greit, har ingenting å klage på :smile:
Jeg avslutter de fleste hoppeøvelsene litt før Jillian, da jeg har problemer med anklene (sammenvoksing av bein og noe invikla greier),
men jeg pauser ikke, jeg gjør bokseøvelsen :smile:

Heia alle sammen, dere flinke :heia:

Mosepjusk sa for siden:

:lol: Ja, kanskje hun blir skikkelig ufin i språket på level 3, haha!

trening 9 avsluttet, gleder meg til å begynne på ny level på lørdag, er lei av denne nå! ;)

Guttem@mm@ sa for siden:

Du hadde helt rett. Jeg var mindre støl etter at jeg hadde trent med jillian. I dag skal jeg ta økt nummer 3. Har forresten vært flink denne uka. Gått tur hver dag (i skikkelig tempo- jogget småstubber av veien til og med :) ), samt at jeg har trent med jillian mandag, onsdag og skal i dag. Dette var målet mitt og jeg har klart å holde det! Jeg er stolt!

Vektnedgang denne uka er 1,9 kg :D og jeg kjenner stramme muskler i bena:D

Vettel sa for siden:

Er det 10 dager på hvert level?
Vil jo si dere har fått noen fine resulater så langt da, kjempebra!! Tross alt bare en og en halv uke det er snakk om. :heia:

Lillemy71 sa for siden:

10 dager på hvert nivå, akkurat nok til at man blir passe lei og nesten gleder seg til neste nivå :D

Skal begynne på nivå 2 i dag, må bare får lagd noen knekkebrød og litt kjøttkaker først :)

Alva87 sa for siden:

Jeg slitter også litt med hoppingen og sprettingen :p Har noe som heter for jumpers knee. men pleier å jogge litt på stedet istedenfor å "hoppe tau" osv :p av en eller annen grunn så er det bedre :)

Mosepjusk sa for siden:

Gleder meg til å lese rapport! Er spent på om det er VELDIG stor overgang til nivå 2.
Lykke til :smile:

BlirFjong sa for siden:

Dag 6 unnagjort. Gikk en god times tur med voffsen i rask gange før treningen. Var spent på om dette ville gjøre det hardere, men snarere tvert imot. Syns det gikk veldig bra i dag, slet ikke så mye som vanlig med armhevingene så det er fremgang :)

Voffsen syntes treningen min var veldig morsom i dag, hun kom å slikka meg i fjeset under situpsene... Heh.. Måtte ta en 5 sek pause for å få henne til å legge seg da ;)

dag 10 over! Er så glad for å begynne på noe nytt nå, trenger mer utfordring og ikke minst noe NYTT!

HapiLatte sa for siden:

Skammer meg litt over å måtte innrømme at jeg sovnet fra hele treninga i går. Men har gjennomført økt 6 i dag. Jeg satt i gang så fort jeg kom hjem fra jobb, for hvis kroppen hadde truffet soffaen hadde jeg slokna igjen. Pollenallergien slår meg helt ut om dagen, vil bare sove og sove. Jeg har bestemt meg å trene litt ekstra i helgen som "staff" for i går.

5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 6/30

Pandora sa for siden:

20% av Shred'en er gjennomført = 6/30:)

Begynner å glede meg litt til level 2 nå, og veldig spent på om det kjennes mye hardere for dere som er i ferd med å ta steget over i neste nivå.

Klarer alle øvelsene på "Natalie"-nivå uten stopp nå - bortsett fra armhevinger hvor jeg fortsatt holder meg på knærne.

PS! Mannen min rakk ikke å bli med meg idag - han får ta det alene mens jeg ser "Nytt på nytt"....lurer på om det blir noe av??:rolleyes:

Sisteinnsats sa for siden:

Nå har ikke jeg tatt meg tid til å lese hele tråden, så jeg beklager hvis jeg gjentar noe andre har skrevet.
Jeg gjennomførte The 30 Day Shred for noen måneder siden og syntes det fungerte bra. Nivå 2 og 3 har noen øvelser som jeg synes er ubehagelige og for tunge på feil måte, så jeg kjøpte kjapt Banish Fat, Boost Metabolism og No More Trouble Zones.
De er MYE bedre! :)
Det er 40 min da, men man kan velge selv hvilke sirkler man vil ta hvis man ikke orker alle.

Men når det er sagt blir jeg gjerne med på en runde 30 day igjen når jeg er godt i gang med Ketolyse og orker å trene igjen for å se om det har bedre effekt i kombinasjon med kuren. Men da får jeg lage en ny tråd, for ellers havner jeg langt bak dere andre..:p

Første gang på level 2 idag, første jeg gjorde når jeg sto opp. Det gikk veldig greit må jeg si, kjekt med noe nytt!

Oppsumering av de første 10 dagene:
Ned 200g, (vekta har ikke rikka seg på en måned)
Midje -2cm
Navle +2
hofter -1
legg +1
Arm 0
Lår 0

så 3 i pluss og 3 i minus med andre ord, flire Men så var jeg trent fra før av også, føles uansett godt på innsiden!

Lurer på om jeg skal prøve den som heter "no more trouble zones" i ettermiddag, ser kjekk ut!

Good luck!

HapiLatte sa for siden:

Dag 7 gjennomført. Deilig og ta det tidlig, føler meg klar for en ny dag. Jeg har veiedag i dag og var spent om jeg så noe resultat av treningen denne uken. Ha gått ned 400 gr så jeg er fornøyd med at jeg går nedover. Ofte går jeg opp når jeg begynner å trene. Ha en strålende lørdag alle sammen.

5 kg til 17. mai: 4,3/5
30 days Shred: 7/30

BlirFjong sa for siden:

Dag 7 fullført. Syns det gikk veldig fint i grunnen :)
Er spent for veiedag i morgen, jeg pleier ofte å gå litt opp når jeg begynner å trene jeg også så forsøker å ikke ha så høye forventninger til nedgang, men skal også måle meg :)

Pandora sa for siden:

Da er vi ferdige med dag 7! Gikk veldig greit idag, selv om jeg hadde vært på Elixia og trent step først:)

..og jammen gjennomførte mannen min sin økt igår kveld etter han kom hjem også, så da er vi fortsatt på samme:p

Godt å høre at level 2 ikke er så avskrekkende:visemuskl

Mosepjusk sa for siden:

Dag 10 (fikk ikke oppdatert i går)

Trening
Jepp, ferdig!
Siste økt på nivå 1, skal bli spennende med nivå 2 senere i dag.
Godt å høre at nivå 2 gikk greit for deg, Ferskenbeinet. Håper jeg også syns det :smile:

Skal måle meg etterpå, så oppdaterer denne posten da.

HapiLatte sa for siden:

Det blir spennende å se resultatene dine etter 10 dager Mosepjusk. Vil også gjerne høre hvordan du synes nivå 2 er. Høres jo ut som det går greit for de som har kommet dit. Ikke lenge til jeg også er der. For en flink gjeng som er samlet her :blomster:

Alva87 sa for siden:

Har gått glipp av to dager nå, pga skikkelig hodepine :( Og jeg kan skrive under på at samvittigheten er Dårlig med stor D!
Mon tro om jeg må forlenge nivå 1 med to dager da? Må vel være det som blir mest riktig! :)
Har iallefall fått rørt meg litt på utstilling med hunden min da, og på turer ute i frisk luft! Så helt sofasliter har jeg jo ikke vært :)

Clucky sa for siden:

Ser dere er godt i gang med 30 Day Shred, en av mine favorittopplegg :)

Digger Jillian, og syntes språket hennes er forfriskende. Gjorde Shred'en først for et halvt års tid siden, men det fløt litt ut på slutten.. Kom aldri til lvl 3 for å si det sånn...

I mellomtiden har jeg brukt de andre videoene hennes, Banish Fat, Boost Metabolism og No More Trouble Zones, og syntes de er flotte. Nå er jeg i gang med andre runde Shred, og det går fint.. Har trent lvl'ene litt etter lyst hittil, av og til trent lvl 1 og lvl 2 etter hverandre... Lvl 3 har jeg kun gjort en gang ;)

I dag unnagjorde jeg dag 5, så er halvveis i lvl 1. Har ikke tid hver dag, så er blitt litt i hytt og pine denne uka, men skal prøve å klare 5 dager etter hverandre neste uke.
Noen dager hvis jeg har god tid trener jeg flere videoer i tillegg, for jeg syntes kun lvl 1 blir for lett og for lite.. (Har trent godt de siste 3 mnd'ene)
Har måling i morra, er spent, men har ikke høye forhåpninger etter et ganske dårlig kosthold ;)

Ana sa for siden:

Jeg ble så nysgjerrig på dette så nå har jeg gjennomført dag 2 på level 1. Ble skikkelig svett, bør kanskje måle meg så jeg kan følge med på resultatene.

Mosepjusk sa for siden:

Ja, jeg skulle jo starte med nivå 2 i går, men så fikk vi besøk. De hadde med seg ost og kjeks, vi hadde vin og kortspill... og VIPS så ble kl 03:00, hehe.
Jeg satser på å være ferdig med gårsdagens økt innen kl. 13:00, og tar dagens økt senere i dag.
Kanskje jeg skal ta nivå 1 nå, og nivå 2 senere? Jeg må tenke litt.
Uansett skal jeg måle nå og det er jeg spent på!!!
Ja, vi er flinke alle sammen!! :heia:

Mosepjusk sa for siden:

Ja, kanskje lurt å starte opp igjen med nivå 1? Du kan jo kanskje prøve nivå 2, og heller ombestemme deg dersom det er helt grusomt, hehe!
Jeg fikk ikke trena i går og skulle starte på nivå 2 da, men tror jeg satser på nivå 1 i formiddag og tar nivå 2 i kveld.
Håper du er kvitt hodepinen!! Migrene?

Lykke til med måling!
Mange som skryter av de andre videoene, tror jeg må skaffe meg de også :smile: Hvor lange er de sånn cirka?

Velkommen!
Ja, mål deg, hehe!! Moro å se i ettertid dersom det blir noen endringer :smile:

de andre to videoene varer i 55min, da er tøying i starten og utstrekking i slutten og tatt med.

Hiver meg på dag 12 NU!

Mosepjusk sa for siden:

Dag 11

Mål (+ eller - siden dag 1)
Høyre arm 0
Venstre arm -1
Høyre lår 0
Venstre lår 0
Mage, midje -2
Mage, navle -1
Hofter -2

Trening
Det kommer, det kommer.

Mosepjusk sa for siden:

Ok, tusen takk :blomster:
Lykke til med 12ern :smile:

LilleM0r sa for siden:

Kan de andre videoene også lastes ned?
Jeg har vært på reisefot i maaaange timer og gått glipp av to dagers trening.:mad:

Forlenger derfor fase 1 med noen dager, kanskje starter helt på nytt?:rolleyes:
Kom til dag 5 uten avbrudd.

Ana sa for siden:

Jeg har den med på en ekstern harddisk så jeg kan trimme på hotellrommet. Eneste muligheten for å få gjennomført hver eneste dag fremover.

Har dere sniktittet på neste nivå før dere er ferdig med Level 1. Har ikke gjort det enda, men er jo fryktelig nysgjerrig da.

ja, de kan og lastes ned! ferdig med dagens økt

Alva87 sa for siden:

Har aldri sjekket om det er migrene. Tror ikke det er det, men.
Kommer hver vår, særlig når sola skinner når den står så lavt. Sjekket synet og alt, men det var helt fint.
Så det er vanskelig å vite hva det kommer av, men jeg føler meg iallefall mye bedre i dag og skal iallefall få gjort unna èn økt på level 1 :D

BlirFjong sa for siden:

Dag 8 ferdig!
Føler meg litt slapp generelt i dag, men det gikk overraskende bra i grunnen :) Veldig fornøyd.

I dag er det også veiedag for min del og har gått opp 1kg denne uken! Mulig det er pga treningen? Som nevnt har jeg ikke trent noe særlig siden jeg begynte på Ketolyse, faktisk er det vel nærmere 3-4 år siden jeg trente noe som helst fast utenom turene med voffsen. Så jeg håper at jeg bare har lagt på meg i muskler!

Det tror jeg også, har nemlig gått ned i cm, som jeg skrev om i journalen min.
Nå skal jeg ha meg en kjapp dusj så er det ut på tur med voffs og sambo :)

LilleM0r sa for siden:

Dag 6 - ferdig, eller kanskje dag 1 igjen....siden jeg hadde to dagers pause:)
Er ikke støl lenger, kjenner at jeg er i bedre form enn i starten.
Målet må være at jeg en dag kan følge de vanskeligste øvelsene hele økten!:rolleyes:

Mosepjusk sa for siden:

Dag 11 og 12

Trening
Ja, i dag ble det voldsomt gitt!
Jeg fullførte nivå 1, og fortsatte med nivå 2 etter en liten drikke- og tissepause!
Fulgte ikke nivå 2 slavisk da jeg lissom måtte "føle meg fram" på noen av øvelsene.
Jeg fikk fullstendig latterkrampe på "walking push-ups(?)", de var helt nye for meg, men veldig morsomme :lol:

Er fornøyd med dagens trening, begge nivåer :smile:

Dere er veldig flinke alle sammen!
Moro at vi er så mange som gjør dette "sammen" :heia:

Pandora sa for siden:

Dag 8 gjennomført..med glans:p syns vi er flinke her nå:)

Imorgen er det mulig det blir pause siden min kjære er på reise - vil helst vi skal komme til level 2 samtidig. Jeg får ta en tur på Elixia uansett tenker jeg.

Bare 2 ganger igjen til nytt program...yippi :heia:

Alva87 sa for siden:

Økt 7 fullført (?) Eller begynner man på nytt etteropphold? :)
Lurer på om vi sier det er økt 7, så tar jeg heller noen dager ekstra på nivå 2 og 3. for nivå 1 er visst ikke spesielt utfordrende lenger ;)
FLINKE ER VI :D

HapiLatte sa for siden:

I dag var jeg skikkelig umotivert og hadde egentlig lyst til å hoppe over hele treninga. Har rydda på rommet til mine 7 åringer i dag og blei egentlig ganske sur. Så mye rot og plastik som samler seg sammen. Har kasta og sortert og satt sammen nye Ikea hyller for å få litt orden. Men i alle fall så beit jeg tenna sammen og gjennomførte dag 8 - hadde jo ikke lyst til og innrømme for dere at jeg feiga unna. Er veldig fornøyd nå etterpå.

Noen som kan sende meg et hint om hvor jeg kan finne de andre videoene til Jillian? Kunne tenkt meg litt variasjon innimellom.

30 days Shred: 8/30

Fikk ikke tid å prøve noen annen video i går, men nå har jeg prøvd "no more trouble zones" den gikk greit den, men var ikke så morsom og slitsom som den andre... litt mer "old school" hehe

Bollemor sa for siden:

Farsken at jeg ikke har fått med meg denne tråden:S
Har gått til innkjøp av denne jeg oxo.. har gjennomført 6 dager på rad.. MEN så ble det en liten opphold:S mangel på motivasjon for tiden:(

Mosepjusk sa for siden:

Lenge siden du hadde siste økt da?
Her er det bare å henge seg på asså :smile:
I denne tråden kan du forhåpentligvis finne motivasjon!
:heia: Bollemor!

savoy sa for siden:

Kan jeg også få tips til nedlastning?

:)

Mosepjusk sa for siden:

Klart du kan...
LILLEMYYYYYYYYYYYY71!!!!!!!! :p

Ana sa for siden:

Støøøøøøøøøøøøøøøøøøøl!

Lillemy71 sa for siden:

DONE :D

Jeg begynte på nivå 2 på fredag - herre jemini så tungt. Trudde jeg var Ok trent jeg ass :eek:

Nivå 2 er mye mer statisk trening og mye mer på core en del 1, men jeg merka allerede fremgang i går - wuhuuuuuu :visemuskl

Jeg klarer til og med å ta push ups med strak kropp nå. Det går fremover, det går fremover.... selv om det ikke viser så mye på vekta og målbåndet ennå. Er jo ok at formen er på plass også :p

BlirFjong sa for siden:

Iiiik! Hvordan skal det gå for meg som er så dårlig trent da?
Jaja.. to dager igjen på nivå 1 først da.. kremt..

Jeg sliter med push ups i knestilling jeg.. men tror jeg gjør noe feil, klarer ikke helt å holde kroppen strak.. er veldig klønete og ukoordinert av meg :cool:

Alva87 sa for siden:

Dag 8 gjennomført. Er ikke så tungt lenger nå, blir spennende å komme seg til nivå 2, selvom jeg gruer meg litt! Håper det går greit ;)
Om jeg får lyst til å stoppe går det i å fokusere på at sommeren er rett rundt hjørnet :visemuskl
Innbiller meg også at jeg ser forskjell, men kan hende det er ønsketenkning ;D

Ana sa for siden:

Kom meg gjennom dag 3, selv med støle muskler. Merket det hjalp litt når jeg tøyde.

BlirFjong sa for siden:

Dag 9 gjennomført! Nå er det bare morgendagen igjen så er det level 2 - gruegleder meg!

LilleM0r sa for siden:

Dag 7 - gjennomført her....
Nå fra et hotellrom i Fredrikstad:p

Men som før nevn - je kjører litt lengre en 10 dager på nivå 1 - fordi det ble 2 dagers pause fra 5. til 6. dag....

Guttem@mm@ sa for siden:

Jeg har fullført økt 4 av del 1 i dag.

klapper meg selv på skulderen

Pandora sa for siden:

Da blir det ikke Jillian idag:( Pc'en med nedlastingen er sammen med min kjære i Finland et sted...)

...men, har vært på 70 minutter step/styrke på Elixia og brent av over 600 kcal så det går sikkert bra likevel:cool:

Imorgen blir det økt 9 - så er det bare onsdagen igjen før start på level 2 torsdag hvis alt går etter planen:spent:

Mosepjusk sa for siden:

Så flinke dere er!

Jeg må dessverre droppe dagens trening pga vonde bein. Beina mine blir helt stive dersom jeg går mye, og det har jeg gjort i helga.
Skal bestille nye fotsenger fra NIMI, må bare komme meg dit.

Håper jeg er i gang igjen i morra, for jeg syns det er moro, og jeg får mer energi.

Bollemor sa for siden:

kremt værtfall siden 14 dager siden jeg tok den siste økta:P

Akori sa for siden:

Hei
kan jeg være med og? så denne tråden først idag... så, litt sent - men bedre sent enn aldri.
Jeg har dvd'en, men blu-ray spilleren min vil ikke spille den av... :( sikkert fordi den er amerikansk. Så mye for sonefritt! ... men, jeg ser at dere kan laste den ned fra et el annet sted? noen som vil dele en forretningshemmelighet? ;)

Jeg er hvertfall supergira på å komme i gang med en el annen trening og digger Jillian, så dette må jo være en bra kombo:)

HapiLatte sa for siden:

Etter en lang arbeidsøkt er det litt tøft og motivere seg til å trene når jeg kommer hjem, men jeg klarte dag 9 rett før klokka gikk over i en ny dag. Kun en dag igjen til neste nivå og det begynner nok å bli på tide. Jeg kan alt Jillian sier utenat og begynner å bli passe lei "musikken".

30 days Shred: 9/30

Mosepjusk sa for siden:

Jaja, men bli med likevel du :smile: Akori starter sikkert de nærmeste dagene også.

Flott at du henger deg på :smile:
Jeg skal skaffe hjelp... LILLEMYYYYYYYYYYYY71!!!!!!!! :p :D

Uff, den "musikken" ja! Jeg får aldri laga meg en spilleliste. Ting tar tid asså ;)

MinMort sa for siden:

Fikk denne i går og prøvde den med en gang! Veldig kort og greit og effektivt. Gjorde det i går kveld og i dag tidlig. Mulig jeg svinger meg en tur i kveld også. Digg å slippe å dra på SATS til enhver tid.
COOOL!

Sivensvans sa for siden:

Dæven så inspirerende dere er!
Jeg klarte ikke hive meg fort nok innpå nettside for å bestille dvd'ene:D Så, nå er jeg snart med også!!

Lava sa for siden:

Da har jeg bestilt dvd jeg også...:p
Ser frem til å få den i posten.

slektskap sa for siden:

Da er omsider min dvd framme, grugleder meg til barna er iseng i kveld!:p

BlirFjong sa for siden:

Da var siste dag på level 1 fullført!
Er spent for level 2 i morgen.. jeg håper ikke det er jumping jacks på level 2 for det er jeg dritlei av altså... heh ;)

Kajamor sa for siden:

Jeg bestilt på play.com tok litt over en uke å få den, selv oppi askeskyen. 65 kr:-)

Startet i går, i dag var det kjempe tungt, støl overalt. Håper det blir lettere i morgen. Utrolig deilig at man er ferdig før man begynner å bli lei.

blåbær sa for siden:

Hvor mye gulvplass trenger man for å gjøre øvelsene i videoene? Jeg kunne tenkt meg å utvide hjemmetreningsrepertoaret mitt, men plass er det så som så med ...

:)

Alva87 sa for siden:

:veitikke: sånn, da var økt 9 unnagjort også! level 2 nærmer seg med stormskritt, og det er igrunn helt greit. kan jo omtrent alt hun sier utenat nå :p "sticking the tailbone into the wall behind you" knis

BlirFjong sa for siden:

I level 1 trenger man ikke så mye gulvplass! Vet ikke hvordan det er med de andre levlene ennå ;)

Lillemy71 sa for siden:

Du kan jo fortsette på nivå 1 til du føler deg komfortabel med øvelsene og føler deg sterk nok til å fortsette. Tror JM sier noe om det i den innledningen på dvd'en (er ikke med i nedlastningen).

Går du på et treningssenter eller? I såfall kan du jo kanskje få en instruktør til å hjelpe deg med øvelsene. Eller så kjenner du kanskje noen som trener en del som kan hjelpe deg med øvelsene? Det er jo viktig å få øvelsene riktig, både for å unngå skader og for å få max effekt.

Push up er tungt og dersom du sliter med å få det til, bare trekk knærne enda nærmere armene enn det de viser på dvd'en. Pass på at du trekker navlen inn mot ryggraden når du holder på, slik at du stabiliserer ryggen. Dette er egentlig viktig uansett hva man trener.

Lykke til håper du kan få noen til å hjelpe deg :p

Lillemy71 sa for siden:

Men herre jemini som du gauler da :D

Har sendt avgårde linker til nedlastning, men det er veldig fint dersom de som trenger linker sender meg PM, for jeg klarer ikke å holde tritt med alle de som trenger hjelp her på forumet.:p

Må innrømme at jeg ikke har trent JM de to siste dagene. I går orka jeg rett og slett ikke. I dag var jeg litt småsyk fra morgenen av og da jeg ble bedre var det et helt fantastisk vær ute så jeg la ut på joggetur i stedet for. Det var helt nydelig. Sol og litt bris langsmed sjøen - deilig. Imorgen er det derimot tilbake til crazy lady:eek:

BlirFjong sa for siden:

Får til alle øvelsene bra utenom push ups, får den til men ikke bra nok, på en måte. Har ikke penger til å trene på treningssenter dessverre, eller tid.. er derfor jeg tar shredden ;)

Har ikke vært typen som trener særlig mye noensinne, så sannsynligheten for at jeg blir støttemedlem når jeg melder meg inn på treningssenter er særdeles stor :p

Er sikkert noen som kan vise meg den om jeg vil det, men orker ikke være på level 1 lengre - er klar for level 2, er ikke noe motivert til å drive på level 1 stort lengre. Syns det har blitt kjedelig nå, klar for noe nytt :o

HapiLatte sa for siden:

Jøss :eek: da var dag 10 unnagjort, det har jo gått ganske fort og jeg kjenner at jeg er i litt bedre form. Men jeg tror egentlig ikke at jeg har tatt av så mange centimeter. Uansett skal få målt meg i kveld. Blir spennende med nytt program i morgen. Stå på jenter :visemuskl

30 days Shred: 10/30

Pandora sa for siden:

Da var 9'ern unnagjort her!;)

Går egentlig veldig lett nå, tror vi er klare for level 2 her hjemme på torsdag..bare en dag igjen nå så...:)

Har ellers ikke drevet med måling før jeg startet, men kjenner meg allerede strammere flere steder (selv om jeg er ganske ivrig på trening ellers også, uten Jillian til å piske meg fram!).

Ser tydelig mer definerte skuldre, strammere mage og kjenner meg fast i kroppen.

...Lurer på å snart bytte ut motivasjons-avatar'en min med bilde av egen, ekte mage hvis dette fortsetter like bra!!:visemuskl:heia:

slektskap sa for siden:

Da kryper jeg under dyna etter å ha gjennomført dag 1, level 1. Gikk greit synes jeg, selv om hundevesenet stod ig kikka på meg og såg ut som han trodde det hadde klikka litt for meg...:o:D

BlirFjong sa for siden:

Haha, det gjør min hund også om hun får sjansen ;) Og det selv etter 10 dager ;) Pleier å be sambo ta seg av henne for hun elsker å slikke meg i trynet under situpsene og det syns jeg ikke er videre herlig, haha.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.