Regler;
"Alle kan bli med, du setter deg selv et mål om trening, om det skal være antall minutter, antall kilometer eller noe annet, bestemmer du selv.
Rapportering skjer i denne tråden."
Blir med:) Mitt mål er 1000 minutter, så får jeg satse på at det går fint, selv om jeg skal ut på tur i vinterferien:p Har alt fått meg 30 min..(haha):)
Jeg går for 800 minutter denne mnd, altså en nedgang på 200 de siste mnd og jeg har alltid klart målet mitt, og enda litt, men skal muligens begynne på ED denne mnd så da vet jeg ikke om energien blir like stor.
Men skal klemme til så mye som mulig :)
Fortsetter med 900 minutter trim, blir enten gåturer eller på ski for min del. Styrke hos fysio går nok utenom, selv om det kanskje burde vært innlagt..
Kom ikke helt i mål med 2000 min i januar pga sykdom, men satser hardt denne måneden også og går for 2000 minutter i februar.
Lang skitur i dag blir til 160/2000
Det velger du helt selv, men jeg liker å se fremgangen min målt i cm på skjermen ;-)
Dessuten er det en enkel måte å følge med på andres fremgang synes jeg :-)
Jeg har ikke fått til å ha flere under samme link, men nederst på tickersiden når du har redigert står det "configure another ticker", så lager du deg bare en til :-)
Jeg har samme passord på begge mine, men hver sin link i "favoritter"
Dere får unnskylde en stakkars nybegynner som meg. Har blitt skikkelig motivert til å trene og nå har jeg fortvilet forsøkt å oppdatere tickeren med 30 min i dag. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Er det ikke bare å legge til 30? Når jeg gjør det kommer bare 30 min opp i tickeren :nedfor:
Dvs ingen trening idag som planlagt. Håper det blir bedre imorgen - med tid til litt mer bevegelse enn å trille kontorstolen mellom pc og bokhylle..og hente masse utskrifter på printeren (4 meter;))
40 minutter Zumba tighten and tone, og 20 minutter Zumba flat abs :-)
Kjenner det nå for å si det sånn!
Mistet to timer trening på grunn av kaos, men har fremdeles tro på 2000 minutter i februar!
Skal vi se...
01.02: 15 min elipse - 30 min med mage, rygg, lår og rompe styrke
02.02: 10 min elipse - 10 min lett jogg (skulle på bodypump, men fikk vaktutkall så jeg måtte dra i det timen startet)
03.02: intervalltrening 4 min høypuls, 4 min lavpuls x 4 + 15 min rask gange i oppvarming
Det er som overskriften sier, en utfordring. Som reglene sier;
"Alle kan bli med, du setter deg selv et mål om trening, om det skal være antall minutter, antall kilometer eller noe annet, bestemmer du selv.
Rapportering skjer i denne tråden."
Da har jeg fått tatt en Power Yoga økt..og syklet:D
Flink idag - og tror jeg regner med Yoga minuttene som trening - power yoga gjør at pulsen stiger pg jeg kjenner det i masse muskler som liker å bli brukt:p
Altså..Yoga: 1/15 - totalt trening 175/1800 minutter
30 minutter Zumba og 20 minutter boksing.
Men måtte moderere målet mitt lit.
Fra 2000 til 1200 minutter. Februar blir en helt wacked måned, og nå fikk jeg to ekstra ut-av-byen-turer og da rekker jeg ganske enkelt ikke.
Men brenner friskt for 1200 minutter!
Ja, yoga er overraskende bra trening, også får man sånne lange fine muskler av det! Og så er det vel ikke å forrakte å være myk heller, hvis man tenker langsiktig! Mormora mi på 85 bøyer seg fremdeles med strake knær når hun plukker opp ting fra gulvet :)
I går rydda jeg og vaska leiligheten i 5 timer, det er kanskje ikke den hardeste treninga, men skal si jeg ble svett av all den skrubbibga av komfyr og diverse.
Jeg setter at 2 timer av de 5 ville være moderat trening. Hurra! :D
..og mormoren min klarte det de helt til hun ble 100!!! (hun ble 104)..men, hun hadde nok aldri vært i nærheten av yoga eller noen annen trening enn sykkelturer og litt ski som barn i sitt lange liv.. Så er nok litt genetisk det der:). Skader uansett ikke å hjelpe kroppen til å bli enda litt mykere - også kjennes det så godt etterpå:p Yoga er sunt for kropp og sjel:engel_ikk
Nei absolutt ikke.
Er ikke vanligvis den mest iherdige husmoren, men når foreldre kommer på middag kan det være greit at det ikke ser helt ut som en svinesti :p
Men bra ble det. Kjøkkenet har faktisk ikke vert så reint siden jeg flytta inn :D
Jeg henger meg på her.. Men jeg må begynne veldig pent.. 6 dager har jo gått allerede, og februar er jo en kort måned..:o hihi.. Så jeg tror jammen jeg begynner med forsikte 500 min.. bedre å sette seg et realistisk mål enn å deppe over at jeg feilet.. Mars, skal jeg kaste inn et høyre mål, men nå syntes jeg at jeg skal teste hvor mange min jeg vanligvis trener først :o)
Kanskje jeg kan få lov til og med og snike inn 30 min fra i går. Da gikk jeg nemmelig tur med 2 akebrett og 3 unger bakpå.. DET var jammen tungt!
Oi! Jeg tror jeg holder meg på 700 minutter igjen, ettersom jeg har vært så opptatt av flytting, og sånn, så har jeg ikke holdt koll på aktiviteten min siden månedsskiftet. Og så skal jeg være litt mer realistisk når det kommer til yoga, som jeg så gjerne vil få tilbake i rutinen igjen, da jeg trente yoga nesten hver dag. Så minst 10 økter i februar!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.